Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0053-C09
Project Name Providing integrated services for early childhood development in the municipality of Krumovgrad
Beneficiary 000235913 KRUMOVGRAD MUNICIPALITY
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 09.08.2016
Start Date 09.08.2016
End Date 12.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Крумовград

Description

Brief description
Проектът „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград“ допълва и подкрепя дейността на успешно създадения Център за предоставяне на социални услуги по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008-2015 г.). Чрез настоящият проект ще продължи предоставянето на успешно създадените интегрирани услуги за ранно детско развитие.
Услугите за ранно детско развитие целят да подкрепят семействата в отглеждането на децата, да ги стимулират за по-голяма активност във всички сфери на живота, за да се подобри качеството на връзката дете – родители, което подобрява атмосферата в семейната среда за малките деца. Родителите ще имат възможност за комплексна подкрепа – от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост и т.н. 
Услугите са разделени в две групи с оглед възрастта на целевите групи деца – услуги за бъдещи родители, услуги за родители и семейства на деца до 3 годишна възраст и услуги за деца от 3 до 7 годишна възраст и техните семейства. Фокусът на услугите за деца до 3-годишна възраст и техните семейства е поставен най-вече върху формирането и развитието на родителски умения. 
За децата от 3 до 7 г. услугите основно са насочени към интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност. Наред с останалите дейности, основните услуги се фокусират върху групова и индивидуална работа с децата и техните семейства. 
И за двете възрастови групи деца ще се предоставят и услуги по здравно консултиране. Целта е не само да се оказва подкрепа в случай на установено увреждане или пък заболяване, а и да се формира здравна култура за правилно отглеждане на децата, като средство за превенция на здравните рискове.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Проектът ще се управлява от екип в състав: ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Дейността ще се осъществи чрез следните поддейности: - сформиране на екип, сключване договори с всеки от членовете, уточняване на функциите, задълженията и отговорностите на всеки член на екипа, провеждане на ежемесечни екипни срещи; - разработване на план за действие; - цялостно управление и администриране на работата по проекта; - избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали; - избор на персонал за предоставяне на услугите по проекта; - контрол на заложените в проекта индикатори за изпълнение и резултат; - правилно водене и съхранение на документацията - техническа и финансова; - техническо и финансово отчитане на проектните дейности; - изготвяне на искания за верифициране на разходите, съгласно изискванията на Управляващия орган; - управление на комуникациите с Управляващия орган, заинтересовани страни, изпълнители, медии и др., както и вътрешната комуникация в екипа. Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Същите ще се актуализират и съхраняват подредени в определени за целта шкафове, визуализирани съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 86 897.04 , Reported Amount: 86 239.21
  • Activity: Услуга "Ранна интервенция на уврежданията": Ранната интервенция се определя като предоставяне на подкрепа на семейства на бебета и малки деца и осигуряване на достъп до наличните ресурси с цел подобряване развитието на детето и живота на семейството. Тя отговаря на необходимостта от предотвратяване изоставянето на деца, родени с увреждания от възможно най-ранна възраст. Детето се подпомага във всички негови области на развитие, като същевременно се развиват знания и умения у родителите за разбиране и насърчаване на развитието му. Ранната интервенция се отнася за деца от 0 до 7 години, които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им (деца, отглеждани в институции; деца живеещи в риск от бедност, насилие и други рискови фактори). Ранната интервенция допринася за ранно идентифициране на рисковете за здравето и развитието на децата и ранна намеса. Тя осигурява услуги на тези деца и техните семейства с цел намаляване на ефектите от увреждащото състояние. Ранната интервенция е мобилна услуга с превантивен характер. Основният използван подход е семейно-ориентираният подход. Той поставя във фокуса на работа не само детето, но и цялото семейство. Родителите имат възможност в партньорство със специалиста да определят приоритетите в развитието на своето дете и да работят заедно за постигането на поставени от тях цели по отношение на подобряване състоянието на детето и създаване на подкрепяща среда. Потребители на услугата са бебета и малки деца с увреждания и техните родители. При осъществяване на услугата ще бъдат изпълнени следните дейности: -Посещение на кинезитерапевт в отделенията за новородени в болницата. Извършва се от кинезитерапевт, психолог, социален работник или друг специалист от екипа. Посещенията се провеждат след подаден сигнал от родилното отделение, отдел „Закрила на детето“ или други партньори на Центъра и се извършват в тясно сътрудничество и координация с тях. В дейностите са включени и лекар от съответното отделение, акушерка, медицинска сестра, социален работник. Общият брой посещения е едно или две в зависимост от продължителността на престоя в болницата на майката и новороденото. -Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейността е свързана с посещения на майката или друг член на семейството, заедно с бебето в Центъра за ранна интервенция на уврежданията за работа с кинезитерапевта или с друг специалист в областта на рехабилитацията с оглед увреждането и проблемите на детето. Част от дейността включва индивидуална работа с деца с участието на родителя: терапевтично-рехабилитационна работа, индивидуална логопедична работа; индивидуална психологическа работа и др. Предвижда се и групова работа с деца с участието на родителя: групи за игра дете-родител, групи за комуникация, артзанимания, както и отделна работата с родители, включваща: консултации със социален работник, консултация с психолог. Социалният работник предоставя индивидуални и социално-правни консултации на родителите, за да развият те своите родителски компетенции. -Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата. Мобилните услуги се предоставят от мултидисциплинарен екип в естествената среда на детето. По време на домашното посещение специалистите: • Запознават семейството с услугата Център за ранна интервенция на уврежданията и дейностите, които тя предлага; • Правят специализирана оценка на потребностите, заедно определят единни цели за работа в партньорство; Попълват формуляр за домашно посещение, с участие на семейството, съставят индивидуален план за услуги, съобразен със специфичните потребности на детето и целите на родителите; • Демонстрират, обучават, предлагат на семейството стратегии и дейности, отнасящи се към постигането на целите. •Свързват семейството със съществуващата мрежа от услуги за подкрепа: други родители, специалисти, агенции и служби, ясли и детски градини., Contracted Amount: 204 689.11 , Reported Amount: 203 303.33
  • Activity: Услуга "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Целта на услугата „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания” е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Услугата се предоставя на деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата може да включва и наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. Целева група: деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Услугата включва: - оценка на нуждите на децата от подкрепа; - индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; - работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година; - ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях се предлага и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. За предоставяне на услугата ще бъде нает специален педагог. Той ще оказва педагогическа подкрепа чрез: -Проучване на целевата група, с която ще работи; -Подготовка на план за дейността си; -Подготовка на индивидуални програми за работа с всяко дете на 5/6 години, съобразно увреждането, съдържащи следните тематични компоненти: -Осъществяване на взаимодействие с родителите на децата, бъдещите учители на децата и други; -Участие в разработването на индивидуални планове или на програми в детската градина или предучилищната група, където децата са интегрирани; -Провеждане на индивидуални занимания с деца с увреждане на 5/6 години с цел подготовка за успешно постъпване в първи клас – в дома на детето или в помещение за индивидуална работа; -Провеждане на групови занимания с деца с еднакъв тип увреждане на 5/6 годишна възраст; -Разработване на обучителни програми, обучителни и информационни материали, методики и други; -Подбор на учебни средства и материали и учебни помагала, подходящи за конкретната обучителна ситуация; -Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката на детето в къщи; -Посещение, заедно с децата и родителите на училище, с цел запознаване с началните учители и учебната среда; -Оказване на съдействие и взаимодействие с екипа за ранна интервенция на уврежданията по проекта; -Участие в периодични срещи с останалите специалисти, особено с екипа за ранна интервенция на уврежданията, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други. При необходимост ще насочва детето към Центъра за ранна интервенция на уврежданията за консултиране с други специалисти - психолог, логопед и други. , Contracted Amount: 39 767.40 , Reported Amount: 40 855.26
  • Activity: Услуги "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещаване на детска градина": Тези услуги целят не само да се подкрепят семействата в отглеждането на децата, но и да се стимулират за по-голяма активност във всички сфери на живота, за да се подобри качеството на връзката дете – родители, което подобрява атмосферата в семейната среда за малките деца. Родителите ще имат възможност за комплексна подкрепа – от изцяло свързана с полагане на грижи за малки деца до консултиране относно възможностите за подобряване на тяхното образование, квалификация, шансове за заетост и т.н. Услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа” поставят в центъра семейството като едно неделимо цяло. Те съдържат в себе си пакет от интегрирани здравни, социални и образователни услуги за грижи за родители и деца от уязвими групи. От особена важност е фактът, че това са интегрирани услуги – както по отношение на съвместната работа на различни специалисти с целевите групи, така и по отношение на самия характер на услугите – социални, здравни, услуги за предучилищна подготовка и т.н. Целта на услугите е формиране на родителски умения, подкрепа на семействата в отглеждането на децата им, преодоляване на семейни затруднения и развиване на умения и ресурси за пълноценна социална интеграция и реализация. За постигане на поставените цели ще бъдат организирани групови и индивидуални сесии за семейно планиране, групи за консултации и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г., консултации на деца, живеещи в рискова семейна среда. Услугата "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина“ цели преодоляване на социалното изключване, изграждане на умения, необходими за равен старт в училище, преодоляване на езиковата бариера чрез средствата и методите за работа в детските градини. Дейностите, свързани с предоставяне на услугата са работа с децата, интегрирани в детските градини, с цел посещаване на детска градина, работа с родителите на тези деца, както и работа с останалите родители на децата посещаващи детската градина. Предлаганите в настоящата дейност услуги се фокусират върху групова и индивидуална работа с децата и техните семейства. Подкрепата на бъдещите родители и на тези с много малки деца се осъществява основно по два начина: чрез мобилна работа и чрез услуги, предоставяни в подходящо оборудвани за целта места. Мобилната работа цели да подкрепи родителите да се справят с потребностите на детето и възникващите предизвикателства в средата, в която живеят без да са принудени да търсят допълнително оборудване. За реализиране на целите и предоставянето на качествена интегрирана услуга се формира постоянен екип от специалисти. Към центъра за предоставяне на социални услуги ще бъдат назначени на трудови договори двама социални работници и двама медиатори. Те ще работят в мрежа с постоянен екип от специалисти в различни области имащи отношение към целевата група: гинеколог, акушерка, педиатър, медицинска сестра, юрист, психолог. Тяхната часова заетост е съобразена с потребността на клиентите на услугата – ще бъдат сключени граждански договори. , Contracted Amount: 220 589.75 , Reported Amount: 219 496.63
  • Activity: Услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията": Цел на услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията": - Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата; - Превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст; - Достъпност за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават; - Осигуряване на мобилност – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране и т.н. Целева група: Уязвими семейства и техните деца. Услугата обхваща: - Измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи; - Преглед и диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година; - Консултации за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Предотвратяване на детски заболявания; - Профилактични стоматологични прегледи и диагностика веднъж на 6 месеца за деца от 3 до 7 години; - Обучение на децата и техните родители в основни правила за поддържане на добра устна хигиена и здраве (включително раздаване на хигиенизиращи средства); - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Критерии за избор на потребители: 1. Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; - Безработни с бебета и малки деца - Родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца - Семейства, живеещи в лоши битови условия - Семейства с ниско ниво на образование 2. Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър 3. Деца от семейства без здравна осигуровка 4. Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата 5. Всички деца с увреждания 6. Деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.) Тази услуга следва да бъде достъпна за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. При реализиране на услугата "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията" няма де се осъществяват дейности, финансирани от НЗОК. Основно дейностите по услугата ще бъдат прегледи и диагностика на психомоторното развитие на деца, консултации на родители за здравословното състояние на децата им, прегледи и диагностика на зъбния статус на децата и консултации на родители за поддържане на добра устна хигиена., Contracted Amount: 73 971.68 , Reported Amount: 71 949.82
  • Activity: Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище": Целта на услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото; - Включване на родителите в екскурзиите като придружители; - Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; - Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Включване на родителите в подготвителната работа; - Закупуване на книги и материали за първи клас, като стойността им се разделя с родителите. (Покриване на всички разходи за сметка на проекта е свързано с липса на интерес от страна на родителите). - Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също ще бъдат бъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. С оглед недопускане на двойно финансиране при реализиране на услугата "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" няма да се осъществяват дейности, които са част от същинския образователен процес и попадат в обхвата на допустимите дейности по ОП НОИР. Родителите ще участват със собствен принос при закупуване на книги и материали за първи клас. Всеки родител ще закупи в рамките на 5 лева: тетрадка по писане, тетрадка по математика, скицник, флумастери, химикал, моливи, бои и четка. Персонал: 1.Учители с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, преминали допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца; 2.Помощник-отговорници – медиатори от общността. Критерии за избор на потребители: 1. Деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони; 2. Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; 3. Родители на деца, посещаващи летни групи/училища. За реализиране на дейността са необходими материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугата - дидактически и обучителни материали, детски храни и др. , Contracted Amount: 13 200.00 , Reported Amount: 16 281.39
  • Activity: Управление и функциониране на услугите : За управление и функциониране на всички услуги по проекта ще бъде нает персонал, който включва ръководител на центъра, шофьор и хигиенист. Задълженията и отговорностите им ще бъдат възлагани при спазване на Методологията за регламентиране на възнагражденията по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. По-важните задължения на ръководителя са следните: 1.Управление на предоставянето на всички услуги по проекта; 2.Координация между екипите по отделните услуги по проекта; 3.Координация на подготовката на програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.; 4.Обобщаване на графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и подготовка на общ график на дейностите по проекта и ангажираността на отделните специалисти; 5.Подготовка на обобщени отчети, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта; 6.Оказване на методическа подкрепа на медиаторите; 7.Координация на организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на проекта; 8.Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности; 9.Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните екипи на услугите по проекта; 10.Организиране на периодични срещи с всички специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други; 11.Организиране на провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва; 12.Координация на взаимодействието на специалистите в отделните услуги с държавни и общински органи, детски градини, детски ясли, здравни и учебни заведения, социални услуги и др.; Шофьорът ще отговаря за придвижването на експертите по проекта при изпълнение на проектните дейности. Той ще изпълнява стриктно графиците за посещение на мобилните екипи по проекта. Ежедневно ще попълва пътни листи, отразяващи пълно и точно изминатите маршрути и километри, както и разхода на гориво и отработеното време. Хигиенистът ще отговаря за поддържането на хигиената в кабинетите, общи помещения и санитарни възли. Той ще участва в ежедневната грижа за потребителите по проекта., Contracted Amount: 227 296.88 , Reported Amount: 221 866.13
  • Activity: Информиране и публичност: Цел на дейността: Повишаване информираността на обществото относно дейностите по настоящия проект. Запознаване на всички заинтересовани лица и организации с резултатите от извършените в рамките на проекта дейности, както и с анализите на добрите практики и проблемите, свързани с изпълнението му. За популяризиране на проектната инициатива, дейностите, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания. Всички информационни материали ще бъдат изготвени съобразно изискванията и регламентите за визуализация на Европейския съюз. В рамките на настоящата дейност ще се извърши дизайн, предпечатна подготовка и изработване на банер, плакати и брошури. Плакатите ще бъдат поставени на общодостъпни места в града и в големите населени места в общината, които се явяват микрорайони. Брошурите ще бъдат разпространени на територията на цялата община: в селата чрез кметовете на населени места, а за града чрез Дирекция ”Социално подпомагане”, Дирекция „Бюро по труда”, общинска администрация и др. Те ще съдържат основна информация за проекта, неговите цели, дейности и начин за участие. Ще бъдат направени публикации в регионален вестник. Периодично ще бъде публикувана информация на сайта на общината. При стартирането на проекта ще бъде организирана пресконференция, на която ще се представи проектната инициатива, целите и дейностите в нея. В рамките на настоящата дейност ще се организира и проведе заключителна пресконференция. На нея ще се отчетат постигнатите резултати. За участие в нея ще бъдат поканени представители на Дирекция ”Социално подпомагане”, персонал за предоставяне на услугите, ползватели на услугите и др., Contracted Amount: 2 558.50 , Reported Amount: 2 550.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "Petrol" JSC Sofia, Contracted Amount*: 41 198.40 , Reported Amount**: 11 551.48
  • Contractor: Sema, Contracted Amount*: 16 640.00 , Reported Amount**: 47 150.92
  • Contractor: ERAY 2020 EOOD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 180.50
  • Contractor: Yordanka, Contracted Amount*: 12 480.00 , Reported Amount**: 24 376.90
  • Contractor: Sayhi Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 109.39
  • Contractor: "GODUM 2008", Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 8 005.45
  • Contractor: Hristo, Contracted Amount*: 6 495.00 , Reported Amount**: 20 337.77
  • Contractor: ET MERT - GULFIZE MEMHED, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 250.00
  • Contractor: "Ecotherm-01" Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 60.00
  • Contractor: Feim, Contracted Amount*: 4 875.00 , Reported Amount**: 12 210.00
  • Contractor: MOBILTEL EAD/A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 72.00
  • Contractor: ET "Totma - Sergey Kairiakov" city Krumovgrad, Contracted Amount*: 7 500.00 , Reported Amount**: 2 415.16
  • Contractor: GLOBAL NET CONSULT LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 364.00
  • Contractor: Embie, Contracted Amount*: 2 814.50 , Reported Amount**: 7 839.75
  • Contractor: CEZ TRADE BULGARIA , Contracted Amount*: 44 001.60 , Reported Amount**: 6 300.04
  • Contractor: "TRANS CO 04" EOOD, Sofia, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 218.37
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 2 604.00 , Reported Amount**: 7 488.00
  • Contractor: V amp; K Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 69.86
  • Contractor: Sevgyul, Contracted Amount*: 3 120.00 , Reported Amount**: 1 116.85
  • Contractor: ET "BEHI-BEHIDE CHAUSHEVA" city Kardzhali, Contracted Amount*: 35 382.00 , Reported Amount**: 9 628.40
  • Contractor: PIXEL DESIGN, Contracted Amount*: 1 860.00 , Reported Amount**: 1 860.00
  • Contractor: "BAKERY" AD, Haskovo, Contracted Amount*: 3 750.00 , Reported Amount**: 537.60
  • Contractor: PUBLISHING HOUSE - RODOPI , Contracted Amount*: 540.00 , Reported Amount**: 360.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 11 882.00 , Reported Amount**: 23 901.01
  • Contractor: TECHNO SYSTEMS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 275.00
  • Contractor: K amp; D UNISAT - TV LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 750.69
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 270.00 , Reached amount: 1 167.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 862 416.75 BGN
Grant 862 416.75 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 862 416.75 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград, Estimated Amount: 362 500.00
  • Differentiated position 1: обособени позиции:№ 1 – „Месо, месни продукти и риба”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Консерви и захарни изделия"
    Contractor: ET "Totma - Sergey Kairiakov" city Krumovgrad
    Contract total funded value: 3 750.00
Procedure 2 Subject to due process: Акушерка, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ембие Салиф Софта -Акушерка
    Contractor: Embie
    Contract total funded value: 2 814.50
  • Differentiated position 2: Севгюл Ахмед Мустафа
    Contractor: Sevgyul
    Contract total funded value: 3 120.00
Procedure 3 Subject to due process: Гинеколог, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: МАРИЯ ИВАНОВА СТЕФАНОВА - Гинеколог
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 2 604.00
Procedure 4 Subject to due process: Дейности за информация и публичност, Estimated Amount: 1 860.00
  • Differentiated position 1: „Дейности за информация и публичност”
    Contractor: PIXEL DESIGN
    Contract total funded value: 1 860.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на газьол за отопление на училища, детски градини, обслужващи звена и социални заведения, безоловен бензин А 95Н и дизелово моторно гориво за транспортните средства на община Крумовград., Estimated Amount: 1 000 583.67
  • Differentiated position 1: Доставка на газьол за отопление на училища, детски градини, обслужващи звена и социални заведения
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: № 2 "Доставка на безоловен бензин А 95Н и дизелово моторно гориво за транспортните средства на община Крумовград"
    Contractor: "Petrol" JSC Sofia
    Contract total funded value: 10 299.60
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на газьол за отопление на училищата, детските градини, обслужващи звена и социални заведения, безоловен бензин А 95Н и дизелово моторно гориво за транспортните средства на община Крумовград, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Доставка на газьол за отопление на училищата, детските градини, обслужващи звена и социални заведения".
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 Доставка на безоловен бензин А 95Н и дизелово моторно гориво за транспортните средства на община Крумовград.
    Contractor: "Petrol" JSC Sofia
    Contract total funded value: 10 299.60
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на гориво за отопление (газьол/дизел) на училища, детски градини, обслужващи звена и социални заведения, дизелово моторно гориво, бензин и газ пропан-бутан за транспортните средства на община Крумовград., Estimated Amount: 1 649 166.67
  • Differentiated position 1: Обособени позиции № 1 „Доставка на гориво за отопление /газьол/дизел/ на училища, детски градини, обслужващи звена и социални заведения"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на дизелово моторно гориво, бензин и газ пропан - бутан за транспортните средства на община Крумовград"
    Contractor: "Petrol" JSC Sofia
    Contract total funded value: 10 299.60
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на дидактически и обучителни материали, Estimated Amount: 19 002.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дидактически и обучителни материали
    Contractor: ET "BEHI-BEHIDE CHAUSHEVA" city Kardzhali
    Contract total funded value: 19 002.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Крумовград, Estimated Amount: 111 305.97
  • Differentiated position 1: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Крумовград
    Contractor: CEZ TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 11 000.40
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и формуляри за нуждите на община Крумовград и звената към нея., Estimated Amount: 63 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и формуляри за нуждите на Община Крумовград и звената към нея
    Contractor: ET "BEHI-BEHIDE CHAUSHEVA" city Kardzhali
    Contract total funded value: 4 260.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на хигиенни материали за нуждите на община Крумовград и звената към нея, Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни материали за нуждите на община Крумовград и звената към нея.
    Contractor: "TRANS CO 04" EOOD, Sofia
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград, Estimated Amount: 562 501.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Хляб и хлебни изделия"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Мляко и млечни продукти"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 "Месо, месни продукти и риба"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 "Плодове и зеленчуци"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 "Други хранителни продукти и подправки"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 6 "Хранителни продукти, предназначени за доставка от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждане""
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград , Estimated Amount: 1 508 750.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на хляб и хлебни изделия"
    Contractor: "BAKERY" AD, Haskovo
    Contract total funded value: 3 750.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на мляко и млечни продукти”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Доставка на месо, месни продукти и риба”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 „Доставка на плодове и зеленчуци”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 „Доставка на други хранителни продукти и подправки”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 6 „Доставка на консерви и захарни изделия”
    Contractor: ET "Totma - Sergey Kairiakov" city Krumovgrad
    Contract total funded value: 3 750.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставнка на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Крумовград, Estimated Amount: 614 192.00
  • Differentiated position 1: Доставнка на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Крумовград
    Contractor: CEZ TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 11 000.40
Procedure 15 Subject to due process: Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Крумовград, Estimated Amount: 139 961.85
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Крумовград
    Contractor: CEZ TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 11 000.40
Procedure 16 Subject to due process: Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Крумовград, Estimated Amount: 176 187.27
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за ниско напрежение за нуждите на Община Крумовград
    Contractor: CEZ TRADE BULGARIA
    Contract total funded value: 11 000.40
Procedure 17 Subject to due process: Педиатър, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ЙОРДАНКА ТЕМЕЛАКИЕВА МАРИНОВА - Педиатър
    Contractor: Yordanka
    Contract total funded value: 12 480.00
  • Differentiated position 2: Мария Славейкова Биволарска - Педиатър
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 5 642.00
  • Differentiated position 3: Мария Славейкова Биволарска - Педиатър
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 6 240.00
Procedure 18 Subject to due process: Периодична доставка на хигиенни материали включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на Община Крумовград и звената към нея , Estimated Amount: 27 584.45
  • Differentiated position 1: Периодична доставка на хигиенни материали включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на Община Крумовград и звената към нея
    Contractor: "GODUM 2008"
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 19 Subject to due process: Периодична доставка на хигиенни материали извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на Община Крумовград и звената към нея, Estimated Amount: 35 541.05
  • Differentiated position 1: Периодична доставка на хигиенни материали извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на Община Крумовград и звената към нея
    Contractor: ERAY 2020 EOOD
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 20 Subject to due process: Предметът на поръчката е „Доставка на гориво за отопление (газьол/дизел) на училища, детски градини, обслужващи звена и социални заведения, дизелово моторно гориво, бензин и газ пропан-бутан за транспортните средства на община Крумовград” по обособени позиции: № 1 „Доставка на гориво за отопление (газьол/дизел) на училища, детски градини, обслужващи звена и социални заведения” и № 2 „Доставка на дизелово моторно гориво, бензин и газ пропан-бутан за транспортните средства на община Крумовград”., Estimated Amount: 2 220 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция: № 1 „Доставка на гориво за отопление (газьол/дизел) на училища, детски градини, обслужващи звена и социални заведения”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция: № 2 „Доставка на дизелово моторно гориво, бензин и газ пропан-бутан за транспортните средства на община Крумовград”.
    Contractor: "Petrol" JSC Sofia
    Contract total funded value: 10 299.60
Procedure 21 Subject to due process: Публикувана три броя статии във вестник „Нов живот”, Estimated Amount: 540.00
  • Differentiated position 1: Публикувана три броя статии във вестник „Нов живот”
    Contractor: PUBLISHING HOUSE - RODOPI
    Contract total funded value: 540.00
Procedure 22 Subject to due process: Рехабилитатор, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Сема Юсуф Кьорали - Рехабилитатор
    Contractor: Sema
    Contract total funded value: 16 640.00
Procedure 23 Subject to due process: Стоматолог, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Феим Хасан Ферад - стоматолог
    Contractor: Feim
    Contract total funded value: 4 875.00
Procedure 24 Subject to due process: Юрист, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Христо Ангелов Чанков - Юрист
    Contractor: Hristo
    Contract total funded value: 6 495.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN