Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The main objective of the project proposal is to create new jobs and ensure quality employment of 23 unemployed and / or inactive persons from five cities (Sofia, Plovdiv, Pleven, Varna, Bourgas) into objects of "Bebelan" Ltd. Jobs will be for head warehouse, warehouse workers, drivers, operator of electric forklifts, trade and medical representatives. At least 12 of these persons will be representatives of specific categories - 8. unemployed youths up to 29 years and 4. unemployed with low level of education. To provide jobs will be made investments to purchase a personalized barcode readers, storage equipment - forklift and pallet truck, mobile phones and tablets, clothing. "Bebelan" Ltd. plans to organize the selection of the target group representatives together with the “Labour” departments in the five cities, according to the procedure of the Employment Agency and horizontal principles of the operational program. The project envisages actions for information and publicity – putting on the site of "Bebelan" Ltd. information on the purpose of the project, beneficiaries and EU financial assistance and publication of news related to the project implementation and installation of information boards on all warehouse and administrative sites "Bebelan" Ltd.
As a result of the project will be created 23 new jobs, will be provided quality employment for at least 12 representatives of specific categories of the target group and will be provided employment to 12 people for a minimum period of 12 months after completion of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на представителите на целевата група: Целта на тази дейност е да бъдат подбрани представителите на целевата група на проекта вкл. тези от специфичните групи – 4 бр. с ниска степен на образование и 8 бр. млади хора до 29 години със завършени средно или висше образование, които ще бъдат включени в заетост. Специфичната задача за подбора на безработните лица, които са основните бенефициенти на проекта, е една от основните в това предложение и представлява важна предпоставка за успешното му изпълнение. В рамките на тази дейност ще бъдат оценявани освен формалните критерии на кандидатите (като степен на образование, принадлежност към специфична целева група), така и мотивацията им за включване в проектните дейности, готовността им за работа в динамична среда, личните им качества, като комуникативност и възможност за вземане на бързи решения, които са основни за сферата на дистрибуцията и маркетинга. 0.00 0.00
Инвестиция за закупуване на оборудване и работно облекло : 1. За работници товаро-разтоварни дейности и водачи открита платформа с повдигащо устройство : За обезпечаването на работата на складовите работници е необходимо да се създадат условия за следене на наличности, товаро-разтоварителни дейности. „Бебелан“ ООД поддържа постоянни складови наличности от 2340 артикула и оперира в 4 складови бази (основно три и новооткрита в Пловдив). Този обем от наличности предполага съвременно и функционално оборудване на складови работни места. 5 бр. персонален баркод терминал за работа със складови наличности, които са необходими за работата на складовите работници. Терминалите ще са със следните минимални технически спецификации: TFT дисплей, USB 1.1 Full Speed Host, 128MB RAM/256 MB Flash, 1D или 2D баркод скенер, WiFi. Заедно с терминалите ще бъдат закупени и 1 бр. зарядно устройство за автономно зареждане на до 5 броя батерии и резервни батерии (за осигуряване до 9 часа режим на работа). Отделно от това ще бъде закупен софтуер за работа в склад, който ще обезпечи работата на терминалите. 1 бр. високоповдигаща палетна количка, предназначена за използване в новооткрития обект в Пловдив. Минимални технически характеристики: капацитет 2000 кг.; начин на опериране – ръчно. 2 бр. електрически високоповдигач, които ще се ползват от операторите с минимални технически характеристики: товароносимост 1200 кг., височина на повдигане – 4 м., предназначение – работа в закрити складови помещения. Работно облекло – 8 бр. складови работници, 1 бр. началник склад и 2 водачи открита платформа с повдигащо устройство. 2. За шофьори – 4 бр. (1 бр. в София, 1 бр. в Пловдив, 1 бр. във Варна и 1 бр. в Плевен) „Бебелан“ ООД разполага със собствен автопарк от товарни автомобили. При осигуряването на оборудване за работа на шофьорите се търси функционалност при най-ниска цена. Мобилен телефон с минимални технически характеристики: дисплей 2.4" TFT QVGA Scratch Resistant, издържливост на батерията в режим на разговори – до 17 часа, RAM памет 256 MB. Работно облекло – 4 бр. шофьори. 3. За специалисти продажби в областта на медицината – 4 бр. Основната функция на медицинските представители е да представят качествата и предимствата на бебешките продукти (пюрета, адаптирани млека, вода, мокри кърпички) от собствената марка BEBELAN. Работните места на медицинските представители са мобилни, тъй като те ще контактуват с медицински лица и аптеки, пред които ще правят презентации на продуктите. За обезпечаване на работата на медицинските представители ще бъде закупено следното оборудване: 3 бр. таблети за презентации със следните минимални технически характеристики: дисплей 9 инча, процесор Dual Core, 1,3 GHz, комуникации WiFi и Bluetooth, вградена памет 16 GB, резолюция 2048 х 1536; Мобилен телефон – Dual Sim, Touchscreen, вградена памет 8 GB, RAM памет 1GB, комуникации WiFi, Bluetooth. Работно облекло – 4 бр. медицински представители. 4. За търговски представител – 2 бр. Търговският представител ще отговаря за организиране на доставките в района на град Бургас. За целта той ще комуникира с представители на търговски обекти, вериги магазини, специализирани магазини и други. За обезпечаване на дейността му са необходими: 1 бр. таблет със следните минимални технически характеристики: дисплей 9 инча, процесор Dual Core, 1,3 GHz, комуникации WiFi и Bluetooth, вградена памет 16 GB. Работно облекло – общо за 2 бр. търговски представител - пролет/лято и есен/зима. 5. За началник склад – 1 бр. Целта на работното място е да управлява дейностите в новооткрития склад в Пловдив. За целта ще бъде необходимо следното оборудване: мобилен телефон с минимални технически характеристики: дисплей 2.4" TFT QVGA Scratch Resistant, издържливост на батерията в режим на разговори – до 17 часа, RAM памет 256 MB. 6. Продавач – 2 бр. Необходимо оборудване: мобилен телефон с минимални технически характеристики: дисплей 2.4" TFT, издържливост на батерията в режим на разговори – до 17 часа, RAM памет 256 MB. 62 944.00 62 829.06
Откриване на 23 нови работни места и наемане на избраните представители на целевата група : „Бебелан“ ООД обслужва 1378 търговски обекта, с ежедневни до ежеседмични доставки в 184 населени места в България. Оперира с три складови бази в гр.София, гр.Плевен и гр.Варна. Вътрешната логистика има цялостно (97%) териториално покритие на населените места в страната. След предварителен анализ на пазарните позиции и потенциала за разрастване на кандидатстващата организация е установена нуждата от разкриване на нови работни места за съществуващите обекти – складове в градовете София, Варна, Плевен, за новооткриващ се склад в гр. Пловдив и едно мобилно работно място за търговски представител в гр. Бургас. В рамките на настоящия проект „Бебелан“ ООД ще осигури заетост на 23 представители на целевата група като 12 от тях ще са от специфичните категории безработни лица за период от 12 месеца. Работните места са както следва: 1 бр. началник склад в Пловдив, 2 бр. работници товаро-разтоварни дейности в Пловдив, 3 бр. работници товаро-разтоварни дейности в София, 2 бр. работници товаро-разтоварни дейности във Варна, 1 бр. работници товаро-разтоварни дейности в Плевен, 1 бр. продавач, изпълнение на поръчки по телефона във Варна, 1 бр. продавач, изпълнение на поръчки по телефона в Плевен, 1 бр. водач открита платформа с повдигащо устройство в Пловдив, 1 бр. водач открита платформа с повдигащо устройство в София, 1 бр. шофьори товарни автомобили в София, 1 бр. шофьор товарен автомобил в Пловдив, 1 бр. шофьор товарен автомобил във Варна, 1 бр. шофьор товарен автомобил в Плевен, 1 бр. търговски представител за Плевен, 1 бр. търговски представител за София, 1 бр. специалист продажби в областта на медицината в Плевен и 3 бр. специалист продажби в областта на медицината в София. След приключване на проекта организацията се ангажира със запазването на минимум 12 бр. от откритите работни места за период от 12 месеца. 182 251.92 213 935.56
Дейности по информиране и публичност : Дейностите по разпространяване на информация и популяризиране на проекта имат две основни цели – информиране на потенциалните бенефициенти по проекта за възможността за включване в качествена и устойчива заетост; информиране на широката общественост за финансовия принос на ЕС. За популяризиране на проекта се предвижда да бъдат предприети следните информационни дейности: 1/ Поставяне на сайта на „Бебелан“ ООД на информация за целта на проекта, бенефициентите и финансовата помощ от ЕС и публикуване на новини, свързани с изпълнението му; 2/ Поставяне на информационни табели във формат минимум А3 на всички складови и административни обекти на „Бебелан“ ООД (общо 4 броя); 3/Поставяне на стикери на закупеното оборудване; 4/ Изработване на бланка на проекта, която се ползва при подготовка на документи за изпълнението. 1 000.00 897.00
Организация и управление на проекта : Целта на дейността е да бъде осигурено коректно, ефективно и навременно изпълнение на проекта. Управлението на проекта ще се осъществява от ръководител (приложена автобиография), счетоводител и координатор. Ръководителят (предвидена заетост - 1000 часа за целия период на проекта): 1/ Носи отговорност за цялостното изпълнение на проекта; 2/ Осъществява дейностите по подбор и назначаване на лицата на новооткритите работни места; 3/ Планира и осъществява дейностите за информация и публичност; 4/ Следи за изпълнението на графика на проекта; 5/ Изготвя техническия и одобрява финансовия отчет на проекта; 6/ Представлява организацията при комуникация с УО; 7/ Отговаря за връзките с доставчици и правилното прилагане на законодателството при възлагането на поръчки за стоки и услуги; 8/ Отговоря за поддържането на архив на проекта. Счетоводителят (предвидена заетост - 1000 часа за целия период на проекта): 1/ Изготвя счетоводните документи, свързани с назначаването на лицата на новооткиртите работни места; 2/ Извършва ежемесечните дейности, свързани с лицата, назначени по проекта - начисляване на заплати, осигуровки; 3/Води текущото счетоводство на проекта; 4/ Следи за коректното съдържание на финансовите документи, свързани с изпълнението на проекта; 5/ Отговаря за извършването на плащания към служители и доставчици; 6/ Изготвя финансовите отчети на проекта. Координаторът (предвидена заетост - 1000 часа за целия период на проекта): 1/ Подготвя документацията при подбор на безработните лица; 2/Изготвя документацията при избор на доставчици - покани, договори, приемо-предавателни протоколи; 3/Изготвя съвместно с ръководителя технически отчет на проекта; 4/Подпомага счетоводителя при изготвянето на финансовия отчет. Дейностите на счетоводителя и координатора могат да бъдат възложени на външни изпълнители. 24 400.00 24 335.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).