Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0043-C07
Project Name Center for Early Childhood Development in the municipality of Shumen
Beneficiary 000931721 Municipality of Shumen
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 01.09.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 20.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Шумен

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда да се допълнят и развият успешно създадените в гр. Шумен услуги за ранно детско развитие по Проекта за социално включване, финансиран от Международната банка за възстановяване и развитие чрез създаване и функциониране на Център за ранно детско развитие. 
Целеви групи по проекта са деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства; семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания, както и деца от 0 до 7 години, включително с увреждания, настанени в специализирани институции и техните семейства. 
Проектът предвижда сформиране на Екип за управление на проекта, който ще организира, координира, изпълнява, контролира и отчита дейностите по проекта за постигане на заложените цели. Екипът за управление на проекта ще се състои от Ръководител, счетоводител и координатор, всеки от които има ясно определени отговорности.
За постигане целите на проектното предложение, ще се предоставят професионални услуги за ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните родители, включително рехабилитация и дейности за консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом. Ще се оказва индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания. Проектът предвижда осигуряване на транспорт с цел достъп до услугите и мобилна работа на екипите.
Важна част от дейностите на проекта ще бъде създаването на група за консултиране процеса на предоставяне на услугите, в чийто състав ще бъдат включени на доброволен принцип професионалисти в различни сфери на дейност. По този начин ще се създаде мрежа за интегрирани услуги за ранно детско развитие и услугите, предвидени в проекта, ще се предоставят в координация с други развити в община Шумен услуги в общността за деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства. 
През целия период на проекта ще се извършват дейности по информиране и публичност с цел популяризиране възможностите за ползване на услугите и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта. Провеждане на процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността цели качествено и ефективно организиране, координиране, изпълнение, контрол и отчитане на цялостната дейност на проекта за постигане на заложените цели. Дейността включва подготовка и изпълнение на дейностите по проекта, съгласно план-графика, а именно: сформиране на екип за управление на проекта, подготовка на график за извършване на процедури по ЗОП, изготвяне на информационен материал с описание на обхвата на услугите, които ще се предоставят по проекта, както и условията и реда за тяхното предоставяне. Екипът за организация и управление на проекта ще провежда работни срещи, които се протоколират. Изготвя и процедура за вътрешен мониторинг. Екипът по проекта ще изработи документация и ще проведе тръжни процедури за избор на изпълнители в съответствие с българското законодателство в областта на обществените поръчки, което ще гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Екипът по проекта ще се състои от: ръководител - 1, счетоводител - 1, координатор - 1. - Ръководител: отговорностите му са разписани в т. 9 от Формуляра. - Счетоводител: Извършва счетоводната дейност, необходима за осъществяването на проекта. Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените бюджетни разходи по проекта. Води точна и редовна счетоводна отчетност по изпълнението на договора, използвайки подходяща и адекватна електронна система. Участва в отчитането и приемането на извършваните дейности с контрол на финансовите разходи. Подготвя счетоводните документи, необходими за отчитането на изпълнените дейности, съгласно изискванията на ДО. Води счетоводна документация, въвежда и съхранява данни и документи, обезпечава организационно и технически дейностите по проекта и носи отговорност за получените и изразходваните средства. - Координатор: Отговаря за подготовката и изпълнението на дейностите в съответствие с плана за изпълнение на дейностите по проекта. Координира дейностите, обект на външни възлагания. Следи за правилното оформяне на документите по проекта в съответствие с изискванията за публичност. Пряко участва в комуникацията с договарящия орган. Подготвя документи за междинни плащания и заключителен доклад по договора. Организира и провежда извършването на вътрешен мониторинг и контрол по проекта. Участва при изготвяне на технически отчети. Изготвя справки и контролира приемането и изпращането на кореспонденцията, свързана с управлението и отчитането на дейностите по проекта; води входяща и изходяща кореспонденция; води протоколи от работните срещи на екипа. Възнаграждения екип и работно облекло екип: 107 112,71 лв., Contracted Amount: 107 112.71 , Reported Amount: 119 489.28
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Дейността цели да се гарантира, че подготовката, управлението и изпълнението на дейностите ще протече съобразно заложеното в проекта, за постигане на планираните цели. За качественото управление и функциониране на услугите, дейността включва подбор и назначаване на квалифициран персонал на Центъра за ранно детско развитие. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1: В първия проектен месец ще се стартира с подбор и назначаване на Ръководител на Центъра, който ще участва в дейностите по подбор и назначаване на останалия персонал за функциониране и предоставяне на услугите. Подбора на ръководителя е от изключителна важност по отношение на цялостното изпълнение на дейностите по проекта и ще се извърши от комисия, в която ще бъдат включени представители на екипа и общинска администрация. Подборът ще се осъществи на база предварително разработена писмена процедура, която включва изисквания за длъжността, критериите за подбор и неговите етапи: подбор по документи (заявление, диплом, автобиография, свидетелство за съдимост) и интервю. С одобрения кандидат ще се сключи трудов договор, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда за срок: до приключване на дейностите по проекта във втори проектен месец. През първия месец от назначаването си, Ръководителя ще разработи Процедура за подбор на персонала за функциониране и предоставяне на услугите; Длъжностни характеристики; Правилник за вътрешния ред; задължителна документация, съгласно Методическите ръководства за предоставяне на услугите и действащото законодателство. 2: Във втория проектен месец ще стартира подбора на персонал за функциониране и предоставяне на услугите, а именно: счетоводител/касиер/домакин; шофьор и хигиенист. Подборът ще се извърши по критерии, определени съобразно длъжността /квалификация, опит, мотивация/. За целта ще бъде публикувана обява на електронната страница на Община Шумен и подадена Заявка за свободни работни места в Дирекция „Бюро по труда” - Шумен за насочване на безработни лица - кандидати за работа. Подборът ще се осъществи в два етапа: подбор по документи и интервю с цел установяване на мотивацията и нагласи за работа от Комисия, сформирана със Заповед на Кмета на Община Шумен или упълномощено лице и ще включва представители на екипа за управление на проекта, общинска администрация и Ръководителя на Центъра. Всички кандидати ще бъдат информирани за решението на комисията. Одобрените кандидати се канят за сключване на трудови договори от трети проектен месец за срок до приключване дейностите по проекта. Процедурата за подбор на персонал ще се използва през целия период от реализиране на проекта, с цел гарантиране на ефективни и адекватни действия в случай, че възникне необходимост от назначаване на нов служител в центъра. 3: Управление и функциониране на услугите: От третия проектен месец ще стартира предоставянето на планираните услуги по проекта, което ще продължи 83 месеца. Ръководителят на Центъра ще участва в цялостното предоставяне на услугите в периода на проекта, като организира, управлява и мониторира изпълнението на всички дейности по предоставяне на услугите; назначава персонала за функциониране на услугите; изготвя и контролира спазването на график на движение на транспортното средство за мобилна работа и посещения в центъра; възлага и контролира извършването на задълженията на счетоводител/касиер/домакин и хигиениста в центъра; ръководи, оказва контрол и мониторинг на изпълнението на Услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания"; организира създаването на групата за консултиране процеса на предоставяне на услугите, организира и координира дейността и участва в срещите на групата, създадена по проекта; участва при извършване на супервизия на предоставяне на услугите., Contracted Amount: 292 531.64 , Reported Amount: 281 631.90
  • Activity: Предоставяне на услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Услугата "Ранна интервенция на уврежданията" цели подобряване развитието на детето, живота на семейството, предотвратяване изоставянето на деца чрез предоставяне на подкрепа на семейства на бебета и малки деца и осигуряване на достъп до наличните ресурси. Ранната интервенция е система от професионални услуги за малки деца с изоставане в развитието, увреждания, социални и емоционални затруднения. Тя е мултидисциплинарна, координирана услуга, която допринася за ранно идентифициране на рисковете за здравето и развитието на децата и ранна намеса, а също така оказва значително влияние върху семейството на детето със специални нужди. Целта на услугата "Индивидуална педагогическа подкрепа" е оказване на помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за успешна интеграция в първи клас в масовото училище на деца с увреждания. Проектното предложение предвижда предоставянето на услугите да бъде реализирано от Община Шумен –юридическо лице с опит в предоставянето на социални услуги за деца с увреждания и/или услуги за ранно детско развитие. Общината е бенефициент по проекта и лицензиран доставчик на соицални услуги. Същата се ангажира с управлението на услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" поради тяхната социалната значимост и идентифицираната нужда от предоставянето им на територията на община Шумен. Екипът за организация и управление на проекта и ръководителят на центъра ще изготвят програма за развитие на социалните услуги. Ще организират дейността, ще следят за броя на персонала, квалификацията и опита му, за да се осигуряват качествено и навременно предоставяне на услугите. Ще организират, мотивират и постоянно усъвършенстват екипа за ефективно предоставяне на услугите. Екипът за организация и управление на проекта в сътрудничество с Ръководителя на Центъра за ранно детско развитие ще организира и водене на задължителната документация, съгласно Методическото ръководство за предоставяне на услугата "Ранна интервенция на уврежданията" и Описание на услугите за ранно детско развитие, изготвяне и представяне на ежемесечни технически и финансови отчети, с приложени документи, които доказват изпълнение на планираните дейности Двете услуги ще се предоставят в изградените за целта помещения по Проекта за социално включване, които разполагат със: стая за кинезитерапия/рехабилитация; стая за психомоторни дейности и групи за игра; стая за групова работа с деца; терапевтичен кабинети кабинет за педиатър; офис стая за екипа; стая за работа с родители. Услугите по ранна интервенция ще се предоставят и в дома на семейството като мобилна услуга, с цел използване на наличните ресурси на средата, оборудване, играчки и съобразено с дневния режим на детето, културата и навиците на семейството и с цел усвоените умения от детето и семейството да се използват функционално и да бъдат прилагани в ежедневието. Екипът на услугата "Ранна интервенция на уврежданията" ще извършва и мобилна работа в отделението за новородени в МБАЛ - Шумен с цел оказване на подкрепа на родителите за намаляване на емоционалния стрес от новината, че детето им е с увреждане, а така също и с цел превенция на изоставянето. Екипът по проекта ще предоставя регулярна супервизия на екипите на двете услуги с цел подкрепа при предоставянето на услугите, повишаване на компетентността, както и осигуряване на добра грижа за потребителите. Супервизията ще се извършва от професионалист, с опит в провеждането на супервизия, за обсъждане на работа по случаи и собствени преживявания във връзка с това Предвидени са разходи за обезпечаване предоставянето на услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" в размер: 713 037,00лв. и разходи за дидактически и обучителни материали за потребителите на услугите /описани в Дейност 2/., Contracted Amount: 713 037.00 , Reported Amount: 710 129.35
  • Activity: Създаване на група за консултиране процеса на предоставяне на услугите: За качественото изпълнение на услугите, а и с цел осигуряване на междуинституционално сътрудничество при работата с децата и техните семейства, проектът предвижда да се създаде група за консултиране процеса на предоставяне на услугите. В състава на групата ще бъдат включени на доброволен принцип професионалисти в различни сфери на дейност, свързани с ранното детско развитие. Ще бъдат разработени и приети от участниците Правила за организацията и дейността на групата, в които ще се разпише механизмът за провеждане на срещите, правата и задълженията на участниците. Ще бъдат привлечени за участие представители на: - общинска администрация - Шумен; - Отдел "Закрила на детето" - Шумен; - Комплекс за социални услуги за деца и семейства; - Семейно-консултативен център - Шумен; - Център за майчино и детско здраве; - Неонатологично отделение към МБАЛ - Шумен; - родители на деца с увреждания. Групата за консултиране ще бъде отворена за включване на заинтересовани лица и организации, имащи отношение към ранното детско развитие, проблемите на децата с увреждания и техните семейства. Групата за консултиране процеса на предоставяне на услугите ще мониторира процеса на предоставяне на услугите по Проект "Център за ранно детско развитие в община Шумен", като: - подпомага и наблюдава предоставяните услуги; - обсъжда прилаганите методи на работа и постигнатите резултати; - обсъжда случаи и дава становища по отделни казуси в процеса на работа; - получава регулярно информация по отношение на постигане на целите на услугите; - обобщава резултатите от работата си в писмен вид и дава предложения въз основа на направените изводи. Важна част от дейността на групата ще е обсъждането на конкретни случаи, при което ще се сформира междуинституционален екип, ще се изготвя общ план за работа по случая, в който се записват отговорностите на всяка институция, ще се планират и провеждат екипни срещи за проследяване изпълнението на плана и постигнатите резултати. Целта на групата ще е да окаже подкрепа при предоставяне на услугите, както на професионалистите, така и на лицата от целевите групи. Участието на представител на Община Шумен ще е гарант, че кандидатът отговаря пряко за подготовката, управлението и изпълнението на дейностите по проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Информиране и публичност: Цел на дейността е популяризиране възможностите за ползване на услуги за ранно детско развитие и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС. При изпълнение на дейността ще се съблюдават изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Информирането на обществеността ще се осъществи чрез: - Организиране и провеждане на пресконференции при стартиране и приключване на проекта. На пресконференциите ще бъдат предоставени информационни материали на участниците. - Изготвяне на съобщения с информация за напредъка на проекта и поместването им на електронната страница на Община Шумен; - Платени публикации в местната преса; - Изготвяне и разпространение на брошури; - Изготвяне и разпространение на плакати; - Поставяне на информационна табела; - Стикер за оборудването; - Изготвяне на баджове на персонала и екипа за организация и управление; - Надпис върху транспортното средство, което ще се използва за мобилна работа и посещения в центъра., Contracted Amount: 3 916.98 , Reported Amount: 3 922.68

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKCIONERNO DRUJESTVO "OZK"- ZASTRAHOVANE" AD, Contracted Amount*: 3 469.42 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BARS AD, Contracted Amount*: 196.00 , Reported Amount**: 196.00
  • Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD, Contracted Amount*: 959.08 , Reported Amount**: 959.08
  • Contractor: ENERGI MT EAD, Contracted Amount*: 3 522.49 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Milaks EOOD, Contracted Amount*: 1 852.51 , Reported Amount**: 1 852.51
  • Contractor: hevi hristo hristov et, Contracted Amount*: 231.40 , Reported Amount**: 231.40
  • Contractor: EGE KOMPUTRI OOD, Contracted Amount*: 454.80 , Reported Amount**: 454.80
  • Contractor: OFIS TRADE BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 57.60 , Reported Amount**: 57.60
  • Contractor: bent oil ad, Contracted Amount*: 5 397.41 , Reported Amount**: 5 256.81
  • Contractor: BALGARSKA TELEKOMUNIKACIONNA KOMPANIA, Contracted Amount*: 320.41 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: shumen - patnischeski avtotransport ood, Contracted Amount*: 276.48 , Reported Amount**: 276.48
  • Contractor: Ro i Ni EOOD, Contracted Amount*: 657.00 , Reported Amount**: 513.00
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 2 029.71 , Reported Amount**: 1 987.29
  • Contractor: CHERNOMORSKA TEHNOLOGICHNA KOMPANIA AD /ARES GAZ AD/, Contracted Amount*: 4 917.45 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SKORPION BROKERS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: elfi reklama eood, Contracted Amount*: 357.60 , Reported Amount**: 357.60
  • Contractor: panda, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 32.39
  • Contractor: Elza EOOD, Contracted Amount*: 50.08 , Reported Amount**: 50.08
  • Contractor: GENERALI ZASTRAHOVANE AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: internet servis ood, Contracted Amount*: 242.00 , Reported Amount**: 260.00
  • Contractor: bultex 99 eood, Contracted Amount*: 5 829.92 , Reported Amount**: 5 587.46
  • Contractor: ivan kostov - ivko ood, Contracted Amount*: 2 342.20 , Reported Amount**: 2 518.26
  • Contractor: AL I KO AD, Contracted Amount*: 3 141.44 , Reported Amount**: 3 141.44
  • Contractor: Smart biznes kampani EOOD, Contracted Amount*: 1 078.20 , Reported Amount**: 1 078.20
  • Contractor: ELIT OOD, Contracted Amount*: 30.00 , Reported Amount**: 30.00
  • Contractor: trans ko 04 eood, Contracted Amount*: 840.92 , Reported Amount**: 758.41
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 1 796.29 , Reported Amount**: 1 763.90
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 60.00 , Reached amount: 442.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 1 115 348.00 BGN
Grant 1 115 348.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 115 327.70 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на интернет за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена по шест обособени позиции“, Estimated Amount: 43 050.00
  • Differentiated position 1: Номер на обособената позиция: [ 6 ] Наименование: [Доставка на интернет за нуждите на Проект „Център за ранно детско развитие в Община Шумен“]
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на община Шумен, Estimated Amount: 58 300.00
  • Differentiated position 1: предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на община Шумен
    Contractor: BALGARSKA TELEKOMUNIKACIONNA KOMPANIA
    Contract total funded value: 120.50
Procedure 3 Subject to due process: „Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Шумен”, Estimated Amount: 1 400 400.00
  • Differentiated position 1: доставка на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Шумен
    Contractor: ENERGI MT EAD
    Contract total funded value: 628.00
Procedure 4 Subject to due process: „Периодични доставки на канцеларски материали (принадлежности за офиса) за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена“, Estimated Amount: 48 750.50
  • Differentiated position 1: „Периодични доставки на канцеларски материали (принадлежности за офиса) за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена“
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 399.28
Procedure 5 Subject to due process: Да доставя срещу заплащане и на свой риск, по писмени заявки, хигиенни материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури, конкретизирани по вид, технически данни, количество и качество, подробно описани в приложение №1, Estimated Amount: 29 242.30
  • Differentiated position 1: Да доставя срещу заплащане и на свой риск, по писмени заявки, хигиенни материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури, конкретизирани по вид, технически данни, количество и качество, подробно описани в приложение №1
    Contractor: trans ko 04 eood
    Contract total funded value: 300.00
Procedure 6 Subject to due process: Да изгради свързаност /при необходимост/ и да предостави интернет за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена за обектите за настоящата обособена позиция, описани в Приложение 1 към Договора - Техническа спецификация /наричани за краткост в Договора - "Услугата", Estimated Amount: 45 610.00
  • Differentiated position 1: ОП 6 - Услуга по предоставяне на интернет за нуждите на проект "Център за ранно детско развитие в Община Шумен", проект BG05M9OP001-2.040-00-C03 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен, компонент 2, проект BG05M9OP001-2.101-0098-C01,Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен, компонент 3 и Областен информазионен център
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 115.20
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на горива, Estimated Amount: 1 135 760.00
  • Differentiated position 1: Настоящата поръчка не е разделена на обособени позиции
    Contractor: bent oil ad
    Contract total funded value: 5 397.41
Procedure 8 Subject to due process: доставка на горива - автомобилен бензин А98Н, автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан за зареждане на автомобилите, собственост на община Шумен и нейните подразделения през 2016 година, Estimated Amount: 257 479.00
  • Differentiated position 1: доставка на горива - автомобилен бензин А98Н, автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан за зареждане на автомобилите, собственост на община Шумен и нейните подразделения през 2016 година
    Contractor: SKORPION BROKERS OOD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: доставка на дидактически и обучителни материали за нуждите на ЦРДР, Estimated Amount: 0.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на интернет за нуждите на община Шумен и нейните структурни звена по седем обявени позиции, Estimated Amount: 42 320.00
  • Differentiated position 1: Доставка на интернет за нуждите на Проект „Център за ранно детско развитие”, Проект BG05M9OP001-2.040-00-C03 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен” – Компонент 2, Проект BG05M9OP001-2.101-0098-C01 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен” – Компонент 3 и Областен информационен център в Община Шумен
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 345.60
Procedure 11 Subject to due process: доставка на информационни материали - постоянна обяснителна табела, брошури, плакати, баджове, стикери за залепяне, стикери за превозно средство, Estimated Amount: 2 000.00
Procedure 12 Subject to due process: доставка на мултифункционално устройство и консумативи, Estimated Amount: 0.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на нетна активна електрическа енергия за община Шумен и нейните структури, Estimated Amount: 3 300 000.00
  • Differentiated position 1: Настоящата поръчка не е разделена на обособени позиции
    Contractor: ENERGI MT EAD
    Contract total funded value: 2 894.49
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на оригинални и съвместими консумативи за принтери, Estimated Amount: 19 990.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена по две обособени позиции, Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 - Доставка на оригинални консумативи за принтери за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Позиция 2 - Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери за нуждите на община Шумен и нейните структурни звена по 2 обособени позиции;, Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на съвместими /заместители/ консумативи за принтери за нуждите на община Шумен и нейните структурни звена
    Contractor: Ro i Ni EOOD
    Contract total funded value: 432.00
Procedure 17 Subject to due process: Доставка на перилни, миещи, почистващи и хигиенни за детски, здравни и социални заведения в Община Шумен по обособени позиции, Estimated Amount: 69 990.00
  • Differentiated position 1: Перилни и почистващи препарати
    Contractor: ivan kostov - ivko ood
    Contract total funded value: 1 292.40
  • Differentiated position 2: Сапуни
    Contractor: ivan kostov - ivko ood
    Contract total funded value: 72.00
  • Differentiated position 3: Салфетки
    Contractor: trans ko 04 eood
    Contract total funded value: 109.20
  • Differentiated position 4: Почистващи препарати за подове
    Contractor: ivan kostov - ivko ood
    Contract total funded value: 216.50
  • Differentiated position 5: Други
    Contractor: trans ko 04 eood
    Contract total funded value: 431.72
Procedure 18 Subject to due process: Доставка на пластмасови кофи и чували и торби за смет на Община Шумен и нейните структури по две обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на чували и торби за смет на Община Шумен и нейните структури, конкретизирани по вид /търговска номенклатура/,технически данни , количество и качество, описани в Приложение №1 - Техническа спецификация
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 52.56
Procedure 19 Subject to due process: доставка на природен газ за обекти на община Шумен, Estimated Amount: 1 148 875.00
  • Differentiated position 1: Доставка на природен газ за обекти на община Шумен
    Contractor: CHERNOMORSKA TEHNOLOGICHNA KOMPANIA AD /ARES GAZ AD/
    Contract total funded value: 4 917.45
Procedure 20 Subject to due process: Доставка на природен газ на обекти в Община Шумен, съгласно приложен към поръчката списък. Предметът на поръчката включва доставка на природен газ за обекти на община Шумен за период от 36 месеца. /от решение за откриване на обществена поръчка от АОП/, Estimated Amount: 2 000 000.00
  • Differentiated position 1: доставка на природен газ
    Contractor: CHERNOMORSKA TEHNOLOGICHNA KOMPANIA AD /ARES GAZ AD/
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 21 Subject to due process: Доставка на работни обувки за служителите на община Шумен и структурните й звена, Estimated Amount: 69 500.00
  • Differentiated position 1: 1 позиция - Доставка на работни обувки за служителите на община Шумен и структурните й звена
    Contractor: bultex 99 eood
    Contract total funded value: 288.00
Procedure 22 Subject to due process: Доставка на работно облекло, Estimated Amount: 4 620.00
Procedure 23 Subject to due process: доставка на работно облекло за нуждите на община Шумен и нейните структури, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: 1 позиция - Доставка на работно облекло за служителите на община Шумен и структурните й звена
    Contractor: Smart biznes kampani EOOD
    Contract total funded value: 1 078.20
Procedure 24 Subject to due process: Доставка на хигиенни материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по две обособени позиции, Estimated Amount: 35 364.92
  • Differentiated position 1: хигиенни материали
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 195.73
Procedure 25 Subject to due process: зимно техническо обслужване на автобус, марка " isuzu"модел "turkuaz", Estimated Amount: 3 141.44
Procedure 26 Subject to due process: Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Шумен и нейните структури, за нуждите на детските градини на територията на община Шумен и за нуждите на Диагностично-консултативен център 1 Шумен ЕООД, Estimated Amount: 4 120 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Шумен и нейните структури, за нуждите на детските градини на територията на община Шумен и за нуждите на Диагностично-консултативен център 1 Шумен ЕООД
    Contractor: ENERGI MT EAD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 27 Subject to due process: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №1 Застраховане на МПС по застраховка "Гражданска отговорност на автомобилиста" и застраховка "Автокаско", всички рискове и частично, Estimated Amount: 29 122.44
  • Differentiated position 1: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №1 Застраховане на МПС по застраховка "Гражданска отговорност на автомобилиста" и застраховка "Автокаско", всички рискове и частично
    Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKCIONERNO DRUJESTVO "OZK"- ZASTRAHOVANE" AD
    Contract total funded value: 2 510.02
  • Differentiated position 2: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №2 - застраховка "Злополука на местата в МПС" и застраховка "Злополука на пътниците",
    Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKCIONERNO DRUJESTVO "OZK"- ZASTRAHOVANE" AD
    Contract total funded value: 98.10
Procedure 28 Subject to due process: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №2 - застраховка "Злополука на местата в МПС" и застраховка "Злополука на пътниците", съгласно приложение №5, Estimated Amount: 2 201.18
Procedure 29 Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Шумен по обособини позиции., Estimated Amount: 50 368.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1: Гражданска отговорност на автомобилиста
    Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKCIONERNO DRUJESTVO "OZK"- ZASTRAHOVANE" AD
    Contract total funded value: 763.20
  • Differentiated position 2: Позиция 2: "Злополука на местата в МПС" и "Злополука на пътниците"
    Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKCIONERNO DRUJESTVO "OZK"- ZASTRAHOVANE" AD
    Contract total funded value: 98.10
  • Differentiated position 3: Позиция 3: "Застраховка "Имущество" на сгради и съоръжения"
    Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKCIONERNO DRUJESTVO "OZK"- ZASTRAHOVANE" AD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Позиция 4:"Злополука", "Трудова злополука", "Живот, заболяване и злополука"
    Contractor: GENERALI ZASTRAHOVANE AD
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 30 Subject to due process: извършване на периодичен технически преглед за техническа изправност на пътни превозни средства на община Шумен, Estimated Amount: 3 400.00
Procedure 31 Subject to due process: Изпълнителят приема да изгради свързаност /при необходимост/ и предоставя интернет за община Шумен и нейните структурни звена, за обектите, описани за настоящата обявена позиция., Estimated Amount: 44 020.00
  • Differentiated position 1: доставка на интернет за община Шумен и нейните структурни звена по седем обявени позиции
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 19.20
Procedure 32 Subject to due process: Обсужване на училищни автобуси, гаражни услуги на училищни автобуси, състоящи се в предоставяне на паркинг, предпътен технически преглед, предпътен медицински преглед на водачите и сервизни услуги - технически прегледи, експлоатационно техническо обслужване, текущ ремонт и предоставяне на автобуси за извършване на превози при необходимост., Estimated Amount: 26 000.00
Procedure 33 Subject to due process: Осигуряване на достъп до глобална мрежа интернет, Estimated Amount: 7 080.00
Procedure 34 Subject to due process: периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по обособени позиции, Estimated Amount: 51 219.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1: Канцеларски материали
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 1 130.06
Procedure 35 Subject to due process: периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по обособени позиции, Estimated Amount: 63 762.16
  • Differentiated position 1: позиция 2: Габърчета
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 0.14
  • Differentiated position 2: позиция 3: Кламери
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 64.08
  • Differentiated position 3: позиция 4: Кутии - класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и други подобни изделия
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 230.04
  • Differentiated position 4: позиция 5: Папки
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 109.08
Procedure 36 Subject to due process: Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по пет обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ОП 5 Канцеларски материали
    Contractor: OFIS KONSUMATIVI OOD
    Contract total funded value: 360.01
  • Differentiated position 2: ОП 4 Папки за досиета
    Contractor: OFIS TRADE BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 57.60
Procedure 37 Subject to due process: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие., Estimated Amount: 17 531.42
  • Differentiated position 1: Няма обособени позиции
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 38 Subject to due process: предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие, Estimated Amount: 34 312.50
  • Differentiated position 1: предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие - мобилни телефони група
    Contractor: BALGARSKA TELEKOMUNIKACIONNA KOMPANIA
    Contract total funded value: 16.68
Procedure 39 Subject to due process: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на Община Шумен, Estimated Amount: 21 822.60
  • Differentiated position 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на Община Шумен
    Contractor: BALGARSKA TELEKOMUNIKACIONNA KOMPANIA
    Contract total funded value: 183.23
Procedure 40 Subject to due process: Техническо обслужване, презареждане и хидростатично изпитване и устойчивост на прахови пожарогасители CO2, Estimated Amount: 6 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN