Identification

UMIS Number BG05FMOP001-4.001-0002-C02
Project Name Sustentation for the Agency Social Assistance for the management and implementation of the Operational Programme for food and / or basic material assistance from the Fund for European aid for the most deprived 2014-2020
Beneficiary 121015056 Social Assistance Agency, deparment "Technical assistance "
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 10.07.2015
Start Date 10.07.2015
End Date 31.12.2017
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Подкрепа на Агенция за социално подпомагане за управление и изпълнение на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020
Activities
  • Activity: Експертна подкрепа за реализиране на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ. : Експертната подкрепа ще се осъществи в няколко направления – правна експертиза, специфична експертиза, преводачески услуги, участие в оценителни комисии за подбор на заявления за предоставяне на БФП. Във връзка с това са заложени средства за възнаграждения на външни експерти и служители на УО за реализиране дейностите по ОПХ както следва:  Правната експертиза е свързана с провеждане на процедури по реда на ЗОП във връзка с реализиране на операции тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ и тип 4 „Техническа помощ“. Необходимостта от ангажирането на правни експерти произтича от: обема на тръжната документация; осъществяване на контрол за законосъобразност на разработената документация и при нужда извършване на корекции след осъществен контрол от АОП; методическа помощ във връзка с поставени въпроси от потенциални участници в процедурите и сключване на договори с избрани изпълнители. Правна експертиза е необходима и с оглед възникнала необходимост при подготовката на договорите за предоставяне на БФП по операции тип 2 „Предоставяне на индивидуални пакети хранителни продукти“ и тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“, както и във връзка с осъществяване на контрол за законосъобразност при възлагане на обществени поръчки и налагане на финансови корекции при реализиране на операция тип 1"Закупуване на хранителни продукти" ;тип 3 „Предоставяне на топъл обяд“и тип 4 "Техническа помощ".  Специфичната експертиза е свързана с предмета на провеждане на процедури по реда на ЗОП по операции тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ и тип 4 „Техническа помощ“ и във връзка с чл. 8, ал. 7 на ЗОП, както и с възникнала необходимост от експертна подкрепа в процеса на изпълнение на операциите по ОПХ.  Възнаграждение на оценители за участие в оценителни комисии за подбор на заявления за предоставяне на БФП. Във връзка с провеждането на процедури по ОПХ ФЕПНЛ - тип 2 „Предоставяне на индивидуални пакети хранителни продукти“ тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“ - през 2015 и 2016г.са ангажирани експерти на АСП и външни за УО лица за участие в комисии за оценка на заявления за финансиране като членове с право на глас. Възнагражденията на лицата се определят съобразно приложимото законодателство, броя отработени часове и броя оценени заявления за финансиране. Предвиден е финансов ресурс за възнаграждение на оценители за участие в оценителни комисии като членове с право на глас по процедури за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПХ ФЕПНЛ през 2017 г. Възнагражденията ще се формират съобразно горецитираните критерии.  Преводачески услуги са необходими във връзка с осигуряване процеса на комуникация с Европейската комисия, в т.ч. разработване на документация, която следва да се представя ежегодно и провеждане на годишните срещи за проследяване на напредъка, а също във връзка с участие на служители на УО в мероприятия, свързани с управлението и изпълнението на ОПХ.  Във връзка с постигането на качествено управление и изпълнение на оперативната програма и при възникнала потребност ще бъдат ангажирани служители на АСП от централната и териториална администрация, непопадащи в обхвата на чл. 38, ал. 2 на ПМС № 37 от 23.02.2015 г. . и неговите изменения. За изпълнение на конкретни задачи от тези служители е предвидено възнаграждение съгласно действащата нормативна уредба и в съответствие с разпоредбата на чл. 39 от ПМС № 37 от 23.02.2015 г.. и неговите изменения. , Contracted Amount: 1 035 607.05 , Reported Amount: 614 926.61
  • Activity: Изготвяне на анализи, проучвания, изследвания и оценки във връзка с управление и изпълнение на ОПХ и постигнатите резултати.: С оглед гарантиране качественото управление и изпълнение на оперативната програма дейността ще се реализира в две основни направления:  С цел последващо въвеждане на подобрени системи за работа и добри практики са заложени средства за извършване на структурирано проучване на крайните получатели на помощта по ОПХ ФЕПНЛ и за външно оценяване на оперативната програма. Обективният анализ на управлението и изпълнението на програмата ще даде възможност за извършване на своевременни промени в нея с оглед постигане на заложените цели.  Предвид спецификата и целите на операция тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ следва да се гарантира качеството на храните. В тази връзка се предвиждат средства за удостоверяване качеството на доставените хранителни продукти чрез извършване на анализи от акредитирани лаборатории. , Contracted Amount: 58 030.52 , Reported Amount: 44 028.92
  • Activity: Информиране и популяризиране на приноса на ФЕПНЛ в България. Подобряване капацитета на партньорските организации. : Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 223/2014 на ЕК и на Съвета, държавите-членки следва да информират целевите групи и обществеността за дейностите, които се осъществяват с финансовата подкрепа на ФЕПНЛ. В съответствие с това се планира провеждането на информационни събития, обучения и изработването и разпространението на рекламни материали. Във връзка с реализиране на операции тип 2 „Предоставяне на индивидуални пакети хранителни продукти“ и тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“ се предвижда провеждане на информационни събития за запознаване на партньорските организации с планираните мерки за финансиране по ОПХ и провеждане на обучения. Те ще допринесат за повишаване на административния капацитет на партньорските организации по отношение на процеса по кандидатстване по операции за предоставяне на БФП и на качественото изпълнение на проектите за постигане на заложените цели и оптимално усвояване на финансовия ресурс. Популяризирането на приноса на ФЕПНЛ в България сред обществеността ще се извършва чрез изработването и разпространението на информационни и рекламни материали, в т.ч. дипляни, рекламни химикалки, календари, банер, стикери и флаш-памет. Ще бъдат изработени визитки за служителите на АСП, изпълняващи функции по оперативната програма. Ще бъдат направени публикации в печатни медии и излъчвания в електронни медии. С цел ефективно изпълнение на дейността по популяризиране на мерките, финансирани по ОПХ ФЕПНЛ и за осигуряване на реален резултат от проведените обучения за партньорските организации са заложени средства за командироване на експерти от УО(пътни, дневни и квартирни) и партньорските организации, за наем на зали, техника и кетъринг за провеждане на информационни събития, за изработка на информационни и рекламни материали, както и за публикации в медии., Contracted Amount: 252 482.22 , Reported Amount: 39 027.11
  • Activity: Организиране и участие в мероприятия, работни срещи и работни посещения във връзка с управление и изпълнение на ОПХ, и годишни срещи по проследяване на напредъка в изпълнението на ОПХ с ЕК.: В рамките на дейността се предвижда организиране и провеждане/ участие на /в на работни посещения, работни срещи, в т.ч. и с ЕК, обмен на опит и участие на служителите на АСП с функции по ОПХ, в мероприятия, свързани с управление и изпълнение на програмата. Това ще даде възможност на същите ефективно да изпълняват своите ангажименти, да получат актуална и точна информация за етапа на изпълнение на оперативната програма, както и да се запознаят с възникнали въпроси, свързани с нейното управление и постигането на заложените цели. Организирането и участието в работни срещи на лицата ще допринесе за въвеждане на добри практики и подходи в програмирането, изпълнението, мониторинга, контрола и оценката на оперативната програма, което е от ключово значение за доброто административно управление и ще въздейства положително върху развитието на включените в програмата дейности. Във връзка с изпълнение на тази дейност до края на 2017 г. във финансовия план са предвидени средства за командироване на лица от УО в страната и чужбина (пътни, дневни и квартирни, както и задължителни медицински застраховки за пътувания в чужбина) такси за участие в различни мероприятия и услуги, свързани с организиране на събития и мероприятия по ОПХ. Съобразно заложените в Регламент 223/2014 изисквания се предвижда осъществяването на ежегодни срещи за преглед на напредъка в изпълнението на ОПХ. В резултат от тези срещи държавата следва да гарантира, че след направени коментари от ЕК ще предприеме съответни действия за отразяването им и повишаване на резултатите от финансовата помощ на Фонда. Срещите се провеждат с участието на всички заинтересовани страни, в т.ч. регионални, местни и други публични компетентни органи, както и неправителствени организации. Държавите членки са отговорни за организиране на срещите, във връзка с което е заложен финансов ресурс за техническото им обезпечаване. , Contracted Amount: 350 313.66 , Reported Amount: 134 419.77
  • Activity: Обучение и квалификация на лицата, изпълняващи функции по управление, изпълнение и контрол на финансовата подкрепа от ЕС.: В рамките на дейността се предвижда участие на служителите, изпълняващи функции по ОПХ, в обучения в страната и в чужбина. Обученията ще са в съответствие със специфичните нужди на служителите, произтичащи от функционалните им отговорности по управление, координация, контрол, администриране и изпълнение на ОПХ. Реализирането на тази дейност ще спомогне за придобиването на нови и развиването на съществуващите знания и умения. Ще се постигне развитие на потенциала на служителите в съответствие с изискванията на работата и приоритетите при разходване на средства от Европейските структурни фондове. Едновременно с това лицата ще получат подготовка, гарантираща по-добро справяне с промените и непредвидени обстоятелства в работния процес. Това е от ключово значение за качественото изпълнение на служебните задължения и на работата на административните звена. Във връзка с реализиране на дейността са заложени разходи за командировки в страната и чужбина (пътни, дневни, квартирни, задължителните медицински застраховки при пътувания в чужбина), както и такси за обучения и услуги, свързани с организиране на събития и мероприятия по ОПХ. , Contracted Amount: 888 958.91 , Reported Amount: 518 507.36
  • Activity: Мониторинг и контрол на изпълнението на ОПХ: Мониторингът е непрекъснат процес на събиране и обработване на информация, с цел ефективно управление изпълнението на операциите по ОПХ, в съответствие с договорите за предоставяне на БФП и при спазване на правилата на ЕС и националното законодателство. Основен инструмент за мониторинг са проверките „на място”. Чрез тях ще се проследява напредъка в реализирането на дейностите, ефекта и качеството им, съответствието с общата и конкретни цели на договора за БФП. Чрез посещенията на място ще бъде възможно своевременно да се идентифицират потенциални проблеми и да се предприемат съответните корективни действия. Три звена в дирекция МСПЕИ ще са ангажирани в осъществяване на мониторинг чрез проверки „на място“ - отдел „Мониторинг и оценка“, отдел „Финансов контрол“ и отдел „Търгове“ в качеството си на възложител по реда на ЗОП. Непосредствените цели на проверките „на място“ са свързани с гарантиране коректното техническо и финансово отчитане на финансираните проекти. Ще се удостоверява точността на представената информация, степента на изпълнение на дейностите и тяхното надлежно документиране, наличността на оригиналните документи, тяхното съхранение в съответствие с общностното и националното законодателство. С оглед спецификите на операция тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ мониторингът ще гарантира спазването на договорите за доставка на хранителните продукти като количествени и качествени параметри, в т.ч. произход, срок на годност, реално извършени доставки в срок и др. Проверките „на място“ ще гарантират съблюдаване на изискванията зрекламниа информация и публичност и за избягване разхищението на храни. Регулярното им извършване ще позволи своевременната идентификация на потенциални проблеми при изпълнение на проектите и в тази връзка – подпомагане на партньорските организации чрез предложения, препоръки и/или корективни мерки при необходимост. Ще се проследява изпълнението на задължителните предписания на Управляващия орган за отстраняване на констатирани пропуски или слабости при реализиране на дейностите. С оглед реализиране на дейността са заложени разходи за командировки в страната (пътни, дневни и квартирни) на служителите на УО, ангажирани в реализиране на дейността. , Contracted Amount: 110 765.88 , Reported Amount: 43 322.80
  • Activity: Материално-техническо и административно обезпечаване на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ.: С оглед успешното реализиране на дейностите и постигане на целите по оперативната програма е необходимо служителите и звената, изпълняващи функции по програмата, да бъдат обезпечени както в материално-техническо, така и в административно отношение. За пълноценно и ефикасно изпълнение на функциите по ОПХ е необходимо осигуряване и поддръжка на съвременно офис обзавеждане и оборудване, което ще отговори на нуждите на работния процес, в т.ч. комуникацията между служителите, изготвяне на документация, нейното съхранение и архивиране. В тази връзка ще се осигурят средства за оборудване и обзавеждане, в т.ч. офис-мебели, преносими компютри, компютърни конфигурации, факс, мултимедия и др. Ще бъде осигурен финансов ресурс за поддръжка на закупеното обзавеждане и оборудване с оглед гарантиране непрекъснатостта на работния процес, качественото изпълнение на задълженията и сигурността на съхраняваната информация. С цел ефективно и ефикасно осъществяване функциите по ОПХ в рамките на дейността и осигуряване на оптимални условия за мобилност и оперативност при реализиране на ангажиментите по управление, мониторинг и контрол на оперативната програма, през 2016 г. бяха закупени 7 броя служебни автомобили. Заложени са средства, свързани с тяхната експлоатация и поддръжка, в т.ч. гориво, данъци, такси и застраховки, паркинг, автомивка и др. С оглед улесняване на достъпа до информация и въвеждането на електронно отчитане ще се осигури софтуерно обезпечаване на дейностите по оперативната програма. За реализиране на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ звената ще бъдат обезпечени със закупуване на съответните материали и консумативи, гарантиращи изпълнението на ангажиментите, както и с осигуряването на финансов ресурс за други разходи като абонаментни такси, закупуване на стандарти и пазарна информация, изработване на печати, куриерски и пощенски услуги и други, пряко произтичащи от изпълнението на програмата разходи. , Contracted Amount: 809 563.04 , Reported Amount: 263 538.90

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP, Contracted Amount*: 10 360.00 , Reported Amount**: 1 523.24
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 9 235.24
  • Contractor: GENEROUS AUTO, Contracted Amount*: 89 374.99 , Reported Amount**: 90 167.07
  • Contractor: VIP SECURITY, Contracted Amount*: 253.20 , Reported Amount**: 257.87
  • Contractor: PETROL, Contracted Amount*: 180 835.20 , Reported Amount**: 5 819.34
  • Contractor: MOTO-PFOHE, Contracted Amount*: 99 720.00 , Reported Amount**: 101 152.22
  • Contractor: Latona Development EOOD, Contracted Amount*: 840.00 , Reported Amount**: 62.40
  • Contractor: DAVIT EK, Contracted Amount*: 15 609.60 , Reported Amount**: 320.59
  • Contractor: Gravis Bulgaria AD, Contracted Amount*: 1 386.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ELIT TRAVEL INTERNATIONAL, Contracted Amount*: 113 400.00 , Reported Amount**: 55 375.56
  • Contractor: dWare, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 296.72
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой лица, ангажирани с управлението на програмата, обхванати от дейностите по бюджетната линия., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 991.00 , Reached amount: 1 583.00
Indicator 2 Брой лица, ангажирани с изпълнението на програмата, обхванати от дейностите по бюджетната линия, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2 009.00 , Reached amount: 2 638.00
Indicator 3 Брой лица, представители на партньорски организации и/или бенефициенти, обхванати в мерки за повишаване на капацитета за управление на средства по програмата., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 160.00 , Reached amount: 1 828.00

Financial Information

Total Project cost 1 652 690.59 BGN
Grant 1 652 690.59 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 652 690.59 BGN
Percentage of EU co-financing 86.17 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 14.72 0.00 14.72 ДАВИТ ЕК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 17.34 0.00 17.34 ДАВИТ ЕК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 942.76 0.00 942.76 Project-level financial correction
Липса на добро финансово управление 1 033.50 0.00 1 033.50 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Абонаментно поддържане, комплексна системно-техническа помощ, обучение и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес процесор - Конто 66", внедрен и използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСП и 147 ДСП/, за срок от 24 месеца /2 години/. , Estimated Amount: 199 257.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно поддържане, комплексна системно-техническа помощ, обучение и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес процесор - Конто 66", внедрен и използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСП и 147 ДСП/, за срок от 24 месеца /2 години/.
    Contractor: dWare
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили по Обособена позиция № 1"Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане" по рамково споразумение №СПОР-48 от 30.12.2016 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили" на Министерство на финансите., Estimated Amount: 771 526.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили по Обособена позиция № 1"Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане" по рамково споразумение №СПОР-48 от 30.12.2016 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили" на Министерство на финансите.
    Contractor: PETROL
    Contract total funded value: 69 552.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка чрез закупуване на 7 (седем) броя фабрично нови автомобили, необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица в България за периода 2014-2020 по 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка чрез закупуване на фабрично нови леки автомобили, категория М1, тип „SUV” и Обособена позиция № 2 „Доставка чрез закупуване на фабрично нови леки автомобили, категория М1, тип „Седан/Хечбек”. Доставката следва да включва: • По Обособена позиция № 1 - 2 (два) броя фабрично нови леки автомобили, категория М 1, тип „SUV”; • По Обособена позиция № 2 - 5 (пет) броя фабрично нови леки автомобили, категория М 1, тип „Седан/Хечбек, Estimated Amount: 200 004.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка чрез закупуване на фабрично нови леки автомобили, категория М1, тип „SUV”
    Contractor: GENEROUS AUTO
    Contract total funded value: 89 374.99
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка чрез закупуване на фабрично нови леки автомобили, категория М1, тип „Седан/Хечбек”
    Contractor: MOTO-PFOHE
    Contract total funded value: 99 720.00
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", Estimated Amount: 199 965.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ"
    Contractor: Latona Development EOOD
    Contract total funded value: 840.00
Procedure 5 Subject to due process: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните и структури"., Estimated Amount: 1 155.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните и структури".
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 1 386.00
Procedure 6 Subject to due process: Осигуряване на денонощна охрана с технически системи за сигурност /сигнално-охранителна техника/СОТ// на административните сгради и на части от административни сгради, позлвани от териториалните структури на Агенция за социално подпомагане., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на денонощна охрана с технически системи за сигурност /сигнално-охранителна техника/СОТ// на административните сгради и на части от административни сгради, позлвани от териториалните структури на Агенция за социално подпомагане.
    Contractor: VIP SECURITY
    Contract total funded value: 216.00
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на денонощна охрана чрез технически системи за сигурност /сигнално-охранителна техника/СОТ// на административни сгради и на части от административни сгради, ползвани от териториалните структури на Агенция за социално подпомагане, Estimated Amount: 1 200.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на денонощна охрана чрез технически системи за сигурност /сигнално-охранителна техника/СОТ// на административни сгради и на части от административни сгради, ползвани от териториалните структури на Агенция за социално подпомагане
    Contractor: VIP SECURITY
    Contract total funded value: 37.20
Procedure 8 Subject to due process: Осигуряване на пълно сервизно обслужване и ремонт на служебните автомобили на Агенция за социално подпомагане, Estimated Amount: 13 008.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на пълно сервизно обслужване и ремонт на служебните автомобили на АСП, включващо извършване на пълно сервизно и техническо обслужване, включително извършване на профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи за МПС, собственост на АСП или предоставени и за ползване от други ведомства.
    Contractor: DAVIT EK
    Contract total funded value: 15 609.60
Procedure 9 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП), Estimated Amount: 94 500.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП)
    Contractor: ELIT TRAVEL INTERNATIONAL
    Contract total funded value: 113 400.00
Procedure 10 Subject to due process: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й поделения, Estimated Amount: 8 505.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на застраховка „Каско“ за служебни МПС, собственост на Агенцията за социално подпомагане или предоставени за ползване от други ведомства или органи, валидна за територията на Република България, посочени в Приложение № 16.1 от документацията, за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца.
    Contractor: BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP
    Contract total funded value: 8 505.00
Procedure 11 Subject to due process: Предоставяне на задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите през 2016 г. за служебни МПС в системата на АСП, Estimated Amount: 1 855.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите, свързана с притежаването и/или използването на МСП, собственост на АСП или предоставени за позлване на агенцията от други ведомства и органи.
    Contractor: BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP
    Contract total funded value: 1 855.00
Procedure 12 Subject to due process: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1, от ЗОП, за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Министерството на труда и социалната политика и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика. , Estimated Amount: 750 000.00
  • Differentiated position 1: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1, от ЗОП, за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 12 960.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN