Identification

UMIS Number BG-RRP-8.004-0001-C01
Project Name C8.I4 "Intermodal terminal in Ruse"
Beneficiary 130823243 STATE ENTERPRISE NATIONAL RAILWAY INFRASTRUCTURE COMPANY
Funding RRF ==> Recovery and Resilience Plan
Date of the Contract/Order 16.02.2023
Start Date 01.03.2022
End Date 31.03.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Инвестицията включва изграждането на нов интермодален терминал (ИМТ), който обединява различни видове транспорт (по вътрешни водни пътища, железопътен и автомобилен), и неговата инфраструктура за контейнери в Русе (Северен централен регион за планиране в България). Русе е ключов интермодален център/пресечна точка (в основната мрежа за интермодален транспорт на TEN-T съгласно Регламент (ЕС) № 1315/2013 като част от транспортния коридор Рейн-Дунав на ЕС).
Проектът ще обхване изграждането на основната и помощната инфраструктура. Оставащото оборудване за товарене и разтоварване ще бъде предоставено от бъдещия оператор на терминала. Собственик на терминалната инфраструктура ще бъде българската държава, но процедурата за възлагане на строителството трябва да бъде проведена от Националната компания „Железопътна инфраструктура“.
Изпълнението на инвестицията трябва да приключи до 31 декември 2025 г., а процедурата за избор на оператор на ИМТ да започне до 31 март 2026 г.
Activities
  • Activity: Дейност 1 Планиране и проектиране: Разходи за проектиране, проучвания, анализи, стратегии, програми и т.н., Contracted Amount: 1 081 085.27 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2 Строителство: Дейността вклюва: СМР инфраструктура Закупуване на машини и оборудване Непредвидени разходи, Contracted Amount: 46 340 154.44 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 Надзор по време на проектирането и строителството (оценка на съответствието, строителен надзор по ЗУТ, оценка оперативна съвместимост и оценка на риска): Разходи за тип (инвеститорски/авторски/ строителен) контрол, Contracted Amount: 2 662 799.07 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4 Публичност: Осигуряване на публичност по инвестицията., Contracted Amount: 30 892.33 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5 Техническа помощ / Организация и управление: Техническа помощ / Организация и управление, Contracted Amount: 1 834 501.89 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 Избор на оператора на интермодалния терминал: Избор на оператора на интермодалния терминал чрез склюване на концесионен договор., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: VT - Treyd, Contracted Amount*: 12 868.76 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TOP ELANA, Contracted Amount*: 1 260.90 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Completion of the intermodal terminal construction, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Selection of the operator of the intermodal terminal, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Contract for supervision under the Spatial Development Act concluded, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Contracts for technical design and construction of the new intermodal terminal, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Консултантска услуга за оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор и управление изпълнението на договор „Изработване на технически проект, работни чертежи и детайли и изграждане на Интермодален терминал в Северен централен район за планиране в България – Русе", Estimated Amount: 1 744 257.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изработване на технически проект, работни чертежи и детайли, авторски надзор и изграждане на Интермодален терминал в Северен централен район за планиране в България – Русе“, Estimated Amount: 54 130 139.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП /доставка на класьори, формуляри, други напечатани изделия от хартия, картон и кламери/, за нуждите на звената за подготовка, управление и изпълнение на проекти в ДП НКЖИ в пет обособени позиции, Estimated Amount: 17 015.90
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 5. Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП /доставка на класьори, формуляри, други напечатани изделия от хартия, картон и кламери/, за нуждите на ЗПУИП „ГКТ“ за срок от три години.
    Contractor: VT - Treyd
    Contract total funded value: 12 868.76
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, извън списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (доставка на копирна хартия, пишещи и лепящи средства, пощенски пликове, настолно офис оборудване, компютърни аксесоари и други) за нуждите на звената за подготовка, управление и изпълнение на проекти в ДП НКЖИ - в пет обособени позиции, Estimated Amount: 109 263.75
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 5 „Доставка на канцеларски материали, извън списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП (доставка на копирна хартия, пишещи и лепящи средства, компютърни аксесоари и други) за нуждите на ЗПУИП „ГКТ“ за срок от три години.
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 1 260.90

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN