Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.033-0001-C02
Project Name Renovation and modernisation of the municipal educational infrastructure
Beneficiary 000875920 Targovishte municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 14.11.2016
Start Date 14.11.2016
End Date 30.10.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Търговище, гр.Търговище

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда осигуряване на модерна, функционална, здравословна, достъпна и енергийно ефективна материалната база на общинската образователна инфраструктура в гр. Търговище чрез основен ремонт, цялостна реконструкция, оборудване и обзавеждане на сградите на 4 обекта на образователната инфраструктура в града - Първо основно училище „Христо Ботев”, Целодневна детска градина №7 „Снежанка”, Целодневна детска градина №9 „Приказка” и Детска ясла №1 „Първи юни”. 
С изпълнението на проектното предложение ще се допринесе за:
•	реализацията на ИПГВР на гр. Търговище, насочен към трайно преодоляване на високата концентрация на икономически, природни и социални проблеми в града.
•	постигането на тематична цел 10 „Инвестиции в образованието, обучението, включително професионално обучение за придобиване на умения и ученето през целия живот”, съгласно Общия Регламент №1303/2013;
•	постигане на 6-тата конкретна цел на настоящата процедура за БФП „Да се обнови и модернизира общинската образователна инфраструктура”
Activities
  • Activity: Дейност 1 – Организация, управление и контрол : Основната цел на тази дейност е да се постигне максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата, както и да се координира постигането на целите, заложени в проекта. В рамките на настоящата дейност ще бъде назначен екип на проекта, съобразно спецификата на планираните дейности. Той ще поеме отговорността за ефективно, навременно, законосъобразно и в съответствие с указанията на УО на ОПРР реализиране на планираните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта (30 месеца). След сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, със заповед на кмета ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Екипът ще създаде организация за изпълнение на проектните дейности, ще изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта в съответствие с ДБФП, нормативната уредба и указанията на УО на ОПРР. Предвижда се екипът за управление на проекта да се състои от 6 членове: Ръководител; Счетоводител; Координатор; Експерт обществени поръчки - Юрист; Експерт инвеститорски контрол – 2-ма души Подробна информация за задълженията на всеки член на екипа е поместена в точка 9.Екип на настоящия формуляр. Детайлно задълженията на членовете на екипа ще бъдат разписани в заповедта за сформиране на екипа и в длъжностните им характеристики., Contracted Amount: 152 400.00 , Reported Amount: 148 168.86
  • Activity: Дейност 2 – Подготовка на тръжни документации и избор на изпълнители по проекта: Тази дейност включва • Актуализиране на графика за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки • Подготовка на тръжни документации • Провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки • Сключване на договори за изпълнение на обществени поръчки. По проекта ще бъдат подготвени документации и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: • Открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за Строителство с 4 обособени позиции (за всеки обект); • Открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за услуга – Упражняване на строителен надзор с 4 обособени позиции (за всеки обект); • Открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за Доставки на оборудване и обзавеждане с обособени позиции (мебели; черна и бяла техника; спортни уреди и принадлежности; музикално-озвучителна техника и аксесоари; инвентар; компютърна техника, офис оборудване и софтуер); • Публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за услуга – Изпълнение на дейности за публичност и визуализация; • Събиране на оферти с обява по реда на Глава двадесет и шеста, чл. 187 - 188 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за услуга Одит • Пряко договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 13 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за услуга – Упражняване на авторски надзор - 4 процедури (по една за всеки обект). Дейността ще започне да се изпълнява след подаване на проектното предложение за оценка и ще приключи със сключването на всички договори за обществени поръчки не по-късно от 8-ми месец от изпълнението на ДБФП., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 – Изпълнение на строително-монтажни работи за цялостен ремонт и обновяване на 4 сгради от образователната инфраструктура в гр. Търговище: Дейността обхваща изпълнение на строително-монтажни работи, целящи цялостен ремонт и реконструкция–внедряване на мерки за енергийна ефективност, благоустрояване на дворове, детски и спортни площадки и достъпна архитектурна среда на следните 4 обекта от образователната инфраструктура на гр. Търговище: • Първо основно училище „Христо Ботев” • Целодневна детска градина №7 „Снежанка” • Целодневна детска градина №9 „Приказка” • Детска ясла №1 „Първи юни” Всички строителни работи ще се извършват съгласно изготвени инвестиционни проекти, които са одобрени, съгласувани и с издадени разрешения за строеж. Включените в настоящото проектно предложение обекти са в много лошо експлоатационно състояние. Същевременно те са важни за града и работят при пълна заетост, което налага укрепване, ремонт и реконструкция на сградите и благоустрояване на прилежащите дворни пространства с цел привеждане в съответствие с основните изисквания към строежите по отношение енергийна ефективност–икономия на енергия и топлосъхранение, достъпност и безопасност при експлоатация, хигиена, здраве и околна среда, безопасност в случай на пожар и др. Основните видове СМР по отделните обекти са следните: Първо основно училище „Христо Ботев” Основен ремонт покрив; Цялостно саниране, при което ще бъде запазен специфичния архитектурен облик, характерен за 30-те - 40-те години на миналия век; Ремонт на стени и подове; Смяна на врати с каси на помещенията по всички етажи за всички тела; Смяна на прозорци; Осигуряване на достъпна архитектурна среда чрез две асансьорни клетки за основното училище и кукления театър; Ремонт на санитарни възли, в това число за инвалиди; Ограда и входни врати на училище; Подмяна на съществуващата сградна ВиК инсталация; Изграждане на отводнителна система във външния и вътрешен двор; Подмяна на съществуваща осветителна и контактна ел. инсталация; Компютърна инсталация, пожароизвестителна, евакуационно осветление, охранителна инсталация, видеонаблюдение; Декоративно осветление на външните площадки; Нови настилки за външен и вътрешен двор; Изграждане на спортни игрища; Паркинг за велосипеди. Целодневна детска градина №7 „Снежанка”: Подмяна на настилки и покрития по стени и тавани; Подмяна на дограма; Цялостен ремонт на покрив; Полагане на топлоизолация и минерална мазилка; Отводняване на външния и вътрешния двор; Изграждане на актова зала с метална конструкция; Нов физкултурен салон; Нови детски площадки; Монтаж на 6 бр. слънчеви колектори, които ще захранват бойлер (1000 литра) за топла вода, разположен в котелното; В двора да градината са осигурени шест отделни площадки – за всяка група по една; Конструктивно укрепване на сградата; Рампи за инвалиди. Целодневна детска градина №9 „Приказка” Подмяна на настилки и покрития по стени и тавани; Подмяна на дограма; Цялостен ремонт на покрива; Полагане на топлоизолация и минерална мазилка; Отводняване на двор; Нови детски площадки; Цялостен ремонт на санитарните възли; Върху покрива над котелното, ще се монтират общо 6 бр. слънчеви колектори, които ще захранват бойлер (1000 литра) за топла вода, разположен в котелното. Конструктивно укрепване на сградата; Рампи за инвалиди. Детска ясла №1 „Първи юни” Подмяна на дограма; Цялостен ремонт на покрива; Подмяна на настилки и покрития по стени и тавани; Изпълнение на укрепващи мероприятия - обрамчващи външни колони в ъглите, долепени до ивичните основи и греди на ниво настилка и етажни плочи, торкретиране на тухлени стени и др., в участъците на констатирани деформации и пропуквания в тухлените зидове в източната и западна част на сградата, както и в пристройката към ул. „Преслав”; Полагане на топлоизолация и мазилка; Съоръжаване и оборудване на обекта с нови инсталации и съоръжения; Благоустрояване на имота – нови алеи, паркинги, 4 бр. детски площадки, стъпала, рампи, озеленени площи, парково обзавеждане, районно осветление и др. Всички видове СМР са подробно описани в готовите инвестиционни проекти – чертежи, обяснителни записки, КС и КСС. , Contracted Amount: 6 133 158.45 , Reported Amount: 6 944 938.27
  • Activity: Дейност 4 – Доставка на оборудване и обзавеждане: Предвижда се цялостна подмяна на наличното оборудване и обзавеждане. Дейността включва доставка на ново оборудване и обзавеждане на 4-те сгради, с което ще се допринесе за цялостната им модернизация, повишаване качеството на преподавания материал чрез доставка на разнообразни средства за онагледяване, задоволяване на потребностите на децата от физическа активност и допълнително привличане към училищни занимания, подобряване на естетическата среда, безопасност и хигиена. Детайлно описание на обзавеждането, оборудването и специализираното оборудване, предмет на настоящата дейност, е дадено в подробни остойностени технически спецификации и чертежи (схеми) на обзавеждането. Дейностите по оборудване на обектите, са неразделна част от цялостното обновяване и модернизиране на обектите и водят до подобряване качеството на съответните услуги. Тези мерки са изключително важни за привличането интереса на децата и учениците за по-доброто усвояване на материала. Онагледяването на преподаваните знания са в посока привличане интереса на децата от малцинствените групи, които поради езиковите си проблеми, по този начин възприемат много по-лесно и формират трайни знания. Нуждата и интереса към спорта от страна на децата са сериозен мотив, съответно тези дейности са застъпени във всички обекти. На основа анализа на потребностите и за постигане крайните цели на проекта, оборудването включва: * Оборудване, свързано с повишаване качеството на преподавания материал, средства за онагледяване, използване на възможностите на дигиталните технологии - компютри, лицензиран софтуер, принтери, копирни машини, мултимедии, екран 3D, озвучителни системи, интерактивни дъски, онлайн базирана система (умна система за подпомагане на обучителния процес), преносима класна стая (30 бр. таблети). Предвиденото разнообразно оборудване цели постигане на по-качествен обучителен процес, чрез създаването на нагледност. Наличието на мултимедия ще даде възможност на учителите да използват разнообразни източници на информация, с каквито глобалното интернет пространство разполага, за да дообогатяват учебния материал и начина на представянето му. Предвидено е оборудване, което ще позволи приложни занимания в часовете по биология, химия, физика. Предвидени са нови компютърни системи, които ще подпомогнат постигането на задължителната компютърна грамотност и ще насърчават учениците да усвояват възможностите на различните софтуерни продукти. Предвиден е софтуер за часовете по различните дисциплини, който дава възможност за една активна и увлекателна комуникация, съответно по-бързо усвояване на знанията. *Спортни и детски съоръжения - безопасни катерушки, люлки, клатушки, пързалки, играчки, фитнес уреди и др. Освен предвидените дейности по модернизация на спортните и детски площадки и покриването им с подходящи материали, са предвидени множество фитнес уреди - велоаргометър, кростренажор, бягаща пътека, успоредки, кошове за баскетбол, скочища и др., които ще задоволят потребностите на децата от физическа активност и допълнително ще ги привлекат към училищни занимания. *Кухненско оборудване - Предвидено е оборудване на съществуващите кухни в яслата и детските градини, тъй като съществуващата към момента техника е физически и морално остаряла. Голяма част от нея е бракувана и това създава значителни проблеми за персонала на детските заведения и крие рискове от пренасянето на зарази. *Постелъчен инвентар - пътеки, дюшеци, пердета, спално бельо, завивки *Други - климатици, гардероби, бюра, столове *Обзавеждане за учителски стаи, директорски кабинети, медицински кабинети *Покрита мобилна сцена, придружена от системи за осветление и озвучаване, като част от цялостно обновяване на училището, което води до подобряване качеството на образователната услуга и не са необходими други мерки за цялостно обновяване на училището Поради ограничението до 4000 символа, не е описана направената от нас по-подробна обосновка на необходимостта и целесъобразността на разходите по тази дейност. , Contracted Amount: 1 285 557.00 , Reported Amount: 951 320.60
  • Activity: Дейност 5 – Осъществяване на независим строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство, за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяване на строителен надзор. Предвидените за цялостно обновяване сгради представляват строежи 3 и 4-та категория съгласно ЗУТ, който на основание чл. 168, ал. 2 от ЗУТ се осъществява от консултанти, които ще бъдат избрани след провеждане на открита процедура по реда на чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за услуга – упражняване на строителен надзор с 4 обособени позиции. Ще бъдат избрани четирима изпълнители - по един за всеки обект. Изпълнителите ще бъдат отговорни за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраните изпълнители за упражняване на строителен надзор ще подписват актовете и протоколите по време на строителството и ще изпълняват задължителните дейности съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ и наредбата за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи, Изпълнителят ще актуализира техническия паспорт и ще изготви окончателен доклад до възложителя. , Contracted Amount: 250 000.00 , Reported Amount: 104 640.00
  • Activity: Дейност 6 – Извършване на авторски надзор: Съгласно изискванията на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ, авторският надзор по всички части на проекта е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. В изпълнение на това изискване, проектантите, изготвили инвестиционните проекти, ще осъществяват авторския надзор на посочените по-горе обекти съгласно изискванията на чл. 162, ал. 1, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ, в съответствие с разпоредбите на ЗУТ, другите приложими нормативни актове в Република България и одобрените строителни книжа. , Contracted Amount: 210 000.00 , Reported Amount: 252 000.00
  • Activity: Дейност 7 – Въвеждане на обекта в експлоатация: Съгласно чл. 177 от ЗУТ, след завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания, когато те са необходими, възложителят подава заявление пред съответния орган по чл. 177 ал. 2 или ал. 3 за въвеждането на обекта в експлоатация, като представя необходимите документи по ЗУТ. Един от обектите - ОУ „Хр. Ботев - е трета категория строеж, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „в” от ЗУТ и чл. 6, ал. 3, т. 4 от Наредба №1/2003 за номенклатурата на видовете строежи. За тази категория строежи, законодателството изисква след завършване на строежа, възложителят да представи в РДНСК необходимите строителни книжа съгласно чл. 177 от ЗУТ за издаване на Разрешение за ползване на строежа. Останалите 3 обекта – ЦДГ №7 „Снежанка”, ЦДГ №9 „Приказка” и детска ясла №1 „Първи юни” са четвърта категория строежи, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б” от ЗУТ и чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба №1/2003 за номенклатурата на видовете строежи. За тази категория строежи, законодателството изисква след завършване на строежа, възложителят да представи в общината необходимите строителни книжа съгласно чл. 177 от ЗУТ за издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация. След завършване на строителните работи в съответствие с издадените строителни книжа, всички изискуеми съгласно законодателството документи ще се внесат пред съответния компетентен орган за издаване на разрешение за ползване/удостоверение за въвеждане в експлоатация. Разходите за дейността включват таксите, заплащани към експлоатационните дружества, такси за издаване на разрешение за ползване/удостоверение за въвеждане в експлоатация и разходи за издаване на доклада и/или на сертификата за контрол за спортните и детските площадки. Последните разходи са съгласно чл. 63 от Наредба № 1 от 12 януари 2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра, който гласи, че преди въвеждане в експлоатация на нова или при основно обновяване на съществуваща площадка за игра по реда на ЗУТ, нейният стопанин възлага на избран от него орган за контрол да извърши проверка за съответствието на изпълнената площадка с изискванията за безопасност по реда на тази наредба, като за целта му предоставя и проектната документация по чл. 60 и 61 в зависимост от вида на площадката. За извършената работа органът по ал. 1 изготвя доклад и/или сертификат за контрол, в който се описват резултатите от извършената проверка и цялата информация за тяхното разбиране и тълкуване. Разрешението за ползване (или удостоверението за въвеждане в експлоатация) се издават след представяне на доклада и/или на сертификата за контрол. , Contracted Amount: 31 000.00 , Reported Amount: 18 859.09
  • Activity: Дейност 8 – Публичност и визуализация: Дейностите, свързани с осигуряването на публичност и информираност целят постигането на прозрачност на полученото финансиране и разпространяването на информация относно целите и дейностите на проекта, финансиран в рамките на ОПРР. Изпълнението на тази дейност ще се осъществява от външен изпълнител (избран чрез Публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП) и от екипа за управление на проекта. Мерките за публичност и визуализация ще бъдат изцяло съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и изискванията на ДБФП. В рамките на настоящия проект са планирани следните мерки за публичност и визуализация: • На официалния уеб-сайт на Община Търговище ще бъде поместена информация за проекта – кратко описание, цели, резултати, финансова подкрепа на ЕС; • Организиране на пресконференция в началото на проекта, на която да бъдат представени целите на проекта и планираните дейности; • Изработване на 1 временен билборд с размери 4х3 метра, който ще бъде поставен по време на изпълнението на СМР на видимо място в гр. Търговище; • Изработване на 4 постоянни табели, които ще бъдат поставени не по-късно от 3 месеца след приключване на работата по проекта на видимо място в четирите сгради; • Изработване на 1 информационен банер, който да информира за наименованието на проекта, общия бюджет, стойността на помощта от ЕС чрез съответния фонд и съфинансирането от държавния бюджет. Информационният банер ще бъде използван по време на планираните в проекта информационни събития; • Дизайн, предпечат и отпечатване на 3000 броя информационни брошури, съдържащи информация за целите на проекта и постигнатите резултати за всеки обект поотделно (по 500 бр. за детските градини и детската ясла и 1500 бр. за ОУ „Хр. Ботев”). Брошурите ще бъдат раздавани на официалното откриване на всеки от обектите; • Дизайн, предпечат и отпечатване на информационна брошура, съдържаща информация за целите на проекта и постигнатите резултати от проекта като цяло. Брошурата ще бъде отпечатана в тираж 1000 броя (брошурите ще бъдат раздадени на заключителната пресконференция и на други официални събития); • Изготвяне на информационни стикери (лепенки), които ще се поставят на подходящо място на повърхността на закупеното оборудване – общо 20 000 бр.; • Провеждане на церемония „Първа копка” за всеки от четирите обекта поотделно; • Провеждане на церемония „Официално откриване” за всеки от четирите обекта поотделно; • Промоционални материали – комплект, съдържащ брандирана торбичка от плат, химикал, флашпамет, чаша, които ще се предоставят на официалните церемонии за откриване на обектите – 1500 комплекта; • 8 публикации в електронни и печатни медии относно процеса на изпълнение на проекта и постигнатите резултати; • Периодични публикации на интернет страницата на община Търговище, отбелязващи техническия и финансов напредък по проекта; • Организиране на финална пресконференция за представяне на постигнатите резултати и идентифицираните добри практики; • Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, вкл. присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. , Contracted Amount: 67 200.00 , Reported Amount: 44 496.00
  • Activity: Дейност 9 – Одит: Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще бъде осъществен от регистриран одитор (член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит), избран чрез Събиране на оферти с обява по реда на Глава двадесет и шеста, чл. 187 - 188 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка за услуга, който ще осъществява текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта и ще изготви доклад за фактически констатации относно проверка на разходите по проект, който ще бъде приложен към окончателния отчет по проекта., Contracted Amount: 49 000.00 , Reported Amount: 10 500.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: RD PBZN TARGOVISHTE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 797.33
  • Contractor: Safka, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KAN UCHTEHSPORT BALGARIA LTD, Contracted Amount*: 467 188.91 , Reported Amount**: 467 188.90
  • Contractor: IVANOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 787.20
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 16 320.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LAMBADJIEV STANDART LTD, Contracted Amount*: 22 596.00 , Reported Amount**: 22 596.00
  • Contractor: Vesta-17 LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 400.00
  • Contractor: IVELINSTROI LTD, Contracted Amount*: 1 451 597.64 , Reported Amount**: 1 404 461.07
  • Contractor: Yana, Contracted Amount*: 16 320.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INSTITUT PO DARVOOBRABOTVANE LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 480.00
  • Contractor: Miroslava, Contracted Amount*: 69 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: D-MEDIYA LTD , Contracted Amount*: 11 220.00 , Reported Amount**: 11 220.00
  • Contractor: Neli, Contracted Amount*: 15 840.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DIVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 10 680.00 , Reported Amount**: 10 680.00
  • Contractor: VODOSNABDIAVANE I KANALIZACIYA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 459.00
  • Contractor: GEOPOINT-GEORGIEV LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 720.00
  • Contractor: DS KONSULTING LTD, Contracted Amount*: 104 640.00 , Reported Amount**: 104 640.00
  • Contractor: SHKOLSNAB 2001 LTD, Contracted Amount*: 50 289.60 , Reported Amount**: 50 289.60
  • Contractor: STROIKOMERS-TT LTD, Contracted Amount*: 3 430 618.44 , Reported Amount**: 3 315 196.66
  • Contractor: COOPERATION PANDA, Contracted Amount*: 35 592.94 , Reported Amount**: 35 592.94
  • Contractor: SMART SOFT LTD, Contracted Amount*: 254 154.00 , Reported Amount**: 254 569.56
  • Contractor: SIGNAL , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 470.00
  • Contractor: Nikola, Contracted Amount*: 69 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Anna, Contracted Amount*: 28 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VAHS LTD, Contracted Amount*: 143 679.60 , Reported Amount**: 143 679.60
  • Contractor: REGIONALNA ZDRAVNA INSPEKTSIQ-TARGOVISHTE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 139.00
  • Contractor: Electrodistribution North AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 106.56
  • Contractor: Oditori VG LTD, Contracted Amount*: 10 500.00 , Reported Amount**: 10 500.00
  • Contractor: DIREKCIQ NATSIONALEN STROITELEN KONTROL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 500.00
  • Contractor: RADITA LTD, Contracted Amount*: 1 161 617.41 , Reported Amount**: 1 067 192.74
  • Contractor: Marga, Contracted Amount*: 15 840.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Dimitrov i Savakliev LTD, Contracted Amount*: 211 200.00 , Reported Amount**: 211 200.00
  • Contractor: Adapt LTD, Contracted Amount*: 40 800.00 , Reported Amount**: 40 800.00
  • Contractor: JSP STIL LTD, Contracted Amount*: 1 309 987.26 , Reported Amount**: 1 158 087.80
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 452.00 , Reached amount: 424.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 360.00 , Reached amount: 52.00

Financial Information

Total Project cost 8 204 676.49 BGN
Grant 8 204 676.49 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 8 284 831.68 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 68 288.99 0.00 68 288.99 ИВЕЛИНСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 805.00 0.00 2 805.00 Д - МЕДИЯ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 0.00 0.00 0.00 АДАПТ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност по проект „Обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура”, осъществяван по ОПРР 2014-2020 г, по 4 обособени позиции”: Обособена позиция № 1 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 7 „Снежанка”, гр. Търговище” Обособена позиция № 2 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 9 „Приказка”, гр. Търговище” Обособена позиция № 3 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на І ОУ „Христо Ботев”, гр. Търговище” Обособена позиция № 4 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на Детска ясла № 1 „Първи юни”, гр. Търговище” , Estimated Amount: 6 133 158.45
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 7 „Снежанка”, гр. Търговище”
    Contractor: IVELINSTROI LTD
    Contract total funded value: 1 451 597.64
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 9 „Приказка”, гр. Търговище”
    Contractor: JSP STIL LTD
    Contract total funded value: 1 309 987.26
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на І ОУ „Христо Ботев”, гр. Търговище”
    Contractor: STROIKOMERS-TT LTD
    Contract total funded value: 3 430 618.44
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на Детска ясла № 1 „Първи юни”, гр. Търговище”
    Contractor: RADITA LTD
    Contract total funded value: 1 161 617.41
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за 4 обекта от общинската образователна инфраструктура по проект "Обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура", в това число по обособени позиции, както следва: Mебели; черна и бяла техника; спортни уреди и принадлежности; музикално-озвучителна техника и аксесоари; инвентар; компютърна техника, офис оборудване и софтуер., Estimated Amount: 1 250 048.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1. Мебелно обзавеждане за учебни и детски заведения
    Contractor: KAN UCHTEHSPORT BALGARIA LTD
    Contract total funded value: 391 604.17
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2. Черна и бяла техника и професионално оборудване
    Contractor: COOPERATION PANDA
    Contract total funded value: 35 592.94
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3. Уреди, принадлежности и пособия за спорт и игра
    Contractor: KAN UCHTEHSPORT BALGARIA LTD
    Contract total funded value: 75 584.74
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4. Компютърна техника, офис оборудване и софтуер
    Contractor: SMART SOFT LTD
    Contract total funded value: 254 154.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №5. Музикално-озвучителна техника и аксесоари
    Contractor: VAHS LTD
    Contract total funded value: 143 679.60
  • Differentiated position 6: Обособена позиция №6. Инвентар за детски заведения
    Contractor: SHKOLSNAB 2001 LTD
    Contract total funded value: 50 289.60
Procedure 3 Subject to due process: Изпълнение на дейности, свързани с осигуряване на публичност и визуализация по проект "Обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура", Estimated Amount: 67 200.00
  • Differentiated position 1: Oбособена позиция №1 – „Изработка и монтаж на билборд и постоянни обяснителни табели, изработване на банер, информационни стикери (лепенки) и промоционални материали”
    Contractor: LAMBADJIEV STANDART LTD
    Contract total funded value: 22 596.00
  • Differentiated position 2: Oбособена позиция №2 „Изработване на информационни брошури и брандирани торбички от плат”
    Contractor: D-MEDIYA LTD
    Contract total funded value: 11 220.00
  • Differentiated position 3: Oбособена позиция №3 „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии и изготвяне и публикуване на публикации в електронни и печатни медии”
    Contractor: DMI DIVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 10 680.00
Procedure 4 Subject to due process: Осъществяване на независим строителен надзор при изпълнението на СМР по проект "Обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура", в това число по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - ОУ "Христо Ботев" Обособена позиция 2 - ЦДГ № 9 "Приказка" Обособена позиция 3 - ЦДГ № 7 "Снежанка" Обособена позиция 4 - Детска ясла № 1 "Първи юни", Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР на обект: ЦДГ №7 „Снежанка”, гр. Търговище”.
    Contractor: DS KONSULTING LTD
    Contract total funded value: 22 560.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 „Упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР на обект: ЦДГ №9 „Приказка”, гр. Търговище”.
    Contractor: DS KONSULTING LTD
    Contract total funded value: 17 760.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 „Упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР на обект: I-во ОУ „Христо Ботев”, гр. Търговище”.
    Contractor: DS KONSULTING LTD
    Contract total funded value: 47 760.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 „Упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР на обект: Детска ясла №1 „Първи юни”, гр. Търговище”.
    Contractor: DS KONSULTING LTD
    Contract total funded value: 16 560.00
Procedure 5 Subject to due process: Осъществяване на независим финансов одит относно разходването на средствата по проект "Обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура", Estimated Amount: 49 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на ангажимент за договорени процедури по проект на Община Търговище „Обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура” по ОПРР 2014-2020“
    Contractor: Oditori VG LTD
    Contract total funded value: 10 500.00
Procedure 6 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обект: Строително-монтажни работи за основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на 4 обекта на образователната инфраструктура в град Търговище по проект на Община Търговище: „Обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура”, осъществяван по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, процедура BG16RFOP001-1.033 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 - Търговище” по 4 обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1. Първо основно училище „Христо Ботев” – ул. „Иван Вазов” № 3, гр. Търговище Обособена позиция 2. Детска ясла №1 „Първи юни” – ул. „Трапезица”, гр. Търговище Обособена позиция 3. Целодневна детска градина №7 „Снежанка” - кв. „Запад” 1, гр. Търговище Обособена позиция 4. Целодневна детска градина №9 „Приказка” - кв. „Запад” 2, гр. Търговище , Estimated Amount: 210 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Упражняване на авторски надзор на обект „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ЦДГ №7 „Снежанка”, гр. Търговище”,
    Contractor: Dimitrov i Savakliev LTD
    Contract total funded value: 50 400.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 „Упражняване на авторски надзор на обект „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на ЦДГ № 9 „Приказка”, гр. Търговище”
    Contractor: Dimitrov i Savakliev LTD
    Contract total funded value: 45 600.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 „Упражняване на авторски надзор на обект „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на І ОУ „Христо Ботев”, гр. Търговище”
    Contractor: Dimitrov i Savakliev LTD
    Contract total funded value: 115 200.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 „Упражняване на авторски надзор на обект „Основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на Детска ясла № 1 „Първи юни”, гр. Търговище”
    Contractor: Adapt LTD
    Contract total funded value: 40 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN