Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.008-2358-C03
Project Name Improving the working conditions at Balkanska zvezda Ltd., through the introduction of innovative practices to improve safety and health at work, providing flexible forms of employment and ensuring balance between work and family life
Beneficiary 820146967 Balkanska zvezda Ltd
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.06.2017
Start Date 30.06.2017
End Date 30.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Настоящият проект удовлетворява потребността от подобряване на работната среда в "Балканска звезда", чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд, както и реализирането на ефективни и гъвкави форми на организация на труд и управлението на човешките ресурси, което от своя страна подобрява качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда в предприятията. 
Целевата група на проекта са всички 69 (шестдесет и девет) заети в "Балканска звезда" ЕООД лица, от които целевата група обхваща 20 (двадесет) заети лица над 54 годишна възраст, както и 2 (две) заети лица с увреждания.
Основната цел проекта за подобряване на здравословните и безопасни условия на труд в предприятието се постига чрез следните специфични цели:
1) Осигуряване на възможност за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, както и удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и служители чрез въвеждане на иновативни модели инициативи за организация на труда, насочени както към повишаване на производителността, така и към опазване на околната среда.
2) Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на служителите чрез осигуряване на средства за колективна защита.
3) Предоставяне на обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване.
4) Осигуряване на места за отдих на служителите с цел създаване на по-качествена и устойчива заетост.
Мерките, предвидени в проекта са част от подкрепата, която ОП РЧР предоставя за прехода към икономика, която е екологично устойчива и използваща ефикасно ресурсите.
Резултатите се постигат ефективно при осигуряване на добри и безопасни условия на труд на целевата група чрез различни мерки насърчаващи трудовата заетост и присъщите условия за работа и социално включване.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Цел на дейността: Основната цел на дейността е да се осигури качественото и своевременно осигуряване, наблюдение, организация и управление на дейностите в изпълнение на проекта. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на качествено и съобразно заложените изисквания изпълнение на проектните дейности. Екипът по организация и управление на проекта следи за изпълнението на дейностите, съгласно заложените изисквания за качество, резултат, цена и срокове, като осигурява публичността и прозрачността, свободната и лоялна конкуренция и равнопоставеността и недопускането на дискриминация при изпълнението на дейностите. Дейността включва наемане на екип за организация и управление на проекта при спазване на условията на договора за безвъзмездна финансова помощ, изискванията на процедура BG05M9OP001-1.008 "Добри и безопасни условия на труд" и действащото законодателство при избор на външни изпълнители, включително Глава четвърта „Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ, и чл. 49 от ЗУСЕСИФ (ДВ, бр. 101 от 22.12.2015 г.). Екипът за организация и управление на проекта се състои от следните експерти: 1) Ръководител проект – 1 бр. – ръководителят на проекта е главното отговорно лице за изпълнение на проектните дейности. Сред основните дейности на ръководителя са да организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото изпълнение и ръководи, координира и контролира работата на екипа за управление на проекта, като разпределя задачи и отговорности между експертите; 2) Координатор – 1 бр. – координаторът е подчинен на ръководителя на проекта, като се грижи за обезпечаването на проектните дейности. Сред основните дейности на координатора са да организира и координира изпълнението на дейностите по проекта, като обезпечава комуникацията и координацията между експертите ангажирани в организацията и управлението на проекта и участниците. 3) Счетоводител – 1 бр. – счетоводителят е ангажиран с финансовото обезпечение и контрол на разходите в изпълнение на дейностите по проекта. Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1 – Сформиране на екип за организация и управление на проекта (1 месец) Задача 1: Сключване на договори с лицата ангажирани с организацията и управлението на проекта. Задача 2: Провеждане на първа работна среща за запознаване на екипа с изискванията на проекта и задълженията им в изпълнение на дейностите. ЕТАП 2 – Организация и управление на проекта (постоянно, 15 месеца) Задача 1: Подготовка за изпълнението на процедури за избор, необходими за изпълнението на дейностите по проекта. Задача 2: Провеждане на процедури за избор и договаряне с доставчици на стоки и услуги, необходими за изпълнението на дейностите по проекта. Задача 3: Организация, управление и мониторинг на изпълнението на дейностите по проекта. Задача 4: Провеждане на контролни срещи за проследяване на междинни резултати от изпълнението на дейностите. ЕТАП 3 – Отчитане на резултатите (постоянно при завършен етап) Задача 1: Провеждане на срещи с цел подготовка за отчитане на постигнатите резултати в изпълнението на проекта. Задача 2: Разработване на отчети и други прилежащи отчетни документи, необходими за отчитане на постигнатите резултати пред УО. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Сформиране на екип за организация и управление на проекта (1-ви месец). - Организация, управление и мониторинг на изпълнението на дейностите по проекта (1-ви до 18-ти месец). - Отчитане на постигнатите резултати (постоянно)., Contracted Amount: 15 600.00 , Reported Amount: 14 430.00
  • Activity: Информиране и публичност на проекта: Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на информиране и публичност на подкрепените в изпълнение на проекта дейности. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности. Дейността се изпълнява съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация, вследствие на което се осигурява успешната визуализация на проекта. В изпълнението на целия проект бенефициента поема отговорност при всички мерки за информация и комуникация изрично да указва съфинансирането от фондовете на ЕС, чрез поставяне на: 1) Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; 2) Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа по проекта; 3) Общото лого за програмен период 2014-2020 в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. В допълнение дружеството ще предприеме и мерки за информиране на участниците в проекта и целевите групи по отношение на дейностите, съфинансирани от фондовете на ЕС. Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1. Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности (от 1-я до 18-ти месец) Задача 1: Подготовка за получаване на услуга за осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на качеството и съдържанието на услугата, които са основа за последващото и разработване. Задача 2: Осигуряване на публичност и визуализация на изпълнените по проекта дейности - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от дружеството изисквания и срокове. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител за осигуряване на информиране и публичност на проекта. - Доставка на информационни табели и информационни стикери за информиране и публичност на проекта, както и прилагане на изискванията Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация в процеса на изпълнение на проекта и след това., Contracted Amount: 1 700.00 , Reported Amount: 1 560.00
  • Activity: Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията: Основната цел на дейността е оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси. Стратегията за развитие на предприятието за осигуряване на добри и безопасни условия на труд се основава на свързаната с нея потребност от организационни промени от различен характер, включително промени в наличните системи за развитие на човешките ресурси. в тази връзка се цели въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към осигурявани на гъвкави форми на заетост, повишаване на производителността, опазване на околната среда и подпомагане по възрастните и в неравностойно положение работници. Към момента управлението на човешките ресурси се осъществява чрез традиционни средства, следвайки нормативните изисквания. Предвид извършването на производствен труд, както и наличието на лица над 54 г. и лица с увреждания, оптимизацията на човешките ресурси е важна дейност. Анализът на текущото състояние идентифицира възможността за оптимизиране на работните процеси чрез няколко инициативи за развитие, които обхващат следните елементи: 1) Анализ на възможностите за оптимизиране на работните процеси в предприятието – подпомага извеждането на информация за текущото състояние на системата за управление и развитие на човешките ресурси, както и предлага стъпки за оптимизиране на работните процеси с оглед осигуряване на здравословни и безопасни работни условия, гъвкави и по-високопроизводителни работни места. Анализът е необходим с оглед начертаване ясна програма и критични точки за мерки, насочени към развитието условията на труд. 2) Разработване и въвеждане на система за оптимизация на работните процеси, включително за отдалечена работа с цел осигуряване на гъвкаво работно време и съвместяване на професионалния с личния живот. Дейността се изпълнява чрез внедряване на система, съдържаща хардуерни и софтуерни елементи и осигурен vpn канал, за отдалечен достъп до работното място и чрез която може да се организира гъвкаво работно време. При наличието на значителен брой служители над 54 г. възраст дейността е задължителна и чрез нея предприятието ще даде възможност на служителите да се възползват от възможността да работят отдалечено, както и да съчетаят личния с професионалния живот. 3) Осигуряване на обучение на служители над 54 с оглед удължаване професионалния живот на по-възрастните служители. Планира се организация на обучение на служителите над 54 г, чрез което да се научат да използват новите технически средства, за преодоляване границите на международния обмен на данни (интернет, електронна поща, клауд технологии, инструменти за интернет-превод). Планира се обучението да стане част от развитието на кариерата и планирането и осъществяване на мерки за учене през целия живот на служителите на предприятието. 4) Внедряване на иновативна софтуерна система за организация на труда с цел повишаване на производителността – системата има за цел да събира и предоставя статистика за производителността на персонала в дружеството. Така събраните данни се използват за развитие на човешките ресурси в предприятието, като се осигурява управление и отчетност на работните процеси, оптимизирано съобразно индивидуалните способности на служителите. 5) Внедряване на иновативен процес за разделно събиране на отпадните продукти, чрез инсталирането на специални контейнери/кофи и обучение на персонала с оглед създаване на навици у работещите в подкрепа на опазването на околната среда и осигуряване на устойчиво мислене на работниците в предприятието. Дейността осигурява: - оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост и съвместяване на професионалния и личния живот; - въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните; - обезпечаване на предприятието със софтуер за управление и развитие на ЧР; - въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността; - насърчаване развитието в областта на политиката по околната среда., Contracted Amount: 49 800.00 , Reported Amount: 49 510.00
  • Activity: Осигуряване на средства за колективна защита: Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите за осигуряване на по-висока и по-качествена заетост. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на по-висока и по-качествена заетост чрез осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд. Основните рискови моменти анализирани в програмата за минимизиране на риска и предвидени за реакция и предотвратяване включват: На база на оценката на риска за здравето и безопасността на работещите и съществуващите условия на труд във фирма “Балканска звезда“ ЕООД следва : 1. Необходимост от осигуряване на защитата на работещите на производствените обекти от запрашеност и намаляване експозицията на прах - за целта е предвидена доставката на вакумни системи за почистване с цел намаляване на вторичните източници на замърсяване на работното място. 2. Необходимост от осигуряване на защитата на работещите на производствените обекти от неблагоприятен микроклимат, както и необходимост от подобряване ефективността от климатизацията и в цялост подобряване микроклимата в работната среда на производствените помещения - за целта се планира доставката и монтажа на климатизационни системи за промяна на микроклимата в производствените помещения, включително чрез поставяне на дограма.. 3. Установен висок риск от увреждане на опорно-двигателния апарат и осигуряване на ергономични работни места - за целта е предвидено да се доставят ергономични столове в офиса за служителите, работещи на бюро. При така описаните причини е необходимо дружеството да предприеме мерки с които да осигури здравословните условия на труд на заетите лица. Необходимостта е особено належаща при лицата над 54 годишна възраст, както и при лицата с увреждания, тъй като това е групата с най-сериозни оплаквания. Към момента в дружеството по отношението на климатизацията и запрашеността се ползват конвекционални методи, които не дават желания ефективен резутлат, в допълнение е налично стандартно офис оборудване, включително работни столове, като сред най-честите оплаквания от страна на целевата група са: усещане за тежест в долните крайници (подбедрици), понякога видими леко-степенни отоци по глезените, усещане за схващане на мускулите на раменния пояс и гръбначния стълб. С изпълнението на дейността се предвижда осигуряването на средства за колективна защита чрез, доставка на вакуумни системи за почистване, доставка и монтаж на климатизационни системи и закупуване на ергономични офис столове за заетите лица. Дейността се изпълнява по предписание на трудова медицина, като чрез изпълнението й от една страна се подобрява микроклимата, намалява се запрашеността, както и се подобрява работната поза и се минимизира ефекта от двигателната монотонност вследствие на продължителната работа в седнало положение за седящите. Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1. Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд (от 4-ти до 18-ти месец) Задача 1: Подготовка за получаване на услуга за осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на изпълнението на дейността, включително подготовка на документацията за провеждане на процедура за избор на изпълнител/и. Задача 2: Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд - услугата се извършва от външен изпълнител при стриктно спазване на заложените от дружеството изисквания и срокове. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнители за осигуряване на съответните средства за колективна защита. - Изпълнение на дейностите за осигуряване на средства за колективна защита за заетите лица., Contracted Amount: 77 260.00 , Reported Amount: 45 578.00
  • Activity: Подобряване на условията на труд на работещите, чрез оборудване на помещения за краткотраен отдих, хранене и хигиена: Цел на дейността: Основната цел на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите за осигуряване на по-висока и по-качествена заетост. Описание на дейността: Дейността цели осигуряването на по-висока и по-качествена заетост чрез подобряване на условията на труд на работещите. Дейността се изпълнява чрез създаване на три обособени места за краткотраен отдих, хранене и хигиена за работещите. Към момента дружеството не предоставя на работещите достатъчно добре обособени и оборудвани помещения за отдих, хранене и хигиена, което е изключително необходимо поради характера на работните дейности и смени. В тази връзка за да се осигурят качествени работни места и да се осигури здравословно хранене и поддържане тонуса и почивката на работниците се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности: 1) Създаване на помещение за отдих, хранене и кът за тихи игри. В сградата на столовата на предприятието се предвижда оборудването на кухня, кът за тихи игри и кът с масажни столове за отдих и хранене на работниците. В тази връзка се предвижда закупуването на Кафемат - 1 бр., Масажен стол - 1 бр., 2) Оборудване на кът за отдих и почивка, включващ следните елементи: - Строителна дейност (Разбиване на бетон на площадка - 44 кв. м, Полагане на . бетонно покритие - 44 кв. м., Изграждане на нива за озеленяване - зидове от тухли - 830 бр., Полагане на хидроизолация на стена - 5 кв. м., Поставяне на рейки за увивни растения на стена - 15 бр., Поставяне на врата на вход - 1 бр., Изграждане на стъпала на вход - 4 бр., Опресняване на боя на ограда - 1 бр.); - Озеленяване с декоративни растения (Насипване на почва - 50 куб.м., Доставка и засаждане на растения - 140 бр., Котонеастър (сп) - 25 бр., Лоницера натида - 25 бр., Лоницера японика - 15 бр., Лигуструм (сп) - 68 бр., Партеноцисус (увивен) - 10 бр., Сенколюбиви растения (астилбе, хоста) - 4 бр.); - Градинска мебел и аксесорари (Градинска пейка 160/40/50 см - 6 бр., Градинска маса 140/70/80 см - 4 бр., Градинска маса 70/40/50 см - 3 бр., Саксии за декорация. Видове - 4 бр.) Изпълнението на дейността преминава при следните етапи: ЕТАП 1. Осигуряване на места за отдих, хранене и почивка на работещите (от 4-ти до 18-ти месец) Задача 1: Подготовка за осигуряване на места за отдих, хранене и почивка на работещите – в изпълнение на тази задача дружеството подготвя изисквания по отношение на изпълнението на дейността, включително подготвя документацията за избор на външен изпълнител. Задача 2: Осигуряване на помещения за краткотраен отдих и спорт – извършва се при стриктно спазване на заложените от дружеството изисквания и срокове. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител за осигуряване на място за отдих, хранене и почивка. - Изпълнение на дейностите за осигуряване на място за отдих, хранене и почивка., Contracted Amount: 11 650.00 , Reported Amount: 30 515.83

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INCOST EOOD, Contracted Amount*: 1 560.00 , Reported Amount**: 1 560.00
  • Contractor: PERFECT STROI EOOD, Contracted Amount*: 24 500.00 , Reported Amount**: 24 500.00
  • Contractor: STREZOV VENDING OOD, Contracted Amount*: 1 165.84 , Reported Amount**: 1 165.83
  • Contractor: AEROCLIMA BUL EOOD, Contracted Amount*: 30 480.00 , Reported Amount**: 30 480.00
  • Contractor: Ivelina, Contracted Amount*: 4 680.00 , Reported Amount**: 4 680.00
  • Contractor: MAPET.BG OOD, Contracted Amount*: 9 998.00 , Reported Amount**: 9 998.00
  • Contractor: SLAVI BG TROYAN EOOD, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 5 500.00
  • Contractor: TERMOPULS OOD, Contracted Amount*: 4 450.00 , Reported Amount**: 4 450.00
  • Contractor: Todor, Contracted Amount*: 5 850.00 , Reported Amount**: 5 850.00
  • Contractor: INEX-PROJECT OOD, Contracted Amount*: 49 510.00 , Reported Amount**: 49 510.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 69.00 , Reached amount: 59.00
Indicator 4 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 156 010.00 BGN
Grant 156 010.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 132 211.51 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Неизпълнение на индикатори 5.00 499.90 0.00 499.90 МАПЕТ.БГ ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 1 524.00 0.00 1 524.00 АЕРОКЛИМА БУЛ ЕООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 222.50 0.00 222.50 ТЕРМОПУЛС ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 58.29 0.00 58.29 СТРЕЗОВ ВЕНДИНГ ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 744.50 0.00 744.50 ИНЕКС - ПРОЕКТ ООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 1 225.00 0.00 1 225.00 ПЕРФЕКТ СТРОЙ ЕООД
Неизпълнение на индикатори 5.00 275.00 0.00 275.00 СЛАВИ БГ ТРОЯН ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Досmавка на средсmва за колекmивна защиmа за подобряване на микрoклимаmа по проекm BG05M9OP001-1.008-2358-C01 “Подобряване на рабоmниmе условия в "БAЛKAHCKA ЗBЕЗДA" ЕООД, чрез въвеждане на иноваmивни пракmики за повишаване безопасносmmа и здравословниmе условия на mруд, осигуряване на гъвкави форми на заеmосm и съвмесmяване на професионалния и личния живоm”, Estimated Amount: 47 135.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Вakуумна сисmема за почисmване – 1 брой
    Contractor: TERMOPULS OOD
    Contract total funded value: 4 450.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Kлимamични cиcmeми в пpoизводсmвeни пoмещeния – 1 брой
    Contractor: AEROCLIMA BUL EOOD
    Contract total funded value: 30 480.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на Кафемат, Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на Кафемат - 1 бр.
    Contractor: STREZOV VENDING OOD
    Contract total funded value: 1 165.84
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на столове, Estimated Amount: 10 100.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Ергономични столове – 26 броя
    Contractor: MAPET.BG OOD
    Contract total funded value: 9 998.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Масажен стол – 1 брой
    Contractor: MAPET.BG OOD
    Contract total funded value: 9 998.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставки и услуги за подобряване организацията на труда, оптимизиране на работните процеси и повишаване на производителността, Estimated Amount: 49 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка и внедряване на иновативна софтуерна система за организация на труда с цел повишаване на производителността – 1 брой
    Contractor: INEX-PROJECT OOD
    Contract total funded value: 49 510.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка и внедряване на Система за оптимизация на работните процеси, включително чрез отдалечен достъп до работното място – 1 брой
    Contractor: INEX-PROJECT OOD
    Contract total funded value: 49 510.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Предоставяне на услуги за анализ на възможностите за оптимизиране на работните процеси в предприятието – 1 брой
    Contractor: INEX-PROJECT OOD
    Contract total funded value: 49 510.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4: Предоставяне на услуги за осигуряване на обучение за работа с иновативни технически средства – 1 брой
    Contractor: INEX-PROJECT OOD
    Contract total funded value: 49 510.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5 Предоставяне на услуги за внедряване на иновативен процес за разделно събиране на отпадни продукти” – 1 брой
    Contractor: INEX-PROJECT OOD
    Contract total funded value: 49 510.00
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на СМР със следните обособебни позиции: Об. позиция 1 „СМР на кът за отдих и почивка“ и Об. позиция 2 „Доставка и монтаж на дограма“, Estimated Amount: 24 925.00
  • Differentiated position 1: Об. позиция 1 „СМР на кът за отдих и почивка“
    Contractor: SLAVI BG TROYAN EOOD
    Contract total funded value: 5 500.00
  • Differentiated position 2: Об. позиция 2 „Доставка и монтаж на дограма“
    Contractor: PERFECT STROI EOOD
    Contract total funded value: 24 500.00
Procedure 6 Subject to due process: Наемане на граждански договор на "Координатор на проекта", Estimated Amount: 5 200.00
  • Differentiated position 1: Наемане на Координатор – 1 бр
    Contractor: Ivelina
    Contract total funded value: 4 680.00
Procedure 7 Subject to due process: Предоставяне на услуги за информиране и публичност, Estimated Amount: 1 700.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на услуги за информиране и публичност
    Contractor: INCOST EOOD
    Contract total funded value: 1 560.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN