Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.008-0009-C06
Project Name Renovation and modernization of the educational infrastructure in Blagoevgrad
Beneficiary 000024695 MUNICIPALITY OF BLAGOEVGRAD
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 13.02.2018
Start Date 13.02.2018
End Date 27.06.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Description

Brief description
Проектното предложение е разработено с цел да допринесе за реализацията на Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Благоевград и е част от Инвестиционната програма на Община Благоевград. В рамките му се предвижда създаване и осигуряване на модерна, функционална, здравословна, енергийно ефективна и достъпна среда на образователната инфраструктура в Благоевград, което ще се осъществи чрез ремонт, обновяване и модернизация на четири обекта, както и изграждане на две нови сгради и подпорна стена към една от тях, към два от обектите, предвидени за интервенция. В проекта са включени три училища - Национална хуманитарна гимназия (НХГ) "Св. св. Кирил и Методий", Трето основно училище (Трето ОУ) "Димитър Талев" и Пето средно училище (Пето СУ) "Георги Измирлиев", както и една детска градина - Детска градина (ДГ) № 8 "Вечерница". Към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" ще бъде изграден физкултурен салон и подпорна стена към него, както и нова сграда за целодневна грижа на деца към ДГ. Освен това, в ДГ № 8 "Вечерница" ще бъдат преместени три детски площадки и ще бъде изградена една нова. В основната сграда на детската градина ще бъдат доставени и монтирани нови уреди в кухнята и пералнята, както и ще бъдат подменени мебелите в занималните и спалните помещения. 
Обектите, предвидени за интервенция, са едни от най-важните учебни заведения в Община Благоевград и обновяването на материално-техническата им база ще доведе до цялостно подобряване на учебно-възпитателния процес, ще улесни въвеждането на нови методи на обучение, които да повишат и задържат интереса на децата и учениците и ще се отрази благоприятно на мотивацията им за усвояване на знания и придобиване на умения. Чрез реализацията на проекта на учениците и децата ще бъде предоставен сграден фонд с естетична, привлекателна и достъпна учебна среда чрез монтирането на устройства за достъп на деца и ученици с увреждания, което ще подобри качеството на работната среда в учебните заведения.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Дейността предвижда сформиране на екип от експерти за организация и управление на проекта (ЕОУП). Основната цел е да се постигне максимално ефективно управление на проекта, прозрачно разходване на средствата, добра отчетност, както и да се координира постигането на целите, заложени в проекта. Добрата организация и компетентно управление са предпоставки за успешното изпълнение на проекта - осъществяване на всички предвидени дейности и постигане на заложените индикатори. Съставеният екип ще притежава необходимия опит и квалификация и ще осъществява дейности през целия проектен период. Неговите отговорности ще бъдат да планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности по проекта, като с това ще се гарантират оптимизираното използване на проектните ресурси, постигането на ефективна координация и комуникация с избраните изпълнители на проектните дейности, както и прозрачност и добра отчетност при изпълнението на проекта. Екипът включва членове, заемащи следните позиции: - Ръководител на проекта - Експерт СМР - Юрист - Счетоводител - Координатор на административно изпълнение на проекта - Експерт "Обзавеждане и оборудване" - Експерт "Връзки с обществеността" - Технически сътрудник. Екипът ще провежда регулярни работни срещи, на които ще се проследява процесът на реализация на проекта и ще се отчитат извършените дейности, както и ще се планират предстоящи такива. За проведените срещи ще се изготвят протоколи и ще се попълват присъствени списъци. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за разпределението на задачите и отговорностите на членовете на екипа и ефективната комуникация между тях. Ще бъдат изготвяни междинни технически и финансови отчети за напредъка на проекта, както и финален технически и финансов отчет след приключване на дейностите. За дейността ще са необходими фин. ресурси, свързани с обезпечаването на възнагражденията на ЕОУП, в общ размер на 59567,36лв. и разходи за осигурителни вноски за сметки на работодателя и други плащания по Кодекса на труда., Contracted Amount: 59 567.36 , Reported Amount: 58 263.35
  • Activity: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители на дейностите по проекта: Важно условие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на процедури по възлагане на обществени поръчки. В рамките на дейността ще се подготви тръжната документация, ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители за заложените по настоящото проектно предложение дейности, за които се изискват специфични компетенции и ще бъдат сключени договори с избраните изпълнители. За целта ще бъде изготвен график за провеждане на процедурите за възлагане на обществените поръчки. Процедурите ще бъдат проведени при стриктно спазване на принципите на равнопоставеност, свободна и лоялна конкуренция, прозрачност и недопускане на дискриминация, съгласно разпоредбите на ЗОП и ППЗОП. Юристът, член на ЕОУП, ще изготви тръжните документации за провеждане на процедурите, обявленията за обществената поръчка, решенията за откриване на обществена поръчка и проектите на договорите. Също така, ще организира своевременното изпращане на необходимите документи, в зависимост от вида на процедурата, в „Официален вестник” на Европейския съюз, в Регистъра на обществените поръчки и качването им в профила на купувача. В процеса на изпълнение на проекта се предвижда подготвянето и провеждането на следните процедури за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗОП: 1. Открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг - проектиране, строително-монтажни работи, ведно с авторски надзор по две обособени позиции и извършване на СМР по три обособени позиции; 2. За възлагане на поръчката за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти по обекти ще се ползва правото на "вътрешно възлагане (in house)", съгласно чл. 14, ал. 1, т. 5 от ЗОП, на фирма "БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016" ЕООД, която е със 100 % общинско участие; 3. За възлагане на поръчката за упражняване на строителен надзор по време на строителството по обекти, ще се ползва правото на "вътрешно възлагане (in house)", съгласно чл. 14, ал. 1, т. 5 от ЗОП, на фирма "БЛАГОЕВГРАД ИНВЕСТ 2016" ЕООД, която е със 100 % общинско участие; 4. За възлагането на обществена поръчка за услуга Упражняване на авторски надзор, възложителят ще приложи процедурата по договаряне без предварително обявление по чл. 18, ал. 1, т. 8, съгласно чл. 79, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП; 5. Открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по обособени позиции; 6. Открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация, публичност и визуализация на проекта по две обособени позиции; 7. Открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на строително-монтажни работи по обектите на интервенция: В рамките на дейността е предвидено осъществяване на ремонтни дейности, отговарящи на съвременните стандарти и привеждането на училищните сгради на НХГ "Св. св. Кирил и Методий", Трето ОУ "Димитър Талев" и Пето СУ "Георги Измирлиев" във вид, отговарящ на съвременните образователни изисквания. Реализирането на СМР е основано на предварително извършените обследвания от лицензиран консултант, които ще гарантират спазването на приложимото национално и европейско законодателство, както и точното и коректно изчисление и планиране на необходимите мерки, материали и ресурси за осъществяване на ремонтните дейности. Целта на дейността е сградите на училищата в Община Благоевград да отговарят на изискванията на нормативната база за енергийна ефективност, както и да се създаде възможност за провеждане на качествен образователен процес чрез подобряване на материално-техническата база, отговаряща на съвременните изисквания. Подобрената работна среда за педагогическия и непедагогически персонал в учебните заведения, обекти на интервенция, ще бъде предпоставка за допълнителна мотивация, инициативност и креативност на педагозите, както и за повишаване качеството на образователния процес. Предвидени са следните дейности по СМР за обекти, както следва: 1. НХГ "Св. св. Кирил и Методий": - СМР по ОВК; - ремонт на покрива, включващ подмяна на улуци и водосточни тръби; - ремонт на ел. инсталация; - ремонт на класни стаи и коридори, включващ боядисване на стени и тавани, подмяна на коридорни и кабинетни врати, доставка и монтаж на алуминиеви врати за санитарните помещения; - ремонт на залата за изкуства, включващ ремонт на компрометирана топлоизолационна система и монтаж на осветителни тела; - ремонт на съблекални; - доставка и монтаж на ламиниран паркет; - доставка и монтаж на LED осветление; - ремонт и възстановяване на пожароизвестителна система; - монтиране на устройство за достъп на хора с увреждания. Прилежащото дворно пространство ще бъде благоустроено като се изгради зона със спортни уреди, монтирани върху ударопоглъщаща настилка. 2. Трето ОУ "Димитър Талев": - СМР по ОВК; - ремонт на ел. инсталация; - ремонт на сградна хоризонтална канализация в сутерена на сградата; - ремонт на класни стаи и коридори, включващ боядисване на стени и тавани; - основен ремонт на санитарни възли; - ремонт и възстановяване на пожароизвестителна система; - монтиране на устройство за достъп на хора с увреждания Прилежащото дворно пространство ще бъде благоустроено като се достави и монтира настилка за тенис корт, включващ всички съпътстващи дейности. Ще бъде извършен и ремонт на дворната канализация. 3. Пето СУ "Георги Измирлиев". По сградата на средното училище са предвидени: - СМР по ОВК; - ремонт на класни стаи, коридори и фоайета; - основен ремонт на санитарни възли, включващ и подмяна на ВиК инсталация; - подмяна на парапети; - ремонт и възстановяване на пожароизвестителна система; - монтиране на устройство за достъп на хора с увреждания. Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността са в размер 1 413 432,81 лв. без ДДС или 1 696 119,37 лв. с ДДС, Contracted Amount: 1 413 432.81 , Reported Amount: 1 862 500.72
  • Activity: Изпълнение на инженеринг - проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство : Дейността предвижда изпълнение на инженеринг - проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство за изграждане на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и подпорна стена към него, и нова допълнителна сграда към ДГ № 8 "Вечерница". Дейността инженеринг включва три водещи направления: 1. Дейности, свързани с изработването на инвестиционни проекти от екип от правоспособни проектанти, включващи: извършването на необходимите проучвателни работи и изготвяне на инвестиционни проекти, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба; извършване на всички съгласувания на инвестиционните проекти с експлоатационните дружества, контролни органи и администрации, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на инженеринга; поемане на отговорност за качеството на проектите по време на изпълнение на строителството; 2. Дейности, свързани с: изпълнението на авторски надзор по време на извършване на строително - монтажните работи на строежите; осъществяване на контрол на строителните площадки във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с инвестиционния проект; оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; участия в комисии и съставяне на протоколи за приемане на строителните работи; 3. Дейности, които са свързани с изпълнението на строително - монтажните работи на строежите: строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от изпълнителя и утвърдени от Възложителя инвестиционни проекти за строежите, в съответствие с обяснителната записка, графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в заповедната книга; доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали; съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация при необходимост; гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на дефекти, появили се в заявения гаранционен срок от изпълнителя, свързан с изпълнените СМР и съоръжения на обектите. В свободна част от дворното пространство на НХГ "Св. св. Кирил и Методий" ще бъде изграден физкултурен салон. Денивелацията в терена налага да бъде изградена и подпорна стена. Към настоящия момент ДГ № 8 "Вечерница" се помещава в три отделни сгради. Централна (основна) сграда, функционираща от 1964 г., в която има четири групи деца; втори блок, построен през 1976 г. с две групи деца и нов блок, построен през 2007 г. за една група деца. Вторият блок е едноетажна сграда в лошо експлоатационно състояние. Това налага блок две да се премахне и да бъде изградена нова сграда, в която да бъдат преместени двете групи и да бъде приета още една нова група в детската градина. Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността са в размер 1 487 977,13 лв. без ДДС или 1 785 572,56 лв. с ДДС., Contracted Amount: 1 487 977.13 , Reported Amount: 1 893 577.63
  • Activity: Изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор по време на строителството: След изготвянето на инвестиционните проекти от изпълнителите на инженеринга за изграждането на физкултурния салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и преизграждането на ДГ № 8 "Вечерница", е необходимо лицензиран консултант да изготви комплексен доклад за оценка на съответствието с инвестиционните проекти, съгласно чл. 142, ал. 6 от ЗУТ, и доклад, с който се прави заключение, че съответният инвестиционен проект отговаря на съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ. След одобрението на тези доклади по реда на чл. 145 от ЗУТ, Главният архитект на Община Благоевград ще издаде разрешения за строеж. Съгласно разпоредбите на националното законодателство, при изпълнението на строителни и ремонтни дейности се изисква осъществяване на независим строителен надзор, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, чрез който се гарантира качественото изпълнение на извършваните дейности, съобразно одобрените инвестиционни проекти. Контролът е важен за постигане на целите на проекта. Предвидените за обновяване и изграждане сгради - НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и физкултурен салон към него, Трето ОУ "Димитър Талев", Пето СУ "Георги Измирлиев" и ДГ № 8 "Вечерница", детски площадки и нова сграда към нея, представляват строежи трета и четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „в", т. 4, буква „б” от ЗУТ и чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. на МРРБ за номенклатурата на видовете строежи, и на основание чл. 168, ал. 2 от ЗУТ строителният надзор, е необходимо да бъде осъществен от лицензиран консултант. Изпълнителят на услугата ще бъде отговорен за проследяването и изпълнението на всички нормативни изисквания, съгласно ЗУТ, свързани с надзора върху предвидените строително-монтажи работи, като ще извършва следните дейности: - Контрол върху законосъобразното започване на строежа и целия строителен процес до въвеждане на обектите в експлоатация; - Контрол на количествата, качеството на извършваните строително-монтажни работи и съответствието на влаганите материали; - Отчитане хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР съобразно одобрените проекти и приетите графици; - Осъществяване контрол върху спазването на минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - Изготвяне на окончателен доклад за осъществения строителен надзор по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; - Изготвяне, съответно актуализиране на техническите паспорти на всяка от сградите - обекти на интервенция; - Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на евентуално проявени дефекти през гаранционни срокове; - Подготвяне на необходимата документация за въвеждане на обектите в експлоатация съгласно ЗУТ. Изпълнителят ще подписва необходимите актове и протоколи по време на извършване на строително-монтажните работи в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ и ще изпълнява всички задължителни дейности съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ. След приключване на строително-монтажните работи и след издаване на писмени становища от специализираните контролни органи по законосъобразното изпълнение на строежите и по готовността им за въвеждане в експлоатация, лицето, упражняващо независим строителен надзор, ще представи окончателен доклад на Община Благоевград, в качеството й на възложител. На основание чл. 177 от ЗУТ, Главният архитект на Община Благоевград ще издаде Удостоверения за въвеждане в експлоатация. Размерът на финансовите средства, необходими за изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор по време на строителството е 82 372,00 лв. без ДДС или 98 846,40 лв. с ДДС. Размерът на финансовите средства, необходими за държавни такси е 4 000,00 лв, Contracted Amount: 86 372.00 , Reported Amount: 98 846.40
  • Activity: Упражняване на авторски надзор: Община Благоевград разполага с изготвени работни проекти по част "ОВК" за НХГ "Св. св. Кирил и Методий", Трето ОУ "Димитър Талев" и Пето СУ "Георги Измирлиев". За всички обекти от първа до пета категория включително, при осъществяване на строителство, е задължително да бъде упражняван авторски надзор от проектантите по всички части на инвестиционните проекти, съгласно разпоредбата на чл. 162, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ и във връзка с чл. 3, ал. 1, т. 8 от Закона за авторското право и сродните му права. По време на извършване на строително-монтажните дейности в обектите на интервенция и с цел тяхното точно изпълнение, съобразно изготвените проекти, ще бъде упражняван авторски надзор, като условията и редът за осъществяването му ще се определят чрез договор между Възложителя и проектанта, автор на работния проект, съгласно чл. 162 от ЗУТ. Целта на авторския надзор е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, да гарантира спазването на параметрите на работните инвестиционни проекти, както и да дава указания по време на изпълнението. Всички предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване и изпълнение на инвестиционния проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Дейността по осъществяване на авторски надзор ще обезпечи успешното изпълнение на проекта и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуването на екзекутивната документация. Упражняването на авторския надзор ще приключи след получаване на Удостоверения за въвеждане на обектите в експлоатация. Предвид гореизложеното и във връзка с чл. 79, ал. 1, т. 3, буква "в" от ЗОП, дейността следва да се възложи за изпълнение на конкретни лица, притежаващи изключителни авторски права. Авторски надзор ще бъде упражняван отделно за следните обекти на интервенция: - НХГ "Св. св. Кирил и Методий"; - Трето ОУ "Димитър Талев"; - Пето СУ "Георги Измирлиев"; - ДГ № 8 "Вечерница". Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността са в размер 10 500,00 лв., Contracted Amount: 10 500.00 , Reported Amount: 10 500.00
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Дейностите по оборудване и обзавеждане на обектите, са неразделна част от цялостното обновяване и модернизиране на обектите и ще доведат до подобряване качеството на съответните услуги. Тези мерки са от изключителна важност за привличането интереса на децата и учениците за по-доброто усвояване на учебния материал. В рамките й ще бъде доставено и монтирано специализирано оборудване и обзавеждане, съобразено с нуждите на съответната образователна институция. Към оборудването са предвидени компютърна и мултимедийна техника за трите училища, необходима за провеждане на адекватен, съвременен и интерактивен учебен процес и гарантираща повишаване качеството на уменията на децата и учениците. Ще бъде закупено и ученическо обзавеждане (чинове, маси, бюра, столове, шкафове) за класните стаи в НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и Пето СУ "Георги Измирлиев", което е необходимо за повишаване на комфорта и подобряване на условията на провеждане на учебните занятия. След приключване изграждането на физкултурния салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий", е предвидено в него да бъде доставено и монтирано спортно оборудване, включващо необходимите уреди и съоръжения. В двора на гимназията върху нова ударопоглъщаща настилка ще бъдат монтирани спортни уреди с цел удовлетворяване нуждата и интереса към спорта и насърчаване практикуването на спортни занимания на открито. За пълноценното функциониране на новата сграда към ДГ № 8 "Вечерница", след изграждането й, ще бъде доставено и монтирано цялостно обзавеждане и оборудване за занималните, спалните, разливните и другите допълнителни помещения - масички, столчета, легла и матраци, гардеробчета, пейки, дидактически шкафове, бюра, климатици, стерилизатори, телевизори, компютри, интерактивна дъска, музикална уредба, прахосмукачка, пътеки, пердета и др. Съществуващото кухненско помещение в основния блок на детската градина ще бъде оборудвано изцяло с ново кухненско оборудване, тъй като наличната към момента техника е в лошо състояние, физически и морално остаряла. За пералното помещение ще бъдат доставени пералня и сушилня. В основната сграда също ще бъдат подменени масички, столчета, легла и матраци, гардеробчета и дидактически шкафове. Предвиденото оборудване и обзавеждане е пряко свързано с образователните услуги, които предлагат съответните институции. Оборудването за детската градина е обвързано с функциите на учебното заведение, възрастовата група на децата и потребностите им от съвременно обучение и възпитание, в съответствие с европейските изисквания за създаване на безопасна и комфортна образователна среда. Дейността е свързана с една от основните цели на проекта за създаване на условия за предоставяне на съвременно образование чрез подобряване и модернизиране на образователната инфраструктура в Благоевград и със специфична цел - Подобряване качеството на образователната среда и повишаване на нейната привлекателност чрез доставяне на съвременно оборудване и обзавеждане и осигуряване на места за отдих, спорт и извънкласни занимания. За целите на проектното предложение ще бъде приложен индикативен остойностен списък на предвиденото за закупуване оборудване и обзавеждане за всяка отделна образователна институция. Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността са в размер 275 700,40 лв. без ДДС или 330 840,48 лв. с ДДС., Contracted Amount: 275 700.40 , Reported Amount: 388 449.93
  • Activity: Осигуряване на мерки за информация, публичност и визуализация на проекта : Предвидените в тази дейност мерки за информация, публичност и визуализация на проекта изцяло ще кореспондират с утвърдения Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Чрез популяризиране на проектните дейности, широката общественост, в това число заинтересованите страни и представители на целевите групи, ще бъдат запознати за приноса и подкрепата на Европейския съюз (ЕС) и Европейският фонд за регионално развитие (ЕФРР). Дейностите, свързани с осигуряването на публичност и информация целят постигане на прозрачност на полученото финансиране и разпространяването на информация, относно целите и дейностите на проекта. Всички мерки за информация и публичност ще указват съфинансирането на проекта от ЕС чрез ЕФРР. В рамките на настоящия проект са планирани следните мерки за популяризиране на проекта и оповестяване на получената финансова подкрепа от финансиращия орган и ролята на ЕС: - Организиране и провеждане на 2 бр. пресконференции: встъпителна пресконференция при стартирането на проекта и заключителна пресконференция, на която ще бъдат оповестени крайните ефекти и резултати от реализацията на проекта - 2 бр.*220,00 лв. = 440,00 лв. без ДДС; - Организиране и провеждане на 6 бр. официални церемонии: две церемонии "първа копка" за оповестяване старта на изграждането на новия физкултурен салон и на новата сграда към детската градина и четири церемонии "откриване на обектите" при приключване на дейностите по тях - 6 бр.* 150,00 лв. = 900,00 лв. без ДДС; - Изработване, монтаж и демонтаж на 1 брой временен билборд с информация за проекта с минимални размери 4 х 3 м., поставен на видимо за обществеността място (пред обекта с най-голяма финансова стойност) - 1 бр.* 1 500,00 лв. = 1 500,00 лв. без ДДС; - Изработка и монтаж на 4 бр. постоянни обяснителни табели с информация за приноса на ЕС и ЕФРР с минимални размери 50 х 70 см., които ще бъдат поставени на видимо място на сградите на четирите обекта, не по-късно от 3 месеца след приключване на работата по проекта - 4 бр.* 90,00 лв. = 360,00 лв. без ДДС; - Изработване на 1 бр. информационен рол банер /с калъф и стойка/ - 1 бр.* 240,00 лв. = 240,00 лв. без ДДС; - Изработване и разпространение на 200 бр. информационни брошури - 200 бр.* 0,68 лв.= 136,00 лв. без ДДС; - Изготвяне на 10 броя плакати - 10 бр.* 5,50 лв. = 55,00 лв. без ДДС; - Изработване на 4 200 бр. информационни стикери - 4 200 бр. * 0,18 лв. = 756,00 лв. без ДДС; - Изработване на 200 бр. преспакети, включващи чанта, тефтер, химикал, поставка за чаши за автомобил, възглавници за път и порцеланова чаша за кафе със силиконов капак, съдържащи всички реквизити, изискуеми по Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. - 200 бр.* 16,10 лв. = 3 220,00 лв. без ДДС; - Изработване на 200 бр. USB памет 16 GB - 200 бр.*14,00 лв. = 2 800,00 лв. без ДДС; - Публикуване на прессъобщения в регионални и местни печатни медии - 4 бр.* 150,00 лв. = 600,00 лв. без ДДС; - Телевизионен репортаж - 2 бр. * 250,00 лв. = 500,00 лв. без ДДС. В съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Благоевград редовно ще публикува на интернет страницата си информация за хода на изпълнение и напредъка на проекта. Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността са в размер 11 507,00 лв. без ДДС или 13 808.40 лв. с ДДС. , Contracted Amount: 11 507.00 , Reported Amount: 13 358.40
  • Activity: Извършване на независим финансов одит на проекта: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, извършването на независим одит на проекта е задължителна дейност за проектите, финансирани от Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г. Основната цел на дейността е да се сформират констатации (потвърждения), че отчетените от Община Благоевград разходи са действително извършени, законосъобразни, целесъобразни и допустими. Допустимостта на разходите в случая ще се определя като правилно и коректно разходване на финансовите ресурси в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Изпълнението на дейността ще бъде възложено на независим външен лицензиран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители, който ще бъде избран чрез провеждане на открита процедура за избор на изпълнител при спазване изискванията и разпоредбите на ЗОП. Основното задължение на Одитора ще бъде осигуряването на качествена услуга за своевременна и независима проверка и оценка на разходването на бюджетните средства по проекта. Одиторът ще изготви "Доклад за фактически констатации по проекта" по образец на УО на ОПРР 2014-2020 г., който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Одиторът следва да потвърди, че всички декларирани разходи през целия срок на изпълнение на проекта са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство, относно допустимостта на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС. Независимият одиторски доклад е своеобразна оценка за качествено и финансово отговорно управление на проекта. Дейностите по одита се извършват с оглед гарантиране на прозрачност, ефективност, целесъобразност и правомерност на направените разходи по проекта. Общият размер на финансовите средства, необходими за изпълнение на дейността са в размер 4 260,00 лв. без ДДС или 5 112,00 лв. с ДДС., Contracted Amount: 4 260.00 , Reported Amount: 5 112.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "ECODIN" EOOD, Contracted Amount*: 521 088.00 , Reported Amount**: 893 637.46
  • Contractor: Svetoslava, Contracted Amount*: 8 285.03 , Reported Amount**: 7 538.39
  • Contractor: Silvia, Contracted Amount*: 10 166.78 , Reported Amount**: 9 916.24
  • Contractor: TEAM ENGINEERING, Contracted Amount*: 745 505.58 , Reported Amount**: 830 177.53
  • Contractor: Bozhidara, Contracted Amount*: 2 552.88 , Reported Amount**: 2 552.32
  • Contractor: STILSTROY-M , Contracted Amount*: 503 092.27 , Reported Amount**: 552 646.85
  • Contractor: Tanya, Contracted Amount*: 3 365.12 , Reported Amount**: 3 365.12
  • Contractor: BITTEKH EOOD, Contracted Amount*: 68 478.00 , Reported Amount**: 85 597.50
  • Contractor: PERFEKT MEBEL, Contracted Amount*: 148 608.60 , Reported Amount**: 185 760.75
  • Contractor: BRAIN STORM CONSULT-OD Ltd. , Contracted Amount*: 5 112.00 , Reported Amount**: 5 112.00
  • Contractor: Kostadin, Contracted Amount*: 14 023.81 , Reported Amount**: 8 615.42
  • Contractor: Iva, Contracted Amount*: 294.86 , Reported Amount**: 706.56
  • Contractor: eng., Contracted Amount*: 9 592.37 , Reported Amount**: 8 698.57
  • Contractor: SOLID GRUP, Contracted Amount*: 521 088.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: eng., Contracted Amount*: 1 242.54 , Reported Amount**: 303.19
  • Contractor: Directorate for National Construction Control, Contracted Amount*: 4 000.00 , Reported Amount**: 4 000.00
  • Contractor: eng., Contracted Amount*: 2 392.22 , Reported Amount**: 2 392.22
  • Contractor: Kostadin, Contracted Amount*: 4 380.58 , Reported Amount**: 4 380.58
  • Contractor: Nevelina, Contracted Amount*: 2 850.69 , Reported Amount**: 2 137.66
  • Contractor: PANDA KOOPERATSIYA, Contracted Amount*: 44 291.40 , Reported Amount**: 44 291.40
  • Contractor: ART STAGE AND FEST EOOD, Contracted Amount*: 2 359.20 , Reported Amount**: 1 909.20
  • Contractor: BLAGOEVGRAD INVEST 2016 EOOD, Contracted Amount*: 99 608.00 , Reported Amount**: 98 846.40
  • Contractor: Kalina, Contracted Amount*: 2 722.77 , Reported Amount**: 2 373.26
  • Contractor: VECHERNITSA DZZD , Contracted Amount*: 891 910.90 , Reported Amount**: 998 940.17
  • Contractor: eng., Contracted Amount*: 6 174.09 , Reported Amount**: 6 174.09
  • Contractor: BLAGOEVGRAD FEST Ltd, Contracted Amount*: 13 808.40 , Reported Amount**: 11 449.20
  • Contractor: eng., Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 3 500.00
  • Contractor: Smart Soft Ltd, Contracted Amount*: 66 756.00 , Reported Amount**: 70 093.80
  • Contractor: eng., Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: Maliowitza Ltd, Contracted Amount*: 2 706.48 , Reported Amount**: 2 706.48
  • Contractor: RASTER-YUG OOD, Contracted Amount*: 447 521.52 , Reported Amount**: 476 676.34
Subcontractors
  • Subcontractor: ARKHITEKTURNO STUDIO BOYANA EOOD, Contracted Amount*: 14 000.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 990.00 , Reached amount: 2 219.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 72.00 , Reached amount: 122.00
Indicator 3 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00

Financial Information

Total Project cost 3 658 065.87 BGN
Grant 3 361 970.36 BGN
Self amount 296 095.51 BGN
Total actual amounts paid 3 361 970.36 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 44 595.55 0.00 44 595.55 ДЗЗД ВЕЧЕРНИЦА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 25 154.61 0.00 25 154.61 СТИЛСТРОЙ-М ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 37 275.28 0.00 37 275.28 ТИЙМ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 22 376.08 0.00 22 376.08 РАСТЕР-ЮГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 337.80 0.00 3 337.80 СМАРТ СОФТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 214.57 0.00 2 214.57 КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 37 152.15 0.00 37 152.15 ПЕРФЕКТ МЕБЕЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 17 119.50 0.00 17 119.50 БИТТЕХ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ТИЙМ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 255.60 0.00 255.60 БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ-ОД ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на ремонт на сградата на Трето ОУ „Димитър Талев“ и дворното пространство към нея , Estimated Amount: 373 640.13
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за извършване на ремонт на сградата на Трето ОУ „Димитър Талев“ и дворното пространство към нея
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител за извършване на ремонт на сградата на Трето ОУ „Димитър Талев“ и дворното пространство към нея
    Contractor: RASTER-YUG OOD
    Contract total funded value: 447 521.52
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти по обекти: Обект № 1: Изграждане на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и подпорна стена към него"; Обект № 2: Изграждане на нова сграда към ДГ № 8 "Вечерница", преместване на 3 броя детски площадки и изграждане на 1 брой нова детска площадка"., Estimated Amount: 6 383.50
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти по обекти: Обект № 1: Изграждане на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и подпорна стена към него"; Обект № 2: Изграждане на нова сграда към ДГ № 8 "Вечерница", преместване на 3 броя детски площадки и изграждане на 1 брой нова детска площадка".
    Contractor: BLAGOEVGRAD INVEST 2016 EOOD
    Contract total funded value: 8 312.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителството по обекти: Обект № 1: Изграждане на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и подпорна стена към него"; Обект № 2: Изграждане на нова сграда към ДГ № 8 "Вечерница", преместване на 3 броя детски площадки и изграждане на 1 брой нова детска площадка" Обект № 3: Ремонт на сградата на НХГ "Св. св. Кирил и Методий"; Обект № 4: Ремонт на сградата на Трето ОУ "Димитър Талев" и дворното пространство към нея; Обект № 5: Ремонт на сградата на Пето СУ "Георги Измирлиев"., Estimated Amount: 76 336.80
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на строителството по обекти: Обект № 1: Изграждане на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и подпорна стена към него"; Обект № 2: Изграждане на нова сграда към ДГ № 8 "Вечерница", преместване на 3 броя детски площадки и изграждане на 1 брой нова детска площадка" Обект № 3: Ремонт на сградата на НХГ "Св. св. Кирил и Методий"; Обект № 4: Ремонт на сградата на Трето ОУ "Димитър Талев" и дворното пространство към нея; Обект № 5: Ремонт на сградата на Пето СУ "Георги Измирлиев".
    Contractor: BLAGOEVGRAD INVEST 2016 EOOD
    Contract total funded value: 91 296.00
Procedure 4 Subject to due process: Процедура за избор на Екип за организация и управление на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: инж. Камелия Георгиева Вълкова-Попова
    Contractor: eng.
    Contract total funded value: 6 174.09
  • Differentiated position 2: Светослава Стефанова Миткова
    Contractor: Svetoslava
    Contract total funded value: 7 620.82
  • Differentiated position 3: Костадин Альошев Марулевски
    Contractor: Kostadin
    Contract total funded value: 4 380.58
  • Differentiated position 4: Силвия Ангелова Аврионова
    Contractor: Silvia
    Contract total funded value: 10 166.78
  • Differentiated position 5: инж. Мая Стойчева Николова
    Contractor: eng.
    Contract total funded value: 2 392.22
  • Differentiated position 6: Невелина Ненкова Радулова
    Contractor: Nevelina
    Contract total funded value: 2 850.69
  • Differentiated position 7: Калина Валериева Миленкова-Накова
    Contractor: Kalina
    Contract total funded value: 2 722.77
  • Differentiated position 8: инж. Даниела Данчова Палева
    Contractor: eng.
    Contract total funded value: 1 774.39
  • Differentiated position 9: Костадин Автономов Георгиев
    Contractor: Kostadin
    Contract total funded value: 14 023.81
  • Differentiated position 10: Таня Борисова Спасова
    Contractor: Tanya
    Contract total funded value: 3 365.12
  • Differentiated position 11: инж. Даниела Данчова Палева
    Contractor: eng.
    Contract total funded value: 7 817.98
  • Differentiated position 12: Ива Миткова Цветанова
    Contractor: Iva
    Contract total funded value: 294.86
  • Differentiated position 13: инж. Гергана Иванова Параскова
    Contractor: eng.
    Contract total funded value: 1 242.54
Procedure 5 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за "Осигуряване на мерки за информация и публичност по проект „Обновяване и модернизация на образователната инфраструктура в Благоевград", административен договор №BG16RFOP001-1.008-0009-C04, по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-0039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г., Estimated Amount: 1 966.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител за "Осигуряване на мерки за информация и публичност по проект „Обновяване и модернизация на образователната инфраструктура в Благоевград"
    Contractor: ART STAGE AND FEST EOOD
    Contract total funded value: 2 359.20
Procedure 6 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка и монтаж на компютърна техника; Обособена позиция № 2: Доставка и монтаж на обзавеждане за класни стаи в НХГ "Св. св. Кирил и Методий", Трето ОУ "Димитър Талев" и Пето СУ "Георги Измирлиев" и за залите в ДГ № 8 "Вечерница"; Обособена позиция № 3: Доставка на спални комплекти за ДГ № 8 "Вечерница"; Обособена позиция № 4: Доставка и монтаж на ел. уреди и специализирано кухненско оборудване за ДГ № 8 "Вечерница"; Обособена позиция № 5: Доставка и монтаж на спортни уреди за двора и оборудване на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий", както и на настилка за тенис корт към Трето ОУ "Димитър Талев"., Estimated Amount: 305 487.03
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Доставка и монтаж на компютърна техника
    Contractor: Smart Soft Ltd
    Contract total funded value: 66 756.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Доставка и монтаж на обзавеждане за класни стаи в НХГ "Св. св. Кирил и Методий", Трето ОУ "Димитър Талев" и Пето СУ "Георги Измирлиев" и за залите в ДГ № 8 "Вечерница"
    Contractor: PERFEKT MEBEL
    Contract total funded value: 148 608.60
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Доставка на спални комплекти за ДГ № 8 "Вечерница"
    Contractor: Maliowitza Ltd
    Contract total funded value: 2 706.48
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: Доставка и монтаж на ел. уреди и специализирано кухненско оборудване за ДГ № 8 "Вечерница"
    Contractor: BITTEKH EOOD
    Contract total funded value: 68 478.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5: Доставка и монтаж на спортни уреди за двора и оборудване на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий"
    Contractor: PANDA KOOPERATSIYA
    Contract total funded value: 44 291.40
Procedure 7 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг - проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство по две обособени позиции и извършване на СМР по три обособени позиции: Обособена позиция № 1: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изграждане на физкултурен салон към НХГ "Св. св. Кирил и Методий" и подпорна стена към него; Обособена позиция № 2: Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изграждане на нова сграда към ДГ № 8 "Вечерница", преместване на 3 броя детски площадки и изграждане на 1 брой нова детска площадка; Обособена позиция № 3: Ремонт на сградата на НХГ "Св. св. Кирил и Методий"; Обособена позиция № 4: Ремонт на сградата на Трето ОУ "Димитър Талев" и дворното пространство към нея; Обособена позиция № 5: Ремонт на сградата на Пето СУ "Георги Измирлиев"., Estimated Amount: 2 790 202.77
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изграждане на физкултурен салон към НХГ „Св. Св. Кирил и Методий“ и подпорна стена към него
    Contractor: SOLID GRUP
    Contract total funded value: 521 088.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изграждане на нова сграда към ДГ №8 „Вечерница“, преместване и ремонт на детски площадки и изграждане на 1 брой нова детска площадка
    Contractor: VECHERNITSA DZZD
    Contract total funded value: 891 910.90
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Ремонт на сградата на НХГ „Св. Св. Кирил и Методий“
    Contractor: STILSTROY-M
    Contract total funded value: 503 092.27
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: Ремонт на сградата на Трето ОУ „Димитър Талев“ и дворното пространство към нея
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5: Ремонт на сградата на Пето СУ „Георги Измирлиев“
    Contractor: TEAM ENGINEERING
    Contract total funded value: 745 505.58
Procedure 8 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация, публичност и визуализация по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Изработване на брошури, плакати, информационни стикери и преспакети; Обособена позиция № 2: Организиране на събития, публикации, изработване на табели, билборд, рекламни материали., Estimated Amount: 11 573.48
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на мерки за информация, публичност и визуализация по проект "Обновяване и модернизация на образователната инфраструктура в Благоевград"
    Contractor: BLAGOEVGRAD FEST Ltd
    Contract total funded value: 13 808.40
Procedure 9 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проекта, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за осъществяване на одит по време на изпълнението на проект "Обновяване и модернизация на образователната инфраструктура в Благоевград"
    Contractor: BRAIN STORM CONSULT-OD Ltd.
    Contract total funded value: 5 112.00
Procedure 10 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за упражняване на авторски надзор по време на строителството по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Ремонт на сградата на НХГ "Св. св. Кирил и Методий"; Обособена позиция № 2: Ремонт на сградата на Трето ОУ "Димитър Талев" и дворното пространство към нея; Обособена позиция № 3: Ремонт на сградата на Пето СУ "Георги Измирлиев"., Estimated Amount: 10 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 Упражняване на авторски надзор на обект "Отоплителна инсталация на III ОУ "Димитър Талев" гр. Благоевград по част ОВК
    Contractor: eng.
    Contract total funded value: 3 500.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 Упражняване на авторски надзор на обект "Отоплителна инсталация на V СУ "Георги Измирлиев" и НХГ "Св. св. Кирил и Методий" гр. Благоевград по част ОВК
    Contractor: eng.
    Contract total funded value: 7 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител на "Инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изграждане на физкултурен салон към НХГ „Св. Св. Кирил и Методий“ и подпорна стена към него", Estimated Amount: 434 240.00
Procedure 12 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител на "Инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изграждане на физкултурен салон към НХГ „Св. Св. Кирил и Методий“ и подпорна стена към него", Estimated Amount: 650 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за избор на изпълнител на "Инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изграждане на физкултурен салон към НХГ „Св. Св. Кирил и Методий“ и подпорна стена към него"
    Contractor: "ECODIN" EOOD
    Contract total funded value: 521 088.00
Procedure 13 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител на „Инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изграждане на физкултурен салон към НХГ „Св. Св. Кирил и Методий“ и подпорна стена към него", Estimated Amount: 434 240.00
Procedure 14 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител на „Инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изграждане на физкултурен салон към НХГ „Св. Св. Кирил и Методий“ и подпорна стена към него" , Estimated Amount: 434 240.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN