Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0044-C01
Project Name Support for deinstitutionalization of childcare through the creation of new social services - Center for Public Support and Day Care Center for Children with Disabilities
Beneficiary 000776491 Municipality of Samokov
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 12.01.2018
Start Date 12.01.2018
End Date 07.12.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Окръг, Самоков, гр.Самоков

Description

Brief description
Изпълнението на проекта дава възможност за изграждане на две нови социални услуги, в които ще се предоставя качествена грижа, съобразена с индивидуалните потребности на всеки един потребител. Реализацията на проекта ще осигури подходяща и ефективна инфраструктура, при която ще се предоставят съпътстващи услуги в общността, които ще заменят институционалния модел на грижа за деца.  С изпълнението на проекта ще се гарантира осигуряване на качествена грижа за децата и младежите, както и на децата с увреждания, като се създаде социални и интегрирани здравно-социални услуги.
Activities
  • Activity: Строителство, ремонт, реконструкция, преустройство, обновяване на сграден фонд за изграждане на Център за обществена подкрепа за деца и семейства: Изпълнението на СМР касае преустройство на съществуваща административна сграда, използвана в миналото като помощно училище "Никола Драмалиев", в Център за обществена подкрепа. Сградата е едноетажна, със застроена площ 550,00 кв. м. След обособяване на имот към нея /УПИ VIII, кв.180 а с площ 2227,00 кв.м./ ще се постигне Плътност на застрояване 25,00%, плътност на озеленяване 49,00% и коефициент на интензивност 0,25. Съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хората с увреждания е проектирана рампа за достъп на хора в неравностойно положение и майки с колички към основния вход на сградата от запад. Сградата не разполага с използваем сутерен. Ще се обособят: коридор, кабинет за персонал, два броя стаи за групова работа, кабинет на психолог, кабинет за индивидуална работа,кабинет социален работник, кабинет логопед, две помещения за спешно настаняване с бани, кухня, трапезария, три санитарни възела. Сградата, която ще се преустрои е строена през 1932 година, конструкцията е масивна с греди и тухлена зидария. Покривът е проектиран скатен, дървен. Фасадните стени са изпълнени с бяла пръскана мазилка и каменна облицовка на цокъла, като се предвижда да бъдат топлоизолирани. Прозорците ще бъдат подменени с PVC дограма. Ще се изгради нова отоплителна система на газ. За изпълнението на дейността община Самоков ще финансира 8323,08 лв. за СМР на обект за изграждане на Център за обществена подкрепа за деца и семейства. В бюджетен ред 4.1 са включени разходи за строителство в размер на 267422.55 лв. И вкючено съфинансиране в размер на 8 323,08 лв, Contracted Amount: 275 745.63 , Reported Amount: 329 406.29
  • Activity: Преустройство и ремонт на материалната база на Център за социална рехабилитация и интеграция и създаване на Дневен център за деца с увреждания.: Изпълнението на проекта касае преустройство и реорганизация на северното крило на Центъра за социална рехабилитация и интеграция в Дневен център за деца с увреждания. Преустройството ще се състои в преоборудване и обзавеждане на съществуващи помещения и обособяване на санитарен възел с достъп на хора с увреждания, както следва: трапезария, кабинет на персонала, стая за групова работа, спално помещение. При обособяване на новия санитарен възел ще се използват леки преградни стени.Конструкцията на сградата е масивна с тухлена зидария. Покривът е скатен, дървен, покрит с керамични керемиди, което не налага ремонт. В бюджетен ред 4.1 са включени разходи за строителство в размер на 24 828,36 лв. , Contracted Amount: 24 828.36 , Reported Amount: 29 866.28
  • Activity: Обзавеждане и оборудване на новосъздадените социални услуги.: За да може да се ползват пълноценно новите социални услуги ще се се закупи цялостно обзавеждане и оборудване, с което ще гарантира предоставянето на качествени социални услуги. Необходимото обзавеждане и оборудване ще отговаря на всички изисквания и ще бъде съгласувано с МТСП, като ще допринесе за спокойната и приятна атмосфера за работа. Основната цел на описаното оборудване от една страна е осигуряване на нормална работна среда на персонала, а от друга постигане на уют и достъпност при посещение на лица от целевата група. , Contracted Amount: 32 973.00 , Reported Amount: 35 867.31
  • Activity: Информация и комуникация: Широко популяризиране на обществото за стартиране и реализиране на Проекта, както и финансовия принос на Европейския Социален Фонд и Европейския съюз. Промяна на обществените нагласи към целевите групи по проекта. При изпълнение на дейността ще се спазват изискванията описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. , Contracted Amount: 2 833.33 , Reported Amount: 3 387.84
  • Activity: Организация и управление на проекта: В рамките на настоящия проект се предвижда сформирането на екип за управление, състоящ се от специалисти, които да обезпечат координираното, коректно и точно изпълнение на планираните дейности, съобразно спецификата на проекта. Екипът за управление на проекта ще включва: - Ръководител на проекта; - Счетоводител - Координатор. Екипът на проекта е съставен от специалисти с професионална квалификация, опит и образование, които ще разпределят отговорностите си за изпълнение на дейностите, така че да се гарантира максимална ефективност на разходваните време и ресурси. Възнагражденията на екипа ще бъдат отчитани съгласно Националната методология за определяне на размера на сумите във връзка с чл.8, ал. 2 от ПМС 189 от 28 юли 2016 година. , Contracted Amount: 6 922.43 , Reported Amount: 6 710.40
  • Activity: Упражняване на авторски надзор, технически и работни проекти: Съгласно ЗУТ дейността ще бъде възложена на екипа, изготвил работния проект., Contracted Amount: 11 666.66 , Reported Amount: 833.33
  • Activity: Упражняване на строителен надзор и въвеждане в експлоатация, издадени 2 разрешения за ползване: Избор на изпълнител за строителен надзор по ЗОП, Contracted Amount: 5 258.09 , Reported Amount: 1 009.72
  • Activity: Разходи за обследване и енергийна ефективност: Тук ще се отразят разходите за обследване и енергийна ефективност, Contracted Amount: 1 139.57 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: R M Project Ltd, Contracted Amount*: 13 000.93 , Reported Amount**: 11 266.66
  • Contractor: Ivanka, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY , Contracted Amount*: 19 070.24 , Reported Amount**: 19 070.24
  • Contractor: Siti vision, Contracted Amount*: 1 419.84 , Reported Amount**: 1 419.84
  • Contractor: KL BILD LTD, Contracted Amount*: 29 416.69 , Reported Amount**: 29 386.28
  • Contractor: Krum Domishliarov, Contracted Amount*: 1 968.00 , Reported Amount**: 1 968.00
  • Contractor: Ralitsa, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PROFI TRADE LTD, Contracted Amount*: 16 797.07 , Reported Amount**: 16 797.07
  • Contractor: Popov Kontrol, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 480.00
  • Contractor: PARSEC GRUP LTD, Contracted Amount*: 319 044.47 , Reported Amount**: 318 972.96
  • Contractor: Borislav, Contracted Amount*: 2 300.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Samokov gaz 05 , Contracted Amount*: 1 560.00 , Reported Amount**: 1 009.72
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 194.00 , Reached amount: 184.00

Financial Information

Total Project cost 382 818.54 BGN
Grant 382 818.54 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 382 818.54 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 839.85 0.00 839.85 "Профи Трейд" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 4 767.56 0.00 4 767.56 "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Авторски надзор, Estimated Amount: 833.33
  • Differentiated position 1: Авторски надзор
    Contractor: R M Project Ltd
    Contract total funded value: 833.33
  • Differentiated position 2: Проектиране
    Contractor: R M Project Ltd
    Contract total funded value: 12 167.60
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на обзавеждане и оборудване, Estimated Amount: 32 973.00
  • Differentiated position 1: "Смарт Бизнес Къмпани" ЕООД
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 19 070.24
  • Differentiated position 2: "Профи Трейд" ЕООД
    Contractor: PROFI TRADE LTD
    Contract total funded value: 16 797.07
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител на ОСИП и строителен надзор, Estimated Amount: 5 258.09
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител на СМР , Estimated Amount: 24 828.36
  • Differentiated position 1: Преустройство на част от сграда ЦСРИ в дневен център за деца с увреждания
    Contractor: KL BILD LTD
    Contract total funded value: 29 416.69
Procedure 5 Subject to due process: Избор на изпълнител на СМР по 2 обособени позиции, Estimated Amount: 300 573.99
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Преустройство и смяна на предназначение на съществуваща администативна сграда в Център за обществена подкрепа"
    Contractor: PARSEC GRUP LTD
    Contract total funded value: 319 044.47
Procedure 6 Subject to due process: Изготвяне на технически работни проекти, Estimated Amount: 12 167.60
Procedure 7 Subject to due process: Изработване на КСС на изработените технически работни проекти, Estimated Amount: 400.00
Procedure 8 Subject to due process: Информация и визуализация, Estimated Amount: 1 980.00
  • Differentiated position 1: ЕТ "Крум Домишляров"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: Информация и визуализация, Estimated Amount: 2 833.33
  • Differentiated position 1: "Сити Вижън" ООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 10 Subject to due process: Определяне членове на екип за управление на проекта., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Определяне членове на екип за управление на проекта.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: Проектиране на сградна газова инсталация, Estimated Amount: 1 560.00
  • Differentiated position 1: Проектиране на сградна газова инсталация
    Contractor: Samokov gaz 05
    Contract total funded value: 1 560.00
Procedure 12 Subject to due process: Разходи за обследване и енергийна ефективност, Estimated Amount: 1 139.57

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN