Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.005-0084-C01
Project Name Planova 3 d Planning and visualization
Beneficiary 201621713 Planova CEE Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 18.02.2019
Start Date 18.02.2019
End Date 27.11.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Целта на проектното предложение е да се създаде „Планова 3D планиране и визуализация“, с която да се автоматизира целия процес на обслужването в Планова СЕЕ ООД, ще се премахне възможността за допускане на грешки и отклонения от стандартите, а клиентът да може да получи реална представа от начина, по който ще изглежда обекта и да се определят т. н. „ горещи промо точки” за продажби, като цената на проекта се намали. Досега всичките етапи в процеса на обслужването на клиентите се извършват ръчно, което води до опасност от допускане на грешки и отклонения от стандартите, като клиентът не може да получи реална представа за начина, по който ще изглежда обектът, а цената на проекта е завишена. Този недостатък в производствения процес ще се реши посредством с-ма за 3Д офериране за оборудване и мебелировка на търгoтърговски обекти и автоматизация на процеса на доставка, приемане и фактуриране. Тя се прилага чрез он-лайн платформа която работи в реално време и взаимодействие със системата за база данни, софтуерни програми за изработване на интериорен дизайн и 3Д принт модели с помощта на хардуерни устройства, 3Д принтери и компютри. Тя се прилага в процеса на проектиране, производство, доставка и монтаж на търговски модули и мебелировка на магазини за продажба на дребно, но е приложима в сфери на бизнеса с подобни процеси и последователност на доставяните стоки и услуги.
Activities
  • Activity: Извършване на индустриални научни изследвания - създаване на „Планова 3D планиране и визуализация“ - етап Подготовка и анализ, етап Проектиране, етап Тестване : Етап Подготовка и анализ включва следните под-етапи 1)Определяне на обхвата и целите на продукта/процеса – преди изследването, анализ и проектиране на софтуерния продукт трябва да се съгласуват общия обхват на проекта, описание на областта на действие и целите, които определят областта на изследването. 2) Изследване на софтуерния продукт и анализ на реализуемостта, сравнителен анализ. Резултатът от този етап е доклад за реализуемостта на съответното техническо задание на проблемите и възможностите, изложени в описанието на обхвата и целите. Могат да бъдат предложени няколко решения. Всяко решение включва оценка на разходите, ползите и реализуемостта. Предназначението на доклада е да се реши дали проектът да продължи с тези цели и обхват; 3) Анализ на софтуерния продукт – свързан е с построяване на логически модел на софтуера. Целта та този етап е да се установи какво трябва да се прави за да се осъществи функционирането на продукта, т.е. как да се постигнат целите и да се осъществи функционирането на продукта. етап Проектиране 4) Проектиране на софтуерния продукт. След завършване на анализа е представено на логическо ниво какво се изисква от продукта. При проектирането се извършват следните дейности: да разгледат алтернативни технологии; да управляват и контролират техническата реализация на софтуерния продукт, да се преведат изисквания към продукта в проектни спецификации, които ще създадат продукт, който ще реши проблемите, определени във фазата на анализа; 5) Детайлно проектиране. Необходимо е да се извърши детайлно специфициране на софтуерния продукт за да бъде или закупен или разработен и след това инсталирана; 6) Реализация на продукта/процеса. Софтуерът се изгражда практически в съответствие с неговите спецификации. Доставка на базово лицензирано решение и да се инсталира, като се направят съответните настройки и доработки. Добре разработеният проект на базата данни предполага възможност за достъп до актуална и точна информация. Проектът на базата данни е от водещо значение за реализиране на поставените цели на софтуерното решение. На основа на прехвърляне правото върху изключителна лицензия за използване на програма pCon Planner Планова ООД със съдействие на научен екип и възлагане на външен изпълнител ще се пристъпи към структурирането на цялостното решение с цел по-лесно тестване и модифициране на програмите. етап Тестване Извършват се няколко вида тестване • Модулно тестване: Тестване на всеки модул отделно • Системно тестване: Функционират ли модулите както е планирано • Приемен тест: Финален сертификат • План за тест: Подготовка на тестове, които да бъдат изпълнени. Тестването на разработваното на функционално ядро на система за триизмерно моделирано офериране се извършва, като се разглежда като елементарна самостоятелна единица. Извършва се ежедневно от самите програмисти софтуерни разработчици и специалиста по осигуряване качеството на софтуера в тестова лаборатория. Тестването се състои предимно от премахването на грешки, недостатъци при визуализиране на точни 3Д модели, грешки при виртуализацията. Очакван резултат - Разработено функционално ядро на система за триизмерно моделирано офериране. Необходими ресурси: научен екип 6 души 1 Ръководител екип 2.ГИС експерт 3.Експерт анализи 4 Експерт разработчик на софтуерна архитектура 5.Експерт дигитален маркетинг и 3D моделиране 6. Експерт Архитектурно проектиране. Експерти ще са наети на 4 ч работен ден/16 мес. софтуер и хардуер - Графична мобилна работна станция с операционна система и специализиран софтуер - общо 7бр Принтер 3 Д с голяма работна камера – 1 бр. ; Сървърна система за нуждите на приложен софтуер - 1 бр.; Непрекъсваемо ТЗИ – 1 бр; Разработване, доставка на базов софтуер и внедряване на система предоставяща Уеб платформа за качване, обработка, коригиране и разглеждане на 3Д обекти – 1 бр. Лицензионно споразумение за базов продукт обект изключителна лицензия - 1бр. Доставка консумативи-4 бр. тонер касети , Contracted Amount: 397 814.00 , Reported Amount: 261 886.42
  • Activity: Валидиране на иновативен процес в реална среда : Дейността ще включва: 7) Внедряване на софтуерния продукт. Новият продукт може да дублира стар софтуер за определен период. Друг подход е да се въведе в действие една пилотна версия на софтуера. Този подход включва въвеждане в действие на малка версия на продукта преди неговата цялостна реализация, анализира се функционирането на пилотната версия и се отстраняват грешки. Третият подход е да се въведе новия софтуерен продукт директно и изцяло. Подетапи 7.1 Разработване на времеви график за пилотно внедряване - Тази дейност е свързана с разработването на времеви график и организационно планиране на пилотното внедряване 7.2 Разработване на план за обучение на потребители (участници в пилотното внедряване) - Тази дейност е свързана с разработването на цели, времеви график и детайлен план на необходимо обучение по видове потребители 7.3 Разработване на ръководство за потребителя и съпътстваща документация - В резултат от тази дейност ще бъде получена документация на проектираното и разработвано иновативно софтуерно решение. 8) Оценка и подръжка. Софтуерният продукт е вече в действие и работи в реални условия. Той трябва да покаже предимствата, които са очаквани и проектирани. През целия следващ етап на експлоатация на софтуерния продукт той трябва да се подържа да функционира правилно според изискванията. Необходими ресурси: научен екип - 6 души - 1. Ръководител екип 2. ГИС експерт 3. Експерт анализи 4. Експерт разработчик на софтуерна архитектура 5. Експерт дигитален маркетинг и 3D моделиране; 6. Експерт Архитектурно проектиране. Дейността се припокрива времево с Дейност 1 но е интегрална и неделима част от цялостната научна разработка. Наем на специализирана лаборатория за валидиране на технологичния процес, оборудвана с необходимата техника за тестване на софтуерни продукти. , Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 25 429.91
  • Activity: Извършване на услуги свързани с разработване на Иновативен процес - подготовка на защита на процеса Система за триизмерно моделирано офериране за оборудване и мебелировка на търговски обекти и автоматизация на процеса на доставка, приемане и фактуриране чрез заявка за Полезен модел : Извършване на проучване и подготовка на документация за полезен модел. , Contracted Amount: 12 000.00 , Reported Amount: 1 485.00
  • Activity: Дейности по визуализация и Публичност : Включват дейности по изработване на информационна табела, поставена в офиса на кандидата изпълнител Плснова СЕЕ ООД. За закупеното технологично оборудване ще се изработят стикери., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 274.62
  • Activity: Дейности по Организация и Управление : Назначаване на научен екип ангажиран с Разработване на на „Планова 3D планиране и визуализация“ , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Sofia University St Kliment Ohridsky - Faculty of Economics, Contracted Amount*: 31 074.40 , Reported Amount: 82 286.08
Contractors
  • Contractor: Patentcorrect, Contracted Amount*: 700.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: Esri-Bulgaria, Contracted Amount*: 54 689.33 , Reported Amount**: 77 541.90
  • Contractor: invent holding A/S, Contracted Amount*: 45 344.00 , Reported Amount**: 56 679.95
  • Contractor: Kontrax, Contracted Amount*: 50 259.72 , Reported Amount**: 70 808.40
  • Contractor: roel-98, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 274.62
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 42 469.00 , Reached amount: 43 780.83
Indicator 2 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 303 946.66 BGN
Grant 214 642.39 BGN
Self amount 89 304.27 BGN
Total actual amounts paid 204 447.06 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация и Публичност, Estimated Amount: 367.21
Procedure 2 Subject to due process: Доставка консумативи-4 бр. тонер касети, Estimated Amount: 2 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка консумативи-4 бр. тонер касети
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Графична мобилна работна станция включващи операционна система, с включен специализиран пакет за архитектурно проектиране - 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и включен специализиран пакет за обработка на изображения – 2бр.; Графична мобилна работна станция с включен специализиран пакет за обработка на векторни изображения – 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и с включен постоянен SolidWorks Professional лиценз (или еквивалентен) – 1 бр.; Сървърна система за нуждите на приложен софтуер - 1 бр.; Непрекъсваемо ТЗИ – 1 бр. Обособена позиция 2: Принтер 3 Д с голяма работна камера – 1 бр.; Обособена позиция 3: Разработване, доставка на базов софтуер и внедряване на система предоставяща Уеб платформа за качване, обработка, коригиране и разглеждане на 3Д обекти – 1 бр. , Estimated Amount: 142 793.09
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Графична мобилна работна станция включващи операционна система, с включен специализиран пакет за архитектурно проектиране - 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и включен специализиран пакет за обработка на изображения – 2бр.; Графична мобилна работна станция с включен специализиран пакет за обработка на векторни изображения – 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и с включен постоянен SolidWorks Professional лиценз (или еквивалентен) – 1 бр.; Сървърна система за нуждите на приложен софтуер - 1 бр.; Непрекъсваемо ТЗИ – 1 бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Принтер 3 Д с голяма работна камера – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: Разработване, доставка на базов софтуер и внедряване на система предоставяща Уеб платформа за качване, обработка, коригиране и разглеждане на 3Д обекти – 1 бр.
    Contractor: Esri-Bulgaria
    Contract total funded value: 51 409.33
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Графична мобилна работна станция включващи операционна система, с включен специализиран пакет за архитектурно проектиране - 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и включен специализиран пакет за обработка на изображения – 2бр.; Графична мобилна работна станция с включен специализиран пакет за обработка на векторни изображения – 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и с включен постоянен SolidWorks Professional лиценз (или еквивалентен) – 1 бр.; Сървърна система за нуждите на приложен софтуер - 1 бр.; Непрекъсваемо ТЗИ – 1 бр. Обособена позиция 2: Принтер 3 Д с голяма работна камера – 1 бр., Estimated Amount: 69 351.19
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Графична мобилна работна станция включващи операционна система, с включен специализиран пакет за архитектурно проектиране - 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и включен специализиран пакет за обработка на изображения – 2бр.; Графична мобилна работна станция с включен специализиран пакет за обработка на векторни изображения – 2 бр.; Графична мобилна работна станция включващи операционна система и с включен постоянен SolidWorks Professional лиценз (или еквивалентен) – 1 бр.; Сървърна система за нуждите на приложен софтуер - 1 бр.; Непрекъсваемо ТЗИ – 1 бр.
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 33 964.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Принтер 3 Д с голяма работна камера – 1 бр.
    Contractor: Kontrax
    Contract total funded value: 14 441.00
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на услуги свързани с разработване на Иновативен процес - подготовка на защита на процеса Система за триизмерно моделирано офериране за оборудване и мебелировка на търговски обекти и автоматизация на процеса на доставка, приемане и фактуриране чрез заявка за Полезен модел, Estimated Amount: 8 078.61
Procedure 6 Subject to due process: Наем на специализирана лаборатория за валидиране на технологичния процес, оборудвана с необходимата техника за тестване на софтуерни продукти., Estimated Amount: 4 107.39
  • Differentiated position 1: Наем на специализирана лаборатория за валидиране на технологичния процес, оборудвана с необходимата техника за тестване на софтуерни продукти.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Отстъпено право за ползване на базов продукт - обект изключителна лицензия с Лицензионен договор, Estimated Amount: 56 681.94

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN