Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: След подбор ще бъдат наети 10 безработни и/или неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Всички лица от целевата група ще бъдат наети на трудови договори за извършване на труд в условията на пълен работен ден на длъжност съгласно НКПД 2011 г. по посочената по-долу група, съответстваща по МОД на клас 7 "Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии" - 10 нови работни места.
Длъжността по новите работни места, които ще заемат представителите на целевата група е изведена след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие на дружеството:
- 9 лица, на длъжност: 7233-2030 "Монтьор, поддръжка на инсталации и оборудване"
- 1 лице, на длъжност: 7212-1001 "Заварчик"
Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания за 10-те наети по трудов договор на пълно работно време лица на разкритите нови целеви работни места за период от 12 месеца.
Ще бъде създадена и съответната организация на труда, предвид заетостта на новите работни места с придобитото по процедурата обзавеждане, стопански инвентар и оборудване, съгласно насоките за кандидатстване по процедурата и ръководството за изпълнение на проектите. За създадените работни места ще се прилага гъвкава форма на заетост под формата на споделяне на придобитата по процедурата преносима компютърна конфигурация с монитор от повече от 1 лице – представител на целевата група. |
75 000.00
|
73 718.61
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, като дейността не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица в АЛТО КЛИМА ООД.
Подкрепата за придобиване на целево оборудване и инвентар по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и технически ресурси, с които компанията разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността дружеството разполага с производствена и ремонтна база, находяща се в в гр. Варна, ползвана по дългосрочен договор за наем - мястото е определено за изпълнение и за месторабота на новоназначените по проекта служители. За извършване на дейността се ползват общо 4 транспортни средства, специализирано оборудване за производството на въздуховодни системи, елементи и аксесоари, необходими за изграждане на системите за вентилация, отопление и климатизация, уреди за монтаж и настройка на изгражданите системи (някои преносими), заваръчни инструменти, преси, пробивни и огъващи инструменти, софтуер и компютърно оборудване, принтер и скенер устройства за административната дейност и някои специализирани компютърни програми за проектиране.
Предвид изготвения анализ, както и очакванията за разрастване на пазара на извършваните от АЛТО КЛИМА услуги по монтаж и производство, създаването на новите работни места по проекта и тяхното техническо и функционално обезпечаване, предполага осигуряване и на специализирано оборудване и работно облекло. Наличните в предприятието ресурси и технологична обезпеченост не е достатъчна за да осигури инструментите и оборудването, пряко свързани с новите работни места, което е определящо за изпълнението на проект "Алто Клима Заетост".
Ето защо след извършения анализ, за всяко от изброените нови работни места по длъжности по-долу са посочени техническите ресурси, които ще обезпечат новата заетост, а именно:
- за създаването на 10 бр. нови работни места, от които 9 на длъжност 7233-2030 "Монтьор, поддръжка на инсталации и оборудване" и 1 на длъжност 7212-1001 "Заварчик", е необходимо да бъдат осигурени: 10 бр. работно облекло - комплект летен, 10 бр. работно облекло - комплект зимен, 10 чифта обувки за работа, 1 бр. апарат за CO заваряване, 2 бр. перфоратор СДС макс, 1 бр. ръчноводим електрокар, 1 бр. компресор за въздух, 1 бр. щанца, 1 бр. нитачка на въздух, 3 бр. маса за разкрой на въздуховод, 1 бр. дрелка за въздух, 2 бр. ножица за ламарина. За нормалното функциониране на новоразкритите 10 работни места се налага и увеличение на текущия капацитет от компютърно оборудване, което ще бъде осигурено посредством придобиване на 1 бр. преносима компютърна конфигурация с монитор, която ще подпомага изпълнението на монтажните дейности, като показва чертежите и детайлите при изграждане на инсталациите на място при обектите на клиентите.
Съгласно изискванията е предвиден и разход за осигуряване на застраховка за оборудването по проекта, необходимо за създаването на новите работни места. Застраховката ще се извърши непосредствено след закупуването и заприходяването на активите, като изборът на застрахователна компания също ще се проведе съгласно действащата нормативна наредба и изцяло в съответствие с детайлните правила за допустимост на разходите по процедурата. |
39 800.00
|
39 748.93
|
Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проект "Алто Клима Заетост". В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект, ще бъде сформиран екип, състоящ се от Ръководител проект, Координатор проект и Счетоводител проект. В съответствие с нормативните изисквания ще бъде избран външен подизпълнител, който ще оказва услуги по управлението на проекта и в частност консултации при подготовката и провеждането на тръжни процедури и при подаването на отчетната документация към администратора на програмата.
Ръководител проект ще бъде ангажиран със следните ключови за изпълнението на целия проект функции:
- ръководи цялостно проекта, като разпределя задачите и координира дейността на другите членове на екипа;
- планира месечната дейност и предоставяне на информация;
- контролира подготовката на финансови и технически доклади;
- контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на задачите, при необходимост поставя нови, възникнали в хода на реализация на проекта задачи;
- следи за провеждането на тръжните процедури, входящата и изходяща кореспонденция с ДО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.;
- следи за изпълнението на проектните дейности и съгласува промени и изменения на Договора за безвъзмездна помощ.
Ръководителят на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово. Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта, Ръководителят ще предприема всички необходими действия по управлението, без оглед на изразходвания времеви ресурс като очаквана месечна заетост ще възлиза на осемдесет часа.
Според изискванията, автобиография на експерта, предложен за Ръководител проект, е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване, а в точка 9 "Екип" от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта. Важно е да се отбележи, че лицето, предлагано за Ръководител проект има подходящ опит и квалификация, включително и по сходни, с представените по проекта дейности за наемане на безработни и неактивни лица и дейности по организацията и администрирането на проект по оперативна програма.
Координатор проект:
- ще участва в подготовката на тръжните досиета, необходими за провеждането на съответните тръжни процедури;
- ще координира комуникацията между бенефициента и избраните доставчици;
- ще отговаря за събирането, съхранението и архивирането на документацията по изпълнение на проекта;
- ще следи за изпълнение на изискванията за публичност и графично оформление на всички проектни документи.
Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран с дейностите по проекта почасово с очаквана месечна заетост по проекта от осемдесет часа.
Счетоводител проект ще има следните функции в изпълнението на проекта:
- ще участва в срещите на екипа по проекта;
- ще следи и обработва счетоводно-отчетната документация;
- ще обобщава, събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта;
- ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта.
Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран почасово с очаквана месечна заетост от осемдесет часа.
Изпълнителният директор на дружеството ще отговаря основно за осигуряването на всички необходими ресурси за изпълнението на проекта, в това число финансов ресурс и необходимото техническо обезпечение за изпълнение на планираните по проекта дейности.
Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, начислявани за сметка на работодател за Ръководител проект са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г., приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство. |
13 000.00
|
13 000.00
|
Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и АЛТО КЛИМА ООД като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.
В изпълнение на дейността по информиране и публичност, АЛТО КЛИМА ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане
правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., а именно:
1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се укаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне:
- емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;
- упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта;
- общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като:
- ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на АЛТО КЛИМА ООД http://www.altoklima.com/;
- ще бъдат поставени плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се посочва финансовата подкрепа на ЕС, на видно място в централния офис, където ще е мястото на изпълнение на проекта, както и при разрешение от наемодателя, на видно място във фоайето на сградата;
- ще бъдат поставени стикери/табели/етикети на закупеното по проекта оборудване и работно облекло;
- ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник.
3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места.
4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., Европейския социален фонд и националния бюджет на Република България.
Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. на всеки продукт по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма. |
2 500.00
|
2 500.00
|