Управление на проекта: Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда:
- Балансирана координация и мениджмънт;
- Изготвяне на план за мониторинг;
- Техническа и финансова отчетност по проекта;
- Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство (ЗОП);
- Управление на комуникацията в проекта;
- Прозрачно изпълнение;
- Организация на отчитането на проектните дейности,
- Провеждане на регулярни срещи на екипа за управление .
Община Павел баня ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, надзора върху екипа за управление на проекта, докладване на Държавен фонд "Земеделие" за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. Екипът за управление на проекта ще приложи утвърден подход за управление от своята практика, който ще бъде доразвиван и усъвършенстван в процеса на изпълнение на всяка конкретна дейност. Организацията за изпълнението на проекта, взема под внимание специфичните изисквания по настоящата процедура, с цел осигуряване на ефективни резултати в оптимален времеви план за изпълнение на проекта. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще бъде съставен от експерти, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта:
- Ръководител на проекта;
- Финансово-счетоводен експерт;
- Експерт тръжни процедури;
Екипът за управление на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите в проекта като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящия проект управление.
Екипът за управление на проекта ще съблюдава за спазването и изпълнението на всички изисквания за информация и публичност на проекта, във връзка с правилата на Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. |
10 500.00
|
0.00
|
Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в Община Павел баня: Уличната мрежа на територията на Община Павел баня играе главна роля в живота на местните жители, тъй като осигурява основната транспортна свързаност на територията на общината. Ето защо е от изключително значение уличната мрежа на територията на Община Павел баня да е в добро състояние, за да се осигурява безпрепятствена и безопасна връзка с близките и по-отдалечените населени места. Дейността предвижда извършването на реконструкция и рехабилитация на следните съществуващи улици в Община Павел баня:
- улица „Васил Левски”, гр. Павел баня (дължина:279 м.);
- улица "Княз Павел", гр. Павел баня (дължина:172 м.);
- булевард „Освобождение”, гр. Павел баня (дължина:190 м.);
- улица „П. Яворов” , гр. Павел баня (дължина: 159 м.);
- улица „Смирненски”, гр. Павел баня (дължина: 130 м.);
- улица „Гео Милев”, гр. Павел баня (дължина: 157 м.);
- улица „3-ти Март”, гр. Павел баня (дължина: 630 м.);
- улица „Хан Аспарух”, гр. Павел баня (дължина: 250 м.);
- улица „Пролет”, гр. Павел баня (дължина: 102 м.);
- улица „Люляк”, гр. Павел баня (дължина: 302 м.);
- улица „Д-р Алексиев” от кръстовището при о.т. 173 до кръстовището при о.т. 181, по плана на село Габарево, с. Габарево (дължина: 100 м.).
Улиците са с обща площ на уличните платна 15 219 кв. м. и с обща площ на прилежащите тротоари 7 352 кв. м.
Освен пътната настилка, интервенцията на улиците ще включва полагане на бордюри, тротоари, отводняване и хоризонтална маркировка. По време на строително-ремонтните работи се предвижда временна организация и безопасност на движението чрез поставяне на съответните пътни знаци. В графика за изпълнение на дейността са предвидени 5 месеца за подготовка на обществена поръчка за възлагането на СМР и сключване на договор с изпълнител. |
1 097 504.60
|
0.00
|
Упражняване на Строителен надзор по смисъла на ЗУТ: Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строителните работи в рамките на Дейност 2 от проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ . Дейността има за цел:
- Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство;
- Качествено изпълнение на предвидените СМР;
- Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд.
Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в:
- Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии;
- Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него;
- Изготвяне заповедна книга за строежа;
- Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г;
- Следене за качеството на вложените материали;
- Следене за качеството и количеството на извършените СМР;
Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Павел баня. |
20 000.00
|
0.00
|
Упражняване на авторски надзор: В рамките на дейността ще се извършат услуги, свързани с упражняване на авторски надзор по време на строителството за инвестиционни проекти за реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици в Община Павел баня.
Целта на дейността е осигуряване на ефективен и качествен авторски надзор, съгласно изискванията на чл. 162. от ЗУТ, с оглед успешното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите на интервенция. Упражняването на авторски надзор на проекта гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на устройствените, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторският надзор е задължителна част от процеса на реализация на проекта. Авторският надзор представлява проследяване на целия процес на реализация, на качеството на изпълнение, координация между различните професионалисти, изпълнители, доставчици, технически лица и работници, следене за спазване на договорените срокове и бюджети.
Изпълнителят на авторски надзор е длъжен да:
- Упражнява авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционен проект, изпълнявайки функциите на Проектант (като един от участниците в процеса на строителството) съгласно чл.160 от ЗУТ от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обектите;
- Вписва констатации, забележки със Заповеди от упражнявания авторски надзор в Заповедната книга на обектите;
- Присъства при съставянето и подписването на задължителните протоколи и актове по време на строителството съобразно Наредба №3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
- Съдейства при изготвяне и съгласува екзекутивна документация и работни проекти и детайли, в съответствие с чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ;
- Съгласува промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор;
- Участва в работни срещи и взема участие в приемателни комисии;
- Извършва консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на СМР на съответния обект, дава предписания при обстоятелства, които водят до допустими по Закона за устройство на територията изменения на проекта;
- Уведомява своевременно Възложителя за всякакви промени в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС;
- Планува и осигурява ежеседмично присъствие на своите специалисти до окончателно приключване на строителните работи, като този график се координира със Строителя и Изпълнителя на строителния надзор;
- Проследява заедно със Строителя и Строителния надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението);
- Посещава всички съоръжения и инсталации при всеки дефект или повреда, които ще изискват намесата на Строителя за тяхното отстраняване чрез даване на решение от него;
- Съгласува в качеството си на Проектант екзекутивната документация изготвена от Строителя за приключването на обекта.
Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Павел баня. |
10 000.00
|
0.00
|