Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0005-C01
Project Name Building of a Day care center for children with disabilities and their families in the town of Karnobat
Beneficiary 000057026 Karnobat Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 22.11.2017
Start Date 22.11.2017
End Date 04.12.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Карнобат, гр.Карнобат

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда изграждане на дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в гр. Карнобат чрез ремонт, реконструкция, преустройство, обновяване на сграден фонд, включително прилежащо дворно пространство, както и доставка на оборудване и обзавеждане.
Изпълнението на проекта е предпоставка за създаване на услугата „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ за територията на общината в изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има и функции по упражняване на мониторинг на външните изпълнители. Екипът за управление на проекта ще бъде сформиран от служители на община Карнобат и назначени със заповед на кмета на общината. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Няма да се изпълнява възлагане на външен изпълнител на дейностите по организация и управление на проекта. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: 1. Ръководител на проект; 2. Координатор инфраструктура; 3. Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - Преодоляване на настъпилите трудности; - Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - Набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността., Contracted Amount: 6 967.00 , Reported Amount: 6 769.44
  • Activity: Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки.: С оглед спазване на изискванията на ЗОП относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение на целите на проекта ще бъдат подготвени и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: - Избор на изпълнител за изпълнение на Инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор; - Избор на консултант за извършване на оценка на съответствието; - Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи; - Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане; - Информация и комуникация по проекта. Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП за изброените по-горе обществени поръчки, в зависимост от приложимите процедури за всяка от обществените поръчки. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3: Информация и комуникация по проекта.: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и публичност ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности: - Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; - Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; - Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие; - Изработка и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 1 500.00 , Reported Amount: 1 220.00
  • Activity: Дейност 4: Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор), строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане в експлоатация.: Предвидената дейност ще обхваща: 1. Разработване на работен/технически проект. Ще бъде изготвен работен/технически проект за ремонт, реконструкция, преустройство и обновяване на сградата на ул. "Освобождение" №1 в гр. Карнобат, включително прилежащо дворно пространство, предвидена за изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания. В инвестиционния проект ще бъдат включени части: архитектурна, технологична, конструктивна, електро, ВиК, енергийна ефективност, вертикална планировка, ОВК, ПБЗ. Ще бъде извършено конструктивно обследване на сградата. Проектът ще бъде съобразен с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. 2. След изпълнение на проектирането работния/техническия проект ще бъде оценен от лицензирана фирма – консултант за съответствието му със съществените изисквания на строежа с по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ. Резултат от дейността е комплексен доклади за оценка на съответствието. 3. Осъществяване на авторски надзор. Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба. 4. Изпълнение на строително-ремонтни дейности по обновяване и преустройство на сградата, ведно с прилежащото дворно пространство. Предвижда се да бъде изпълнено следното: - изпълнение на СМР по ремонта, обновяването и реконструкцията на сградата - ремонт на покрив, направа ново разпределение на помещенията, подмяна на настилки и облицовки, ремонт на ВиК инсталации, подмяна и изграждане на силнотокова, заземителна, гръмоотводна и слаботокови инсталации; изграждане на отоплителна инсталация; вентилация; - изпълнение на енергоспестяващи мерки, осигуряващи до най-малко клас на енергопотребление "С" - подмяна на дограми, топлоизолация на фасади, покрив и сутерен, изграждане на енергоспестяващо осветление; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за децата с увреждания до сградата, в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда; - благоустрояване на прилежащо дворно пространство - обновяване на настилки, озеленяване и ремонт на ограда. 5. Упражняване на строителен надзор По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят на строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Оказва помощ и пряко участва при техническата подготовка на обекта, съгласно техническия проект. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя община Карнобат. 6. Въвеждане на обекта в експлоатация След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към него се прилага изготвения окончателен доклад за обекта от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ., Contracted Amount: 306 850.00 , Reported Amount: 375 526.72
  • Activity: Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане.: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за сградата, като част от цялостното и обновяване, Contracted Amount: 40 000.00 , Reported Amount: 41 392.20

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Specialized Business Systems, Contracted Amount*: 4 969.20 , Reported Amount**: 4 969.20
  • Contractor: BMB LTD, Contracted Amount*: 22 667.88 , Reported Amount**: 22 667.88
  • Contractor: DEDAL, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Stanimir, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA, Contracted Amount*: 13 887.12 , Reported Amount**: 13 755.12
  • Contractor: COORDINATES GROUP 2003, Contracted Amount*: 2 340.00 , Reported Amount**: 2 340.00
  • Contractor: "NAUTILUS DESIGN" Ltd., Contracted Amount*: 1 464.00 , Reported Amount**: 1 220.00
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BURGSTROI, Contracted Amount*: 358 800.00 , Reported Amount**: 370 786.72
Subcontractors
  • Subcontractor: STROY-KONTROL, Contracted Amount*: 2 370.00
  • Subcontractor: RAP, Contracted Amount*: 25 080.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 90.00

Financial Information

Total Project cost 374 205.43 BGN
Grant 374 205.43 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 374 205.43 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 35 880.00 0.00 35 880.00 БУРГСТРОЙ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на специализирано оборудване за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика
    Contractor: BMB LTD
    Contract total funded value: 22 667.88
  • Differentiated position 2: Доставка на обзавеждане и мебелировка
    Contractor: BALGARSKA UCHILISHTNA INDUSTRIA
    Contract total funded value: 13 887.12
  • Differentiated position 3: Доставка на компютърно оборудване
    Contractor: Specialized Business Systems
    Contract total funded value: 4 969.20
Procedure 2 Subject to due process: Екип по проекта - външни за организацията, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Дияна Якубович - координатор инфраструктура
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 1 800.00
Procedure 3 Subject to due process: Екип по проекта - вътрешни за организацията, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Станимир Ангелов - ръководител проект
    Contractor: Stanimir
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Теодора Славова - счетоводител
    Contractor: Teodora
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на консултант за извършване на оценки на съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ., Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на оценки за съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ.
    Contractor: COORDINATES GROUP 2003
    Contract total funded value: 2 340.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на консултант за упражняване на Строителен надзор при извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"., Estimated Amount: 4 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на Строителен надзор при извършване на СМР във връзка с изпълнение на проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат".
    Contractor: DEDAL
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 6 Subject to due process: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"., Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат".
    Contractor: "NAUTILUS DESIGN" Ltd.
    Contract total funded value: 1 464.00
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"., Estimated Amount: 299 350.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на инженеринг - проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор по проект "Изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания в гр. Карнобат"
    Contractor: BURGSTROI
    Contract total funded value: 358 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN