Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0022-C02
Project Name Providing new social and integrated health and social services for children and families
Beneficiary 000565537 Municipality of Silistra
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 23.09.2020
Start Date 01.10.2020
End Date 30.09.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Силистра, гр.Силистра

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към осигуряване подкрепа на процеса по деинституционализация на грижата за децата, чрез предоставяне на подходящи социални услуги в общността.
Изпълнението му ще допринесе за постигането на основната цел на Национална стратегия „Визия за деинституционализацията на децата в Република България“, а именно „Гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“. 
При реализацията на проектното предложение ще се разкрият и предоставят за период от 31 месеца следните социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства:
Център за обществена подкрепа с възможност за спешен прием; 
Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства; 
Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства; 
За нуждите на Центровете ще бъде закупено подходящо транспортно средство, както и допълнително оборудване и обзавеждане за помещенията, в които ще се предоставят новите услуги.
За качествено и ефективно предоставяне на социалните и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства ще бъде нает персонал, след извършен подбор.
За гарантиране на прозрачност при изпълнение на проектните дейности и за популяризиране целите и дейностите на Европейския съюз, Европейския социален фонд, ОП РЧР и на настоящото проектно предложение, ще бъдат осъществени дейности за информиране и публичност. 
Всички бюджетни пера, когато е приложимо, ще бъдат обект на възлагане по реда на ЗОП.
Продължителността на проекта ще обхваща период от 37 месеца.
Activities
  • Activity: Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца.: Целта на настоящата дейност е насочена към осъществяване на подбор на подходящи лица, които да осигурят предоставянето на качествени социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства и защита на здравето, сигурността и благополучието на потребителите. Видът на длъжностите ще бъде съобразен с изискванията на Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, утвърдена със заповед на Министъра на труда и социалната политика. Процесът на кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите ще се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, възраст, етническа принадлежност и др. Кандидатите ще бъдат допускани по документи и тези, които отговарят на изискванията, ще се интервюират с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа. С всички класирани кандидати ще бъдат сключени договори. За регламентиране задълженията на наетите лица ще бъдат изготвени длъжностни характеристики. Видовете длъжности ще се определят, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на специализирано транспортно средство.: Община Силистра не е закупувала специализирано транспортно средство по други проекти с европейско, национално или международно финансиране. Целта на настоящата дейност е осигуряване на 1 /един/ брой ново, неупотребявано, специализирано транспортно средство (микробус) за хора с увреждания за подпомагане дейността на трите нови социални услути Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за деца с тежки увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа. Същото ще се използва за транспортиране на потребители до здравни и др. институции при необходимост, както и за предоставяне на мобилни услуги от Центъра за обществена подкрепа. Предвид спецификата на целевите групи, специализираното транспортно средство е от изключителна необходимост за осигуряване на качествена, навременна и пълноценна грижа. Голяма част от децата с увреждания и тежки увреждания не получават достъп до социални услуги именно поради невъзможността да бъдат придвижени до тях с подходящо транспортно средство. Комуникационните връзки между общинския център и отдалечените населени места не са на добро ниво. Не съществува редовен транпорт до населените места на територията на община Силистра, наличният е на много редки интервали и не е приспособен към нуждите на хора с увреждания, което значително затруднява достъпа до медицинска помощ и социални услуги, съсредоточени в общинския център. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител. Сумата, която се предвижда за закупуване на специализирано транспортно средство, възлиза на 76 800 лв. с ДДС. Минимални технически характеристики на предвиденото за закупуване по проекта МПС за хора с увреждания: Автомобил - новопроизведен, в серийно производство; Категория М2 Седящи места (без шофьора): 8 бр.+1 с обособени места за закрепване на 2 инвалидни колички. Оборудване: хидравлична платформа за качване и слизане за пътниците в инвалидни колички; устройство за закрепване на 2 бр. инвалидни колички; предпазни колани за пътниците, включително и за тези ползващи инвалидни колички; помощна ръкохватка за качване; въздушна възглавница водач; въздушна възглавница пътник; ел. предни стъкла; централно дистанционно заключване; чистачки; Салонни врати: Дясна – плъзгаща се със степенка Задни – остъклени, с възможност за отваряне отвътре Климатизация: превозното средство да е напълно климатизирано. Стойността на автомобила е определена в резултат на направени проучвания в интернет, информация от сайта на АОП, както следва: ИСУН - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургас - 82 000 лв. с ДДС с брой мест 8+1 и две обособени места за инвалидни колички Електронна страница на Община Сливен - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургаз - 75 000 лв. без ДДС с брой места 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка АОП - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Карнобат - 58 333 лв.без ДДС с брой мест 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка Електронна страница на Община Габрово - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания - 64 891,67 лв. без ДДС, Contracted Amount: 76 800.00 , Reported Amount: 153 600.00
  • Activity: Закупуване на допълнително оборудване за нуждите на социалните услуги: Отоплението на трите нови социални услуги се предвижда да се осъществява чрез отоплителни системи на газ и дизелово гориво за отопление. За охлаждане, предвид на горещите летни месеци, ще бъдат закупени климатици за помещенията на ЦОП, в които ще пребивават децата. За Центъра за обществена подкрепа ще са необходими 12 инвенторни стенни климатика на обща стойност 15 000 лв. с ДДС, както следва: Зала за групова работа с деца и родители 1 Площ: 28,43 кв. м. Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за групова работа с деца и родители 2 Площ: 28,67 кв. м. Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална и семейна работа 1 Площ: 13,62 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална и семейна работа 2 Площ: 16,29 кв. м. Единична цена: 1476,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Зала за индивидуална работа за психолог/логопед Площ: 13,60 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Синя стая Площ: 16,67 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за ръководител Площ: 14,06 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за екипите 1 Площ: 17,61 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Офис помещение за екипите 2 Площ: 16,11 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Стая за временно настаняване 1 Площ: 16,48 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Стая за временно настаняване 2 Площ: 15,55 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Бокс - кухня Площ: 11,50 кв. м. Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/ Необходим брой климатици за ЦОП: 12 бр. Общата стойност на климатиците за трите нови социални услуги възлиза на 15 000,00 лв. с ДДС. , Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 45 429.60
  • Activity: Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители. Средства за функциониране на услугата - 00.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0.00 лв. Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания. Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 3 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Лекар - 0,5 щ. бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Трудотерапевт - 1 щ.бр., Детегледач - 4 щ.бр., Домакин - 1щ. бр., Готвач - 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус- 0,5 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 0,5 щ.бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 101 360.23
  • Activity: Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители. „Средства за функциониране на услугата –0.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0,00 лв. Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания. Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 2 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Детегледач - 6 щ.бр., Готвач – 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ. бр., Домакин - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка – 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус – 0,5 щ.бр., Специалист социална услуга – 0,5 щ. бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжн. на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв. Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987г., посл. изм. ДВ.бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Разходите за режийни и консумативи са по-ниски от тези за ДЦДУТС, предвид на това, че по-голямата част от разходите за автомобила са включени в бюджета на ДЦДУТС. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 88 467.78
  • Activity: Подготовка и предоставяне на новата социална услуга Център за обществена подкрепа: В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата социална услуга Център за обществена подкрепа с капацитет 100 потребители и за период от 31 месеца . Средства за функциониране на услугата – 635 000.00 лв. За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите. Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 1. разходи за възнаграждения на персонала за 31 месеца – 635 000,00 лв., както следва: Заплати с клас без осигуровки - 520 000,00 лв. Осигуровки от работодател – 102 000,00 лв. Обещетения за болничен – 9 000,00 лв. Обещетения за отпуски - 4000,00лв.“ Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“. Персонал: Ръководител - 1 щ.бр., Социален работник - 5 щ.бр., Педагог - 1 щ.бр., Психолог - 3 щ.бр., Логопед - 2 щ.бр.,Ерготерапевт - 1 щ.бр., Сътрудник социални дейности - 2 щ.бр., Юрист - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 1 щ.бр., Чистач, хигиенист - 2 щ.бр., Шофьор, автобус, домакин - 1 щ.бр. Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,2 на база капацитет 100 потребители. 2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 76 041,12 лв., както следва: Режийни (ток,вода ,горива за отопление и автомобил ,интернет и тел.абонаменти) – 45 000,00 лв. Храна - 500,00 лв. Медикаменти - 500,00 лв. Постелъчен инвентар – 1 000,00 Работно облекло – 3 000,00 лв. Учебни пособия и книги - 200,00 лв. Канцеларски материали – 3 000,00 лв. Санитарни материали – 4 000,00 лв. Разходи и материали за текущи ремонти след изтичане на гаранционен срок и подмяна на амортизирана домакинска едра и дребна посуда; - 1 000,00 лв. Консумативи (тонеркасети) – 4 500,00 лв. Разходи за външни услуги ( Пожарогасители; Проби БАБХ, ДДД; Тр.медицина; Фактори раб.среда - задължително ежегодно измерване от оторизирана фирма на микроклимат-температура, влажност, движение на въздуха, шум, осветление и електробезопасност-преходно съпротивление на заземителна и мълниезащитна инсталация, импеданса Zs на контура "фаза-защитен проводник"; Видеонаблюдение;СОД; Охрана на труда; Тех.надзор котел;Тех. Обслужване асансьор; Тех.обсужване котел; Абонамент програмни продукти;абонамент мед. отпадъци) – 15 000,00 лв. Командировки в страната – 1 341,12 лв Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство. Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите. Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/., Contracted Amount: 711 041.12 , Reported Amount: 690 400.08

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 7 344.00 , Reported Amount**: 3 138.70
  • Contractor: ART TRIK EOOD, Contracted Amount*: 2 797.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: “Riv komers GRUP” Sltd, Contracted Amount*: 76 800.00 , Reported Amount**: 153 600.00
  • Contractor: BENT OIL AD, Contracted Amount*: 5 277 916.52 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 15 291.53 , Reported Amount**: 214.19
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 1 351.79 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TODOROV-K EOOD, Contracted Amount*: 1 350.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DESINSECT, Contracted Amount*: 2 412.52 , Reported Amount**: 874.60
  • Contractor: BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP, Contracted Amount*: 3 019.45 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ELEKTRA - SOD, Contracted Amount*: 6 364.80 , Reported Amount**: 2 923.20
  • Contractor: LAKI SIS, Contracted Amount*: 52 119.06 , Reported Amount**: 153.95
  • Contractor: OFIS V OOD, Contracted Amount*: 2 734.74 , Reported Amount**: 186.53
  • Contractor: VITAMAX-M Lt, Contracted Amount*: 2 939.54 , Reported Amount**: 197.73
  • Contractor: PANDA KOOPERATSIYA, Contracted Amount*: 8 362.03 , Reported Amount**: 2 489.22
  • Contractor: SITIGAS BULGARIA, Contracted Amount*: 5 243.31 , Reported Amount**: 5 242.96
  • Contractor: PARALEL 92 TRADE, Contracted Amount*: 77 100.78 , Reported Amount**: 257.00
  • Contractor: Information Services, Contracted Amount*: 3 808.37 , Reported Amount**: 719.32
  • Contractor: ARES GROUP 1, Contracted Amount*: 5 202.00 , Reported Amount**: 2 370.00
  • Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY, Contracted Amount*: 803.37 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STANCHEVA, Contracted Amount*: 1 732.50 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MEGA ELEKTRONIKS-AP, Contracted Amount*: 45 429.60 , Reported Amount**: 45 429.60
  • Contractor: ZHOAN EOOD, Contracted Amount*: 16 876.94 , Reported Amount**: 4 838.79
  • Contractor: B I O-S, Contracted Amount*: 4 488.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Trans Waste, Contracted Amount*: 979.20 , Reported Amount**: 259.20
  • Contractor: NIK 1 SERVIZ LTD, Contracted Amount*: 4 080.00 , Reported Amount**: 360.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 280.00 , Target amount: 280.00 , Reached amount: 305.00
Indicator 2 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 280.00 , Reached amount: 309.00

Financial Information

Total Project cost 859 040.00 BGN
Grant 859 040.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 000 601.79 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Застраховане на моторни превозни средства, застраховка „Автокаско МПС”, „Гражданска отговорност на автомобилистите”, „Злополука на местата в МПС“ и „Зелена карта“, Estimated Amount: 39 215.69
  • Differentiated position 1: Застраховане на моторни превозни средства, застраховка „Автокаско МПС”, „Гражданска отговорност на автомобилистите”, „Злополука на местата в МПС“ и „Зелена карта“
    Contractor: BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP
    Contract total funded value: 3 019.45
Procedure 2 Subject to due process: “Доставка на канцеларски материали и материали за трудотерапия по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства”, разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали” Обособена позиция № 3: „ Доставка на материали за трудотерапия” , Estimated Amount: 10 974.55
  • Differentiated position 1: Доставка на материали за трудотерапия
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 2 619.43
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: OFIS V OOD
    Contract total funded value: 2 734.74
  • Differentiated position 3: Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 1 351.79
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на санитарни и почистващи материали, и продукти за лична грижа по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на санитарни и почистващи материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП” Обособена позиция № 2: „Доставка на санитарни материали и продукти за лична грижа” , Estimated Amount: 37 358.30
  • Differentiated position 1: Доставка на санитарни и почистващи материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 12 672.10
  • Differentiated position 2: Доставка на санитарни материали и продукти за лична грижа
    Contractor: PARALEL 92 TRADE
    Contract total funded value: 15 209.58
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на хранителни продукти по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, разделена на обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Месо, месни продукти, риба и рибни продукти” Обособена позиция № 2: „Мляко и млечни продукти, яйца” Обособена позиция № 3: „Пресни, консервирани и замразени плодове, зеленчуци и подправки” Обособена позиция № 4: „Пакетирани стоки” Обособена позиция № 5: „Хляб и хлебни изделия” , Estimated Amount: 164 084.57
  • Differentiated position 1: Месо, месни продукти, риба и рибни продукти
    Contractor: PARALEL 92 TRADE
    Contract total funded value: 45 223.13
  • Differentiated position 2: Мляко и млечни продукти, яйца
    Contractor: LAKI SIS
    Contract total funded value: 24 890.16
  • Differentiated position 3: Пресни, консервирани и замразени плодове, зеленчуци и подправки
    Contractor: LAKI SIS
    Contract total funded value: 27 228.90
  • Differentiated position 4: Пакетирани стоки
    Contractor: PARALEL 92 TRADE
    Contract total funded value: 10 154.64
  • Differentiated position 5: Хляб и хлебни изделия
    Contractor: PARALEL 92 TRADE
    Contract total funded value: 6 513.43
Procedure 5 Subject to due process: Борсова сделка за доставка на гориво за периода 01.01.2018-31.12.2022г по обособени позиции: ОП1 Доставка на горива за служебните автомобили ОП 2 Доставка на гориво за отопление, Estimated Amount: 3 103 529.52
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за служебните антомобили
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 287 520.00
  • Differentiated position 2: Доставка на горива за служебните антомобили
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 892 745.00
  • Differentiated position 3: Доставка на гориво за отопление
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 3 103 529.52
Procedure 6 Subject to due process: Борсова сделка за доставка на гориво за периода 01.01.2023-31.12.2025г по обособени позиции: ОП1 Доставка на горива за служебните автомобили ОП 2 Доставка на гориво за отопление, Estimated Amount: 2 960 349.00
  • Differentiated position 1: Доставка на гориво за служебни автомобили
    Contractor: BENT OIL AD
    Contract total funded value: 994 122.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на климатици по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства, Estimated Amount: 39 500.00
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на работни облекла и работни обувки по проект BG 05M9OP001-2.019-0022 Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства, Estimated Amount: 14 934.30
Procedure 9 Subject to due process: Закупуване на нов автомобил по проект на Община Силистра BG05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, Процедура № BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите – ЕТАП 2 – предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“ – КОМПОНЕНТ 1, Estimated Amount: 66 666.67
Procedure 10 Subject to due process: Извършване на дейности по дезинсекция, дезакаризация и дератизация за нуждите на ДЦДТМУТС, ДЦДУТС и ЦОП по проект BG 05M9OP001-2.019-0022 „Предоставяне на нови социални интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства, Estimated Amount: 4 164.02
Procedure 11 Subject to due process: Предоставяне на услуги по застраховане за нуждите на Община Силистра, по обособени позиции, Estimated Amount: 58 823.53
  • Differentiated position 1: Застраховане на моторни превозни средства, застраховка „Автокаско МПС”, „Гражданска отговорност на автомобилистите”, „Злополука на местата в МПС“ и „Зелена карта“
    Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY
    Contract total funded value: 803.37

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN