Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0025-C02
Project Name Making the investment to improve education infrastructure for overall improvement of the educational process in the Professional School of mechanization of agriculture, Razlog
Beneficiary 000024948 MUNICIPALITY OF RAZLOG
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 09.12.2016
Start Date 09.12.2016
End Date 10.03.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Разлог, гр.Разлог

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение включва дейности за подобряване на енергийната ефективност на основната сградата на и общежитието на Професионалната гимназия по механизация на селското стопанство в град Разлог. Преките бенефициенти са 230 ученици и учители, които учат и работят в училището. 
Предвидените мерки за енергийна ефективност ще  допринесат за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове, както и до подобряване на материалната база в образователната институция, което ще я направи привлекателна и желана при избора на образователна институция за завършване на средно професионално училище. Предвидените мерки, включени в проектното предложение ще удължат своевременно и живота на сградата. Мерките ще имат и допълнителен ефект, тъй като ще осигурят рентабилна експлоатация на сграда, което ще позволи устойчивост при управление, поддържане на образователната институция. Проектът предвижда следните дейности:
- Организация и управление на проекта
- Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи, авторски надзор)
- Строителен надзор и оценка на съответствието
- Информация и публичност
- Въвеждане на обекта в експлоатация
- Одит
- Подготовка и провеждане на тръжни процедури за изборна изпълнител
- Доставка на оборудване и обзавеждане
Инвестиционните дейности предвидени в проекта включват всички енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, включително и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. Изпълнението на дейностите по проекта ще допринесат за осигуряването на съвременна модернизирана образователна инфраструктура.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Основна цел на тази дейност е да се гарантира ефективното и качествено осъществяване на проекта. В рамките на настоящия проект се предвижда сформирането на екип за управление, състоящ се от специалисти, които да обезпечат координираното, коректно и в пълен обхват изпълнение на планираните дейности, съобразно спецификата на проекта. Екипът за управление на проекта включва: 1. Ръководител; 2. Координатора; 3. Технически асистент; Съставът на екипа и разпределението на задълженията на членовете му е съобразено с характера и обема дейности, които следва да бъдат изпълнени. Всеки от членовете на екипа отговаря на изискванията за заемане на съответната позиция и ще изпълнява посочените му задължения в Раздел 9 Екип от настоящия формуляр. Като цяло екипът ще носи отговорност за успешното изпълнение на дейностите по проекта, ще оказва съдействие при необходимост на изпълнителите с подаване на изходна информация, необходима за изпълнението на съответния договор; ще изготвя доклади за напредъка по проекта; ще изготвя кореспонденция с Управляващия орган и съответните институции с цел постигане резултатите по проекта; ще изготвя и входира искания за плащания; ще участва активно в публичността на проекта и неговото представяне пред широката общественост. С цел постигане на резултатите по проекта екипът ще вземе участие в обученията организирани от Управляващия орган на ОПРР 2014-2020г., Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 19 836.37
  • Activity: Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор): Дейността предвижда прилагане на мерки за енергийна ефективност чрез възложен договор за инженеринг, с който да се изпълни проектиране, строително-монтажни работи, предвидени в проектната документация и остойностени от избрания изпълнител в предложената от него оферта. Дейността сама по себе си включва и изпълнение на авторски надзор. За обекта по настоящото проектно предложение са предвидени следните дейности: 2.1. Разработване на работни проекти съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и и съгласно изготвеното Енергийно обследване, Технически Паспорт и доклад. Проектите ще бъдат придружени от количествено сметна документация по всяка една от частите. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. В проекта следва да бъдат заложени всички задължителни мерки разписани в енергийното обследване и техническото обследване. 2.2. Осъществяване на авторски надзор. Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. 2.3. Изпълнението на СМР ще допринесе за: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследванието за енергийна ефективност довеждащи до най-малко клас на енергопотребление „С“; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване /усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградата (съгласно Техническия паспорт); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи. , Contracted Amount: 822 540.00 , Reported Amount: 990 827.99
  • Activity: Строителен надзор и оценка на съответствието: Ще бъде сключен договор за строителен надзор с лицензиран консултант за упражняване на независим надзор по време на строителството на обекта. Предвидени за изпълнение са следните дейности за всички обекти: 1. Изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на предстоящите за изработване проекти в съответствие с чл. 142, ал. 6 от ЗУТ. Обхватът на дейностите по изработване на комплексния доклад за оценка на съответствието на работните проекти със съществените изисквания към строежите обхваща проверка за съответствие със: - Предвижданията на подробния устройствен план; - Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 на Закона за устройство на територията; - Правилата и нормативите за устройство на територията; - Взаимна съгласуваност между отделните частите на работния проект - Пълнотата и струткурното съответствие на инженерните изчисления - Специфичните изисквания към определени видове строежи в съответствие с изискванията на законодателството, когато е приложимо; - Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръженията с повишена степен на опасност, ако в обекта има такива; - Изискванията на изготвените обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност. 2. За дейностите на строителен надзор, Изпълнителят следва изискванията на чл. 166 и чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2. - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2 - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за оценка на енергийната ефективност; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи., Contracted Amount: 9 000.00 , Reported Amount: 10 800.00
  • Activity: Въвеждане на обекта в експлоатация: В тази дейност разходите са предвидени за заплащане на необходимите такси и разрешителни, изискващи се от националното законодателство, включително и разходи за комисионни дължими към съответните компетентни органи за въвеждане на обекта в експлоатация., Contracted Amount: 1 900.00 , Reported Amount: 1 880.00
  • Activity: Публичност и визуализация: Дейностите по информация и визуализация са задължителни при осъществяване на проектите и трябва да се реализират при спазване на изискванията съгласно условията на Оперативна програма “Региони в растеж 2014-2020 г." договори за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и комуникация, изготвени от Управляващия орган. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, е предвидено в проектното предложение да се проведат: 5.1. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта. 5.2. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод приключването на проекта. 5.3. Плакати /разработване и разпечатване в тираж 20 копия. 5.4. Печатни и информационни материали - 500 броя дипляни 5.5. Печатни и информационни материали - 60 броя папки 5.6. Промоционални материали - 60 броя химикалки 5.7. Промоционални материали - 60 броя флаш-памет /USB 5.8. Банер - 1 брой 5.9. Платени публикации в местни/регионални/национални печатни медии - 2 броя 5.10. Билборд - 1 брой 5.11. Постоянна обяснителна табела - 1 брой 5.12. Официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" - 1 брой 5.13. Официална церемония за откриване на обекта - 1 брой Всички дейности предвидени в Дейност 6: "Публичност и визуализация" следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” Отговорности на Община Разлог в процеса по информация и комуникация от задължителен характер: - При всички мерки за информация и комуникация, предприети от Община Разлог изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на проекта, съгласно изкискванията посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” По време на осъществяването на проекта Община Разлог ще информира обществеността за получената финансова подкрепа, като включва на уеб-сайта (www.razlog.bg) подробна информация за проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС. Първата публикация ще бъде направена в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ. Публикувана информация следва да съдържа текстова и визуална информация, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” По отношение на дейностите, съфинансирани от фондовете на ЕС, Община Разлог ще прилага необходимите комуникационни мерки, за да бъдат участниците в проекта информирани за това финансиране. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който ще се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. При публични изяви и интервюта на представители на Община Разлог свързани с проекта, в изказванията и словата ще се подчертае ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез съответната програма. Ще бъде спомената и финансовата помощ. Предвидените дейностите по Информация и визуализация отговарят на задължителните изискванията за мерки по информация и комуникация на ЕС, описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Одит: Одитът на проекта се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата за проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Дейността е изпълнение на Договор за независим цялостен одит по изпълнение на проекта от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит. Одиторът ще изготви одитен доклад при окончателно искане за средства като за изпълнение на дейността ще подготви отчети с всички изискуеми приложения от страна на бенефициента и съдействие от страна на екипа на проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители.: Дейността по подготовка и извършване на тръжни процедури за избор на изпълнители е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност да бъдат подготвени необходимите тръжни процедури и след това да бъдат възложен Договор за инженеринг, Договор за строителен надзор, Договор за информация и комуникация, Договор за одит., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на оборудване и обзавеждане: Доставката на оборудване и обзавеждане е необходима за подобряване на учебния процес, както и за подобряване на качеството на живот на децата настанени в общежитието. Дейността включва: - доставка на оборудване за учебните работилници, което е необходимо за подобряване на учебния процес - доставка на обзавеждане на кухня в общежитието, което се ползва от настанените там деца, който към 15.09.2016 г. са 58 деца. Оборудването и обзавеждането е подробно описано в Приложение Б Индикативен списък на оборудването и обзавеждането и включва: Трактори, автомобили и селскостопански машини: - Трактор до 75 к.с. С хидравлична навесна система: 1 бр. - Плуг - обръщателен трикорпусен: 1 бр. - Култиватор за окопни култури: - Трисекционен: 1 бр. - Петсекционен: 1 бр. - Сеялка за точна сеитба шестредова: 1 бр. - Картофосадачка двуредова: 1 бр. - Картофовадачка двуредова: 1 бр. - Стенд за изпитване на ГНП помпи редови и роторен тип: 1 бр. Животновъдство: - Доилен агрегат: 1 бр. - Маститен детектор: 1 бр. - Уред за разреждане на крави с метална глава: 1 бр. - Автоматична поилка керамична за овце: 1 бр. - Микроскоп биноколарен: 1бр. - Зевник за коне: 1 бр. Металообработвате: - Универсален струг с универсални и допълнителни принадлежности - патронник, голям подвижен люнет, малък люнет, въртящ център: 1бр. - Фреза универсална металообработваща: 2 бр. - Заваръчни апарати: - Телоподаващо, професионална, инверторен, заваръчен апарат с два дисплея: 1 бр. - Телоподаващо + електрожен СО2, професионално 220А + соларна маска:1 бр. Растениевъдство: - Оранжерия Стандарт 4х10м скелет + поликарбонат: 1 бр. - Гръбна ръчна пръскачка: 1 бр. - Лупи: 6 бр. - Атлас на болести по земеделски култури том 1 до том 5: 5 бр. - Зеленчуко резачка: 1 бр. - Картофобелачка: 1 бр. - Стойка за картофо белачка: 1 бр. - Съдомиялна: 1 бр. - Печка електрическа: 1 бр. - Скара: 1 бр. - Термометър за почва:1 бр. - Комбиниран уред за измерване на pH и влажност на почвата (160х50мм): 1 бр. - Комбиниран уред за измерване на pH и влажност на почвата: 1 бр. - Професионален уред за измерване на на pH и влажност на почвата: 1 бр. , Contracted Amount: 180 600.37 , Reported Amount: 319 148.73

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SDRUJENIE S NESTOPANSKA CEL "DESTINACIQ RAZLOG", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: UZER SERVIZ EOOD, Contracted Amount*: 2 695.20 , Reported Amount**: 1 977.60
  • Contractor: 'STOICHEVI 57-62' OOD, Contracted Amount*: 161 396.84 , Reported Amount**: 266 582.73
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EM KONSULT FINANS EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRIADA PROEKT DZZD, Contracted Amount*: 987 048.00 , Reported Amount**: 987 047.99
  • Contractor: Silvia, Contracted Amount*: 7 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: 'BIS' OOD, Contracted Amount*: 11 940.00 , Reported Amount**: 9 900.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DIKAR KONSULT OOD, Contracted Amount*: 40 688.40 , Reported Amount**: 40 688.40
  • Contractor: '''NIPRO -KONTROL''OOD, Contracted Amount*: 33 480.00 , Reported Amount**: 29 700.00
Subcontractors
  • Subcontractor: TRIADA TRANSPORT AND LOGISTICS LTD, Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Profproekt Bulgaria, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 61.00 , Reached amount: 61.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 416.00 , Reached amount: 416.00

Financial Information

Total Project cost 1 167 291.26 BGN
Grant 1 167 291.26 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 167 291.26 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 16 139.68 0.00 16 139.68 'СТОЙЧЕВИ 57-62' ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 49 352.40 0.00 49 352.40 ТРИАДА ПРОЕКТ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 068.84 0.00 4 068.84 ДИКАР КОНСУЛТ ООД
Конфликт на интереси 100.00 7 984.60 0.00 7 984.60 Красимир Иванов Герчев

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: ''Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики,свързани с изискванията по чл.169, ал.1(т 1-5) и ал.3 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт по съществуващ строеж на многофамилни жилищни сгради на територията на гр.Разлог'', Estimated Amount: 18 900.00
  • Differentiated position 1: ''Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики,свързани с изискванията по чл.169, ал.1(т 1-5) и ал.3 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт по съществуващ строеж на многофамилни жилищни сгради на територията на гр.Разлог''
    Contractor: '''NIPRO -KONTROL''OOD
    Contract total funded value: 10 800.00
Procedure 2 Subject to due process: ''Обследване на енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 Закон за енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на гр.Разлог'', Estimated Amount: 18 900.00
  • Differentiated position 1: ''Обследване на енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 Закон за енергийната ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на гр.Разлог''
    Contractor: '''NIPRO -KONTROL''OOD
    Contract total funded value: 11 880.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на металообработващо оборудване за нуждите на ПГ по МСС - гр. Разлог, Estimated Amount: 33 917.82
  • Differentiated position 1: Доставка на металообработващо оборудване за нуждите на ПГ по МСС - гр. Разлог
    Contractor: DIKAR KONSULT OOD
    Contract total funded value: 40 688.40
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на оборудване за кухня за нуждите на ПГ по МСС - гр. Разлог, Estimated Amount: 10 631.67
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за кухня за нуждите на ПГ по МСС - гр. Разлог
    Contractor: 'BIS' OOD
    Contract total funded value: 11 940.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на оборудване за учебни занимания за нуждите на ПГ по МСС - гр. Разлог., Estimated Amount: 2 246.00
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за учебни занимания за нуждите на ПГ по МСС - гр. Разлог.
    Contractor: UZER SERVIZ EOOD
    Contract total funded value: 2 695.20
  • Differentiated position 2: Доставка на оборудване за учебни занимания за нуждите на ПГ по МСС - гр. Разлог.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане "Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в Професионална гимназия по механизация на селското стопанство, град Разлог", Estimated Amount: 181 292.86
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване и обзавеждане "Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в Професионална гимназия по механизация на селското стопанство, град Разлог"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на селскостопанска техника за нуждите на ПГ по МСС- гр. Разлог, Estimated Amount: 134 497.37
  • Differentiated position 1: Доставка на селскостопанска техника за нуждите на ПГ по МСС- гр. Разлог
    Contractor: 'STOICHEVI 57-62' OOD
    Contract total funded value: 161 396.84
Procedure 8 Subject to due process: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор по проект "Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в Професионална гимназия по механизация на селското стопанство, град Разлог", Estimated Amount: 24 930.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнение на инженеринг за подобряване на образователната инфраструктура в ПГ по МСС – гр. Разлог – учебна сграда и общежитие“.
    Contractor: '''NIPRO -KONTROL''OOD
    Contract total funded value: 10 800.00
Procedure 9 Subject to due process: Инженеринг (вкл. работно проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на проект "Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в Професионална гимназия по механизация на селското стопанство, град Разлог", Estimated Amount: 823 085.50
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на инженеринг (вкл. работно проектиране, СМР и авторски надзор) за подобряване на образователната инфраструктура в ПГ по МСС – гр. Разлог – учебна сграда и общежитие.“
    Contractor: TRIADA PROEKT DZZD
    Contract total funded value: 987 048.00
Procedure 10 Subject to due process: Организация и управление на проекта, Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Ръководител
    Contractor: Krasimir
    Contract total funded value: 8 000.00
  • Differentiated position 2: Координатор
    Contractor: Silvia
    Contract total funded value: 7 000.00
  • Differentiated position 3: Технически асистент
    Contractor: Ivan
    Contract total funded value: 5 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Осигуряване на мерки за информация и визуализация по проект "Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в Професионална гимназия по механизация на селското стопанство, град Разлог", Estimated Amount: 8 250.00
  • Differentiated position 1: „Мерки за информация и комуникация по проект: BG16RFOP001-3.002-0025-C01 в две обособени позиции"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Дейност "Публичност и визуализация" по проект BG16RFOP001-3.002-0025-C01,"Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в Професионална гимназия по механизация на селското стопанство, град Разлог"
    Contractor: SDRUJENIE S NESTOPANSKA CEL "DESTINACIQ RAZLOG"
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 12 Subject to due process: Осъществяване на финансов одит по проект "Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в Професионална гимназия по механизация на селското стопанство, град Разлог"., Estimated Amount: 6 666.67
  • Differentiated position 1: „Извършване на проверка под формата на ангажимент за договорени процедури (одит) по проект BG16RFOP001-3.002-0025-C01“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: „Извършване на проверка под формата на ангажимент за договорени процедури (одит) по проект BG16RFOP001-3.002-0025“, "Осъществяване на инвестиции за подобряване на образователната инфраструктура за цялостно подобряване на учебния процес в ПГМСС, гр. Разлог".
    Contractor: EM KONSULT FINANS EOOD
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN