Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0903-C03
Project Name “WITH NEW OPPORTUNITIES FOR UNEMPLOYED PERSONS ON OUR WAY TO THE MODERN ACCOUNTING SERVICES “
Beneficiary 202059800 VGV ACCOUNTS LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 21.07.2016
Start Date 21.07.2016
End Date 21.02.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Конкретното проектно  предложение е насочено към създаване на 4 нови работни места на не  заети лица с икономическо образование , като счетоводители във вече утвърдената счетоводна кантора  –„Ви Джи Ви Акаунтс“. Новите работни места ще бъдат пряко заети , както с водене на текущо счетоводно отчитане , така и с модернизиране на счетоводната отчетност в кантората, чрез създаване на електронно досие и електронен архив на всеки клиент . Идеята на проектното предложение е изграждане на уеб сайт , който ще популяризира  новият модерен начин на водене на счетоводна отчетност , така също и  поддръжка на сървър с  база от данни, която ще дава възможност на клиентите  за достъп до електронните си фирмени архиви , както и да издават и изпращат електронни фактури към своите контрагенти. Ще бъдат закупени за целта 3 броя компютри , подходяща ТРЗ програма, счетоводна програма и сървър, за новите работни места . 
За счетоводната кантора това ще бъде едно голямо начало на един нов тип работа, който съчетава подобряване връзката клиент – счетоводител и едновременно с това цели запазване на природните ресурси.С промяна в закона за счетоводството от 2011 електронната фактура е официален счедотоводен документ , в тази връзка идеята на проектното предложение е популяризирането на работата с електронни документи , чрез изграждане на уебсайт за счетоводна информация и сървър с бази от данни на всеки клиент с възможност за издаване и следене на фактури.С тази дейност пряко ще бъдат заети новите работни места .Все още малките дружества издават фактури на хартия и поддържат досиета и архиви от многобройни папки и кашони. Нашето проектно предложение предлага новите работни места в оперативната си счетоводна дейност , да създават и всички тези архиви и досиета в електронен формат .
Activities
  • Activity: Дейност по наемане на персонал: организиране, подбор и избор на подходящи кандидати за проекта и разкриване на новите работни места: Главна и основна дейност на проектното предложение е създаването на заетост чрез откриване на нови работни места за амбизиозни незаети лица . Цел на тази дейност е подобряване качеството и увеличаване обема на работа на счетоводната кантора. В тази връзка увеличаване на нетните приходи от продажби и пазарния дял. Чрез проектното приложение дружеството осигурява 4 устойчиви работни места на безработни лица, от които 2 на възраст до 29 г. включително, както и 2 на възраст от 30 до 54 години в една стабилна сфера на бизнеса. Предлагат се сигурни трудови и осигурителни правоотношения на всяко едно от тях за срок от 12 месеца, а на 50 % от новите места се предлага 24 месеца сигурен трудов договор. При подборът на незаетите лица ще се обърне внимание на набирането на подходящи кандидати със завършено икономическо образование, на техните личностни качества и професионални умения. След взимане на решение и избор на нови работни места на длъжност счетоводител с НКПД: 24116004 , лицата ще сключат трудови договори на пълна заетост и работно време 8 часа на ден. След сключване на новите трудови правоотношения и уточняване на длъжностните характеристики новоназначените кандидати ще бъдат запознати с Правилника за вътрешния трудов ред на дружеството , както и с други вътрешни документи., Contracted Amount: 36 078.67 , Reported Amount: 36 078.67
  • Activity: Дейност по закупуване на оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: Подходящото оборудване и удобното работно място създават условие за по-голяма ефективност на работа. В тази връзка това е един много важен елемент на проектното предложение. Подборът на подходяща компютърна техника , ТРЗ и счетоводна програма , съвър за съхранение и управление на данни е ключов момент при повишаване на рентабилността на работния процес, като пести ценно време на вече подбрания квалифициран персонал, свежда до минимум вероятността от грешки , осигурява точност при изпълнение на задълженията. Изборът на подходяща антивирусна програма за работните места , както и офис пакет към компютърните системи за работа са неразделна част и задължителен елемент при откриване на работни позиции. Конкретно сървъра със счетоводна информация и ЮПС към него осигуряват сигурност при архивиране на огромни бази от данни , които ще започнат да се създават от новонаетите лица и ще се използват за дълъг период от време. Цялата създадена информация става достъпна, както от всяко едно работно място , така и за всеки един клиент на счетоводната кантора. Електронните архиви , които ще се създадат рязко ще намалят разхищението на канциларски материали - едно голямо перо от бюджета на счетоводната кантора. Всичко това улеснява и оптимизира управлението на дружеството като цяло. Изграждането на подходяющ уеб сайт ще спечели и задържи клиенти с изключителна бързина.Това ще осигури една сигурност за бъдещи периоди и възможност за запазване на работните места за по-дълъг период дори и след приключване на оперативната програма . На новите работни места следва да бъде осигурена и подходяща среда и средства за работа, в проектното предложение са предвидени четири броя работни места от офис стол и бюро , както и мултифукционално устройство , което ще е необходим инструмент , както в текущата работа, така също и при създаването на електронните архиви и досиета на всеки клиент. Гореизброените причини ясно изразяват нуждата от закупуване на подходящо оборудване и удобни работни места за новозаетите лица по оперативна програма „Ново Работно място“. Един сериозен и сигурен бизнес в държава от ЕС , както и предлагането на нови работни места за разширяването му обуславят нуждата от модерни технологии и подходяща среда за работа. , Contracted Amount: 16 589.00 , Reported Amount: 16 589.00
  • Activity: Разходи за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: За закупеното имущество във връзка с новооткритите работни места,по време на изпълнение на проекта, ще бъде направена застраховка за целия срок на изпълнение на договора и на използване на активите срещу следните рискове: Пожар (вкл. последиците от гасенето на пожара), експлозия, имплозия, удар от мълния, удар от самолет или друг летателен апарат или предмети, падащи от тях, природни бедствия, в т.ч. буря, ураган, градушка, проливен дъжд, щети от падащи дървета и клони, вследствие на природни бедствия, замръзване, свличане или срутване на земни пластове; Тежест от естествено натрупване на сняг или лед; Измокряне в резултат на авария на водопроводна, канализационна, отоплителна и паропроводна инсталация и включените към тях уреди; Злоумишлени действия на трети лица (вандализъм); Удар от ППС или животно, непринадлежащо на Застрахования или лица на служба при него, със застрахованото имущество; Счупване на стъкло в резултат на покритите по-горе рискове; Допълнителни разходи за отстраняване на последиците от настъпило застрахователно събитие (разходи за разчистване и хонорари на експерти); Наводнение; Земетресение; Кражба чрез взлом и грабеж; Стъкло – всички рискове; Злоумишлен палеж и взривяване; Късо съединение и токов удар на електрически инсталации и/или уреди; Кражба, извършена чрез използване на технически средства, Contracted Amount: 38.99 , Reported Amount: 38.99
  • Activity: Дейност по Разходи за обслужване от Служба по Трудова Медицина на наетия по проекта персонал : Според действащото българско законодателство всяко дружество с нает персонал трябва да има действащ сключен договор със служба по трудова медицина, и всяко трудово досие да съдържа набор от документи изготвени от същата. Поради тази причина се налага за новоназначения персонал да се предприемат необходимите действия по изготвяне на необходимите документи от съответната служба по трудова медициана и прилагането им в досиетата на персонала., Contracted Amount: 100.00 , Reported Amount: 100.00
  • Activity: Дейност по Публичност и Визуализация на проекта чрез изработване на рекламни табели с логото на ОП РЧР и ЕСФ: Целта на дейността е да се осигури публичност и визуализация по проекта за популяризиране на дейността, Contracted Amount: 604.80 , Reported Amount: 604.80
  • Activity: Дейност по организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще бъде поверена на квалифициран екип, който ще се състои от Ръководител, Счетоводител и Експерт по проекта. Ще се разпредели работата между тях и ще се подготвят формуляри и бланки за отчитане на проекта., Contracted Amount: 2 806.34 , Reported Amount: 2 806.34

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Paus LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 364.80
  • Contractor: DID Finance LTD, Contracted Amount*: 1 260.00 , Reported Amount**: 1 260.00
  • Contractor: PROFCOMP LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 984.83
  • Contractor: Eter BG LTD., Contracted Amount*: 2 490.00 , Reported Amount**: 2 490.00
  • Contractor: MSOFT LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 460.00
  • Contractor: Marini 2 LTD., Contracted Amount*: 100.00 , Reported Amount**: 100.00
  • Contractor: SKAYL-H LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 546.34
  • Contractor: TEMPUS 2000 LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 234.17
  • Contractor: Antik LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: Eurocohezia LTD, Contracted Amount*: 1 260.00 , Reported Amount**: 1 260.00
  • Contractor: Bulstrad Vienna Insurance Group , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 38.99
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 56 217.80 BGN
Grant 56 217.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 55 917.76 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Описание на доставката: Процедура “Застраховане на придобитото оборудване и стопанския инвентар”, „Разходи за застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар“ по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО“, Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Процедура “Застраховане на придобитото оборудване и стопанския инвентар”, „Разходи за застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар“ по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Процедура “Дейности, свързани с осигуряване на визуализация и публичност на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “, Estimated Amount: 504.00
  • Differentiated position 1: “Дейности, свързани с осигуряване на визуализация и публичност на проекта”
    Contractor: Eter BG LTD.
    Contract total funded value: 240.00
Procedure 3 Subject to due process: Процедура “Доставка на канцеларски материали за организация и управление на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “, Estimated Amount: 110.00
  • Differentiated position 1: Процедура “Доставка на канцеларски материали за организация и управление на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0903-C02 „ С НОВИ РАБОТНИ МЕСТА ПО ПЪТЯ КЪМ МОДЕРНОТО СЧЕТОВОДСТВО “
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 1 »Доставка на оборудване» , Estimated Amount: 4 987.37
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 »Доставка на оборудване»
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 2 „Доставка на специализирани софтуерни продукти“ , Estimated Amount: 4 745.13
  • Differentiated position 1: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 2 „Доставка на специализирани софтуерни продукти“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 3 „Доставка на електронна база данни с уеб сайт“ , Estimated Amount: 2 250.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3 „Доставка на електронна база данни с уеб сайт“
    Contractor: Eter BG LTD.
    Contract total funded value: 2 250.00
Procedure 7 Subject to due process: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Обособена позиция 4 „ Об. позиция 4 „Доставка на обзавеждане и инвентар“ , Estimated Amount: 2 216.67
  • Differentiated position 1: Процедура “Доставка на оборудване, обзавеждане, инвентар и работно облекло за обезпечаване на новите работни места”, Об. позиция 4 „Доставка на обзавеждане и инвентар“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Експерт Проект, Estimated Amount: 1 260.00
  • Differentiated position 1: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Експерт Проект
    Contractor: Eurocohezia LTD
    Contract total funded value: 1 260.00
Procedure 9 Subject to due process: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Счетоводител Проект, Estimated Amount: 1 260.00
  • Differentiated position 1: Процедура “Организация и Управление на Проекта” Счетоводител Проект
    Contractor: DID Finance LTD
    Contract total funded value: 1 260.00
Procedure 10 Subject to due process: Процедура “Осигуряване на трудова медицина за новоназначените лица“, Estimated Amount: 100.00
  • Differentiated position 1: Процедура “Осигуряване на трудова медицина за новоназначените лица“
    Contractor: Marini 2 LTD.
    Contract total funded value: 100.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN