Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.036-0003-C01
Project Name Renovation of educational infrastructure in the Municipality of Svishtov
Beneficiary 000133965 Svishtov Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 21.11.2016
Start Date 21.11.2016
End Date 17.09.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Свищов

Description

Brief description
Проектът цели обновяване и развитие на образователната инфраструктура и съобразяването ѝ със съвременните потребности.
Интервенциите, предвидени в настоящото проектно предложение са за следните обекти на образователната инфраструктура в Свищов: ЦДГ №3 „Радост“, ЦДГ №1 „Васил Левски“ и ОУ „Св. св. Кирил и Методий“ с. Овча Могила. Ще бъдат изпълнени следните мерки:
За ЦДГ „Радост“ - нов пътнически асансьор, нови метални евакуационни стълбища по късите страни на сградата, промяна помещението, в което се помещава котелното, ремонт на двора на градината, ремонт на санитарни възли и други дейности. 
За ЦДГ №1 „Васил Левски“ – топлоизолация на стени и покрив, подмяна на осветление, ремонт на двора на градината, ремонт на санитарни възли и други дейности. 
За ОУ „Св. св. Кирил и Методий“ с. Овча Могила са предвидени: подмяна на прозоречна дограма, поставяне на енергоспестяващо осветление, топлоизолация на стени, поставяне на котел на пелети, ремонт на покрив, стълбища и санитарни помещения, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение и др. дейности.
Проектът  пряко ще допринесе за подобряване качеството на живот и качеството на образованието на жителите в зоната, осигурявайки сигурна, осъвременена и достъпна среда за децата, посещаващи детските заведения и учл;ището. С изпълнението на заложените мерки ще бъдат осигурени по-добри условия за обучение на близо 400 деца посещаващи включените детски заведения и по-добри условия за работа на над 40 учители.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: За осъществяване на всички задачи по организацията и управлението на проекта ще отговаря екипът за изпълнение на проекта, в който са включени следните позиции: - Ръководител проект; - Координатор; - Счетоводител; - Технически сътрудник; - Асистент. За гарантиране спазването на тези принципи и с цел качественото, в рамките на заложените времеви и финансови параметри за изпълнение на проекта, ще бъдат подготвени и утвърдени всички необходими документи и процедури, определящи правилата и стъпките за реализирането му. За тази цел след стартирането на проекта екипът: - ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта; - ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладване и отчитане на нередности; - ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на плана за действие, към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; - ще обсъди и приеме в окончателен вариант предварително разработени от ръководителя на проекта описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта; - ще бъде обсъден графика за провеждане на обществени поръчки, като всеки член на екипа ще получи копие от приетите документи. - ще се запознае с изискванията за отчитане и работа в системата ИСУН, като администрирането и отчитането ще бъдат осъществявани от Ръководителя на проекта и проектния екип в пълно съответствие с изискванията на договора за безвъзмездна помощ; - ще бъде изграден ред за своевременно докладване на възникнали нередности, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности; - ще гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, възлагането на обществени поръчки и осигуряването на равни възможности. - ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на представители на Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, други одитиращи органи и органи на Европейската Комисия. За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи за целевите групи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта, ще бъдат: - ясно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето; - ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки един член на екипа; - оптимално използване на наличните човешки ресурси; - ясно дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане; - ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта; - равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. , Contracted Amount: 39 677.03 , Reported Amount: 32 945.90
  • Activity: Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнител : Община Свищов е публична организация, която не разполага със собствени ресурси за самостоятелно изпълнение на дейностите и е необходимо те да бъдат възложени на външни изпълнители. Това е и основният риск за успешното и навременно изпълнение на проекта, защото най-големите забавяния се реализират при тяхното провеждане. За успешното изпълнение на проекта се предвижда всички необходими тръжни документации да бъдат подготвени със собствени ресурси на общината и процедурите за избор на изпълнител да се организират и проведат от звеното в общинската администрация отговорна за провеждането им. Предвижда се да бъдат подготвени и проведени следните процедури: 1) изпълнение на СМР ; 2) строителен надзор; 3) авторски надзор; 4) мерки за публичност и визуализация; 5) одит на проекта. С оглед навременното изпълнение на проекта и минимизиране на риска от забавяне подготовката и провеждането на всички процедури ще започне веднага след сключването на договора за предоставяне на БФП. При подготвката на проектното предложение са проведени следните процедури свързани с подготовката на енргийно облседване и технически паспорт на №1 „ВАСИЛ ЛЕВСКИ": - "ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТНИ ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ ЗА СЛЕДНИТЕ ОБЕКТИ: ОБЕКТ №1: „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на Община Свищов“, ОБЕКТ №2: „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на финансов отдел на Община Свищов“ ОБЕКТ №3 „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на Звено Култура и Общинско радио“ , ОБЕКТ №4 „Реконструкция и ремонт на ЦДГ №1 „Васил Левски“; - ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПАСПОРТИ И ОБСЛЕДВАНЕ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА СГРАДИТЕ НА ОБЩИНА СВИЩОВ, ФИНАНСОВ ОТДЕЛ, ЗВЕНО КУЛТУРА И ОБЩИНСКО РАДИО И ЦДГ №1 „ВАСИЛ ЛЕВСКИ., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Строително монтажни работи: Дейността предвижда изпълнение на строително монтажните работи, включващи всички мерки посочени в енергиините обследвания и техническите паспорти, съгласно одобрените работни проекти. Те включват: - Изпълнение на дейностите за подобряване на енергийната ефективност на сградите предписани в обследванията за енергийна ефективност - топлоизолация на стени и покриви, подмяна на осветление, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на дограма и др.; - Мерките предписани в конструктивното обследване и техническия паспорт на сградите за тяхното укрепване; - Обновяване на околното пространство и детските площадки на детските заведения (ЦДГ "Васил Левски" и ЦДГ "Радост"); - Изграждане на достъпна среда за хората в неравностойно положение; - Изграждане на асансьор в ЦДГ "Радост"; - Подмяна и поставяне на нови съоръжения на площадките за игра; - Ново пространствено оформяне на помещенията в детските заведенията, където е необходимо; - Подмяна на подова настилка; - Други мерки включени в работните проекти; Предвижда се цялостно модернизиране на сградите за привеждането им в съответствие с изискванията на нормативната уредба за енергийна ефективност, осигуряване на достъп и за детските и учебни заведения. Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител съгласно одобрения инвестиционен проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби., Contracted Amount: 2 067 615.88 , Reported Amount: 2 058 375.59
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор: Дейността включва подготовка и провеждане на процедурата за избор на изпълнител, които да изпълнява дейностите по строителен надзор. За извършване на строително-монтажните работи ще бъде избран консултант, притежаващ професионална квалификация и практически опит, който да гарантира законосъобразното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите. Той ще бъде отговорен за: - Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа само в присъствието на служители по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, като състави необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - В тридневен срок от съставянето на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво да завери Заповедната книга на строежа и да уведоми писмено в 7-дневен срок от заверката Общината, специализираните контролни органи и регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК); - съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти; - контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания; - пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителяи ще изготви и регистрира на технически паспорт на обекта съгласно чл. 176а от ЗУТ. , Contracted Amount: 44 142.06 , Reported Amount: 29 232.00
  • Activity: Осъществяване на авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил инвестиционния проект, съгласно сключен договор за проектиране на обекта, с който е възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството, съгласно Закона за устройство на територията и действащите подзаконови нормативни актове. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: • При подписване на протоколи и актове; • При обсъждане и промяна на конструктивните решения; • При одобряване на конструктивни решения; • При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; • При изменение на проектни части по време на работа; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); • Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ; • Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; • При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа., Contracted Amount: 31 200.00 , Reported Amount: 31 200.00
  • Activity: Доставка на оборудване на за нуждите на образователните институции: Съществуващото в ЦДГ "Васил Левси" и ЦДГ "Радост" оборудване е морално остаряло и не отговаря на съвременните изисквания. Част от съществуващото оборудване следва да бъде подменено или да бъда доставено изцяло ново обоудване, което отговаря на съвременните изисквания, ще осигури нормалната работа на детското заведение и ще доведе до пълната му модернизация и предлагане на модерна образователна услуга. Предвижда се за нуждите на образователните заведения да бъде доставено оборудване необходимо за нормалното функциониране на детското заведение и изпълнение на всички нормативни изисквания за функционирането им. Предвижда се да бъде доставено: - кухненско оборудване - маси, стилажи, умивални, печки, уреди и др., необходими за осигуряване на целодневна грижа и изхранване на децата посещаващи заведенията; - оборудване и обзавеждане за провеждане на заниятия - бюра, столчета, обзавеждане на кабинети, мултимедия и др., необходими за осигуряване на провеждането на учебния процес; - оборудване и обзвеждане за осигуряване целодневна грижа за децата - легла, шкафчета за облекло и др.; - друго оборудване съгласно техническата спецификация необходимо за функционирането на обекта. Избореното оборудване е необходимо за осигуряване на нормалното функциониране на детските заведения. Дейността ще бъде осъществена от външен изпълнител при спазване на изискванията на Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби., Contracted Amount: 189 423.26 , Reported Amount: 162 503.14
  • Activity: Информация и публичност на проекта: В съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. бенефициентът на помощта следва да популяризира на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). При изпълнението на проекта обществеността следва да бъде информирана за целите и резултатите му, както и да бъде подчертана ролята на Общността за реализацията на му и обществените ползи от него, за постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност следва да се изпълняват съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат: - проведени две пресконференции /встъпителна и заключителна/; - проведени церемонии „първа копка“ и "откриване на обекта" - по 3 броя (за всеки обект); - публикации за напредъка на Проекта, в регионални и местни медии - 6 броя; - изработени и разположени 3 временни билборда оповестяващи приноса на ОПРР по време на изпълнението на проекта - изработени и поставени 3 информационни табели за популяризиране приноса на ОПРР след приключването на проекта; - доставени на 150 броя рекламни тефтери ; - доставени на 150 броя рекламни химикали; - изработени вътрешни банери със стойка и калъф - 3 броя; В съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. бенефициентът редовно ще публикува на интернет страницата на общината информация за напредъка при изпълнението на проекта., Contracted Amount: 14 550.00 , Reported Amount: 12 175.20
  • Activity: Независим финансов одит на проекта: Съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата процедура извършването на независим одит на проекта е задължително. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице. Изразяването на независимо одиторско мнение по всички съществени аспекти на финансовите отчети на проекта ще удостовери допустимостта, целесъобразността и законосъобразността на разходите, както и отчитането им с релевантни разходооправдателни документи. Независимият одит ще бъде осъществяван през цялото време на изпълнението на проекта. Независимият одиторски доклад е и своеобразна оценка за качественото и финансово отговорното управление на проекта. В допълнение ще бъде представен и доклад за фактически констатации, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане., Contracted Amount: 9 600.00 , Reported Amount: 1 872.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Krastina, Contracted Amount*: 4 557.95 , Reported Amount**: 4 505.82
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 164 481.00 , Reported Amount**: 162 503.14
  • Contractor: ASTEDI EOOD, Contracted Amount*: 33 600.00 , Reported Amount**: 33 600.00
  • Contractor: IVO PETROW - ARCHITECTS, Contracted Amount*: 14 400.00 , Reported Amount**: 14 400.00
  • Contractor: BOR-97, Contracted Amount*: 371 623.78 , Reported Amount**: 374 969.35
  • Contractor: Ginka, Contracted Amount*: 10 080.00 , Reported Amount**: 8 088.00
  • Contractor: Emiliya, Contracted Amount*: 18 480.00 , Reported Amount**: 5 419.76
  • Contractor: INVESTSTROYKONTROL EOOD, Contracted Amount*: 24 360.00 , Reported Amount**: 29 232.00
  • Contractor: D - MEDIYA OOD, Contracted Amount*: 11 724.00 , Reported Amount**: 12 175.20
  • Contractor: Miroslav, Contracted Amount*: 5 995.35 , Reported Amount**: 5 989.13
  • Contractor: KOEV - SD OOD, Contracted Amount*: 1 174 319.39 , Reported Amount**: 1 156 265.75
  • Contractor: Mariya, Contracted Amount*: 8 943.73 , Reported Amount**: 8 943.19
  • Contractor: DONISLAV DJAMBAZOV, Contracted Amount*: 503 147.56 , Reported Amount**: 503 480.49
  • Contractor: EKZAKT PROEKT EOOD, Contracted Amount*: 8 232.00 , Reported Amount**: 6 860.00
  • Contractor: BRAYN STORM CONSULT - OD Ltd, Contracted Amount*: 1 872.00 , Reported Amount**: 1 872.00
Subcontractors
  • Subcontractor: YAZON, Contracted Amount*: 8 120.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 125.00 , Reached amount: 125.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 400.00 , Reached amount: 400.00

Financial Information

Total Project cost 2 144 222.02 BGN
Grant 2 144 222.02 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 144 222.02 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 18 581.19 0.00 18 581.19 БОР - 97 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 25 157.38 0.00 25 157.38 ДОНИСЛАВ ДЖАМБАЗОВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 58 715.97 0.00 58 715.97 КОЕВ - СД ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Изготвяне на работни инвестиционни проекти за следните обекти: ОБЕКТ №1: „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на Община Свищов“, ОБЕКТ №2: „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на финансов отдел на Община Свищов“ ОБЕКТ №3 „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на Звено Култура и Общинско радио“ ОБЕКТ №4 „Реконструкция и ремонт на ЦДГ №1 „Васил Левски“, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на работни инвестиционни проекти за следните обекти: ОБЕКТ №1: „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на Община Свищов“, ОБЕКТ №2: „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на финансов отдел на Община Свищов“ ОБЕКТ №3 „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност на сградата на Звено Култура и Общинско радио“ ОБЕКТ №4 „Реконструкция и ремонт на ЦДГ №1 „Васил Левски“
    Contractor: ASTEDI EOOD
    Contract total funded value: 16 800.00
Procedure 2 Subject to due process: „СМР на обекти по одобрени проекти по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.036 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Свищов“ по ОПРР със следните обособени позиции: • ............... • Обособена позиция №4: „Ремонт, реконструкция и обновяване на сградата на ЦДГ „Радост“, ул. Черни връх №62, гр. Свищов, об. Велико Търново по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01”; • Обособена позиция №5: „Реконструкция и ремонт на сградата на ЦДГ „Васил Левски” – гр. Свищов по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01”. • Обособена позиция №6: „Подобряване на образователната инфраструктура на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Овча могила, община Свищов по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01”., Estimated Amount: 1 723 013.23
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №4: „Ремонт, реконструкция и обновяване на сградата на ЦДГ „Радост“, ул. Черни връх №62, гр. Свищов, об. Велико Търново по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01”
    Contractor: KOEV - SD OOD
    Contract total funded value: 1 174 319.39
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №5: „Реконструкция и ремонт на сградата на ЦДГ „Васил Левски” – гр. Свищов по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01”
    Contractor: BOR-97
    Contract total funded value: 371 623.78
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №6: „Подобряване на образователната инфраструктура на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Овча могила, община Свищов по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01”
    Contractor: DONISLAV DJAMBAZOV
    Contract total funded value: 503 147.56
Procedure 3 Subject to due process: „Услуги по осигуряване на информация и публичност по одобрени проекти по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.036 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Свищов“ по ОПРР“ със следните обособени позиции: • ............... • Обособена позиция №2 „Избор на консултант за изпълнение на дейностите по разпространение на публичност и визуализация за проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01”; • ..............., Estimated Amount: 12 125.00
  • Differentiated position 1: „Избор на консултант за изпълнение на дейностите по разпространение на информация и публичност за проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01“
    Contractor: D - MEDIYA OOD
    Contract total funded value: 11 724.00
Procedure 4 Subject to due process: „Закупуване на оборудване за нуждите на проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов“, ДБФП BG16RFOP001-1.036-0003-С01“ по ОПРР, Estimated Amount: 157 852.72
  • Differentiated position 1: Публично състезание при условията и реда на глава двадесет и пета, чл. 178 - 181, във връзка с чл. 20, ал.2, т.2 от Закона за обществените поръчки с предмет: „Закупуване на оборудване за нуждите на проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов“, ДБФП BG16RFOP001-1.036-0003-С01“ по ОПРР.“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 164 481.00
Procedure 5 Subject to due process: „Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов“, ДБФП BG16RFOP001-1.036-0003-С01“ по ОПРР“, Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов“, ДБФП BG16RFOP001-1.036-0003-С01“ по ОПРР“
    Contractor: BRAYN STORM CONSULT - OD Ltd
    Contract total funded value: 1 872.00
Procedure 6 Subject to due process: „Изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност на сградите на Община Свищов, Финансов отдел, Звено Култура и Общинско радио и ЦДГ №1 „Васил Левски“, Estimated Amount: 6 860.00
  • Differentiated position 1: „Изготвяне на технически паспорти и обследване за енергийна ефективност на сградите на Община Свищов, Финансов отдел, Звено Култура и Общинско радио и ЦДГ №1 „Васил Левски“.
    Contractor: EKZAKT PROEKT EOOD
    Contract total funded value: 8 232.00
Procedure 7 Subject to due process: „Упражняване на авторски надзор върху строителните и монтажните работи на обект: „Ремонт, реконструкция и обновяване на сградата на ЦДГ „Радост“, ул. Черни връх №62, гр. Свищов, област Велико Търново“ по проект „Обновяване на обекти на образованието в град Свищов“, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01” по ОПРР“, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: „Упражняване на авторски надзор върху строителните и монтажните работи на обект„Ремонт, реконструкция и обновяване на сградата на ЦДГ „Радост“, ул. Черни връх №62, гр. Свищов, област Велико Търново“ по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов“, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01.
    Contractor: IVO PETROW - ARCHITECTS
    Contract total funded value: 14 400.00
Procedure 8 Subject to due process: „Упражняване на авторски надзор по време на дейностите свързани с изпълнение на строително-монтажните работи на следните строежи: „Реконструкция и ремонт на сградата на ЦДГ №1 „Васил Левски” - гр. Свищов” и „Подобряване на образователната инфраструктура на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Овча могила, община Свищов”, по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов“, ДБФП BG16RFOP001-1.036-0003-С01“, Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: „Упражняване на авторски надзор по време на дейностите свързани с изпълнение на строително-монтажните работи на следните строежи: „Реконструкция и ремонт на сградата на ЦДГ №1 „Васил Левски” - гр. Свищов” и „Подобряване на образователната инфраструктура на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий” – с. Овча могила, община Свищов”, по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов“, ДБФП BG16RFOP001-1.036-0003-С01“
    Contractor: ASTEDI EOOD
    Contract total funded value: 16 800.00
Procedure 9 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: инж. Мария Ангелова ДОЧЕВА - ръководител проект
    Contractor: Mariya
    Contract total funded value: 8 943.73
  • Differentiated position 2: Гинка Христова МИТКОВА - счетоводител в екипа за управление на проекта
    Contractor: Ginka
    Contract total funded value: 10 080.00
  • Differentiated position 3: Емилия Кинчева АНТОВА - координатор в екипа за управление на проекта
    Contractor: Emiliya
    Contract total funded value: 10 080.00
  • Differentiated position 4: Емилия Кинчева АНТОВА - координатор в екипа за управление на проекта
    Contractor: Emiliya
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: Емилия Кинчева АНТОВА - координатор в екипа за управление на проекта
    Contractor: Emiliya
    Contract total funded value: 8 400.00
  • Differentiated position 6: Мирослав Иванов ПЕТРОВ - технически сътрудник в екипа за управление на проекта
    Contractor: Miroslav
    Contract total funded value: 5 995.35
  • Differentiated position 7: Кръстина Симеонова БАЛЕВА - асистент в екипа за управление на проекта
    Contractor: Krastina
    Contract total funded value: 4 557.95
Procedure 10 Subject to due process: Избор на консултант за упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти по одобрени проекти по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.036 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 – Свищов“ по ОПРР със следните обособени позиции: • ............... • Обособена позиция №2 „Строителен надзор при изпълнението на СМР на обекти по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01” • ..............., Estimated Amount: 36 785.05
  • Differentiated position 1: Об. позиция 2 „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР на обекти по проект „Обновяване на обекти на образованието в Община Свищов, ДБФП №BG16RFOP001-1.036-0003-С01.
    Contractor: INVESTSTROYKONTROL EOOD
    Contract total funded value: 24 360.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN