Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.069-0003-C01
Project Name Increasing the competitiveness, improving the capacity and the export potential of ET "Infoflex-Galin Naidenov" by acquiring highly specialized tangible fixed assets.
Beneficiary 114066778 INPHOFLEX-GALIN NAJDENOV
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 03.10.2022
Start Date 03.10.2022
End Date 10.07.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Червен бряг, гр.Червен бряг

Description

Brief description
ЕТ „Инфофлекс-Галин Найденов“е основана през 1992 г. и е със седалище и развива дейността си в гр. Червен бряг.Основната направление, в което се развива е издателската дейност, офсетов и дигитален печат и системи за визуална комуникация. Фирмата е с изграден имидж на европейско качество и креативен дизайн. За ефективност на производствения процес и качество на услугите е от съществено значение и нивото натехнологичния парк. Въпреки това ,част от работните процеси все още се извършват с по-старо поколение машини, което е предпоставка за забавяне на работния процес, занижено качество и липса на достатъчен производствен капацитет (по ниска производителност и по високи технологични разходи), който да удовлетворява пазарните обеми на търсене и възпрепятства бързото изпълнение на поръчки и привличане на нови клиенти. Тези негативни фактори ограничават възможностите за пазарно развитие и растеж на фирмата, което обуславя необходимостта от въвеждане на ново високотехнологично оборудване, предмет на настоящия проект. Планираните дейности по проекта са насочени към закупуване и въвеждане в работните процеси на
печатни машини и хардуерно оборудване за тяхното обслужване. Необходимостта от закупуването на този вид оборудване е с цел уваличаване на производственият капацитет. С новото оборудване ще се гарантирапо-успешното присъствие на националните пазари и възможност за стъпване на международните, чрез увеличаване обема на предлаганите улусги, оптимизиране на производствения процес, постигане на по-висока производителност и подобряване на качеството и асортимента на предлаганите услуги и на увеличване на производителността на труда. Цялостният ефект от изпълнението на проекта е разширяване на обхвата на дейност на предприятието.Като резултат от проекта ще се постигне по-кратки срокове за изпълнение на си с максимална ефективност на разходите, създаване на потенциал за експорт и повишаване на капацитета.
Activities
  • Activity: Дейности за подобряване на производствените процеси чрез доставка на високотехнологично оборудване: Недостатъчният капацитет за печатане и незадоволителното ниво на качеството налага закупуване на новите машини, както следва: Актив 1.5 от бюджета е предазначена за отпечатване на къси и средни тиражи на брошури, флаери, дипляни, плакати и книги, с възможност за печат върху голямо разнообразие от хартии. С допълнителните финишерни устрйства крайният продукт добива завършен вид още по време на печатния процес. Възможността за печат директно от файл с променливи данни дава богати възможности за персонализация и гъвкавост при работа, намалява времето за подготовка и практически отпада необходимостта от технологичен брак за настройки на машината Актив 1.3 от бюджета е високотехнологичен комбиниран седм цветен екосолвентен печатащ режещ плотер с максимална ширина на печат/рязане от 162 см и почти неограничена дължина. Той е предназначен за отпечатване на единични бройки или къси тиражи , с възможност за незабавно рязане по контур на стикери, PVC-фолиа за брандиране на автомобили и витрини, както и широкоформатен печат върху различни гъвкави медии. Със своята седемцветна система за печат принтерът предлага ярък и фотореалистичен печатс невероятно качество.Тъй като до сега тази услуга се изпълняваше от външни фирми, със закупуването на този принтер рязко ще се намали себестойността на крайния продукт и ще се съкрати времето за производство Актив 1.2 от бюджета е базиран на най-новата технология за печат с полимеризиращи се UV-мастила, отговарящи на най-високите екологични стандарти. Той е предназначен за директен печат върху различни плоскости и предмети. Голямото предимство на печата с UV-мастила, освен тяхната екологичност е, че те са изключително устйчиви на външни условия, избеляване и механични повреди.Този принтер предлага печат на предметите с височина до 23 см, което предполага голямо разнообразие от предмети и плоскости за печат.За разлика от до сега използваната технология, която включва печат върху PVC-фолио и каширане, при директният печат значително се съкращава времето и се подобрява качеството. А директният пълноцветен печат с възможност за персонализиране отваря неизползвана до сега пазарна ниша за привличане на нови клиенти Актив 1.4 от бюджета е висококачествен принтер за печат с фотографско качество вурху фотохартия с размери до 210х1000 мм. Той е базиран на пиезоелектрична мастилено-струйна технология с нисък рзход на консумативи и електроенергия. Той трябва да замени съществуващата фотохимична технология, която генерира химични изпарения и е много енергоемка Актив 1.1. от бюдежата е ново поколение принтер за директен печат върху различни видове текстил, като благодарение на двете глави с бяло мастило позволява да се печати директно и върху тъмен текстил.Това гарантира постоянно високо качество, производителност и надеждност, носещи рентабилност,висока производителност;ниски производствени разходи;възможност за навлизане на различни пазари Активи 1.6 и 1.7 от бюджета: За да бъдат внедрени и пуснати в екплоатация новите машини, които са напълно автоматизирани и с вградени софтуерни приложения обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който кандидатът към момента не разполага. Двата актива са необходими за обработка и съхранение на данните от софтуерните решения на всеки нов принтер, закупен по проекта. Те се отличават с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване.Сървърната и компютърната конфигурация осигуряват пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време предоставят ненадмината комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално внедряване на новото оборудване. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка и официално публикуване на тръжни документи - 1- 3 м. Оценка на оферти и сключване на договор за доставка - 4 - 6 м. Доставка на оборудване, инсталиране, пускане в екплоатация- 7 - 12 м., Contracted Amount: 216 905.83 , Reported Amount: 216 547.94
  • Activity: Дейност за ефективното и ефикасно използване на факторите на производство чрез внедряване на нови съвременни технологии/методи за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес: Чрез реализиране на настоящата дейност дружеството ще инвестира в прецизно и енергоефективно производствено оборудване. Предвидените за закупуване активи са насочени към оптимизиране на производствените процеси и намаляване използването на суровини чрез внедравяне на високотехнологични решения, намаляване на отпадъците и електропотребението и реализиране на устойчиви услуги. Всяка едно от предвидените инвестиции има пряко значение за подобряване на ресурсната ефективност и устойчиво развитие на компанията, както следва: - Новите машини са изключително прецизни и напълно автоматизирани, което гарантира повишаване на прецизността при извършване на операциите и оптимизирането на всички работни процеси. - Новото оборудване се характеризира с енергоспестяващи дизайн и технологии. Новите машини са с висок клас на енергийна ефективност.Повишената енергийна ефективност на предприятието ще има пряко положително въздействие върху опазването на околната среда. Ще намалее значително разходът на електроенергия за изработка на единица изделие. - Превид високото ниво на технически и функционални параметри механичните им копмоненти не трябва да се заменят редовно поради износване. От друга страна фактът, че са от последно поколение със значително подобрени характерситики, води до редуциране на разходите за подръжка и ремонт. - Машините, предвидени за закупуване в рамките на проекта, са съвременни и са произведени съгласно екологичните норми. Te изцяло отговарят на световните стандарти за качество и изисквания за безопастност и опазване на околната среда. - Модерното и високотехнологично оборудване създава предпоставки за редуциране на отпадъците с 20%.С внедряването на новите машини ще се намали в процентно съотношение броя дефектни изделия, което ще доведе до по-нисък процент на унищожавани такива, което ще въздейства благоприятно на околната среда и отделяните вредни емисии. - Предвидените по проекта машини не изхвърлят в атмосферата никакъв прах и други вредни чистици. Те се задживат електронно и са напълно автоматизирани. При всички машини, които ще бъдет внедрени няма наднормени шум, вибрации и полета с лъчения. - С внедряване на новото оборудване ще се постигне намаляването на технологичния брак, което ще доведе до редуциране на използваните суровини и материали за единица услуга. - Благодарение на вградените софтуери в машините и предвиденото за тяхното управление хардуерно оборудване се осигурява решение от начало до край на работният процес и неговото проследяване. Автоматизирането на процеса води до оптимизация на човешки ресурс, време и производствени разходи. С оглед функционалните й опции ще се редуцира употребата на материали и консумативи, тъй като няма да се налага поради допуснати грешки при изпълнение на поръчката, да се принтират повторно заявените изделия. - Възможността за печат директно от файл с променливи данни намалява времето за подготовка и практически отпада необходимостта от технологичен брак за настройки на машините. Тази технологията заменя използваните до сега сублимационни и трансферни технологии, използващи трансферни носители, които генерират технологичен отпадък и термопреси, които са много енергоемки. Използваните мастилата са сертифицирани по GREENGUARD Gold за безопасни графични приложения на закрито и отговарят на всички екологични стандарти. Ще се осъществи замяна на съществуващата фотохимична технология, която генерира химични изпарения и е много енергоемка. - Открива се перспектива за по-голяма гъвкавост при употребата на материалите в работния процес и се намалява времето, необходимо за пренастройка на машините за изработването на различни изделия. Оттук следва и оптимизация на използваните материали. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка и официално публикуване на тръжни документи -месец 1-месец 3 Оценка на оферти и сключване на договор за доставка Месец 4 - Месец 6 Доставка на оборудване, инсталиране, пускане в екплоатация- Месец 7 - Месец 12 , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност за информиране и публичност : Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискваниятаописани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: - Изработване на табела с информация за проекта - Стикери за предвиденото по проекта оборудване Всеки документ, обвързан с изпълнението на проекта, ще бъде изготвен в съответствие с изискванията за мерките за публичност и комуникация. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез чрез Стратегията за Водено от общностите местно развитие /ВОМР/ по Оперативна програма „Иновации и конкурентноспособност“2014-2020/ОПИК/, номер и наименование на проекта. Дейността се предвижда да стартира от 1 проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвянето на тръжни процедури за доставка на предвиденото оборудване съгласно предвидените указания за информация и публичност. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия проект като при стартиране или финализиране на отделни дейности ще бъдат изработвани и предвидените визуализационни материали. Стъпките за реализация на дейността: Подготовка на запитванията относно изработка на визуализационни материали -месец 1 Събиране на две оферти, избор на изпълнител и сключване на договор за доставка-Месец 2 Доставка на визуализационните материали- Месец 3 , Contracted Amount: 150.00 , Reported Amount: 144.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ODESSOS COLOR LTD, Contracted Amount*: 6 300.00 , Reported Amount**: 7 000.00
  • Contractor: BGS LTD., Contracted Amount*: 9 180.00 , Reported Amount**: 10 200.00
  • Contractor: Konica Minolta Business Solutions Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 53 228.11 , Reported Amount**: 59 142.34
  • Contractor: Totem GROUP Ltd, Contracted Amount*: 126 185.04 , Reported Amount**: 140 205.60
  • Contractor: Ideal Print, Contracted Amount*: 129.60 , Reported Amount**: 144.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 216 691.94 BGN
Grant 195 022.75 BGN
Self amount 21 669.19 BGN
Total actual amounts paid 195 022.75 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудване в следните обособени позиции: Обособена позиция 1:Плоскопечатен принтер за UV печат- 1бр Обособена позиция 2: Комбиниран принтер за печат и рязане на контур- 1 бр Обособена позиция 3: Принетер за директен печат върху текстил- 1 бр. , Estimated Amount: 140 205.60
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудване : Обособена позиция 1:Плоскопечатен принтер за UV печат- 1бр
    Contractor: Totem GROUP Ltd
    Contract total funded value: 126 185.04
  • Differentiated position 2: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудване:Обособена позиция 2: Комбиниран принтер за печат и рязане на контур- 1 бр
    Contractor: Totem GROUP Ltd
    Contract total funded value: 126 185.04
  • Differentiated position 3: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудване: Обособена позиция 3: Принетер за директен печат върху текстил- 1 бр.
    Contractor: Totem GROUP Ltd
    Contract total funded value: 126 185.04
Procedure 2 Subject to due process: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Производствена дигитална пълноцветна печатна система- 1 бр., Estimated Amount: 59 142.34
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Производствена дигитална пълноцветна печатна система- 1 бр.
    Contractor: Konica Minolta Business Solutions Bulgaria EOOD
    Contract total funded value: 53 228.11
Procedure 3 Subject to due process: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: Обособена позиция 1: Компютърна конфигурация- 1 бр. Обособена позиция 2: Сървърна конфигурация- 1 бр , Estimated Amount: 10 557.89
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: Обособена позиция 1: Компютърна конфигурация- 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на: Обособена позиция 2: Сървърна конфигурация- 1 бр
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 1: Компютърна конфигурация- 1 бр.
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 9 180.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 2: Сървърна конфигурация- 1 бр.
    Contractor: BGS LTD.
    Contract total funded value: 9 180.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставката и въвеждането в експлоатация на Фото принтер- 1 бр., Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Фото принтер- 1 бр
    Contractor: ODESSOS COLOR LTD
    Contract total funded value: 6 300.00
Procedure 5 Subject to due process: Изработка на табела и стикери, Estimated Amount: 150.00
  • Differentiated position 1: Изработка на табела и стикери
    Contractor: Ideal Print
    Contract total funded value: 129.60

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN