Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.001-0002-C08
Project Name Building, restoration and renovation of public areas in the city centre of Sofia
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 01.02.2018
Start Date 16.02.2018
End Date 31.07.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът е насочен към реализиране на интегрирани мерки за подобряване на градската среда като част от изпълнението на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на София. Обектите на интервенция са разположени в определената от ИПГВР зона за публични функции с висока обществена значимост – „О1 Център“ и са част от ИП на Столична община (СО). Териториите се характеризират със силно амортизирана и слабо функционална инфраструктура, с нарушени екологични показатели, претрупаност с различни елементи от градския дизайн и с многобройни конфликтни точки между пешеходци и автомобили. За осигуряване на удобство и сигурност са нужни иновативни подходи, свързани с настилките и начина на ползване на пространствата. Дава се предимство на обществените пространства пред автомобилите, което е една от целите на Визията на ИПГВР. Качеството на градския дизайн дава усещането за комфорт и богатство на града. То се определя от качеството на зелените площи, настилките и елементите на градското обзавеждане. Пешеходните зони и маршрути, разположени в централна градска част (ЦГЧ) са изследвани в общия контекст на града, заедно с въздействието им върху обществения живот, социалното общуване и качеството на средата. В резултат на анализа е направен изводът, че градът има огромен потенциал, който може да бъде развит именно чрез интегриран подход. Предвид това, дейностите по проекта са насочени към реконструкция, създаване на споделени пространства, осигуряване на естетичност, модернизация на зоните и достъпна среда. Реализацията им ще допринесе за повишаване качеството на живот, осигуряване на достъп до основни услуги, подобряване на екологичната среда и за развитието на района. Проектът е ориентиран към задоволяване нуждите и потребностите на целевите групи - населението на София, областта, на посетителите и туристите. Ще спомогне за повишаване на инвестиционната атрактивност и балансираното икономическо развитие на града и района, ще има благоприятен социален ефект. 
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Необходимостта от тази дейност е продиктувана от нуждата от добро планиране и управление на необходимите ресурси, предоставени от ОПРР, както и от създаването на система за успешна и навременна реализация на дейностите, която да доведе до постигане на заложените цели и резултати. В тази връзка е необходимо сформирането на екип за управление и изпълнение на проекта (ЕУИП) и изграждане на система за управление, гарантираща правилното и ефективно изпълнение на дейностите. Управлението и координацията на цялостното изпълнение на проектните дейности ще бъдат възложени на експерти с доказан опит и познания в съответните области. Съществено е още в началото от изпълнението на проекта да се стартира с мобилизацията на екипа, което включва сключване на договори с експертите и допълнителен набор от действия, които ЕУИП ще предприеме, за да се определят и управляват ресурсите и процедурите, необходими за осигуряване на високо качество на изпълнението на проекта. Като част от управлението на проекта се предвижда да се осъществява постоянен вътрешен мониторинг, за да бъде определен напредъкът на проекта по отношение на заложените цели и оценка на изпълнението с оглед на ефективното изпълнение на проекта. Механизмът за мониторинг е ориентиран към резултатите и дългосрочното въздействие, като крайната цел е не само да се получи информация по напредъка на изпълнението на проекта, но и да се използва тази информация, в политиката и вземането на решения, за да се осигури оптимално използване на ресурсите по проекта – човешки, технически и финансови. Дейностите по управление на проекта включват също така извършване на вътрешна и външна отчетност по проекта. Вътрешната отчетност е част от механизма за провеждане на вътрешен мониторинг и проследяване на напредъка на изпълнението на отделните дейности по проекта. Външната отчетност обхваща задълженията на Столична община като бенефициент по ОПРР 2014-2020 и задължението да предава съответните отчетни (технически и финансови) доклади към УО в съответствие с разпоредбите на ДБФП и Методическите указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. В рамките на тази дейност влизат и действията по координация и комуникация със съответните управленски структури, както и провеждане на мониторингови срещи с УО на ОПРР 2014-2020., Contracted Amount: 536 470.00 , Reported Amount: 655 729.75
  • Activity: Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 2 : Строително монтажните дейности в рамките на тази дейност са ориентирани към изграждане, възстановяване и обновяване на средата на знакови градски пространства в зона 2, включена в ИП на СО. Зона 2 е със следния обхват: ул. „Граф Игнатиев“ с прилежащите й пл. „Джузепе Гарибалди“, пл. „П. Р. Славейков“ и пл. „Патриарх Евтимий“; ул. „Солунска“ (в участъка от ул. „Граф Игнатиев“ до бул. „Витоша“); ул. „6-ти септември“ (в участъка от ул. „Граф Игнатиев“ до ул. „Аксаков“); ул. „Ген. Паренсов“ (в участъка от ул. „6-ти септември“до ул. „ Цар Шишман“); ул. „Цар Шишман“ (в участъка от ул. „Граф Игнатиев“ до пл. „Народно събрание“) и градината пред храма „Св. Седмочисленици“. В съответствие с изготвения работен проект за този обект се предвижда основно да се извърши следното: - прочистване на пространството от напластените във времето елементи като: неподходящо улично обзавеждане, колчета – ограничители, билбордове и др.; - доразвиване и споделяне на уличните и площадни пространства между транспорт и пешеходци; - обновяване на ниския план с подмяна на настилките и градското обзавеждане; - реконструкция на съществуващите пазари; - обновяване на зелените площи; - подмяна на уличното и парково осветление – там където е необходимо с нови стълбове и енергоефективни осветители и запазване на изградената инфраструктура по други проекти; - изграждане на Wi-Fi зони и видеонаблюдение. В съответствие със спецификите на отделни знакови места в зона 2 е предвидено следното: Пл. Гарибалди – запазва се локацията на паметника. Предвиждат се места за сядане, кашпи, воден ефект – фонтан с чешма. Пл. Славейков – запазва се скулптурна група на баща и син Славейкови. На пазара се предвижда монтаж на метални модулни конструкции с прозрачно покритие. Променено осветление – редици от стълбове, осветени дървета и изцяло нова настилка на едно ниво тротоари с площадно пространство. Градина Св. Седмочисленици – запазва се плановата композиция, но се подменя настилката. Обновяват се зелените площи. Премества се зеленчуковия пазар на срещуположния тротоар, а на негово място се устройват места за отдих и срещи. Стена на Джон Ленън – предвижда се изнесена напред метална конструкция с мрежа и панели, предназначени за изява на негови почитатели. Ул. 6-ти септември – обновява се ниският план и дизайнът. Ул. Солунска – тя е връзката между бул. Витоша и ул. Граф Игнатиев. Предвижда се цялостно решение на ниския план, включващо нови настилки и градско обзавеждане,достъпност за велосипедисти и редуциране на паркирането. Ул. Иван Шишман – устройва се като споделено пространство, между пешеходци, велосипедисти и коли. Характерното за зоната е обединяване на нивата по ул. „Граф Игнатиев“ и ул. „Шишман, ул. „Граф Игнатиев“ се превръща в преобладаващо пешеходна зона. Като цяло е заложено обхватно обновяване на настилките в зоната на въздействие с рязани павета и плочи от сив гранит, бетонови плочи и павета. Предвидено е отводняване на тротоарите, уличните и площадни пространства, чрез подмяна на дъждоприемните съоръжения – нови улични оттоци, точкови отводнители, канали и шлицови решетки, съобразени с растера на готовите настилки. Подобектите носят своя неповторим характер и целта на проекта е те да се запазят. Стойността на дейността се определя от сумата на средствата, определени като безвъзмездна финансова помощ – 14 674 487,01 лв. без ДДС и на недопустимите разходи, които ще се финансират от Столична община и са определени в отделно КСС в работния инвестиционен проект – 1 982 089,63 лв. без ДДС. , Contracted Amount: 13 893 745.35 , Reported Amount: 12 917 629.36
  • Activity: Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 4 : В рамките на тази дейност ще се извършат СМР, които са ориентирани към изграждане, възстановяване и обновяване на средата на знакови градски пространства в определената и включена в ИП на СО зона 4. Зона 4 обхваща територията, заключена между ул. „Георги С. Раковски“, ул. „Московска“, пл. „Васил Левски“, бул. „Васил Левски“, бул. „Цар Освободител“, пл. „Народно събрание“, ул. „6-ти септември“ и мисленото продължение на ул. „Аксаков“ от ул. „6-ти септември“ до ул. „Георги С. Раковски“,включваща т.н. Златна София с едни от най-значимите символи на града – Храм паметник „Св. Александър Невски“, площад “Народно събрание“, паметника „Цар Освободител Александър II“, Църквата “Св. София”, сградата на Синодалната палата, Паметникът на Васил Левски, Градина "Св. Климент Охридски", Пространството между ул. Оборище и Военен клуб, площад "Гина Кунчева". Съгласно изготвения работен инвестиционен проект се предвижда следното за изпълнение: Преустановяване на трафика пред Храм-паметника „Александър Невски” до ул. „Г.С.Раковски, ограничаване на наземното паркиране на пл. „Александър Невски“ и пл. „Народно събрание“, обновяване на настилките на пл. „Ал. Невски“ и пл. „Народно събрание“, частично пренареждане на жълтите павета, обновяване на зелените площи, трансформация на пространството зад Военния Клуб, трансформация на градината „Кристал“, обновяване на градината „Св. Климент Охридски“, подобрения в градинката пред църквата „Св. София“, обновяване на участъка от ул. „Париж“ (между ул. „Московска“ и бул. „Цар Освободител), устройване на съвременно енергоефективно улично осветление и изграждане на Wi-Fi зони. Като цяло е заложено обхватно обновяване на настилките в зоната на въздействие с рязани павета и плочи от сив гранит, бетонови плочи и павета. Предвидено е отводняване на тротоарите, уличните и площадни пространства, чрез подмяна на дъждоприемните съоръжения – нови улични оттоци, точкови отводнители, канали и шлицови решетки, съобразени с растера на готовите настилки. Подобектите носят своя неповторим характер и целта на проекта е те да се запазят. Стойността на дейността се определя от сумата на средствата, определени като безвъзмездна финансова помощ – 18 033 924,94 лв. без ДДС и на недопустимите разходи, които ще се финансират от Столична община и са определени в отделно КСС в работния инвестиционен проект – 2 065 809,80 лв. без ДДС., Contracted Amount: 23 555 251.37 , Reported Amount: 23 000 604.56
  • Activity: Изпълнение на независим строителен надзор на обекти по проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 2": По време на строителството независима фирма, ще упражнява Консултантска услуга по смисъла на чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), отговорностите вменени му съгласно чл.168, чл.169б., ал.1, чл.176, ал.1, чл.176а. и чл.176б., ал.1 от ЗУТ и всички други задължения вменени му съгласно ЗУТ и договора с Възложителя със следния обхват: (1) Организира законосъобразно започване на строежа; (2) Организира и контролира пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; (3) Следи за изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; (4) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на Наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. (5) За качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; (6) Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; (7) Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; (8) Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; (9) Правилно изпълнение на строително-монтажни работи; (10) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството; (11) Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението; (12) Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи; (13) Окомплектова цялата документация необходима за приемането на обектите от ДНСК (14) Годност на строежа за въвеждане в експлоатация., Contracted Amount: 333 000.00 , Reported Amount: 209 040.85
  • Activity: Изпълнение на независим строителен надзор на обекти по проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 4": По време на строителството независима фирма, ще упражнява Консултантска услуга по смисъла на чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), отговорностите вменени му съгласно чл.168, чл.169б., ал.1, чл.176, ал.1, чл.176а. и чл.176б., ал.1 от ЗУТ и всички други задължения вменени му съгласно ЗУТ и договора с Възложителя със следния обхват: (1) Организира законосъобразно започване на строежа; (2) Организира и контролира пълното и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; (3) Следи за изпълнение на строежите, съобразно одобрените проекти; (4) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на Наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. (5) За качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; (6) Контрол по спазване условията на безопасност на труда, съгласно проекта за организация на строителството; (7) Опазване на околната среда по време на изпълнение на строежа; (8) Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; (9) Правилно изпълнение на строително-монтажни работи; (10) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството; (11) Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението; (12) Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи; (13) Окомплектова цялата документация необходима за приемането на обектите от ДНСК (14) Годност на строежа за въвеждане в експлоатация., Contracted Amount: 410 000.00 , Reported Amount: 104 842.81
  • Activity: Изпълнение на авторски надзор на обект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 2": По време на строителството, проектантите по смисъла на чл.162 от ЗУТ изготвили работния инвестиционен проект за обект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 2" ще осъществяват авторски надзор и съответно ще имат задължението да участват в подписването на необходимите актове и протоколи. Обхватът от основни дейности на изпълнителя определен за авторски надзор включва следните елементи, но не само: (1) Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка със съответствие на инвестиционния проект и действително извършените СМР, както и качественото им изпълнение; (2) Недопускане на неоснователна промяна в изпълнението на одобрените проекти, замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; (3) Провеждане на консултации по време на строителството между проектанти и изпълнители; (4) Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; (5) Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; (6) Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; (7) Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; (8) Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете съобразно Наредба № 3 /31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след покана от Възложителя; (9) Изпълнение на дейността по авторски надзор до получаване на Разрешение за ползване на обектите., Contracted Amount: 57 230.50 , Reported Amount: 70 055.00
  • Activity: Изпълнение на авторски надзор на обект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 4": По време на строителството, проектантите по смисъла на чл.162 от ЗУТ изготвили работния инвестиционен проект за обект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 4" ще осъществяват авторски надзор и съответно ще имат задължението да участват в подписването на необходимите актове и протоколи. Обхватът от основни дейности на изпълнителя определен за авторски надзор включва следните елементи, но не само: (1) Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка със съответствие на инвестиционния проект и действително извършените СМР, както и качественото им изпълнение; (2) Недопускане на неоснователна промяна в изпълнението на одобрените проекти, замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; (3) Провеждане на консултации по време на строителството между проектанти и изпълнители; (4) Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; (5) Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; (6) Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; (7) Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; (8) Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете съобразно Наредба № 3 /31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след покана от Възложителя; (9) Изпълнение на дейността по авторски надзор до получаване на Разрешение за ползване на обектите., Contracted Amount: 70 332.31 , Reported Amount: 93 712.04
  • Activity: Дейности за информация и комуникация: Основната цел на тази дейност е информиране на широката общественост за целите, дейностите и целевите групи по проект „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София“, както и очакваните резултати, постигнатите ползи за целевите групи и да се онагледи финансовата подкрепа на ЕС по ОПРР 2014-2020г. В рамките на тази дейност се предвижда да се извърши серия от мерки, които ще се осъществят в пълно съответствие на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, Регламентите за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на ЕК за определяне на правила за прилагане на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. В рамките на проекта ще бъдат изпълнени всички задължителни мерки за информация и комуникация, както и допълнителни такива за промотиране на проекта и резултатите му. Като част от задължителните мерки за информация и комуникация е изготвянето и поставянето на временни билбордове на обектите на строителството, които да визуализират проекта и финансовата подкрепа от ЕС. След приключване на СМР билбордовете ще бъдат заменени с постоянни обяснителни табели. Размерът и съдържанието на билбордовете и табелите ще отговаря напълно на изискванията на Единния наръчник. Като част от дейностите за информиране на обществеността е предвидено да се проведат прес-конференции, както и различни по вид публични събития. Предвидено е публикуване на прес-съобщения на сайта на бенефициента, както и в национални интернет и печатни медии. Предварителна информация за събитията ще се изпраща на УО на ОПРР и в регионалния информационен център. След провеждането на всяко едно публично събитието ще се изготвя прес-съобщение за представяне на информация по отношение на изминалото събитие. В допълнение ще се изготвят стандартни визуализационни и информационни материали, като: - печатни информационни материали - и други комуникационни и рекламни материали Бенефициентът ще информира обществеността относно осъществяването на настоящия проект с периодично публикуване на информация на създаден за целта сайт. Ще се възложи изработването на тематична уеб-страница и провеждането на информационна интернет кампания. Предвижда се да се осъществява медиен мониторинг, в това число събиране на информация от медиите за излъчените репортажи, направените публикации и др. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от ЕФРР на проекта чрез поставяне на емблемата на ЕС, общото лого на програмния период 2014 – 2020 и наименованието на финансиращата програма – ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г., наименованието на проекта (когато е относимо), общата стойност на проекта (когато е относимо). Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва финансиращата го оперативна програма и че проектът се осъществява с подкрепата на ЕФРР. Ще се спазват изискванията за обем, съдържание на елементи и информация за всеки отделен информационен и комуникационен инструмент, като ще се следи за съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, дадени в Наръчника. , Contracted Amount: 29 850.00 , Reported Amount: 35 820.00
  • Activity: Извършване на независим одит (ангажимент за договорени процедури): В рамките на проекта ще се извърши цялостен одит на проведените дейности – законосъобразността и целесъобразността на направените разходи. На външен изпълнител ще бъде възложено извършването на независим одит или така наречената проверка по ангажимента за договорени процедури, които ще се състои в осъществяването на независима проверка за констатиране на съответствие по отношение на всеки разход, включен в исканията за плащания (междинни и окончателно) по проекта. Неговата цел е да удостовери, че отчетените разходи са верни, надеждни и обосновани с адекватни разходно-оправдателни документи и че са извършени по целесъобразен и законосъобразен начин. Очакваният резултат от извършването на независимата одитна проверка е официалното потвърждение на достоверността на счетоводната отчетност и гарантиране на правилното изразходване на средствата, предоставени от ОПРР 2014-2020, както и предоставяне на допълнителна увереност по отношение на ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Независимият одит ще бъде извършен след избор на квалифициран одитор съгласно разпоредбите на ЗОП и изисквания за опит и качество на предоставяните услуги и екип, който да обезпечи качественото изпълнение на услугата. Одиторът ще изпълнява задълженията си съгласно „Методически указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“ и „Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент“, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерство на финансите. Ще се извършат междинни и окончателна проверки под формата на ангажимент за договорени процедури по изпълнението на дейностите на проекта. Междинните проверки под формата на ангажимент за договорени процедури са във връзка с подаване на междинни искания за плащания от страна на бенефициента към Управляващия орган, а окончателната е при подаване на окончателно искане за плащане като ще бъде изготвен доклад за фактически констатации/доклад от ангажимента за договорени процедури в съответствие с образеца, който ще бъде приложен към искането за окончателно плащане и предоставен на УО на ОПРР в съответствие с изискванията на подписания договор за безвъзмездна финансова помощ. , Contracted Amount: 6 596.72 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Kristian, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Boryana, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD PRODZHEKT NADZOR - SOFYIA - TSENTAR, Contracted Amount*: 1 091 152.62 , Reported Amount**: 313 883.66
  • Contractor: Kremena, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Tsvetomira, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Maya, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sonya, Contracted Amount*: 9 562.32 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kaloyan, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kamelia, Contracted Amount*: 9 557.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Grant Thornton LTD, Contracted Amount*: 7 916.06 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nikolina, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: G P Group JSC., Contracted Amount*: 15 754 449.07 , Reported Amount**: 10 101 408.94
  • Contractor: Kiril, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Concredo LTD, Contracted Amount*: 488 268.00 , Reported Amount**: 655 729.75
  • Contractor: DMI Development LTD , Contracted Amount*: 35 820.00 , Reported Amount**: 35 820.00
  • Contractor: Elitsa, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Trace group hold PLC , Contracted Amount*: 18 964 215.71 , Reported Amount**: 16 606 998.09
  • Contractor: A.D.A - ARHITEKTUAL DESINED AGENCY, Contracted Amount*: 153 075.37 , Reported Amount**: 163 767.04
  • Contractor: PARSEC GROUP LTD, Contracted Amount*: 4 346 933.30 , Reported Amount**: 2 816 220.42
  • Contractor: PST Group JSC, Contracted Amount*: 19 188 796.63 , Reported Amount**: 6 393 606.47
  • Contractor: Teodor, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daniela, Contracted Amount*: 9 562.32 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Daniel, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Velina, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Violina, Contracted Amount*: 8 571.47 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: MM- KONSULT, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: TRANSKONSULT-BG, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DI VI Bulgaria, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Open space created or rehabilitated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 0.00 , Target amount: 145 002.00 , Reached amount: 126 932.00
Indicator 2 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 756 072.00 , Reached amount: 730 615.20

Financial Information

Total Project cost 46 688 675.43 BGN
Grant 41 494 481.84 BGN
Self amount 5 194 193.59 BGN
Total actual amounts paid 29 822 390.47 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 959 439.83 0.00 959 439.83 ПСТ Груп ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 787 722.45 0.00 787 722.45 "Джи Пи Груп" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 "Джи Пи Груп" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 "Джи Пи Груп" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 122 061.00 0.00 122 061.00 КОНКРЕДО ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Консорциум "Проджект надзор София-Център"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 66 448.53 0.00 66 448.53 "Парсек груп" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 Трейс груп холд АД
Липса на добро финансово управление 5.00 1 090 442.40 0.00 1 090 442.40 Трейс груп холд АД
Липса на добро финансово управление 6 859 613.62 0.00 6 859 613.62 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Избор на Екип за управление и изпълнение на проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства от Централна градска част в гр. София“, Estimated Amount: 493 200.00
  • Differentiated position 1: „Избор на Екип за управление и изпълнение на проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства от Централна градска част в гр. София“
    Contractor: Concredo LTD
    Contract total funded value: 488 268.00
Procedure 2 Subject to due process: „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 2“, Estimated Amount: 21 930 576.57
  • Differentiated position 1: „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 2“
    Contractor: G P Group JSC.
    Contract total funded value: 15 754 449.07
Procedure 3 Subject to due process: „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 4“, Estimated Amount: 20 099 734.74
  • Differentiated position 1: „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София, зона 4“
    Contractor: PST Group JSC
    Contract total funded value: 19 188 796.63
Procedure 4 Subject to due process: Авторски надзор на обекти по проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София", Estimated Amount: 127 562.81
  • Differentiated position 1: Авторски надзор на обекти по проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София"
    Contractor: A.D.A - ARHITEKTUAL DESINED AGENCY
    Contract total funded value: 153 075.37
Procedure 5 Subject to due process: Избор на консултант за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166 от ЗУТ за обекти по проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София", Estimated Amount: 1 055 911.05
  • Differentiated position 1: Избор на консултант за упражняване на строителен надзор съгласно чл. 166 от ЗУТ за обекти по проект "Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София"
    Contractor: DZZD PRODZHEKT NADZOR - SOFYIA - TSENTAR
    Contract total funded value: 1 091 152.62
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на независим одит (ангажимент за договорена процедура) във връзка с изпълнение на проект „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София“ , Estimated Amount: 23 559.72
  • Differentiated position 1: Извършване на независим одит (ангажимент за договорена процедура) във връзка с изпълнение на проект „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София“
    Contractor: Grant Thornton LTD
    Contract total funded value: 7 916.06
Procedure 7 Subject to due process: Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София в изпълнение на проект „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в централна градска част на град София” по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, по процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, Наименование на процедурата: BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, Estimated Amount: 19 570 158.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Изграждане, възстановяване и обновяване на публичните пространства в централна градска част на град София - Зона 2.
    Contractor: PARSEC GROUP LTD
    Contract total funded value: 4 346 933.30
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Изграждане, възстановяване и обновяване на публичните пространства в централна градска част на град София - Зона 4.
    Contractor: Trace group hold PLC
    Contract total funded value: 18 964 215.71
Procedure 8 Subject to due process: Изпълнение на мерки по информация и комуникация във връзка с изпълнението на проект „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София“, Estimated Amount: 35 820.00
Procedure 9 Subject to due process: Изпълнение на мерки по информация и комуникация във връзка с изпълнението на проект „Изграждане, възстановяване и обновяване на публични пространства в Централна градска част на гр. София“, Estimated Amount: 58 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN