Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.007-0001-C02
Project Name Ensuring sustainable urban environment of Pleven
Beneficiary 000413974 Pleven Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 16.12.2016
Start Date 16.12.2016
End Date 05.05.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
В изпълнение на политиката за устойчиво градско развитие, настоящото проектно предложение е в изпълнение на одобрената Инвестиционна програма на Община Плевен и включва допустими мерки и дейности по инвестиционен приоритет Градска среда, върху обекти разположени на територията на трите зони за въздействие, определени в ИПГВР. Предвидени са дейности по рехабилитация и реконструкция за физическо обновяване на градски обществени пространства за отдих - Градска градина и Водна каскада (на пл. Възраждане), площад "Стефан Стамболов"; улици; пешеходни мостове и за изграждане и реконструкция на детски и спортни площадки.
Предвидените мерки постигат интегрирано въздействие и синергичен ефект върху територията и населението на гр. Плевен, както чрез пространственото си разположение, така и чрез мерките и дейностите, предвидени по другите проекти, част от Инвестиционната програма на общината, които касаят интервенции в образователната, социалната и културна инфраструктура, както и развитието на интегриран градски транспорт.
Activities
  • Activity: Извършване на основен ремонт на обекти от градската среда : Това е основната дейност по проекта, в рамките на която ще бъдат извършени СМР за основен ремонт на общо 30 обекта от обхвата на проектното предложение: - В централната пешеходна зона и ландшафт -3 обекта: • Градска градина Реконструкцията на Градската градина, включва полагане на нови настилки; реконструкция и изграждане на детски площадки; площадка за фитнес и др., реконструкция на тревните площи; нова растителност; поливна система; парково оборудване; нови стълбове и монтаж на ново парково LED осветление идр. • Водна каскада Рехабилитацията на Водната каскада осигурява нова визия на обекта; непрекъснат режим на действие; намаляване на водните загуби; система за централно отводняване и източване; почистване на повърхности; подмяна на облицовки и настилки; нови елементи на градския дизайн; осветителна и озвучителна инсталации и др.. • пл. „Стефан Стамболов” Реконструкцията на площада, включва полагане на нови настилки; реконструкция и изграждане на зелени площи; нови стълбове с ново парково LED осветление и др. - Реконструкция на пешеходни мостове на р.Тученица в гр. Плевен, в т.ч: пешеходен мост № 1; пешеходен мост № 2; пътен мост № 3; пешеходен мост № 4; пешеходен мост № 5. Реконструкцията обхваща съществуващи 4 пешеходни и 1 пътнически мост по поречието р. Тученица. За пешеходните мостове реконструкцията включва подмяна на съществуващата настилка и парапети, а за пътния мост - преасфалтиране и подмяна на прилежащите към съоръжението бордюри и тротоари и др. - Изграждане на детски площадки, в т.ч: детска площадка-ж.к.„Мара Денчева”-ул. „Мануш войвода”-ул.„Ведрина”; детска площадка–ж.к.„Дружба”,бл.119, детска площадка–ж.к.„Дружба”, бл.319б, детска площадка-ул.„Мария Кюри”-ул.„Цар Самуил”-ул.„Кала Тепе”, детска и спортна площадка-ул.„Георги Кочев”-ул.„Гренадерска”-ул.„Неофит Рилски”. Обектите представляват изграждане на нови детски площадки и реконструкция на съществуваща спортна площадка, вкл. подмяна на районното осветление и изграждане на видеонаблюдение. - Основен ремонт на линейни обекти в гр. Плевен - 15 броя улици, 1 булевард и 1 пътен надлез в гр. Плевен в т.ч: Улица № 1; Улица № 2; Улица № 3; Улица „Ангел войвода”; Улица „Гургулят”; Улица „Индже войвода”; Улица „Коста Хаджипакев”; Улица „Мур”; Улица „Страхил войвода”; Улица „Цар Борис ІІІ”; Улица „Цар Симеон”; Улица „Ангел Кънчев”; Улица „Георги Бенковски”; Улица „Люлин”, гр. Плевен; Улица „Москва”; Бул. „Георги Кочев”; Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”. Ремонтните дейности на обектите са свързани с: полагане на асфалтобетон; пътни бордюри; градински бордюри; тротоарни плочи; хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация; направа на улични отоци; доставка и/или ремонт на стоманено-тръбни стълбове; доставка и монтаж на осветителни тела и др. На база готовите работни проекти за всички обекти са изготвени документации за провеждане на обществените поръчки, като процедурите за СМР са обявени на 13/14.04.2016 г. Изпълнението да договорите е заложено под условие, от датата на получаване от Изпълнителя на възлагателно писмо от Възложителя след подписване договор за БФП между общината и УО на ОПРР. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на откриване на строителната площадка и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт Образец 15 (съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Срокът за изпълнение на договорите за СМР ще бъде съгласно Техническото предложение на съответния Изпълнител. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 1 са: - Възлагане изпълнението на договорите за СМР (месец 3); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (от месец 3); - Изпълнение на договорите за СМР (от месец 3 до месец 27); - Подписване на Констативни актове за установяване годността за приемане на строежите, без забележки - Акт Образец 15 (до 27 месец)., Contracted Amount: 9 960 525.51 , Reported Amount: 11 408 582.40
  • Activity: Упражняване на строителен надзор по основен ремонт обекти на градската среда: В съответствие с изискванията на ЗУТ консултантите по време на изпълнение на СМР на обектите ще упражняват строителен надзор, както и ще осъществяват координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация. Същите ще носят отговорност за: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация и др. Строителният надзор ще документира изпълнението на строежа, ще се съставя актове и протоколи по време на строителството, както и ще изготвя и окончателен доклад до Възложителя, след приключване на СМР на обекта, съгласно Наредба №3 от 2003. Дейността включва всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР. Срокът на договорите за строителен надзор започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво на първия обект и приключва с издаване на разрешение за ползване на обектите /удостоверение за въвеждане в експлоатация/. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 2 са: - Възлагане изпълнението на договорите за строителен надзор с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (от 3 месец); - Изпълнение на договорите за строителен надзор (от месец 3 до 28 месец); - Издаване на разрешение за ползване на обектите /удостоверение за въвеждане в експлоатация от компетентния орган (до 28 месец)., Contracted Amount: 103 356.84 , Reported Amount: 110 828.21
  • Activity: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт обекти на градската среда: Авторският надзор е задължителен за изпълнението и приемането на всички видове работи. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството съгласно чл. 162 от ЗУТ ще бъдат определени чрез договорите между общината и проектантите на обектите. Авторският надзор ще се осъществява от авторорите на проектите и ще бъде по съответните части да дадения работен проект. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва дейности като: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Консултации ( вкл. извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация. - Изработване на допълнителни чертежи на детайли - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от такива е възникнала по време на строителството. - Друго необходимо съдействие (напр. избор на материали и др.). С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 3 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договорите за авторски надзор с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (от 3 месец); - Изпълнение на договорите за авторски надзор (от месец 3 до 27 месец)., Contracted Amount: 193 057.00 , Reported Amount: 216 350.00
  • Activity: Извършване на дейности за публичност и информация по проекта: Дейностите за публичност и информация ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка и провеждане на пет пресконфереции (в т.ч встъпителна - 1, междинни, проследяващи напредъка по изпълнение на дейностите по проекта - 3, и заключителна - 1); две официални церемонни и др. мерки за публичност и информация, свързани с изготвяне и публикуване / поставяне на материали, популяризиращи финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде съгласно заложеното в Раздел 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от ЕФРР. Мерките за тази цел ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. Редовно ще бъде публикувана информациа за проекта на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/. Предвидените материали и събития, свързани с информация и публичност на проекта включват: - Билборд (3х4 м) - 4 бр.; - Постоянна обяснителна табела (50х70 см) - 31 бр.; - Пресконференции - 5 бр. - Банер - 1 бр. - Публикуване на прессъобщение и/или рекламно-информационно кape в регионална медия -2 бр; - Официални церемонии - 2 бр. (в т.ч при стартиране на СМР по проекта - 1 бр. и при откpивaнe на oбeкти - 1 бр.) - Печатни информационни материали (листовки, дипляни, брошури - пълноцветни) - 600 бр. Всяка публикация, направена от Бенефициента, в каквато и да било форма и в каквото и да е средство за масова информация, в това число и в Интернет ще съдържа заявлението: “Този документ е създаден в рамките на проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 4 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Изпълнение на договора за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта (след месец 3 до 29 месец)., Contracted Amount: 25 677.50 , Reported Amount: 30 813.00
  • Activity: Извършване на независим одит на проекта: Независимият одит на проект "Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен" е задължителна дейност. Предвид продължителността на проекта и сериозният му обхават, одитът ще бъде извършван текущо и ще приключи след приключване на дейностите по проекта т.е. ще бъде извършен текущ и окончателен одит по проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор/и или консултантска фирма за одит, чрез провеждане на възлагателна процедура по реда на ЗОП. В изпълнение на дейността ще бъдат изготвени и представени междинни доклади за фактически констатации, които ще бъдат приложени към исканията за плащане на бенефициента; ще бъде изготвен и представен окончателен доклад за фактически констатации за изпълнението, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността ще бъде извършена при прилагане на международните стандарти, националното и европейското законодателство. При изпълнението на дейността ще бъде съблюдавано стриктно спазването на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите. Докладите за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) ще бъдат изготвени и в съответствие с приложимия образец, утвърден от УО на ОПРР. Основната цел на независимия финансов одит е да се формират констатации/потвърждения, че отчетените от Община Плевен разходи, описани във финансовите отчети и исканията за плащане по проекта са действително извършени, точни и допустими. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да удостовери, че заявените от общината, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили/реални, както и че са акуратни/точни и допустими, както и да предостави на бенефициента по проекта - Община Плевен доклада за фактически констатации, във връзка с извършените възлагателни процедури, сключените договори и извършените плащания. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на БФП в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за БФП по проекта. Като част от обхвата на проверката одиторът задължително ще извърши и проверка за съответствие относно законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анекси към тях, (ако е приложимо). Последващият от страна на одитора контрол се осъществява за спазването на приложимите нормативни актове по отношение на всички процедури, свързани с възлагането на всички видове дейности по проекта, като задължително ще бъде извършена оценка за съответствие относно законосъобразността, предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и по отношение на документи по ОПРР 2014-2020 - в т.ч. указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Преди изготвяне и подаване на всяко искане за плащане по проекта, одиторът ще проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на БФП, и ще изготвя доклад (междинен) за фактически констатации. Преди изготвяне и подаване на искането за окончателно плащане по проекта, одиторът ще извърши необходимите проверки и ще изготви окончателен доклад за фактически констатации по проекта. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 5 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за извършване на независим финансов одит на проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Изпълнение на договора за извършване на независим финансов одит на проекта (след месец 3 до 30 месец)., Contracted Amount: 47 500.00 , Reported Amount: 57 000.00
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейността след сключване на договор за БФП, със заповед на кмета на Община Плевен ще се легитимира екипът за организация и управление на проект "Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен". Съставът на екипа за организация и управление на проекта ще бъде определен съгласно посочения в Раздел 9 на формуляра за кандидатстване. Екипът ще включва: ръководител, финансов мениджър, юрист, специалист обществени поръчки; експерт комуникация и информация; координатор строителство; специалисти инвеститорски контрол - 5 бр. (по съответните части, а по част пътна - за съответните обекти); административен сътрудник; технически сътрудник/архивар. Екипът за организация и управление на проекта ще изготви: система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване и работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници. Системата за вътрешен мониторинг, контрол и докладване ще бъде в съответствие с механизма за организация и управление на Инвестиционната програма на общината. Екипът за управление на проекта ще провежда ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Екипът за управление на проекта ще поддържа комуникация с представители на заинтересованите страни. Екипът за управление на проекта ще поддържа редовна комуникация със Звеното за оперативно управление на ИП и с Експертни групи за наблюдение, на които ще бъде докладвана информация, свързана с изпълнението на проекта - минимум два пъти годишно. Екипът за управление на проекта регулярно ще подготвя за публикуване на сайта на общината информациите/съобщенията, свързани с изпълнението на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението на договорите в уговорените срокове; за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение; за целесъобразното, ефикасното и ефективното разходване на средствата по проекта; ще осъществява непосредствен мониторинг на изпълнението. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му. Екипът ще поддържа, съхранява и предоставя необходимата документация, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Екипът ще контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители., Contracted Amount: 205 941.47 , Reported Amount: 191 165.62

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Pavlina, Contracted Amount*: 21 958.22 , Reported Amount**: 19 500.09
  • Contractor: DPView EOOD, Contracted Amount*: 29 373.00 , Reported Amount**: 29 373.00
  • Contractor: Mariika, Contracted Amount*: 17 437.41 , Reported Amount**: 15 821.99
  • Contractor: Translingua plus EOOD, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 1 440.00
  • Contractor: Termocontrol service EOOD, Contracted Amount*: 42 354.29 , Reported Amount**: 42 354.29
  • Contractor: DZZD TN Pleven 2016, Contracted Amount*: 84 305.29 , Reported Amount**: 81 377.45
  • Contractor: Marsen OOD, Contracted Amount*: 923 764.13 , Reported Amount**: 911 260.61
  • Contractor: Ludmila, Contracted Amount*: 17 665.35 , Reported Amount**: 16 086.35
  • Contractor: Alexandra, Contracted Amount*: 15 992.48 , Reported Amount**: 14 562.75
  • Contractor: Desislava, Contracted Amount*: 19 073.60 , Reported Amount**: 16 224.20
  • Contractor: Stoyanka, Contracted Amount*: 17 614.26 , Reported Amount**: 13 000.60
  • Contractor: INVESTMENT DESIGNE EOOD, Contracted Amount*: 28 920.00 , Reported Amount**: 28 920.00
  • Contractor: Odit Consult MD EOOD, Contracted Amount*: 57 000.00 , Reported Amount**: 57 000.00
  • Contractor: Karo Trading, Ltd., Contracted Amount*: 3 016 681.02 , Reported Amount**: 2 468 822.67
  • Contractor: Natalia, Contracted Amount*: 12 731.18 , Reported Amount**: 11 588.56
  • Contractor: Injstroi EOOD, Contracted Amount*: 620 396.34 , Reported Amount**: 651 371.88
  • Contractor: BS Project EOOD, Contracted Amount*: 202 748.40 , Reported Amount**: 188 925.00
  • Contractor: Obedinenie Gradska sreda Pleven, Contracted Amount*: 1 808 027.44 , Reported Amount**: 1 895 766.84
  • Contractor: Ludmila, Contracted Amount*: 16 234.83 , Reported Amount**: 13 014.12
  • Contractor: Integrated Building Systems EOOD, Contracted Amount*: 2 461 202.75 , Reported Amount**: 2 545 980.27
  • Contractor: Snezhanka, Contracted Amount*: 16 029.16 , Reported Amount**: 6 978.45
  • Contractor: ET Zoya Paskaleva, Contracted Amount*: 68 266.64 , Reported Amount**: 57 040.15
  • Contractor: Ognian, Contracted Amount*: 11 540.73 , Reported Amount**: 10 513.60
  • Contractor: Evgeni, Contracted Amount*: 29 857.52 , Reported Amount**: 27 031.97
  • Contractor: DZZD Putishta Group, Contracted Amount*: 3 038 253.64 , Reported Amount**: 2 850 102.68
  • Contractor: Agrovodinvest EAD, Contracted Amount*: 13 407.25 , Reported Amount**: 11 433.77
  • Contractor: Stefan, Contracted Amount*: 13 227.20 , Reported Amount**: 11 935.07
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 16 616.04 , Reported Amount**: 14 907.87
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: DZZD TN Pleven 2016, Contracted Amount*: 84 305.29
  • Member of the Consortium: Obedinenie Gradska sreda Pleven, Contracted Amount*: 1 808 027.44
  • Member of the Consortium: DZZD Putishta Group, Contracted Amount*: 3 038 253.64

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 92 823.00 , Reached amount: 122 501.00
Indicator 2 Open space created or rehabilitated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 100 346.00 , Reached amount: 110 784.69

Financial Information

Total Project cost 10 225 514.57 BGN
Grant 10 225 514.57 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 10 926 189.70 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 150 834.05 0.00 150 834.05 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 215.26 0.00 4 215.26 ДЗЗД "ТН Плевен 2016" (членове: "Тарктур" ЕООД и "Нивел строй" ЕООД)
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 89 369.23 0.00 89 369.23 "Обединение "Градска среда Плевен" (членове: "Трейс Груп Холд" АД и "Инфрастрой" ЕООД)
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 237 500.63 0.00 237 500.63 "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 30 999.95 0.00 30 999.95 "Инжстрой" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 5 700.00 0.00 5 700.00 ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 937.30 0.00 2 937.30 ДИ ПИ ВЮ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 4 978.48 0.00 4 978.48 "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 89 369.24 0.00 89 369.24 "Обединение "Градска среда Плевен" (членове: "Трейс Груп Холд" АД и "Инфрастрой" ЕООД)
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 30 999.95 0.00 30 999.95 "Инжстрой" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 "МАРСЕН" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 8 550.00 0.00 8 550.00 ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект: „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”", Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”
    Contractor: Odit Consult MD EOOD
    Contract total funded value: 57 000.00
Procedure 2 Subject to due process: "Основен ремонт на линейни обекти от градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, Договор BG16RFOP001-1.007-0001-С01 по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” - реконструкция на обекти на градската среда“, разделена на две обособени позиции: обособена позиция № 1 – Реконструкция на улици: Улица № 1; Улица № 2; Улица № 3; Улица „Ангел войвода”; Улица „Гургулят”; Улица „Индже войвода”; Улица „Коста Хаджипакев”; Улица „Мур”; Улица „Страхил войвода”; Улица „Цар Борис ІІІ”; Улица „Цар Симеон”; обособена позиция № 2 – Реконструкция на: Улица „Ангел Кънчев”; Улица „Георги Бенковски”; Улица „Люлин”, Улица „Москва”; бул. „Георги Кочев”; Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”, Estimated Amount: 5 219 162.13
  • Differentiated position 1: „Основен ремонт на линейни обекти от градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, Договор BG16RFOP001-1.007-0001-С01 по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” - реконструкция на обекти на градската среда, обособена позиция № 1 - Реконструкция на улици: Улица № 1; Улица № 2; Улица № 3; Улица „Ангел войвода”; Улица „Гургулят”; Улица „Индже войвода”; Улица „Коста Хаджипакев”; Улица „Мур”; Улица „Страхил войвода”; Улица „Цар Борис ІІІ”; Улица „Цар Симеон”
    Contractor: DZZD Putishta Group
    Contract total funded value: 3 038 253.64
  • Differentiated position 2: „Основен ремонт на линейни обекти от градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, Договор BG16RFOP001-1.007-0001-С01 по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” - реконструкция на обекти на градската среда, обособена позиция № 2 - Реконструкция на улици: Улица „Ангел Кънчев”; Улица „Георги Бенковски”; Улица „Люлин”, Улица „Москва”; бул. „Георги Кочев”; Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”
    Contractor: Karo Trading, Ltd.
    Contract total funded value: 3 016 681.02
Procedure 3 Subject to due process: "Упражняване на авторски надзор при основен ремонт на детски площадки - обекти на градската среда на Плевен” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”., Estimated Amount: 24 236.39
  • Differentiated position 1: „Упражняване на авторски надзор по време на основен ремонт на детски площадки обекти на градската среда на Плевен” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”
    Contractor: INVESTMENT DESIGNE EOOD
    Contract total funded value: 28 920.00
Procedure 4 Subject to due process: "Упражняване на авторски надзор при основен ремонт на линейни обекти и обекти - част от Централна пешеходна зона и ландшафт” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”., Estimated Amount: 263 468.99
  • Differentiated position 1: "Упражняване на авторски надзор по време на основен ремонт на обекти част от Централна пешеходна зона и ландшафт гр. Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”, включващ: Градска градина”; Водна каскада”; пл. „Стефан Стамболов”
    Contractor: BS Project EOOD
    Contract total funded value: 35 880.00
  • Differentiated position 2: "Упражняване на авторски надзор по време на основен ремонт на линейни обекти в гр. Плевен" по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”
    Contractor: BS Project EOOD
    Contract total funded value: 166 868.40
Procedure 5 Subject to due process: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по две обособени позиции Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели, банер, изготвяне и публикуване на прессъобщение и/или рекламно информационно кapeта в регионална медия, организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии“; Обособена позиция № 2 – „Изготвяне на печатни информационни материали (листовки, дипляни, брошури пълноцветни)”, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП, Estimated Amount: 45 930.00
  • Differentiated position 1: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по две обособени позиции, Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели, банер, изготвяне и публикуване на прессъобщение и/или рекламно-информационни кapeта в регионална медия, организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии“
    Contractor: DPView EOOD
    Contract total funded value: 29 373.00
  • Differentiated position 2: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по две обособени позиции, Обособена позиция № 2 – „Изготвяне на печатни информационни материали (листовки, дипляни, брошури пълноцветни)”, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Contractor: Translingua plus EOOD
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 6 Subject to due process: „Основен ремонт обекти на градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на две обособени позиции” , Estimated Amount: 879 741.31
  • Differentiated position 1: Позиция № 1 „Реконструкция на пешеходен мост № 1 на р. Тученица, гр. Плевен, пешеходен мост № 2 на р. Тученица, гр. Плевен, пешеходен мост № 4 на р. Тученица, гр. Плевен, пешеходен мост № 5 на р. Тученица, гр. Плевен, пътен мост № 3 на р. Тученица, гр. Плевен”
    Contractor: DZZD TN Pleven 2016
    Contract total funded value: 84 305.29
  • Differentiated position 2: Позиция № 2 „Изграждане на детска площадка – ж.к. „Мара Денчева” – ул. „Мануш Войвода” – ул. „Ведрина”, детска площадка – ж.к. „Дружба” – бл. 119, детска площадка – ж.к. „Дружба” – бл. 319б, детска площадка – ул. „Мария Кюри” – ул. „Цар Самуил” – ул. „Кала Тепе”, детска и спортна площадка – ул. „Георги Кочев” – ул. „Гренадерска” – ул. „Неофит Рилски”
    Contractor: Marsen OOD
    Contract total funded value: 923 764.13
Procedure 7 Subject to due process: „Основен ремонт обекти на градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на три обособени позиции”, Estimated Amount: 4 583 796.76
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Градска градина”
    Contractor: Obedinenie Gradska sreda Pleven
    Contract total funded value: 1 808 027.44
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Водна каскада”
    Contractor: Integrated Building Systems EOOD
    Contract total funded value: 2 461 202.75
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт – пл. „Стефан Стамболов”
    Contractor: Injstroi EOOD
    Contract total funded value: 620 396.34
Procedure 8 Subject to due process: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт обекти на градската среда на Плевен” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”. , Estimated Amount: 267 067.50
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт на следните обекти: Пешеходен мост № 1 на р. Тученица, гр. Плевен; Пешеходен мост №2 на р. Тученица, гр. Плевен, Пешеходен мост № 4 на р. Тученица, гр. Плевен, Пешеходен мост № 5 на р. Тученица, гр. Плевен, Пътен мост № 3 на р. Тученица, гр. Плевен; Детска площадка – ж.к. Мара Денчева – ул. Мануш войвода – ул. Ведрина, Детска площадка – ж.к. Дружба бл.119, Детска площадка – ж.к.Дружба бл.319б, Детска площадка – ул. Мария Кюри – ул. Цар Самуил – ул. Кала тепе, Детска и спортна площадка – ул. Г. Кочев – ул. Гренадерска – ул. Неофит Рилски”
    Contractor: Agrovodinvest EAD
    Contract total funded value: 13 407.25
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт на следните обекти: Улица № 1, между ул. „Александър Малинов” и бул. „България” пред блокове 323-324-326-328”, гр. Плевен, Улица № 2, между ул. „Александър Малинов” и бул. „България” пред блокове 312-313-319-319а” , гр. Плевен, Улица № 3, от ул. „Александър Малинов” пред блокове 121-122-125 до кръстовище при бл. 137”, гр. Плевен, Улица „Ангел войвода”- отсечката от кръстовището с ул.„Страхил войвода” до кръстовището с ул.„Генерал Столетов”, гр. Плевен, Улица „Ангел Кънчев”, гр. Плевен, Улица „Георги Бенковски” - отсечката от ул. ”Св.св. Кирил и Методий” до кръстовището с ул. „Ангел Кънчев” и ул. „Люлин”, гр. Плевен, Улица „Гургулят” - отсечката от ул. ”Вардар” до ул. ”Ген. л-т Атанас Стефанов”, гр. Плевен, Улица „Индже войвода” - отсечката от кръстовището с бул. „Христо Ботев” до кръстовището с ул. „Страхил войвода”, гр. Плевен, Улица „Коста Хаджипакев” - отсечката между ул. ”Васил Левски” и ул. ”Цар Борис III”, гр. Плевен, Улица „Люлин”, гр. Плевен, Улица „Москва” - отсечката от кръстовището с ул. ”Св.Климент Охридски” до кръстовището с ул. ”Сергей Румянцев”, гр. Плевен, Улица „Мур” - отсечката от кръстовището с ул. ”Марица” до кръстовището с ул. ”Цар Самуил” и ул. „Цар Шишман”, вкл. кръстовището с ул. ”Цар Самуил” и ул. „Цар Шишман” , гр. Плевен, Улица „Страхил войвода”, гр. Плевен, Улица „Цар Борис III” - отсечката от кръстовището с ул. ”Данаил Попов” и ул. ”Д. Константинов” до пл. ”Свобода”, гр. Плевен, Улица „Цар Симеон”, гр. Плевен, Бул. „Георги Кочев” - отсечката от Надлеза над жп линията до кръстовището с ул. ”Гренадерска”, гр. Плевен, Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”, гр. Плевен”
    Contractor: ET Zoya Paskaleva
    Contract total funded value: 68 266.64
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт на следните обекти: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Градска градина”; „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Водна каскада”; „Част от централната пешеходна зона и ландшафт – пл. „Стефан Стамболов”
    Contractor: Termocontrol service EOOD
    Contract total funded value: 42 354.29
Procedure 9 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект/ЕУП
    Contractor: Evgeni
    Contract total funded value: 29 857.52
  • Differentiated position 2: Финансов мениджър
    Contractor: Valentina
    Contract total funded value: 16 616.04
  • Differentiated position 3: Юрист
    Contractor: Desislava
    Contract total funded value: 19 073.60
  • Differentiated position 4: Специалист обществени поръчки
    Contractor: Ludmila
    Contract total funded value: 16 234.83
  • Differentiated position 5: Експерт комуникация и информация
    Contractor: Stoyanka
    Contract total funded value: 17 614.26
  • Differentiated position 6: Координатор строителство
    Contractor: Mariika
    Contract total funded value: 17 437.41
  • Differentiated position 7: Специалист инвеститорски контрол 1 - част Пътна
    Contractor: Alexandra
    Contract total funded value: 15 992.48
  • Differentiated position 8: Специалист инвеститорски контрол 2 - част Архитектурно-строителна
    Contractor: Snezhanka
    Contract total funded value: 16 029.16
  • Differentiated position 9: Специалист инвеститорски контрол 3 - част Електро
    Contractor: Ognian
    Contract total funded value: 11 540.73
  • Differentiated position 10: Специалист инвеститорски контрол 4 - част ВиК
    Contractor: Stefan
    Contract total funded value: 13 227.20
  • Differentiated position 11: Специалист инвеститорски контрол 5 - част Пътна
    Contractor: Natalia
    Contract total funded value: 12 731.18
  • Differentiated position 12: Административен сътрудник
    Contractor: Pavlina
    Contract total funded value: 21 958.22
  • Differentiated position 13: Технически асистент/архивар
    Contractor: Ludmila
    Contract total funded value: 17 665.35

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN