Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0001-C04
Project Name Regional Information Center - Haskovo
Beneficiary 000903946 Haskovo Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 24.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение “Областен информационен център - Хасково”  е подчинено и съответства изцяло на общите цели на НКС и СП за Пр. период 2014-2020, а именно: популяризиране на ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите; осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на програмите; изграждане и поддържане на високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на СП и програмите. В периода 2015-23г. ОИЦ-Хасково ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ, ще надгради постигнатата познаваемост за европейските фондове и програмите, като съзнателно и целенасочено ще работи за повишаване прозрачността при изпълнение и управление на програмите, и гради широко обществено доверие и подкрепа. Проектът ще допренесе за постигане целите на приоритетна ос 4 на ОПДУ и НКС за ПП 2014-2020 чрез изпълнение на следните основни дейности:Дейност 1: Обезпечаване дейността на ОИЦ и изпълнение на проекта; Дейност 2: Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медиите; Дейност 3: Публичност и визуализация по проекта. Дейностите ще се изпълняват и чрез активното включване на местните администрации, ДБТ и РИО, и средни училища и др. При изпълнение на проекта ще се спазват хоризонталните политики за Насърчаване на равенството между мъжете и жените, Недопускане на дискриминация и достъпност, за партньорство, за Устойчиво развитие, за Обществени поръчки. Резултатите от изпълнението на проекта ще се изразяват основно в популяризиране на  ЕСИФ, в надграждане постигнатата познаваемост за европейските фондове и програмите, повишаване прозрачността при изпълнение и управление на програмите, изграждане на широко обществено доверие и подкрепа. Резултатите ще бъдат постигнати чрез активна целенасочена работа със следните целеви групи: Служители на ОИЦ; Кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; УО и МЗ на програмите, финансирани от ЕСИФ; Широката общественост.
Activities
  • Activity: Обезпечаване дейността на ОИЦ и изпълнение на проекта: Наети са следните служители, които ще работят в ОИЦ за реализиране на дейностите по проекта:Управител - 1 бр. и Експерти -2 бр. Определеният бр служители и техните възнаграждения са съобразени с НК и ПН. Разходите за възнаграждения са в размер на 129 379,02 лв. и представляват брутни суми, вкл.и дължимите от работодателя осиг. вн. Нормалният работен цикъл на служителите е обезпечен с разходи за командировки за пътувания, свързани с мероприятия, организирани от ЦКЗ, УО/МЗ и др. ОИЦ, и съобразен с НКС. Предвидени са разходи за дневни в размер на 710,00 лв, за пътни в размер на 600 лв. и квартирни в размер на 963,00 лв. При обективна необходимост, служителите ще организират и проведат на територията на област Х-во срещи с кандидати и бенефициенти и др. За обезпечаване на пътуванията са предвидени дневни команд. в размер на 220 лв и пътни /в т.ч.гориво/ в размер на 240лв . Подробна обосновка и разбивка на разходите е направена в пр.1 Фин. обосн. на бюдж.на проекта. Служителите на ОИЦ ще отчитат работа си чрез мес. отчети и ком. зап. и др. документи. За обезпечаване на нормалния работен процес в инфо център са предвидени р-ди за телефон, ел. енергия, ВиК, СОД,почистване с вкл. сан-хиг мат.; канц. мат, интернет. Канц. мат. и конс., ще бъдат доставяни регулярно по заявка към фирма външен изпълнител, избрана по реда на ЗОП. Заявките ще включват всички необходими за нормалния работен процес на ОИЦ мат. в т.ч. хартия, папки, класьори, тонери и др. за периода на обща стойност 4 999,45 лв.; Предвиден е разход за тел. услуги (стац. и моб.) на стойност 3025,39 лв.; за ел. енергия в размер на 8511,64 лв.; за вода в размер на 261 лв.;За гарантиране сигурността и опазване на имуществото е сключен договор с изпълнител за охрана по реда на ЗОП на стойност 730лв.За осигуряване хигиената на офиса на ОИЦ и общите части пред помещението , е сключен дог. с изпълнител на Почистване, с вкл. конс.и мат, и човешки ресурс на стойност 11 100лв. За нуждите на ОИЦ ще бъде осигурен достъп до Интернет за 3 работни и 2 посетителски места чрез договор с външен изпълнител по реда на ЗОП, на стойност 1270,20 лв. В предишният програмен период за нуждите на ОИЦ и популяризине на мрежата от ОИЦ в Б-я и ОП, бе закупен видеоекран (стена) Екранът е разположен в ЦГЧ на Хасково и позволява получаване на достъпна информация по интерактивен начин за възможности за финансиране по ОП и добри практики. С оглед устойчивост и обезпечаване на работата му са предвидени експл. р-ди, (в т.ч. ел. ен., наем на помещение за контролера и техн. лице за обслужване) в размер на 4810 лв.С цел обезпечаване на непредвидени повреди на оборудването и обзавеждането, закупени в предишния ПП, е предвиден разход за Поддръжка и ремонт на оборудване и обзавеждане в размер на 3064,77 лв. Съгласно КБВ 2014-2020 следва да се изпълни брандиране на витрина на офиса на ОИЦ. С цел икономии на средства, ще бъдат брандирани с ново фолио и бранд само около 3 м2 от фасадата на ОИЦ на стойност 108 лв .Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител по реда на ЗОП. - Всички горепосочени разходи са подробно описани и обосновани в пр.1 Фин. обосн. на бюджета на проекта. За качественото изпълнение на проектните дейности е предвиден 4 членен екип. Разходите за изпълнение и управление на проекта са в размер на 28 621лв , като е спазено изискването да не надвишават 10% от БФП. , Contracted Amount: 169 992.47 , Reported Amount: 194 718.14
  • Activity: Организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медиите: ОИЦ-Хасково ще организира и провежда публични инф. събития и събития за работа с медиите; ще участва в общи инициативи на мрежата от ОИЦ в България и ЦИКО. Целта на тези събития е разпространение на обща инф. относно политиките на ЕС, СП, управлението и изпълнението на ЕСИФ; Предоставяне на конкретна инф. на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ; Събиране и разпространение на инф., и популяризиране на добри практики във връзка с ЕСИФ; Разпростр. на инф. и рекламни материали относно целите, начините и възможностите за финансиране от ЕСИФ в България; Сътрудничество с УО/ МЗ на ОП и работа с национални, регионални медии и др. мрежи за информация на ЕС, във връзка с изпълнение на функциите им. За реализирането на дейността са предвидени разходи за наем на зали, за кафе–паузи за участниците, за командировки за служителите, които са пряко ангажирани с организирането и провеждането на инфо. събития, разходи за изработка и доставка на рекл. тефтери и химикали за участниците и дипляна, Общият брой на предвидените инфо събития е разписан съгласно Насоките за кандидатстване по процедура BG05SFOP001-4.001 за БФП, Процедурния наръчник и приложенията към него. В област Хасково има 11 общински центъра. Средно годишно се предвижда провеждането на 2 основни публични инфо събития или 2х11х3години = 66 събития и 1 обща инициатива на мрежата на територията на всяка община -. Пътуванията ще се извършват от 2-ма служители на ОИЦ, като третият ще покрива нуждите на място в офиса. Общо предвидените инф. събития, свързани с пътувания са 99 за целия период до 31.12.2018г, като са предвидени 18 допълнителни пътувания. Служителите на ОИЦ са пряко ангажирани с подготовката и провеждането на събитията. За обезпечаване на пътуванията по проекта ще бъде закупен автомобил. За провеждането на събитията са предвидени разходи за наем на зали в размер на 240 лв. За 66 инф. събития са предвидени кафе-паузи за участниците, като се допуска, че техният брой ще бъде 15 на събитие и така е калкулиран общ разход за 66 събития с 15 участника х 58 лв в размер на 3828 лв. За нуждите на участниците се предвижда и изработка е доставка на Рекламни работни тефтери на стойност 2400лв, Рекламни химикали на стойност 720лв и инф. дипляна на стойност 505,50 лв. изработени и доставени са Рекламни тениски на стойност 3072 лв; Рекламни шапки на стойност 1920 лв; Рекламни раници на стойност 8640 лв; Рекламни чадъри на стойност 5760; Рекламни USB флашки 4 GB на стойност 2880; Рекламни визитници на стойност 2688 лв. и рекламно домино на стойност 1200 лв.; външни зарядни устройства/батерия/ - на стойност 13152 лв. и еко запалки с вградено USB и батерия за многократна употреба на стойност 4608 лв. Предвижда се изработка и доставка на Външен хард диск мин. 1 TB, брой 40 х 110,00= 4400 лв, Термо чаши 400 мл брой 250 х 4,90= 1 225,00 лв. и Поларно одеало за пътуване 100/170 брой 250 х 6,00= 1 500,00 лв. За реализиране на общите инициативи на мрежата от ОИЦ и ЦИКО са предвидени средства в общ размер на 15 000 лв. Конкретните план-сметки за всяка инициатива ще бъдат изготвени и представени на УО преди провеждането на всяко събитие.В хода на изпълнение на дейностите и с оглед разписаните процедури за работа на инф. център, са предвидени работни срещи с представителите на медиите (печатни и електронни), с цел изграждане на позитивни партньорски отношения и максимална публичност на дейностите по проекта. Предвидени са 6 работни срещи , за които не са предвидени разходи. Срещите ще се състоят в офиса на ОИЦ- Хасково. Всички разходи, свързани с организ. и провеждането на инф. събития, срещи и други, са подробно обосновани и разписани в приложение 1 Финансова обосновка на бюджета на проекта. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи, снимков материал, командировъчни заповеди, обратни връзки (анкети) от участниците, присъствени списъци на участниците, доклад за извършена работа от служителите и др. , Contracted Amount: 76 651.50 , Reported Amount: 74 396.98
  • Activity: Публичност и визуализация по проекта: За популяризиране на дейностите по проекта са предвидени разходи за визуализация и публичност, както следва: -Брандиране на тотем(външен указателен) - ще бъде брандиран двустранно съществуващият тотем, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; -Банер (стойка) - ще бъдат изработени 2 бр. Еко- банер със стойки за изложения и презентации, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; -Брандиране на автомобил- закупеният по проекта автомобил ще бъде брандиран, съгласно Концепция за брандинг и визия 2014-2020; Разходите , свързани с дейността са подробно описани в приложение 1 - Финансова обосновка на бюджета на проекта. Проект ОИЦ - Хасково разполага с видеоекран (видеостена), закупен в предишния програмен период. Екранът е разположен в централната градска част на областния град, в непосредствена близост до административната сграда на община Хасково и с пряк достъп за гражданите и гостите на Хасково до информацията, която се излъчва. Видеоекранът е чудесна възможност за популяризиране работата на ОИЦ - Хасково, на мрежата от ОИЦ в България, ОПДУ и другите Оперативни програми. Всички видеоматериали, изработени за популяризиране на ЕСИФ в България и предоставени на ОИЦ от УО и бенефициентите по ОП, ще бъдат излъчвани безплатно в процеса на изпълнение на проекта. Дейностите по информация и публичност целят да изградят позитивна представа в общността за финансиращата програма, подкрепата на ЕС чрез ЕСИФ, както и ролята на областния информационен център Хасково. Те ще бъдат съобразени с изискванията за публичност, с НКС и Единният наръчник на бенефициента за прилагане мерките за информация и комуникация, публикувани и на Единния информационен портал www.eufunds.bg и Концепция за брандинг и визия 2014-2020 на 28-те информационни центрове за популяризиране на ЕСИФ в България. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи, снимков материал., Contracted Amount: 519.90 , Reported Amount: 519.90
  • Activity: Закупуване на автомобил и обезпечаване на свързаните разходи за поддръжка, експлоатация и ремонт.: За нуждите на изпълнението на проекта е закупен автомобил на стойност 35988лв. "Разходът е разписан, съгласно насоките за кандидатстване по процедура BG05SFOP001-4.001 за БФП до максимално допустимият размер от 36 000лв . Целта е да се закупи автомобил, който ще бъде достатъчно удобен за удовлетворяване нуждите при пътуване в страната, включително превоз на материали и техника, необходими за качественото провеждане на информационни срещи и събития. Следва да оговаря на следните минимални изисквания: Нов , неупотребяван; Пътнически лекотоварен автомобил; Брой места 6+1 с възможност за лесен демонтаж и монтаж на допълнителните седалки; бр. врати - 5 ; Двигател с кубатура мин. 1900 см³; Мощност – не повече от 100 к.с.; Двигателя да отговаря на емисионна норма EU6; Предно задвижване; Алармена система; Климатична система; Предни въздушни възглавници; Странични въздушни възглавници за предните две места; ESP – електронна стабилизираща програма; Сервоуправление; Скоростна кутия : мин 5 степенна ръчна или автоматична; Вид гориво : дизел или бензин; Радиоприемник и тонклони; Цвят на купето (външен ): бял или тъмносин; 2 ключа ;Подови стелки; Резервна гума; Гаранция : 120 000 км пробег и не по-малко от 5 години експлоатация; Предни електрически стъкла; Задно стъкло с отопление; Автомобилът да е оборудван с предпазни колани, чистачки; Бордова литература на български език и сертификат; Предложението да е придружено със снимков материал или друг вид визуализация за предлагания автомобил. За нормалното въвеждане в експлоатация и поддръжката му , са предвидени и разходи за застраховки на МПС (в т.ч. гр.отг и каско),както и други, непредвидени разходи. Разходи за поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС на стойност 1227,13 лв. Разходи за застраховки на МПС на стойност 2000,00 лв. Всички разходи, свързани със закупуване и с поддръжката, ремонт и експлоатацията му са подробно обосновани и разписани в приложение 1 Финансова обосновка на бюджета на проекта. Дейността ще се отчита с фактури, приемо-предавателни протоколи. , Contracted Amount: 39 215.13 , Reported Amount: 39 220.28

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mobiltel EAD, Contracted Amount*: 9 250.00 , Reported Amount**: 2 883.53
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 653.93 , Reported Amount**: 653.93
  • Contractor: Dimo, Contracted Amount*: 7 627.14 , Reported Amount**: 17 869.82
  • Contractor: Plamen, Contracted Amount*: 1 431.18 , Reported Amount**: 1 768.82
  • Contractor: Yuliya, Contracted Amount*: 8 240.00 , Reported Amount**: 8 421.65
  • Contractor: ESCOM LTD, Contracted Amount*: 1 270.20 , Reported Amount**: 1 270.20
  • Contractor: "Territorial Organisation of Science- Technical Unions" Association, Contracted Amount*: 1 110.00 , Reported Amount**: 4 550.99
  • Contractor: Energy Financial Group AD, Contracted Amount*: 10 961.74 , Reported Amount**: 1 932.94
  • Contractor: Feeria my Ltd, Contracted Amount*: 255.00 , Reported Amount**: 255.00
  • Contractor: Ioanna, Contracted Amount*: 2 704.38 , Reported Amount**: 13 476.75
  • Contractor: SYSTEM SECURITY EQUIPMENT -168 ltd, Contracted Amount*: 730.00 , Reported Amount**: 730.00
  • Contractor: Yanitza, Contracted Amount*: 1 080.00 , Reported Amount**: 1 316.85
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE EAD, Contracted Amount*: 29 999.00 , Reported Amount**: 667.29
  • Contractor: Teodora, Contracted Amount*: 5 555.82 , Reported Amount**: 5 866.71
  • Contractor: Dilyana, Contracted Amount*: 183.20 , Reported Amount**: 183.20
  • Contractor: AVTOHIT 2000 Ltd., Contracted Amount*: 35 988.00 , Reported Amount**: 35 988.00
  • Contractor: Dimo, Contracted Amount*: 1 714.97 , Reported Amount**: 1 973.30
  • Contractor: Petya, Contracted Amount*: 8 240.00 , Reported Amount**: 8 459.34
  • Contractor: Ioanna, Contracted Amount*: 43 465.60 , Reported Amount**: 31 284.21
  • Contractor: ANABELA LTD, Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 300.90
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 17 760.00 , Reported Amount**: 17 760.00
  • Contractor: Bulstrad Vienna Insurance Group JSC, Contracted Amount*: 1 700.00 , Reported Amount**: 583.63
  • Contractor: Miglena, Contracted Amount*: 2 267.81 , Reported Amount**: 2 267.81
  • Contractor: Vasilena, Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 4 411.86
  • Contractor: Krasimira, Contracted Amount*: 152.00 , Reported Amount**: 152.00
  • Contractor: PLAMEN, Contracted Amount*: 3 570.79 , Reported Amount**: 3 570.79
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 6 606.00 , Reported Amount**: 6 606.00
  • Contractor: Nevena, Contracted Amount*: 39 616.62 , Reported Amount**: 22 833.82
  • Contractor: Stil- 96 LTD, Contracted Amount*: 4 540.00 , Reported Amount**: 552.01
  • Contractor: Reklama Consult, Contracted Amount*: 30 413.40 , Reported Amount**: 30 413.40
  • Contractor: Sibel, Contracted Amount*: 11 100.00 , Reported Amount**: 9 348.84
  • Contractor: ST "Tano- Nikolay Trailov", Contracted Amount*: 8 688.00 , Reported Amount**: 8 687.96
  • Contractor: EVN, Contracted Amount*: 12 210.00 , Reported Amount**: 5 873.98
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 1 200.00
  • Contractor: Student Cooperation "Temida", Contracted Amount*: 1 925.60 , Reported Amount**: 1 925.05
  • Contractor: Diyana, Contracted Amount*: 457.42 , Reported Amount**: 457.42
  • Contractor: Dimo, Contracted Amount*: 41 865.06 , Reported Amount**: 30 682.00
  • Contractor: Kopilik EOOD, Contracted Amount*: 3 074.40 , Reported Amount**: 3 074.40
  • Contractor: Ivelina, Contracted Amount*: 183.20 , Reported Amount**: 183.20
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 2 983.00 , Reported Amount**: 1 390.96
  • Contractor: Vasilena, Contracted Amount*: 4 178.95 , Reported Amount**: 4 178.95
  • Contractor: VIK Ltd, Contracted Amount*: 222.00 , Reported Amount**: 261.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 3 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 72.00 , Reached amount: 72.00
Indicator 4 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 720.00 , Reached amount: 727.00

Financial Information

Total Project cost 310 289.98 BGN
Grant 310 289.98 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 310 289.98 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 96.28 0.00 96.28 СТУДЕНТСКА КООПЕРАЦИЯ "ТЕМИДА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 212.67 0.00 212.67 РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на автомобил" по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-4.001, приоритетна ос № 4 „Техническа помощ за управлението на ЕСИФ“, с наименование „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“, по Оперативна програма „Добро управление“ за нуждите на ОИЦ – Хасково., Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобил
    Contractor: AVTOHIT 2000 Ltd.
    Contract total funded value: 35 988.00
Procedure 2 Subject to due process: „Кетъринг”, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFOP001-4.001, приоритетна ос № 4 „Техническа помощ за управлението на ЕСИФ“, с наименование „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“, по Оперативна програма „Добро управление“ за нуждите на ОИЦ – Хасково, по проект „Областен информационен център Хасково“, ДБФП № BG05SFOP001-4.001-0001-C01, Estimated Amount: 5 228.00
  • Differentiated position 1: Кетъринг
    Contractor: ST "Tano- Nikolay Trailov"
    Contract total funded value: 5 228.00
Procedure 3 Subject to due process: Дейности по осигуряване на публичност и визуализация на проекти финансирани от Европейския съюз по Обособена позиция № 5: По проект Областен информационен център-Хасково BG05SFOP001-4.001-0001-CO1 по ОПДУ 2014-2020“, Estimated Amount: 5 053.33
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №5: По проект Областен информационен център-Хасково BG05SFOP001-4.001-0001-CO1 по ОПДУ 2014-2020“
    Contractor: Reklama Consult
    Contract total funded value: 4 253.40
Procedure 4 Subject to due process: Дейности по осигуряване на публичност, информация и визуализация на проекти, финансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове по обособени позиции; Обособена позиция 4 по проект Областен информационен център-Хасково BG05SFOP001-4.001-0001-CO2 по ОПДУ 2014-2020“, Estimated Amount: 41 440.00
  • Differentiated position 1: „Изработка и доставка на рекламно-информационни материали ” за нуждите на ОИЦ – Хасково, по проект „Областен информационен център - Хасково“, ДБФП № BG05SFOP001-4.001-0001-C02
    Contractor: Reklama Consult
    Contract total funded value: 26 160.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на гориво- бензин А95Н (А98Н), дизелово гориво, пропан бутан, смазочни масла и препарати за нуждите на автомобилния парк на Община Хасково, общински предприятия и второстепенни разпоредители с бюджетни кредити. , Estimated Amount: 2 983.00
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Хасково, общински предприятия и второстепенни разпоредители с бюджет, Estimated Amount: 100 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение на база стандартизирани товарови профили от изпълнител, координатор на балансираща група, за нуждите на Община Хасково", Estimated Amount: 1 547 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нетна електрическа енергия ниско напрежение на база стандартизирани товарови профили от изпълнител, координатор на балансираща група, за нуждите на Община Хасково"
    Contractor: Energy Financial Group AD
    Contract total funded value: 10 961.74
Procedure 8 Subject to due process: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково, Estimated Amount: 20 280.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 17 760.00
Procedure 9 Subject to due process: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково ДБФП BG05SFOP001-4.001-0001-CO2 по ОПДУ 2014-2020, Estimated Amount: 7 125.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на рекламно-информационни материали по проект Областен информационен център-Хасково ДБФП BG05SFOP001-4.001-0001-CO2 по ОПДУ 2014-2020
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 6 606.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN