Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1541-C01
Project Name New jobs at Barimax LLC
Beneficiary 201918853 BARIMAX LTD.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 26.09.2016
Start Date 26.09.2016
End Date 26.07.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Баримакс ООД е една от водещите ДДД (дезинфекция, дезинсекция и дератизация) фирми, регистрирана в България и основно изпълняваща своите дейности в района на София град.

Проектното предложение предвижда разкриване на общо 4 нови работни места в Баримакс ООД: 1 бр. Програмист, 1 бр. Отчетник финансист, 1 бр. – Експерт продажби,  и 1 бр. Дезинсектор. 

С цел повишаване на капацитета и възможностите на наетите работници, проектът предвижда 2-ма от тях да преминат курсове за професионална квалификация, като тази дейност ще бъде възложена на опитен и доказал се в управлението на проекти изпълнител. 

Проектът предвижда също така да бъде закупено необходимото за новоразкритите работни места оборудване,  както и други работни и предпазни средства за целите и дейностите, които ще изпълняват новоназначените по проекта хора в Баримакс ООД. 

Реализацията на проекта ще съдейства както за развитието на фирмата и района, в който се намира, така и за реализиране на националните приоритети и цели, заложени в ОП РЧР за изпълнение на стратегията “Европа 2020” чрез предоставяне на възможности за реализация и квалификация на търсещи работа и неактивни лица без каквито и да било ограничения.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Дейността е гаранция за гладкото протичане на изпълнението на проекта и се осъществява по време на целия период на изпълнение на проектните дейности - 22 месеца. Основните под-дейности, които ще се осъществяват в рамките на тази дейност, ще включват различни процедури по планиране, мониторинг и контрол върху организацията и изпълнението на предвидените по проекта дейности; надеждно и навременно отчитане на направените разходи, изготвяне на протоколи от срещи на екипа и в случай на необходимост - предприемане на адекватни конкретни мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. Неразделна част от тази дейност е комуникацията с Договарящия орган, включително изготвяне на задължителните финансови и технически доклади, необходими за отчитане на изпълнението при представяне на искане за плащане. Не на последно място тук попадат и процедурите за избор на изпълнители, с които ще бъдат реализирани някои от основните дейности на проекта, като закупуването и застраховането на необходимото оборудване, обученията и дейностите по осигуряване на информация и публичност, в съответствие с изготвения Наръчник и Регламент (ЕС)№ 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г ., Contracted Amount: 5 480.00 , Reported Amount: 5 480.00
  • Activity: Осигуряване на публичност: Тази дейност е необходима за осъществяване на едно от основните задължения, заложени в договора за безвъзмездна финансова помощ. а именно публичността и информираността за получените средства и осъществяваните дейности и приносът на ЕСФ към това. В този смисъл, кандидатът предвижда да направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейският Социален Фонд. Информацията ще бъде представяна на членовете на целевата група по проекта, във вътрешни и годишни доклади и във всички документи, свързани с изпълнението на проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител., Contracted Amount: 1 080.00 , Reported Amount: 1 080.00
  • Activity: Подбор и назначаване на служители: Тази дейност е ключова и задължителна според Насоките за кандидатстване за успешното реализиране на проекта, тъй като целевата група се състои от външни за фирмата хора, които трябва да отговарят на съответните професионални и образователни изисквания на Баримакс ООД. На базата не недискриминационни принципи и принцип на равните възможности ще бъдат избрани и назначени 4 служителя за целите на проекта, като минимум 50% от работните места ще бъдат от приоритетните специфични категории на целевата група - трайно безработни или неактивни лица, хора с увреждания и/или лица до 29 годишна възраст: 1 бр. Програмист, 1 бр. Отчетник финансист, 1 бр. Експерт продажби, 1 бр. Дезинсектор Те ще бъдат назначени за период от най-малко 12 месеца, и в съответствие със заетостта им и минималния осигурителен доход за длъжността, която заемат ще им бъдат изплатени възнаграждения, в това число, осигуровки за сметка на работодателя и надбавки за прослужен клас. Дейността ще се координира и отчита от външната фирма избрана за изпълнител на дейността по организация и управление и от ръководителя на проекта, които ще следят за правилното и коректно начисляване и осчетоводяване и отчитане пред УО на предвидените възнаграждения. Дейността се предвижда да продължи 20 месеца предвид възможността дадена позиция да бъде открита няколко месеца след стартиране на проекта или ако се промени лицето заемащо дадена длъжност, което е свързано с нов подбор по назначаването му., Contracted Amount: 29 450.96 , Reported Amount: 30 161.41
  • Activity: Обучения на новоназначените служители: За нуждите на Баримакс ООД, специализираният новоназначен персонал е необходимо да повиши квалификацията си за да покрие високите професионални стандарти и високо ниво на обслужване на кандидата в изпълнението на основният му бизнес - предоставяне на услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация. За целта чрез специално подбрана и наета външна организация, покриващи изискванията на конкретната схема, ще бъдат проведени следните обучения за професионална квалификация: 1. За длъжност Програмист (код по НКПД: 25146001) Наименование и код на професията: 213070 - ГРАФИЧЕН ДИЗАЙНЕР - Част от трета степен на професионална квалификация Наименование и код на специалността: 2130701 - “ГРАФИЧЕН ДИЗАЙН” Общ брой учебни часове (хорариум): 600 учебни часа Брой учебни часове по теория: 200 учебни часа Брой учебни часове по практика: 400 учебни часа Брой на обучаваните лица: 1 брой Документ удостоверяващ успешното завършване на професионалното обучение: Удостоверение за професионално обучение 2. За длъжност Отчетник, финансист (код по НКПД: 43122011): Наименование и код на професията: 344030 - ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - Част от трета степен на професионална квалификация Наименование и код на специалността: 3440301 - “ОПЕРАТИВНО СЧЕТОВОДСТВО” Общ брой учебни часове (хорариум): 600 учебни часа Брой учебни часове по теория: 200 учебни часа Брой учебни часове по практика: 400 учебни часа Брой на обучаваните лица: 1 брой Документ удостоверяващ успешното завършване на професионалното обучение: Удостоверение за професионално обучение, Contracted Amount: 2 400.00 , Reported Amount: 2 240.00
  • Activity: Закупуване на специализирано оборудване за обезпечаване на новите работни места: Предвид спецификата на работата на фирмата и липсата на част от необходимото оборудване и съответните квалифицирани служители, за изпълнението на значителна част от дейностите до сега са ползвани външни услуги. С новите възможности, които създава реализирането на проектното предложение, разкриването на 4 нови работни места предполага създаването на подходящи условия за извършване на трудовата дейност на всяко от наетите лица. Това създава необходимост от закупуването на необходимото специализирано качествено и доказано оборудване, което да обезпечи нуждите на всяка отделна позиция. Следва да се има предвид фактът, че проектът не би имал същия ефект, ако не се закупят и необходимите средства, които да обезпечат работата на новонаетите служители. Взимайки под внимание броя на наличното оборудване и изискванията и спецификата на всяка една от новите длъжности, кандидатът определя като особено необходимо закупуването на следното оборудване: 1. За длъжност Отчетник, финансист: - 1 бр. преносим компютър - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон 2. За длъжност Експерт продажби: - 1 бр. преносим компютър - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон 3. За длъжност програмист: - 1 бр. настолен компютър - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон 4. Дезинсектор: - 1 бр. генератор за топъл аерозол - 1 бр. генератор за студен аерозол - 1 бр. моторна гръбна пръскачка - 1 бр. УЛВ накрайник за моторна гръбна пръскачка - 1 бр. лиценз за ЕРП система - 1 бр. мобилен телефон - 2 бр. комплект зимно работно и защитно облекло - 2 бр. комплект лятно работно и защитно облекло Изброената техника е съобразена с изискванията на предвидените в проектното предложение нови работни места и е предвидено да бъде съвместима с вече наличната и действаща апаратура и оборудване, използвана от кандидата. Благодарение на закупуването на изброеното оборудване ще се постигне обезпеченост на новите работни места с ресурси, необходими в хода на работата за ефективното изпълнение на служебните задължения. Доставките ще се осъществят от външни фирми на базата на представените най-добри оферти. Предвижда се това да стане в първите 4 месеца на проекта, по време на подбора на служителите, така че към момента на назначаването им новото оборудване да е налично за ползване, обезпечавайки дейността на фирмата., Contracted Amount: 16 350.00 , Reported Amount: 16 591.67
  • Activity: Застраховки на закупеното оборудване: Предвижда се да бъдат направени застраховки на закупеното по проекта оборудване и транспортно средство, като се изберат икономически най-изгодните оферти за застраховане за целия срок на изпълнение на проектното предложение., Contracted Amount: 300.00 , Reported Amount: 299.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Ancor A Gente, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 240.00
  • Contractor: STEALTECH COMPUTERS LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 020.00
  • Contractor: L-Pro Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 410.00
  • Contractor: Comstore ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 080.00
  • Contractor: LEV INS AD INSURANCE COMPANY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 299.00
  • Contractor: PEST CONTROL PRODUCTS LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 470.00
  • Contractor: LAS amp; CO LTD., Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: TIM - 6 - MILANOV LTDgt;, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 200.00
  • Contractor: Juliana, Contracted Amount*: 2 480.00 , Reported Amount**: 2 480.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 55 060.96 BGN
Grant 55 060.96 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 55 057.68 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на генератори за топъл и студен аерозол във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”, Estimated Amount: 4 470.00
  • Differentiated position 1: Доставка на генератори за топъл и студен аерозол във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на лицензии за ЕРП система във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”., Estimated Amount: 4 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на лицензии за ЕРП система във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на мобилни телефони във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на мобилни телефони във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на моторна гръбна пръскачка и УЛВ накрайник във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”, Estimated Amount: 1 410.00
  • Differentiated position 1: Доставка на моторна гръбна пръскачка и УЛВ накрайник във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на офис оборудване във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”, Estimated Amount: 4 030.00
  • Differentiated position 1: Доставка на офис оборудване във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител за дейност “Осигуряване на публичност” по проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”, Estimated Amount: 1 080.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за дейност “Осигуряване на публичност” по проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на професионални обучения по проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”, Estimated Amount: 2 250.00
  • Differentiated position 1: ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - Част от трета степен на професионална квалификация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ГРАФИЧЕН ДИЗАЙНЕР - Част от трета степен на професионална квалификация
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Избор на изпълнител на дейността „Застраховки на закупеното оборудване” във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”, Estimated Amount: 300.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейността „Застраховки на закупеното оборудване” във връзка с изпълнение на проект „Нови работни места в „Баримакс” ООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на дейност "Организация и управление", Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на дейност "Организация и управление" по проект BG05M9OP001-1.003-1541-C01 "Нови работни места в Баримакс ООД" по процедура „Ново работно място 2015” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020, съфинансирана от Европейския социален фонд, спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г.
    Contractor: LAS amp; CO LTD.
    Contract total funded value: 3 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN