Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.001-1159-C02
Project Name Improving the production capacity of "Duosoft" LLC. by purchasing and implementing an IT Services Management System
Beneficiary 130235197 Duo Soft
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.06.2016
Start Date 20.06.2016
End Date 25.07.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Видин, Видин, гр.Видин

Description

Brief description
По настоящия проект ще бъде оборудван офис в гр.Видин с необходимата техника и специализиран софтуер, който ще бъде организиран като център за управление на ИТ услугите на компанията. С проекта ще се оптимизира производственият процес на компанията по предоставяне на ИТ услуги. Ще се автоматизира работата с клиенти и данни и ще се централизира на едно място. Досега искания за предоставяне на услуги, искания за осъществяване на поддръжка, съобщения за грешки и проблеми се получаваха по телефон, с писмо, по електронна поща, факс и т.н. Тяхната обработка, разпределение и извършване на необходимите дейности ставаше по различни канали, не достатъчно организирано и с множество излишни операции и загуба на време. С реализирането на проекта ще се въведе информационна система, която да обхваща всички части от процесите, осъществяващи връзка с клиентите. Всяка комуникация ще бъде въвеждана в системата, разглеждана от съответния ръководител, който ще разпределя задачите и ще контролира изпълнението. Специалистите ще могат на едно място да виждат всички разпределени към тях задачи и да ползват база данни от знания за начините за реализиране на дадена опция или решаване на даден проблем. По проекта ще бъдат закупени като техника и лицензи 2 сървърa за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. Техниката и лицензите ще бъдат използвани, за да бъде инсталирана на тях закупената информационна система за управление на ИТ услуги.
Activities
  • Activity: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на заявки за реализиране на ИТ услуги и обслужване на клиенти, 2 сървъра за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за подобряване на производствените процеси по реализиране на услугите. Ще бъде закупена система за управление на заявки заедно с необходимия хардуер, с които ще бъде оборудван нов стопански обект. През системата ще става реализирането на всяка една заявка за услуга, независимо по какъв начин е комуникирана - факс, мейл, писмо и т.н. Ще се автоматизират и ще се централизират процесите на контакт с клиенти и потребители. След въвеждане на системата и вече подобрените процеси ще се повиши качеството на услугите и техния обем. С помощта на системата ще могат да се обслужват и клиенти, които са в чужбина. Дейността ще бъде реализирана на два етапа. Етап 1 - Разработка, доставка и инсталация на система за управление на заявки 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец) 2. Сключване на договор (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Разработка на системата (от 4-ти до 10-ти месец) 4. Инсталиране, тестване, обучение за работа със системата и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол (11 -ти месец) Етап 2 - Доставка и инсталация на оборудване 1. Избор на изпълнители (от 6-ти до 8-ми месец) 2. Сключване на договори (от 8-ми до 9-ти месец) 3. Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателни протоколи (от 9-ти до 11-ти месец), Contracted Amount: 479 500.00 , Reported Amount: 477 666.00
  • Activity: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 2 UPS-a, 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 сървърен шкаф, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за БД и 2 сървърни лиценза за ОС): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 система за управление на ИТ услуги, 2 сървъра за виртуализация, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 сървърен лиценз за база данни и 2 сървърни лиценза за операционна система. Инвестицията допринася за изпълнение на целите на дейността, тъй като след въвеждане на системата ще се намали ползването на хартия и папки. Ще се намалят разходите за телефон, факс, консумативи. Ще се намалят разходите за транспорт до и от клиента. Като цяло се очаква значително намаляване на ползваните ресурси и повишаване на ефикасността при реализиране на услугите. Въвеждането на новата система ще минимизира хартиения документооборот до нула, което може да я отнесе като част от съвременни безотпадни технологии., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Lomini Ltd., Contracted Amount*: 60 550.00 , Reported Amount**: 86 500.00
  • Contractor: Ciela Norma AD, Contracted Amount*: 273 816.20 , Reported Amount**: 391 166.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 19.91 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 28.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Нарастване на производителността, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.17 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 76 693.78 , Reached amount: 73 269.15
Indicator 7 Вътрешна норма на възвръщаемост, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.36 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 479 500.00 BGN
Grant 335 650.00 BGN
Self amount 143 850.00 BGN
Total actual amounts paid 334 366.20 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване и инсталиране на хардуерно оборудване, лицензи и климатик, Estimated Amount: 86 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка и инсталация на хардуерно оборудване
    Contractor: Lomini Ltd.
    Contract total funded value: 56 210.00
  • Differentiated position 2: Доставка на лицензи
    Contractor: Lomini Ltd.
    Contract total funded value: 2 660.00
  • Differentiated position 3: Доставка и инсталация на климатик
    Contractor: Lomini Ltd.
    Contract total funded value: 1 680.00
Procedure 2 Subject to due process: Проектиране, разработване, доставка и инсталиране на система за управление на ИТ услуги, Estimated Amount: 393 000.00
  • Differentiated position 1: Проектиране, разработване, доставка и инсталиране на система за управление на ИТ услуги
    Contractor: Ciela Norma AD
    Contract total funded value: 273 816.20

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN