Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.002-0067-C02
Project Name Provision of social services procedure "Independent Living" by the Municipality of Koprivshtitsa
Beneficiary 000776331 Municipality Koprivshtitsa
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 17.09.2015
Start Date 17.09.2015
End Date 17.08.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област, Копривщица

Description

Brief description
В рамките на проекта се предвижда осигуряване на достъп до интегрирани услуги, за социално включване в общността или в домашна среда, в т.ч. подкрепящи и интегрирани между секторни услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез подкрепа и разширяване на дейността на съществуващото звено за почасово предоставяне на услуги, създадено по проект "Помощ в дома". В звеното ще се представят по иновативен начин на нуждаещи се лица, живеещи на територията на община Копривщица три типа почасови услуги в домашна среда – за лична помощ, за социална подкрепа и помощ при комунално-битови дейности, както и допълнителни здравни и социални услуги в среда различна от домашната, а именно: здравни услуги, рехабилитационни услуги, мотивационни и/или психологически услуги  на нуждаещите се лица за срок от 18 месеца.  Към него ще бъдат назначени по трудови договори  24 души персонал, които ще предоставят услуги за 38 потребители. / В това число персонала и потребителите от проект "Нови алтернативи", които ще бъдат включени след 01.03.2016год/.
Настоящето проектно предложение на община Копривщица отговаря на общата и специфичните цели на схема „Независим живот” по следния начин:
-представителите на целевата група ще пулучат достъп до дългосрочна здравно-социална грижа, вкл. и достъп до заетост, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение на основата на индивидуална оценка на потребностите;
- създава се  устойчив децентрализиран модел на предоставяне на социални услуги и осигуряване на условия за достоен живот за лица,  които са или се намират в риск от социална изолация;
-предоставя възможности за връщането на реалния пазар на труда на лицата, които полагат грижи за близките си с увреждания.
Activities
  • Activity: Организация и управление изпълнението на проекта. : Ще бъде сформиран екип от служители на община Копривщица за реализация по проекта през първия месец и ще осъществява дейността си през целия проектен период. Той ще планира, организира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включении следните позиции: - Ръководител на проекта - Кординар по проекта - Счетоводител , Contracted Amount: 31 000.00 , Reported Amount: 34 954.04
  • Activity: Осигуряване на достъп до интегрирани услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение въз основа на индивидуална социална оценка чрез подкрепа за дейността на съществуващото звено и разширяването му, чрез създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, в т.ч. подкрепящи и интегрирани междусекторни услуги; : Гарантиране на по-висока ефективност и ефикастност на предоставяните услуги при използване на значително по-малък финансов ресурс чрез прилагане на гъвкави механизми за съчетано по-часово ползване на различни социални услуги, ориентирани към индивидуалните нужди на всеки нуждаещ се. , Contracted Amount: 275 768.00 , Reported Amount: 278 145.96
  • Activity: Провеждане на обучение за персонала на Центъра : По проекта ще се проведат три обучения -едно въвеждащо и две поддържащи., Contracted Amount: 3 480.00 , Reported Amount: 2 100.00
  • Activity: Доставка на оборудване и обзавеждане на Центъра. : Подсигурено подходяща сграда и помещения за приемен офис на Центъра. Помещенията са с обща площ 58 м2, за които има оборудване за едно работно место /оборудването е закупено по проект "Помощ в дома", а останалите три работни места не са оборудвани. За нуждите на Центъра предвид специфичната дейност, която ще изпълнява и след направената оценка на активите на община Копривщица, се налага необходимостта от закупуването на допълнително оборудване, което да подпомага изпълнението на дейностите, а и същевременно да подобри качеството на предоставяните услуги. Съгласно изискванията на нормативната база е наложително закупуването на оборудване, което съответства на обема на дейността по проекта, на обхвата и сложността на предоставяната услуга. Планира се закупуването на следното оборудване със средства по проекта: 1. бюра – 3 броя 2. многофункционални устройства – 1 брой 3. шкафове с метални врати – 4 броя 4. офис столове – 3 броя 5. климатик – 2 броя за центъра 6. принтер – 1 брой 7. мобилни телефони – 3 броя 8. преносим компютър - 3 броя 9. посетителски столове - 10 броя Необходимото оборудване ще се използва за оборудване на читири работни места в Центъра, а техниката ще се използва за отразяване и мониториране хода на предоставяните социални услуги – изготвяне на договори, индивидуалени планове на потребителите и актуализирането им, изготвяне план графици и провеждането на работни заседания, изготвяне на доклади при предоставяне на допълнителните социалните услуги здравни и рехабилитационни услуги., Contracted Amount: 13 200.00 , Reported Amount: 11 110.43
  • Activity: Информация и публичност.: Създаване на “видимост” на Оперативната програма и проекта за широката общественост. Информиране на местната общност за хода на проекта и приобщаване на различни целеви групи към активно участие в програмата. В съответствие с единия наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 се предвижда се проектните дейности да достигнат до възможно най-широк кръг заинтересовани лица.В съответствие с изискванията за визуализация, информацията за подкрепата от ЕСФ и финансирането по линия на Оперативната програма ще се публикува на сайта на община Копривщица и ще се съдържа на всеки публичен документ, свързан с проекта. Мерките, които ще допринесат за информиране и публичност сред бенефициентите, гражданското общество и местната общност са: - за брошури -- 200 броя - за рекламни папки – 50 броя - рекламни химикали - 50 броя - рекламни флашки - 50 броя - инфо-срещи - 3 броя - за прессъобщения, публикации и др. сходни – 2 бр. - за информационна табела - 1 брой за центъра - за стикери за визуализация – 50 броя - баджове за персонала, предоставящ услугата – 35 броя -43 броя термо чаши, Contracted Amount: 2 400.00 , Reported Amount: 2 678.51
  • Activity: Текущ ремонт на помещението в което ще се помещава Центъра: С тази дейност ще се подготви помещение в което ще ситуира Центъра. Помещението е част от административната сграда на ОА - Копривщица - частна общинска собственост. Предоставените помещения са бивша фитнес зала - 53 кв.м, антре и сервизни помещения - 12 кв.м. Помещенията не са използвани от доста години, поради, което се нуждаят от ремонт - боядисване, поставяне на паркет, ремонт на санитарните помещения и антрето., Contracted Amount: 30 000.00 , Reported Amount: 27 333.60
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги; : С настоящана дейност ще се работи с уязвими групи често води до професионално прегаряне, за избягването на което помагащият професионалист има нужда от професионална подкрепа. Супервизията представлява форма на планирана помощ, предоставяна от експерт със сходна практика и професия и цели проследяване и проверяване на работата на супервизирания професионалист, с оглед предоставянето на качествена грижа на уязвимите групи и избягване на професионалното прегаряне. , Contracted Amount: 10 800.00 , Reported Amount: 10 800.00
  • Activity: Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност;: С настоящата дейност ще се подсигурят специалисти, които да предоставят мотивационна, психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност;, Contracted Amount: 86 000.00 , Reported Amount: 98 257.27
  • Activity: Изготвяне на индивидуална социална оценка: Съгласно Насоките за кандидатстване по схемата, първоначалната оценка на потребностите на желаещите като за изпълнение на дейността ще се наеме външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП с релевантен опит Кандидатстването за ползване на услугата ще се осъществява след като екипът за управление на проекта създаде необходимата организация и разработи набора от необходимите документи за на-биране на кандидати за ползване на услугите. Не-обходимите документи за кандидатстване ще бъ-дат: — заявления лица — документ за самоличност /за справка/, — копие на ЕР на ДЕЛК/ТЕЛК/НЕЛК, ЛКК, — копие от амбулаторен картон, /ако има такъв/, — други актуални медицински документи, с които се удостоверява здравословното състояние на лицето /епикризи u други/ — декларация за ползване на досегашната услуга Личен асистент. — възрастните хора с ограничения или невъзможност за самообслужване над 65 години, които нямат актуални медицински документи, удостоверяващи здравословното им състояние подават заявление за кандидатстване и представят документ за самоличност за справка. Оценката на потребностите се извършва за всички лица, заявили желание пред бенефициента да ползват услугите по одобрения проект. През цялата дейност, процесът на оценяване се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и т.н. Оценки ще се направят при стартирането на проекта, също и при включването в проекта на потребителите от "Нови алтернативи" и при необходимост ако се наложи поради форсмажорни обстоятелства или отказ от услугата на потребител, ще се извърши отново през целия период на предоставяне на услугите от центъра., Contracted Amount: 4 800.00 , Reported Amount: 4 800.00
  • Activity: Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра : Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда - препоръчително е в хода на изпълнение на проекта да се разработят детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Ще бъдат разработени и въведени и следните вътрешни документи: 1. Инвентарна книга; 2. Книга за начален инструктаж по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана. 3. Книга периодичен инструктаж по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана: 4. Правилник за вътрешния ред вътрешни правила, задължения на потребителите, задължения на персонала : 5. Процедура за вътрешен мониторинг. 6. Входящ дневник за кандидат- потребители 7. Входящ дневник за кандидати за персонал в звеното 8. Лично досие за всеки потребител; 9. Лично досие за всеки от персонала на звеното 10. Процедура за жалби и сигнали Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по проекта за защита на личните данни се създават и се съхраняват в посочените от българското и общностното законодателство начини и срокове. Всички документи се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Актуализират се и се съхраняват подредени и заключени в определени за целта шкафове, визуализирани с името на Проекта и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхранението на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводство и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) № 1083/2006. Отговорност за спазване на законодателството при и управлението на дейностите носят всички участници в екипа на звеното. , Contracted Amount: 2 400.00 , Reported Amount: 2 400.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ARS TREID AD, Contracted Amount*: 1 497.00 , Reported Amount**: 1 497.00
  • Contractor: ET RALI DIMITUR MIREV, Contracted Amount*: 27 391.98 , Reported Amount**: 27 333.60
  • Contractor: DESISLAVA DS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 722.00
  • Contractor: KOMERSIAL - D LRD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 640.39
  • Contractor: ONIKS TREID - STOICHKOVI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 251.10
  • Contractor: Ofis express survises AD, Contracted Amount*: 1 491.43 , Reported Amount**: 1 491.43
  • Contractor: PRINT MEDGIK LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 417.25
  • Contractor: ANIRA - D LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 140.00
  • Contractor: Miroslav Bohorov ET, Contracted Amount*: 4 422.00 , Reported Amount**: 4 422.00
  • Contractor: FLORA CVET LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: IVIMEKS - IVAILO KOSTOV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 568.00
  • Contractor: Blush LTD, Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 2 100.00
  • Contractor: MN-BIO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 176.00
  • Contractor: MINKA GEROVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 349.79
  • Contractor: LEV INS AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 157.61
  • Contractor: NIKO 96 LTD, Contracted Amount*: 2 392.64 , Reported Amount**: 2 678.51
  • Contractor: BTK LTD, Contracted Amount*: 180.00 , Reported Amount**: 3 368.58
  • Contractor: RETEL AD, Contracted Amount*: 340.00 , Reported Amount**: 323.33
  • Contractor: TONER DIREKT BULGARIA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 283.63
  • Contractor: AMS-LABS LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 255.00
  • Contractor: KA Klima LTD, Contracted Amount*: 3 700.00 , Reported Amount**: 3 700.00
  • Contractor: VIP OFFICE LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 237.50
  • Contractor: DEZIRA - S LTD, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: DOVAS DONKA STEFLEKOVA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 47.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of providers of services for social inclusion with extended coverage of their activity., Measure Unit: Брой, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Participants with disabilities and participants over 65, unable to take care of themselves, with improved access to services, Measure Unit: Брой, Base Value: 13.00 , Target amount: 34.00 , Reached amount: 61.00
Indicator 4 Participants with disabilities and participants over 65 incapable of self-care, Measure Unit: Брой, Base Value: 13.00 , Target amount: 38.00 , Reached amount: 61.00

Financial Information

Total Project cost 459 848.00 BGN
Grant 459 848.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 456 869.88 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 66.76 0.00 66.76 НИКО 96 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13.35 0.00 13.35 НИКО 96 ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Извършване на текущ ремонт на помещенията, в които ще се предоставят услуги на представителите на целевите групи по проект „Предоставяне на социални услуги по процедура „Независим живот“ от община Копривщица № ВG05М9PO001-2.002-0067-С001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“. , Estimated Amount: 30 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Организиране и провеждане на публичност и информация по проект „Предоставяне на социални услуги по процедура „Независим живот“ от община Копривщица № ВG05М9PO001-2.002-0067-С001 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“, Estimated Amount: 2 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN