Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1381-C02
Project Name Work in UNI AUTO
Beneficiary 200143032 UNI AUTO
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 18.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 01.10.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Проектното предложение има за цел да осигури създаването на 4 работни места за безработни и неактивни лица в сферата на техническо обслужване и ремонт на автомобили. За тази цел ще бъдат наети по трудово правоотношение четирима души на длъжност „Автомонтьор”. Лицата ще бъдат назначени  на 8 часов работен ден за срок от 12 месеца. Те ще преминат обучение по ключова компетентност „Дигитална компетентност” с наименование „Компютърна грамотност”. Обучението ще допринесе за повишаване на достъпа до инфромация на новоназначените лица по проекта, както и за тяхното професионално израстване в сферата на работа със специализирана атвоматизирана техника. Новооткритите работни места ще бъдат оборудвани с нужните за работа на новонаетите лица  машини – подемници, инструментални колички (шкаф) оборудвани с комплекти инструменти за автосервиз, гайковерти, работни маси за автосервиз, канален крик тип жираф, както и работно облекло и индивидуални предпазни средства, съобразени с условията и спецификата на труда. Тези машини и оборудване гарантират пълна окомплектованост на работните места в дългосрочен период. С реализирането на проекта ще бъде подпомогнато активното включване на четирима души на пазара на труда, както и ще се повиши тяхната конкурентноспособност и последваща реализация. На новооткритите работни места ще бъдат назначени четири лица,  две от които ще са от следните специфични категории – безработни лица с ниска степен на образование и/или продължително безработни и неактивни лица, и/или безработни лица на възраст над 54 години, и/или безработни младежи до 29 години включително, а при избора на останалите две лица, с приоритет ще бъдат лица от специфичните категории.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Проектното предложение предвижда „ЮНИ АУТО” ЕООД да сключи трудови договори с четири безработни и неактивни лица, две от които ще са от следните специфични категории – безработни лица с ниска степен на образование и/или продължително безработни и неактивни лица, и/или безработни лица на възраст над 54 години, и/или безработни младежи до 29 години, а останалите две лица, с приоритет ще бъдат избрани от специфичните категории. Лицата от целевата група ще бъдат активно търсени с помощта на ДБТ, образователни структури и други организации притежаващи информация за безработни и неактивни лица. Лицата ще бъдат назначени на трудови договори на длъжност „Автомонтьор” с код по НКПД 72312001, за срок от 12 месеца, на 8 часов работен ден, при едносменен режим на работа. Ще бъдат взети мерки по осигуряването на безопасни условия на труд, съгласно разпоредбите на ЗБУТ, като новонаетите лица ще бъдат обслужвани и консултирани от служба по трудова медицина. , Contracted Amount: 34 628.49 , Reported Amount: 34 508.67
  • Activity: Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност" с наименование на обучението „Компютърна грамотност” на вече наетите по проекта лица.: Ще се осигури обучение по ключова компетентност „Дигитална компетентност” с наименование на обучението „Компютърна грамотност” на четирите новоназначени по проекта лица. Обучението ще спомогне за осигуряване на възможност за достъп до информация за професионална реализация, за нови технологии в упражняваната професия и за осигуряване на екологична устойчивост при извършване на дейността на бенефициента, както и за по-отговорно мислене при опазването на околната среда и подкрепа за зелен растеж в рамките на дейността, в която са новонаетите лица. Обучението общо ще бъде с продължителност 45 учебни часа, като 15 учебни часа от тях ще бъде обучението по теория, а 30 учебни часа - обучението по практика. В обучението ще бъдат включени четирите новоназначени лица. След проведеното обучение, успешно преминалите, ще притежават сертификати по ключова компетентност „Дигитална компетентност” с наименование на обучението „Компютърна грамотност”., Contracted Amount: 2 571.51 , Reported Amount: 2 480.00
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: По проекта ще бъдат назначени 4 безработни и неактивни лица на 8 часов работен ден, при едносменен режим на работа на длъжност „Автомонтьор” с код по НКПД 72312001, за срок от 12 месеца. За работата си на длъжността, новонаетите лица по проекта, трябва да разполагат с оборудване. За 4-те новооткрити работни места ще бъде осигурено оборудване за работа и машини - подемници, инструментални колички (шкаф) оборудвани с комплекти инструменти за автосервиз, гайковерти, работни маси за автосервиз, канален крик тип жираф.Ще се осигурят и индивидуални предпазни средства за новонаетите лица, съобразени с условията и спецификата на труда – гащиризони и работни обувки за всеки един новоназначен . По този начин ще се гарантира пълна техническа окомплектованост на новоразкритите работни места в дългосрочен период. Закупените дълготрайни активи ще са целево определени за дейността техническо обслужване и ремонт на автомобили само на новоназначените лица и ще бъдат изцяло използвани само от тях. За срока на изпълнение на проекта оборудването ще бъде застраховано., Contracted Amount: 19 544.00 , Reported Amount: 19 382.74
  • Activity: Организация и управление на проекта.: Целта на дейността по организация и управление на проекта е да се постигнат заложените цели по проекта. Дейността включва ръководене и координиране на изпълнението, контролиране, техническо и финансово отчитане на дейностите по проекта, за което е необходимо професионално отношение към спецификата на проекта. Ще се сформира качествен и високоефективен екип, който да създаде организация за изпълнение на заложените в проекта дейности. Лицата участващи в управлението и организацията на проекта ще са с дългогодишен опит в управление и реализация на проекти финансирани от ЕС. Работата по организация и управление ще се изпълнява през цялото времетраене на проектните дейности, като за това дейността им е разписана в целия период от проекта – 13 месеца. Управленския екип на проекта ще координира и контролира цялостната организация, ще осъществява комуникацията между бенефициента и Управляващия орган, ще проследява изпълнението на предварително определените цели и дейности и др. Управленският екип на проекта ще е съставен от ръководител, координатор и счетоводител. Ръководител по проекта ще е Емилия Йорданова Апостолова-Константинова. Ръководителят на проекта ще извършва дейности по управление на проекта (подготовка на отчети, избор на външни изпълнители и т.н.) и осигуряване на публичност и прозрачност. Той ще координира и контролира цялостната организация, провеждане и управление на проекта, ще комплектова документи при представяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащания. Ще осъществява дейности по осигуряване на успешното информиране и публичност на проекта. Координаторът по проекта ще подпомага работата на ръководителя на проекта, ще следи за спазване на предвиданите срокове за изпълнение на отделните задачи и дейности. Ще съдейства за комплектоване на документи при представяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащания. Ще осъществява дейности по осигуряване на успешното информиране и публичност на проекта. Счетоводителят по проекта е лицето което ефективно и своевременно ще организира, координира, контролира и отчита цялостната финансова дейност на проекта. Ще контролира правилното съставяне на първичните разходооправдателни счетоводни документи, спазването на финансовата дисциплина и отчетност. Ще съставя всички счетоводни операции, ще осъществява контакти с Данъчна администрация, РУСО и др. Ще изготвя данъчни и осигурителни декларации. Ще изготвя междинни и финалния финансови отчети по проекта. Системата на синергия на екипа за управление на проекта и своевременното отчитане на дейностите ще са гарант за прозрачност при вземане на решения за реализиране на проекта., Contracted Amount: 6 448.00 , Reported Amount: 6 386.36
  • Activity: Информиране и публичност.: Дейността ще бъде извършвана съгласно насоките и изискванията на Единният наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. На всички изработени материали във връзка с дейността ще бъде указано финансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС с упоменаване на ЕС, упоменаване на фонда, който указва подкрепа на проекта и общото лого за програмен период 2014-2020г., в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. Ще бъдат поставени стикери - надписи върху дълготрайните активи и част от материалите закупени със средства предоставени от ЕС по проекта (чанти за документи, папки, класьори и др.) За успешното информиране и публичност на проекта ще бъдат предприети всички необходими стъпки за популяризиране на обстоятелството, че проекта се финансира от ЕСФ по ОП „Развитие на човешките ресурси”., Contracted Amount: 1 289.00 , Reported Amount: 1 289.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PLAMENA, Contracted Amount*: 1 444.80 , Reported Amount**: 1 499.24
  • Contractor: EMILIA, Contracted Amount*: 2 100.00 , Reported Amount**: 2 320.00
  • Contractor: GAR AGENT, Contracted Amount*: 19 344.00 , Reported Amount**: 19 344.00
  • Contractor: STM EURO - BULMEDIC, Contracted Amount*: 80.00 , Reported Amount**: 80.00
  • Contractor: NIKOLAY, Contracted Amount*: 1 680.00 , Reported Amount**: 1 900.00
  • Contractor: REBIRTH, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 289.00
  • Contractor: EXPERTIKA, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: TRAIANA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 74.00
  • Contractor: DIGIPEKS, Contracted Amount*: 393.12 , Reported Amount**: 393.12
  • Contractor: TONERSPOT, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 200.00
  • Contractor: VIENNA INSURANCE GROUP, Contracted Amount*: 38.74 , Reported Amount**: 38.74
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 64 481.00 BGN
Grant 64 481.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 63 700.99 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на канцеларски и хигиенни материали във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”, по обособени позиции: • Обособена позиция 1 – Доставка на канцеларски материали; • Обособена позиция 2 - Доставка на хигиенни материали; • Обособена позиция 3 - Доставка на тонер касета и 5 броя зареждане на тонер касета., Estimated Amount: 667.12
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Доставка на канцеларски материали
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 - Доставка на хигиенни материали
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 - Доставка на тонер касета и 5 броя зареждане на тонер касета
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на материали за информиране (плакат А3 и стикери), във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”., Estimated Amount: 90.00
  • Differentiated position 1: Доставка на материали за информиране (плакат А3 и стикери), във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на материали за информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”., Estimated Amount: 1 199.00
  • Differentiated position 1: Доставка на материали за информиране и публичност във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на машини, инсрументи и оборудване за автосервиз, и работно облекло за 4 лица на длъжност „Автомонтьор”, във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”., Estimated Amount: 19 344.00
  • Differentiated position 1: Доставка на машини, инсрументи и оборудване за автосервиз, и работно облекло за 4 лица на длъжност „Автомонтьор”, във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Обслужване от Служба по трудова медицина за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”, Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Обслужване от Служба по трудова медицина за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Обучение по Ключова Компетентност 4 „Дигитална компетентност” с наименование на обучението „Компютърна грамотност” на 4 лица на длъжност „Автомонтьор”, във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”., Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Обучение по Ключова Компетентност 4 „Дигитална компетентност” с наименование на обучението „Компютърна грамотност” на 4 лица на длъжност „Автомонтьор”, във връзка с изпълнение на проект „Работа в „ЮНИ АУТО”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Сключване на граждански договор на длъжност „Координатор” за срок от 13 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”., Estimated Amount: 9.17
  • Differentiated position 1: Сключване на граждански договор на длъжност „Координатор” за срок от 13 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Сключване на граждански договор на длъжност „Счетоводител” за срок от 13 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”., Estimated Amount: 6.88
  • Differentiated position 1: Сключване на граждански договор на длъжност „Счетоводител” за срок от 13 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Сключване на застраховка на новозакупени машини, инструменти и оборудване за автосервиз за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”, Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Сключване на застраховка на новозакупени машини, инструменти и оборудване за автосервиз за срок от 12 месеца, във връзка с изпълнение на проект Работа в „ЮНИ АУТО”
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN