Identification

UMIS Number BG05M9OP001-3.021-0001-C01
Project Name For better quality and efficiency of social services in Bulgaria
Beneficiary 000695395 MINISTERSTVO NA TRUDA I SOTSIALNATA POLITIKA
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.10.2020
Start Date 23.10.2020
End Date 11.07.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
В рамките на проекта са заложени дейности, чрез които ще се създаде и организира дейността на новата Агенция за качеството на социалните услуги. Агенция за качеството на социалните услуги ще е изпълнителна агенция към министъра на труда и социалната политика и ще осъществява контрол и мониторинг на предоставянето на социалните услуги на национално ниво. За тази цел по проекта ще се изпълняват следните дейности:
1. Подготвителни дейности за обезпечаване дейността на Агенцията за качеството на социалните услуги и създаване на новите работни места, вкл. чрез ремонтни дейности на съществуващ сграден фонд и закупуване на оборудване и обзавеждане.
2. Провеждане на обучения на служители във връзка с новото законодателство в областта на социалните услуги, в т.ч. и обучения за подкрепа за осъществяване на функциите на агенцията по контрол и мониторинг на социалните услуги.
3. Разработване на анализи, методически материали/методики, обучителни пакети и др. във връзка с функциите на агенцията по контрол и мониторинг на социалните услуги.
4. Разработване на критерии за анализ на добри практики за високо качество и ефективност на социалните услуги.
5. Дейности за пилотно въвеждане на ежегоден национален мониторинг на състоянието и ефективността на социалните услуги.
6. Обучение на доставчици на социални услуги по отношение на стандартите за качество на социалните услуги.
Чрез реализирането на дейностите по проекта се цели създаване на ефективно функционираща система за мониторинг и контрол, както и осигуряване на плавен преход към новото законодателство в областта на социалните услуги, което ще допринесе за гарантиране на по-високо качество и ефективност на социалните услуги.
По проекта ще се изпълняват и дейности за информация и комуникация в съответствие с условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
Activities
  • Activity: Подготвителни дейности за обезпечаване дейността на Агенцията за качеството на социалните услуги и създаване на новите работни места, вкл. чрез ремонтни дейности на съществуващ сграден фонд и закупуване на оборудване и обзавеждане.: В рамките на дейността се предвижда извършване на ремонтни дейности в сграда, собственост на МТСП, с адрес: гр. София, ул. "Лъчезар Станчев" № 20. Сградата, в която ще се позиционира АКСУ е строена 1975 г. и сериозен вътрешен ремонт не е правен от построяването на сградата. Правени са частични ремонти "на парче" в отделни помещения в зависимост от това на кое ведомство са били предоставени за ползване помещенията. За нуждите на АКСУ са предоставени помещения в сградата, в които се налага основен ремонт и цялостно структурно окабеляване. Основният ремонт ще включва полагане на външна топлоизолация на сградата и фасадна мазилка, подмяна на дограма, подмяна на подови настилки, подмяна на отоплителна и ел. инсталации, довършителни работи, направа на окачени тавани и предстенна обшивка, ремонт на санитарни възли, вътрешно преустройство, доставка и монтаж на асансьорна уредба, съобразена с изисквания за ползване от хора с увреждания, изграждане на пожароизвестителна инсталация, система за видеонаблюдение и контрол на достъпа, мерки за изграждане на достъпна среда в самата сграда и подходите към нея, подмяна на ВиК инсталация. Ще бъде закупено стандартно офис оборудване (столове, бюра, гардероби, етажерки, контейнери за бюра с чекмеджета, закачалки за дрехи и др), както и компютърно оборудване за всички работни места (преносими компютър с докинг станция, клавиатура и мишка, операционна система и офис пакет, стационарни монитори, сървъри, мултифункционални устройства и др. - общо за 85 служителя. На всеки трима служители (за всяка стая) ще се закупи мултифункционално устройство - 27 за черно-бял печат и 2 цветни - основно ще се ползват за издадването на лицензите. Ще се направи структурно окабеляване. Ще се достави и монтира телефонна инсталациия с централа с телефонни апарати за всички служители. Съгласно УП на АКСУ агенцията ще бъде с щат 79 души, съответно: Изпълнителен директор - 1 Главен секретар - 1 Обща администрация - 13 души, в т.ч.: Директор на дирекцията - 1 Деловодство - 2 Технически сътрудник - 2 Изпълнители (шофьори, домакин) - 2 Главен счетоводител -1 Счетоводител - 1 Юрисконсулт - 2 Специалист по информационни технологии - 2 Специализирана администрация - Дирекция "Контрол, мониторинг и лицензиране на социалните услуги" - 64 Допълнително могат да бъдат назначени и до 6 служителя, назначени извън щатно по ПМС 66 (до 8% от щатната численост).Максимален състав на АКСУ - 85 души. За нуждите на АКСУ ще се закупят 12 леки автомобила (среден клас). Със ЗСУ, като задължения на АКСУ, освен извършването на регулярни проверки на място в услугите за спазване на стандартите за качество се въвежда и изискване за извършване на проверка на място за проверка на посочените обстоятелства в заявлението за издаване на лиценз за предоставяне на социални услуги, както и извършване на задължителна първоначална проверка след създаването на нова услуга (до 6 месеца от стартирането й). Въпреки че съгласно УП на АКСУ няма предвидени териториални структури, в АКСУ ще се направи вътрешно разпределение по райони (6 района, по аналогия със сегашните области за планиране). За извършване на проверки на терен за всеки район се предвиждат по 2 автомобила плюс още 2 автомобила за обслужване на ръководството на агенцията и нуждите на общата администрация или общо 12 автомобила среден клас. Съгласно направения функционален анализ за нуждите на контролната и лиценционна дейност на АКСУ ще е необходимо изминаването на между 280 000 и 350 000 км/година, което при 12 автомобила прави средно между 20 000 - 25 000 км/година за един автомобил. Ако не се осигурят въпросните автомобили, служителите на АКСУ няма да могат да осъществяват контролните си функции, тъй като ползването на външен специализиран превоз за нуждите на агенцията е нерентабилно и нецелесъобразно, а пътуването с градски транспорт ще направи напълно неефикасна контролната дейност на агенцията, имайки предвид и без това ограниченият й състав. , Contracted Amount: 1 486 535.40 , Reported Amount: 1 469 017.89
  • Activity: Провеждане на обучения на служители във връзка с новото законодателство в областта на социалните услуги, в т.ч. и обучения за подкрепа за осъществяване на функциите на агенцията по контрол и мониторинг на социалните услуги.: В рамките на дейността се предвижда осигуряването на встъпителни и надграждащи обучения на всички служители на Агенцията, които ще бъдат съобразени с новото законодателство в областта на социалните услуги и по-конкретно с тази уредба, която пряко касае функциите и ангажиментите на Агенцията, свързани с: мониторинг и контрол на системата; стандартите за качеството на социалните и интегрираните услуги, които ще бъдат определени в Наредбата за качеството на социалните услуги; изисквания към дейността на доставчиците на социалните услуги, общините, териториалните структури на АСП и др.; разходването на публични средства при предоставянето на социалните услуги; правата на потребителите; прилагания режим на лицензиране на доставчиците на социални услуги и др. Съгласно последния проект на Устройствен правилник на АКСУ агенцията е с щатна численост от 79 лица, съответно: Изпълнителен директор - 1 Главен секретар - 1 Обща администрация - 13 Специализирана администрация - 64. Допълнително могат да бъдат назначени и до 6 служителя, назначени извън щатно по ПМС 66 (до 8% от щатната численост).Максимален състав на АКСУ - 85 души. Целта на встъпителните обучения е участниците да придобият познания по нормативната уредба и практически умения за прилагането й в ежедневната си административна работа, както и при осъществяването на комуникация с други органи и институции, доставчици и ръководители на социални услуги, представители на общините, представители на медиите и др. заинтересовани страни. Обучението следва да се основава на насочен към резултатите подход чрез практически задачи, казуси, ролеви игри, дискусии, запознаване с добри практики, в случаите където е приложимо. То следва да се осигури чрез качествени учебни материали – презентации, нагледни материали, примерни образци, полезни извлечения от нормативната уредба, насоки и др. Обучението ще включва теория и практически упражнения за работа с различните източници на информация; проследяване на развитието и тенденциите в областта на политиката за социални услуги; проучване и споделяне на добри практики; прилагане на наученото; комуникация с различните заинтересовани страни; прилагане на подходи, ориентирани към правата на човека и защита на потребителите на социални услуги, развитие на чувствителност и емпатия към лицата с уязвимо положение и др. Всички служители на АКСУ, както от общата, така и от специализираната администрация ще бъдат обучени съобразно функциите им. В рамките на 12 м., на новопостъпилите служители в Агенцията следва да се осигурят надграждащи обучения, които да са съобразени с актуалните промени в законодателството в сферата на социалните услуги и по конкретно – мониторинг, контрол и стандарти за качество. Те следва да включват: формиране и/или надграждане на умения за адекватно и своевременно идентифициране на проблемни области в сферата на социалните услуги, както и съобразяване на изискванията относно качественото предоставяне на услуги; доразвиване и усъвършенстване на знанията и уменията при правилно прилагане на нормативната уредба; умения за работа в екип; избягване на конфликти и др. Основните методи в обучението са: презентации, дискусии, специализирани техники, различни ролеви игри, практики и симулирани ситуации., Contracted Amount: 107 440.00 , Reported Amount: 775 484.43
  • Activity: Разработване на анализи, методически материали/методики, обучителни пакети и др. във връзка с функциите на агенцията по контрол и мониторинг на социалните услуги: В хода на организиране на дейността на АКСУ от нея ще бъдат разработени и популяризирани анализи, методически материали/методики, обучителни пакети и др. в сферата на стандартите и критериите за качество на социалните услуги, състоянието и ефективността на социалните услуги и контрол и мониторинг на системата. В рамките на дейността осъществяваните отАКСУ дейности, свързани с функциите на Агенцията по: контрол и мониторинг на предоставянето на социалните услуги, в т.ч. и интегрираните междусекторни услуги; разработване на предложения на нормативни стандарти и критерии за качество и ефективност на социалните услуги; оказване на методическа подкрепа и извършване на проверки за спазването им; извършване на проверки за спазването на правата на потребителите на социални услуги, както и за начина, по който общините и частните доставчици на социални услуги разходват средства от държавния бюджет; изготвяне на ежегоден анализ относно състоянието и ефективността на социалните услуги; даване на задължителни предписания и изготвяне на становища; лицензиране на доставчици на социални услуги, ще бъдат представени по лесен и достъпен за доставчиците и ползвателите на социалните услуги начин, като по този начин ще се популяризира дейността на АКСУ. Освен че разработените материали ще подкрепят Агенцията при изграждането на капацитета й и изпълнението на посочените й по-горе функции, те ще допринесат и за укрепване на капацитета на доставчиците и на общините за по-качествено предоставяне на услуги. Материалите следва изцяло да са съобразени с нормативната уредба и информацията в тях да е представена по достъпен начин, добре синтезирана и формулирана, така че да предоставя коректен и надежден инструментариум за изпълнение на ангажиментите на посочените заинтересовани страни. В рамките на проекта ще се финансира само отпечатването и разпространението на изготвените от АКСУ практически материали под формата на книга. Прогнозно количесто 10 000 броя в обем 20 страници А4., Contracted Amount: 6 030.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разработване на критерии за анализ на добри практики за високо качество и ефективност на социалните услуги: По тази дейност от Агенцията ще бъдат разработени критерии за анализ на добри практики за високо качество и ефективност на социалните услуги, които следва да бъдат съобразени с нормативната уредба в сферата на социалните услуги, тенденцията за развитието им и предизвикателствата в сектора. Целта от изпълнението на тази дейност е изработване на надежден и приложим инструментариум за проучване и анализ на добри практики и модели в сферата на социалните и интегрираните услуги, доказали се като ефективни и действащи в практиката с ясен и проследим резултат в посока оказване на реална подкрепа на ползвателите на услугите. Критериите следва да осигуряват отдиференцирането на такива добри практики, които да са приложими в регионален и национален контекст, да са съобразени с националното законодателство, националните и европейските цели и приоритети и да прилагат подход, основан на доказателства за тяхната ефективност, продуктивност, резултатност и устойчивост, включително финансова. Изключително важно е при определянето на критериите да се отчита оценка на реалния ефект от прилагането на добрата практика в посока осигурена качествена услуга за потребителите и елемента на иновативност, който е ключов при определянето на даден модел като успешен и отличаващ се. Критериите следва да отчитат и бъдещия потенциал за развитие на дадена практика и възможностите за мултиплицирането й. От друга страна тези критерии следва да предоставят възможност за идентифициране на най-добрите практики в сферата на социалните услуги, водещи до желаните резултати за подкрепа и овластяване на лицата за водене на независим начин на живот. Критериите следва да бъдат ясно формулирани, и гъвкави с ясна обща насоченост и приложимост. Някои от ограниченията при идентифицирането на критериите за анализ на добри практики са свързани с регионалните различия и потребности в сферата на социалните и интегрираните услуги, наличие на различна, а в някои случаи и разнопосочна информация, възможности за сравнимост на отделните практики, както и други субективни фактори, което би могло да затрудни селектирането на такива практики. , Contracted Amount: 40 800.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейности за пилотно въвеждане на ежегоден национален мониторинг на състоянието и ефективността на социалните услуги: Съгласно чл. 21. т. 6 от ЗСУ Агенцията за социално подпомагане (АСП) трябва да поддържа в интегрираната си информационна система (ИИС) информация относно социалните услуги на територията на страната. АСП дава предварително одобрение за създаване, промяна на броя на потребителите и промяна на мястото на предоставяне на социалните услуги, които се финансират от държавния бюджет, в съответствие с Националната карта на социалните услуги. Модул „Социални услуги“ на ИИС ще трябва да обслужва цялостния процес по планиране и предоставянето на социалните услуги (СУ), финансирани от държавния бюджет и отчитането на доставчиците на СУ, както и събиране и анализ на данни за потребителите на СУ, максималния брой на лицата, за които е осигурено финансиране от държавния бюджет за ползване на социални услуги, общия размер на дължимите и на събраните такси за социални услуги, които се финансират от държавния бюджет, по отделни услуги; броя и видовете социални услуги на територията на всяка общината, които се финансират от държавния бюджет. Модулът ще автоматизира функциите на служителите на АСП и общините (доставчиците) в частта от дейности, касаещи социалните услуги, ще предоставя функционалност за регистриране на планираните и действащите социални услуги, потребителите на социални услуги, актуализиране на данните за тях и поддържане на информация съобразно постановките в Закона за социалните услуги (ЗСУ) и правилника за прилагането му (ППЗСУ). Съгласно чл. 165, ал. 1 от ЗСУ Агенцията за социално подпомагане следва да осигури достъп на Агенцията за качеството на социалните услуги до информацията относно социалните услуги в интегрираната й информационна система. Съгласно чл. 165, ал. 2 Агенцията за качеството на социалните услуги следа да осигурява достъп на Агенцията за социално подпомагане до регистъра на лицензираните доставчици на социални услуги. От друга страна Агенцията за качеството на социалните услуги в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни следва да води регистър на лицензираните доставчици на социални услуги със съдържание, определено съгласно чл. 162 от ЗСУ. С изпълнението на дейността се цели повишаване на цифровизацията на администрацията чрез разработване на информационната система на АКСУ и модул „Социални услуги“ от информационната система на АСП, както и връзка между двете информационни системи, като общата цел е да се обезпечат информационните и комуникационните нужди на доставчиците на социални услуги и потребителите на социални услуги и да се отговори на изискванията на ЗСУ и подзаконовата уредба към него по отношение на АКСУ и АСП в частта за информационни системи. Изпълнението на проекта ще доведе до подобряване на оперативната и контролна дейност на АСП и АКСУ. Изпълнението на проекта ще подпомогне АКСУ за въвеждане на ежегодния национален мониторинг на социалните услуги. Ще се разработят методически ръководства за работа с информационната система на АКСУ и с модул „Социални услуги“ към ИИС на АСП, както за служителите на двете аагенции, така и за доставчиците на социалните услуги.. Ще се организират и проведат обучения на служителите на АКСУ относно работата с информационната система на АКСУ, както и обучение на служителите на АСП и АКСУ относно работата с модул „Социални услуги“ към ИИС на АСП, и на доставчици на социални услуги относно работата със самата система., Contracted Amount: 970 000.00 , Reported Amount: 972 286.06
  • Activity: Обучение на доставчици на социални услуги по отношение на стандартите за качество на социалните услуги: В рамките на дейността се предвижда осигуряването на обучение на доставчици на социални услуги по отношение на новите стандартите за качество на социалните услуги. С реформата в областта на социалните услуги, която се осъществява чрез приетия през 2019 г. Закон за социалните услуги (ЗСУ), в сила от 01.07.2020 г., се цели да се подобрят механизмите за планиране, финансиране, контрол и мониторинг на услугите, както и да се повиши тяхното качество, ефективност и устойчивост. Сред основните цели на новата правна уредба са освен гарантиране на равен достъп до социални услуги, отговарящи на индивидуалните потребности на лицата, но и гарантиране на качеството и ефективността на социалните услуги, гарантиране на правото на всяко лице на подкрепа за живот в домашна среда и в общността, насърчаване на интегрирания подход при осигуряването на подкрепа на лицата, както и насърчаване и развитие на публично-частното партньорство при предоставянето на социални услуги. В сегашната нормативна уредба социалните услуги са определени чрез мястото, в което се предоставят (например: дом, център, приют и др.). Със ЗСУ социалните услуги са определени не като места и сгради, а като дейности за подкрепа за превенция и/или преодоляване на социалното изключване, реализиране на права и подобряване на качеството на живот (например: дневна грижа, резидентна грижа, осигуряване на подслон, информиране и консултиране и др.). Тази промяна ще позволи на общините самостоятелно да определят как да организират предоставянето на услугата в съответствие с нормативно определените стандарти, включително стандартите за качество на предоставяните услуги. Със ЗСУ се въвежда разработване и приемане на нови и много по-сериозни стандарти за качество на социалните услуги, като част от тези дейности е от функционалните компетентности на новата Агенция за качеството на социалните услуги. В 3-месечен срок от влизане в сила на ЗСУ е предвидено приемането на специална Наредба за качеството на социалните услуги, в която ще бъдат определени минималните стандарти за качеството на социалните услуги, както и критериите за тяхното изпълнение. Стандартите за качество на социалните услуги ще бъдат за организацията и управлението на услугата, за квалификацията и професионалното развитие на служителите и за ефективността на услугата с оглед постигнатите резултати за лицата, които я ползват, в отговор на потребностите им. Стандартите за качество, които ще бъдат определени в наредбата, ще са задължителни за всички доставчици на социални услуги, независимо от източника на финансиране на услугите. Новата Агенция ще бъде специализирана в контрола и мониторинга на качеството и ефективността на социалните услуги. Със ЗСУ обаче се въвеждат и правила за контрол и мониторинг на качеството на услугите и от самите доставчици и от общините. Предвидените по дейността обучения на доставчиците са именно в контекста на въвежданите нови стандарти за качество на социалните услуги и ангажиментите им за мониторинг и контрол на предоставяните от тях услуги. Реализирането на дейността ще допринесе за укрепване и подобряване на капацитета на доставчиците на социални услуги. В обученията следва да бъдат обхванати представители на доставчиците на социални услуги и общини. В реализирането на дейността ще се включат и представители на партньора - АСП и асоциирания партньор - НСОРБ, като лектори. , Contracted Amount: 646 800.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: NSORB, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: AGENTSIYA ZA SOTSIALNO PODPOMAGANE, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: LIREX BG Ltd., Contracted Amount*: 1 075 125.01 , Reported Amount**: 819 352.80
  • Contractor: MNEMONIKA AD, Contracted Amount*: 219 958.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 109 228.45 , Reported Amount**: 73 977.26
  • Contractor: ENEF CONSULTANTS, Contracted Amount*: 22 440.00 , Reported Amount**: 8 880.00
  • Contractor: ROEL-98, Contracted Amount*: 33 697.79 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MULTIKO 92 LTD, Contracted Amount*: 8 347.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 19 200.00 , Reported Amount**: 19 079.51
  • Contractor: BILD ENGINEERING V.V.R. LTD, Contracted Amount*: 406 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BUL LIFT, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: AVTOHIT 2000, Contracted Amount*: 403 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nadejda, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OMV BULGARIA, Contracted Amount*: 116 450.00 , Reported Amount**: 13 553.24
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 5 077.92
  • Contractor: Teza, Contracted Amount*: 795 036.00 , Reported Amount**: 279 586.83
  • Contractor: ICECLIMA-BG, Contracted Amount*: 34 968.00 , Reported Amount**: 3 967.92
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of projects aimed at the public administrations and public services at national, regional or local level, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, повишили качеството на предоставяните услуги, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 500.00 , Reached amount: 1 260.00
Indicator 3 Number of employed participants, gained qualification upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 600.00 , Reached amount: 2 384.00
Indicator 4 Брой доставчици на услуги за социално включване, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 500.00 , Reached amount: 1 260.00
Indicator 5 Number of newly introduced and/or updated processes and models of planning and implementation of policies and services, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Employed participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 400.00 , Reached amount: 1 834.00

Financial Information

Total Project cost 3 622 132.66 BGN
Grant 3 622 132.66 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 3 622 132.66 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на 12 броя нови леки автомобила, среден клас за нуждите на проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България“, Estimated Amount: 406 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на 12 броя нови леки автомобила, среден клас за нуждите на проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България“
    Contractor: AVTOHIT 2000
    Contract total funded value: 403 200.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Министерство на труда и социалната политика и на дейности по проекти, финансирани със средства на ЕС“, Estimated Amount: 58 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на канцеларски материали и хартия“
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 19 200.00
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на ПРОЕКТ BG05M9OP001-3.021-0001, включваща две позиции: Позиция № 1 „Доставка на компютърна техника и аксесоари“; Позиция № 2 „Доставка на мултифуткционални устройства“ , Estimated Amount: 208 330.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна техника и аксесоари
    Contractor: MNEMONIKA AD
    Contract total funded value: 219 958.20
  • Differentiated position 2: Доставка на мултифуткционални устройства
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на компютърна, периферна техника и копирна хартия за нуждите на проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“ по Обособена позиция № 1 „Доставка на компютърна и периферна техника“ и Обособена позиция № 2 „Доставка на копирна хартия“, Estimated Amount: 910 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютърна и периферна техника
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 15 828.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на хардуерно и софтуерно оборудване за нуждите на МТСП“, Обособена позиция 1: „Доставка на лицензи и внедряване на електронна система за управление на документи DMS”, Estimated Amount: 25 200.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на лицензи и внедряване на електронна система за управление на документи DMS”
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 23 320.80
Procedure 6 Subject to due process: Доставка и монтаж на офис мебели и столове за нуждите на Министерство на труда и социалната политика и по проект BG05M9ОP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на офис мебели и столове за нуждите на Министерство на труда и социалната политика и по проект BG05M9ОP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 109 228.45
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на труда и социалната политика и проект BG05M9OP001-3.021-0001, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на труда и социалната политика и проект BG05M9OP001-3.021-0001
    Contractor: OMV BULGARIA
    Contract total funded value: 81 450.00
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на труда и социалната политика и проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България, Estimated Amount: 95 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Министерство на труда и социалната политика и проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България
    Contractor: OMV BULGARIA
    Contract total funded value: 35 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България“ , Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България“
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 33 697.79
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на ПРОЕКТ BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България, Estimated Amount: 23 300.00
  • Differentiated position 1: Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на ПРОЕКТ BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 27 474.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на нерециклирана копирна хартия по проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България“ , Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на нерециклирана копирна хартия
    Contractor: MULTIKO 92 LTD
    Contract total funded value: 8 347.80
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печатащи устройства с марка Xerox по проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България“, Estimated Amount: 11 218.51
  • Differentiated position 1: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печатащи устройства с марка Xerox по проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България“
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 13 462.21
Procedure 13 Subject to due process: Извършване на строително-монтажни дейности на по проект BG05M9OP001-3.021-0001, по позиции, както следва: Позиция № 1 Проектиране и изпълнение на СМР за преустройство и ремонт на обособена част от административна сграда, собственост на МТСП, находяща се гр. София, ул. "Лъчезар Станчев" № 20“ Позиция № 2 Изготвяне на технически паспорт на сградата съгласно НАРЕДБА № 5 /2006 г. за техническите паспорти на строежите на сграда, собственост на МТСП, с адрес: гр. София, ул. "Лъчезар Станчев" № 20 Позиция № 3 Енергийно обследване на сградата собственост на МТСП, с адрес: гр. София, ул. "Лъчезар Станчев" № 20 съгласно НАРЕДБА № Е-РД-04-1 от 22.01.2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради Позиция № 4 Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обект собственост на МТСП, с адрес: гр. София, ул. "Лъчезар Станчев" № 20 , Estimated Amount: 508 000.00
  • Differentiated position 1: Проектиране и изпълнение на СМР за преустройство и ремонт на обособена част от административна сграда, собственост на МТСП, находяща се гр. София, ул. "Лъчезар Станчев" № 20
    Contractor: BILD ENGINEERING V.V.R. LTD
    Contract total funded value: 406 800.00
Procedure 14 Subject to due process: Организиране и провеждане на мероприятия и обучения за нуждите на проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България", Estimated Amount: 662 530.00
  • Differentiated position 1: Организиране и провеждане на мероприятия и обучения за нуждите на проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България"
    Contractor: Teza
    Contract total funded value: 795 036.00
Procedure 15 Subject to due process: Разработване и въвеждане в експлоатация на информационна система на Агенцията за качество на социалните услуги и модул “Социални услуги“ от Интегрираната информационна система на Агенцията за социално подпомагане. Организиране и провеждане на обучения на служителите на агенциите и на доставчиците на социалните услуги за работа с информационните системи, по проект BG05M9OP001-3.021-0001, Estimated Amount: 838 750.00
  • Differentiated position 1: Разработване и въвеждане в експлоатация на информационна система на Агенцията за качество на социалните услуги и модул “Социални услуги“ от Интегрираната информационна система на Агенцията за социално подпомагане. Организиране и провеждане на обучения на служителите на агенциите и на доставчиците на социалните услуги за работа с информационните системи, по проект BG05M9OP001-3.021-0001
    Contractor: LIREX BG Ltd.
    Contract total funded value: 995 040.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN