Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-0805-C02
Project Name Establishment and development of a new enterprise developing products with application in lightning equipment
Beneficiary 204837520 Ledcom - 17 Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 03.06.2019
Start Date 03.06.2019
End Date 25.10.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново

Description

Brief description
Предприемаческата идея е свързана със закупуването на оборудване, материали, наемане на персонал и използването на външни услуги, които ще позволят проектиране, конструиране и производство на монтирани печатни платки, импулсни трансформатори и дросели, импулсни захранващи блокове, високоволтови импулсни устройства и др. за клиенти, ползващи този вид изделия предимно в осветителната техника.
Activities
  • Activity: Реализиране на пазара на предприемаческа идея (производство на продукти): Дейността включва 5 основни под-дейности, представени в текста по-долу: а. Наемане на персонал б. Закупуване, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на новите машини и оборудване за дейността в. Закупуване на материали и консумативи за дейността г. Наем на работни помещения, покриване на режийни разходи и офис консумативи д. Възлагане на външни услуги Дейността ще бъде реализирана чрез наемането на квалифициран персонал, както следва: 1. Предприемач (Красимира Димова; инженер-технолог) - трудов договор за 15 месеца х 1950 лв. 2. Инженер производство (Райчо Митев) - трудов договор за 15 месеца х 1950 лв. Горните две лица представляват "Квалифициран персонал, който е обект на оценка". В допълнение към тях, ще бъдат наети на трудов договор още две лица, които са в категорията "Квалифициран персонал, който не е обект на оценка": 3. Монтажник електронни елементи (лице с увреждания) - трудов договор за 10 месеца х 800 лв. 4. Оператор на машина - трудов договор за 10 месеца х 700 лв. Екипът от 4 души в рамките на периода на изпълнението на проекта ще извърши всички необходими дейности, така че новото предприятие да може да започне да изработва и предлага на пазара продукти с висока добавена стойност на своите клиенти в края на изпълнението на проекта. Също така, ще бъдат закупени две машини/оборудване за изработка на продуктите на предприятието: 1. Монтажен автомат за печатни платки (ДМА 1) 2. Пещ за спояване (ДМА 2) Двете машини са свързани една с друга и позволяват затваряне на цикъла на производство. Машината за повърхностен монтаж изисква наличието на пещ за спояване, тъй като монтажният автомат нарежда прецизно компонентите, а пещта ги споява към платката. В рамките на проекта ще бъдат наети две свързани едно с друго помещения или едно работно помещение.... / Подробното описание се съдържа в приложеното писмо с № 26-Л-45 / 08.08.2019 год. Текста на одобрената промяна не може да бъде изцяло изписан поради ограничение в броя символи / Ще бъдат закупени материали за проверка на дейността на поточната линия (монтажен автомат и пещ за спояване), за прецизиране на настройките на работата на оборудването, за тестване на различни режими на работа и за постигането на високо качество на изработката, с намаляване до минимум на производствения брак. Ще бъде възложена изработката на 4 анализа, които ще позволят на предприятието да получи реалистична външна оценка и предложения/препоръки относно бъдещата му устойчивост и възможностите да предлага продукцията си на нови пазари или да разшири съществуващите такива. По-специално, ще бъде възложено: 1. Изработване на икономическа оценка 2. Изработване на финансова оценка 3. Изработване на пазарен анализ и проучване на възможностите за развитие на продуктите на предприятието 4. Изработване на маркетингов план за пазарна реализация на съществуващите и новите продукти, които ще се произвеждат Горните оценки, анализ и план са необходими, т.к. персоналът на новата фирма разполага с достатъчно техническа и инженерна експертиза и опит за стартиране на техническата част от дейността, но има нужда от външно съдействие за всички финансово-икономически и маркетингови аспекти от работата на новото предприятие, които да го превърнат в успешен и устойчив бизнес. Изпълнението на дейността ще бъде съобразено със следните принципи на хоризонталните политики на ЕС: 1. Насърчаване на равенството между мъжете и жените и на недискриминацията 2. Устойчиво развитие - опазване на околната среда, повишаване на ресурсната ефективност и смекчаване на последиците от изменение на климата и приспособяване към тях, Contracted Amount: 248 486.00 , Reported Amount: 213 113.77
  • Activity: Визуализация на проекта: За целите на визуализацията на проекта ще бъдат спазвани изискванията, заложени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020. Целта на дейността е да популяризира приноса на ОПИК 2014-2020 г., на ЕФРР и националния бюджет за изпълнението на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на 2 бр. информационни табели (2 х 250 лв.), 2 бр. информационни стикери (2 х 3 лв.) за новозакупеното оборудване., Contracted Amount: 506.00 , Reported Amount: 466.80

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Raycho, Contracted Amount*: 23 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mariana, Contracted Amount*: 23 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: APRIORI, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 466.80
  • Contractor: EUROCONSULTANTS BULGARIA S.A., Contracted Amount*: 19 600.00 , Reported Amount**: 24 500.00
  • Contractor: Krasimira, Contracted Amount*: 23 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AMTEST EOOD, Contracted Amount*: 79 276.00 , Reported Amount**: 99 095.00
  • Contractor: BULTRAF, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24 478.00
  • Contractor: IGNITOR, Contracted Amount*: 14 700.00 , Reported Amount**: 18 375.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 191.24 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.92 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 194 062.43 BGN
Grant 155 249.94 BGN
Self amount 38 812.49 BGN
Total actual amounts paid 155 249.94 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта, Estimated Amount: 506.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на материали и консумативи, Estimated Amount: 24 938.00
  • Differentiated position 1: Доставка на материали и консумативи
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на машини и оборудване, Estimated Amount: 99 095.05
  • Differentiated position 1: Доставка на монтажен автомат за печатни платки
    Contractor: AMTEST EOOD
    Contract total funded value: 57 916.00
  • Differentiated position 2: Доставка на пещ за спояване
    Contractor: AMTEST EOOD
    Contract total funded value: 21 360.00
Procedure 4 Subject to due process: Изработване на икономическа и финансова оценка, пазарен анализ и проучване и маркетингов план за пазарна реализация, Estimated Amount: 25 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на икономическа и финансова оценка, пазарен анализ и проучване и маркетингов план за пазарна реализация
    Contractor: EUROCONSULTANTS BULGARIA S.A.
    Contract total funded value: 19 600.00
Procedure 5 Subject to due process: Отдаване под наем на работни помещения, Estimated Amount: 18 750.00
  • Differentiated position 1: Отдаване под наем на работни помещения
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN