Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2493-C02
Project Name New opportunities for long-term employment in ORTHOS-DESIGN Ltd.
Beneficiary 131219139 ORTHOS-DESIGN Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.02.2017
Start Date 01.02.2017
End Date 01.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение има за цел създаването на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица и повишаване на производителността и конкурентоспособността на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД чрез повишаване на знанията и уменията на целевата група и обезпечаване на средства за инвестиционни разходи и разходи за трудови възнаграждения. 

Проектните дейности предвиждат провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация и обучителни курсове по ключови компетенции за общо 10 души от следните специфични категории - безработни младежи до 29 г. вкл.; лица на възраст над 54 г. и продължително безработни лица, както и осигуряване на заетост за период от минимум 12 месеца в офисите на фирмата в гр. Благоевград и гр. София, както и на строителните обекти на фирма  ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД на територията на страната. За новосъздадените 10 нови работни места е планирано да бъде закупено оборудване и обзавеждане, което ще допринесе за създаването на необходимите условия за пълноценното изпълнение на ежедневните служебни задължения на новонаетите лица. 

По време на изпълнение на проектните дейности ще бъдат осъществени и дейности целящи популяризирането на проекта,  добрите  практики  и резултатите от него сред заинтересовани страни и сред широката общественост. След приключване на проектните дейности, фирма  ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД ще положи допълнителни усилия за подпомагане интеграцията на пазара на труда на новонаетите служители чрез обезпечаване на тяхната дългосрочна устойчива заетост в офисите на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД. Дружеството поема ангажимента да осигури последваща заетост за още 12 месеца на минимум 50% от вече наетите лица след края на проектните дейности.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Един от най-важните фактори за успешната реализация на проекта е обезпечеността му с човешки ресурс, притежаващ необходимия експертен капацитет, квалификация и опит. За целта проекта ще бъде ръководен от ДИМИТЪР ЙОРДАНОВ ЗАХАРИЕВ (Ръководител), който е и управител на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД и притежава дългогодишен управленски опит и сериозна експертиза в планиране, разработване, изпълнение и мониторинг на структурни и инвестиционни проекти (приложена е Автобиография). Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат възложени на фирма - външен изпълнител, избран по реда на ПМС №118, с изрични изисквания за притежаване на богат опит в изпълнението и отчитането на проектни дейности за повишаване на конкурентоспособността на работната сила и създаването на гъвкави форми на устойчива заетост. Доброто планиране и акуратното изпълнение на тази дейност са от изключителна важност за създаването на условия за постигане на общата и специфични цели на проекта, както и реализацията и отчитането на всички останали проектните дейности според изискванията и условията на Насоките за кандидатстване, Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. Прилагайки принципите на добро управление, привлечените външни експерти ще подпомогнат допълнително институционалния капацитет при управлението на проекти на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД, допринасяйки със своя богат приложен опит в управлението на проекти по оперативните програми и по програми от предприсъединителни и други финансови инструменти. Етапи на изпълнение на Дейност 1: 1. Сключване на граждански договор с Ръководителя на проекта; 2. Провеждане на процедура за избор на външен изпълнител за организация и управление на проекта, подписване на Договор за доставка на услуга, в който в детайли ще бъдат уточнени функционалните задължения и отговорности на фирмата-изпълнител, в т.ч. финансовата отчетност при управлението на проекта и за съхранение на проектната документация (одитна пътека); 3. Приемане на план-график за организация на конкретните дейности и мероприятия свързани с избор на външни изпълнители за провеждане на обучения и доставка на оборудване; 4. Извършване на подбор на представители на целевата група за включване в дейностите по проекта; 5. Провеждане на избор на изпълнители по реда на ПМС №118/20.05.2014 г.; 6. Текущ контрол по изпълнението на възложените на изпълнители дейности; 7. Текущо отчитане по фази и етапи на изпълнението на проекта; 8. Регулярен и окончателен мониторинг на самооценката на бенефициентите за степента на тяхната удовлетвореност от реализиране на отделните етапи на проекта и след окончателното му приключване; 9. Окончателно отчитане на изпълнението на проекта., Contracted Amount: 16 850.00 , Reported Amount: 16 850.00
  • Activity: Създаване на нови устойчиви работни места във фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД: Според данни на Националния статистически институт и Евростат към ноември 2015 г., брутния вътрешен продукт на България през последните 2-3 години, започва постепенно, а напоследък и рязко да се увеличава, нареждайки страната на шесто място в Европейския съюз. Тази тенденция е и причина за динамичното развитие на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД през последните няколко години, както и за бързото увеличение на обемите от работа и особено от възложители от Област Благоевград, поставяйки на изпитание, както служителите, така и мениджмънта на компанията. Пазарната динамика, необходимостта от бързо и качествено изпълнение на договорените проектантски услуги и архитектурни дейности на територията на гр. София и Област Благоевград, изисква провеждането на агресивна политика за повишаване на конкурентоспособността на компанията и увеличаване на броя на служителите. Дейност 2 има за цел провеждането на процедури за подбор на представители на целевата група и сключването на трудови договори с тях за работа в офиса на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД в гр. София, а също така и за обслужване на бизнес клиентите от Област Благоевград чрез отваряне на нов фирмен офис в града и наемане на служители за работа в него. Предвижда се да бъдат изпълнени две процедури за подбор - в началото и в края на проекта за наемане на безработни и неактивни лица със срок от минимум 12 месеца и за подбор на минимум 50 % от вече наетите лица, на които ще бъде предложена заетост със срок от минимум още 12 месеца. Дейността е задължителна по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“. Първата процедура за подбор ще изиска идентифициране, събеседване и подбор на представители на целевата група, от които ще бъдат избрани общо 10 души, като минимум 50 % от тях ще са представители на поне две от следните специфични категории безработни лица: - Продължително безработни и неактивни лица; - Безработни лица на възраст над 54 г.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. След провеждане на процедурата за подбор, избраните лица ще бъдат наети на трудовоправоотношение за срок от 12 месеца в офиса на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД в гр. София и за новосъздаващия се офис в гр. Благоевград . Новонаетите служители ще бъдат разделени по равен брой за нуждите на офиса в гр. Благоевград (5 души) и за нуждите на офиса в гр. София (5 души). Първата процедура за подбор на представители на целевата група ще бъде извършена на база нарочно разработени минимални изисквания към безработните и неактивни лица, произтичащи от длъжностните характеристики за следните длъжности: - 2161 7002 Архитект: 4 души; - 21663008 Графичен дизайнер: 1 човек; - 31123010 Строителен техник, проектно-технически отдел: 2 души; - 24215027 Мениджър, проекти: 1 човек; - 33433006 Координатор: 1 човек; - 21663006 Уеб дизайнер: 1 човек; Общо: 10 души Втората процедура за подбор, която ще се проведе през последния месец на изпълнение на проекта ще има за цел удължаването на заетостта с още минимум 12 месеца на минимум 50 % от вече наетите лица по проекта. Осигуряването на последваща заетост на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда, предоставя изключителна възможност не само за придобиване на допълнителни умения, необходими за изпълнение на професионалните задължения, но и шанс за по-добра адаптация към трудовата среда. Изпълнението на дейността изцяло отговаря на Общата и специфичните цели на проекта, като допринася за изпълнение на целите на процедурата и на Приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места“ на ОП РЧР, Националния план за действие по заетостта (2015 г.) и Националния план за изпълнение на Европейската гаранция за младежта: 2014-2020 г., Contracted Amount: 80 079.80 , Reported Amount: 79 978.08
  • Activity: Организация и провеждане на предвидените обучения за повишаване на професионалната квалификация: Дейност 3. има за цел да осигури включването на новонаети лица в обучение за придобиване на необходимата професионална квалификация, според изискваните знания и умения за заемане на съответната длъжност. За тази цел наетите лица на следните длъжности ще бъдат включени в обучение за придобиване на професионална квалификация: - 21663008 Графичен дизайнер: 1 човек (Изисквани умения: разработва графични концепции за дизайн на Web сайтове и графичен интерфейс) 1. 213 Аудио-визуални изкуства и техники; производство на медийни продукти 213070 Графичен дизайнер 2130701 Графичен дизайн за придобиване на част от професия за трета степен на професионална квалификация; 2. Хорариум на обучението: 600 учебни часа; 3.1. Теория: 250 учебни часа; 3.2. Практика: 350 учебни часа; 4. Брой на обучаваните лица: 1 човек; 5. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. - 21663006 Уеб дизайнер: 1 човек; (Изисквани умения: самостоятелно изграждане, професионално оформление и поддържане на сайт) 214 Дизайн 214010 Дизайнер 2140112 Рекламна графика за придобиване на част от професия за трета степен на професионална квалификация; 2. Хорариум на обучението: 600 учебни часа; 3.1. Теория: 250 учебни часа; 3.2. Практика: 350 учебни часа; 4. Брой на обучаваните лица: 1 човек; 5. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. - 31123010 Строителен техник, проектно-технически отдел: 2 души; (Изисквани умения: да организира изпълнението на строителни дейности в съответствие с проектосметната документация) 582 Строителство 582010 Строителен техник 5820101 Строителство и архитектура за придобиване на част от професия за трета степен на професионална квалификация; 2. Хорариум на обучението: 600 учебни часа; 3.1. Теория: 250 учебни часа; 3.2. Практика: 350 учебни часа; 4. Брой на обучаваните лица: 2 души; 5. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. - 24215027 Мениджър, проекти: 1 човек; - 33433006 Координатор: 1 човек; 1. Професионално направление 345 Администрация и управление Наименование на специалността 3450401 Бизнес - услуги за придобиване на втора квалификационна степен; 2. Хорариум на обучението: 660 учебни часа; 3.1. Теория: 300 учебни часа; 3.2. Практика: 360 учебни часа; 4. Брой на обучаваните лица: 2 души; 5. Документ, доказващ завършеното обучение: свидетелство за професионална квалификация. Поради това, че архитектурните проекти, които дружеството изготвя са възложени от инвеститори, които са общински администрации или частни компании, възниква и необходимостта от наемането на служители за длъжностите "Мениджър, проекти" и " Координатор". С цел постигане на по-добра комуникация с потенциални и със съществуващи бизнес клиенти, е необходимо, двете лица, които са назначени на тези длъжности да преминат и придобият теоретични и практически знания и умения за работа с фирми, общински и държавни администрации. Доброто познаване на принципите и методите за работа с бизнес клиенти е от особена важност не само при воденето на преговори, но при всеки един етап от предоставяне на услуги за бизнеса. Включването на двете лица в обучителен курс 3450401 Бизнес - услуги ще допринесе за тяхната по-добра реализация както в екипа на компанията, така и на пазара на труда., Contracted Amount: 6 900.00 , Reported Amount: 6 900.00
  • Activity: Организация и осигуряване на условия за включване в обучения по ключова компетентност : Дейност 4 има за цел да осигури включването на една част от представители на целевата група (10 души), които ще работят с информационни и комуникационни технологии, базирани в офисите на ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД в гр. Благоевград и гр. София - да преминат обучения за Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”. Изпълнението на дейността ще допринесе за постигане на общата и специфичните цели на проекта, както и за повишаване на конкурентоспособността на новонаетите лица и създаването на необходимите условия за разгръщане на техния трудов потенциал. ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД предвижда да включи в обучение за ключови компетентности, новонаетите лица за чийто длъжности е необходимо свободното владеене на чужд език и притежаването на компютърна грамотност, а именно: Архитект: 4 души; Графичен дизайнер: 1 човек; Строителен техник, проектно-технически отдел: 2 души; Мениджър, проекти: 1 човек; Координатор: 1 човек; Уеб дизайнер: 1 човек; Общо: 10 души За целта всички представители на целевата група (10 души) ще бъдат включени в следното обучение: - Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: 1. Хорариум на обучението (300 часа); 1.1. Теория (100 часа); 1.2. Практика (200 часа); 2. Брой на обучаваните лица (10 души); 3. Документ, доказващ завършеното обучение (сертификат). След определяне на нивото на владеене на чужд език чрез задължителен входящ тест, представителите на целевата група ще имат възможност да се запишат в три последователни нива от всичките 6: (A1) (A2) (B1) (B2) (C1) (C2) В обучението за подобряване на компютърната грамотност ще бъдат включение само онези лица, чиито компютърни умения се подразбира, че са на по-ниско ниво спрямо останалите служители, които за да бъдат наети ще им се изисква високо входно ниво на дигитална компетентност. Поради това в обучение ще бъдат включени само следните служители: Архитект: 4 души; Строителен техник, проектно-технически отдел: 2 души; Мениджър, проекти: 1 човек; Координатор: 1 човек; Общо: 8 души - Обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: 1. Хорариум на обучението (45 часа); 1.1. Теория (20 часа); 1.2. Практика (25 часа); 2. Брой на обучаваните лица (8 души); 3. Документ, доказващ завършеното обучение (сертификат). Обучението по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще включва теория и практика по следните теми: Работа с MS Office: Word, Excel, Power point; Обучение за работа с база данни, съхраняване и управление на информация; Сигурност на информацията; Етика на общуване с електронни средства(електронна поща, мрежови инструменти). За работещите в България чуждият език и компютърната грамотност все още не се владеят на необходимото ниво, а днес те са сред най- използваните средства за комуникация на работното място. Поради това, участието на представителите на целевата група в курсовете за обучение по ключови компетентности ще повиши значително тяхната конкурентоспособност и възможности за включване в последваща устойчива заетост не само у нас, но и в чужбина. Обучението по ключови компетентности в комбинация с включването в заетост са сред основните мерки по настоящия проект, които не само ще подпомогнат социално включване на представителите на целевата групата към активно трудещите се, но и ще повишат индивидуалната самоувереност и икономическия статус на всеки един от тях. Изпълнението на дейността изцяло отговаря на инвестиционните цели на процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015", както и допринася за изпълнение на целите на Приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места“ на ОП РЧР, Националния план за действие по заетостта (2015 г.) и Националния план за изпълнение на Европейската гаранция за младежта: 2014-2020 г., Contracted Amount: 9 000.00 , Reported Amount: 8 960.00
  • Activity: Закупуване на оборудване за новите работни места в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД: Дейност 5 има за цел осигуряване на инвестиционна подкрепа за закупуване на най-необходимото оборудване и обзавеждане за разкритите 10 нови работни места за представителите на целевата група, които ще работят в офисите на фирма ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД в гр. Благоевград и гр. София и да създадат възможност за мобилност до всички обекти на фирмата на територията на страната. В тази връзка се предвижда закупуването на следното оборудване и обзавеждане: - 2161 7002 Архитект: 4 души: 4 бр. компютърна конфигурация с лицензиран офис пакет; 4 бр. работна маса + 4 бр. работен стол - 21663008 Графичен дизайнер: 1 човек: 1 бр. компютърна конфигурация с лицензиран офис пакет; 1 бр. работна маса + 1 бр. работен стол - 31123010 Строителен техник, проектно-технически отдел: 2 души: 2 бр. преносим компютър с лицензиран офис пакет; 2 бр. работна маса + 2 бр. работен стол - 24215027 Мениджър, проекти: 1 човек: 1 бр. компютърна конфигурация с лицензиран офис пакет; 1 бр. работна маса + 1 бр. работен стол - 33433006 Координатор: 1 човек: 1 бр. компютърна конфигурация с лицензиран офис пакет; 1 бр. работна маса + 1 бр. работен стол - 21663006 Уеб дизайнер: 1 човек: 1 бр. компютърна конфигурация с лицензиран офис пакет; 1 бр. работна маса + 1 бр. работен стол Общо: 10 души За нуждите на наетите лица на длъжност "Мениджър, проекти" (1 човек) и "Координатор" (1 човек) ще бъде закупен и 1 бр. лекотоварен автомобил. Необходимостта от осигуряване на служебен лекотоварен автомобил за новонаетите лица, които ще изпълняват мениджърска и координационна дейност е породена от почти ежедневната нужда да се срещат с възложители и изпълнители, които се следва да бъдат посетени на различни обекти, предмет на проектиране, които често са в различни градове на страната. Предвижда се "Мениджър, проекти" и "Координатор" също да поемат задължения, които изискват мобилност и ежедневно пътуване за среща с потенциални и съществуващи бизнес партньори и клиенти като държавни и общински администрации, където дружеството преговаря за предоставяне на услуги или вече има сключени договори. За нуждите на новонаетите лица и изпълнението на техните задължения в офисите на фирмата в гр. Благоевград и гр. София ще бъдат закупени също: - 1 бр. цветна копирна машина; 1 бр. плотер; Посетителски столове - 4бр.; Стелажи за съхранение - 2бр. Доставката на оборудването и обзавеждането, необходими за физическото разкриване на новите работни места за представителите на целевата група ще се извърши чрез провеждане на процедура за избор на външен изпълнител/и по реда ПМС № 118. Изпълнението на дейността е важно условие, което ще позволи да се оборудват новите работни места с необходимото за дейността на наетите лица оборудване, по този начин новоразкритите работни места ще функционират пълноценно, позволявайки и по-добрата интеграция на новонаетите лица в работната обстановка. Дейността на ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД е насочена в областта на архитектурното проектиране и предоставянето на консултантски услуги в строителството, строително - ремонтните и строително - монтажните работи, като за постигане на високо ниво на предлаганите услуги е важно постигането на синергиен ефект от висококвалифициран персонал и професионално оборудване. Избраното оборудване по проекта е изцяло насочено към всяко едно конкретното работно място и е пряко необходимо за изпълнение на служебните задължения на заетите лица от целевата група. В допълнение към това, натрупването на практически опит от страна на представителите на целевата група ще бъде подкрепено и от квалифицирания и експертен състав на фирмата. ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД разполага с квалифициран инженерно - технически състав, гарантиращ високо качество при предоставяне на проектантски и консултантски услуги. , Contracted Amount: 53 150.00 , Reported Amount: 52 107.36
  • Activity: Информация и публичност: Дейността има за цел информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява с финансовата подкрепа на Европейския съюз в рамките на ОП „Развитие на човешките ресурси". Дейността е задължителна съгласно изискванията на настоящите насоки за кандидатстване. Чрез реализирането на дейностите за информация и публичност ще се гарантира ефективното и прозрачно усвояване на средствата, предвидени по проекта. За настоящите служители на ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД се предвижда организиране на вътрешно информационно събитие за офиса в гр. София. Събитиято ще се проведе в началото на изпълнението на проекта, с цел по-доброто информиране на всички заети в компанията за целите и очакваните резултати от проекта. По този начин ще се привлече вниманието към целите на проекта, насърчавайки проактивното отношение на служителите към представителите на целевата група, което е особено необходимо за бързата интеграция и адаптация на новоназначените лица и оказвайки положително влияние върху възможностите за последваща устойчива заетост. Планираните дейности по обезпечаване на информация и публичност на изпълнението на проекта са: • Две (2) информационни табели, изработени в съответствие с графичните и текстовите изисквания на ОП РЧР. Информационните табели ще бъдат използвани за визуализиране на офисите на ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД, съответно в офисите в гр. Благоевград и гр. София, в които ще бъдат създадени новите работни места. Табелите ще бъдат поставени на видно място в административните сгради, където се помещават офисите на компанията. • Един (1) брой рекламен банер за популяризиране на проекта по време на публични събития, в които участва ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД. • Петдесет (50) информационни стикери, които ще бъдат използвани за визуализиране на закупените за целите на обособяване на новите работни места на представителите на целевата група; • Две хиляди (2000) броя рекламни брошури, с цел популяризиране на проектните дейности; • Две (2) публикации в печатни и/или електронни медии, в началото и в края на проекта с цел постигане на информираност на заинтересуваните страни и широката общественост относно заложените и постигнатите резултати и ползи, съдържащи графичните и текстовите изисквания на ОП РЧР. Описаните мерки за осигуряване на публичност и визуализация отговарят на изискванията на Регламент на ЕК №1828/ 2006 и Регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд, Насоките за кандидатстване по настоящата процедура и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на Управляващия орган. Те са от ключово значение за информиране на широката общественост за планираните/изпълнените дейности и популяризиране на обстоятелството, че ЕС съфинансира проекта и операцията, която се изпълнява е в рамките на Приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места“ на ОП РЧР., Contracted Amount: 3 370.00 , Reported Amount: 3 300.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KUASAR GROUP Ltd, Contracted Amount*: 23 600.00 , Reported Amount**: 23 600.00
  • Contractor: ANIMAKS , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 990.00
  • Contractor: Stildom, Contracted Amount*: 4 550.00 , Reported Amount**: 4 550.00
  • Contractor: OLS3M, Contracted Amount*: 16 850.00 , Reported Amount**: 16 850.00
  • Contractor: EG KONSULT OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 250.00
  • Contractor: Discont-7, Contracted Amount*: 3 300.00 , Reported Amount**: 3 300.00
  • Contractor: ZASTRAKHOVATELNO DRUZHESTVO EVROINS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 507.36
  • Contractor: ANCOR A GENTE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 960.00
  • Contractor: Euratec auto, Contracted Amount*: 22 450.00 , Reported Amount**: 22 450.00
  • Contractor: CENTRE FOR EDUCATION INTERSYSTEM LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 650.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 169 349.80 BGN
Grant 169 349.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 167 283.85 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на външен изпълнител за организация и управление на проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01. Продължителност на проекта 14 месеца. , Estimated Amount: 16 850.00
  • Differentiated position 1: Избор на външен изпълнител за организация и управление на проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01. Продължителност на проекта 14 месеца.
    Contractor: OLS3M
    Contract total funded value: 16 850.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на доставчик на офис оборудване (компютърни конфигурации, преносими компютри, цветна копирна машина, плотер) по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01., Estimated Amount: 23 600.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на офис оборудване (компютърни конфигурации, преносими компютри, цветна копирна машина, плотер) по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01.
    Contractor: KUASAR GROUP Ltd
    Contract total funded value: 23 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на доставчик на предвидения за закупуване автомобил по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01., Estimated Amount: 22 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на предвидения за закупуване автомобил по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01.
    Contractor: Euratec auto
    Contract total funded value: 22 450.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на доставчик на предвиденото офис обзавеждане (маси, столове, стелажи) по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01., Estimated Amount: 4 550.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на предвиденото офис обзавеждане (маси, столове, стелажи) по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01.
    Contractor: Stildom
    Contract total funded value: 4 550.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на застраховател за закупуване на застрахователни полици/ застраховки на придобитото оборудване и обзавеждане по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01. , Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на застраховател за закупуване на застрахователни полици/ застраховки на придобитото оборудване и обзавеждане по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Избор на изпълнител на служба по трудова медицина за предоставяне на обслужване за новонаетите лица по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01, Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на служба по трудова медицина за предоставяне на обслужване за новонаетите лица по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Избор на обучаваща организация за провеждане на обученията по ключови компетенции по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01. , Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на обучаваща организация за провеждане на обученията по ключови компетенции по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: Избор на обучаваща/и организация/и, притежаваща лиценз от НАПОО за провеждане на обученията за професионална квалификация с две обособени позиции по проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01., Estimated Amount: 6 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Осигуряване на информиране и публичност на проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01 - изработка и отпечатване на материали за визуализация, информиране и публичност, Estimated Amount: 3 370.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информиране и публичност на проект „Нови възможности за дългосрочна заетост в ОРТО - ДИЗАЙН ЕООД”, договор № BG05M9OP001-1.003-2493-С01 - изработка и отпечатване на материали за визуализация, информиране и публичност
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN