Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0051-C07
Project Name Caring for children and their families
Beneficiary 000818022 Stara Zagora Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 30.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 20.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Стара Загора

Description

Brief description
Чрез настоящия проект ще се подкрепи дейността на създадения по Проекта за социално включване (финансиран със Заем 7612BG от Международната банка за възстановяване и развитие в периода 2008 – 2015 г.) Общностен център и ще се осигури устойчивост на предоставяните интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Основните цели на проекта са:
1. Превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата, чрез инвестиране в ранното детско развитие и утвърждаване на модел на предлагане на пакет от интегрирани социални услуги за децата от целевите групи и техните семейства. 
2. Подобряване на готовността на децата за включване в образователната система и подкрепа на уязвимите групи родители за формиране на родителски умения.
Дейности на проектното предложение:
Дейност 1. Организация и управление на проекта.
Дейност 2. Информиране и публичност на проекта.
Дeйност 3. Управление и издръжка на Център за ранно детско развитие
Дeйност 4. Ранна интервенция на уврежданията.
Дейност 5. Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания.
Дейност 6. Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина.
Дейност 7. Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията
Дейност 8. Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище.
Activities
  • Activity: „Организация и управление на Проекта“ : Дейността има за цел създаване на организация за ефективно управление и успешно реализиране на Проекта. Ще бъде сформиран екип, състоящ се от Ръководител-1 бр., Координатор - 1 бр., Счетоводител - 1 бр., Юрист - 1 бр. и Технически сътрудник – 2 бр., които ще отговарят за постигане целите на проекта, за документалното му оформяне, изготвянето на междинни и окончателни технически и финансови отчети и др. Дейността на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, цялостната организация за изпълнение на заложените дейности и тяхното законосъобразно и целесъобразно изпълнение. Ще се разпределят основните задачи и отговорности между членовете на екипа, ще се разработи система за вътрешен мониторинг и процедура за подбор на персонала. Ще бъде изготвена тръжна документация и обявени процедури по ЗОП. Всички документи при изпълнението на проекта ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Документите ще се съхраняват в определени за целта шкафове, визуализирани съгл. изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При нужда ще бъдат внасяни искания за междинни плащания, придружени с междинни технически доклади и финансови отчети. При констатиране на пропуски или проблеми ще се предприемат необходимите действия за отстраняването им. Дейността ще бъда осъществена от бенефициента и ще продължи през цялото време на реализация на проекта .Основните етапи на реализиране на проекта следват хронологически изпълнението на проекта и включват: І-ви Етап – подготовка за стартиране на проектните дейности. На този етап ще бъде сформиран екипът за управление и изпълнение на проекта, ще бъдат разпределени задачите и отговорностите на неговите членове и ще бъдат разписани в заповедите/договорите на всеки член. Първият етап включва изграждането на система за вътрешен мониторинг и подготовка за изпълнението на основните дейности по проекта, чрез изготвянето на документация и възлагане на обществени поръчки. На този етап ще бъде изготвено искане за авансово плащане. II-ри Етап – Изпълнение на основните дейности. През този етап ще бъдат реализирани дейностите по наемане на персонал за функционирането на Центъра за ранно детско развитие, както и дейностите по информиране и публичност. Този етап включва и цялостно управление на проекта, мониторинг, финансово управление и контрол на паричните потоци, подготвянето на исканията за междинно плащане, междинните финансови отчети и технически доклади. , Contracted Amount: 148 732.99 , Reported Amount: 143 494.79
  • Activity: „Информиране и публичност“: Целта на дейността е да се запознае обществеността на местно и регионално равнище с оперативната програма по която се реализира проекта, конкретните дейности включени в него и плануваните и постигнатите резултати, както и популяризиране на услугите в Центъра за ранно детско развитие.Предвижда се комплекс от мерки за популяризиране дейностите и целите на настоящия проект. Дейността е планирана, съобразно изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. За популяризиране на проектната инициатива, дейностите, начините за участие в проекта и социалния ефект от неговото осъществяване ще бъде организирана и проведена информационна кампания.Община Стара Загора ще публикува текущо информация за напредъка по проекта на своята Интернет страница. Периодично ще бъде публикувана и информации в местните печатни и електронни медии за изпълнението на проекта и постиганите резултати. Ще се проведе Ден на отворени врати за представители на общността. Специално внимание ще се обърне на работата със здравните институции – РЗИ, Родилните отделения на болниците в Стара Загора и на неправителствените организации, които работят с целевата група. Чрез РЗИ и БЛС информация за Центъра за ранна интервенция на уврежданията ще достигне и до общопрактикуващите лекари и педиатрите. Ще се проведат родителски срещи в детските заведения по въпросите на интеграцията и толерантността. Издаваните печатни, информационни материали ще са достъпни и за семействата, които не са целева група по проекта. , Contracted Amount: 4 974.00 , Reported Amount: 3 964.00
  • Activity: Управление и издръжка на Център за ранно детско развитие: Дейността цели наемане на персонал за управление и обезпечаване на издръжката на Центъра, както и организиране работата на специалистите, предоставящи услугите в различните направления.. Кандидатът ще разработи Процедура за подбор на персонал - ръководител, домакин, шофьор и хигиенист за управление на Центъра за ранно детско развитие. Процедурата ще включва критериите за подбор и неговите етапи по категории. Ще бъдат публикувани обяви на сайта на Община Стара Загора. Назначеният ръководител, заедно с екипа за управление на проекта ще разработи правила и документация за работата на центъра. Същият ще има ангажимент по изготвяне на графици за работа на специалистите, ежедневната организация на работата в центъра, организирането и провеждане на срещи с институции и други заинтересовани страни. Ще отговаря за цялостното водене на документацията. Ще следи за правилната разходване на материалите и консумативите. Останалият персонал ще подпомага дейностите на ръководителя на центъра и останалите специалисти. В тази дейност са предвидени всички режийни разходи, необходими за функционирането на центъра, за които ще бъдат проведени съответните процедури по ЗОП. Предвидено е закупуване на 10 бр. климатици. Отоплението на Центъра е с локално парно на природен газ. Центърът е с РЗП 349 м². Състои се от следните помещения: Манипулационна, Здравен кабинет, Кабинет логопед/психолог и Зала за индивидуална работа, които са със западно изложение; Методичен кабинет и Зала за ЛФК/рехабилитация с източно изложение; Зала за групова работа с площ 58.46 м²; Фоайе и коридор, използвани за чакалня с обща площ – 70.11 м². Предвижда се в Залата за групова работа и фоайето с коридора да бъдат монтирани по 2 бр. климатици, а в останалите помещения по 1 бр. Климатиците ще се използват за охлаждане и като резервен вариант за отопление при възникнали аварии или други обстоятелства., Contracted Amount: 462 565.62 , Reported Amount: 1 258 100.57
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията: Целта на дейността е предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждането им. Услугата включва пряка работа с децата с увреждания и техните семейства, включително рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом. Дейностите в рамките на тази услуга се осъществяват в Център за ранна интервенция, родилните отделения на УМБАЛ „Проф. Д-р Стоян Киркович – Стара Загора” АД, МБАЛ „Тракия” - Стара Загора и МБАЛ „НиаМед” ООД – Стара Загора и чрез мобилна работа. Чрез въвеждането на стационарни и мобилни форми за ранна интервенция на уврежданията се предлагат двигателна, логопедична, психологична и социална рехабилитация. Ще се работи се по индивидуални социални програми с оглед нивото на увреждания, умения и потребности на всяко лице, ще се извърши консултиране за изработване на домашни програми за грижа за деца с увреждания. Центърът за ранна интервенция ще предоставя услуги за деца с увреждания на възраст между 0 и 7 години. Дейностите по тази услуга включват и наблюдение на процеса на интегриране на децата в детските градини, мониторинг на детското развитие и др. Целевата група са 35 деца с увреждания и 55 родители. Услугата „Ранна интервенция на уврежданията“ включва 3 дейности: 1. Посещения на рехабилитатор/кинезитерапевт в отделенията за новородени в болниците - Дейността е насочена към повишаване на знанията и уменията на родителите на деца с увреждания по отношение на основните положения, свързани с бебето. Посещението на специалист от Центъра за ранна интервенция на уврежданията при майката и детето ще се прави възможно най-рано при престоя на майката в болницата след раждането. Общият брой посещения е едно или две в зависимост от времето на престоя на майката в болницата. Мястото на изпълнение са родилните отделения. 2. Посещения в Центъра за ранна интервенция на уврежданията - Осигуряване пълноценна специализирана грижа и подкрепа на майката и новороденото в периода след раждането. Дейността е свързана с посещения на майката или друг член на семейството заедно с бебето, в Центъра за ранна интервенция на уврежданията два или три пъти седмично, за работа с рехабилитатор/кинезитерапевт, с оглед увреждането и проблемите на детето. Работата включва индивидуални дейности за детето с участието на родителя. При достигането на определен етап от развитието, в съответствие с оценката на екипа на Центъра, детето се включва в група за арт терапия, психомоторни дейности и др. Тази дейност също така е свързана с консултиране относно съществуващата мрежа от услуги; консултации по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето; родителските отговорности и семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане. 3. Редовни посещения на мобилен екип в домовете на семействата - Мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата. Дейността е свързана с предоставяне на консултации, относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа; консултация по проблеми, които възникват при ежедневната грижа за детето; родителските отговорности и семейните трудности, свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др. Дейността се осъществява от мобилен екип на място в домовете на потребителите. Предвидените дейности са съобразени с "Описание на услугите за ранно детско развитие", което е приложение към Насоките за кандидатстване. Няма да бъдат осъществявани дейности, които се финансират от НЗОК., Contracted Amount: 331 724.31 , Reported Amount: 432.90
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Целта на дейността е оказване на подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Целева група са деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Първите стъпки в посока успешна интеграция на децата с увреждания в първи клас в масовите училища е обхващането им в масови детски градини и ясли, където получават помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Индивидуалната и груповата работа с тях позволява да се запознаят със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Дейностите ще се провеждат в Центъра за ранна интервенция, детски градини, училища и др. Ще се извърши оценка на нуждите на децата от подкрепа. Индивидуалната работа по няколко пъти седмично с тях за оказване на помощ при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас ще помогне за осигуряването на равен стар при постъпването им в първи клас.ще се работи с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година. При деца, на които предстои да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще се извършва и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Предвидените дейности са съобразени с "Описание на услугите за ранно детско развитие", което е приложение към Насоките за кандидатстване. Няма да бъдат осъществявани дейности, които се финансират от НЗОК., Contracted Amount: 57 718.37 , Reported Amount: 99.00
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина: В тази дейност са включени: Услугата „Формиране и развитие на родителски умения", чиято цел е формиране на родителски умения, създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Целева група са бъдещи родители, родители на деца от 0 до 3 г., родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. Включва 4 дейности: 1. Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители, за които се залага на повишаване знанията и уменията им, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето. 2. Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3г. насочени към повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, вкл. и родителски групи за взаимопомощ. 3. Групи за родители и бъдещи родители, където се залага на създаване на подкрепяща среда, в която бъдещите и младите родители споделят страхове, притеснения и въпроси, мнения и опит. 4. Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3г. за изграждане и развитие на умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие, както и осигуряване на допълнителна индивидуална подкрепа на участниците в групите. Услуга „Семейно консултиране и подкрепа“, целяща оказване на подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Целева група са уязвими семейства, младежи от високо рискови общности, родители на деца с увреждания, родители, които не полагат достатъчна грижа за децата си, неглижирани деца и/или деца-жертви на насилие. Включва 8 дейности: 1.Групови и индивидуални сесии за семейно планиран, за придобиване на ключови компетентности, свързани с методите и техниките за опазване на репродуктивното здраве чрез предпазване от нежелана бременност и полово предавани болести, вкл. и работа „на терен“. 2. Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7г. чрез предоставяне на социални, юридически и други видове консултации,засилване на мотивацията на родителите за записване на техните деца в детска градина или училище, насърчаване на способностите на децата и подкрепа. 3. Консултиране и подкрепа за запазване целостта на семейството и предотвратяване забавянето в развитието на детето. 4. Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда чрез индивидуална работа с деца, които живеят в условия, възпрепятстващи тяхното развитие, нямат родители или са останали трайно без тяхната грижа. 5. Работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина и преодоляване на социалното изключване, както и изграждане на умения, необходими за равен старт в училище и преодоляване на езиковата бариера. 6. Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина, чрез организиране на срещи на родителите с персонала в детските градини и включване на родителите в интегриращи дейности. Потребителите са семейства на деца, интегрирани в детски градини. 7. Работа с останалите родители чрез организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина. Потребители в тази дейност са родители, които са записали децата си в детска градина, а мястото на провеждане са детските заведения. 8. Съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина за постигане на взаимно разбиране, приемане и взаимна адаптация. Потребители са родители, които са записали децата си в детска градина. Няма да се осъществяват дейности, част от същинския образователен процес, които се финансират по ОП НОИР., Contracted Amount: 339 477.50 , Reported Amount: 66 437.42
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Услугата „Здравна консултация за деца“ цели осигуряване на редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на децата. Това ще гарантира превенция на детската заболеваемост, смъртност и ще ограничи неполагането на достатъчна грижа в семейството и ограничаване на други рискове в детска възраст. Целевата група са уязвими семейства и техните деца. Редовното наблюдение на здравния статус, физическото и психомоторното развитие на децата ще се гарантира чрез изпълнение на следните дейности: - Измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи; - Преглед и диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година; - Консултации за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др. ще бъдат организирани обучения по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; Предотвратяване на детски заболявания. Предвижда се съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Дейностите ще се провеждат в Здравен кабинет и манипулационна в Центъра за ранно детско развитие и чрез посещения в домовете на потребителите от мобилния екип. Услугата се реализира от мултидисциплинарен екип, изграден от педиатър, медицинска сестра, стоматолог, медиатор. Реализирането на посочените дейности ще гарантира постигането на целта на услугата "Здравна консултация за деца". Същите са съобразени с "Описание на услугите за ранно детско развитие", което е приложение към Насоките за кандидатстване. Няма да бъдат осъществявани дейности, които се финансират от НЗОК., Contracted Amount: 158 611.51 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Целевата група са деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Тек се включват: - деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромска общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители или семейства, живеещи в отдалечени райони; - деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; - родители на деца, посещаващи летни групи/училища. Дейността ще се реализира в едно от училищата в гр. Стара Загора, където педагозите са придобили дългогодишен опит за работа с деца от целевите групи по проекта. Дейностите ще се реализират в летните месеци Юли и Август 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 и 2022 г. Всяка календарна година за лятното училище ще бъдат организирани 2 групи от по 15 деца на предучилищна възраст за два месеца / по една група на месец/ или 2 групи от по 15 деца за 1 месец. В рамките на това време за потребителите ще бъде осигурен обяд. В дейността са ангажирани Педагог и Медиатор/помощник възпитател. През двете години броят на обхванатите деца ще бъде общо 60. Няма да се осъществяват дейности, част от същинския образователен процес, които се финансират по ОП НОИР., Contracted Amount: 22 400.00 , Reported Amount: 3 604.12

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Mariana Petkova-2015 EOOD, Contracted Amount*: 300.00 , Reported Amount**: 68.00
  • Contractor: DARMI - DD, Contracted Amount*: 1 800.00 , Reported Amount**: 1 850.40
  • Contractor: Kindergarten "Winnie the Pooh", Contracted Amount*: 8 400.00 , Reported Amount**: 65 135.02
  • Contractor: Silviya, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OPTIMAL , Contracted Amount*: 2 400.00 , Reported Amount**: 1 668.40
  • Contractor: AB Publishing house , Contracted Amount*: 4 974.00 , Reported Amount**: 4 434.00
  • Contractor: Aramix , Contracted Amount*: 7 524.68 , Reported Amount**: 432.90
  • Contractor: PROBEG 97 EOOD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 2 857.99
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 4 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Bulgaria clima Ltd., Contracted Amount*: 11 976.00 , Reported Amount**: 14 856.00
  • Contractor: Boryana, Contracted Amount*: 45 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: PAPA BEBE Ltd., Contracted Amount*: 35 436.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 7 800.00 , Reported Amount**: 1 669.75
  • Contractor: Euroexpress Ltd., Contracted Amount*: 432.00 , Reported Amount**: 450.00
  • Contractor: Dimitrichka, Contracted Amount*: 35 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Factor Pro Activ Ltd, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 588.00
  • Contractor: ROAD INFRASTRUCTURE AGENCY, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 1 568.00
  • Contractor: KNNK, Contracted Amount*: 120.00 , Reported Amount**: 99.00
  • Contractor: Marvi EOOD, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 599.77
  • Contractor: Salamander Fire LTD., Contracted Amount*: 60.00 , Reported Amount**: 47.40
  • Contractor: Snezhana, Contracted Amount*: 2 160.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BAGIRA LTD., Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 280.82
  • Contractor: Anzhela, Contracted Amount*: 12 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kooperacia PANDA, Contracted Amount*: 12 952.80 , Reported Amount**: 1 250.08
  • Contractor: EL KONTROL, Contracted Amount*: 480.00 , Reported Amount**: 172.33
  • Contractor: Hristina, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Plamena, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 3 360.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MERESEV EOOD, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Euroexpress - 2 Plus Bulgaria DZZD, Contracted Amount*: 2 077.20 , Reported Amount**: 1 424.40
  • Contractor: FB Auto Ltd., Contracted Amount*: 4 920.00 , Reported Amount**: 586.06
  • Contractor: Penka, Contracted Amount*: 5 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Avtoserviz na zdravni zavedenia, Contracted Amount*: 360.00 , Reported Amount**: 95.00
  • Contractor: Zara gass and oil, Contracted Amount*: 21 524.04 , Reported Amount**: 3 655.92
  • Contractor: Tonka, Contracted Amount*: 6 400.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Logistic BG Ltd., Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 195.00
  • Contractor: NENKO NENKOV Sole Trader, Contracted Amount*: 5 712.00 , Reported Amount**: 2 021.01
  • Contractor: GENERALI INSURANSE, Contracted Amount*: 16 655.07 , Reported Amount**: 4 840.04
  • Contractor: Diana, Contracted Amount*: 5 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AVTOGARANT OOD, Contracted Amount*: 30 660.00 , Reported Amount**: 13 915.14
  • Contractor: Creative Vector, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 1 230.60
  • Contractor: Uchenichesko hranene EOOD, Contracted Amount*: 2 249.28 , Reported Amount**: 740.94
  • Contractor: VT Trade, Contracted Amount*: 228.00 , Reported Amount**: 92.40
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 890.00 , Reached amount: 1 076.00

Financial Information

Total Project cost 1 476 701.90 BGN
Grant 1 476 701.90 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 476 701.90 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 68.40 0.00 68.40 РОНОС ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за нуждите на Община Стара Загора", Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Кооперация "ПАНДА", град София
    Contractor: Kooperacia PANDA
    Contract total funded value: 12 952.80
Procedure 2 Subject to due process: "Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Стара Загора за сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на 94 броя моторни превозни средства, собственост на община Стара Загора, сключване на застраховка "Злополука" на пътниците на 38 МПС (437 места) и сключване на застраховка на МПС, покриващи всички рискове включително и кражба (Каско) на 13 МПС", Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Contractor: GENERALI INSURANSE
    Contract total funded value: 13 593.60
Procedure 3 Subject to due process: "Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Стара Загора за сключване на застраховка "Гражданска отговорност" на моторни превозни средства (МПС), собственост на община Стара Загора, сключване на застраховка "Злополука" на пътниците на МПС и сключване на застраховка на МПС, покриващи всички рискове включително и кражба (Каско) на МПС", Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Contractor: GENERALI INSURANSE
    Contract total funded value: 13 593.60
  • Differentiated position 2: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Contractor: GENERALI INSURANSE
    Contract total funded value: 13 593.60
Procedure 4 Subject to due process: „Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Стара Загора за сключване на застраховка “Гражданска отговорност” на моторни превозни средства (МПС), собственост на Община Стара Загора, сключване на застраховка "Злополука" на пътниците на МПС и сключване на застраховка на моторни превозни средства, покриваща всички рискове включително и кражба (Каско) на МПС“, Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: GENERALI INSURANSE
    Contract total funded value: 1 061.47
Procedure 5 Subject to due process: „Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Стара Загора за сключване на застраховка „Гражданска отговорност“ на моторните превозни средства (МПС), собственост на Община Стара Загора, сключване на застраховка „Злополука“ на пътниците на МПС и сключване на застраховка на моторни превозни средства , покриваща всички рискове, включително и кражба (КАСКО)на МПС“, Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: GENERALI INSURANSE
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 6 Subject to due process: „Избор на лекари-педиатри, по проект: „С грижа за децата и техните семейства“ BG05M9OP001-2.004-0051“, по три обособени позиции: Обособена позиция 1 – Лекар-педиатър в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“ Обособена позиция 2 – Лекар-педиатър в услугата „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещение на детска градина“. Обособена позиция 3 – Лекар-педиатър в услугата „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“., Estimated Amount: 32 760.00
  • Differentiated position 1: д-р Димитричка Христова Динева
    Contractor: Dimitrichka
    Contract total funded value: 35 400.00
  • Differentiated position 2: д-р Боряна Божидарова Белчева
    Contractor: Boryana
    Contract total funded value: 45 600.00
  • Differentiated position 3: д-р Пенка Добрева Иванова
    Contractor: Penka
    Contract total funded value: 3 360.00
Procedure 7 Subject to due process: „Избор на лекари-педиатри, по проект: „С грижа за децата и техните семейства“ BG05M9OP001-2.004-0051“, по три обособени позиции: Обособена позиция 1 – Лекар-педиатър в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“ Обособена позиция 2 – Лекар-педиатър в услугата „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещение на детска градина“. Обособена позиция 3 – Лекар-педиатър в услугата „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“., Estimated Amount: 57 600.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 – Лекар-педиатър в услугата „Ранна интервенция на уврежданията“
    Contractor: Dimitrichka
    Contract total funded value: 35 400.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 – Лекар-педиатър в услугата „Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, Семейно консултиране и подкрепа и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещение на детска градина“.
    Contractor: Hristina
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 – Лекар-педиатър в услугата „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията“.
    Contractor: Boryana
    Contract total funded value: 45 600.00
Procedure 8 Subject to due process: „Осигуряване на интернет свързаност за Община Стара Загора, за общински обекти на територията на град Стара Загора, осигуряване на VLAN свързаност, осигуряване на интернет свързаност извън рамките на град Стара Загора, осигуряване на свързаност „dark fiber“ и осигуряване на MAN свързаност на територията на гр. Стара Загора", Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на Интернет свързаност за Център за ранно детско развитие, град Стара Загора
    Contractor: Euroexpress - 2 Plus Bulgaria DZZD
    Contract total funded value: 480.00
Procedure 9 Subject to due process: Борсова сделка за доставка на: - Горива (автомбилен бензин А95Н, автомобилен бензин А98Н, дизелово гориво и пропан бутан) за зареждане на автомобилите, собственост на община Стара Загора за срок от две години; - газьол за отопление за нуждите на община Стара Загора за срок от две години, Estimated Amount: 3 600 000.00
  • Differentiated position 1: Борсова сделка за доставка на горива
    Contractor: AVTOGARANT OOD
    Contract total funded value: 10 080.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на горива за зареждане на автомобилите и гориво за отопление за нуждите на община Стара Загора за срок от две години, Estimated Amount: 1 922 600.00
  • Differentiated position 1: Борсов договор за доставка на горива за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: AVTOGARANT OOD
    Contract total funded value: 10 080.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на община Стара Загора, Estimated Amount: 870 950.00
  • Differentiated position 1: "Зара газ и ойл"ЕООД
    Contractor: Zara gass and oil
    Contract total funded value: 21 524.04
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на горива и газьол за отопление за нуждите на община Стара Загора за срок от две години, Estimated Amount: 2 172 000.00
  • Differentiated position 1: Борсов договор за доставка на горива за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: AVTOGARANT OOD
    Contract total funded value: 10 500.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Стара Загора, Estimated Amount: 150 000.00
  • Differentiated position 1: РОНОС ООД, град София
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора по обособени позиции: Обособена позиция № 1 доставка на канцеларски материали във връзка със списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ Обособена позиция № 2 доставка на други канцеларски материали, Estimated Amount: 160 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 600.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Стара Загора по обособени позиции: обособена позиция 1: "Доставка на канцеларски материаливъв връзка със списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП" обособена позиция 2: "Доставка на други канцеларски материали", Estimated Amount: 160 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за нуждите на община Стара Загора, Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за нуждите на община Стара Загора
    Contractor: VT Trade
    Contract total funded value: 48.00
  • Differentiated position 2: Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за нуждите на Община Стара Загора
    Contractor: VT Trade
    Contract total funded value: 180.00
Procedure 17 Subject to due process: Осигуряване на интернет свързаност за Община Стара Загора, за общински обекти на територията на град Стара Загора, осигуряване на VLAN свързаност, осигуряване на интернет свързаност извън рамките на град Стара Загора, осигуряване на свързаност „dark fiber“ и осигуряване на MAN свързаност на територията на гр. Стара Загора, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на интернет свързаност за Община Стара Загора, за общински обекти на територията на град Стара Загора
    Contractor: Euroexpress - 2 Plus Bulgaria DZZD
    Contract total funded value: 265.20
  • Differentiated position 2: Осигуряване на интернет свързаност на Центъра за ранно детско развитие
    Contractor: Euroexpress - 2 Plus Bulgaria DZZD
    Contract total funded value: 540.00
Procedure 18 Subject to due process: Осигуряване на интернет свързаност за община Стара Загора, за общински обекти на територията на град Стара Загора, осигуряване на интернет свързаност с цел видеонаблюдение, осигуряване на VLAN свързаност, осигуряване на интернет свързаност извън рамките на град Стара Загора, осигураване на свързаност "dark fiber", Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: "Евроекспрес - 2 Плюс България" ДЗЗД, град Стара Загора
    Contractor: Euroexpress - 2 Plus Bulgaria DZZD
    Contract total funded value: 432.00
Procedure 19 Subject to due process: Осигуряване на интернет свързаност за община Стара Загора, за общински обекти на територията на град Стара Загора, осигуряване на интернет свързаност с цел видеонаблюдение, осигуряване на VLAN свързаност, осигуряване на интернет свързаност извън рамките на град Стара Загора, осигураване на свързаност "dark fiber", Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: "Евроекспрес"ООД
    Contractor: Euroexpress Ltd.
    Contract total funded value: 432.00
Procedure 20 Subject to due process: Осигуряване на интернет свързаност за община Стара Загора, за общински обекти на територията на град Стара Загора, осигуряване на интернет свързаност с цел видеонаблюдение, осигуряване на VLAN свързаност, осигуряване на интернет свързаност извън рамките на град Стара Загора, осигураване на свързаност "dark fiber", Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: "Евроекспрес -2 Плюс България" ДЗЗД
    Contractor: Euroexpress - 2 Plus Bulgaria DZZD
    Contract total funded value: 360.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN