Identification

UMIS Number BG16RFOP001-3.002-0018-C02
Project Name "Renovation, purchase of equipment and furniture for the Professional School of Agriculture "Khan Asparuh", Isperih"
Beneficiary 000505821 Isperih Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 09.12.2016
Start Date 09.12.2016
End Date 08.08.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Исперих, гр.Исперих

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение е насочено към основен ремонт, внедряване на мерки за подобряване на енергийната ефективност, модернизация и изграждане на спортна площадка в Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух". Потребността, която ще бъде удовлетворена, е свързана с осигуряването на обновена материално-техническа база и сграден фонд, което ще бъде предпоставка за равен достъп до качествено образование и намаляване на преждевременно напускащите училище, което е и основен фактор за приобщаващ растеж. 
Основната цел на проекта е подобряване на образователния процес чрез основен ремонт и модернизация на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух". Основната целева група по проекта са 368 ученици, обучавани в гимназията.
Предвидените мерки, включени в проектното предложение, ще удължат своевременно и живота на сградата. Мерките ще имат и допълнителен ефект, тъй като ще осигурят рентабилна експлоатация на сграда, което ще позволи устойчивост при управление и поддържане на образователната институция. С реализацията на настоящото проектно предложение ще се постигне повишаване качеството на живот, подобряване на човешкия капитал, възстановяване и съживяване на основни образователни функции на общината, чрез ускоряване на икономически, социален и териториален потенциал за устойчиво и интегрирано развитие на населените места в община Исперих.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Община Исперих, в качеството си на бенефициент по ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното и качествено изпълнение на инвестиционен проекта и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладван и осигуряване на информация и публичност, екипът, отговорен за управлението на проекта, ще бъде сформиран, както следва: функциите на екипа за управление на проекта (ЕУП) ще бъдат възложени на експерти, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок. Всички членове на екипа ще бъдат вътрешни за общината експерти. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде създадена самостоятелно обособена организационна структура за управление на проекта, както следва: - Ръководител на проект; - Координатор; - Инвеститорски контрол; - Финансист. Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. За определяне на Екипа за управление на проекта ще бъде издадена Заповед на Кмета на Община Исперих, която ще включва всички длъжности от екипа за управление на проекта, като се посочва дейността, която ще изпълняват във връзка с проекта ( ръководител на проект; координатор на проект; инвеститорски контрол; финансист), образование, минимална образователно-квалификационна степен за съответната длъжност, основната заплата, където е приложимо и периода на изпълнение, месечния размер и общия размер на възнаграждението, което следва да получи всеки служител и документите, въз основа на които се доказва положения труд от всеки. При изпълнение на възложените задължения, членовете на ЕУП ще спазват европейското и българското законодателство, както и указанията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“ . Членовете на екипа ще отчитат ежемесечно чрез доклади своята работа пред Ръководителя на екипа. Ръководителят на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЕУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред кмета на общината. Кметът на общината ще приема и одобрява работата на Ръководителя на ЕУП. ЕУП ще следи изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта, като всеки от тях ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции. Във връзка с изпълнението на настоящия инвестиционен проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация и докладване: - Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект; - Процедурите за мониторинг и докладване; - Процедури за администриране и докладване на нередности; - Процедура за осигуряване на информация и комуникация; - Процедури за съхранение на документи., Contracted Amount: 21 000.00 , Reported Amount: 20 943.93
  • Activity: Строително-монтажни работи: Планираните СМР ще бъдат извършени съгласно изготвения инвестиционен проект във фаза технически проект. В инвестиционния проект са включени мерките, заложени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата, обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1- 5 и ал. 2 от ЗУТ и съставения технически паспорт. След предаване на техническия проект е извършена оценката за съответствието със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от ЗУТ. В настоящото проектно предложение е включено обновяване на сградния фонд, метериално-техническата база и изграждане на спортна площадка към ПГСС "Хан Аспарух". Изпълнението на СМР дейности се базира на проведеното предварително проучване чрез енергийно обследване, където са установено основните енергийни консуматори, оценен е потенциалът за повишаване на енергийната ефективност в обектите на интервенция и са определени възможните енергоспестяващи мерки. Съставен е списъкът на възможните енергоспетяващи мерки. Наложителните мерки за ремонт в сградата са предписани в обследването за установяване на техническите характеристики, сързани с чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 3 от ЗУТ. Дейностите, които ще бъдат изпълнени по време на СМР, са: - Топлинно изолиране на външни стени; - Топлинно изолиране на покрив; - Топлинно изолиране на под; - Изграждане на аварийно стълбище на югоизточната фасада; - Цялостно боядисване във всички помещения в училището; - Подмяна на настилките от мозайка, балатум и циментова замазка на теракот или ламинат според предназначението на помещението; - Подмяна на всички интериорни врати; - Ремонт на тоалетни; - Демонтаж на старата и изграждане на нова котелна и отоплителна инсталация; - Подмяна на осветителните тела с нови, тип LED и изграждане на мълниезащитна инсталация; - Изграждане на мултифункционална спортна площадка в източната част на имота. Качеството на влаганите материали ще се доказва с декларация за съответствието на строителния продукт от производителя или от неговия упълномощен представител. Влаганите строителни материали трябва да бъдат придружени с декларация за съответствие с указания за прилагане на български език, съставени от производителя или от неговия упълномощен представител и да отговарят на БДС. В процеса на строителството Възложителят ще упражнява контрол върху извършените строителни работи и ще вземе участие в специални изпитания и проверки, извършвани от Изпълнителя. Във всички случаи инвеститорският контрол на Възложителя не следва да нарушава нормалния работен процес на Изпълнителя. От страна на Изпълнителя ще се изисква стриктно спазване, включително и по отношение на трети лица, на разпорежданията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № 2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи в т.ч. спазване на плана за безопасност и здраве. Изпълнителят ще поема пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на възложените работи. Изпълнителят на СМР ще извършва и приключва СМР, както и осигурява, че неговите представители, служители или подизпълнители ще извършват и приключат СМР по начин, който няма да накърнява или уврежда доброто име и репутацията на Възложителя. Изпълнителят на СМР ще носи пълна отговорност за изпълнените видове работи до цялостното завършване и приемане на Строежа. Степента на завършеност, която Изпълнителят ще постигне при изпълнение на обекта трябва да бъде такава, че да осигури окончателното му приемане съгласно чл.176, ал.1 от ЗУТ., Contracted Amount: 750 583.41 , Reported Amount: 941 590.12
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността предвижда да бъдат доставени и монтирани мултимедийни системи за класните стаи, бюра и оборудване за езиков кабинет, обзавеждане за обучителен кабинет, обзавеждане (маси и столове) за конферентна зала, пейки и кошчета в двора на училището, оборудване за спортаната площадка и трактор за учебни цели. Дейността ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи за обучение, ще подобри качеството на образованието като фактор за подготовката на конкурентноспособна и адаптивна работна сила. В голямата си част материално-техническата база на училището е морално и физически остаряла, което налага обновяване на оборудването и обзавеждането в съответствие със съвременните изисквания, създаващи безопасна и комфортна образователна среда за повишаване качеството на придобитите знания и умения. Оборудването и обзавеждането ще се използват за модернизиране на класните стаи, специализираните кабинети и спортната площадка., Contracted Amount: 128 555.67 , Reported Amount: 154 266.79
  • Activity: Строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за изпълнение на строителните дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Изпълнителят ще бъде отговорен за спазване на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строителството, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя. Основни дейности и отговорности: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Проверява съответствието и подписва КСС, представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 6. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 7. Следи за осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 9. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 10. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на възложителя за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 11. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи, за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 12. Извършва заверка на екзекутивната документация, изготвена по време на и след приключване на строителния процес включително проверява извършеното от изпълнителя по Договора за СМР екзекутивно замерване на теренната основа на строежа преди началото на строителството и представя, съвместно с изпълнителя по договора за СМР, за одобрение на възложителя на протокол, удостоверяващ резултатите от направените измервания; 13. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на договора за обществена поръчка., Contracted Amount: 23 777.00 , Reported Amount: 28 817.72
  • Activity: Авторски надзор: Целта на тази дейност е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на техническия проект. Основни дейности и отговорности: 1.Упражнява авторски надзор своевременно и ефективно, като се отзовава на повикванията на Възложителя; 2.Следи за точното и правилно изпълнение на проектната разработка. Консултира Възложителя за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; 3. Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; 4. При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми. В случай че даден проблем не може да бъде решен веднага на място, поема задължението във възможно най-кратък срок да направи необходимите проучвания и да направи съответното решение. Всички констатации и решения се записват в заповедната книга на обекта; 5. Взема участие в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 6. Взема участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; 7. Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; 8. Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; 9. Изработване на допълнителни чертежи на детайли; 10. Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 2 400.00
  • Activity: Информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, в проекта са предвидени мерки за информация и комуникация, целящи популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” чрез ЕФРР, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии: 1. Публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на Община Исперих - www.isperih.bg; 2. Билборд - 1 бр. * 1500 лв. = 1 500,00 лв. 3. Поставяне на постоянна табела - 1 бр. х 1 000 лв. = 1 000,00 лв. 4. Поставяне на информационна табела - 1 бр. * 500 лв. = 500,00 лв. 5. Организиране и провеждане на пресконференции - 2 бр. * 1 000 лв. = 2 000,00 лв. 6. Публикуване на прессъобщения - 2 бр. * 300 лв. = 600,00 лв. 8. Организиране и провеждане на официални церемонии - 2 бр. * 1 000 лв. = 2 000,00 лв. 9. Брошури - 500 бр. х 0,50 лв. = 250,00 лв. 10. Информационни стикери - 292 бр. х 0,50 лв. = 146,00 лв. 11. Флашки (16 GB) - 50 бр. х 20,00 лв. = 1000,00 лв. Общата стойност на мерките за осигуряване на визуализация и публичност е 8 996,00 лв. без ДДС. Всички мерки за осигуряване на информация и комуникация ще бъдат изготвени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидените мерки ще бъдат подробно описани по видове, параметри и количества в Техническо задание, което ще бъде неразделна част от документацията за избор на изпълнител, както и приложение към договора за изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проекта., Contracted Amount: 8 996.00 , Reported Amount: 10 795.20
  • Activity: Финансов одит на проекта: Тъй като бюджетът на проекта надхвърля 200 000 лв., ще бъде извършен финансов одит, представляващ проверки под формата на ангажимент за договорни процедури. Изготвеният доклад за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка на изпълняваните по проекта дейности с цел да се предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазване на специфичните нормативни правила на ЕС. При изпълнение на дейността ще бъдат спазени Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган., Contracted Amount: 10 450.00 , Reported Amount: 10 450.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "ACTIV ODIT CONSULT" LTD., Contracted Amount*: 12 540.00 , Reported Amount**: 10 450.00
  • Contractor: "ES - Energy Project" Ltd., Contracted Amount*: 32 517.23 , Reported Amount**: 32 517.22
  • Contractor: STROYKONTROL.GT LTD, Contracted Amount*: 2 160.00 , Reported Amount**: 2 160.00
  • Contractor: Anife, Contracted Amount*: 4 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ibrahim, Contracted Amount*: 5 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: „BI PROMOTION 1” Ltd., Contracted Amount*: 10 795.20 , Reported Amount**: 10 795.20
  • Contractor: Galina, Contracted Amount*: 5 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "STROIKOMERS - TT" LTD, Contracted Amount*: 894 700.09 , Reported Amount**: 862 932.90
  • Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD, Contracted Amount*: 44 880.00 , Reported Amount**: 44 880.00
  • Contractor: Sevim, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DVJ - Control, Contracted Amount*: 28 532.40 , Reported Amount**: 28 817.72
  • Contractor: Delta Agri, Contracted Amount*: 91 200.00 , Reported Amount**: 91 200.00
  • Contractor: MAKS OFIS LTD, Contracted Amount*: 63 066.80 , Reported Amount**: 63 066.79
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 368.00 , Reached amount: 520.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised eduicational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 18.00

Financial Information

Total Project cost 1 206 391.72 BGN
Grant 1 198 045.89 BGN
Self amount 8 345.83 BGN
Total actual amounts paid 1 095 338.70 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 44 735.00 0.00 44 735.00 СТРОЙКОМЕРС-ТТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 426.62 0.00 1 426.62 ДВЖ - КОНТРОЛ
Липса на добро финансово управление 2 472.46 0.00 2 472.46 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Изработване на технически инвестиционен проект за основен ремонт, оборудване и обзавеждане на ПГСС "Хан Аспарух", гр.Исперих, Estimated Amount: 48 000.00
  • Differentiated position 1: "Изработване на технически инвестиционен проект за основен ремонт, оборудване и обзавеждане на ПГСС "Хан Аспарух", гр.Исперих
    Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD
    Contract total funded value: 42 480.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на екип за управление на проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Севим Адем Махмуд
    Contractor: Sevim
    Contract total funded value: 6 000.00
  • Differentiated position 2: Галина Кирилова Иванова
    Contractor: Galina
    Contract total funded value: 5 500.00
  • Differentiated position 3: Ибрахим Ахмед Мемиш
    Contractor: Ibrahim
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 4: Анифе Рами Махмуд
    Contractor: Anife
    Contract total funded value: 4 500.00
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект: „Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих”, Estimated Amount: 190 434.96
Procedure 4 Subject to due process: Извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект: „Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих” по три обособени позиции: Позиция 1 - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане; Позиция 2 - Доставка на механизация; Позиция 3 - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за спортна площадка, Estimated Amount: 190 434.96
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за ПГСС "Хан Аспарух", гр. Исперих
    Contractor: MAKS OFIS LTD
    Contract total funded value: 55 914.06
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 - Доставка на механизация
    Contractor: Delta Agri
    Contract total funded value: 91 200.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3 - Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на спортна площадка
    Contractor: MAKS OFIS LTD
    Contract total funded value: 7 152.74
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на проект: "Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих", Estimated Amount: 748 152.80
  • Differentiated position 1: Извършване на строително -монтажни работи при реализацията на проект "Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на ПГСС "Хан Аспарух", гр.Исперих
    Contractor: "STROIKOMERS - TT" LTD
    Contract total funded value: 894 700.09
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на финансов одит на проект: „Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих”, Estimated Amount: 10 500.00
  • Differentiated position 1: Извършване на финансов одит на проект: „Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих”
    Contractor: "ACTIV ODIT CONSULT" LTD.
    Contract total funded value: 12 540.00
Procedure 7 Subject to due process: Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 ЗЕЕ за сгради на ПГСС "Хан Аспарух", Estimated Amount: 29 302.48
  • Differentiated position 1: Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 ЗЕЕ за сгради на ПГСС "Хан Аспарух"
    Contractor: "ES - Energy Project" Ltd.
    Contract total funded value: 32 517.23
Procedure 8 Subject to due process: Осъществяване на мерки за информация и комуникация при изпълнението на проект: „Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих”, Estimated Amount: 8 996.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на мерки за информация и комуникация при изпълнението на проект: „Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих”
    Contractor: „BI PROMOTION 1” Ltd.
    Contract total funded value: 10 795.20
Procedure 9 Subject to due process: Оценка на съответствието на инвестиционния проект, Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: Оценка на съответствието на инвестиционния проект
    Contractor: STROYKONTROL.GT LTD
    Contract total funded value: 2 160.00
Procedure 10 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор по време на строително-монтажните работи по проект: „Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих”, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект: Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на ПГСС "Хан Аспарух", гр.Исперих
    Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD
    Contract total funded value: 2 400.00
Procedure 11 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по време на строително-монтажните работи по проект: "Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на Професионална гимназия по селско стопанство "Хан Аспарух", гр. Исперих", Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор по време на СМР по проект "Основен ремонт, оборудване и обзавеждане на на ПГСС "Хан Аспарух", гр. Исперих
    Contractor: DVJ - Control
    Contract total funded value: 28 532.40

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN