Identification

UMIS Number BG05M2OP001-4.001-0006-C04
Project Name Improvement and ongoing maintenance of facilities and equipment management structures OP SESG, etc .
Beneficiary 177224179 Science and Education for Smart Growth Operational Programme Executive Agency
Funding ESF ==> Science and Education for Smart Growth
Date of the Contract/Order 25.03.2016
Start Date 25.03.2016
End Date 14.01.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Чрез осигуряване на добро материално-техническо оборудване ще се постигне оптимизиране на работната и околна среда и ще бъде осигурена съвременна материално-техническа база на служителите от ИА ОП НОИР, които изпълняват функции по управление и изпълнение на ОП НОИР.
Activities
  • Activity: Доставки на техника : През 2014 г. за нуждите на ИА ОП НОИР са закупени 82 работни станции и 82 монитора, с оглед краткия период на амортизация на тази техника /2 години/, както и на факта, че по-голяма част от процесите по договаряне ще се извършват в информационната система ИСУН 2020, се предвижда поетапно да се осъвременява техниката на която работят служителите на УО. Необходимостта от закупуване на нова техника се обосновава и от факта, че ползваната до момента техника е морално остаряла и с оглед постигане на бързина и по-добри резултати, следва да бъде обновена. Освен това, закупуване на нова техника и е необходимо за новопостъпващите служители на дирекцията, предвид приетото увеличение на щата на ИА ОП НОИР.Ежедневната работа на служителите с видеодисплеи, налага осигуряване на висококачествени монитори, а при необходимост, предвид това, че документацията вече ще се разглежда основно в ИСУН, и набавяне на допълнителни монитори за работа на служителите в дирекцията, занимаващи се с верификация и осъществяване на последващ контрол., Contracted Amount: 521 200.00 , Reported Amount: 51 941.77
  • Activity: Доставка на обзавеждане и оборудване: Оборудване на стаи на ИА ОП НОИР, които се използват в момента от служителите на УО, но са с „морално остаряло“ обзавеждане. Както и за нови такива, след увеличението на щата на дирекцията са предвидени средства за оборудване на 27 стаи с всички необходими неща – работни бюра, заключващи се индивидуални шкафчета, големи шкафове за офис помещения, секции, етажерки, метални каси /при необходимост/, климатици, офис столове, оборудване за конферентна зала "Брюксел", закупуване на огнеупорни и влагоустойчиви шкафове и стелажи и за архивния комплекс на УО, закупуване на оборудване за стаята за отдих на ИА ОП НОИР и др., Contracted Amount: 216 000.00 , Reported Amount: 3 819.31
  • Activity: Обследване на помещенията на архивния комплекс на УО : Съгласно получени препоръки при осъществена проверка на състоянието на архивния комплекс е установено, че последния не отговаря на нормативите и стандартите за архивни помещения, поради което е необходимо да се установи годността и степента на архива, с цел предприемане на действия по привеждането му във вид, съгласно изискванията. , Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 23 016.00
  • Activity: Текущ ремонт на нови и съществуващи работни помещения на УО на ОП НОИР: Предвижда се да бъде направен ремонт на всички стаи и общи помещения, които се ползват от служителите на ИА. Предвид увеличението на числеността на служителите са предвидени и средства за ремонт на нови помещения в сградата. Ще бъде направен освежителен ремонт на работните помещения и общите части. Предвидени са средства и за възникнали аварийни ремонти и такива, които изискват незабавно отстраняване с оглед поддържане и нормалното функциониране на работния процес. , Contracted Amount: 166 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на автомобили : Във връзка с дейностите по техническа и финансова верификация на изпълнението от бенефициентите по грантови схеми, служителите на ИА ОП НОИР извършват месечно 100 командировки в страната. Предвид честотата и необходимостта проверките да бъдат извършени от двама експерта, целесъобразно е да бъдат закупени леки автомобили, с които да се обезпечи качественото и ефективно изпълнение на задълженията им, съгласно ОП НОИР и действащата нормативна уредба. В тази връзка е предвидено закупуване на 3 автомобила и 1 микробус , Contracted Amount: 175 000.00 , Reported Amount: 43 491.41
  • Activity: Доставка на канцеларски материали, тонер, хартия и други материали и консумативи: При осъществяване на функциите на ИА ОП НОИР, в качеството ѝ на УО на ОП НОИР, е необходимо да се обезпечи работата на служителите на дирекцията с материали и консумативи като тонер, копирна хартия, канцеларски материали и др. , Contracted Amount: 45 000.00 , Reported Amount: 11 336.82
  • Activity: Режийни разноски на офисите на УО, СОТ, почистване и други: В страната има офиси на УО, които се помещават в сгради, които са държавна, общинска или частна собственост. Предвидени са средства за обезпечаване на разходите за вода, ток, и др. режийни разноски, които са необходими за изпълнение на функциите на служителите по управление и изпълнение на ОП НОИР., Contracted Amount: 29 353.19 , Reported Amount: 70 156.49
  • Activity: Електронни подписи и мобилни услуги: Предвидени са средства за издаване и поддържане на квалифицирани електронни подписи на служителите на ИА ОП НОИР, на които са необходими такива, с цел бързо и качествено извършване на верификацията и законосъобразно съхранение на електронната документация, както и мобилни услуги за улесняване на работата извън офиса и в случай на командировка в страната. , Contracted Amount: 52 500.00 , Reported Amount: 36 214.94
  • Activity: Закупуване на телефонни апарати на служители от УО с представителни и ръководни функции : С оглед на представителните функции на част от служителите на дирекцията, са предвидени средства за закупуване на телефонни апарати., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 9 554.81
  • Activity: Осигуряване на възможности за спорт за служителите на УО : Съгласно „Национална стратегия за развитие на физическото възпитание и спорта в Република България 2012 – 2022“, Заниманията с физически упражнения, спорт и туризъм в свободното време са приоритетно направление от държавната политика за повишаване на физическата годност на хората, снемане на психическото напрежение и утвърждаване на здравословен начин на живот. За насърчаване и повишаване ефективността на тази дейност ръководителите на учреждения следва да създават подходящи условия за спортуване и активен отдих на работниците и служителите. Хората с висока физическа активност са по-бодри, с по-добро самочувствие и страдат по-рядко от депресивни състояния. Една от основните причини за социално значимите заболявания е намалената физическа активност на съвременния човек. Положителни ефекти на системната физическа активност върху човешкото тяло: Заниманията със спорт повишават с 30% производителността на труда; Πoвишaвa се eфeктивносттa и paбoтоспособността нa cлyжитeлитe; Намаляване броя на болничните листове; Πoвишaвaсе нивoтo нa издpъжливост, устoйчивост към cтрес и oбщaтa активност нa cлyжитeлитe; Πoдoбpявa се процесът нa взeмaнe нa решeния; Haмaлявa се броя нa извъpшeнитe грешки; Πoдoбpявa се oтнoшeниeтo нa cлyжитeлитe към cлyжeбнитe cи зaдължeниe; Πoдoбpявa се психологическият климат в колектива, което драстично нaмaлявa броя нa конфликтите; Спомага за повишаване на паметта и мисловната дейност, което има отношение към превенцията на заболявания като алцхаймер; Подобряват се възприятията, мисленето, паметта и вниманието; Подобрява се умствената работоспособност, самочувствието и настроението. Също така физическата активност е много важен фактор в борбата с болките в гърба и заболяванията на гръбначния стълб, които са сериозен проблем при хората с ниска двигателна активност, които работят на бюро; Умерената физическа активност може да намали риска от рак на дебелото черво с до 50%, а този от рак на гърдата с до 30%. С цел мотивация на служителите да спортуват в свободното си време е предвидена възможност месечно да им се възстановява сума, изразходвана за участие в спортни занимания. , Contracted Amount: 59 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Инсталиране, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти необходими за дейността на Управляващия орган: Да се усвоят и прилагат модерни и иновативни системи на управление, мониторинг, контрол и оценка на ОП НОИР. Инвестирането в такива активи, които придобиват все по-голямо значение в съвременното общество, основано на знанието, ще допринесе за повишаване на качеството на програмирането и изпълнението на схемите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. , Contracted Amount: 27 400.00 , Reported Amount: 30 546.00
  • Activity: Абонаментна поддръжка на архивираща програма: В тази поддейност са заложени средства за абонаментна поддръжка на ползваната в ИА ОП НОИР архивираща програма. Необходимостта от ползването на такава и поддръжката ѝ е породена от ангажиментите на Управляващия орган по управление и контрол да разработи процедури, с които да се осигури нужната одитна следа и система за архивиране, съгласно Регламент 1303 (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Абонаментна поддръжка на уеб сайт: ИА ОП НОИР има разработен и функциониращ уеб сайт http://sf.mon.bg/, като с настоящата бюджетна линия се предвижда финансиране само на поддръжката му. Необходимостта от създаването и поддръжката на уеб сайт е във връзка с ангажиментите на Управляващия орган за създаване и поддръжка на уебсайта на оперативната програма, който е достъпен през портала на единния уебсайт, съгласно Регламент 1303 (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година. , Contracted Amount: 15 000.00 , Reported Amount: 9 180.00
  • Activity: Средства за пощенски и куриерски услуги за нуждите на УО: При осъществяване на функциите на ИА ОПНОИР, произтичащи от Устройствения правилник на агенцията, се извършват разходи за пощенски и куриерски услуги, за които е предвидено финансиране в рамките на тази поддейност.   , Contracted Amount: 21 500.00 , Reported Amount: 4 221.47

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Regional Inspectorate of Education - Burgas, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 488.59
  • Contractor: Valentino Service , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 720.00
  • Contractor: ATLASCOM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 988.00
  • Contractor: M SOFT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 864.00
  • Contractor: SSE - signaling security equipment, Contracted Amount*: 921.60 , Reported Amount**: 998.40
  • Contractor: BULSYST, Contracted Amount*: 17 535.00 , Reported Amount**: 22 146.00
  • Contractor: Bulsystems BG Ltd., Contracted Amount*: 1 104.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VASKO - PETKO DAVIDOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 102.00
  • Contractor: Sonar , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 346.00
  • Contractor: ENORMA BG, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 873.36
  • Contractor: GIBKO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 582.05
  • Contractor: "OTO-33 PANAYOTOV and; CO", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 175.00
  • Contractor: Euratec Auto, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 319.09
  • Contractor: Information Services, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 799.20
  • Contractor: Profesional School of Architecture and Woodworking "Hristo Botev" - Plovdiv, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 202.63
  • Contractor: Technopolis, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 049.77
  • Contractor: Office Supplies Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 298.80
  • Contractor: inteza com, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 308.32
  • Contractor: officeExpress, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 335.99
  • Contractor: OLYMP Safety Equipment Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 264.00
  • Contractor: Center for Support and Personal Development - Center for Personal and Creative Development of the Children of Blagoevgrad, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 870.66
  • Contractor: COPYLINK, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 269.70
  • Contractor: Orenda-Miroslava Velkova, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 97.00
  • Contractor: Allianz Bulgaria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 853.62
  • Contractor: SKY COMPANY , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 138.05
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 129 000.00 , Reported Amount**: 44 970.55
  • Contractor: FUSE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 36.00
  • Contractor: LUKOIL BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 857.29
  • Contractor: OBLASTNA ADMINISTRATSIYA - LOVECH, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 4 194.97
  • Contractor: STOYKO AND VASILEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 140.00
  • Contractor: Maryana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CEPSE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 42 069.99
  • Contractor: Stanica, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 496.80
  • Contractor: VIDELO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 141.60
  • Contractor: Education and Science Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 43.20
  • Contractor: EMS BULPOST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 221.47
  • Contractor: AutoBohemia Ltd., Contracted Amount*: 35 972.00 , Reported Amount**: 35 972.00
  • Contractor: ROEL-98 Ltd., Contracted Amount*: 3 143.16 , Reported Amount**: 3 143.16
  • Contractor: PRIME DISTRIBUTION , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 306.40
  • Contractor: I and G Insurance Brokers, Contracted Amount*: 1 818.49 , Reported Amount**: 1 818.49
  • Contractor: MARIETA - DOBRINKA BOGDANOVA , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 165.90
  • Contractor: SP VISION, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 9 180.00
  • Contractor: ARHIV SERVIZ EOOD, Contracted Amount*: 23 016.00 , Reported Amount**: 23 016.00
  • Contractor: Teko, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.00
  • Contractor: Nikolina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DWER , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 536.00
  • Contractor: Lyubka, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KONTRAX Ltd, Contracted Amount*: 288 036.00 , Reported Amount**: 47 904.00
  • Contractor: VIZICOMP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 240.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Share of the costs verified by the MA versus the costs reported by beneficiaries, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 89.00 , Reached amount: 89.00
Indicator 2 Дял (в %) на сертифицираните разходи, спрямо верифицираните от УО, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 97.00 , Reached amount: 96.10

Financial Information

Total Project cost 1 384 353.19 BGN
Grant 1 384 353.19 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 292 219.17 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж”., Estimated Amount: 80 000.00
  • Differentiated position 1: “Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж”.
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 96 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Доразвитие на Интернет страницата на ГД СФМОП (sf.mon.bg) , чрез обновяване на софтуерната архитектура и дизайн, пренос на съществуваща информация и регулярно подновяване на същата, софтуерна и техническа поддръжка, както и други дейности свързани с подновяване възможностите за работа на посочената Интернет страница., Estimated Amount: 4 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и решения за видеонаблюдение и сигурност за нуждите на МОН и и изпълняваните от него политики и проекти., Estimated Amount: 288 036.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 "Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз"
    Contractor: KONTRAX Ltd
    Contract total funded value: 288 036.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на оператор по обособени позиции за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществено далокосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност” (по две обособени позиции), Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност”
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 33 000.00
  • Differentiated position 2: „Избор на оператор за предоставяне на data услуги – мобилен интернет”
    Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
    Contract total funded value: 33 000.00
Procedure 5 Subject to due process: Обследване на помещенията на архивния комплекс на УО , Estimated Amount: 24 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на ОП НОИР, Estimated Amount: 35 000.00
Procedure 7 Subject to due process: Предоставяне на следните услуги: 1. Издаване и доставка на удостоверения за електронни подписи (УЕП) StampIT DocPro; 2. Управления на УЕП - подновяване, спиране, възобновяване, прекратяване., Estimated Amount: 6 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN