Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0028-C08
Project Name EQUAL CHANCE FOR CHILDREN
Beneficiary 000852932 DOBRICH MINICIPALITI
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 23.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Добрич (BG332), Добрич-град

Description

Brief description
През 2015 г., Община град Добрич стартира предоставянето на интегрираните услуги, защитени по Проект "Общностен център за деца и семейства", финансиран по Проект "Социално включване" на МТСП, в подкрепа на деца и семейства от рискови групи. С изпълнение на настоящото проектно предложение: ще допълним и подкрепим дейността на успешно предоставяните услуги за ранно детско развитие; ще осигурим тяхната устойчивост;  ще развием и услугата "Семеен център за деца" от 0-3 г., която дава възможност за осъществяване почасови грижи, поради ограничения капацитет на разкритата яслена група в квартала и отдалечеността на останалите Детски ясли в града. Услугите, които общината ще развие са: Ранна интервенция на уврежданията; Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания; Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно  консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина; Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията;  Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище;  Семеен център за деца от 0 до 3 г.; Управление и функциониране на услугите  в Общностен център за деца и семейства. Чрез предоставяне на интегрираните услуги ще се осигури подкрепа на деца в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, както и предотвратяване  настаняването на деца в специализирани институции. Проектът ще бъде управляван от екип, определен със заповед на Кмета на общината, ще осигури условия за  функционирането на услугите и изпълнението на останалите дейности по Проекта.
Activities
  • Activity: Дейности, свързани с предоставяне на услугата "Ранна интервенция на уврежданията": ДЕЙНОСТИ: пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, включително рехабилитация и дейности по консултиране; обучение; мобилна работа с детето в неговия дом. Целта на дейностите по предоставяне на услугата е предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания. Целева група: Деца с увреждания и техните родители. Дейностите в рамките на тази услуга ще се осъществяват от Центъра за ранна интервенция. Някои от тях ще се осъществяват в Центъра, други – в родилните отделения и чрез мобилна работа/работа на терен. 1. Посещения на кинезитерапевт в отделенията за новородени в болниците. Посещението на кинезитерапевта или друг специалист от Центъра за ранна интервенция на уврежданията при майката и детето в родилното отделение ще се прави възможно най-скоро в периода на престоя на майката в болницата след раждането. Специалистът ще запознава майката (родителите) с основните положения, свързани с грижата за нейното/тяхното бебе.Общият брой посещения е едно или две, в зависимост от продължителността на престоя в болницата на новороденото и неговата майка. Услугата ще бъде достъпна за всички родители на бебета и малки деца с увреждания. 2. Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейността ще е свързана с посещения на майката или друг член на семейството, заедно с бебето, в Центъра за ранна интервенция на уврежданията два или три пъти седмично, за работа с кинезитерапевта с оглед увреждането и проблемите на детето. Работата ще включва индивидуални дейности за детето с участието на родителя и включването му в група от негови връстници – при достигането на определен етап от развитието (в съответствие с оценката на екипа на Центъра) в група за арт. терапия, психомоторни дейности и др. При нужда родителите на децата ще бъдат консултирани: за посещение на Дневен център за деца с увреждания, придружаване и включване в хипотерапия-налична услуга в общността; по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето; родителските отговорности; семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др. 3. Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата Целта на тази дейност е мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата. Тази дейност също така е свързана с предоставяне на консултация относно възможностите за осигуряване добра грижа за детето. Услугата ще бъде достъпна за всички родители на бебета и малки деца с увреждания. 3. Индивидуално и групово консултиране на деца и родители от страна на всички специалисти, работещи в Центъра за ранна интервенция., Contracted Amount: 442 160.16 , Reported Amount: 468 094.83
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Целта на дейностите, свързани с предоставяне на услугата "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Целева група: Деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата щe включва и наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. Дейностите, свързани с предоставяне на услугата са: - оценка на нуждите на децата от подкрепа; - индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; - работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година; - ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще бъде организирана и групова работа, с цел запознаване на децата със социалната среда и оказване съдействие за изграждане на социални умения. Дейностите ще се изпълняват от двама специални педагози. При необходимост детето ще бъде бъде насочвано към Центъра за ранна интервенция на уврежданията за консултиране с други специалисти - психолог, логопед, педиатър и други., Contracted Amount: 100 288.27 , Reported Amount: 99 901.24
  • Activity: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Целта на дейността е свързана с превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Целева група: Уязвими семейства и техните деца. Критерии за избор на потребители: Тази услуга ще бъде достъпна за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. В изпълнение на дейността ще бъде реализирано редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Ще бъдат предоставени следните услуги: - Диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година; - Групови консултации, относно съществуващите здравни рискове в ранна детска възраст и тяхната профилактика. - Консултации/групови и индивидуални/ за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което приема при хранене и др. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации/групови и индивидуални/ по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Ще бъде осигурен и мобилен екип, който ще реализира посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. , Contracted Amount: 154 988.13 , Reported Amount: 151 385.14
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения. Семейно консултиране и подкрепа. Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаемост на детска градина.: 1. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения.Цел: Формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Дейности: .1.1 Консултация и подкрепа на бъдещи родители, свързани с повишаване знанията и уменията им, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето. Основната цел е подготовката на родителите за изпълнение на техните родителски задължения и за създаването на подходяща среда за детето, която е в съответствие с неговите нужди, включително и чрез ползването на системата от услуги след раждането на детето (социални, здравни и други). 1.2 Консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г. за повишаване познанията и подобряване уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. 1.3 Групи за родители и бъдещи родители за споделяне мнение и опит. Ще бъде осигурено участието на обучени специалисти на тези срещи. Групите ще са отворени за участие на бъдещи родители и родители на малки деца. 2. Семейно консултиране и подкрепа, работа с родителите и децата, дейности за семейно планиране, индивидуална и групова работа с деца и родители, включително такива, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина. Цел: Подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Предоставянето на услугата ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. В изпълнение на дейността ще бъдат организирани: Групови и индивидуални сесии за семейно планиране; Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г.-предоставяне на социални, юридически и други видове консултации за повишаване на познанията и информираността на семействата относно техните права и отговорности по отношение на грижата за детето; засилване мотивацията и уменията на родителите за записване на техните деца в детска градина или училище, както и за насърчаване на способностите на децата и подкрепа; индивидуална или групова работа за подобряване на родителските умения и за консултиране по въпросите на семейното планиране; Консултиране и подкрепа (индивидуално или групово). Дейността е насочена към идентифициране на децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността; оказване на подкрепа (емоционална, практическа и, материална), за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето; насочване към други услуги по проекта или други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост; идентифициране и насочване на бременни жени в риск и майки към системата за здравеопазване; предоставяне на индивидуална подкрепа – консултации, придружаване, посредничество, материална подкрепа; Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда- индивидуална работа с деца, които живеят в условия, възпрепятстващи тяхното развитие. Консултацията ще бъде комплексна и ще включва мобилни дейности в по-затворените общности. , Contracted Amount: 460 206.55 , Reported Amount: 525 124.12
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище.: Цел: Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Целева група: Деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. В изпълнение на дейността ще бъде създадено лятно училище с една група от 15 деца в рамките на два месеца. Целта на дейността е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В осъществяване на дейността образователните елементи ще комбинираме с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. В лятното училище ще предоставяме дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата ще разделим на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Кратки екскурзии в или в околностите на града; - Включване на родителите в екскурзиите като придружители; - Организиране и провеждане на състезания, викторини, отбелязване на летните празници, съвместно с родителите, края на лятното училище; - Ще бъдат организирани ежемесечни срещи с родителите за мотивиране за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Включване на родителите в подготвителната работа; - Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. През 2021 г. и 2022г. няма да бъде предоставяна услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище“, поради факта, че не разполагаме с помещение, което осигурява спазване необходимата дистанция при работа с децата, свързана с опазване тяхното здраве в създадената епидемична обстановка в страната., Contracted Amount: 14 000.00 , Reported Amount: 14 024.57
  • Activity: Семеен център от 0-3 г.: Целта на дейността на семейния център е свързана с предотвратяване разпадането на връзката майка-дете и трайното настаняване на детето извън семейството; подкрепа на родители в нужда; предоставяне на добри грижи за детето, като дейностите ще се осъществяват в Общностен център за деца и семейства Добрич. Целева група: Деца от 0-3 г. от уязвими семейства, с идентифициран риск за детето. Родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност ромската етническа група, родители на три или повече деца и самотни родители, които не записват децата си в детски ясли поради недостатъчни доходи или по други причини. Услугата ще предлагаме, поради факта, че детските ясли в района са отдалечени от жилищата на родителите. В близост се намират семейства с традиционни разбирания, които дават предпочитание на семейната домашна грижа, което възпрепятства записването на детето в заведение за дневна грижа за деца. Услугата ще ползват децата, чийто родители при разговорите със специалистите и медиатора, проумеят нуждата от почасова грижа за техните деца в други условия и нейната роля за по-доброто бъдеще на децата им и проявят желание за участие и в другите услуги, предоставяни по проекта, свързани с подобряване на родителските им умения и предоставяне на подкрепа. Родителите на децата, ползващи почасови услуги в центъра ще бъдат включени в груповите консултации, организирани от специалистите работещи в услугата Формиране на ранни родителски умения и Семейно консултиране и подкрепа. , Contracted Amount: 78 325.00 , Reported Amount: 76 466.04
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Във връзка с цялостното функциониране и предоставяне на услугите в Общностен център за деца и семейства за постигане крайната цел на проекта ще бъде нает следния персонал: 1. Ръководител 2. Домакин-касиер 3. Шофьор 4. Хигиенист Същият ще е пряко отговорен за: опазване и правилна експлоатация на цялата материално-техническа база, включваща оборудвана за целите на проекта сграда и наличен автомобил и качеството на предоставяните услуги, за спазване на трудова и професионална дисциплина. В центъра ще функционират 6 услуги, в които специалистите ще изпълняват различни дейности за деца и семейства, свързани с ранното детско развитие и повишаване родителския капацитет. Поради характеристиката на целевата група и нуждата от ползване на интегрирани услуги, голяма част от потребителите ще ползват повече от една услуга, което налага добра координация между специалистите, предоставящи различни услуги. Същата ще се осъществява от Ръководителя на центъра. Ползването на услугите ще се извършва след подаване на заявление за ползване на услугите в Общностен център за деца и семейства до неговия ръководител. След проведен първичен разговор и оценка от страна на ръководителя за водещия проблем на детето и/или семейството, то ще бъде насочено към подходящата услуга, където мултидисциплинарен екип ще изготви пълна оценка на нуждите, индивидуален план за действие и ако е необходимо-насочване към специалисти от друга услуга. В екипа ще бъде нает Домакин-касиер, който: ще закупува необходимите за функциониране на услугите материали и подготвя исканията за отпускане на материални ценности; закупува почистващи, хигиенни и санитарни материали за поддържане на нужната хигиена в помещенията на центъра, заявява и осигурява приготвената от Детска млечна кухня храна за децата от Семеен център, ще осъществява и други дейности, включени в длъжностната характеристика. Към екипа на центъра ще бъде назначен шофьор на специализиран транспорт, с който ще се организира мобилната работа на терен, ще се осигурява присъствието на потребителите от отдалечените квартали, ще се придружават до центъра и до дома им децата от Семеен център. Хигиената във всички помещения в центъра ще се поддържа от назначен по трудово правоотношение хигиенист, който ще поддържа в чист вид дворното пространство, детския кът и басейна., Contracted Amount: 404 480.70 , Reported Amount: 300 070.73
  • Activity: Информиране и публичност: Целта на дейността е свързана с осигуряване на прозрачност при изпълнение на проектното предложение и разходването на средства от ЕС чрез ЕСФ, надеждно информиране на обществеността, кандидатите за потребители на услугите за ранно детско развитие и лицата за предоставяне на услугите за същността на проектното предложение, както и неговия иновативен характер. Ще бъдат изготвени: 2 информационни табели, 2000 брошури, носещи информация за доставчика, същността на услугите за деца и семейства, начина за тяхното предоставяне, правилата за включване в проекта, източникът на финансиране и такива, носещи информация за родителите, относно ранното отглеждане на деца. Ще бъдат направени: 2 публикации в местните медии за първоначална информация на обществеността, свързана с дейностите по проекта и правилата за включване в него и 2 за напредъка на проекта; Ще бъдат публикувани 2 обяви в местния печат/ за набиране на персонала в центъра/ и 2 в Бюро по труда. Дейностите са необходими с оглед: широка разгласа на новите възможности за подкрепа на нуждаещи се деца и семейства за повишаване на родителския капацитет и адекватно развитие на техните деца; информиране на обществеността за източника и реалните ползи от финансираните дейности; осигуряване шанс на семействата и децата в неравностойно положение за преодоляване на социалното изключване. Изпълнението на дейността ще стартираме първи проектен месец с процедура за възлагане по ЗОП, с оглед своевременно осигуряване на необходимата за кандидатите за потребители и за лицата, кандидати за персонал във всички услуги, които ще се предоставят в центъра, информация за включване в проекта., Contracted Amount: 4 200.00 , Reported Amount: 3 948.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Целите на дейността са свързани с гарантиране на ефективно управление, организация и координация на дейностите по проекта, постигане оптимални резултати и срочно изпълнението на всички планирани дейности по проекта, както и реализиране целта му. При стартиране на проекта със заповед на Кмета на Община Добрич ще бъде сформиран екип за управление и изпълнение на проекта, който ще се състои от следните позиции, съобразени с обхвата и съдържанието на проектното предложение: Ръководител на проекта – носи отговорност за цялостната организация по изпълнение на дейностите по проекта; Координатор - изготвя необходимата първоначална документация за центъра, осъществява координацията между двата екипа, събира документацията, свързана с междинните и заключителен отчет; Експерт "Обществени поръчки" - носи отговорност за своевременното изготвяне на всички обществени поръчки по Проекта. - Счетоводител, който ще организира финансовата дейност и реализира счетоводната политика по Проекта, ще изготвя финансовите отчети към междинните и окончателен доклади; Технически сътрудник - изготвя трудовите договори на наетите специалисти и на всички участници в проекта; води личните досиета на персонала в центъра и др. Чрез сформирането на проектния екип, ще се създадат необходимите предпоставки за успешното администриране и изпълнение на проектните дейности в рамките на договорения период за изпълнение на проекта. Всеки един представител на екипа за изпълнение на проекта ще получи копие от изпълнявания проект, ще се проведе първоначална среща на екипа и ще бъдат разпределени съответните права, задължения и отговорности. Дейностите по организация, управление, отчетност, мониторинг, контрол продължават през целия период на изпълнение на проекта. Те ще се изпълняват съобразно изискванията в Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП Развитие на човешките ресурси със съответните Общи и Специални условия и действащата нормативна уредба. Екипът за управление на проекта ще изготви Вътрешните правила за работа в центъра, длъжностните характеристики на наетите в центъра специалисти, ще организира подбора на персонала в шесте услуги. Ще организира изпълнението на всички планирани дейности, ще прилага и следи ежедневно за спазването на процедурите и изискванията на Договарящия орган, съгласно клаузите на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по настоящата схема и приложенията към него. Ще упражнява постоянен мониторинг и контрол по отношение на външните изпълнители и по отношение на проектните дейности в тяхната последователност, качество на изпълнение и не на последно място, ще информира широката общественост за проекта. Отчитайки спецификата на Проекта и необходимостта от нови подходи за управление и взаимодействие се налага изводът, че дейностите по управление и координиране изискват повече усилия, време и креативност. Екипът на проекта не само ще организира и координира дейностите, но ще подпомага персонала за управление на Центъра, ще ги подготви за качествено управление чрез методически указания и подкрепа. Ще осигури регулярно и качествено отчитане на проектните дейности при спазване на финансова дисциплина., Contracted Amount: 184 294.31 , Reported Amount: 184 580.63

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 4 618.66 , Reported Amount**: 1 553.40
  • Contractor: Elenka, Contracted Amount*: 12 345.00 , Reported Amount**: 12 345.00
  • Contractor: Ekom Salutions grup EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 497.49
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 1 380.00 , Reported Amount**: 1 543.74
  • Contractor: ANAYS, Contracted Amount*: 11.42 , Reported Amount**: 50.57
  • Contractor: VT-KOMS-IZDATELSTVO SLOVO-KRUSEV i SIE, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 2 176.00
  • Contractor: Rado-Kar EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 088.00
  • Contractor: Tonka, Contracted Amount*: 11 210.40 , Reported Amount**: 12 514.71
  • Contractor: Maia, Contracted Amount*: 23 052.60 , Reported Amount**: 28 466.70
  • Contractor: D.D.D. - 1 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 191.06
  • Contractor: Andreev, Contracted Amount*: 22.00 , Reported Amount**: 337.69
  • Contractor: MARGO 59, Contracted Amount*: 346.45 , Reported Amount**: 346.45
  • Contractor: Vali Computers, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 45.00
  • Contractor: AUTO-KAR OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 177.84
  • Contractor: Keranka, Contracted Amount*: 5 184.00 , Reported Amount**: 1 275.83
  • Contractor: DELIBASH LTD., Contracted Amount*: 32.00 , Reported Amount**: 358.25
  • Contractor: Mariyana, Contracted Amount*: 2 760.00 , Reported Amount**: 2 859.36
  • Contractor: Eksivela, Contracted Amount*: 393.32 , Reported Amount**: 393.32
  • Contractor: KONTIKI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 22.50
  • Contractor: YORDAN YORDANOV PB DOBRICH, Contracted Amount*: 3 194.74 , Reported Amount**: 3 194.74
  • Contractor: Elenka, Contracted Amount*: 4 968.00 , Reported Amount**: 4 032.36
  • Contractor: Snejana, Contracted Amount*: 2 160.00 , Reported Amount**: 881.96
  • Contractor: TEMAX, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 28.97
  • Contractor: REKLAMA KONSULT, Contracted Amount*: 1 068.00 , Reported Amount**: 372.00
  • Contractor: ELMARK GROUP LTD, Contracted Amount*: 11.72 , Reported Amount**: 11.72
  • Contractor: Slavena Stoicheva Ltd., Contracted Amount*: 142.65 , Reported Amount**: 478.27
  • Contractor: HERMES, Contracted Amount*: 909.60 , Reported Amount**: 906.89
  • Contractor: Dimitra, Contracted Amount*: 7 706.40 , Reported Amount**: 10 529.10
  • Contractor: Scorpion - Trans Ltd, Contracted Amount*: 144.00 , Reported Amount**: 707.01
  • Contractor: "OFFICE V" LTD, Contracted Amount*: 17 255.98 , Reported Amount**: 8 359.34
  • Contractor: AUTO SKILLER TRANS , Contracted Amount*: 227.00 , Reported Amount**: 555.33
  • Contractor: Jana, Contracted Amount*: 5 724.80 , Reported Amount**: 8 351.96
  • Contractor: Olga, Contracted Amount*: 49 000.00 , Reported Amount**: 49 200.00
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 286.02
  • Contractor: Magdalena, Contracted Amount*: 2 304.00 , Reported Amount**: 1 283.86
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 2 596.44 , Reported Amount**: 2 709.63
  • Contractor: VILI - YANI, Contracted Amount*: 15.01 , Reported Amount**: 15.01
  • Contractor: Veselina, Contracted Amount*: 1 981.80 , Reported Amount**: 1 544.40
  • Contractor: Vegi OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 980.00
  • Contractor: Iliana, Contracted Amount*: 13 448.50 , Reported Amount**: 12 948.60
  • Contractor: Medkonsultant EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 620.00
  • Contractor: PATNICHESKI PREVOZI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: Milena, Contracted Amount*: 2 160.00 , Reported Amount**: 199.35
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 18 495.00 , Reported Amount**: 21 565.15
  • Contractor: SPASOVI 2014, Contracted Amount*: 285.00 , Reported Amount**: 565.00
  • Contractor: INFO TRAINING, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: Konstantin, Contracted Amount*: 18 495.00 , Reported Amount**: 20 880.00
  • Contractor: "Stolove" Ltd., Contracted Amount*: 14 616.00 , Reported Amount**: 7 266.72
  • Contractor: Stanislava, Contracted Amount*: 4 725.00 , Reported Amount**: 3 175.85
  • Contractor: Rositsa, Contracted Amount*: 2 934.10 , Reported Amount**: 2 572.57
  • Contractor: Batanova EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 125.00
  • Contractor: FEDERALNA SLUZHBA ZA BEZOPASNOST - DOBRICH, Contracted Amount*: 491 194.68 , Reported Amount**: 5 608.55
  • Contractor: Primex EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 447.31
  • Contractor: Dobrudja kabel EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 606.24
  • Contractor: Bergon komputri EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: SPETSILIAZIRANI PREVOZI 05 GTP, Contracted Amount*: 170.00 , Reported Amount**: 710.00
  • Contractor: DOVERIE - BRICO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 208.95
  • Contractor: Happiness - George Draganov, Contracted Amount*: 195.00 , Reported Amount**: 227.50
  • Contractor: Mariq, Contracted Amount*: 7 520.00 , Reported Amount**: 10 410.37
  • Contractor: VENCI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 371.40
  • Contractor: ZONA ArtPRINT L.t.d., Contracted Amount*: 400.00 , Reported Amount**: 335.83
  • Contractor: Svejest cpm ood, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 56.40
  • Contractor: Silviya, Contracted Amount*: 1 152.00 , Reported Amount**: 1 288.68
  • Contractor: DI ES HOUM OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 775.55
  • Contractor: Elenka, Contracted Amount*: 7 804.00 , Reported Amount**: 11 170.72
  • Contractor: Ivana, Contracted Amount*: 9 525.60 , Reported Amount**: 9 525.60
  • Contractor: Autotrade SA Ltd., Contracted Amount*: 8 695.47 , Reported Amount**: 2 863.58
  • Contractor: Vehlidzhan, Contracted Amount*: 1 152.00 , Reported Amount**: 1 288.68
  • Contractor: Information Services, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 48.00
  • Contractor: Stefka, Contracted Amount*: 11 136.00 , Reported Amount**: 10 645.10
  • Contractor: SOLAKOV Ltd., Contracted Amount*: 1 669.80 , Reported Amount**: 4 058.95
  • Contractor: BG TRANS, Contracted Amount*: 90.00 , Reported Amount**: 97.50
  • Contractor: SOT, Contracted Amount*: 1 530.00 , Reported Amount**: 1 530.00
  • Contractor: BULGARSKI POSTI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 40.00
  • Contractor: Todorka, Contracted Amount*: 9 991.20 , Reported Amount**: 8 718.85
  • Contractor: PROGRES 99, Contracted Amount*: 8 718.12 , Reported Amount**: 4 780.00
  • Contractor: STEL MONI EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 638.00
  • Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC, Contracted Amount*: 819.12 , Reported Amount**: 786.58
  • Contractor: R-K-3_RUSI KOLEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 65.08
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 816.30
  • Contractor: MTT , Contracted Amount*: 15 139.14 , Reported Amount**: 9 095.47
  • Contractor: TEMPO, Contracted Amount*: 117.60 , Reported Amount**: 137.20
  • Contractor: Water supply amp; sewerage SC, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 3 842.63
  • Contractor: UCHMAG, Contracted Amount*: 3 442.56 , Reported Amount**: 3 336.20
  • Contractor: Jivka, Contracted Amount*: 1 716.00 , Reported Amount**: 4 494.17
  • Contractor: REKAR, Contracted Amount*: 136.70 , Reported Amount**: 136.70
  • Contractor: Toneks EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 145.00
  • Contractor: MARIAN - IOVKA IVANOVA, Contracted Amount*: 142.50 , Reported Amount**: 142.50
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 500.00 , Reached amount: 2 182.00

Financial Information

Total Project cost 1 821 901.12 BGN
Grant 1 821 901.12 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 821 890.94 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Предоставяне на застрахователна услуга - задължителна застраховка "Гражданска отговорност" и "Застраховка на места в МПС" за автомобилите на Община град Добрич", Estimated Amount: 8 331.29
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на дидактични материали за работа с деца, включително с увреждания по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020", Estimated Amount: 3 700.33
  • Differentiated position 1: Дидактични материали - 1
    Contractor: UCHMAG
    Contract total funded value: 3 442.56
  • Differentiated position 2: Дидактични материали - 2
    Contractor: HERMES
    Contract total funded value: 909.60
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение", Estimated Amount: 26 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 4 Subject to due process: "Избор на изпълнител за предоставяне на застрахователни услуги за автомобилите на Община град Добрич" включваща три обособени позиции: Обособена позиция 1 - Застраховка "Гражданска отговорност" Обособена позиция 2 - Застраховка "Злополука на местата в МПС" Обособена позиция 3 - Застраховка "Каско"., Estimated Amount: 22 000.00
  • Differentiated position 1: Застраховка "Гражданска отговорност"
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 146.43
  • Differentiated position 2: „Застраховка злополука на местата в МПС”
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 5.39
  • Differentiated position 3: "Застраховка "Каско"
    Contractor: JSIC OZK - INSURANCE JSC
    Contract total funded value: 260.01
  • Differentiated position 4: Застраховка "Гражданска отговорност" за 2018 г.
    Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE
    Contract total funded value: 201.00
Procedure 5 Subject to due process: "Охрана на общински обекти", Estimated Amount: 437 985.00
  • Differentiated position 1: Охрана на общински обекти
    Contractor: FEDERALNA SLUZHBA ZA BEZOPASNOST - DOBRICH
    Contract total funded value: 565.20
Procedure 6 Subject to due process: "Охрана на общински обекти", Estimated Amount: 441 007.20
  • Differentiated position 1: Охрана на общински обекти
    Contractor: FEDERALNA SLUZHBA ZA BEZOPASNOST - DOBRICH
    Contract total funded value: 282.60
Procedure 7 Subject to due process: "Предоставяне на ВиК услуги: доставка на питейна вода, отвеждане и пречистване на отпадъчни води за сградата на Общностен център за деца и семейства - гр. Добрич, ул. "Теменуга" 27 по проект "За равен шанс на децата", Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: ВиК услуги
    Contractor: Water supply amp; sewerage SC
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 8 Subject to due process: “Доставка на кулинарна продукция за нуждите на социални заведения към Дирекция “Хуманитарни дейности” в Община град Добрич”,включваща 9 /девет/ обособени позиции (ОП), както следва:  ОП 1 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания”-1;  ОП 2 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания”-2;  ОП 3 – „Дневен център за възрастни с увреждания”;  ОП 4 – „Дневен център за деца с увреждания”;  ОП 5 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания”;  ОП 6 – „Защитени жилища за хора с умствена изостаналост” 1 и 2;  ОП 7 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания”-3;  ОП 8 – “Доставка на хранителни пакети за нуждите на Общностен център за деца и семейства град Добрич“;  ОП 9 – „Доставка на кулинарна продукция за деца от 0 до 3 годишна възраст, посещаващи Общностен център за деца и семейства град Добрич”. , Estimated Amount: 245 795.84
  • Differentiated position 1: ОП 1 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания”-1
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ОП 2 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания”-2
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: ОП 3 – „Дневен център за възрастни с увреждания”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: ОП 4 – „Дневен център за деца с увреждания”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: ОП 5 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с увреждания”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: ОП 6 – „Защитени жилища за хора с умствена изостаналост” 1 и 2
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 7: ОП 7 – „Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи без увреждания”-3
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 8: ОП 8 – „Доставка на хранителни пакети за нуждите на Общностен център за деца и семейства град Добрич”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 9: ОП 9 –„Доставка на кулинарна продукция за деца от 0 до 3 годишна възраст, посещаващи Общностен център за деца и семейства град Добрич”
    Contractor: "Stolove" Ltd.
    Contract total funded value: 7 056.00
Procedure 9 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване за Община град Добрич“ по три обособени позиции, Estimated Amount: 65 541.67
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 (ОП1): ”Доставка на изделия от хартия”
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 100.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 (ОП2): „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса“
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 600.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 (ОП3): „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 ЗОП“
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 200.00
Procedure 10 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ”, Estimated Amount: 57 750.00
  • Differentiated position 1: Доставка на изделия от хартия за Община град Добрич
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 700.00
  • Differentiated position 2: Доставка на принадлежности за офиса за Община град Добрич
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 11 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение”, Estimated Amount: 18 291.67
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение”
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 12 Subject to due process: „Доставка на течни горива за моторни превозни средства, специализирана механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните й разпоредители“, Estimated Amount: 401 590.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Доставка на течни горива (бензин А95, дизел, дизел премиум, пропан бутан), чрез електронни карти за безналично плащане, за моторни превозни средства, специализирана механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка“
    Contractor: MTT
    Contract total funded value: 1 304.00
Procedure 13 Subject to due process: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини”, Estimated Amount: 41 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 14 Subject to due process: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини”, Estimated Amount: 50 133.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини”
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 15 Subject to due process: „Доставка на хранителни пакети по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Estimated Amount: 4 675.00
  • Differentiated position 1: Хранителни пакети
    Contractor: PROGRES 99
    Contract total funded value: 5 193.60
Procedure 16 Subject to due process: „Изработка на брандирани рекламни материали и изпълнение на мерки за осигуряване на визуализация, публичност и информираност“ по обособени позиции, Estimated Amount: 16 849.39
  • Differentiated position 1:  Обособена позиция №1 (ОП 1): „Изработка на брандирани рекламни материали, включени в Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2:  Обособена позиция №2 (ОП 2):„Изработка на брандирани рекламни материали за нуждите на Община град Добрич“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3:  Обособена позиция №3 (ОП 3):"Изработка на дипляни поПроект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020"
    Contractor: INFO TRAINING
    Contract total funded value: 480.00
  • Differentiated position 4:  Обособена позиция №4 (ОП 4):„Осигуряване на информация, публичност и визуализация на дейностите по Проект„За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020"
    Contractor: REKLAMA KONSULT
    Contract total funded value: 1 068.00
  • Differentiated position 5:  Обособена позиция №5 (ОП 5):„Осигуряване на информация, публичност и визуализация на дейностите по ПроектBG06-102 „Младежки център Добрич – Вашето утре“, Договор №Д03-7/27.01.2014 г., финансиран по Програма „Деца и младежи в риск“, Компонент 1 „Младежи в риск“ на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014.“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 17 Subject to due process: „ОХРАНА НА ОБЕКТИ НА ОБЩИНА ГРАД ДОБРИЧ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ” Обособена позиция 1 (ОП1): „Охрана на общински обекти чрез физическа охрана и чрез СОТ, паник-бутон и екипи за реагиране“ ; Обособена позиция 2 (ОП2): „Охрана на Общностен център за деца и семейства ул.“Теменуга“ №27 по проект „За равен шанс за децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020; , Estimated Amount: 398 220.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Охрана на общински обекти чрез физическа охрана и чрез СОТ, паник-бутон и екипи за реагиране“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 „Охрана на общностен център за деца и семейства, ул.“Теменуга“ № 27 по Приложение №2 по проект „За равен шанс за децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.
    Contractor: SOT
    Contract total funded value: 1 530.00
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за нуждите на Община град Добрич и второстепенни разпоредители с бюджет, по обособени позиции, Estimated Amount: 49 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 (ОП1): „Доставка на изделия от хартия за нуждите на Община град Добрич и второстепенни разпоредители с бюджет“
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 800.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 (ОП2): „Доставка на принадлежности за офиса за нуждите на Община град Добрич и второстепенни разпоредители с бюджет“
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 19 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и принадлежности по обособени позиции, Estimated Amount: 51 033.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 (ОП1): „Доставка на изделия от хартия за Община град Добрич“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 800.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 3 (ОП3): „Доставка на принадлежности за офиса за Община град Добрич“
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 200.00
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, Estimated Amount: 14 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1„Доставка на канцеларски материали за Община град Добрич“
    Contractor: ZONA ArtPRINT L.t.d.
    Contract total funded value: 400.00
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия., Estimated Amount: 9 133.34
  • Differentiated position 1: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 1
    Contractor: Happiness - George Draganov
    Contract total funded value: 195.00
  • Differentiated position 2: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 2
    Contractor: MARGO 59
    Contract total funded value: 98.00
  • Differentiated position 3: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 3
    Contractor: MARGO 59
    Contract total funded value: 112.87
  • Differentiated position 4: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 4
    Contractor: MARGO 59
    Contract total funded value: 17.03
  • Differentiated position 5: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 5
    Contractor: MARGO 59
    Contract total funded value: 118.55
  • Differentiated position 6: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 6
    Contractor: Eksivela
    Contract total funded value: 63.31
  • Differentiated position 7: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 7
    Contractor: Eksivela
    Contract total funded value: 113.41
  • Differentiated position 8: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 8
    Contractor: Eksivela
    Contract total funded value: 16.80
  • Differentiated position 9: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 9
    Contractor: Eksivela
    Contract total funded value: 54.60
  • Differentiated position 10: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 10
    Contractor: REKAR
    Contract total funded value: 136.70
  • Differentiated position 11: Доставка на материали и консумативи за организиране и провеждане на мотивационни и образователни мероприятия - 11
    Contractor: ELMARK GROUP LTD
    Contract total funded value: 11.72
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на медицински консумативи, Estimated Amount: 320.00
Procedure 23 Subject to due process: Доставка на образователна литература за деца проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Estimated Amount: 1 583.33
  • Differentiated position 1: Доставка на образователна литература - 1
    Contractor: VT-KOMS-IZDATELSTVO SLOVO-KRUSEV i SIE
    Contract total funded value: 1 200.00
Procedure 24 Subject to due process: Доставка на почистващи материали и препарати по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 , Estimated Amount: 1 266.67
  • Differentiated position 1: Почистващи материали
    Contractor: SOLAKOV Ltd.
    Contract total funded value: 1 518.90
Procedure 25 Subject to due process: Доставка на течни горива за моторни превозни средства, специализирана механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните й разпоредители по обособени позиции, Estimated Amount: 208 413.32
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Доставка на течни горива чрез електронни карти за безналично плащане, за моторни превозни средства, специализирана механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка.
    Contractor: MTT
    Contract total funded value: 3 460.00
Procedure 26 Subject to due process: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализирана механизация и техника на Oбщина град Добрич и второстепенните разпоредители по обособени позиции., Estimated Amount: 206 407.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка на течни горива , чрез електронни карти за безналично плащане, за моторни превозни средства, специализирана механизация и техника на община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка
    Contractor: MTT
    Contract total funded value: 3 680.00
Procedure 27 Subject to due process: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка
    Contractor: MTT
    Contract total funded value: 2 016.00
Procedure 28 Subject to due process: Доставка на течни горива за моторните превозни средства, специализираната механизация и техника на Община град Добрич и второстепенните разпоредители по обособени позиции, Estimated Amount: 237 951.92
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка на течни горива , чрез електронни карти за безналично плащане, за моторни превозни средства, специализирана механизация и техника на община град Добрич и второстепенните разпоредители на бюджетна издръжка"
    Contractor: MTT
    Contract total funded value: 4 660.00
Procedure 29 Subject to due process: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини, Estimated Amount: 45 512.50
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 30 Subject to due process: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини, Estimated Amount: 49 541.67
  • Differentiated position 1: Доставка на тонер касети и консумативи за принтери и копирни машини
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 500.00
Procedure 31 Subject to due process: Доставка на хранителни пакети и доставка на кулинарна продукция за деца от 0 до 3 годишна възраст, посещаващи Общностен център за деца и семейства по проект „За равен шанс на децата“, Estimated Amount: 10 581.00
Procedure 32 Subject to due process: Закупуване на материали и консумативи, необходими за ежедневна почасова грижа за деца от 0-3 г., Estimated Amount: 9 979.17
  • Differentiated position 1: Материали и консумативи - 1
    Contractor: TEMPO
    Contract total funded value: 117.60
Procedure 33 Subject to due process: Застрахователни услуги: "Застраховка Каско" (всички рискове) за автомобилите на Община град Добрич, Estimated Amount: 6 948.55
Procedure 34 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на застрахователни услуги за автомобилите на Община град Добрич, Estimated Amount: 6 049.00
Procedure 35 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на застрахователни услуги за автомобилите на Община град Добрич, Estimated Amount: 18 022.14
Procedure 36 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на застрахователни услуги за автомобилите на Община град Добрич, Estimated Amount: 20 945.74
Procedure 37 Subject to due process: Осигуряване на информация и публичност по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004-0028-C01, по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 05М9ОР001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Estimated Amount: 3 500.00
Procedure 38 Subject to due process: Охрана на общински обекти, Estimated Amount: 404 325.60
  • Differentiated position 1: Охрана на общински обекти
    Contractor: FEDERALNA SLUZHBA ZA BEZOPASNOST - DOBRICH
    Contract total funded value: 1 152.00
Procedure 39 Subject to due process: Охрана на общински обекти, Estimated Amount: 406 670.00
  • Differentiated position 1: Охрана на общински обекти
    Contractor: FEDERALNA SLUZHBA ZA BEZOPASNOST - DOBRICH
    Contract total funded value: 487 481.28
Procedure 40 Subject to due process: Охрана на общински обекти, Estimated Amount: 443 493.00
  • Differentiated position 1: Охрана на общински обекти
    Contractor: FEDERALNA SLUZHBA ZA BEZOPASNOST - DOBRICH
    Contract total funded value: 561.60
Procedure 41 Subject to due process: Охрана на общински обекти, Estimated Amount: 455 040.00
  • Differentiated position 1: Охрана на общински обекти
    Contractor: FEDERALNA SLUZHBA ZA BEZOPASNOST - DOBRICH
    Contract total funded value: 1 152.00
Procedure 42 Subject to due process: Предоставяне на застрахователни услуги за автомобилите на Община град Добрич, Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 43 Subject to due process: Предоставяне на юридически услуги, Estimated Amount: 8 000.00
Procedure 44 Subject to due process: Предоставяне на юридически услуги, Estimated Amount: 8 560.00
Procedure 45 Subject to due process: Предоставяне на юридически услуги по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 2 400.00
Procedure 46 Subject to due process: Предоставяне на юридически услуги по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 16 000.00
  • Differentiated position 1: Юрист
    Contractor: Olga
    Contract total funded value: 16 000.00
Procedure 47 Subject to due process: Реализиране на доставка на гориво за траспортно средство в рамките на сключен договор №ДОП-14/03.02.2015 г., съгласно Приложение №1 от изготвения индикативен план - график за възлагане на обществени поръчки в рамките на проект „За равен шанс за децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, Estimated Amount: 571 252.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на бензин А-95Н и дизелово моторно гориво за зареждане на автомобилите на Община град Добрич и газьол за отопление”
    Contractor: Autotrade SA Ltd.
    Contract total funded value: 8 000.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на природен газ – метан за зареждане на автомобилите на Община град Добрич”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: „Доставка на газ пропан – бутан за битови нужди”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 48 Subject to due process: Реализиране на доставка на канцеларски материали и консумативи в рамките на сключени договори: ДОП – 58/10.05.2016 г. с предмет „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване“, по обособена позиция ОП 1 - „Доставка на копирна и друга хартия”; ДОП-59/10.05.2016 г. с предмет „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване“, по обособена позиция ОП 2 - „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса”; ДОП-62/13.05.2016 г. с предмет: „Доставка на канцеларски материали и офис оборудване“, по обособена позиция ОП 3 - „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания ”. , Estimated Amount: 65 250.00
  • Differentiated position 1: ОП 1 - „Доставка на копирна и друга хартия”
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 4 218.66
  • Differentiated position 2: ОП 2 - „Доставка на оборудване и принадлежности за офиса”
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 4 218.66
  • Differentiated position 3: ОП 3 - „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания ”
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 4 218.66
Procedure 49 Subject to due process: Реализиране на доставката на тонер касети и консумативи за принтери в рамките на сключен договор №ДОП-68/26.05.2016 г. , Estimated Amount: 41 583.33
  • Differentiated position 1: Тонер касети
    Contractor: "OFFICE V" LTD
    Contract total funded value: 4 218.66
Procedure 50 Subject to due process: Сключване на застраховка "Каско", покриваща всички рискове за 13 автомобила, собственост на Община град Добрич, Estimated Amount: 2 622.54
Procedure 51 Subject to due process: Сключване на застраховка "Каско", покриваща всички рискове и застраховка на места в МПС за автомобили, собственост на Община град Добрич, Estimated Amount: 6 362.41
Procedure 52 Subject to due process: Техническо обслужване на транспортно средство: "Рено", "Мастер" рег. №ТХ1973АК, Estimated Amount: 3 758.33
  • Differentiated position 1: Годишен технически преглед
    Contractor: BG TRANS
    Contract total funded value: 45.00
  • Differentiated position 2: Течност за чистачки
    Contractor: Autotrade SA Ltd.
    Contract total funded value: 10.00
  • Differentiated position 3: Демонтаж, монтаж, смяна на автомобилни гуми
    Contractor: AUTO SKILLER TRANS
    Contract total funded value: 32.00
  • Differentiated position 4: Годишен технически преглед
    Contractor: BG TRANS
    Contract total funded value: 45.00
  • Differentiated position 5: Автомобилно масло - 1 л.
    Contractor: Autotrade SA Ltd.
    Contract total funded value: 12.50
  • Differentiated position 6: Тахограф
    Contractor: Scorpion - Trans Ltd
    Contract total funded value: 144.00
  • Differentiated position 7: Демонтаж, монтаж, баланс на автомобилни гуми
    Contractor: AUTO SKILLER TRANS
    Contract total funded value: 32.00
  • Differentiated position 8: Автомобилно масло
    Contractor: Autotrade SA Ltd.
    Contract total funded value: 12.50
  • Differentiated position 9: Зимна течност за чистачки
    Contractor: Autotrade SA Ltd.
    Contract total funded value: 23.40
  • Differentiated position 10: Годишен технически преглед
    Contractor: SPETSILIAZIRANI PREVOZI 05 GTP
    Contract total funded value: 50.00
Procedure 53 Subject to due process: Услуги, предоставяни от акушер , Estimated Amount: 2 160.00
Procedure 54 Subject to due process: Услуги, предоставяни от логопед, Estimated Amount: 1 168.50
  • Differentiated position 1: Услуги, предоставяни от логопед
    Contractor: Iliana
    Contract total funded value: 1 168.50
Procedure 55 Subject to due process: Услуги, предоставяни от логопед, Estimated Amount: 1 716.00
Procedure 56 Subject to due process: Услуги, предоставяни от логопед , Estimated Amount: 2 600.00
Procedure 57 Subject to due process: Услуги, предоставяни от логопед , Estimated Amount: 4 720.00
Procedure 58 Subject to due process: Услуги, предоставяни от логопед , Estimated Amount: 4 960.00
Procedure 59 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медиатор по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 2 304.00
  • Differentiated position 1: Медиатор
    Contractor: Magdalena
    Contract total funded value: 2 304.00
Procedure 60 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицинска сестра , Estimated Amount: 2 160.00
Procedure 61 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицинска сестра, Estimated Amount: 2 934.10
Procedure 62 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицински експерти, Estimated Amount: 19 441.00
Procedure 63 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицински персонал, Estimated Amount: 17 440.00
Procedure 64 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицински персонал , Estimated Amount: 22 701.80
Procedure 65 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицински персонал по проект „За равен шанс за децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 6 846.00
Procedure 66 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицински персонал по проект „За равен шанс за децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 31 008.00
  • Differentiated position 1: Акушер
    Contractor: Stanislava
    Contract total funded value: 4 320.00
  • Differentiated position 2: Медицинска сестра - 1 - 960 часа
    Contractor: Stefka
    Contract total funded value: 5 184.00
  • Differentiated position 3: Медицинска сестра - 2 - 960 часа
    Contractor: Keranka
    Contract total funded value: 5 184.00
  • Differentiated position 4: Медицинска сестра - 2 - 960 часа
    Contractor: Todorka
    Contract total funded value: 4 039.20
  • Differentiated position 5: Медицинска сестра - 1 - 800 часа
    Contractor: Elenka
    Contract total funded value: 4 320.00
  • Differentiated position 6: Гинеколог
    Contractor: Konstantin
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 7: Педиатър
    Contractor: Mariana
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 67 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицински персонал по проект „За равен шанс за децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 14 445.00
Procedure 68 Subject to due process: Услуги, предоставяни от медицински сестри, Estimated Amount: 3 317.40
Procedure 69 Subject to due process: Услуги, предоставяни от педагог по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 2 760.00
  • Differentiated position 1: Педагог
    Contractor: Mariyana
    Contract total funded value: 2 760.00
Procedure 70 Subject to due process: Услуги, предоставяни от психолог, Estimated Amount: 4 992.00
Procedure 71 Subject to due process: Услуги, предоставяни от психолог, Estimated Amount: 5 664.00
Procedure 72 Subject to due process: Услуги, предоставяни от психолог , Estimated Amount: 6 156.60
Procedure 73 Subject to due process: Услуги, предоставяни от психолог, Estimated Amount: 6 240.00
Procedure 74 Subject to due process: Услуги, предоставяни от рехабилитатор по проект „За равен шанс на децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 9 525.60
  • Differentiated position 1: Рехабилитатор
    Contractor: Ivana
    Contract total funded value: 9 525.60
Procedure 75 Subject to due process: Услуги, предоставяни от рехабилитатор в дейност "Ранна интервенция на уврежданията" по проект „За равен шанс за децата“, Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051PO001-2.004 ”Услуги за ранно детско развитие“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020., Estimated Amount: 11 210.40
  • Differentiated position 1: Рехабилитатор
    Contractor: Tonka
    Contract total funded value: 11 210.40

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN