Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1362-C01
Project Name OPENING OF NEW JOBS AND PROVISION OF PERMANENT EMPLOYMENT AT SECURITY GROUP 555 EOOD
Beneficiary 202111948 SECURITY GROUP 555 Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 31.08.2016
Start Date 31.08.2016
End Date 31.08.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Перник, Перник, гр.Перник

Description

Brief description
Основната цел на проекта е да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица в Секюрити Груп 555 ЕООД чрез разкриване на нови работни места за професия Охранител, Код по НКДП 54141007, обезпечаване на устойчива заетост и подобряване на качеството на работните места чрез закупуване на оборудване за новооткритите места.
Проект "Създаване на нови работни места и устойчива заетост в Секюрити Груп 555 ЕООД " включва дейности свързани с постигането на целите, а именно: разкриване на нови работни места в Секюрити Груп 555 ЕООД за професия Охранител  и назначаване на 13 безработни и неактивни лица за  срок до 12 месеца, подобряване качеството на ново разкритите работни места  чрез закупуване на 2 броя служебни автомобили и други материални активи. Проектът включва дейности за осигуряване на информация и публичност, като публикации в медии, рекламни материали, интернет сайт на проекта и др.  Резултатите на настоящият проект ще бъдат изразени в увеличаване броя на започналите работа безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. и повишаване на качеството и устойчивостта на ново разкритите работни места в Секюрити Груп 555 ЕООД. Проектът ще постави акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда чрез създаване на условия за устойчива заетост и качество на ново разкритите работни места.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Основен предмет на дейност на Секюрити Груп 555 ЕООД е проектиране, изграждане и поддържане на системи за сигурност на обекти. До момента е извършен монтаж на системи за СОТ над 80 обекта на физически и юридически лица в гр. Перник, гр. Брезник и околните села. Фирмата е започнала процедура за получаване на лиценз за извършване на дейности по чл. 5, ал. 1 от ЗЧОД. След получаване на лиценз за охранителна дейност Секюрити Груп 555 ЕООД ще стартира допълнителна стопанска дейност с КИД 80.20. След получаването на лиценза за охранителна дейност преди стартирането на проекта ще бъдат сключени договори с настоящи и бъдещи клиенти, на които е монтирана техника за охрана и също договори за охрана и реакция на обекти със СОТ с прогнозен брой договори с клиенти - 100. За извършване на охранителната дейност на тези обекти се планира разкриване на 13 нови работни места за професия Охранител ( автопатрули и физическа охрана на обекти). Секюрити Груп 555 ЕООД ще осигури заетост за период до 12 месеца на 13 безработни и неактивни лица от допустимата целева група. Новоназначените лица трябва да отговарят на изискванията на чл. 27 от Закона за частната охранителна дейност. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение на два етапа - като първоначално ще бъдат наети 7 лица, до месец след това ще бъдат назначени още 6 човека. Осигуряване на възнаграждения за всяко лице, включено в заетост е в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца Лицата ще бъдат назначени с работна заплата равна на осигурителния праг за длъжността Охранител, Код по НКДП 54141007. За всяко лице ще бъде изготвена длъжностна характеристика пряко свързана с допълнителния предмет на дейност на предприятието КИД 80.20. . С разкриването на 13 нови работни места, фирмата ще разшири обхвата и обема на предлаганите услуги с нов код на дейност КИД-2008 „80.20 Дейности в областта на технически системи за сигурност“. Дейността включва: подбор и сформиране целевата група от 16 безработни и неактивни лица от област Перник; разкриване на нови работни места и назначаване на участниците в целевата група на трудови договори до 12 месеца при пълно работно време по график; Предвижда се закупуването и доставката на 2 нови леки автомобили от избран по Дейност № 2 външен изпълнител по реда и условията на ПМС № 118/ 2014 г. необходими за извършване на атопатрулни дейности. Също така съгласно чл.16 и чл.25 от ЗБУТ е необходимо Секюрити Груп 555 ЕООД, като работодател да направи оценка на риска и да осигури на работещите новонаети по трудово правоотношение обслужване от служба по трудова медицина. Ще бъде сключен договор за комплексно обслужване за периода на времетраене на проекта със служба по трудова медицина във връзка с разкриването на 13 нови работни места и назначаването на нов персонал по проекта. Също така за новоназначените лица е предвидена доставка и закупуване на работно облекло във връзка с изпълнение на всекидневните си задължения в Секюрити Груп 555 ЕООД. След приключване на проекта ще бъде запазена заетост на повече от 50 % от ново разкритите работни места за минимум 12 месеца и ще бъде осигурена устойчивост на постигнатите резултати., Contracted Amount: 68 886.63 , Reported Amount: 71 531.28
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Секюрити Груп 555 ЕООД разполага с 2 броя, служебни автомобили под наем. За дооборудване на новоразкритите работни места за охранители се предвижда закупуване на 2 броя леки автомобили за извършване на автопатрулна дейност. Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на новите работни места с допълнително оборудване за мобилната поддръжка на предоставяните услуги в областта на сигурността и охраната. Избор на изпълнител за доставка на ДНА – леки автомобили ще се извърши при спазване разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. Предвидената стойност на услугата, без данък върху добавената стойност е под 30 000 лв. Изискванията към кандидатите доставчици е бъдат официални дистрибутори на МПС за РБългария. Закупените със средства на проекта автомобили ще се използват от всички новоназначени лица за работа в екип на ротационен принцип. Закупеното оборудване ще се запази от Секюрити Груп 555 ЕООД за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Придобитото оборудване - МПС (ДМА) за периода на проекта ще бъде застраховано от избрана лицензирана застрахователна компания с която ще бъде сключен договор. Също така за новоназначените лица е предвидено закупуване на работно облекло във връзка с изпълнение на всекидневните си задължения в Секюрити Груп 555 ЕООД. Избор и сключване на договор с доставчик на работно облекло и доставка на работно облекло за ново назначените лица., Contracted Amount: 37 580.00 , Reported Amount: 37 499.30
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Целите на дейността са насочени към информиране на широката общественост и потенциалните участници в проекта за основните дейности, цели и очаквани резултати. Съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Представяне максимално широко ролята на ЕСФ и ОПРЧР. Осигуряване на публичност и прозрачност при стартиране и изпълнение на Проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. за визуална идентификация по проекти, финансирани от Европейския съюз (ЕС). Изпълнението на Дейност 5: Информация и публичност на проекта обхваща всички останали дейности и способства за реализацията на проекта в условия на пълна прозрачност и информация на всеки етап чрез предвидените в рамките на изпълнение на дейността пакет от мерки за популяризиране. Дейността включва избор на доставчик на дейности за популяризиране на проекта, сключване на договор и изготвяне на информационни материали и други средства за популяризиране на целите и дейностите предвидени в настоящия проект - интернет страница на проекта, информационни материали (брошури), табела, информационни стикери и платени публикации и излъчвания. Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите предвидени в ПМС., Contracted Amount: 1 915.20 , Reported Amount: 1 915.20
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Целта на дейността е установяване на системи за управление на проекта. В рамките на тази дейност се включва цялостната организация и управление на проектните дейности, която ще премине през следните основни етапи: 1.Сформиране на екипа по проекта от двама експерти – Ръководител - 1 (външен експерт) и Счетоводител - 1 и сключване на договори. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, което е обезпечено с необходимото офис оборудване и обзавеждане за ефективно изпълнение на задълженията (офис бюра, столове,компютър, лаптоп, принтер, достъп до телефон и интернет). 2.Изготвяне на план за изпълнение на проекта, вътрешни правила за работата на екипа и Вътрешна Система за мониторинг, контрол, оценка и отчет на изпълнението; 3. Провеждане на регулярни месечни срещи - В рамките на тази мярка ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта и Управителя, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на дейностите, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на плана за изпълнение на проекта; 4. Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители - Екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе в съответствие с ПМС №118/2014 процедурите за избор на доставчици, сключване на договори . 5. Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта - Екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Управляващия орган изискуемите отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази мярка ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Управляващия орган, свързана с изпълнението на проекта. 6. Непрекъснат мониторинг на извършваните дейности и отчетност включващ: Контрол по изразходването на средствата по проекта и контрол по спазване на законодателството в областта на заетостта; Текущо проследяване на основни индикатори за ефективността на проекта. Изготвяне на сравнителен доказателствен материал за извършените дейности; Изготвяне на междинни технически и финансова отчети и заключителен доклад и отчет; функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта; изпълнение на процедурите и спазване на плана за изпълнение на дейностите; подготовка и реализация на процедурите за договаряне; осъществяване на мониторинг и отчетност на изпълняваните дейности и извършваните разходи; анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати; осъществяване на корективни действия при възникване на непредвидени обстоятелства. Ефективността на тази дейност определя възможността от ефикасно изпълнение на дейностите и постигане на предвидените резултати. Натрупаната експертиза – описана в конкретната автобиография на Ръководителя на проекта (приложени към проектното предложение), идентифицират солиден опит с добри познания в сферата на изпълнение на проекти – стабилна основа за реализация на отделните дейности. Дейност 1 е ключова за успешното изпълнение на целите на проекта в частност, както и за постигането на целите на настоящата процедура и на ОП РЧР като цяло. Успешната реализация на проекта е свързана със спазването на принципа за добро управление., Contracted Amount: 9 219.60 , Reported Amount: 8 984.90

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: POLINA, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 4 032.00
  • Contractor: BISNES PRESTIJ 7 LTD, Contracted Amount*: 1 915.20 , Reported Amount**: 1 795.20
  • Contractor: ZDRAVE - STM LTD, Contracted Amount*: 530.40 , Reported Amount**: 530.40
  • Contractor: ESPAS AUTO LTD, Contracted Amount*: 32 940.00 , Reported Amount**: 32 940.00
  • Contractor: "MM ZASTRAXOVATELEN BROKER" Ltd., Contracted Amount*: 2 219.30 , Reported Amount**: 2 219.30
  • Contractor: VIOLETA, Contracted Amount*: 1 539.60 , Reported Amount**: 850.00
  • Contractor: SI GROUP LTD, Contracted Amount*: 2 340.00 , Reported Amount**: 2 340.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 117 601.43 BGN
Grant 117 601.43 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 117 219.40 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: ИЗБОР ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ И ПУБЛИЧНОСТ, Estimated Amount: 1 596.00
Procedure 2 Subject to due process: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ, ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА И ПУБЛИКАЦИЙ, Estimated Amount: 1 596.00
  • Differentiated position 1: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ОСЪЩАСТВЯУВАНЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПУБЛИЧНОСТ - ИЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА, БРОШУРИ, ТАБЕЛА И ПУБЛИКАЦИЙ
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗРАБОТКА НА РАБОТНООБЛЕКЛО, Estimated Amount: 1 950.00
Procedure 4 Subject to due process: ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР С ТРУДОВА МЕДИЦИНА, Estimated Amount: 555.00
Procedure 5 Subject to due process: избор на счетоводител за управление на проекта, Estimated Amount: 7 680.00
Procedure 6 Subject to due process: ИЗБОР НА СЧЕТОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТА, Estimated Amount: 7 680.00
  • Differentiated position 1: ИЗБАР НА СЧЕТОВОДИТЕЛ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТА
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: ИЗБОР НА ФИРМА ЗА ДОСТАВКА НА ДВА БРОЯ ЧИСТО НОВИ АВТОМОБИЛА, Estimated Amount: 27 450.00
  • Differentiated position 1: ЗАКУПУВАНЕ НА 2 ДВА ЧИСТО НОВИ ЛЕКИ АВТОМОБИЛА ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТА
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: ИЗБОР НА ФИРМА ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА РАБОТНО ОБЛЕКЛО , Estimated Amount: 1 950.00
  • Differentiated position 1: ИЗБОР НА ФИРМА ЗА ИЗРАБОТВАНЕ НА 13 КОМПЛЕКТА РАБОТНО ОБЛЕКЛО - ЯКЕ, ПАТНТАЛОН И ОБУВКИ
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: ИЗБОР НА ФИРМА ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ И АВТОКАСКО НА ДВА ЧИСТО НОВИ ЛЕКИ АВТОМОБИЛА, Estimated Amount: 2 300.00
  • Differentiated position 1: СКЛЮЧВАНЕ НА ЗАССТРАХОВКИ ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ И ПЪЛНО АВТОКАСКО НА ДВА БРОЯ ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: ИЗБОР НА ФИРМА ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ТРУДОВА МЕДИЦИНА, Estimated Amount: 555.00
  • Differentiated position 1: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ТРУДОВА МЕДИЦИНА НА НАЗНАЧЕНИТЕ ПО ТРУДОВ ДОГОВОР ОХРАНИТЕЛИ
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN