Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.012-0005-C02
Project Name Implementation of energy efficiency measures in multi-family residential buildings in Haskovo
Beneficiary 000903946 Haskovo Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 28.10.2020
Start Date 28.10.2020
End Date 25.04.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Хасково (BG422), Хасково, гр.Хасково

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение представлява съвкупност от мерки, чрез изпълнението на които, ще се обезпечат всички дейности необходими за повишаване на енергийната ефективност на многофамилни жилщни сгради на територията на град Хасково, които са в обхвата на проекта. Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Хасково е част от провежданата политика на община Хасково. С изпълнението на проекта ще се  създадът  предпоставки за подобряване на качеството на живот и  качеството на жизнената среда в град Хасково. 
Проектното предложение предвижда  обновяване на  три   сгради, частна собственост, до 35 самостоятелни обекти с жилищно предназначение, които са извън обхвата на Националната програма за енергийна ефективност. За обектите Община Хасково има сключени договори със сдруженията на собствениците, регистрирани по реда на чл. 25, ал. 1 от ЗУЕС,  обследване за ЕЕ и сертификат за енергийни характеристики, техническо обследване на сграда и архитектурно заснемане. 
 Дейностите, които ще се изпълняват в рамките на проекта са:
- организация и управление на проекта;
- изпълнение на Инженеринг – инвестиционно проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обектите на интеревнция.
- упражняване на строителен надзор, извършване оценка на съответствие на инвестиционните проекти  и  въвеждане на обект в експлоатация;
- осигуряване на дейности по информация и комуникация по проекта;
- одит на проекта.
В проекта са включени и мерки, насочени към подобряване на достъпа на хора с увреждания, съгласно Наредба №4 от 01.07.2009г.
След осъществяване на всички дейности ще се постигне енергиен клас "В" на енергопотребление и над 60% енергийни спестявания за трите сгради, обект на проектното предложение.
Инвестициите в многофамилните жилищни сгради ще допринесе пряко  за намаляване на крайното енергийно потребеление в домакинствата и подобряване мобилността на хората с увреждания, и косвено върху намаляване на парниковите газове.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Основната цел на тази дейност е да се постигне максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата, както и да се координира постигането на целите, заложени в проекта. Добрата организация и компетентното управление е предпоставка за положителния резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Настоящата дейност включва следните задачи: - сформиране на екип за управление на проекта от 4-ма експерти; - утвържданате на принципи за вътрешна и външна комуникация, координация и мониторинг върху изпълнението на дейностите и разходване на средствата; - организиране на регулярни срещи на членовете на екипа за осъществяване на контрол върху техническия и финансов напредък по проекта, отчитане на постигнати резултати и разрешаване на проблеми възникнали в процеса на изпълнение; - поддържане на постоянна комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми изискващи намесата на финансиращия орган; - изготвяне на техническа документация за изготвяне провеждане на обществени поръчки за избор на външни изпълнители на отделните дейности по проекта; - контрол на външни изпълнители чрез общи техники за скрийнинг като: редовни работни срещи; посещения на място и др.; - изготвяне на междинни и окончателни технически и финансови отчети, искания за плащания; - водене на изрядно текущо досие и архивиране на проекта. Добрата организация и компетентно управление е предпоставка за положителен резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори.Видовете експерти и техния брой са определени след анализ и конкретизиране на дейностите в проектното пйност редложение, така, че да могат да покрият изискванията за управлението на инфраструктурен проект. Разходите за организация и управление са сформирани на база необходимост от съответната експертиза за конкретната дейност, ангажираност за периода на изпълнение на проекта и средна часова ставка за заеманата позиция от служителите на общинската администрация. Юридическия консултант има пълна натовареност по време на изготвяне на документи и провеждане на процедури по ЗОП. Ръководител проекти, финансовия експерт и координатор са ангажирани през целия период на проекта. Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Тя ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати. През целия период на изпълнение на проектните дейности, Община Хасково ще се стреми да осигури ясно и прозрачно изпълнение на проекта, както и да измери качеството на постигнатите резултати и ефекта от неговото въздействие. Разходите за изпълнение на дейността са на стойност 8424,30 и кореспондират с бюджетен ред 1 ., Contracted Amount: 8 424.30 , Reported Amount: 7 908.65
  • Activity: Обследване за енергийна ефективност, сертификат за енергийни характеристики и техническо обследване на три многофамилни жилищни сгради: Дейността обхваща следните поддейности: 1. Обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) от ЗУТ и съставяне на технически паспорт. 2. Обследване за енергийна ефективност на сградата, придружено от сертификат за енергийни характеристики на сграда в експлоатация, издаден по реда на глава четвърта от Наредба № Е-РД-04-1/22.01.2016 г. за обследване на енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради и архитектурно заснемане. Обектите на интервенция са със следните админинстративни адреса: 1. гр. Хасково, ул. "Кавала" № 3 2. гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 19 3. гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 11: При обследването и предписването на ЕСМ, се имат предвид заложените в ОПРР 2014-2020 изисквания за 100% финансиране на СМР на жилищни сгради само в случай, че сградата постигне най-малко клас на енергопотребление „С“ и 60% енергийни спестявания, като се вземат предвид заложените хоризонтални принципи: устойчиво развитие свързано с необходими интервенции за действия по климата, а именно: енергийна ефективност, както и подобряване достъпа на хора с увреждания в сградите. Допустими дейности /СМР/ са: - Задължителните енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за ЕЕ, които водят до постигане най-малко клас на енергопотребление „С“ и 60% енергийни спестявания; - Задължителните мерки, свързани с конструктивното укрепване, предписани в техническото обследване; - Задължителните мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда. Общо разгънатата площ на трите обекта на интервенция е 1491,12+1047,48+1706,00 = 4244,6 м2. От тях стопанския обект е 0,33%, а останалата площ е 99,67%. Това означава, че разходите за извършване на обследване за енергийна ефективност, сертификат за енергийни характеристики и техническо обследване на сградите за обектите не подлежащи на режим държавна/минимална помощ са 13057,55 лв., а за стопанския обект са: 43,23 лв. Разходите за дейността кореспондират с Бюджетен ред 30.1 и 32.1 от бюджета на проекта и са на обща стойност 13 100,78 лв., Contracted Amount: 13 100.78 , Reported Amount: 15 720.94
  • Activity: Инженеринг – инвестиционно проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на три многофамилни жилищни сгради;: Дейността инжинеринг включва следните поддейности: 1. Инвестиционно проектиране; 2. Извършване на СМР; 3. Авторски надзор Първата поддейност включва разработване на инвестиционен проект за "Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на три многофамилни жилищни сгради" с административен адрес: 1. гр. Хасково, ул. "Кавала" № 3 2. гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 19 3. гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 11 В рамките на дейността, избраните изпълнители ще изготвят инвестиционни проекти за прилагане на мерки за енергийна ефективност на съответната многофамилна жилищна сграда. Изготвянето на проектите ще се извърши от правоспособни проектанти. Работните проекти следва да са с обхват и съдържание съгласно ЗУТ, Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и действащата нормативна уредба и придружени от подробни количествени сметки по приложимите части. Работните проекти трябва да включва всички задължително енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, както и всички задължителни мерки предписани в техническото обследване, както и други съпътстващи СМР дейности. Проектите следва да бъдат надлежно съгласувани с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрени по реда на ЗУТ. Избраните изпълнители, по реда на ЗОП ще упражняват авторски надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация. Изпълнението на СМР дейностите започва след издаването на разрешение за строеж за обектите от компетентния орган. Втората поддейносте е извършване на СМР. И за трите жилищни сгради ще бъдат приложени следните енергоспестяващи мерки: 1. Дейности по конструктивно възстановяване /усилване, които са предписани като задържителни мерки в техническото обследване на жилищните сгради; 2. Изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата предписани в обследването за енергийната ефективност на жилищните сгради; 3.Съпътстващи строително и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на пъръвоночалнато състояние, нарушено в резултата на обновяването; 4. Изпълнение на СМР като ремонт на покрив, ремонт на стълбищни клетки, площадки, коридори и други допустими разходи за сградите обект на инервенция при постигане на над 60% енергийни спестявания; Третата поддейност включва изпълнение на авторски надзор. Целта на дейността е осъществяването на авторски надзор на обекта съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта за изпълнение на етапи от строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/ 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя, включително и при нужда промяна в работните проекти, което може да се осъществи само от проектанта на обекта. Успешното реализиране на проекта се гарантира с издаване на Разрешение за ползване на обекта или въвеждането на строежа в експлоатация. Обща стойност на инжинеринг общо за трите обекта /проектиране 17600лв.+ строителство 377 290,90лв + авт.надзор 1970,00лв / е 396 859,90лв. без ДДС. Общо разгънатата площ на трите обекта на интервенция е 1491,12+1047,48+1706,00 = 4244,6 м2. От тях стопанския обект е 0,33%, а останалата площ е 99,67%. Това означава, че разходите за инженеринг на обектите не подлежащи на режим държавна/минимална помощ /бюдж. ред 6.1/ е 395 550,26 лв., а за стопанския обект е /бюдж ред 8.1/: 1 309,64 лв. , Contracted Amount: 396 859.90 , Reported Amount: 472 260.86
  • Activity: Упражняване на строителен надзор, извършване оценка на съответствие на инвестиционните проекти и въвеждане на обект в експлоатация: Дейността е в обхват и съдържания съгласно чл. 142, ал.5 и чл.169 от ЗУТ за привеждане на обектите в съответствие с изискванията за енергийна ефективност. Оценка на съответствието обхваща проверка и одобрение на: - законността на заварените строежи в имота; - законосъобразността на издадените скици (визи за проектиране) с указан начин на застрояване, издадена в съответствие с влязъл в сила подробен градоустройствен план; - съгласуваността на пред проектни проучвания или идеен проект; - спазването на изискванията на действащите нормативни актове за проучване и проектиране и БДС и Еврокодовете, към момента на изработване на проектите; - пълнота и структурно съответствие на инженерните и други изчисления съобразно нормативните изисквания, а когато изчисленията са извършени с помощта на софтуерен продукт – пълни входно-изходни данни, както и данни за фирмата изработила лицензирания софтуерен продукт; - спазване на изисквания за безопасност на проекта, като опазване на околната среда, топлосъхранение и икономия на енергия, безопасност на труда по време на строителството чрез работен проект за изпълнение на строителството; - съгласуваността на проектите с всички специализирани контролни органи и експлоатационни предприятия в зависимост от вида на строежа ; - съгласуваността между отделните части на проектите; - проверка на правилно проектиране на инсталации и инженерни системи; - проверка на съответствието и констатиране за достигнати при проектирането на минималните изисквания към енергийните характеристики на сградата, техническите изисквания за енергийна ефективност, както и одит на приложени методите за определяне на годишния разход на енергия; - проверка на пълнота на проектната документация. Целта при осъществяването на СН е обектите да бъдат изпълнени в съответствие с всички нормативи, касаещи качеството им и бъдещата им експлоатационна дълготрайност. Избраният изпълните на СН, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение по всички части.Услугата за упражняване на строителен надзор цели качествено изпълнение на СМР, контролирано от квалифициран консултант. Строителният надзор ще следи и носи отговорност за: -законосъобразно започване на строежите; -пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; -изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; -недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; -годността на строежа за въвеждане в експлоатация; -оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания -изготвяне техн. паспорт на сградата. Дейностите по извършване на СН ще приключат след окомплектоване и предаване на пълен комплект документи необходими за въвеждането на обекта в експлоатация и след издаване на съответния документ , при условия и по ред, определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. и ЗУТ за строежите от четвърта и трета категория. Разходите за извършване на оценка на съответствие без стопански обект са на стойност 1 767,40 лв. и отговарят на бюджетен ред 15.1. Разходите за извършване на оценка на съответствие на стопански обект е на стойност 5,85лв. и отговаря на бюджетен ред 17.1. Разходите за извършване на СН на 3-те сгради без стопански обект са на стойност 4 738,13 лв. и отговарят на бюджетен ред 24.1. Разходите за извършване на СН на стопански обект е на стойност 15,69 лв. и отговаря на бюджетен ред 26.1. Строежите от 3 категория се въвеждат в експлоатация въз основа на разрешение за ползване,издадено от органите на ДНСК,при условия и по ред, определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. Разходът е нормативно определен от РДНСК и е на стойност 1500,00 лв.- кореспондира с Бюджетен ред 27.1 и 29.1 от бюджета на проекта., Contracted Amount: 8 027.07 , Reported Amount: 4 320.00
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Целта на дейността е информация и публичност на проектните цели и резултати, както и приноса на Европейския съюз. За осигуряване на публичност на проектните дейности и на помощта на Общността ще се приложат следните мерки: 1.Изработка и монтаж на информационни табели 50/70см. - 3бр.; 2. Публикации в медиите - 3 бр. ; 3. Рекламни материали - комплекти - екоторба с тефтер и химикал /брандирани/ 200бр. ; 4. Дизайн и печат на плакати - 50 бр. 5. Официална церемония при приключване на проекта и пресконференция + кетъринг за 50 човека - 1бр. Организирането и провеждането на предвидените събития и дейности за публичност и визуализация по проекта ще бъдат съобразени с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 година и Указанията за изпълнение на договорите по ОП"Региони в растеж"2014-2020. Дейността кореспондира с бюджетен ред 36.1 он бюджета на проекта и е на стойност 4155,00лв., Contracted Amount: 4 155.00 , Reported Amount: 3 888.00
  • Activity: Одит на проекта: С оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС, ще бъде осъществен одит от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват контрол върху изразходените средства на проекта. Одиторският доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. В последния месец от изпълнението на проекта ще се изготвят финални одиторски доклади – т.нар. „Доклад за фактически констатации по проекта” по образец на Договарящия орган. С изготвянето му одиторите ще предоставят мнение относно: - дали дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; - дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; - дали всички декларирани разходи са действително извършени/платени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и националното законодателство и дали дейностите (строителство, доставки, услуги) са действително изпълнени; - дали първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, т.е. не са дописвани, поправяни, подменяни; - дали бенефициентът е извършвал 100% проверка на първо ниво – верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; - дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; - дали всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; - дали слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; - дали исканията за средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от УО; - дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред (ако има такива); - счетоводните системи и осчетоводяванията; - отсъствието на двойно финансиране; - мерките за информация и публичност. Разходите за одит са на стойност 1500,00лв. и отговарят на бюджетен ред 37.1., Contracted Amount: 1 500.00 , Reported Amount: 1 740.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ATA-STROY Ltd., Contracted Amount*: 327 677.88 , Reported Amount**: 327 280.03
  • Contractor: PLOVDIVINVEST AD, Contracted Amount*: 4 320.00 , Reported Amount**: 4 320.00
  • Contractor: ENERGYDESIGN, Contracted Amount*: 13 100.78 , Reported Amount**: 15 720.94
  • Contractor: REKLAMNA AGENTSIYA AB - ANELIYA MINKOVA ET, Contracted Amount*: 948.00 , Reported Amount**: 948.00
  • Contractor: Alfamarket prim Ltd., Contracted Amount*: 2 940.00 , Reported Amount**: 2 940.00
  • Contractor: "BRAIN STORM CONSULT-OD" Ltd., Contracted Amount*: 1 740.00 , Reported Amount**: 1 740.00
  • Contractor: SAGRADA LTD, Contracted Amount*: 145 192.53 , Reported Amount**: 144 980.83
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Estimated annual decrease of GHG, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 220.01 , Reached amount: 220.01
Indicator 3 Number of households with improved energy consumption classification, Measure Unit: домакинства, Base Value: 0.00 , Target amount: 37.00 , Reached amount: 37.00

Financial Information

Total Project cost 406 143.69 BGN
Grant 406 143.69 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 406 143.69 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 216.00 0.00 216.00 ПЛОВДИВИНВЕСТ АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 786.05 0.00 786.05 ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 735.00 0.00 735.00 АЛФАМАРКЕТ ПРИМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 37 519.47 0.00 37 519.47 АТА-СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 14 519.25 0.00 14 519.25 САГРАДА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 44 400.00 0.00 44 400.00 АТА-СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 237.00 0.00 237.00 ЕТ РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ - АНЕЛИЯ МИНКОВА
Липса на добро финансово управление 1 250.56 0.00 1 250.56 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация на проекти, финансирани по оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 по четири обособени позиции: Обособена позиция 1: Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградата на Областна администрация Хасково“; Обособена позиция 2: Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация по проект: „Интегриране на маргинални общества чрез изграждане на социална инфраструктура в град Хасково“; Обособена позиция 3: Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация по проект: „Ремонт и реконструкция на подход на Монумент „Св. Богородица“; Обособена позиция 4: Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на 3 /три/ многофамилни жилищни сгради в град Хасково“;, Estimated Amount: 2 900.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 4: Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на 3 /три/ многофамилни жилищни сгради в град Хасково“
    Contractor: Alfamarket prim Ltd.
    Contract total funded value: 2 940.00
Procedure 2 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка с предмет "Инженеринг – инвестиционно проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на три многофамилни жилищни сгради " по обособени позиции., Estimated Amount: 396 859.90
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Хасково по три обособени позиции: Обособена позиция 1: Сграда с административен адрес: гр. Хасково, ул. "Кавала" № 3;
    Contractor: ATA-STROY Ltd.
    Contract total funded value: 150 077.88
  • Differentiated position 2: „Изпълнение на Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Хасково по три обособени позиции: Обособена позиция 2: Сграда с административен адрес: гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 19;
    Contractor: SAGRADA LTD
    Contract total funded value: 145 192.53
  • Differentiated position 3: „Изпълнение на Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Хасково по три обособени позиции: Обособена позиция 3: Сграда с административен адрес: гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 11
    Contractor: ATA-STROY Ltd.
    Contract total funded value: 177 600.00
Procedure 3 Subject to due process: Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация на проекти, финансирани по оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020 по четири обособени позиции, запазени на основание чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Estimated Amount: 1 255.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 4: Дейности по осъществяване на мерки за публичност и визуализация по проект: „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в град Хасково“
    Contractor: REKLAMNA AGENTSIYA AB - ANELIYA MINKOVA ET
    Contract total funded value: 948.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител на независим одит на проекти, изпълнявани по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020г. по обособени позиции, Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: ОП 4: Избор на изпълнител за извършване на независим одит на проект: "Въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в град хасково"
    Contractor: "BRAIN STORM CONSULT-OD" Ltd.
    Contract total funded value: 1 740.00
Procedure 5 Subject to due process: Обследване за енергийна ефективност, сертификат за енергийни характеристики и техническо обследване на три многофамилни жилищни сгради, Estimated Amount: 13 100.78
  • Differentiated position 1: „Избор на изпълнител за извършване на обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 ал. 1, т.(1 - 5) ЗУТ и изготвяне на технически паспорт съгласно чл.176а от ЗУТ, както и извършване на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните изисквания за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ във връзка с изпълнение на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG16RFOP001-1.001-039 “Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие“, инвестиционен приоритет 1 „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради“, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ (ОПРР) 2014-2020г. за следните сгради с административни адреси: гр.Хасково, ул. Стефан Стамболов“№19; гр.Хасково, ул. „Стефан Стамболов“№11 и гр.Хасково, ул. „Кавала“№3.
    Contractor: ENERGYDESIGN
    Contract total funded value: 13 100.78
Procedure 6 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор и извършване оценка на съответствие на инвестиционните проекти, Estimated Amount: 6 527.07
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за изготвяне на оценки на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор на три многофамилни жилищни сгради в град Хасково, за които ще се прилагат мерки за енергийна ефективност по ОПРР: Сграда с административен адрес: гр. Хасково, ул. "Кавала" № 3; Сграда с административен адрес: гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 19; Сграда с административен адрес: гр. Хасково, ул. "Стефан Стамболов" № 11“
    Contractor: PLOVDIVINVEST AD
    Contract total funded value: 4 320.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN