Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.002-0147-C02
Project Name High company managing technologies – a prerequisite for success
Beneficiary 115801916 MPLAST Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 06.03.2017
Start Date 06.03.2017
End Date 22.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
„МПЛАСТ“ ООД гр. Пловдив е един от лидерите на пазара в производството на пластмасови тръби и фитинги, предназначени за изграждане на водопроводни и канализационни системи, както и за отоплителни инсталации.
Като производител фирмата успява бързо да се наложи на българския пазар и да завоюва стабилни позиции чрез високото качество на предлаганите продукти, богатия асортимент и конкурентната им цена. В продължение на над 10 години присъствие на пазара марката успява да се наложи като еталон за качество и е лесно разпознаваема и предпочитана от българския потребител. Богатото разнообразие на тръби и фитинги, кратките срокове на доставка, високото качество и атрактивните цени, които фирмата предлага, спомагат за бързото й утвърждаване на българския пазар. В резултат „МПЛАСТ” ООД работи с все повече партньори, като в момента фирмата се е наложила като един от лидерите на пазара с добре изградена и поддържана дистрибуторска мрежа, която  покрива територията на цялата страна.
Съществуващата система на управление на процесите е полупрофесионална и не е цялостно интегрирана, не обхваща всички аспекти, не е цялостно автоматизирана. Липсват статистически данни за вземане на конкретни мениджърски решения относно клиенти, точност на доставките, необходими срочни планови действия и коригиращи планове. Липсва финансов модул за разходни анализи, както и тежест на различни категории в себестойността. Наличната система не позволява съхранение на информацията на централно място за всички. Планирането се извършва на базата на статични данни, няма възможност за синхронизиране на плановите дейности в реално време, което да доведе до автоматично планиране спрямо дадения момент.  Предприятието изпитва силна нужда от въвеждането на професионална ERP система, която да повиши управленския капацитет на фирмата и да осигури бърз растеж. Настоящият проект предвижда доставката и внедряването на съвременна ERP система и необходимия хардуер, за да постигне тези цели.
Activities
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез доставка и внедряване на ERP система: „МПЛАСТ“ ООД гр. Пловдив е един от лидерите на пазара в производството на пластмасови тръби и фитинги, предназначени за изграждане на водопроводни и канализационни системи, както и за отоплителни инсталации. Като производител фирмата успява бързо да се наложи на българския пазар и да завоюва стабилни позиции чрез високото качество на предлаганите продукти, богатия асортимент и конкурентната им цена. В продължение на над 10 години присъствие на пазара марката успява да се наложи като еталон за качество и е лесно разпознаваема и предпочитана от българския потребител. Богатото разнообразие на тръби и фитинги, кратките срокове на доставка, високото качество и атрактивните цени, които фирмата предлага, спомагат за бързото й утвърждаване на българския пазар. В резултат „МПЛАСТ” ООД работи с все повече партньори, като в момента фирмата се е наложила като един от лидерите на пазара с добре изградена и поддържана дистрибуторска мрежа, която покрива територията на цялата страна. Съществуващата система на управление на процесите е полупрофесионална и не е цялостно интегрирана, не обхваща всички аспекти, не е цялостно автоматизирана. Липсват статистически данни за вземане на конкретни мениджърски решения относно клиенти, точност на доставките, необходими срочни планови действия и коригиращи планове. Липсва финансов модул за разходни анализи, както и тежест на различни категории в себестойността. Наличната система не позволява съхранение на информацията на централно място за всички. Планирането се извършва на базата на статични данни, няма възможност за синхронизиране на плановите дейности в реално време, което да доведе до автоматично планиране спрямо дадения момент. Предприятието изпитва силна нужда от въвеждането на професионална ERP система, която да повиши управленския капацитет на фирмата и да осигури стабилен растеж. Наличното технологично оборудване в по-голямата си част е вече физически и морално остаряло и фирмата планира реализацията на инвестиционен проект за технологична модернизация на производството. новото оборудване ще е снабдено с необходимите интерфейси за включване в система за управление процесите на производството, което налага внедряването на съвременна ERP система. С внедряването на системата ще се подобрят процесите на управление и организация на дейността чрез подобрено планиране и вземане на решения; процеса на организация на ресурсите; процеса на непосредственото производство; процеса на реализация на произведената продукция и процеса на интернационализация на произведената продукция. С известна модернизация на хардуера и въвеждането на ERP системата във фирмата значително ще се подобри цялостното управление на бизнес процесите, включително ще бъдат въведени три организационни иновации в управлението и модул за управление на отпадъците. Той ще осъществява следене, организация и управление на отпадъците от производството, тяхното повторно приложение след рециклиране и преработка, планирането на краен технологичен, неподлежащ на рециклиране, отпадък с цел договаряне на управлението му от външни фирми – изкупуване, извозване и преработка. Поддържа списък на нормативните документи, регламентиращи управлението на отпадъците, генерира отчети за период по вид и количество. Групира и изчислява опаковките, пуснати на пазара, по критерий „първична, вторична и третична“, следи за отчитането им към фирмите за третиране на отпадъка. , Contracted Amount: 203 000.00 , Reported Amount: 197 000.00
  • Activity: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: Като част от дейността ще бъдат закупени следните ДМА: 1. Работни станции - 12 бр. 2. Сървър - 1 бр. 3. Непрекъсваем ТЗИ /UPS/ - 1 бр. 4. Лентово архивиращо устройство - 1 бр. 5. Мобилен терминал - 7 бр. 6. Мултифункционално устройство копирна машина - 1 бр. 7. Мултифункционално устройство принтер-скенер-копир - 1 бр. Към настоящия момент "МПЛАСТ" ООД не разполага с професионална система за управление на процесите, както и необходимия за това хардуер. Поради тази причина предстоящото внедряване на съвременна ERP система изисква доставката на горепосоченото оборудване. Работните станции ще осигурят 12 работни места с достъп до пълния пакет от модули на системата, а самата система ще бъде базирана на планирания за доставка сървър. За да няма срив в системата при аварийно прекъсване на електрическото захранване се предвижда доставка на непрекъсваем токозахранващ източник. За нуждите на различните модули на системата ще бъдат доставени лентово архивиращо устройство, мобилни терминали и две мултифункционални устройства. Предвиденото за доставка оборудване ще удовлетвори напълно нуждите на системата от съответен хардуер., Contracted Amount: 98 531.83 , Reported Amount: 97 444.00
  • Activity: Дейности за визуализация на проекта: Съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 са определени отговорностите на бенефициентите в процеса по информация и комуникация от задължителен характер. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от "МПЛАСТ" ООД, изрично ще се указва съфинансирането на проекта от фондовете на ЕС чрез поставяне на: - емблемата на ЕС с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на проекта - в случая ЕФРР; - общото лого за програмен период 2014 - 2020. Съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 този тип проекти са задължени да осигурят публичност чрез: - поставяне на плакат /с минимален размер А3/ с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз. Плакатът ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на фонда ЕФРР; общото лого на програмен период 2014 - 2020 с наименованието на финансиращата програма ОПИК; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - поставяне на самозалепващи се стикери върху доставеното по проекта оборудване. На стикерите ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд ЕФРР; общото лого на програмен период 2014 - 2020 и номера на договора за безвъзмездна помощ; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на съответния европейски фонд. "МПЛАСТ" ООД предвижда поставяне на информационен текст на уеб-сайта на фирмата, с който да се популяризира дейността по изпълнението на проекта. В уеб-сайта ще бъдат поставени цветни логото на оперативната програма и емблемата на ЕС. На сайта ще бъдат публикувани тръжните документи за провеждане на процедурите за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС №160/01.07.2016 г. , Contracted Amount: 125.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: PIC COMPUTER Ltd, Contracted Amount*: 54 946.50 , Reported Amount**: 78 495.00
  • Contractor: UNISOFT ENGINEERING Ltd, Contracted Amount*: 137 900.00 , Reported Amount**: 197 000.00
  • Contractor: ILCOM BULGARIA Ltd, Contracted Amount*: 13 264.30 , Reported Amount**: 18 949.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 46 270.41 , Reached amount: 45 164.74

Financial Information

Total Project cost 301 656.83 BGN
Grant 211 159.78 BGN
Self amount 90 497.05 BGN
Total actual amounts paid 206 110.80 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта: 1. Плакат - 5 бр. 2. Стикер - 25 бр., Estimated Amount: 125.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проекта: 1. Плакат - 5 бр. 2. Стикер - 25 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и внедряване на ERP система, Estimated Amount: 203 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и внедряване на ERP система
    Contractor: UNISOFT ENGINEERING Ltd
    Contract total funded value: 137 900.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и внедряване на ERP система , Estimated Amount: 203 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка и внедряване на ERP система
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на: Обособена позиция 1: 1. Работни станции - 12 бр. 2. Сървър - 1 бр. 3. Непрекъсваем ТЗИ /UPS/ - 1 бр. 4. Лентово архивиращо устройство - 1 бр. 5. Мултифункционално устройство копирна машина - 1 бр. 6. Мултифункционално устройство принтер-скенер-копир - 1 бр. Обособена позиция 2: 1. Мобилен терминал - 7 бр., Estimated Amount: 98 531.83
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: 1. Работни станции - 12 бр. 2. Сървър - 1 бр. 3. Непрекъсваем ТЗИ /UPS/ - 1 бр. 4. Лентово архивиращо устройство - 1 бр. 5. Мултифункционално устройство копирна машина - 1 бр. 6. Мултифункционално устройство принтер-скенер-копир - 1 бр.
    Contractor: PIC COMPUTER Ltd
    Contract total funded value: 54 946.50
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: 1. Мобилен терминал - 7 бр.
    Contractor: ILCOM BULGARIA Ltd
    Contract total funded value: 13 264.30

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN