Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.012-0001-C02
Project Name Improving the educational infrastructure through reconstruction / repair, renovation and implementation of energy efficiency measures in schools and kindergartens in the town of Haskovo
Beneficiary 000903946 Haskovo Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 06.10.2016
Start Date 06.10.2016
End Date 16.05.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, гр.Хасково

Description

Brief description
Проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град  Хасково" е част от Инвестиционната програма  и  провежданата политика на Община Хасково, в която подобряването на образователната инфраструктура, повишаването на качеството на живот и устойчивото развитие са поставени като основни приоритети. Дейностите които ще се изпълняват в рамките на проекта са :
- Организация, управление, и вътрешен мониторинг на проекта;
- Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнител; 
- Строително-монтажни и ремонтни дейности. Предвижда се реконструкция, обновяване и въвеждане мерки за енергийна ефективност в две основни училища и осем  сгради на  Обединени детски заведения. Основните дейности, които ще бъдат изпълнени по видове работи са: ремонт на  ВИК, отоплителни, вентилационни и ЕЛ инсталации.  Подмяна на осветителните тела с енергоспестяващи. Оборудване на нови котелни централи и изграждане на  дворни газови инсталации за природен газ. Оформят се нови площадки за игра и спорт в детските градини и  училищните дворове. Изграждане на достъпна архитектурна среда в детските заведения  и  външни асансьори в училищните сгради;
- Надзор на проекта.По време на изпълнение на строителните дейности ще бъде осъществяван непрекъснат  строителен  и авторски надзор  на обектите  до получаване на  Разрешение за ползване на обектите или Удостоверение за въвеждане в експлоатация;
- Закупуване  и внедряване на   оборудване за детските градини-В детските заведения ще бъдат оборудвани помещения за разливни  и там където е необходимо  за кухни.
- Публичност и комуникация по проекта с цел информиране на широката общественост за финансовия принос на ЕФРР;
- Одит на проекта- Ще бъде извършен независим финансов одит на разходите направени от дейностите на проекта, включително и провеждането на обществените поръчки.
Activities
  • Activity: Организация, управление, и вътрешен мониторинг на проекта. : Основната цел на тази дейност е да се постигне максимално ефективно и прозрачно разходване на средствата, както и да се координира постигането на целите, заложени в проекта. Добрата организация и компетентното управление е предпоставка за положителния резултат от изпълнението на проекта и постигане на заложените индикатори. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление и изпълнение на проекта. Настоящата дейност включва следните задачи: сформиране на екип по проекта; разпределение на задачи и отговорности, както и утвърждаване на принципи за вътрешна и външна комуникация, координация и мониторинг върху изпълнението на дейностите и разходване на средствата; организиране на регулярни срещи на членовете на екипа, както и с избраните изпълнители, за осъществяване на контрол върху техническия и финансов напредък на проекта, отчитане на постигнатите резултати и разрешаване на проблеми, възникнали в процеса на изпълнение. За провеждане на срещите ще се изготвят протоколи , ще се попълват присъствени листове и др. Отчетност, вътрешен мониторинг и контрол, включително проверка на документи на проектните дейности и разходи. Поддържане на постоянна комуникация с УО на ОПРР, с цел осигуряване на прозрачност на проекта, докладване на нередности и разрешаване на проблеми, изискващи намесата на финансиращият орган. Подготовка на междинни и окончателен технически и финансови доклади, искания за плащане. Приключване на проекта и архивиране., Contracted Amount: 132 575.00 , Reported Amount: 96 786.37
  • Activity: Изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки по ЗОП и провеждане на процедури за избор на изпълнители.: Всички дейности на проекта без дейност "Организация, управление и вътрешен мониторинг на проекта ", ще се изпълняват от външни за Община Хасково изпълнители, коитоще бъдат избрани след провеждане на процедури по реда на ЗОП. Целта на дейността е спазване на изискванията за приложимите процедури за избор на подизпълнители по проекти, финансирани от ЕФРР и Кохезионния фонд на ЕС с цел осигуряване на публичност и равнопоставеност за участниците и прозрачност на избора. Ще бъдат проведени няколко процедури за избор на изпълнители за: • Извършване на СМР по проекта • Доставка на оборудване • Авторски надзор • Строителен надзор • Одит на проекта • Дейности за осигуряване на публичност и визуализация , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Строително- монтажни дейности по проекта: Реализацията на проекта е свързана с изпълнението на основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградите на ОУ „Шандор Петьофи“, ОУ „Иван Рилски", ОДЗ №15 „Слънце"/сграда детска градина и сграда детска ясла/, ОДЗ №19 „Щурче“ /сграда „Усмивка“ и сграда "Щурче"/, ОДЗ №11 „Елхица“ /сграда "Радост" и сграда "Елхица"/, ОДЗ 20 „Весели очички“ /сграда детска ясла и сграда детска градина/. Строителните дейности предвидени с настоящия проект са както следва: Полагане на топлоизолация по фасадите. Покривите се ремонтират основно. Цялостна подмяна на дограмата, вътрешна и външна. За сградите се предвиждат подмяна на Ел и ВиК инсталациите - Ел. табла и захранващи линии; осветителна и силнотокови инсталации; мълниезащитни инсталации; заземителни инсталации; слаботокови инсталации; подмяна на вътрешна и външна ВиК инсталация. Предвижда се изграждане и на пожароизвестителни инсталации. Предвижда се подмяна на остарелите нафто- газови водогрейни котли. Ще се поставят по един брой газов кондензен котел с вградена горелка и по един брой котел на нафта с цел резерв при аварийни ситуации. Всички вътрешни стени и тавани се шпакловат и боядисват. В класните стаи се премахва съществуващия естествен паркет. Прави се нова циментова замазка с дебелина около 30-35мм и след това се изпълнява саморазливна замазка. Финишното покритие се предвижда от PVC настилка. Подиумите пред учебните дъски се премахват. Всички настилки вътрешни и външни се подменят. Изграждат се санитарни възли за инвалиди по всички етажи. В детските градини и ясли се предвижда ново оборудване за разливни помещения и кухненско оборудване в ОДЗ 15 "Слънце" . Дворното пространство на образователната инфраструктура се благоустроява и ремонтира основно. Предвижда се подмяна на всички тротоарни плочки, бордюри , изграждане на нови алеи , подпорни стени и рампи с нови спортните игрища и детски площадки. Премахват се старите спортни съоръжения и се монтират нови - баскетболни кошове, футболни врати и др. Върху старият асфалт се полага трошено каменна фракция с два размера, след което специализирана спортна настилка – три слоя. Предвиждат се нови огради с височина 6 метра. Спортните зони ще бъдат осветени с нови осветителни стълбове и е оборудвани с фитнес уреди за открито и пейки. Ще се монтира мрежа от високо плътен полиетилен с дебелина 2мм над игрищата и растер 130мм/130мм чиято единствена цел е да пази високо ритнати топки да не напускат пределите на игрището. Ремонтните дейности в сградата и вътрешните дворове включват следните видове работи: демонтажни, кофражни, армировъчни, бетонови, зидарски, покривни, тенекеджийски, облицовъчни, мазачески работи, подмяна на настилки, бояджийски работи, подмяна на дограми, монтаж на стоманени конструкции, хидроизолационни, топлоизолационни, ВиК , електроинсталации, отопление и вентилация, газификация и озеленяване. Предвижда се изграждане на достъпна архитектурна среда чрез изграждане на нови стоманобетонни рампи и нови външни асансьори с метална конструкция в училищата. Предвижда се ново осветление в дворовете и ново озеленяване. В детските градини и ясли се оформят нови кътове за игра с нови настилки по дворното пространство, Предвиден е достъпен маршрут до площадките и съоръжения за деца в неравностойно положение. Предвижда се запазване на почти всичката съществуваща дървесна растителност, като ще се премахнат само тези дървета, които са в лошо състояние, силно повредени, или представляват опасност за хората, които са в близост. Обемно- пространствената композиция на растителността ще се допълни и с нова храстова растителност представена от цъфтящи широколистни храсти, катерливи и увивни храсти, както и стелещи се почвопокривни растения. Предвидено е и озеленяване с многогодишни цветя. , Contracted Amount: 15 781 216.29 , Reported Amount: 15 794 247.20
  • Activity: Закупуване и внедряване на оборудване за детските градини.: Дейността включва доставка на оборудване за кухни и разливни на детските градини. Оборудване на детските помещенията отговаря на стандартните изисквания за функционалност, хигиена и безопасност, гарантира личното пространство на обитателите и осигурява атмосфера, комфорт и уют. В седем сгради на детски заведения ще бъдат обзаведени помещения за разливни. В ОДЗ №15, сграда на детска градина се предвижда кухненски блок в който ще се приготвя топла храна и закуски. В разпределенията на сградите е показана разстановката на оборудването в помещенията, като са разработени подробни технически спецификации на оборудването. Доставката на оборудването и избора на помещения за разливни и кухня отговорят на изискванията на Наредба 6/2011 г. за „Здравословно хранене на децата от 3 до 7 год. в детски заведения”, Наредба №26 от 18 ноември 2008 год. за устройството и дейността на детските ясли и детските кухни и здравните изисквания към тях. , Contracted Amount: 305 901.62 , Reported Amount: 348 020.40
  • Activity: Авторски надзор по проекта: През целия строителен процес ще се извършва авторски надзор. Целта на дейността е осъществяването на авторски надзор на обекта съгласно изискванията на чл. 162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проекта и подписване на актове и протоколи от Проектанта за изпълнение на етапи от строителството съгласно изискванията на Наредба № 3/ 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/ 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя. Успешното реализиране на проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" се гарантира с издаване на Разрешение за ползване на обекта или въвеждането на строежа в експлоатация. За целта е необходимо през целия период на строителството и до неговото завършване да се осъществи координация между строител, надзорник и проектант, изразяващо се не само в проследяване и контролиране на изпълнението на строително-монтажните работи (СМР), но и в съвместно подписване на строителната документация (протоколи, актове, Заповедни книга, екзекутивна документация и т.н.), включително и при нужда промяна в работните проекти, което може да се осъществи само от проектанта на обекта. Проектантите осигуряват: • Упражняване на авторски надзор и вписването на констатации, забележки със Заповеди от него в Заповедната книга на обекта; • Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете, съобразно Наредба № 3 /31.07.2003.г за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след покана от Възложителя; • Обсъждане и промяна на конструктивните решения при нужда; • Изготвяне на ревизирани чертежи/проекти при нужда; • Изменение на проектни части по време на работа при нужда; • Изпълнява дейността по авторски надзор до получаване на Разрешение за ползване на обектите., Contracted Amount: 190 000.00 , Reported Amount: 205 174.06
  • Activity: Строителен надзор по проекта: Целта при осъществяването на строителния надзор е обектът да бъде построен в съответствие с всички нормативи, касаещи качеството му и бъдещата му експлоатационна дълготрайност. Строителният надзор ще приема всички скрити строително-монтажни работи и оформя съответните документи. Избраният строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение по всички части. Услугата за упражняване на строителен надзор цели качествено изпълнение на СМР контролирано от квалифициран консултант. По време на изпълнение на услугите се очаква Консултантът да работи в тясно сътрудничество със съответните представители на строителя и възложителя. Консултантът е отговорен за прилагане на всички изисквания на българското законодателство по отношение строителния надзор на извършените видове СМР. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за изпълнение на работите в съответствие с изискванията на приложимите нормативни актове, както и да оформи цялостната техническа документация на обекта. При изготвянето на необходимите документи заедно с доклада на строителния надзор, те ще се изпратят в Община Хасково. Подготвяната документация следва да бъде надлежно разгледана от приемателна комисия в органа, който да издаде разрешение за ползване на обновените обекти. , Contracted Amount: 280 000.00 , Reported Amount: 123 547.52
  • Activity: Дейности по осигуряване на Публичност и визуализация по проекта: Целта на дейността е информация и публичност за проектните цели и резултати, както и приноса на Европейския съюз. За осигуряването на публичност на проектните дейности и на помощта на Общността ще се приложат следните мерки: 1. Стартова пресконференция по проекта – при старта на реализация на проекта - 1 бр.; 2. Официална церемония за ефективния старт на проекта "първа копка" и за откриване на обекта - 2 бр.; 3. Изработване и монтаж на временни билбордове - 10 бр.; 4. Публикуване на информация за проекта на официалната страница на Бенефициента - периодично; 5. Публикации в медиите - 3 бр.; 6. Брошури, представящи проекта и финансовата помощ от ЕФРР, Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 – 1000 бр.; 7. Изработване и монтаж на постоянни разяснителни табели -10 бр.; 8. Заключителна пресконференция по проекта- при приключване на проекта - 1 бр.; Организирането и провеждането на предвидените информационни събития и дейности за публичност и визуализация ще бъдат съобразени с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 година и Указанията за изпълнение на договорите по ОП "Региони в растеж" 2014-2020. , Contracted Amount: 42 500.00 , Reported Amount: 23 280.00
  • Activity: Одит по проекта: Одитът на проекта ще се извърши с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да се потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. Одитът на проекта ще бъде осъществен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт-счетоводители или от фирма за одит, които ще осъществяват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на проекта. Одиторският доклад ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Дейността ще се осъществява текущо, като в последния месец от изпълнението на проекта ще се изготвят финални одиторски доклади – т.нар. „Доклад за фактически констатации по проекта” по образец на Договарящия орган. С изготвянето му одиторите трябва да проверят дали декларираните от Бенефициента по договора за безвъзмездна финансова помощ – община Хасково - разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора. , Contracted Amount: 40 000.00 , Reported Amount: 5 878.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Nadezhda, Contracted Amount*: 9 717.36 , Reported Amount**: 857.41
  • Contractor: Stilyan, Contracted Amount*: 7 947.60 , Reported Amount**: 2 376.00
  • Contractor: Valeri, Contracted Amount*: 2 448.40 , Reported Amount**: 560.98
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 4 543.28 , Reported Amount**: 413.35
  • Contractor: EVN BALGARIA ELEKTRORAZOREDELENIE EAD, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 9 600.00
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 4 664.40 , Reported Amount**: 464.12
  • Contractor: Lena, Contracted Amount*: 550.00 , Reported Amount**: 649.55
  • Contractor: VITRAZH OOD, Contracted Amount*: 116 940.00 , Reported Amount**: 117 232.36
  • Contractor: Krasimir, Contracted Amount*: 1 898.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD "EE ENGINEERING", Contracted Amount*: 2 314 732.68 , Reported Amount**: 2 333 028.38
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 8 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD OBEDINENIE "USTOICHIVO RAZVITIE", Contracted Amount*: 73 106.40 , Reported Amount**: 87 941.70
  • Contractor: Evgeni, Contracted Amount*: 11 582.68 , Reported Amount**: 929.46
  • Contractor: "SMART BIZNES KAMPANI" LTD, Contracted Amount*: 239 868.00 , Reported Amount**: 239 132.40
  • Contractor: Radoslav, Contracted Amount*: 2 696.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "LAMBADZNIEV STSNDART" LTD, Contracted Amount*: 23 880.00 , Reported Amount**: 23 280.00
  • Contractor: AKVA-3 OOD, Contracted Amount*: 2 373 407.98 , Reported Amount**: 2 338 607.48
  • Contractor: Toni, Contracted Amount*: 3 095.20 , Reported Amount**: 501.93
  • Contractor: DZZD "CONSULT EE - HASKOVO OU", Contracted Amount*: 39 600.00 , Reported Amount**: 39 600.00
  • Contractor: "SHKOLSNAB 2011" LTD, Contracted Amount*: 108 888.00 , Reported Amount**: 108 888.00
  • Contractor: Dayana, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD "INVATSIYA'' NN, Contracted Amount*: 2 105 924.53 , Reported Amount**: 2 061 713.53
  • Contractor: DZZD "OBEDINENIE TRANSECO", Contracted Amount*: 83 746.80 , Reported Amount**: 83 947.52
  • Contractor: METALIK-IVAN MIHAILOV ET, Contracted Amount*: 3 711 455.68 , Reported Amount**: 3 709 477.35
  • Contractor: Vencislava, Contracted Amount*: 474.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Darinka, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Rosica, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "ANED KONSULT" LTD, Contracted Amount*: 7 053.60 , Reported Amount**: 5 878.00
  • Contractor: DZZD ATA-GERT, Contracted Amount*: 2 007 197.68 , Reported Amount**: 1 951 608.81
  • Contractor: INDZHOVSTROY EOOD, Contracted Amount*: 3 599 364.97 , Reported Amount**: 3 464 369.41
  • Contractor: Veneta, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elena, Contracted Amount*: 450.00 , Reported Amount**: 531.45
  • Contractor: Lora, Contracted Amount*: 6 050.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: "ECOINGENEERING" EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: GERT GRUP EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: RECO-ENGINEERING EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "TRANSCONSULT-BG" OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "INVEST-CONSULT" EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ATA-STRIY OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MAKBUL-INFRASTRUCTURE CONSTRUCTION AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: NN - ELEKTROHOLDING EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: INVESTICIONNO PROEKTIRANE EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ENEL STROY OOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: CIKALOV I ARHITEKTI EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "VLAGOKLIMA" OOD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 3 242.00 , Reached amount: 3 405.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 4 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 559.00 , Reached amount: 504.00

Financial Information

Total Project cost 15 556 345.55 BGN
Grant 15 556 345.55 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 15 539 361.13 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 194.00 0.00 1 194.00 "ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 179 968.25 0.00 179 968.25 ИНДЖОВСТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 105 296.23 0.00 105 296.23 ДЗЗД " ИНОВАЦИЯ" НН
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 185 572.78 0.00 185 572.78 МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 115 736.63 0.00 115 736.63 ДЗЗД "ЕЕ ИНЖЕНЕРИНГ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 118 670.40 0.00 118 670.40 АКВА-3 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 819.40 0.00 8 819.40 "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 174.00 0.00 3 174.00 "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 187.34 0.00 4 187.34 ДЗЗД "ОБЕДИНЕНИЕ ТРАНСЕКО"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 980.00 0.00 1 980.00 ДЗЗД "КОНСУЛТ ЕЕ - ХАСКОВО ОУ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 100 359.88 0.00 100 359.88 ДЗЗД "АТА - ГЕРТ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 18 276.60 0.00 18 276.60 ДЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ "УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 29 235.01 0.00 29 235.01 ВИТРАЖ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 500.44 0.00 2 500.44 "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 943.96 0.00 2 943.96 "ШКОЛСНАБ 2001" ЕООД
Липса на добро финансово управление 1 768 487.66 0.00 1 768 487.66 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за доставка с предмет "Закупуване и внедряване на оборудване за детски градини", Estimated Amount: 305 901.62
  • Differentiated position 1: Първа обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 15 „Слънце“- 2 сгради“
    Contractor: "SMART BIZNES KAMPANI" LTD
    Contract total funded value: 176 388.00
  • Differentiated position 2: Втора обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 19 „Щурче“- 2 сгради“
    Contractor: "SMART BIZNES KAMPANI" LTD
    Contract total funded value: 63 480.00
  • Differentiated position 3: Трета обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 11 „Елхица“ - 2 сгради“
    Contractor: "SHKOLSNAB 2011" LTD
    Contract total funded value: 50 008.80
  • Differentiated position 4: Четвърта обособена позиция: „Закупуване на внедряване на оборудване за детска градина № 20 „Весели очички“ - 2 сгради“
    Contractor: "SHKOLSNAB 2011" LTD
    Contract total funded value: 58 879.20
Procedure 2 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за строителство с предмет "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" по обособени позиции., Estimated Amount: 15 781 216.29
  • Differentiated position 1: Първа обособена позиция: „Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Шандор Петьофи“;
    Contractor: INDZHOVSTROY EOOD
    Contract total funded value: 3 599 364.97
  • Differentiated position 2: Втора обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Иван Рилски“;
    Contractor: METALIK-IVAN MIHAILOV ET
    Contract total funded value: 3 711 455.68
  • Differentiated position 3: Трета обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №15 „Слънце“
    Contractor: AKVA-3 OOD
    Contract total funded value: 2 373 407.98
  • Differentiated position 4: Пета обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №11 „Елхица“
    Contractor: DZZD "EE ENGINEERING"
    Contract total funded value: 2 314 732.68
  • Differentiated position 5: Шеста обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №11 „Весели очички“
    Contractor: DZZD "INVATSIYA'' NN
    Contract total funded value: 2 105 924.53
  • Differentiated position 6: Четвърта обособена позиция: Основен ремонт /реконструкция/обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ №19 „Щурче“
    Contractor: DZZD ATA-GERT
    Contract total funded value: 2 007 197.68
Procedure 3 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Авторски надзор за обект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" по обособени позиции, Estimated Amount: 190 000.00
  • Differentiated position 1: Първа обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ "Шандор Петьофи" и в ОУ "Иван Рилски"
    Contractor: DZZD OBEDINENIE "USTOICHIVO RAZVITIE"
    Contract total funded value: 73 106.40
  • Differentiated position 2: Втора обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ № 15 "Слънце", ОДЗ № 19 "Щурче", ОДЗ № 11 "Елхица" и ОДЗ № 20 "Весели очички"
    Contractor: VITRAZH OOD
    Contract total funded value: 116 940.00
Procedure 4 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет "Строителен надзор на обект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково" по обособени позиции, Estimated Amount: 280 000.00
  • Differentiated position 1: Първа обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОУ "Шандор Петьофи" и в ОУ "Иван Рилски"
    Contractor: DZZD "CONSULT EE - HASKOVO OU"
    Contract total funded value: 39 600.00
  • Differentiated position 2: Втора обособена позиция: "Основен ремонт/ реконструкция/ обновяване/ въвеждане на мерки за енергийна ефективност в ОДЗ № 15 "Слънце", ОДЗ № 19 "Щурче", ОДЗ № 11 "Елхица" и ОДЗ № 20 "Весели очички"
    Contractor: DZZD "OBEDINENIE TRANSECO"
    Contract total funded value: 83 746.80
Procedure 5 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет: "Публичност и визуализация по проекти финансирани със средствата на Европейския съюз" по обособени позици, Estimated Amount: 42 500.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: По проект "Подобряване на образователна инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и ДГ в гр.Хасково" по ОПРР 2014 - 2020
    Contractor: "LAMBADZNIEV STSNDART" LTD
    Contract total funded value: 23 880.00
Procedure 6 Subject to due process: Възлагане на обществена поръчка за услуга с предмет: "Финансов одит на изпълнение на дейностите по проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково", Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: "Независим финансов одит по проект "Подобряване на образователната инфраструктура чрез реконструкция/ремонт, обновяване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност в училища и детски градини в град Хасково"
    Contractor: "ANED KONSULT" LTD
    Contract total funded value: 7 053.60
Procedure 7 Subject to due process: Избор на екип, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Надежда Иванова Иванова - Ръководител проект
    Contractor: Nadezhda
    Contract total funded value: 8 991.36
  • Differentiated position 2: Венцислава Методиева Антонова- Експерт "Мониторинг на проекта"
    Contractor: Vencislava
    Contract total funded value: 474.60
  • Differentiated position 3: Радослав Кирилов Ванчев- Финансов експерт
    Contractor: Radoslav
    Contract total funded value: 2 696.40
  • Differentiated position 4: Даяна Добрикова Георгиева- Координатор "Строителство" и "Доставки"
    Contractor: Dayana
    Contract total funded value: 9 000.00
  • Differentiated position 5: Лора Пенкова Чучулева- Експерт част "АС"-детски градини
    Contractor: Lora
    Contract total funded value: 6 050.00
  • Differentiated position 6: Красимир Иванов Герджиков - Експерт част "ВиК"
    Contractor: Krasimir
    Contract total funded value: 1 898.40
  • Differentiated position 7: Стилян Георгиев Парапанов- Експерт част "ОВиК"
    Contractor: Stilyan
    Contract total funded value: 2 847.60
  • Differentiated position 8: Даринка Енчева Колева- Експерт "ЗУТ"
    Contractor: Darinka
    Contract total funded value: 9 000.00
  • Differentiated position 9: Росица Павлова Тръндева - експерт "Еколог"
    Contractor: Rosica
    Contract total funded value: 5 500.00
  • Differentiated position 10: Валери Бисеров Милков - Експерт "ЕЛ"
    Contractor: Valeri
    Contract total funded value: 1 898.40
  • Differentiated position 11: Диана Иванова Митева- специалист "Публичност"
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 4 271.40
  • Differentiated position 12: Гергана Димитрова Камбурова- Технически сътрудник
    Contractor: Gergana
    Contract total funded value: 4 193.28
  • Differentiated position 13: Валентина Господинова Василева- Юридически консултант
    Contractor: Valentina
    Contract total funded value: 8 500.00
  • Differentiated position 14: Тони Георгиев Пасев- Експерт "АС" - училища
    Contractor: Toni
    Contract total funded value: 2 545.20
  • Differentiated position 15: Венета Тодорова Тенчева - Експерт "Благоустрояване и озеленяване"
    Contractor: Veneta
    Contract total funded value: 5 500.00
  • Differentiated position 16: Лена Димитрова Вангелова - Експерт "ВиК
    Contractor: Lena
    Contract total funded value: 550.00
  • Differentiated position 17: Елена Георгиева Петрова - Финансов експерт
    Contractor: Elena
    Contract total funded value: 450.00
  • Differentiated position 18: Евгени Димитров Консулов - Ръководител проект
    Contractor: Evgeni
    Contract total funded value: 10 795.68
  • Differentiated position 19: Диана Иванова Митева- специалист "Публичност"
    Contractor: Diana
    Contract total funded value: 393.00
  • Differentiated position 20: Евгени Димитров Консулов - Ръководител проект
    Contractor: Evgeni
    Contract total funded value: 787.00
  • Differentiated position 21: Надежда Иванова Иванова - Експерт "Мониторинг на проекта"
    Contractor: Nadezhda
    Contract total funded value: 726.00
  • Differentiated position 22: Валери Бисеров Милков - Експерт "ЕЛ"
    Contractor: Valeri
    Contract total funded value: 550.00
  • Differentiated position 23: Тони Георгиев Пасев- Експерт "АС" - училища
    Contractor: Toni
    Contract total funded value: 550.00
  • Differentiated position 24: Гергана Димитрова Камбурова- Технически сътрудник
    Contractor: Gergana
    Contract total funded value: 350.00
Procedure 8 Subject to due process: Избор на експерт ОВК по проекта, Estimated Amount: 5 100.00
  • Differentiated position 1: Избор на експерт ОВК по проекта
    Contractor: Stilyan
    Contract total funded value: 5 100.00
Procedure 9 Subject to due process: Увеличаване на предоставената електрическа мощност, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: ЕВН БЪЛГАРИЯ ЕЛЕКТРОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ЕАД
    Contractor: EVN BALGARIA ELEKTRORAZOREDELENIE EAD
    Contract total funded value: 9 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN