Identification

UMIS Number BG16M1OP002-1.014-0001-C06
Project Name "Integrated water project of agglomeration of Smolyan"
Beneficiary 830166530 "Water Supply and Sewerage" Ltd. - Smolyan
Funding CF ==> Environment
Date of the Contract/Order 13.02.2019
Start Date 28.02.2019
End Date 01.06.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Смолян

Description

Brief description
Проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ е разработен на база прединвестиционно проучване с оглед преодоляване на проблемите, свързани със съществуващата инфраструктура за питейни и отпадъчни води на територията на гр. Смолян и осигуряване на екологосъобразно пречистване и заустване на битовите отпадъчни води. Основните дейности, предвидени рамките на проекта са следните:
-  Реконструкция на водопроводна мрежа с изтекъл експлоатационен срок;
- Реконструкция на канализационна мрежа с изтекъл експлоатационен срок;
-  Реконструкция по безизкопен способ на главен градски колектор;
-  Изграждане на нова водопроводна мрежа и зониране на мрежата;
-  Изграждане на нова канализационна мрежа;
-  Реконструкция на ПСПВ „Хубча” и ПСПВ „Превала”;
-  Изграждане на третично пречистване за отстраняване на фосфор на ПСОВ.
 
В резултат от изпълнение на проекта ще бъде увеличен събраният и третиран товар на замърсяване преди заустването на отпадъчните води във водни обекти, ще бъдат намалени загубите на вода във водопреносната мрежа и ще бъде подобрено водоснабдяването на населението на гр. Смолян. По този начин ще се допринесе за постигане на специфична цел 1 „Опазване и подобряване състоянието на водните ресурси” на приоритетна ос 1 „Води” на ОПОС 2014 – 2020 г.
Activities
  • Activity: Предварителни дейности по подготовка на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“: В рамките на дейността са обособени следните дейности: Дейност 1.1. Изготвяне на АРП В рамките на дейността е изготвен Анализ разходи ползи за проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“, въз основа на изискванията за Ръководството за анализ на инвестиционни проекти по разходи и ползи, публикувано от Европейската комисия (ЕК), както и приложими наръчници, указания и ръководства за подготовка на проектни предложения и за изготвяне на анализ на разходите и ползите по оперативна програма „Околна среда 20142020 г.“. За изпълнение на дейността е сключен договор между „ВиК” ЕООД – гр. Смолян и "Профпроект България" ЕООД с предмет: „Подготовка на Анализ разходи-ползи (АРП) за нуждите на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ на стойност 28 500 лв. без ДДС. Дейност 1.2. Изготвяне на идеен проект за ВиК мрежата В рамките на дейността е изготвен идеен проект за част от Вик мрежата на гр. Смолян, който е част от настоящото проектно предложение „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“. За изпълнение на дейността е сключен договор между „ВиК” ЕООД – гр. Смолян и "ДОМИ 97" ЕООД с предмет: „Изготвяне на идеен проект на ВиК мрежа за нуждите на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ на стойност 67 300 лв. без ДДС. Дейност 1.3. Изготвяне на устройствени схеми и трасировъчни планове за ВиК мрежата В рамките на дейността се изготвят устройствени схеми и трасировъчни планове за обект: „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”. За изпълнение на дейността е сключен договор между „ВиК” ЕООД – гр. Смолян и "ЕСКАЛИБУР" ЕООД с предмет: „устройствени схеми и трасировъчни планове “ на стойност 11 200,00 лв. без ДДС. На 22.01.2019 г. е сключен още един договор с "ЕСКАЛИБУР" ЕООД за изготвяне на план – схеми за идеен проект за обект „Реконструкция на главен градски събирателен колектор” на стойност 13 800,00 лв., или общо за поддейността са заложени 25 000,00 лв. без ДДС. Дейност 1.4. Допълнителни инженерни проучвания за установяване на инфилтрационни и ексфилтрационни водни количества в канализационната мрежа на гр. Смолян. В рамките на дейността са извършени допълнителни инженерни проучвания за установяване на инфилтрационни и ексфилтрационни водни количества в канализационната мрежа на гр. Смолян. Необходимостта от извършване на допълнителните проучвания възниква в процес на оценка на проектно предложение „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“. За изпълнение на дейността е сключен договор между „ВиК” ЕООД – гр. Смолян и "ВиК Инфраструктурно проектиране" ЕООД на стойност 10 500 лв. без ДДС. На 07.02.2022 г. е сключен Договор №878 с изпълнител „ЕСКАЛИБУР“ ЕООД с предмет: „Изготвяне на устройствени план-схеми на водопроводни и/или канализационни клонове в уличната регулация на гр. Смолян за обект: „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян съгласно договорните условия на ФИДИК Жълта книга“ на стойност: 19 500,00лв. без ДДС. Сключването на допълнителния договор е наложено поради изискване от Главния архитект на Община Смолян за изработване на устройствени план-схеми на водопроводни и/или канализационни клонове в уличната регулация на гр. Смолян, с цел одобряване на работния проект и издаване на разрешение за строеж., Contracted Amount: 180 960.00 , Reported Amount: 180 960.00
  • Activity: Изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“: Дейността ще бъде изпълнена съгласно Договорните условия на ФИДИК – червена книга. В рамките на дейността се включва: - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, работния проект, количествените сметки и техническите спецификации; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера; - Въвеждане на обекта в експлоатация - протокол Образец 16 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти. Предвидени са следните инвестиционни намерения: Водоснабдяване: - Изграждане на нова водопроводна мрежа = 2 692м; - Реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа по открит способ= 5431м - Изграждане на зони на напор (регулатори на налягане) = 24 броя Канализация: - Изграждане на нова канализационна мрежа – 8 452м; - Реконструкция на съществуваща канализационна мрежа по открит способ – 9070м; - Реконструкция на канализационни колектори по безизкопен способ – 374м; - Изграждане на нови дъждопреливници – 4 броя; - Реконструкция на съществуващи дъждопреливници – 2 броя; - Пресичания на реки – 4 броя; Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Приложение към Дейност 2 - Детайлно описание. Предвижда се дейността да бъде изпълнена за 38 месеца, или 1156 календарни дни, от които времето за строителство е предвидено да бъде 782 дни, период за съобщаване на дефекти – 365 дни и издаване на сертификат за изпълнение от Инженера – 9 дни., Contracted Amount: 27 000 889.93 , Reported Amount: 30 420 266.26
  • Activity: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”,: Дейността ще бъде изпълнена съгласно Договорните условия на ФИДИК – жълта книга. В рамките на дейността се включва: - Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;; - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен за Обект „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян” съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти. Предвидени са следните инвестиционни намерения: Водоснабдяване: - Изграждане на нова водопроводна мрежа – 7 508м; - Реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа по открит способ – 6453м; - Поставяне на регулатори на налягане – 27броя; - Гранични спирателни кранове – 21 броя; - Измервателни устройства – 24 броя; Канализация: - Изграждане на нова канализационна мрежа – 8839 м; - Реконструкция на съществуваща канализационна мрежа по открит способ – 9821 м; - Реконструкция на канализационни колектори по безизкопен способ – 1073 м; - Изграждане на нови дъждопреливници – 15 броя; - Реконструкция на съществуващи дъждопреливници – 4 броя; - Брегоукрепване (изграждане на нови подпорни стени) – H=2 m L = 72 m – 2 броя; H=4 m L = 103 m – 4 броя; - Брегоукрепване (реконструкция на съществуваща подпорна стена) –H=6 m L = 30 m – 1 брой. Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Приложение към Дейност 3 - Детайлно описание. Предвижда се дейността да бъде изпълнена за 38 месеца, или 1156 календарни дни, като времето до завършване е предвидено да бъде 782 дни, период за съобщаване на дефекти – 365 дни и издаване на сертификат за изпълнение от Инженера – 9 дни. Предвижда се времето до завършване да бъде разпределено по следния начин: - срок от 5 месеца за изготвяне на работен проект, съгласуване с инстанциите и издаване на разрешение; - срок от 20 месеца от откриване на строителна площадка до издаване на Акт образец 15., Contracted Amount: 43 066 332.00 , Reported Amount: 36 478 474.68
  • Activity: "Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Реконструкция на главен градски събирателен колектор” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”: Дейността ще бъде изпълнена съгласно Договорните условия на ФИДИК – жълта книга. В рамките на дейността се включва: - Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;; -Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен за Обект „Реконструкция на главен градски събирателен колектор” съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за о бхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти. Предвидени са следните инвестиционни намерения: - Реконструкция по безизкопен способ на главен градски събирателен колектор – 7741.95м; - Реконструкция на съществуваща канализационна мрежа по открит и закрит способ – 133 м; - Реконструкция на съществуващ дъждопреливник – 1 брой; Подробно описание на инвестиционното намерение е дадено в Приложение към Дейност 4 - Детайлно описание. Предвижда се дейността да бъде изпълнена за 38 месеца, или 1156 календарни дни, като времето до завършване е предвидено да бъде 782 дни, период за съобщаване на дефекти – 365 дни и издаване на сертификат за изпълнение от Инженера – 9 дни. Предвижда се времето до завършване да бъде разпределено по следния начин: - срок от 5 месеца за изготвяне на работен проект, съгласуване с инстанциите и издаване на разрешение; - срок от 20 месеца от откриване на строителна площадка до издаване на Акт образец 15., Contracted Amount: 20 709 000.00 , Reported Amount: 20 423 768.67
  • Activity: "Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян”, съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга“: Дейността ще бъде изпълнена съгласно Договорните условия на ФИДИК – жълта книга. В рамките на дейността се включва: -Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;; - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен за Обект „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян” съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; -Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти. Предвидени са следните инвестиционни намерения: - Инсталация за FeCl3; - Инсталация за варно мляко; - Инсталация за подаване на сгъстен въздух; - Инсталация за измерване на PO4. Проектът обхваща основните технически решения, необходими за изграждане на електро инталации и системи за автоматизирано управление и контрол на съоръженията и процесите за отстраняване на фосфора в пречиствателната станция за отпадъчни води (ПСОВ) на град Смолян. В рамките на настоящия проект са разработени следните обособени части по част „Електро“: - Ел. захранване; - Заземителна инталация; - Двигателна инсталация. Техническите решения по всички части на системата за управление и контрол на реагентното стопанство, в т.ч.: - Функциина управлението; - Контролно-измервателни прибори; - Информационно осигуряване; - Технически средства на системата за контрол и управление; - Програмно осигуряване (изисквания към софтуера). Предвижда се дейността да бъде изпълнена за 38 месеца, или 1156 календарни дни, като времето до завършване е предвидено да бъде 782 дни, период за съобщаване на дефекти – 365 дни и издаване на сертификат за изпълнение от Инженера – 9 дни. Предвижда се времето до завършване да бъде разпределено по следния начин: - срок от 5 месеца за изготвяне на работен проект и съгласуване с инстанциите; - срок от 20 месеца от откриване на строителна площадка до издаване на Акт образец 15., Contracted Amount: 528 685.60 , Reported Amount: 528 685.59
  • Activity: Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Модернизация на ПСПВ „Хубча“ и ПСПВ „Превала”, чрез подмяна на спирателни кранове с електро задвижка към бързи филтри и управлението им“ съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга“: Дейността ще бъде изпълнена съгласно Договорните условия на ФИДИК – жълта книга. В рамките на дейността се включва: - Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;; - Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен за Обект „Модернизация на ПСПВ „Хубча“ и ПСПВ „Превала”, чрез подмяна на спирателни кранове с електро задвижка към бързи филтри и управлението им” съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му; - Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; - Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство; - Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството; - Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците; - Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация; - Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; - Обучение на персонала на Възложителя, мониторинг и подпомагане на експлоатацията и поддръжката на Обекта; - Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера; - Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Период за съобщаване и отстраняване на дефекти - наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на Обекта; отстраняване за сметка на Изпълнителя на установени дефекти. Предвидени са следните инвестиционни намерения: - Демонтаж на съществуващите кранове; - Монтаж на нови спирателни кранове, както следва: • За ПСПВ „Хубча” са предвидени: - СК DN200, PN=10bar с ел. задвижка SA 10.2 - 8бр.-по вливна система; - СК DN250, PN=10bar с ел. задвижка SA 14.2 - 8бр.-по отточна система; - СК DN400, PN=10bar с ел. задвижка SA 14.2 - 8бр.- по промивно-дренажна и хранителна система. • За ПСПВ „Превала” са предвидени: - СК DN150, PN=10bar с ел. задвижка SA 07.6 - 9бр.- по система за филтрирана вода; - СК DN250, PN=10bar с ел. задвижка SA 14.2 - 21бр.- по вливна система, отточна система и система за филтрирана вода; - СК DN350, PN=10bar с ел. задвижка SA 14.2 - 6бр.- по промивно-дренажна и хранителна система. Управлението и сигнализацията на ел. задвижките ще става от съществуващите пултове за управление намиращи се на кота ±0.00 на двете ПСПВ, които ще се преоборудват с нова пуско-защитна и сигнализираща апаратура. Предвижда се дейността да бъде изпълнена за 37 месеца, или 1125 календарни дни, като времето до завършване е предвидено да бъде 751 дни, период за съобщаване на дефекти – 365 дни и издаване на сертификат за изпълнение от Инженера – 9 дни. Предвижда се времето до завършване да бъде разпределено по следния начин: - срок от 4 месеца за изготвяне на работен проект и съгласуване с инстанциите; - срок от 20 месеца от откриване на строителна площадка до издаване на Акт образец 15., Contracted Amount: 706 200.00 , Reported Amount: 705 972.84
  • Activity: „Оценка за съответствие на инвестиционните проекти, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК за обектите включени в проект: „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ : В рамките на дейността ще бъде изпълнено: - Осъществяване на строителен надзор по смисъла на чл. 168 от ЗУТ; - Упражняване функциите на Инженер по ФИДИК; - Осъществяване на технически контрол при проектирането при договорите за инженеринг и строителството, включително изготвяне на предварителна оценка на идейни проекти по чл. 142, ал.2 от ЗУТ; - Изготвяне на оценка на съответствието на работните проекти, за обектите, включени в проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян”; - Оценка на съответствието по част „Конструктивна” и по част „Енергийна ефективност” (при необходимост) по смисъла на чл. 142, ал. 10 и ал. 11 от ЗУТ; - Осъществяване функциите на Координатор „безопасност и здраве” за етапа на инвестиционно проектиране и етапа на строителство; - Въвеждане на обектите в експлоатация; - Изпълняване на задачите съгласно общите и специфични условия на договорите по ФИДИК през периода на съобщаване на дефекти. Дейността е разделена на следните поддейности: 1. Поддейност 1: Оценка за съответствие на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК за обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“: - Осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК; - Изготвяне на оценка за съответствието на работния проект; 2. Поддейност 2: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян”: - Изготвяне на предварителна оценка на съответствието на идеен проект; - Осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК; - Изготвяне на оценка за съответствието на работeн проект; 3. Поддейност 3: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Реконструкция на главен градски събирателен колектор”: - Изготвяне на предварителна оценка на съответствието на идеен проект; - Осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК; - Изготвяне на оценка за съответствието на работeн проект; 4. Поддейност 4: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян”: - Изготвяне на предварителна оценка на съответствието на идеен проект; - Осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК; - Изготвяне на оценка за съответствието на работeн проект; 5. Поддейност 5: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Модернизация на ПСПВ „Хубча“ и ПСПВ „Превала”, чрез подмяна на спирателни кранове с електро задвижка към бързи филтри и управлението им”: - Изготвяне на предварителна оценка на съответствието на идеен проект; - Осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК; - Изготвяне на оценка за съответствието на работeн проект; В рамките на дейността са включени недопустими разходи в размер на 10 000,00 лв. без ДДС, или 12 000,00 лв. с ДДС, поради финансиране на същите разходи по Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г.,както следва: - За оценка на съответствието на работен проект на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ – 5 000,00 лв. без ДДС, или 6 000,00 лв. с ДДС; - За предварителна оценка на съответствието на идеен проект на обект: „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян “ – 5 000,00 лв. без ДДС, или 6 000,00 лв. с ДДС. , Contracted Amount: 2 545 890.00 , Reported Amount: 2 398 398.81
  • Activity: „Упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“: Дейността предвижда изпълнение на авторски надзор при изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: авторски надзор при строителството от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя; наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи; съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите., Contracted Amount: 237 600.00 , Reported Amount: 190 080.00
  • Activity: „Внедряване на ГИС система и прилежащи софтуери за управление на водоснабдителна и канализационна техническа инфраструктура, стопанисвана и управлявана от „ВиК“ ЕООД гр. Смолян”: Проектът за разширяване на СКАДА/ГИС с инсталиране и интегриране на електронно отчитащи и контролиращи устройства във ВиК мрежата на ВиК Смолян включва три основни дейности, които са тясно свързани, за да се осигури интегритет и единна електронна среда за мониторинг и контрол на услугите. Целта на Проектът за разширяване на СКАДА/ГИС Информационната система с инсталиране и интегриране на електронно отчитащи и контролиращи устройства във ВиК мрежата е достигане на дългосрочните нива на показателите за качество на ВиК услугите, посочени в Наредбата за регулиране на качеството на ВиК услуги от 18.01.2016 г. Чрез различните дейности по проекта следва да осигурим качествено и непрекъснато водоснабдяване, отвеждане на отпадъчните води и пречистването им, на потребителите в област Смолян, съгласно европейските стандарти на социално поносима цена /независимо от конкретните природни условия/, осигурявайки положителни икономически резултати. По Дейност 1 на проекта следва да се доставят, внедрят и интегрират сензори и датчици за автоматично измерване на параметри и стойности: за отчитане мътност на водата, нивомери в резервоари, отчитане налягането на водата в тръбопроводите, нивомери в канализационната мрежа, дебитомери, отчитане на активната хлор, нивомери при дъждопреливниците. По Дейност 2 следва да се разшири функционалността на наличната СКАДА система, посредство интеграция с ГИС система и имплементиране в единна среда на всички изискуеми регистри и база данни на ВиК Смолян. Всички устройства следва да се записват в съответно място в единният модел на данните и да могат да се съпоставят свързаните параметри и стойности, които да се използват за реализиране и калибриране на хидравличният модел. По Дейност 3. При разработването на архитектурния модел на СКАДА/ГИС системата следва да се вземат предвид принципите на: модулност; автономна и интегрирана работа на оборудването; прозрачност; най-добро съотношение разходи/експлоатационни характеристики. Спазването на тези принципи води до ефективен мониторинг и управление на инсталациите в реално време. В обхвата на дейността за реализиране са: геодезически геобазиран модел на структурата на ВиК мрежите, ГИС регистри за обектите на мрежата, Интеграция на ГИС/СКАДА, Регистър на активи; Регистър на аварии, Регистър на лабораторни изследвания за качеството на питейните води, Регистър на лабораторни изследвания за качеството на отпадъчните води; Регистър на оплаквания от потребители; Регистър за утайките от ПСОВ; Регистър на водомерите на СВО (средства за измерване); Електронна фактура за потребителите от електронния портал;База данни с измерените количества вода на вход ВС; База данни за контролни разходомери и дата логери; База данни за изчисляване на неизмерената законна консумация; База данни за изразходваната електрическа енергия; База данни с измерените количества вода на вход ПСПВ; База данни с измерените количества вода на вход ПСОВ;База данни за сключени и изпълнени договори за присъединяване;База данни с длъжностите и задълженията на персонала на ВиК оператора; По Дейност 3 следва данните събрани в информационната система от всички измервателни уреди да се използват за създаване на хидравлични модели, които да автоматизират процесите по поддръжка, както и да подпомогнат планирането на мрежата. Следва да се избере софтуерно решение за моделиране на санитарни и канализационни мрежи. С негова помощ инженерите трябва да анализират санитарни или комбинирани канализационни системи за пренос, използвайки вградени хидравлични и хидроложки инструменти и методи за калибриране на метеорологично свързани водни въздействия. Обхвата на дейността има следните етапи:Избор на софтуер за хидравлично моделиране; Зареждане на необходимите данни от SCADA/ГИС системата;Изработка на теоретични модели;Изработка на скелетни хидравличен модели;Изработване на детайлни хидравлични модели;Подкотовка за калибриране на моделите Подробно обяснение на дейността е дадено в Прил. към дейност - 8., Contracted Amount: 1 076 280.00 , Reported Amount: 1 076 280.00
  • Activity: Организация и управление на проекта.: „ВиК” ЕООД – гр. Смолян, в качеството си на бенефициент по ОП „Околна среда 2014-2020“ е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното изпълнение на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност , екипът за управлението на проекта, ще бъде сформиран, както следва: функциите на екипа за управление на проекта ще бъдат възложени на експерти, назначени на трудови договори, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок. За извършване на дейностите по подготовка на настоящия проект е създадена със Заповед на Управителя на ВиК Смолян екип за подготовка на проекта, както следва: - Ръководител на проект; - Юрист на проекта; - Административен сътрудник; - Технически експерт „Канализационна мрежа”; - Технически експерт „Водопроводна мрежа”; - Технически експерт „ПСОВ и ПСПВ”. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва: - Ръководител на проект; - Координатор на проекта; - Лице със счетоводна експертиза на проекта; - Лице с финансова експертиза на проекта; - Административен сътрудник; - Лице с техническа експертиза "Канализационна мрежа" – СМР по работен проект; - Лице с техническа експертиза "Канализационна мрежа" - Инженеринг на ВиК мрежа; - Лице с техническа експертиза „Водопроводна мрежа" – СМР по работен проект; - Лице с техническа експертиза Водопроводна мрежа" - Инженеринг на ВиК мрежа; - Лице с техническа експертиза "Главен градски колектор" - Лице с техническа експертиза „ПСОВ и ПСПВ”; - Лице с юридическа експертиза; - Експерт по комуникации. Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на Управителя на ВиК Смолян ЕООД, която ще включва всички длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта, образование, минимална образователно квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки. При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”. Членовете на екипа ще отчитат ежемесечно чрез доклади своята работа пред Ръководителя на екипа. Ръководителя на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЗУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред Управителя на ВиК. Управителят на ВиК ще приема и одобрява работата на екипа за управление на проекта. Екипа за управление на проекта ще следи изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта, като всеки от тях ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. Във връзка с изпълнението на настоящия инвестиционен проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация и докладване: Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект: Процедурите за мониторинг (проверки на място) и докладване; Процедура за осигуряване на информация и комуникация; Процедури за съхранение на документи., Contracted Amount: 2 515 474.48 , Reported Amount: 2 453 707.97
  • Activity: Доставка на канцеларски материали, оборудване и обзавеждане за нуждите на екипа за управление на проекта при реализацията на проект.: С оглед ефективното и качествено изпълнение на проекта и обезпечаване на нуждите от канцеларски материали, консумативи и оборудване на екипа за управление на проекта ВиК ЕООД гр. Смолян е предвидила закупуване на следните материали и оборудване: 1. Оборудване: Преносими компютри (лаптопи) с чанти – 12 бр.; Стационарен компютър – 1 бр.; Настолен принтер – цветен – 1 бр.; Мултифункционално устройство – 1 бр.; Мултимедия /проектор, екран/ - 1 бр.; Фотоапарат – 5 бр.; Флаш памет (USB) 32 GB – 13 бр.; Преносим хард диск 2 ТВ – 13 бр.; Тонери за принтери – 30 бр.; Шредер – 1 бр. 2. Обзавеждане: Посетителски стол – 25 бр.; Метален шкаф – 4 бр.; Офис шкаф – 15 бр.; Офис бюро - 15 бр.; Офис стол - 15бр.; Контейнер с четири чекмеджета – 15 бр.; Бяла дъска с алуминиева рамка – 1 бр.; 3. Канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проекта., Contracted Amount: 73 763.87 , Reported Amount: 73 759.26
  • Activity: „Осъществяване на дейности по информация, комуникация и визуализация по проект „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“: Дейностите за осигуряване на информация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта. Предвидените мерки за информация и публичност ще са изпълнени изцяло в съответствие с Националната комуникационна стратегия и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. По проекта ще бъдат изпълнени следните мерки по информация и комуникация: Публикуване на интернет страницата на бенефициента на информация за сключения договор в срок до 2 дни от сключване на АДБФП; - Разработване на интернет банер и интернет страница на проекта; - провеждане на 3 публични събития (пресконференции); - организиране и провеждане на официални церемонии първа копка и заключителна церемония „рязане на лента” – 2 бр.; - изработване, доставка и монтаж на 2 /два/ билборда; - изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 2 (два) броя; - изработка и поставяне на информационни табели 4 бр.; - банер/транспарант – 1 бр.; - информационни стикери - 100 бр.; - информационни материали /брошури, дипляни/ - 3 000,00 бр. - публикации /съобщения в местен печат или телевизия – 3 бр.; - изработка и доставка на следните промоционални материали: флаш памет (USB) 32 GB – 300 бр.; конферентни чанти – 300 бр.; тефтери – 300 бр.; химикалки – 300 бр. Ще бъде изработен интернет банер с линк към страницата на ОПОС, който ще бъде поставен на подходящо място на интернет страницата на Вик Смолян ЕООД. След всяко официално събитие ще бъде давана пресконференция пред медиите за информиране на широката общественост и ще бъде правена публикация в местен печат. Преди започване на строително – монтажните работи ще бъдат изработени и монтирани 2 /два/ билборда. По проекта ще бъдат изработени и поставени на видно място и 4 /четири/ информационни табели и банер/транспарант. Ще бъдат изработени и разпространени промоционални материали. След приключване на дейностите и демонтаж на билбордовете, на тяхно място ще бъдат поставени постоянни обяснителни табели. Експерта по комуникации от екипа за управление на проекта ще публикува периодично информационни материали и прессъобщения на официалната интернет страница на проекта. Той ще осъществява комуникацията с изпълнителите по дейностите за осигуряване на мерките по информация и публичност и с УО на ОПОС за предварителното им съгласуване и за тяхното отчитане., Contracted Amount: 80 280.00 , Reported Amount: 58 032.00
  • Activity: Разработване на тръжна документация за избор на изпълнители на дейности по проекта.: В изпълнение на дейността ще бъдат подготвени тръжни документации, съобразени със утвърдени и стандартизирани документации от АОП и УО, както следва: 1. Документация за избор на изпълнител (открита процедура) с предмет: Изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“; 2. Документация за избор на изпълнител (открита процедура) с предмет: „Инженеринг,съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга“ на обекти по проект: „Интегриран воден проект за агломерация Смолян” по 2 ОП: ОП № 1: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”, ОП № 2: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Реконструкция на главен градски събирателен колектор” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”; 3.Документация за избор на изпълнител (открита процедура) с предмет: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян”, съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга“; 4.Документация за избор на изпълнител (открита процедура) с предмет: „Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Модернизация на ПСПВ „Хубча“ и ПСПВ „Превала”, чрез подмяна на спирателни кранове с електро задвижка към бързи филтри и управлението им“ съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга“; 5. Документация за избор на изпълнител (открита процедура) с предмет: ”Оценка за съответствие на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК за обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга”; 6. Документация за избор на изпълнител (открита процедура) с предмет: ”Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обекти по проект: „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ по четири обособени позиции”; 7. Документация за избор на изпълнител (открита процедура) с предмет ”Внедряване на ГИС система и прилежащи софтуери”; 8. Документация за процедура по реда на чл. 20, ал. 3 от ЗОП (събиране на оферти) за избор на изпълнител за доставка на оборудване и канцеларски материали по проекта; 9. Проекто-договор за закупуване на обзавеждане по проекта; 10. Документация за избор на изпълнител за осигуряване на мерките по информация и комуникация на проекта за обществена поръчка по реда на ЗОП (публично състезание). Изпълнителят ще бъде ангажиран до сключване на договори по гореописаните процедури. Освен разработени тръжни документации, включително технически спецификации и други прилежащи документи, ще бъде оказвано съдействие на възложителя на всеки един етап от подготовката, обявяването и провеждането на обществените поръчки, до сключването на договори с изпълнители по проекта., Contracted Amount: 76 440.00 , Reported Amount: 76 440.00
  • Activity: Съгласуване на идейни и работни проекти за инвестиционните намерения в проекта и въвеждане на обектите в експлоатация: В рамките на дейността е предвидено заплащане на такси за съгласуване на идейните и работни проекти и такси за въвеждане в експлоатация на следните обекти: - „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“; - „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян “ - „Реконструкция на главен градски събирателен колектор “ - „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян” -„Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Модернизация на ПСПВ „Хубча“ и ПСПВ „Превала” Таксите за съгласуване на работен проект на обект „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ и за съгласуване на идейните проекти на останалите обекти ще бъдат заплатени от възложителя. Таксите за съгласуване на работните проекти, които ще бъдат изработени в рамките на договорите за инженеринг ще бъдат вменени в задълженията на изпълнителя. Таксите за въвеждане на обектите в експлоатация ще бъдат заплатени от възложителя. , Contracted Amount: 67 845.79 , Reported Amount: 10 044.67

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "DOMI 97" LTD, Contracted Amount*: 67 300.00 , Reported Amount**: 80 760.00
  • Contractor: DZZD "SMOLYANI-KONSTRUKT", Contracted Amount*: 31 289 400.00 , Reported Amount**: 36 478 474.68
  • Contractor: PROFPROEKT BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 28 500.00 , Reported Amount**: 34 200.00
  • Contractor: DZZD SMOLQN CONSULT, Contracted Amount*: 453 000.00 , Reported Amount**: 451 459.80
  • Contractor: DZZD "INTERNORM", Contracted Amount*: 1 037 100.00 , Reported Amount**: 1 064 392.90
  • Contractor: The Union GEOTEH SMOLYAN, Contracted Amount*: 627 000.00 , Reported Amount**: 882 546.11
  • Contractor: ISA 2000, Contracted Amount*: 15 030 000.00 , Reported Amount**: 20 423 768.67
  • Contractor: MARTI - DENI GROUP EOOD, Contracted Amount*: 4 169.73 , Reported Amount**: 4 999.06
  • Contractor: REKLAMNA AGENCI AB - ANELIA MINKOVA, Contracted Amount*: 7 900.00 , Reported Amount**: 7 044.00
  • Contractor: NEW IV Ltd., Contracted Amount*: 17 142.90 , Reported Amount**: 20 571.48
  • Contractor: EUROPROGRAMECONSULT, Contracted Amount*: 59 000.00 , Reported Amount**: 50 988.00
  • Contractor: DZZD KRISTALNA VODA SMOLYAN, Contracted Amount*: 440 571.33 , Reported Amount**: 528 685.59
  • Contractor: "KONTRAX-SMOLIAN" Ltd, Contracted Amount*: 40 157.26 , Reported Amount**: 48 188.72
  • Contractor: "EXCALIBUR" EOOD, Contracted Amount*: 44 500.00 , Reported Amount**: 53 400.00
  • Contractor: Law Firm Doinov, Contracted Amount*: 63 700.00 , Reported Amount**: 76 440.00
  • Contractor: DZZD EKO BUSINESS, Contracted Amount*: 588 500.00 , Reported Amount**: 705 972.84
  • Contractor: Stage-Kate DZZD, Contracted Amount*: 896 900.00 , Reported Amount**: 1 076 280.00
  • Contractor: DZZD "PASHMAKLI", Contracted Amount*: 22 500 741.62 , Reported Amount**: 30 420 266.26
  • Contractor: "Water Infrastructure Design" EOOD, Contracted Amount*: 208 500.00 , Reported Amount**: 202 680.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: PURECO , Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "PROMENERGOMONTAJ", Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: EKO TRADEXS GROUP , Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "AVTOMAGISTRALI - TCHERNO MORE", Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: STROL - 1000, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: EKSPERT DISIZHANS, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: RAICOMMERCE CONSTRUCTION, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: RC DESING, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Elektra consult LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: STROYNORM, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Geoekspert Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: NEW DIRECTIONS, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: OBONATO BUILD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "INTERPROCONSULT", Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Stroj tech supervision LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Stage Ai Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: BUSINESS ADVANCE TEAM, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: KEIT LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "AVTOMAGISTRALI HEMUS", Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Намаляване на общите загуби на вода, Measure Unit: %, Base Value: 69.98 , Target amount: 47.68 , Reached amount: 22.30
Indicator 2 Constructed/Rehabilitated/Reconstructed WWTP, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Additional population served by improved water supply, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 26 071.00 , Reached amount: 24 592.00
Indicator 4 Additional population served by improved wastewater treatment, Measure Unit: еквивалент жители, Base Value: 0.00 , Target amount: 29 801.00 , Reached amount: 29 922.00
Indicator 5 Amount of pollution load that receives full collection and treatment in compliance with the legislation, Measure Unit: Екв. ж., Base Value: 0.00 , Target amount: 29 801.00 , Reached amount: 29 922.00

Financial Information

Total Project cost 70 290 944.53 BGN
Grant 62 706 566.99 BGN
Self amount 7 584 377.54 BGN
Total actual amounts paid 62 657 793.62 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 001.92 363.08 3 365.00 "ДОМИ 97" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 841.34 343.66 3 185.00 Адвокатско дружество "Дойнов"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5 519.65 0.00 5 519.65 "Контракс - Смолян" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 631.69 318.31 2 950.00 "Европрограмконсулт" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 761.90 213.10 1 975.00 ЕТ "Рекламна агенция АБ - Анелия Минкова"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 27 967.33 3 382.67 31 350.00 Обединение "Геотех Смолян"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 52 500.08 6 349.92 58 850.00 ДЗЗД ЕКО БИЗНЕС
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "Пашмакли"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 43 904.70 5 310.30 49 215.00 ДЗЗД "Интернорм"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 061.60 128.40 1 190.00 ДЗЗД "Интернорм"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 293.54 156.46 1 450.00 ДЗЗД "Интернорм"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 20 206.06 2 443.94 22 650.00 ДЗЗД "Смолян консулт"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 98 258.42 11 884.41 110 142.83 ДЗЗД "Кристална вода Смолян"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "ВиК Инфраструктурно Проектиране" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "Пашмакли"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 5 018 227.90 606 957.51 5 625 185.41 ДЗЗД "Пашмакли"

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Изготвяне на идеен проект на ВиК мрежа по "Регионален инвестиционен ВиК проект за обособената територия на "ВиК" ЕООД - Смолян" по процедура за директно предоставяне по Приоритетна ос 1 "Води" на ОПОС 2014 - 2020 г.", Estimated Amount: 69 500.00
  • Differentiated position 1: "Изготвяне на идеен проект на ВиК мрежа по "Регионален инвестиционен ВиК проект за обособената територия на "ВиК" ЕООД - Смолян" по процедура за директно предоставяне по Приоритетна ос 1 "Води" на ОПОС 2014 - 2020 г."
    Contractor: "DOMI 97" LTD
    Contract total funded value: 67 300.00
Procedure 2 Subject to due process: "Обзавеждане за нуждите на екипа за управление на проект „Интегриран воден проект за агломерация Смолян“, Estimated Amount: 17 950.00
Procedure 3 Subject to due process: "Предоставяне на услуги на "ВиК" ЕООД гр. Смолян във връзка с изготвяне на документации за обществени поръчки за дейностите по проект "Интегриран воден проект на агломерация Смолян", Estimated Amount: 68 000.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на услуги на "ВиК" ЕООД гр. Смолян във връзка с изготвяне на документации за обществени поръчки за дейностите по проект "Интегриран воден проект на агломерация Смолян"
    Contractor: Law Firm Doinov
    Contract total funded value: 63 700.00
Procedure 4 Subject to due process: „Внедряване на ГИС система и прилежащи софтуери за управление на водоснабдителна и канализационна техническа инфраструктура, стопанисвана и управлявана от „ВиК“ ЕООД гр. Смолян”, Estimated Amount: 900 000.00
  • Differentiated position 1: „Внедряване на ГИС система и прилежащи софтуери за управление на водоснабдителна и канализационна техническа инфраструктура, стопанисвана и управлявана от „ВиК“ ЕООД гр. Смолян”
    Contractor: Stage-Kate DZZD
    Contract total funded value: 896 900.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка, осъществявана чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ , Estimated Amount: 9 380.00
  • Differentiated position 1: „Доставка, осъществявана чрез покупка на канцеларски материали за нуждите на екипа за управление на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ на „ВиК“ ЕООД гр. Смолян“
    Contractor: MARTI - DENI GROUP EOOD
    Contract total funded value: 4 169.73
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка, осъществявана чрез покупка на оборудване за нуждите на екипа за управление на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ , Estimated Amount: 50 385.00
  • Differentiated position 1: „Доставка, осъществявана чрез покупка на компютри и офис оборудване за нуждите на екипа за управление на проект „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ на „ВиК“ ЕООД, гр. Смолян“
    Contractor: "KONTRAX-SMOLIAN" Ltd
    Contract total funded value: 40 157.26
Procedure 7 Subject to due process: „Изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“, Estimated Amount: 22 707 103.46
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“
    Contractor: DZZD "PASHMAKLI"
    Contract total funded value: 22 500 741.62
Procedure 8 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян”, съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга“, Estimated Amount: 442 571.33
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”
    Contractor: DZZD KRISTALNA VODA SMOLYAN
    Contract total funded value: 440 571.33
Procedure 9 Subject to due process: „Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Модернизация на ПСПВ „Хубча“ и ПСПВ „Превала”, чрез подмяна на спирателни кранове с електро задвижка към бързи филтри и управлението им“ съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга“, Estimated Amount: 611 205.35
  • Differentiated position 1: ДЗЗД "ЕКО БИЗНЕС"
    Contractor: DZZD EKO BUSINESS
    Contract total funded value: 588 500.00
Procedure 10 Subject to due process: „Инженеринг, съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга на обекти, включени в проект: „Интегриран воден проект за агломерация Смолян” по две обособени позиции:, Estimated Amount: 46 590 549.40
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”
    Contractor: DZZD "SMOLYANI-KONSTRUKT"
    Contract total funded value: 31 289 400.00
  • Differentiated position 2: „Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор на обект „Реконструкция на главен градски събирателен колектор” съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга”
    Contractor: ISA 2000
    Contract total funded value: 15 030 000.00
Procedure 11 Subject to due process: „Осъществяване на дейности по информация, комуникация и визуализация по проект „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ по две обособени позиции:, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: „Организиране на публични събития, провеждане на информационни мероприятия, създаване и разполагане на реклама“
    Contractor: EUROPROGRAMECONSULT
    Contract total funded value: 59 000.00
  • Differentiated position 2: „Дизайн, изработка и доставка на рекламни печатни материали“ – запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
    Contractor: REKLAMNA AGENCI AB - ANELIA MINKOVA
    Contract total funded value: 7 900.00
Procedure 12 Subject to due process: „Упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: „Упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“
    Contractor: "Water Infrastructure Design" EOOD
    Contract total funded value: 198 000.00
Procedure 13 Subject to due process: Оценка за съответствие на инвестиционни проекти, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обекти по проект: „Интегриран воден проект на агломерация Смолян“ по четири обособени позиции:, Estimated Amount: 1 545 000.00
  • Differentiated position 1: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Реконструкция и доизграждане на вътрешната ВиК мрежа на гр. Смолян“
    Contractor: DZZD "INTERNORM"
    Contract total funded value: 984 300.00
  • Differentiated position 2: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Реконструкция на главен градски събирателен колектор”
    Contractor: DZZD SMOLQN CONSULT
    Contract total funded value: 453 000.00
  • Differentiated position 3: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Доизграждане на третичното пречистване (отстраняване на фосфор) към ПСОВ Смолян“
    Contractor: DZZD "INTERNORM"
    Contract total funded value: 23 800.00
  • Differentiated position 4: „Оценка за съответствие на инвестиционния проект, осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК – жълта книга за обект: „Модернизация на ПСПВ „Хубча“ и ПСПВ „Превала”, чрез подмяна на спирателни кранове с електро задвижка към бързи филтри и управлението им“
    Contractor: DZZD "INTERNORM"
    Contract total funded value: 29 000.00
Procedure 14 Subject to due process: Оценка за съответствие на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК за обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“, Estimated Amount: 705 000.00
  • Differentiated position 1: Оценка за съответствие на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор и упражняване функциите на инженер по ФИДИК за обект: „Интегриран воден проект на агломерация град Смолян“ съгласно договорните условия на ФИДИК – червена книга“
    Contractor: The Union GEOTEH SMOLYAN
    Contract total funded value: 627 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN