Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1137-C02
Project Name Improving the employment accessibility and assuring sustainable workplaces at "European Institute for Innovations and Strategic Analysis"
Beneficiary 201748504 European Institute for Innovation and Strategic Analysis Ltd (EIISA)
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.08.2016
Start Date 17.08.2016
End Date 17.04.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Необходимостта, която удовлетворява изпълнението на настоящия проект е свързана с младежката безработица, която е сред най-актуалните и дискутирани проблеми, както в България, така и на ниво ЕС. Предвид факта, че младежите са една от най-уязвимите групи на пазара на труда, ЕИИСА ясно разбира потребността от целенасочени  мерки за преодоляване на характерните за групата трудности.
Основната цел на настоящия проект е осигуряване на устойчиви работни места, като специфичните цели са насочени към целевата група на безработни и неактивни лица и по конкретно специфичната категория на безработни младежи до 29 г., като в рамките на изпълнение на проекта наетите ще получат обучение и придобият опит съответстващи на съвременните изисквания на бизнеса.  Минимум 50% от лицата ще запазят работните си места за най-малко 12 месеца след края на проекта, а останалите ще навлязат на пазара на труда професионално подготвени, което улеснява трудовото им и социалното включване. 100% от целевата група на проекта е съставена от една от приоритетните за финансиране специфични категории - безработни младежи.
В рамките  на проекта ще бъдат изпълнени дейности свързани с наемане на младежи до 29 г. за период от 12 месеца, предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен и обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности , закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА  свързани със създаването на новите работни места, както и дейности за осигуряването на информиране и публичност, и организация и управление на проектните дейности.
Преките резултатите от изпълнението на проекта  са свързани с:
- Осигуряване на заетост на 5 броя лица попадащи в целевата група на проекта за период от 12 месеца.
- Придобиване на професионална квалификация и умения по ключови компетентности на 4 броя от наетите лица.
- Запазване на заетостта за най-малко 3 от наетите по проекта лица за период от минимум 12 месеца след края на изпълнение на проекта.
Activities
  • Activity: Дейност 1 - Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Дейността стартира със сключването на договора за безвъзмездна финансова помощ, като основната цел е да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни лица. Дейността ще бъде изпълнена посредством комбинация от мерки за осигуряване на заетост и обучения на целевите групи включени в проекта.Целта на дейността в пълна степен отговаря на стратегията на ОП „РЧР“ 2014-2020 за постигане на по-висока и по-качествена заетост и намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване, както и на приоритетите на Европа 2020 за постигане на интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж, включително чрез насърчаване на икономика с високи нива на заетост, която създава условия за социално и териториално сближаване. Изпълнението на дейността допринася за постигане на модернизация и укрепване на политиките за заетост и обучение и на системите за социална защита чрез увеличаване на участието в трудовия живот и намаляване на структурната безработица, както и повишаване на корпоративната социална отговорност. В допълнение изпълнението на дейността ще осигури на ЕИИСА квалифицирани служители не само за периода на изпълнение на проекта, но и след това, тъй като е планирано най-малко 50% от разкритите позиции да бъдат запазени. По своята същност дейността включва наемането на безработни лица за период до 12 месеца, като в рамките на изпълнението на проекта се осигурява заетост за 5 лица попадащи в целевата група на безработни младежи до 29 г. Четири от наетите лица ще изпълняват задълженията на Експерт бизнес развитие, а едно лице ще бъде наето на длъжност Административен секретар. Минимум 50% от разкритите в изпълнение на проекта работни места ще бъдат запазени за най-малко 12 месеца след изпълнението на проекта. Дейността се изпълнява в няколко етапа, както следва: Етап 1 – Обявяване на работните позиции (от 1 до 2 седмица) Описание и обявяване на свободните позиции, включително минималните изисквания за заемане на длъжността, допустимите целеви групи и приноса на ЕСФ и ОП „РЧР“ 2014-2020 за изпълнение на дейностите по проекта. Разкритите свободни позиции в едно с условията и изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ се обявяват в различни специализирани онлайн платформи за търсене и предлагане на работа и дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта с оглед постигане на заложените индикатори, успешното изпълнение на проектните дейности и осигуряване на необходимата публичност по проекта. Дейността продължава за период от 2 седмици, считано от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Етап 2 – Подбор и сключване на договори с избраните кандидати (от 2 до 8 седмица) След планираната крайна дата за изпълнение на Етап 1 от дейността се пристъпва към подбора на кандидати попадащи в предварително избраната целева група на безработни младежи до 29 г. включително. Подбора на лицата се осъществява и с активното съдействие на дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта, както и чрез специализирани онлайн платформи за търсене и предлагане на работа. По време на изпълнението на този етап се сключват трудови договори с избраните лица за изпълнение на задълженията съгласно заеманата позиция и прилежащата и длъжностна характеристика. Етап 3 – Осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 г. за период до 12 месеца ( от 3 до 20 месец) Същинското изпълнение на дейността, а именно осигуряване на заетост на безработни младежи до 29 г. включително продължава 12 месеца, като се осигурява заетост на 5 (пет) лица попадащи в целевата група, при разпределение: 4 лица на длъжност Експерт бизнес развитие и 1 лице на длъжност Административен секретар. За целия срок на изпълнение на дейността и с оглед спазването на българското законодателство е предвидено и обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, като дейността е задължителна с оглед създаване на организация за безопасност и здраве при работа на наетите лица., Contracted Amount: 33 408.00 , Reported Amount: 33 071.46
  • Activity: Дейност 2 - Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен : Дейността стартира паралелно с Дейност 1 Наемане на безработни лица за период до 12 месеца, като осигурява възможността на 4 от наетите по проекта лица на длъжност Експерт бизнес развитие да получат професионално обучение необходимо за изпълнение на задълженията им при съответната длъжност. Основната цел на дейността е повишаване на квалификацията на наетите в изпълнение на проекта лица, чрез получаване на професионално обучение в областта, което от една страна помага целевата група за по-бързо включване и адаптиране към пазара на труда, а от друга осигурява квалификация съответстваща на изискванията на пазарното търсене. Изпълнението на проекта предоставя на ЕИИСА квалифицирани и добре подготвени специалисти способни да се справят със спецификите на дейността на дружеството. Тъй като ЕИИСА предоставя специализирани интензивни на знание услуги за бизнеса, като осигурява финансовото, технологично, инженерингово и управленско обезпечаване на проектите на своите клиенти, професионалната квалификация на работещите в дружеството е изключително важна. Професионалното обучение на заетите лица ще се извършва в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение, като избраната професия – Сътрудник малък и среден бизнес е част от Списъка на професиите за професионално образование и обучение утвърден от Министъра на образованието и науката. Избраната професия е от областта на Стопанското управление и администрацията, професионално направление 345 Администрация и управление, професия 345050 Сътрудник в малък и среден бизнес, наименование на специалността 3450501 Малък и среден бизнес, със степен на професионална квалификация II (втора). Преминатото обучение води до придобиване на степен на професионална квалификация удостоверено с документ за професионална квалификация съгласно ЗПОО. Хорариумът на обучението за придобиване на втора квалификационна степен в професия – Сътрудник малък и среден бизнес е най-малко 660 учебни часа. Наетите лица преминават през минимум 202 учебни часа теория и минимум 458 учебни часа практика съсредоточени в различни модули, като е необходимо по време на обучението да придобият основни познания в следните области: - Законодателна база на стопанската дейност, включително познаване и разбиране на Търговски закон, Закон за задълженията и договорите, Закон за обществените поръчки,Закон за задълженията и договорите. - Организация на стопанската дейност, включително Условия и предпоставки за започване на стопанска дейност, Форми и източници за финансиране на стопанската дейност, маркетинг и ролята му за стопанската дейност, реклама. - Счетоводство и данъчно облагане, включително общо счетоводство, Закон за счетоводството, Данъчно облагане и Закон за ДДС. - Управление на стопанската дейност, включително производство и мениджмънт, управление на финансовите средства, управление на производствените процеси, планиране на стопанската дейност, Методи и изисквания за разработване на бизнес план програма. Преминаването през професионално обучение е задължително за лицата, той като ще им осигури необходимите познания и теоретичен опит за да навлязат подготвени на пазара на труда и да се адаптират успешно към дейността на дружеството. След преминаването на обучението ново наетите лица ще познават детайлно законодателната база на стопанската дейност, формите и източниците за финансиране, маркетинга и неговата роля за развитието на стопанската дейност, рекламата - видове и реализация на стоките и услугите, счетоводство и данъчна политика на фирмата и мениджмънт и управление на малка и средна фирма. Обучението преминават 4 от наетите лица, като след успешно завършване на обучението придобиват втора степен на професионална квалификация по професия 345050 Сътрудник в малък и среден бизнес, удостоверено със документ за професионална квалификация съгласно ЗПОО., Contracted Amount: 4 800.00 , Reported Amount: 4 780.00
  • Activity: Дейност 3 - Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, Ключова компетентност 4 „ Дигитална компетентност“: Дейността стартира паралелно с Дейност 1 Наемане на безработни лица за период до 12 месеца и Дейност 2 Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен, като осигурява възможността на 4 от наетите по проекта лица на длъжност Експерт Бизнес развитие да получат обучение по ключови компетентности необходимо за изпълнение на задълженията им при съответната длъжност. Основната цел на дейността е повишаване на квалификацията на наетите в изпълнение на проекта лица, чрез получаване на Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, което от една страна помага на целевата група за по-бързо включване и адаптиране към пазара на труда, а от друга осигурява на ЕИИСА квалифицирани кадри, способни да отговорят на изискванията на пазарното търсене. Предвид сферата на дейност на дружеството, а именно научно изследователска и развойна дейност в областта на предоставянето на интегрирани финансови,консултантски и управленски услуги и непрекъснатата работа с различни нормативни документи в това число издадени от Европейската комисия и други институции на ЕС, боравенето с чужди езици и дигиталната компетентност са задължителни за заемане на длъжността, което налага необходимостта наетите по проекта лица да преминат обучение за придобиване на ключови компетентности за общуване на чужди езици и дигиталната компетентност. Изборът на лицата за включване в обучение в съответната ключова компетентност ще се извършва след провеждане на входящ тест от обучаващата институция за определяне на нивото. Обучението по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ се провежда в рамките на най-малко 300 учебни часа и три нива на обучение, от които 160 часа теория и 140 часа практика. По време на обучението наетите лица усвояват способността да разбират, изразяват и интерпретират схващания, мисли, факти и мнения, както в устна, така и в писмена форма (слушане, говорене, четене и писане) според желанията или спецификата на професионалните им задължения. По ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ ще бъдат обучени 4 от наетите по проекта лица, като след успешно преминаване на обучението лицата получават документ за придобита ключова компетентност постигнато ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. Обучението по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ се провежда в рамките на най-малко 45 учебни часа, от които 15 учебни часа теория и 30 учебни часа практика. Обучението включва основни компютърни програми за обработка на текстове, създаване на електронни таблици, бази данни, съхраняване и управляване на информация, разбиране на възможностите и потенциалните рискове от интернет и общуването чрез електронни средства (електронна поща, мрежови инструменти) за работа, споделяне на информация, както и за съвместна работа в мрежа, учене и анализи. По ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ ще бъдат обучени 4 от наетите по проекта лица, като след успешно преминаване на обучението лицата получават документ за придобита ключова компетентност постигнато ниво на знания и умения, съгласно Европейската квалификационна рамка. Придобиването на умения в по горе посочените категории е от изключителна важност за дружеството, предвид сферата на дейност и спецификата на работа. Наетите лица ще участват в предоставянето на услуги в сферата на управленското консултиране, развитие на мениджмънта и други специализирани услуги подпомагащи бизнеса, като се използват различни методи, като инструментариум за анализ и оценка на бизнеса, управление на знанията и иновациите,финансови анализи,оценка на развитието и риска и др., които изискват специфични умения в сферата на дигиталната компетентност, а работата с чуждестранни клиенти, програми, проекти и нормативни документи издавани от Европейската комисия и други институции на ЕС налагат задължителното свободно използване на поне един чужд език., Contracted Amount: 3 800.00 , Reported Amount: 3 156.00
  • Activity: Дейност 4 - Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар свързани със създаването на нови работни места : Дейността стартира с подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с оглед своевременното осигуряване на работни места на ново наетите по проекта лица. Предвид факта, че с изпълнението на проекта ЕИИСА увеличава средносписъчния брой на персонала си с 5 (пет) лица оборудването на работните места и осигуряването на минимални изисквания за комфортни и безопасни условия на труд е задължителна дейност в настоящия проект. За изпълнението на целта на проекта, а именно създаване на устойчиви работни места за безработни младежи до 29 г. е от изключителна важност осигуряването на материални условия за работа, включително хардуерно и софтуерно оборудване на работните места. Също е важно и осигуряването на условия отговарящи на изискванията за здравословен и безопасен труд. За да създаде новите работни места дружеството трябва задължително да осигури необходимото за тях оборудване. При изпълнение дейността и предмета на дружеството изискването е именно те да се изпълняват с съвременно и адекватно оборудване и софтуер. За да отговори на тези изисквания ЕИИСА ще закупи в рамките на изпълнението на проекта оборудване и обзавеждане пряко свързано със създаването на новите работни места. Ком момента дружеството разполага с напълно оборудвано работно място за едно лице, като е предвидено то да бъде обособено за новонаетото лице изпълняващо длъжността Административен секретар. За успешното изпълнение на дейността е необходимо дружеството да осигури и подходящи условия и оборудване и на останалите 4 лица, които ще бъдат наети по проекта на длъжност Експерт бизнес развитие. Предвидените за закупуване активи са изключително необходими не само за предоставянето на подходящи условия на труд на лицата, но и са основни при изпълнение на задълженията им. Дейността започва с закупуването на 4 броя работни маси и 4 броя офис столове, като оборудването ще покрие необходимите здравни норми и правила при работа с компютърни системи. Необходимата работна маса е с височина минимум 680 мм и достатъчно широка, с ниска отразителна способност, като дължината е не по-малко от 1200 мм, широчина 600 мм при дебелина на плота минимум 25 мм. Изискванията към работните столове са свързани със стабилност и възможност за свобода на движенията и удобна работна поза на служителя с опция за регулиране на височината на седалката с оглед постигане на комфорт по време на работа. В допълнение работните пространства предоставени от бенефициента отговарят и на всички минимални изисквания свързани с площ, шумови нива, микроклимат, електрически и магнитни полета, предотвратяване на отражение и блясък, осветление и пространствени изисквания. По отношение на оборудването необходимо за изпълнение на професионалните задължения, за всяко от наетите четири лица е необходимо закупуването на професионален персонален компютър. Минимално изискване към наличното оборудване е наличието на операционна система, като към всеки един от четирите броя персонални компютри ще бъдат закупени пакет от софтуерни приложения – 4 бр. Наличните компютърни устройства ще бъдат свързани в мрежа с оглед използването на необходимото общо периферно печатно устройство – 1 бр., отново закупено в изпълнение на дейностите по настоящия проект. С изпълнението на настоящата дейност дружеството ще осигури на наетите по проекта лица здравословни и безопасни условия на труд при спазване на правните и етични правила за работа чрез закупуването на: - Работни маси – 4 бр. - Офис столове – 4 бр. - Преносими персонални компютри – 4 бр. - Пакет от софтуерни приложения – 4 бр. - Периферно печатно устройство – 1 бр. Закупеното по проекта обзавеждане и оборудване е от изключителна важност за осигуряването на подходящи условия на труд и основополагащо за изпълнение на служебните задължения на ново наетите лица, като ще допринесе не само за успешното изпълнение на проекта, но и за запазване на минимум 50% от разритите места за най-малко 12 месеца след края на проектните дейности., Contracted Amount: 14 860.00 , Reported Amount: 14 731.00
  • Activity: Дейност 5 - Организация и управление на проекта: Дейността стартира с подписването на договора за безвъзмездна финансова помощ с оглед своевременното стартиране и обезпечаване на проектните дейности. За организация и управление на проекта ще отговарят трима експерти сред който, ръководител проект – 1 бр., координатор – 1 бр. и счетоводител – 1 бр. По време на изпълнението на настоящия проект ръководителят на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта. - Да поддържа ефективна комуникация с Управляващия орган и други институции с оглед целесъобразното и законосъобразно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ. - Да следи за изпълнение на задълженията на членовете на екипа, като одобрява или не одобрява отчетените от тях дейностите. - Да извършва текущо отчитане изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта пред бенефициента. - Да предлага необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. - Да управлява процеса на планиране, организиране и отчитане на дейностите по проекта, като поддържа актуално проектното досие на хартиен и електронен носител. - Да отговаря за ресурсното обезпечаване на предвидените за изпълнение в проекта дейности. - Да управлява бюджета на проекта с оглед спазване на принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. - Да следи за своевременното и съгласно действащото законодателство изпълнение на процедурите за избор на изпълнители на стоки и услуги. - Да наблюдава, контролира и координира изпълнението на договорите, сключени в изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ. - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ. По време на изпълнението на настоящия проект координатора на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да подкрепя и подпомага ръководителя на проекта в координацията на проектния екип. - Да координира проектните дейности и всички целеви дейности на проекта, с цел създаване на механизъм за поддържане на регулярен обмен на информация за планиране, изпълнение и отчетност. - Да подпомага ръководителя на проекта в комуникацията му с представителя на Управляващия орган, както и с набавянето на необходимата информация, изисквана от УО. - Да участва в мониторингови посещения и информира ръководителя на проекта относно резултатите и ефекта по напредъка на проекта. - Да подпомага ръководителя на проекта при подготовката на междинни отчети, финален отчет и всякакъв тип документи отнасящи се до отчитането на изпълнението на проектните дейности. - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ. По време на изпълнението на настоящия проект счетоводителя на проекта има задължения и отговорности свързани с успешното изпълнение на дейностите, а именно: - Да отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта като води пълна,точна и ясна документация по отчитането на изразходените средства. - Да следи за разходването на средствата по проекта,за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на Управляващия орган. - Да участва в изготвянето на междинните и финалния отчети за изпълнение на дейностите по проекта. - Да изготвя платежни документи и извършва банкови операции,свързани с дейностите по проекта. - Да посочва приноса на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 във всеки издаден във връзка с изпълнението на проекта документ., Contracted Amount: 6 120.00 , Reported Amount: 6 120.00
  • Activity: Дейност 6 - Информиране и публичност: Изпълнението на дейността протича по време на изпълнението на целия проект като ЕИИСА спазва Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При всички мерки за информация и комуникация дружеството указва съфинансирането от Европейския социален фонд чрез поставяне на: - Емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия,с упоменаването на ЕС. - Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта. - Общото лого на програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на изпълнението на проекта бенефициента информира обществеността за получената от фондовете помощ като постави плакати с минимум размер А 3 с информация за получената от Европейския съюз подкрепа. Плакатите задължително съдържат емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране представени в български лева и началната и крайна дата за изпълнение на проекта. Всички закупени по проекта акитиви се обозначават със стикери отговарящи на правилата за публичност и визуализация и оказващи подкрепата на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Европейски съюз, като съдържат наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците се посочва, че финансирането се осъществява с подкрепа на ОП „Развитие на човешките ресурси“ и съответния европейски фонд или фондовете. , Contracted Amount: 1 040.00 , Reported Amount: 1 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Tzvetelin, Contracted Amount*: 1 700.00 , Reported Amount**: 1 700.00
  • Contractor: INEX - PROJECT LTD., Contracted Amount*: 760.00 , Reported Amount**: 760.00
  • Contractor: EUROSTARS 2009 LTD., Contracted Amount*: 684.00 , Reported Amount**: 730.85
  • Contractor: INCOST LTD, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: MAPET.BG LTD., Contracted Amount*: 1 700.00 , Reported Amount**: 1 700.00
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 2 040.00 , Reported Amount**: 2 040.00
  • Contractor: DILEX LTD., Contracted Amount*: 13 031.00 , Reported Amount**: 13 031.00
  • Contractor: LONDON COLLEGE DUBLIN LTD., Contracted Amount*: 7 176.00 , Reported Amount**: 7 176.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 64 028.00 BGN
Grant 64 028.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 62 715.23 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване, обзавеждане и ДНА необходими за разкриване на нови работни места с две обособени позиции: Обособена позиция 1 - Доставка на обзавеждане и Обособена позиция 2 – Доставка на оборудване и ДНА, Estimated Amount: 14 860.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 - Доставка на обзавеждане
    Contractor: MAPET.BG LTD.
    Contract total funded value: 1 700.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 - Доставка на оборудване и ДНА
    Contractor: DILEX LTD.
    Contract total funded value: 13 031.00
Procedure 2 Subject to due process: Осигуряване на информиране и публичност на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-1137-C01 „Подобряване достъпа до заетост и осигуряване на устойчиви работни места в "Европейски институт за иновации и стратегически анализ" ООД”, Estimated Amount: 1 040.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информиране и публичност на дейностите по проект BG05M9OP001-1.003-1137-C01 „Подобряване достъпа до заетост и осигуряване на устойчиви работни места в "Европейски институт за иновации и стратегически анализ" ООД”
    Contractor: INCOST LTD
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка на вече наетите по проекта лица с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Обособена позиция 2: Обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, Estimated Amount: 3 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“
    Contractor: LONDON COLLEGE DUBLIN LTD.
    Contract total funded value: 2 396.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“
    Contractor: INEX - PROJECT LTD.
    Contract total funded value: 760.00
Procedure 4 Subject to due process: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен по професия „Сътрудник малък и среден бизнес“, Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен по професия „Сътрудник малък и среден бизнес“
    Contractor: LONDON COLLEGE DUBLIN LTD.
    Contract total funded value: 4 780.00
Procedure 5 Subject to due process: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на обслужване по трудова медицина за период от 12 месеца, Estimated Amount: 720.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на обслужване по трудова медицина за период от 12 месеца
    Contractor: EUROSTARS 2009 LTD.
    Contract total funded value: 684.00
Procedure 6 Subject to due process: Предоставяне на услуги свързани с осигуряване на организация и управление на проекта с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на Координатор – 1 бр. и Обособена позиция 2: Избор на Счетоводител – 1 бр. , Estimated Amount: 3 740.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Избор на Координатор – 1 бр.
    Contractor: Teodora
    Contract total funded value: 2 040.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – Избор на Счетоводител – 1 бр.
    Contractor: Tzvetelin
    Contract total funded value: 1 700.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN