Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The project proposal(PP) of GERMETOLtd will increase the employment rate and will reduce poverty and promote social inclusion by providing stable jobs and appropriate training.The PP describes the company’s aim to provide stable employment to people from the target group(TG)which consists of 40p.It includes 3specific categories(SC),namely:unemployed or inactive p.aged over54 years; unemployed or inactive young p.up to29y, long-term unemployed and inactive.In percent terms the TG represents 50%of the SC.All SC in our TG are unified under several common problems:1)their unequal position on the labor market;2)their need for at least minimum  monthly income(MMI);3)their need for stable and permanent employment;4)need for social cohesion;5)their need for adequate training upgrading their qualification and skills.Our PP is aimed to solve all of the above mentioned problems and needs of the SC.Providing equality on the labor market,providing stable workplace,which in turn provides a MMI.The p.from these SC and those not included in them(20p.)will be employed on equal terms without discrimination with respect to gender,age,race,religion and others.This will lead to social cohesion of all p.–the specific TGas well as the rest,as all will be employed at the same company.In summary-the goal of the PP is to provide stable employment to p.between 30 and 54y.,people over 54y.,young p. up to 29 y,and continuously unemployed and inactive p. by an increase in the number of staff in "GERMETO"LTD.The activities which will be implemented to achieve the objectives are:hiring unemployed or inactive p. for a period till 12months;providing access to professional training to already recruited members of staff;access to training to employed personnel through this PP,according to their competency;purchase of equipment,furniture,non material assets and production equipment in conjunction with creation of new work places;organization and project management,information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта.: Целта на дейността е осигуряване на подкрепа на"Гермето"ООД при организацията и управлението на проект "Подобряване достъпа до заетост чрез осигуряване на подходящи обучения и устойчиви работни места в "Гермето" ООД". Подкрепата се осъществява чрез предложения Ръководител на проект(РП) и външен изпълнител(ВИ). Дейността включва организиране на дейностите при стартиране на проекта и управлението при изпълнението му до неговото отчитане. Предвиждаме дейността на бъде изпълнена в следните етапи:Етап1:Наемане на граждански договор(или според разпоредбите на "Ръководство за Бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР") на РП и сключване на договор с ВИ;Етап2: Разходи за извършени услуги на ВИ за 1-ви от четиринадесет(14)месеца; Етап3:Разходи за извършени услуги на ВИ за 2-ри от 14 месеца;Етап4: Разходи за извършени услуги на ВИ за 3-ти от 14 месеца; Етап5:Разходи за извършени услуги на ВИ за 4-ти от 14 месеца; Етап6:Разходи разходи за извършени услуги на ВИ за 5-ти от 14 месеца; Етап7:Разходи за извършени услуги на ВИ за 6-ти от 14 месеца; Етап8:Разходи за извършени услуги на ВИ за 7-и от 14 месеца; Етап9: Разходи за извършени услуги на ВИ за 8-и от 14 месеца; Етап10:Разходи за извършени услуги на ВИ за 9-ти от 14 месеца; Етап11:Разходи за извършени услуги на ВИ за 10-ти от 14 месеца; Етап12: Разходи за извършени услуги на ВИ за 11-ти от 14 месеца; Етап13:Разходи за извършени услуги на ВИ за 12-ти от 14 месеца; Етап14: Разходи за извършени услуги на ВИ за 13-ти от 14 месеца; Етап 15: Разходи за извършени услуги на ВИ за 14-ти от 14 месеца. Функции и отговорности на РП:подпомага "Гермето" ООД при избора на външния изпълнител (съгласно ПМС 118/20.05.2014), следи цялостното изпълнение на дейностите по проекта и следи за коректното изпълнение на работата на ВИ. Функции и отговорности на ВИ:следи за изпълнение на дейностите в срок, при възникнал проблем предлага подходящ начин за неговото адекватно решение, съблюдава за спазване на нормативните изисквания при организацията и управлението на проекта, организира и управлява дейностите по проекта от стартирането им до приключване на проекта, подпомага бенефициента при изготвянето на необходими документи и изготвя такива, съгласно нормативните изисквания, при изявено желание, отговаря за подготовката на документите необходими за подаване на междинни и/или окончателни доклади по проекта и др неупоменати изрично, но обект на сключения между бенефициента и ВИ договор.Изпълнението на дейността ще стартира след подписване на договор за БФП и ще продължи до приключване на проекта, т.е. от първи до четиринадесети проектен месец. 26 000.00 26 000.00
Идентифициране и наемане на безработни или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целите на дейността са:първа цел-осигуряване на работни места за безработни и неактивни лица на възраст между 30и54г.;втора цел-осигуряване на работни места за безработни и неактивни лица над54г.;трета цел-осигуряване на работни места за безработни и неактивни лица на възраст до29г.;четвърта цел-осигуряване на работни места за безработни лица с ниска степен на образование.Дейността включва:осигуряване на заетост за период до12месеца на лица от целевата група(ЦГ),чрез наемане по трудово правоотношение;разходи за трудова медицина(ТМ);разходи за командировки за съответните обучения.Осигуряването на работните места в "Гермето"ООД представлява нетно увеличение на броя на персонала в предприятието.Дружеството се задължава да запази работните места за минимум12месеца на20л.от наетите по проекта(40л.)след приключване на дейностите по проекта.Предвиждаме дейността на бъде изпълнена в следните етапи:Етап1:Идентифициране на лицата от ЦГ(предвижда се етапът да се изпълни в рамките на един месец от подписването на Договор за БФП);Етап2:Наемане по трудово правоотношение на лицата от ЦГ,възникване на разходите за ТМ на новонаетите по проекта лица за период до 12 месеца и възникване на разходи за командировки за обученията;Етап3:Разходи за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на Минималния осигурителен доход(МОД), всички дължими осигурителни вноски(ОВ) за сметка на работодателя за 1-ви от дванадесет(12) месеца, възникване на р-ди за командировки;Етап4:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за сметка на работодателя за 2-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки ;Етап5:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 3-и от 12месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап6:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 4-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап7:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 5-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап8:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 6-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап9:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 7-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап10:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 8-и от 12 месеца;Етап11:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 9-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап12:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 10-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап13:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 11-и от 12 месеца,възникване на р-ди за командировки;Етап14:Р-ди за възнаграждения за всяко лице от ЦГ в размер на МОД и всички дължими ОВ за 12-и от 12 месеца.Изпълнението на дейността ще стартира след подписване на договор за БФП и ще приключи при изтичане на заложените в проекта до 12 месеца за 40 работни места, но не по-късно от 31.12.2018г.. Предвиждаме дейността да се изпълнява 13 месеца, като залагаме първия проектен месец да се идентифицират лицата от целевата група и да се определят обучаващите организации, а от втори до тринадесети проектен месец се осигуряват работни места за лицата, разходи за трудова медицина (според действащото българско законодателство). Разходите за командировки са само за месеците, за които ще е необходим транспорт на лицата от ЦГ до обучаващите организации като тук се включват обученията по професионална квалификация и ключови компетентности. Предвидено е най-дългия период за обучения да е 11 месеца, затова разходи за командировки се предвиждат от втори до дванадесети проектен месец. 178 273.93 166 897.75
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: Целта на дейността е да се предостави обучение за подходяща квалификация на новоназначените лица и осигуряване на възможност за повишаване на техните знания и умения за всяка длъжност, изискваща специфични познания. По този начин проектното ни предложение съчетава двете най-важни изисквания за квалификация и опит на което и да е лице на пазара на труда - освен шанс за трудов стаж на конкретна длъжност, предоставяме и шанс за повишаване на знанията по тази длъжност. В същото време обучението по професионална квалификация е необходимо тъй като работните места, за които е предвидено такова обучение, го изискват. Дейността включва обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. Предвижда се дейността да включва следните етапи: Етап1: Наемане на подходяща обучаваща организация; Етап2: Обучение на лицата от целевата група за придобиване на квалификационна степен или част от професия; ЕтапЗ: Получаване на официален документ за успешно преминато обучение - Свидетелство или Удостоверение. Обучението няма да бъде извършвано от кандидата, а от обучаваща организация. Представяме следната информация за обученията - наименование и код на професията/код на специалността/хорариум на обучение(съобразено с минималните изисквания за хорариум, съгласно т.3.1.6 от Насоките за кандидатстване, Дейност 2)1 учебни часове теория/ учебни часове практика/ брой на обучаваните лица/ документ доказващ завършеното обучение, в същата последователност като вече изброената: хотелиер/811010/ 8110103/660/320/340/1/свидетелство; техник компютърни системи/ 523050/ 5230502/ 600/280/320/ 5/удостоверение; музикален оформител/213080/2130801/600/280/320 /1/удостоверение; камериер/ 811030/8110301/ 300/120/180/2/ свидетелство; ресторантьор/811060/8110602/600/280/ 320/1/удостоверение; ресторантьор /811060/8110602/600/280/ 320/1/удостоверение; снабдител, доставчик/ 345080/3450801/300/120/ 180/1/свидетелство; готвач/811070/8110701/660/ 320/340/1/ свидетелство; работник в заведение за хранене/811090/8110901/ 300/120/ 180/2/свидетелство; сервитьор/811080/ 8110801/660/320/340/2/ свидетелство; барман/ 811080/ 8110801/660/320/340/1/ свидетелство. Предвиждаме дейността да стартира през втория проектен месец и да приключи през деветия проектен месец. Предвидения период е съобразен с най-дългата продължителност на обучение - осем месеца. 18 000.00 16 800.00
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици", Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност".: Целта на дейността е да се предостави обучение за подходяща ключова компетентност на новоназначените лица и осигуряване на възможност за повишаване на техните знания и умения за всяка длъжност, изискваща специфични познания по общуване на чужди езици и дигитална компетентност. По този начин проектното ни предложение съчетава двете най-важни изисквания за квалификация и опит на което и да е лице на пазара на труда - освен шанс за трудов стаж на конкретна длъжност, предоставяме и шанс за повишаване на знанията, обект на горепосочените ключови компетентности по тази длъжност. В същото време обучението по ключовите компетентности е необходимо тъй като работните места, за които е предвидено такова обучение, го изискват. Дейността включва обучение за придобиване на дигитална компетентност и обучение по общуване на чужди езици. Предвижда се дейността да включва следните етапи: Етап1: Наемане на подходяща обучаваща/и организация/и; Етап2: Обучение на лицата от целевата група по ключови компетентности; Етап3: Получаване на официален документ за успешно преминато обучение - Сертификат и/или друг документ за завършено обучение. Обучението няма да бъде извършвано от кандидата, а от обучаваща/и организация/и. Представяме следната информация за обученията по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици": обща продължителност на обучението 300 учебни часа (съобразено с минималните изисквания за хорариум, съгласно т.3.1.6 от Насоките за кандидатстване, Дейност 3) за три нива на обучение. Броя на часовете, разпределени по нива е по следния начин: А1 - 90 учебни часа, А2 - 100 учебни часа, В1 - 110 учебни часа, а броя на обучаващите се - 13 лица. При успешно приключване на обучението на всяко лице се издава Сертификат.Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност": обща продължителност на обучението е 45 учебни часа (съобразено с минималните изисквания за хорариум, съгласно т.3.1.6 от Насоките за кандидатстване, Дейност 3) като обучението се предвижда да бъде за работа със специализиран/и софтуер/и, необходим/и на предприятието за осъществяване на икономическата му дейност. Броя на обучаващите се ще бъде 39 лица. При успешно приключване на обучението на всяко лице ще се издава Сертификат/или друг документ, удостоверяващ преминатото обучение. За обучението по ключова компетентност 4 не се предвиждат разходи за командировки, тъй като ще се проведе на работното място. Предвиждаме дейността да стартира през втория проектен месец и да приключи през дванадесети проектен месец. Най-дългия период на обучение по тази дейност е три месеца, залагаме тя да бъде изпълнена от втори до дванадесети проектен месец, тъй като трябва да бъде съобразена и с обучението по професионална квалификация. 18 850.00 18 850.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: Описание Целта на дейността е да се осигури подходящи раб. места и среда за хората от целевата група(ЦГ).Дейността включва закупуване на раб. облекло, закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар и застраховка на закупеното оборудване. Тези разх. са пряко свързани с дейността по наемане на лица, тъй като са необх. за създаването на раб. места предв. в проекта. Дейността ще се осъществява на сл. етапи: Етап 1: избор на доставчици; Етап2: избор на доставчик на софтуер и хардуер за упр. и отч. на рестор. и хотел. дейност, с включени разходи за доставка и монтаж; Етап3: Поръчка и доставка на работно облекло; Етап4:Доставка и монтаж на оборудването и обзавеждането,; Етап5 Застраховане на оборудването;Етап6:Поръчка и доставка на работно облекло. Предвиденото оборудване е ново от висок клас и е по-ефективно, по- икономично при разходване на енергия и по-ефикасно. Описание на оборудването: софт. прогр. продукт с мултимодулна с-ма и сп. интерфейс за прехвърляне на данни и осигуряване на достъп до базата данни. Наличието на две места, обект в с.Аспарухово и административно-счетоводен офис в гр.Аксаково . Ползва се от почти всички лица от ЦГ, позволява оптимална организация на процесите по обслужване на всички дейности, намалява броя на ръчните операции; осигурява възможност за проследяване стокооборота, минимизиране на загубите от брак и оптимално определяне честота на зареждане за различните стоки; могат да се оформят по електронен път заявките към доставчици; въвеждане и калкулации на рецепти за по-добър контрол на продажните цени и автоматично изчисляване на изразходваните продукти на база регистрираните продажби; възможност за автоматизирано изготвяне на оферти към различни клиенти. Предвидени са закупуване преносими компютри /6 бр./: ползват се от новоназначения персонал в административния офис в гр. Аксаково, на тях ще се инсталира софтуера, което значително ще улесни работата, ще даде възможност на персонала за директен достъп до всички процеси във връзка с работата на хотела и ресторанта, тяхното проследяване, подобряване и отчитане, като в същото време, факта че компютрите са преносими осигурява мобилност на лицата от целевата група и при необходимост биха имали възможност да работят в с. Аспарухово; професионални перална машина,сушилна,каландър:ползва се от камериерите и гладач преса, помощник перално стопанство, хотелът се намира в община,в която не се предлага подобна услуга, което води до множество неефективни процеси, чрез осигуряване на машини за перално стопанство се осигурява работно място за минимум 3 лица,ще се увеличи продуктивността и ще се подобри производителността на труда с по-добра ергономичност в пералното стопансто,допълва се отлично с изградената пречиствателна станция; конвектомат, панел готварски котлони /електрически/, белачка картофи, резачка за зеленчуци, вакуум машина, тестомесачка, месомелачка, двоен фритюрник, миялна машина за чаши, миялна машина за съдове, готварска печка – фурна и панел с 4 броя котлони (ток), фурна за пица, професионален миксер, хладилник-хранителни продукти, хладилник-вино, фризер, ледогенератор: всички уреди са в пряка зависимост от работните места за кухненския персонал, икономичност, ефикастност и ефективност, не само откъм време на персонала, но и икономии от ресурси, увеличават продуктивността; мултимедия /бял екран/, колони /аудио, 4бр./, смесител /аудио/, микрофон, проектор, усилвател /аудио/: експлоатират се и се поддържат от новоназначения персонал, ефективност и икономичност при разходването на ресурси. Предвиждат се и разходи за работно облекло, необходимо на всяко от новоназначените лица от целевата група, за да бъдат лицата с достатъчно самочувствие за представителен вид, без да се допуска дискриминация във връзка с финансовите възможности на всяко лице. Предвиждаме дейността да се изпълнява от 1-и до 14 проектен месец. Всеки един предвиден актив е необходим за създаване на работно място. 119 774.97 119 080.00
Информиране и публичност.: Целта на дейността е осигуряване на ефективно представяне на информация и визуализация на проекта. Дейността включва информиране на обществеността за получената от Европейски социален фонд подкрепа. Предвиждаме дейността да бъде изпълнена на следните етапи: Етап 1: Осигуряване на промоционални материали с емблемата на на ЕС, упоменаването на "Европейски съюз", общото на програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма (при технологична възможност); Етап 2: при спазванията на изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 "Гермето" ООД ще постави информационен плакат в размер не по-малък от А3 с информация за проекта на видно място. Предвиждаме дейността да стартира първия проектен месец и да приключи четиринадесети проектен месец. 3 500.00 3 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).