Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0754-C01
Project Name "Employment promotion in MITRA Translations Ltd."
Beneficiary 103913291 MITRA TRANSLATIONS LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.08.2016
Start Date 30.08.2016
End Date 30.11.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Митра Транслейшънс ООД е базирана в гр. Варна и е водещ доставчик на всестранни езикови услуги за всички езици. Компанията се отличава с доставка на изключително качествени услуги, персонално отношение и внимание към детайла. Клиентите ни от цял свят разчитат на нашата отдаденост на професията и непрекъснатия ни стремеж за развитие във връзка с преводите на документи. С глобализацията на света и членството на България в ЕС се увеличи разнообразието на използваните езици за комуникация. Непрекъснато инвестираме в нова и съвременна технология, техника и персонал. Гъвкави сме и се адаптираме бързо, което е важно предимство пред конкурентите ни. Всяка година финансовите резултати са по-добри за Митра Транслейшънс ООД от предходната. Компанията ни вече има изградени трайни партньорства, което води до увеличаване на обемите на поръчките и броя на клиентите ни. Разполагаме с оперативни офиси в градовете София, Варна и Шумен, а предлагаме услугите си на националния и международния пазар, особено в страните от ЕС. За да отговорим на нарастващото търсене ще назначим нови работници. Ще се включим активно в борбата с трайната безработица и социалното изключване, като назначим 8 безработни или неактивни на пазара на труда лица.  За да обезпечим работата на тези лица ще закупим специализиран софтуер за компютърно-подпомаган превод и сървър. Уверени сме, че екипът на фирмата ни ще се увеличи с качествени хора и служители, получили знания и квалификация в процеса на изпълнение на проекта. Политиката на фирмата ни е непрекъснато да повишава квалификацията на служителите си, което се отразява на качеството на работата като цяло и съответно на заплащането на самите работници.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни младежи до 29 г. включително и безработни или неактивни лица над 30 г. за период от 12 месеца: Целта на дейността е да се осигурят работни места за 8 лица, представители на целевите групи, а именно: безработни младежи до 29 г. включително и безработни или неактивни лица над 30 г. Дейността включва набирането на лицата от целевите групи чрез Дирекция бюро по труда, социални мрежи, интернет сайтове, информационни флаери и др. След получаване на автобиографии и мотивациони писма, ще се извърши подбор и избраните кандидати ще бъдат назначени на работа по трудово правоотношение за период от 12 месеца. Наетите лица ще са 8, на длъжност - Компютърен оператор код 35113002. (4 лица безработни младежи до 29 г. и 4 безработни или неактивни лица над 30 г.). Общата стойност на възнаграждението на наетите лица за 12 месеца е 58 839.36 лева. Месечно възнаграждение: - 4 безработни или неактивни младежи до 29 годишна възраст включително за 12 месеца х 520.30 лв. = 24974.40 лв. - 4 безработни или неактивни лица над 30 годишна възраст за 12 месеца х 520.30 лв. = 24974.40 лв. Осигуровки за сметка на работодателя: - 4 безработни или неактивни младежи до 29 годишна възраст включително за 12 месеца х 92.61 лв. = 4445.28 лв. - 4 безработни или неактивни лица над 30 годишна възраст за 12 месеца х 92.61 лв. = 4445.28 лв. , Contracted Amount: 58 839.36 , Reported Amount: 52 225.18
  • Activity: Изработване на специализиран софтуер за компютърно-подпомаган превод: Цел на дейността: За да отговорим на пазарните изисквания ще закупим специализирано изработен софтуер за компютърно-подпомаган превод, подпомагащ работата на компютърните оператори при текстообработка чрез използване на преводна памет и терминологични бази, които натрупват, актуализират и динамично предоставят подходящи за конкретния контекст преводни решения. Това води до повишаване на качеството на работния текст и ще ни даде следните предимства: - Ще позволи драстично ускорение на процесите и управлението на текстово съдържание при мащабни проекти; - Екип от лингвисти и компютърни оператори на текстообработка ще може да се организира да работи едновременно върху едни и същи проекти, като използва споделени бази данни от текстови единици, сегменти, термини и памети; - Достъпът до системата ще се осъществява посредством сървърна технология, което ще позволи едновременна отдалечена работа на всички офиси; - Базата данни от текстови единици, сегменти, термини и памети постоянно ще се допълва с изпълнението на всеки проект; - Ще постигнем автоматизиране на целия процес по текстообработка и управление на съдържание; - Ще се повиши конкурентоспособността и качеството на предлаганите услуги. Всички новоназначени служители ще бъдат обучени за работа със специализирания софтуер за автоматизация на процесите по текстообработка. , Contracted Amount: 15 109.00 , Reported Amount: 15 050.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места: Цел на дейността: Закупуване на сървър с комуникационна инфраструктура и сървърна операционна система, на който едновременно да работят компютърните оператори със специализирания софтуер за компютърно-подпомаган превод. Сървърът е последно технологично поколение, конфигуриран с райдконтролер от 4 хард диска за максимална бързина, сигурност на информацията и архив. Поради наличието на четири работни места към момента, за изпълнение на проекта ще оборудваме само четири нови работни места с преносими компютри последно поколение (енергоспестяващи, 15.6" на дисплея), с което ще обособим общо осем работни места за новонаетите лица. Оборудването е пряко свързано с изпълнението на основните задължения и отговорности на новонаетите лица: Цел на длъжността: - Текстообработка на файлове - редакция и формат; - Въвеждане на текст; - Комуникация по електронна поща по установени правила; - Изготвяне на презентации; - Работа с бази данни; - Архив на въведени данни и съхраняване на архивни файлове на сървъра. Задължения и отговорности на служителите: - работа с инструменти за компютърно-подпомаган превод; - работа с платформи с преводни памети от текстови единици; - работа с текстови файлове от терминологични бази; - работа с таблици и изчисления; - работа с текстови документи с графични елементи; - DTP/предпечатна обработка на файлове. Закупуването на заложеното оборудване на новите работни места е съобразено и ще допринесе за заложените в проекта хоризонтални принципи за гъвкави форми на заетост и гъвкаво работно време. Закупеното оборудване ще бъде застраховано., Contracted Amount: 15 891.00 , Reported Amount: 15 816.22
  • Activity: Дейности за организацията и управление на проекта.: Дейността за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва: Ръководител, Координатор и Финансист/счетоводител., Contracted Amount: 10 200.00 , Reported Amount: 10 390.65
  • Activity: Дейност по информиране и публичност.: Публикуване на информация на интернет страницата на бенефициента за протичането на проекта. Изработване на плакат формат А3 с цел информиране на участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата. Плакатът ще съдържа информация за проекта (всички задължителни реквизити за информираност и визуализация) и ще бъде поставен на видно за обществеността място - на входа на офисите на бенефициента в градовете Варна, София и Шумен. Изработване информационни материали: - Информационни брошури - съдържат целите, дейностите и очакваните резултати от проекта, както и с темите на обученията и възможностите за реализация на пазара на труда и целевите групи към които е насочен проекта. Информационните брошури ще бъдат разпространявани на широкодостъпни обществени места – Бюро по труда, Информационен център към Община Варна и др. - Промоционален информационен пакет (папка, химикал, тефтер и др.). - Флаш памети. Всички информационни материали ще съдържат задължителните реквизити за информираност и визуализация на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г." Информационните материали се създават с цел популяризиране приноса на Европейския съюз за осъществяване на проекта, популяризиране сред обществеността и да се осигури публичност и прозрачност при неговото изпълнение., Contracted Amount: 2 040.00 , Reported Amount: 2 035.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Dilyana, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 6 300.00
  • Contractor: Dobrin, Contracted Amount*: 780.00 , Reported Amount**: 780.00
  • Contractor: ZASTRAHOVATELNA KOMPANIA LEV INS , Contracted Amount*: 306.22 , Reported Amount**: 306.22
  • Contractor: IVENTIKA PARTNERS, Contracted Amount*: 15 050.00 , Reported Amount**: 15 050.00
  • Contractor: ELFI REKLAMA, Contracted Amount*: 2 035.00 , Reported Amount**: 2 035.00
  • Contractor: C T BULGARIA , Contracted Amount*: 15 510.00 , Reported Amount**: 15 510.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 102 079.36 BGN
Grant 102 079.36 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 93 055.96 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за изработване на информационни материали , Estimated Amount: 2 040.00
  • Differentiated position 1: Изработване на информационни материали
    Contractor: ELFI REKLAMA
    Contract total funded value: 2 035.00
Procedure 2 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за доставка на оборудване, Estimated Amount: 15 511.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване
    Contractor: C T BULGARIA
    Contract total funded value: 15 510.00
Procedure 3 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за застраховка на компютърно оборудване, Estimated Amount: 380.00
  • Differentiated position 1: Застраховка на компютърно оборудване
    Contractor: ZASTRAHOVATELNA KOMPANIA LEV INS
    Contract total funded value: 207.15
  • Differentiated position 2: Застраховка на компютърно оборудване
    Contractor: ZASTRAHOVATELNA KOMPANIA LEV INS
    Contract total funded value: 99.07
Procedure 4 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за изработване на специализиран софтуер за компютърно подпомаган превод, Estimated Amount: 15 109.00
  • Differentiated position 1: Изработване на специализиран софтуер за компютърно подпомаган превод
    Contractor: IVENTIKA PARTNERS
    Contract total funded value: 15 050.00
Procedure 5 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения съгласно чл. 2, ал. 7 от ПМС №160 от 01.07.2016 г. за услуга по организация и управление на проекта , Estimated Amount: 900.00
  • Differentiated position 1: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 2: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 3: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 4: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 5: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 6: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 7: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 8: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 9: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 10: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dilyana
    Contract total funded value: 420.00
  • Differentiated position 11: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 12: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00
  • Differentiated position 13: Услуга по организация и управление на проекта - Наемане на счетоводител
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 60.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN