Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.062-0002-C04
Project Name Center for Social Rehabilitation and Integration of People with Mental Disorders and Intellectual Disabilities
Beneficiary 000696327 SOFIA MUNICIPALITY
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 13.10.2020
Start Date 13.10.2020
End Date 30.09.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към създаване на Център за социална рехабилитация и интеграция на лицата с психически разстройства и интелектуални затруднения  /ЦСРИЛПРИЗ/. Центърът ще осигурява професионална подкрепа, чрез предоставяне на интегрирани психо-социални услуги, както за лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения, така и за техните  близки, полагащи грижи за тях. Екипът за подкрепа ще се състои от 12 специалисти, с доказан професионален опит в различни сфери / социална, психологическа, психотерапевтична, трудо и арт терапевтична дейност, консултативна, правна и др/. Центърът ще предлага почасова грижа за потребителите, мобилна работа, както и консултантски услуги вкл. и за семействата им. За потребителите на услугата ще бъдат осигурени рехабилитационни и терапевтични групи, както и индивидуална подкрепа, с цел изграждане на умения за самостоятелен живот, активното им социално включване и повишаване на мотивацията  им за трудова реализация и самочувствието им за конкурентоспособност на пазара на труда. 
 По проекта ще бъде закупено оборудване и обзавеждане на помещенията. Основният ремонт на сградата, както и обзавеждането й,  ще бъдат изцяло адаптирани  и съобразени с изискванията на нормативната уредба за достъпна архитектурна среда, както и на критериите и стандартите за предоставяне на качествена грижа за целевите групи. Сградата е едноетажна, разположена на комуникативно място, лесно достъпна със средства и на масовия градски транспорт. Същата отговаря на изискванията на Управляващия орган, посочени в Условията за кандидатстване.Проектът ще предостави възможност за  надграждане на способностите на потребителите  за самостоятелност и активност в тяхното ежедневие и повишаване на мотивацията им за трудова реализация, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция  на социалното им изключване.
Activities
  • Activity: Д1: Подготовка и провеждане на обществени поръчки: Дейността включва подготовка и разработване на технически задания и спецификации, необходими за провеждане на процедури по Закона за обществените поръчки за избор на изпълнители, провеждане на обществените поръчки за избор на изпълнители и сключване на договори между Столична община и спечелилите обществената поръчка /ОП/изпълнители. Процедурите ще бъдат изпълнени, както съобразно изискванията на Закона за обществени поръчки, така и съобразно други приложими към него нормативни изисквания. Цялата дейност ще протече при спазване на принципите на законосъобразност, публичност, прозрачност, конкурентност и равнопоставеност на участниците в обявените за целите на Проекта процедури за възлагане на обществени поръчки. Процедурите за провеждане на общ. поръчки ще бъдат изпълнени от Дирекция „Обществени поръчки и концесии“ при Столична община. Предварителната документация ще бъде разработена от екипа на Проекта. След изготвянето на предварителната документация, същата ще бъде представена на Дирекция „Обществени поръчки и концесии“ за изготвяне на изискуемата документация по обявяване и самото обявяване на съответната общ. поръчка, провеждане на процедурата за избор на изпълнител и сключване на договор с избрания кандидат. Изготвената за целите на общ. поръчки документация, ще бъде предоставена и ще подлежи на контрол от страна на УО – предварителен и последващ такъв, както и на други контролни органи, определени по закон. Ще се разработят задания и спецификации за провеждане на общ. поръчки за избор на изпълнители за доставка на консумативи - гориво за специализираното транспортно средство, канцеларски, санитарни материали, както и за материали за трудо и арттерапия, лекрствени продукти, работно облекло за екипа, кухненски прибори и други общ. поръчки, необходими за дейността на ЦСРИЛПРИЗ. Ще се подготвят и разработят технически задания и спецификации за провеждане на общ. поръчка за обзавеждане, доставка и монтаж на оборудване за помещенията и прилежащите площи на дворното пространство на Центъра. Ще бъде подготвена документация и обявени общ. поръчки за избор на изпълнители за консултански услуги /правна помощ/, услуги по ДДД, СОТ, изграждане на пожаро-известителна техника, услуги по трудова медицина, и др. услуги необходими за функциониране на ЦСРИЛПРИЗ. Предвид специфичните дейности, свързани с супервизии на екипа на Центъра, касаещо предоставяне на социална подкрепа в ЦСРИЛПРИЗ , за две различни целеви групи, а именно лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, Столична община ще проведе процедури за общ. поръчки за избор на изпълнители по реда и условията на Закона за обществени поръчки– всяка от тях със специфичен предмет на процедурата, в контекста на заложеното в проектното предложение. Екипът за управление на Проекта се ангажира да разработи и представи /по реда определен от УО на ОП РЧР 2014-2020 и приложимото национални правила в областта/ документация по реда и условията на Закона за обществените поръчки за възлагане на специфични дейности по Проекта, на изпълнители, различни от бенефициента. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 14 999.58
  • Activity: Д 2: Извършване на строително ремонтни дейности, на сграда с адрес: гр.София, район "Сердика", местност "Бенковски", ул. "Лазар Михайлов" № 54.: Целта на дейността е да се осигури подкрепа на лица с психични разстройства и с умствена изостаналост, чрез ремонт на сграда общинска собственост, определена за нуждите на ЦСРИЛПРИЗ. Дейността включва : извършване на основен ремонт, реконструкция, оборудване на сградния фонд и прилежащата към него площ, авторски и строителен надзор , както и създаване на условия, съобразени със заложените в процедурата изискванията за предлагане на качествена грижа за клиентите на Центъра. Към момента на представяне на проектното предложение , с Решение № 377 от 27.06..2019г. на СОС е дадено съгласие за кандидатстване на СО с проектно предложение по процедура BG05M9OP001-2.062 "Социално включване на лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения по ОП РЧР 2014-2020г. За целите на Проекта е прието Решение № 645 от 17.09.20119г. на СОС за допълнение на Решение 377 от 27.06.2019г. , за безвъзмездно предоставяне за управление за срок от 10 години за нуждите на Проекта – част от имот –ЧОС, едноетажна сграда със застроена площ от 225 кв. м., идентиф. 68134.503.672.1, както и прилежащ двор в размер на 300 кв.м. – част от поземления имот с обща площ 1266 кв.м. с идентиф. 68134.503.672, АЧОС № 1530/04.06.2013 г. на район „Сердика“, находящ се в гр. София, ул. „Лазар Михайлов“ №54. В Решението е посочено създаване на функциониращ ЦСРИЛПРИЗ и осигуряване на устойчивост –поддържане на услугите за срок не по-малко от 6 м. без прекъсване, след приключване на Проекта. Сградата е ситуирана на комуникативно място в близост до спирки на масовия градски транспорт, читалище и здравно обслужване, с обособена улична мрежа и развита транспортна инфраструктура. В близост до сградата се намира Държавна психиатрична клиника „Св. Иван Рилски“, на която при необходимост, могат да се ползват здравните услуги. В района функционират и два ЦНСТДМУ - "Г.Бенковски" и " Георги С.Раковски". Сградата е свободностояща едноетажна постройка, с подпокривно непригодно за използване пространство. Има обособени два самостоятелни входа, които осигуряват достъп до помещенията в сградата. Стълбищата към входа / със 7 стъпала/ са от бетон. Сградата е с масивни носещи тухлени зидове. Фасадните стени се състоят от тухлена зидария от плътни тухли, таванът е гредоред, част от него е компрометиран. По фасадните стени няма положени топлоизолационни системи. Дограмата е стара, дървена, в лошо състояние, с изключение на дограмата на вратата при главния вход на сградата, която е PVC. Конструкцията на покрива се състои от няколко ската, дървена, покрита с керамични керемиди. В и до сградата няма изградена арх. достъпна среда. Прилежащото към сградата дворно пространство - над 300 кв.м., което ще се ползва от ЦСРИЛПРИЗ, е неподдържано, няма изградена достъпна арх. среда и не е изградена ограда към него.В момента в сградата функционират два медицински кабинета, които при стартиране на проекта ще бъдат изнесени. При изпълнението на СМР е предвидено да бъдат изградени и системи за видеонаблюдение, домофонна и сигнализация. Дейностите по СМР са съобразени с функционалните изисквания по Процедурата, приложими, в степен, която сградата позволява това, съблюдавайки и действащото законодателство. Целта е след тяхното изпълнение да се осигури високо ниво на обслужване на потребителите , в среда, отговаряща напълно на потребностите им. В стойността за СМР, в рамките на 40% от допустимите, са включени и разходи за сглобяема конструкция от стъкло тип Оранжерия- Зимна градина. Същата ще е ситуирана до сградата, втори вход/изход, изградено от PVC плоскости и Ка стъкла. Достъпът е осигурен чрез стълби и платформа за инвалиди със седалков механизъм. Ще са налични лехи, където потребителите на услугата да отглеждат разсад и засаждат цветя. Предвиден е сензорен кът с изкуствено езеро с фонтан, осветление и озвучаване, пясъчник с три разделения. Останалото пространство ще се ползва за активни занимания – шах, табла, магнитен дартс и др. , Contracted Amount: 523 807.23 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д 3: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения: Дейността включва : доставка, монтаж , оборудване и обзавеждане на сградата, определена за нуждите на проект „Център за рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения ". Целта е да се създаде адекватна и отговаряща на функционалните изисквания на процедурата среда за подкрепа и предоставяне на качествена грижа за лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения, ползватели на услугата. Изборът на артикулите за обзавеждане и оборудване на ЦСРИЛПРИЗ, ще бъде съобразен с разположението на помещенията, характеристиките на сградния фонд, функционалните изисквания по процедура BG05M9OP001-2.062 " Социално включване на лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения" по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", както и с изискванията на нормативната уредба. Водещо ще бъде оборудването и обзавеждането на помещенията да осигурят сигурна и защитена среда за клиентите на социалната услуга, да гарантира тяхната самостоятелност и независимост. Отоплението ще се осъществява чрез климатици, а осигуряването на топла вода, ще се извършва с електрически бойлер. Мебелите в помещенията ще бъдат разположени така, че да осигуряват мобилност при предвижване във всяко едно помещение на сградата, включително и при ползване на помощно технически средства. Избраният по реда и условията на ЗОП изпълнител ще гарантира качествено и навременно изпълнение на предмета на обществената поръчка, съобразно функционалните изисквания. Обзавеждането и оборудването на помещенията ще създават домашен уют и комфорт за ползвателите и техните семейства и близки при посещение в Центъра. Всеки клиент ще има възможност да ползва гардероб и шкафчета за съхранение на лични вещи, както гардероби и шкафчета за ползване от служители на Центъра за поставяне на личните им вещи и стелажи за материали /канцеларски и хигиенни/ за дейността на услугата. Ще се доставят всички необходими и изискуеми по проекта мебели и технически средства, така, че да се обезпечи изпълнението на всички заложени дейности и подкрепа за ползвателите и техните близки. За провеждане на рехабилитация и кинезитерапия за клиентите на Центъра ще бъде монтирана шведска стена, закупен велоелгометър , масажна кушетка , транажьор за пасивна и активна рехабилитация, пациентски лифтер и др.. За дейностите по арт и трудотерапия ще се осигурят грънчарско колело, кухненско оборудване за провеждане на обучения по кулинарни умения,, вкл. миксер, хлебопекарна, сокоистисквачка и др. Дворното пространство ще се оборудва с беседка и тенис маса. Мебелите и щорите ще бъдат от материи, които да избягват събирането на прах и са лесни за поддържане. Изборът на обзавеждане и оборудване на помещенията - офис мебели, офис оборудване, черна и бяла техника, обзавеждането на помещенията за арт и трудотерапия, и рехабилитация,за групова и индивидуална работа, ще бъде съобразено с функционалните характеристики на помещенията и тяхното предназначение. Кухненското оборудване и обзавеждане ще гарантира безопасното им използване , а повърхностите на кухненските мебели ще бъде от материи, които се почистват лесно /гладка повърхност, покритие от неабсорбиращи и некорозивни материали/., Contracted Amount: 161 454.24 , Reported Amount: 81 310.15
  • Activity: Д 4: Подбор, наемане и обучение на персонала на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения, супервизия при предоставяне на дейностите: Целта на дейността е да се осигури мултидисциплинарен екип за нуждите на ЦСРИЛПРИЗ, чрез подбор и наемане на специалисти с различна експертиза. Осигуряване на качествена подкрепа на лицата с психични разстройства и с умствена изостаналост, чрез обучения и супервизия на персонала. Персонал: - управител -1 бр.- компетентен в областта на соц. дейност; да организира, контролира и следи за изпълнението на преките задължения на служителите, да работи в екип. - психиатър - 1/2 бр.- ще консултира и провежда индивидуалта сесия с потребителите и участва при изготвяне на индив. им планове - психиатър - 1/2 бр.- ще консултира и провежда групова сесия с потребителите -мед.сестра 1 бр.- с опит, гарантиращ предлагането на качествена мед. грижа за потребителите, ще следи за здравословното им състояние, участва в екипа за оценка на потребностите и при изготвяне на плана за здравна грижа за потребителите, поддържа мед. шкаф, дава инструкции на членовете на екипа при организиране на заниманията на потребителите; - психолог –2 бр. – с квалификация и познания в областта на клиничната/консулт. психология, ще предоставя почасово психологически консултации, индив. работа с потребителите и семействата им, участва при изготвянето на индив. им планове, в рамките на компетентностите си - логопед – 1 бр. – притежаващ образователен ценз -/логопедия или дефектология/, ще провежда езиково-говорна терапия, консултира, работи индивид. по график с всеки потребител, участва при изготвянето на индив. им планове; - рехабилитатор/ Кинезитерапевт -1 бр.; ще провежда индив. и групова рехабилитация, разработва индив. програми за укрепване на общото здраве на потребителите, участва в екипа за оценка и разработване на индивидуалните им планове. - трудо- и арттерапевт – 2 бр. – с опит в областта, ще формира умения за изграждане на самостоятелен живот, организира и надгражда различни по вид дейности за развитие на потенциала на потребителите, участва в екипната работа за мотивиране на потребителите и техните семейства за водене на активен социален живот и трудова им реализация; участва в екипа за оценка и разработване на индив. планове. - социални работници - 3 бр.- с квалификация в областта на социалните дейности и др. релевантни специалности, ще поддържат изискуемата документация за дейността на ЦСРИЛПРИЗ, подкрепя потребителите при организиране на ежедневието им и ги стимулира за по-голяма самостоятелност, поддържа контакти с др. структури и институции, организират екипната работа при разработване соц. оценка на потребителите и индив. планове за подкрепа, водят регистър на потребителите, изготвят и поддържат досиетата на потребителите, консултират семействата и близките им; -Хигиенист – ½ щ. бр. Поддържа битово-санитарните условия в Центъра и на дворното пространство. Психиатрите и психолога ще са осигурени от партньора – ДПБ „Свети Иван Рилски“, чрез което Партньорът ще се включи в реалното изпълнение на проектните дейности и чрез осигурената експертиза ще допринесе за постигане на целта - предоставяне на качествена и комплексна социална услуга. Изборът на специалисти е съобразен с опита на кандидатите в работа с целевата група, подходяща проф. квалификация, образование, минимален опит, ако е изискуем за определената длъжност, личностни качества и социални умения, позитивно и конструктивно отношение към соц. работа, умения за работа в екип. Ще бъде проведено въвеждащо и надграждащо обучение на персонала на ЦСРИЛПРИЗ, с цел повишаване на знанията и мотивацията на експертите за работа с целевите групи. Подробна обосновка с начина на ценообразуване и мотиви, които да подкрепят необходимостта от изпълнение на обученията е представена в Таблица 3 (MSExcel). Екипът от експерти ще получава индив. и групова супервизия. Подробна обосновка с начина на ценообразуване и мотиви, които да подкрепят необходимостта от изпълнение на супервизиите е представена в Таблица 4 (MSExcel)., Contracted Amount: 15 021.46 , Reported Amount: 53 893.25
  • Activity: Д 5: Разработване на вътрешни правила и процедури за дейностите в Центъра за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения : Основните цели на дейността са свързани с осигуряването на качествена социална услуга, чрез разработване на вътрешни правила и програми за работа и извършване на социални оценки на потребителите от мултидисциплинарен екип Дейността включва: 1. Разработване на вътрешни правила и програми за работа на ЦСРИЛПРИЗ, които ще включва: Правилник за вътрешния ред на ЦСРИЛПРИЗ ; Процедура за защита от насилие, злоупотреба и дискриминация; Процедура за подаване и разглеждане на жалби; регистри; дневници; графици; образците на индивидуална оценка на потребностите и план за подкрепа и други, сързани с административните процедури по Проекта. Вътрешните правила ще се разработят от екипа по Проекта. 2. Разработване на Вътрешни правила за работа с целевите групи – ползвателите на ЦСРИЛПРИЗ и близките им, които ще включват: - оценка на потребностите на потребителите, за всяко възможно заболяване съобразно спецификите му и съпътстващи заболявания, които са особено характерни за лицата с умствена изостаналост; - индивидуален план на потребителите, съобразно спецификите; - ясни и конкретни правила за рехабилитацията, която е социална, педагогическа и медицинска; - правила и методически насоки за ползване на сензорната стая ; - правила за определяне на необходимата и разрешена трудова терапия, в зависимост от заболяванията, вкл. придружаващите. - Други, съобразени със спецификата и потребностите на целевата група. Тези правила (по т.2) ще бъдат разработени от Партньора по Проекта. По този начин Партньорът ще се включи в реалното изпълнение на проектните дейности и чрез осигурената експертиза и опит ще допринесе за създаване на условия и повишаване каечството на социалната услуга, базирано на вътрешни правила за работа с целевите групи и процедури, доказали ефективност в дългогодишния опит на Партньора в практиката., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Д 6: Създаване и функциониране на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психически разстройства и интелектуални затруднения : Дейността обхваща ефективно функциониране на ЦСРИЛПРИЗ.Ще предоставя сл. услуги: -почасови услуги- базирани на индив.потребности на потребителите, в съответствие с конкретните нужди; здравно-псих.рехабилитация, трудотерапия и арттерапия, консултиране; -осигуряване на терапевтични дейности и обучителни практики – възстановителни дейности по рехабилитация, обучения на потребителите и техните семейства по програма за домашно обучение с участието на специалисти от Центъра и др. -обучения в соц. умения – изграждане, възстановяване и надграждане на соц.умения, постигане на автономност – активно отношение към собствения живот и умения за планирането му, способност за вземане на решения, справяне със задачите; -психолог. рехабилитация – консултиране и различни терапевтични дейности, съобразно индивид.потребности па всеки потребител. Насочена е към възстановяване и поддържане на психическото им равновесие; - професионално ориентиране – проучване на нагласите на потребителите за различни професии, мотивиране за трудова реализация, запознаване с трудовите роли и изграждане на тр.умения- насочване за регистрация към БТ, с участие и на семействата на потребителите; -мобилна работа – индивид. посещения в домовете на потребителите / соц. закрила, насочване към други соц.услуги, юридически консултации и др./ -консултантски дейности – соц. консултиране в областта на соц. закрила; -медицинските консултации, които са предназначени за целевите групи и представляват консултиране с мед. специалисти, с цел преценка доколко предвидените по проекта терапии, са подходящи за съпътстващите заболявания на потребителите; - рехабилитация и интеграция – цели създаване на възможност за соц.рехабилитация, чрез умения за самостоятелен живот, соц. контакти и изяви. - правна помощ - насочена към запознаване на потребителите на ЦСРИЛПРИЗ и близките им с възможностите, които законодателят е предвидил, във връзка с техните граждански, политически, икономически и социални права на хора с увреждания, както и по отношение на правата им за независимост, социална интеграция и участие в живота на общността. Правните консултации ще повишат информираността на потребителите на ЦСРИЛПРИЗ и близките им и ще създаде условия да се възползват от предоставените им правни възможности в процеса на тяхното соц.включване, трудова реализация и водене на самостоятелен живот. Подробна обосновка за необходимостта от правна помощ е представена в Табл. 5(MS EXCEL). За служителите и най-вече за тези, които ще са включени в екипите за мобилна работа, ще има осигурени два броя неперсонализирани карти за градски транспорт, които ще се използват тогава, когато специализираното транспортно средство, осигурено по проекта, е ангажирано с транспортиране на потребители от и до домът, в случаите, когато самостоятелното им предвижване е невъзможно, както и когато транспортното средство е ангажирано с други дейности на ЦСРИЛПРИЗ – София. За работа с целевите групи е предвидено създаване на сензорна стая, оборудвана с подходящо оборудване/обзавеждане: Система сенс, Водна кула, Ъглов подиум ,Диско топка, Фибро-оптична лампа, Лампа проектор „звездно небе“, Фиброоптична завеса, Интерактивна водна стена, Огледални плексигласови плоскости и др. В сензорната стая ще се извършват дейности, съпътстващи основната и задължителна терапия на представителите на целевите групи. Чрез тях съчетанието между движението, работата със сетивата и професионализма на терапевта дава устойчивост на постигнатите резултати и е особено подходящо за деца със специфични потребности (ДЦП, проблеми от аутистичния спектър, сензорно-интегративна дисфункция, сензорни нарушения, езиково-говорни нарушения, поведенчески проблеми и др.). Подробна обосновка с аргументи за необходимостта от осигуряване на сензорна стая е представена в Таблица 2 „Обосновка сензорна стая“(MS EXCEL). Подробна разбивка на видовете оборудване за сензорната стая е направена в Прил.VIII. , Contracted Amount: 362 755.14 , Reported Amount: 66 606.72

Participating Organizations

Partners
  • Partner: STATE PSYCHIATRIC HOSPITAL SVETI IVAN RILSKI SOFIA , Contracted Amount*: 54 667.91 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: ROEL - 98 LTD, Contracted Amount*: 2 483.96 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daycare center for children with disabilities "Knqz Boris 1", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 948.27
  • Contractor: Travel Media Group, Contracted Amount*: 8 350.94 , Reported Amount**: 1 850.94
  • Contractor: COPYSHOP LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 205.00
  • Contractor: TSENTAR ZA GRADSKA MOBILNOST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 210.00
  • Contractor: Kukuda Group Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 776.36
  • Contractor: LOT -CONSULT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 778.74
  • Contractor: Bent Oil, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 447.09
  • Contractor: Child and Space Association , Contracted Amount*: 14 723.00 , Reported Amount**: 4 891.00
  • Contractor: TRANS KO 04 LTD, Contracted Amount*: 81 310.15 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants aged over 18, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 82.00
Indicator 2 Участници над 18 г., получаващи социални услуги в общността (специфичен индикатор), Measure Unit: Number, Base Value: 80.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 82.00

Financial Information

Total Project cost 571 584.69 BGN
Grant 571 584.69 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 258 447.56 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване (мебели) в изпълнение на Проект: BG05M9OP001-2.062-0002-C01 „Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“., Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Обзавеждане и оборудване (мебели)
    Contractor: TRANS KO 04 LTD
    Contract total funded value: 21 542.06
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за баня в изпълнение на Проект: BG05M9OP001-2.062-0002-C01 „Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“., Estimated Amount: 5 833.33
  • Differentiated position 1: Обзавеждане и оборудване за баня
    Contractor: TRANS KO 04 LTD
    Contract total funded value: 3 523.27
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и монтаж на специализирано спортно оборудване и обзавеждане в изпълнение на Проект: BG05M9OP001-2.062-0002-C01 „Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“., Estimated Amount: 33 333.33
  • Differentiated position 1: Специализирано спортно оборудване и обзавеждане
    Contractor: TRANS KO 04 LTD
    Contract total funded value: 35 279.50
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на електроуреди в изпълнение на Проект: BG05M9OP001-2.062-0002-C01 „Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“., Estimated Amount: 3 333.33
  • Differentiated position 1: Доставка на електроуреди
    Contractor: TRANS KO 04 LTD
    Contract total funded value: 3 837.53
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на консумативи и санитарни материали в изпълнение на Проект: BG05M9OP001-2.062-0002-C01 „Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“., Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: без обособени позиции
    Contractor: Kukuda Group Ltd
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на офис техника в изпълнение на Проект: BG05M9OP001-2.062-0002-C01 „Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“., Estimated Amount: 16 666.66
  • Differentiated position 1: Доставка на офис техника
    Contractor: TRANS KO 04 LTD
    Contract total funded value: 17 127.79
Procedure 7 Subject to due process: Закупуване на канцеларски материали и офис консумативи в изпълнение на Проект: BG05M9OP001-2.062-0002-C01 „Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, финансиран по процедура BG05M9OP001-2.062 „Социално включване на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“., Estimated Amount: 2 069.97

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN