Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.005-0001-C07
Project Name Training and employment for youth
Beneficiary 121604974 National Employment Agency
Funding ESF, YEI ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 14.12.2015
Start Date 14.12.2015
End Date 01.06.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Целта на проекта е интегриране на безработни младежи до 29-годишна възраст, включително с трайни увреждания и регистрирани в дирекции „Бюро по труда“ към Агенция по заетостта, чрез включването им в заетост при работодател и осигуряване на обучения за придобиване на професионална квалификация и ключови компетентности по чужд език и дигитална компетентност. 
Реализирането на проекта ще улесни прехода от образование към заетост за безработни младежи, които щe получат първи или нов шанс за работа, нови или усъвършенствани професионални знания и умения, придобити на работното място, както и професионална квалификация и ключови компетентности по чужд език и дигитална компетентност (ако са необходими за конкретния работодател). Натрупването на професионален опит и възможностите за продължителна заетост на всички обхванати безработни младежи, ще помогнат за по-успешното им включване на пазара на труда. 
Постигането на заложените цели и резултати по проекта ще се извърши чрез изпълнение на следните дейности:
•	Информиране на работодателите за възможностите по операцията Набиране на заявки от работодатели  за наемане на младежи на конкретни работни места.
•	Подбор на представители на целевите групи за включване в субсидирана заетост, както и за включване в професионални обучения или обучения за придобиване на ключови компетентности – чужд език или дигитална компетентност (на база на подадената заявка от работодател). 
•	Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация или ключови компетенции:  
•	Информиране и директно насочване към свободни работни места на младежите, които не се нуждаят от обучение. Осигуряване на наставник за тях за срок от 3 месеца
•	Наемане на лица от целевата група на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г., за период до 6 месеца.
Activities
  • Activity: Информиране на работодателите за възможностите по операцията. Набиране на заявки от работодатели за наемане на младежи на конкретни работни места /компонент І / и на и на безработни лица с трайни увреждания в предприятия или в публични институции (Компонент ІІ).: За периода на изпълнение на проекта се предвижда провеждане на информационна кампания, с цел информиране на работодателите за възможностите по схемата. Кампанията за информиране на работодателите ще се извършва чрез определени информационни канали Ще се извършва популяризиране на възможностите за участие в проекта на работодателите в ДБТ от наетите служители за изпълнение на дейностите по проекта. На заинтересованите лица ще се предоставят презентационни материали с информация за проекта. Териториалните поделения на Агенцията по заетостта ще информират и консултират работодателите за възможностите за включване в проекта. Участието в проекта дава възможност на работодателите да удовлетворят потребностите си от допълнителна работна сила. В рамките на дейността ще се осъществи и набиране на заявки от работодатели за наемане на младежи на конкретни работни места. В ДБТ се обработват заявките на работодатели за свободни работни места, на които ще се наемат безработните лица от целевата група по проекта. Информация за заявените работни места се изнася на информационното табло в ДБТ. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Определяне на представители на целевите групи за включване в субсидирана заетост, както и за включване в професионални обучения или обучения за придобиване на ключови компетентности – чужд език и/или дигитална компетентност (на база на подадената заявка от работодател).: Изпълненото на дейността има за цел да намали периода на регистрация на безработни лица в ДБТ, чрез включването им в обучение за придобиване на професионална квалификация и/или обучение по ключови компетенции и насочване в субсидирана заетост. Безработните лица, които ще бъдат включени в дейностите по проекта ще отговарят на условията за попадане в обхвата на целевата група по проекта. По Компонент 1 приоритетно ще бъдат насочвани безработни младежи до 29г. вкл, които: - са с основно или по-ниско образование; - са продължително безработни с регистрация в ДБТ от 12 и повече месеца; - са се регистрирали в дирекция „Бюро по труда“ в следствие от активиране в рамките на операция „Активни“, финансирана от ОП РЧР 2014 – 2020 г. По Компонент 2 приоритетно ще бъдат насочвани безработни младежи с установена степен на намалена работоспособност/вид и степен на увреждане 75 и над 75 на сто. Удостоверяването на принадлежността на лицата към обхвата на целевата група, подборът и насочването на същите към предвидените дейности по проекта, ще се извършва от наетите по дейност 5 служители, с помощта на информацията в Национална база от данни на пазара на труда и ЕСФ в Агенция по заетостта. При извършване на подбора на лицата ще се спазват изискванията към целевата група за участие в проекта. Лицата от списъка от НБД ще бъдат насочвани за среща с работодателите и след избора на подходящите лица, същите ще бъдат включени направо в субсидирана заетост или по преценка (на база индивидуалните характеристики и квалификация на лицето) съвместно, на служителите в ДБТ и работодателя, в професионални обучения или обучения за придобиване на ключови компетентности и след това в субсидирана заетост. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Провеждане на обучения за професионална квалификация и/или ключови компетенции: Целта на дейността е провеждане на обучения за професионална квалификация и/или ключови компетенции на представителите на целевата група. Във връзка с поставената цел се предвижда дейността да се реализира на следните етапи: - Изработване и отпечатване на ваучери за професионално обучение/ключови компетенции – предвид изискването ваучерите за обучение да са ценна книга се предвижда спазване изискванията на Наредба за условията е реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, приета с ПМС № 289/30.11.1994 г. (посл. ДВ бр. 60 от 07.08.2015 г.). Отпечатването на ценни книги се осъществява под контрола на МФ в специализирани печатници. - Предоставяне на поименни ваучери на представителите на целевата група за придобиване на професионална квалификация по професии или за ключови компетентности, съобразно набраните заявки от работодатели. При предоставянето на ваучери за обучение ще се прилага ПМС № 280 от 15 октомври 2015 г. Избраният подход за реализация на дейността чрез предоставяне на поименни ваучери за придобиване или повишаване на професионалната квалификация или ключови компетентности на безработните лица от целевата група цели възможно най-голяма гъвкавост на предоставяните обучения и съответствие с актуалните потребности на безработните лица за придобиване на нови знания и умения, в съответствие с търсенето на работна ръка на пазара на труда. Ваучерите имат определена финансова стойност, поради което се използва специален режим на изработка и набор от защити срещу евентуален опит за фалшифициране. Ваучерът дава възможност на лицата от целевата група за личен избор и свободен достъп до обучение, което да се извърши от обучаващи институции, включени в Списък на сключените споразумения с ДОб. Обученията с ваучери, ще се извършва в съответствие с приложимата нормативната уредба за провеждане на обучения по професионална квалификация и ключови компетентности, чрез предоставянето на ваучери. - Реализиране на обучение срещу ваучери – след издаването на ваучерите безработните лица ще преминат съответното обучение при избрания от тях ДОб. При изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурен достъп на безработните лица от целевата група до качествено обучение по ПК и по КК(Общуване на чужди езици”, и/или„Дигитална компетентност”). Целта е придобиване на нови или надграждане на придобити вече знания, чрез предоставяне на поименни ваучери за професионално обучение за придобиване на първа, втора и трета квалификационна степен или обучение за придобиван на част от професия (първа, втора и трета квалификационна степен) и обучения по ключови компетентности. Обученията ще се извършват от ДОб – обучаващи организации, обучаващи институции или обучителни центрове. ДОб ще извършват професионално обучение по заявени от работодателя професии/ специалности, в съответствие с чл. 6 от Закона за професионалното образование и обучение /Списък на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от Министъра на образованието и науката/. По време на обучението се използват учебни програми, актуални методи на преподаване, съвременна материално-техническа база, гарантиращи получаване на качествена обучителна услуга. По подходящ начин ДОб осигуряват информация и достъп до конкретната учебна програма за всеки обучаем. По време на обученията по професионална квалификация и ключови компетентности на включените безработни лица от целевата група за присъствените дни се изплащат стипендии за всеки присъствен учебен ден. След приключване на обученията по ПК и/или КК на всяко преминало успешно обучението лице се издава свидетелство за професионална квалификация или удостоверение за професионално обучение или документ за завършено обучение по образец съответстващ на споразумението на конкретния ДОб с АЗ. В рамките на дейността се предвижда наетите служители по проекта да извършват посещения „на място” при ДОб за провежданите обучения и проследяване на учебния процес и присъствието на представителите на целевата група. , Contracted Amount: 2 177 185.00 , Reported Amount: 2 395 310.00
  • Activity: Наемане на лица от целевата група на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г.: Целта на дейността е осигуряване на заетост на лицата от целевата група. Наемането на лица от целевата група ще се извърши при прилагане на националното законодателство на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г., за период до 6 месеца. Осигуряването на заетост на лицата по проекта гарантира постигане на по-високи нива на заетост, доходи и социална интеграция, подобряване на жизнения им стандарт, както и възможност за устойчива заетост и социално включване. Посредством изпълнението на дейността работодателите ще наемат по трудово правоотношение в съответствие с разпоредбите на КТ и КСО одобрените от тях безработни лица. В заетост могат да бъдат включени лица, след успешно завършено обучение или директно насочените към свободни работни места, в зависимост от предпочитанията на работодателите. Извършването на преценка относно необходимостта от преминаване на обучение или директно включване в заетост се извършва при подбора на безработни лица по заявените от работодателя работни места, съвместно от служители на ДБТ и работодателя на база индивидуалните характеристики на всяко безработно лице – представител на целевата група. По дейността ще бъдат осигурени наставници за период от 3 месеца за младежите, наети директно на свободни работни места, които не се нуждаят от включване в обучение. Наставниците са определени от работодателя и ще предават своя професионален опит в съответствие със спецификата на конкретната фирма. Всеки наставник ще отговаря за минимум 1 и максимум 7 души – представители на целевата група. Наставничеството се определя като необходим инструмент за придобиване на знания и най-вече практически умения при младите хора, тъй като наставниците с вече придобити трудови навици, високи нива на компетентност и професионализъм в определените области, предоставят на по-младите си колеги, възможност за обмен на практически опит, с цел тяхното кариерно развитие и устройването им в устойчива заетост. Предоставя се възможност в рамките на изпълнение на дейностите по договора новоназначените млади хора да придобият конкретен, практически опит чрез работа на определеното работно място под наставничеството на избран от работодателя компетентен наставник. Стажът се провежда в съответствие с конкретните изисквания и специфики на съответната фирма. По този начин се дава един по-добър старт чрез натрупване на професионален опит и придобиване на практически знания и умения на работно място. Наемането на представителите на целевата група ще се извършва от работодатели, които попадат в приложното поле на Регламент 1407/2013г. и Регламент №1408/2013 г. В сферата на публичната администрация, допустими работодатели по настоящия проект могат да бъдат само органи на изпълнителната власт съгласно ЗМСМА, както и общинските предприятия по чл. 52 от ЗОС. Прилагането на Регламент (ЕС) №1407/2013 г. и/или Регламент (ЕС) №1408/2013 г. се отнася, както за работодатели от реалния сектор, така и за общинските предприятия. В тази връзка наетите по дейност 5 експерти ще следят за прилагане на Процедурата за предоставянето и администрирането на минимална помощ в съответствие с Регламент (ЕС) №1407/2013 г. и Регламент (ЕС) №1408/2013 г. с оглед спазване условията на Регламентите за минимална помощ по отношение на приложното поле, кумулиране на помощта, критерии за „едно и също“ предприятие, сконтиране на помощта, изчисляване на помощта в случай на сливания или придобивания и в случаите, когато дадено предприятие се разделя на две или повече отделни предприятия, за възстановяване на неправомерно получена помощ и др. , Contracted Amount: 76 609 513.86 , Reported Amount: 76 970 281.06
  • Activity: Наемане на лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели.: Съгласно т. 3.3. „Критерии за допустими разходи: разходи, които се признават при отпускане на безвъзмездна финансова помощ чрез системен проект”, от Насоките за кандидатстване по процедура „Обучения и заетост на младите хора” е определено в „Допустими разходи по правилата на ЕСФ и ИМЗ”, че са допустими разходи по проекта за физически лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за тяхната подготовка и осъществяване. Разходите са за трудови възнаграждения и възнаграждения, определени по реда на ЗДСл на физическите лица, вкл. осигурителните вноски, начислени за сметка на осигурителя върху договореното възнаграждение съгласно националното законодателство. В тази връзка по дейността се предвижда наемането на най-малко 150 лица, от които 32 външни за Агенция по заетостта, пряко ангажирани с подготовката, осъществяването и изпълнението на финансираните дейности по проекта. С цел спазване на изискванията определени в Насоките за кандидатстване се уточнява/разяснява, че гореописаните разходи нямат характер на „непреки разходи”, респективно не са присъщи разходи за „организация и управление“, свързани с възнагражденията на персонала по администриране и управление на проект - ръководител на проект, координатор и др. Наетите лица пряко ангажирани с подготовката, осъществяването и изпълнението на финансираните дейности по проекта ще извършват дейностите по информиране на работодателите, приемане на заявки за свободни работни места за включване в субсидирана заетост и обучения; приемане на заявления от безработни лица за участие в проектните дейности; извършване на оценка на допустимост на безработните лица; професионално информиране и консултиране на безработните младежи за включване в проекта; извършване на подбор и насочване на младежите, съгласно изискванията на работодателя за съответното работно място; създаване на необходимата организация и подпомагане на процеса при подписване на договори за осигуряване на заетост с работодателите; въвеждане на информация в бази данни и информационни системи (в т. ч. Национална база от данни на пазара на труда и ЕСФ,.); предоставяне на ваучери за обучение; поддържане и актуализиране на информацията в публичния регистър за лица, получили ваучери за обучение, осъществяване на технически дейности по обработка на отчетни документи на ДОб; участие в дейности за популяризиране предоставяните възможности за участие на безработни лица и работодатели по проекта, По дейността се предвижда, да бъдат закупени и материали и консумативи, които ще обезпечат работата на наетите лица, пряко ангажирани с изпълнението на финансираните дейности и необходими за постигане на поставените цели. Предвижда се закупуването например на копирна хартия; класьори, папки; папки джоб, химикалки; коректори; пощенски пликове; телчета за телбод машинка; моливи; тиксо гумички; кламери; кашони; лепило; лепящи индекси; лепящи кубчета; Офис консумативи; тонер касета за лазерни принтери тонер касета/шпула за копирни апарати и др. , Contracted Amount: 5 201 305.13 , Reported Amount: 4 952 208.33
  • Activity: Информиране и публичност: Целта на дейността е популяризация на дейностите по проекта и информиране на обществеността за получената безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. В рамките на дейността се предвижда прилагането на следните мерки: • Изгработване и поставяне на информационни плакати; • Изработване и разпространение на рекламни материали; • Публикуване на актуална информация за проекта на интернет-страницата на АЗ. В тази връзка ще се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. В рамките на информационните събития на участниците ще се предоставят информационни/рекламни материали по проекта. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. Широката информираност е безусловно необходима за постигане на траен ефект от проекта. , Contracted Amount: 181 004.40 , Reported Amount: 179 894.40
  • Activity: Организация и управление на проекта: С цел успешно изпълнение на проекта се сформира екип за организация и управление, като членовете на екипа ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с УО, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от ръководител и служители на КБ от централна администрация и териториалните поделения на Агенцията по заетостта, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - поддържане на адекватна информация по изпълнението и приложението на дейностите по проекта; - изготвяне на процедури и указания за изпълнението на проектните дейности; - извършване на мониторинг и осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - своевременно изготвяне и представяне на отчети (технически, финансови и др.) по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Управляващия орган и други заинтересовани страни. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по проекта дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности, както в администрацията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа, с цел да се проследява цялостния напредък по проекта и своевременно да се вземат решения за коригиращи действия. Служители от екипа по проекта ще извършват регулярни проверки във връзка с изпълнението на проектните дейности. Проверките се извършват, както следва: 1 Проверки на правомерността на изразходваните средства за обучението и заетостта за представителите на целевата група; изготвените справки, анализи и доклади от ДБТ и ДРСЗ. Проверките се извършват от служителите с място на работа ДБТ, ДРСЗ и ЦА на АЗ. 2. Проверки на място при Доставчика на обучение или работодателя, за потвърждаване изпълнението на поетите ангажименти, свързани с обучението и субсидираната заетост на представителите на целевата група и допустимостта на разходите свързани с тях. Условията и периодичността на проверките се регламентират в Ръководството за работа на КБ по схема “Обучения и заетост за младите хора”. За резултата от всяка извършена проверка членовете на екипа по проекта попълват Протокол за извършената проверка. При установяване неизпълнение на договорените с Доставчика на услуга, работодателя условия, ДБТ/ДРСЗ незабавно писмено уведомява Изпълнителния директор на АЗ и ръководителя на проекта, с цел предприемане на съответните действия. , Contracted Amount: 121 107.61 , Reported Amount: 98 166.89

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: dWare, Contracted Amount*: 17 095.86 , Reported Amount**: 1 817.67
  • Contractor: ROEL-98, Contracted Amount*: 264 223.16 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EA, Contracted Amount*: 6 660.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EA PRINT OOD, Contracted Amount*: 74 400.00 , Reported Amount**: 74 400.00
  • Contractor: MITOV.NET EOOD, Contracted Amount*: 105 494.40 , Reported Amount**: 105 494.40
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни лица с трайни вреждания от 15 до 29 г., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 598.00 , Reached amount: 816.00
Indicator 2 Безработни участници от 15 до 29 г., които при напускане на операцията са ангажирани с образование/ обучение, или които получават квалификация или имат работа, включително като самостоятелно заети лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 16 377.00 , Reached amount: 17 953.00
Indicator 3 Безработни участници от 15 до 29 г., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 21 836.00 , Reached amount: 21 836.00
Indicator 4 Безработни лица с трайни увреждания от 15 до 29 г., които при напускане на операцията са ангажирани с образование/ обучение, или които получават квалификация или имат работа, включително като самостоятелно заети лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 448.00 , Reached amount: 537.00

Financial Information

Total Project cost 83 902 064.08 BGN
Grant 83 902 064.08 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 83 902 064.08 BGN
Percentage of EU co-financing 91.89 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И ОФИС КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА, КАКТО СЛЕДВА:ОП № 1 – Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“; ОП №2 – Доставка на канцеларски материали по проект „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ ; ОП № 3 – Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП, по проект „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“; ОП № 4 – Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП проект „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ ; ОП № 5 - Доставка на офис консумативи по проект „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ ; ОП № 6 Доставка на офис консумативи по проект „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ , Estimated Amount: 958 180.97
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001– „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 93 443.12
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 – Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001– „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 49 729.44
  • Differentiated position 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 – Доставка на офис консумативи по проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001– „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 121 050.60
Procedure 2 Subject to due process: „Информиране и публичност“, предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1 „Информираност и публичност” по проект BG05M9OP001-1.010-001 „Обучение и заетост“, обособена позиция № 2 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.005-0001 „Обучение и заетост за младите хора”, Обособена позиция № 3 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.016-0001 „Ваучери за заети лица”, Обособена позиция № 4 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.017-0001 „Готови за работа”., Estimated Amount: 245 410.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.005-0001 „Обучение и заетост за младите хора”
    Contractor: EA PRINT OOD
    Contract total funded value: 74 400.00
Procedure 3 Subject to due process: Информиране и публичност“, по обособени позиции както следва:, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция № 3 „Информираност и публичност” по проект BG05M90P001–1.005-0001 „Обучения и заетост за младите хора”
    Contractor: MITOV.NET EOOD
    Contract total funded value: 105 494.40
Procedure 4 Subject to due process: Отпечатване и доставка на ваучери, Estimated Amount: 23 400.00
  • Differentiated position 1: Отпечатване и доставка на ваучери
    Contractor: EA
    Contract total funded value: 6 660.00
Procedure 5 Subject to due process: Предметът на обществената поръчка е абонаментна поддръжка и обслужване на БИЗНЕС ПРОЦЕСОР – КОНТО 66 (БИЗНЕС ПРОЦЕСОР), внедрен в Централно управление и териториалните поделения на Агенция по заетостта., Estimated Amount: 126 636.00
  • Differentiated position 1: Предметът на обществената поръчка е абонаментна поддръжка и обслужване на БИЗНЕС ПРОЦЕСОР – КОНТО 66
    Contractor: dWare
    Contract total funded value: 17 095.86

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN