Activities |
-
Activity: Провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители, съгласно изискванията на ЗОП: За успешното изпълнение на проектното предложение Бенефициентът – Община Ботевград ще сключи договори с изпълнители за осъществяването на дейностите по проекта. При избора на изпълнители Община Ботевград ще приложи Закона за обществените поръчки и съответните нормативни актове по прилагането му. Ще бъдат проведени 3 обществени поръчки за избор на изпълнители за следните дейности: 1. Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство); 2. Изпълнение на оценка на съответствие на инвестиционните проекти и изпълнение на строителен надзор по време на строителството 3. Избор на изпълнител на мерки по информация и публичност
Предмет на интервенция по настоящия проект са 4 сгради от жилищната инфраструктура на гр. Ботевград ("Гурко", ул. "Гурко" № 11, "Звезда", бул. "Цар Освободител" № 20, "Златна панега", ж. к. "Васил Левски", бл. 24, "Трети март", бул. "Трети март"№ 73).
Процедурата за избор на изпълнители на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) ще бъде една с четири обособени позиции – по една за всяка сграда. Ако съответната обществена поръчка е включена в план – графика на Община Ботевград за съответната година ще се пристъпи към провеждането й. Ако поръчката не е включена в план-графика на община Ботевград при необходимост ще вземе решение за нейното възлагане. Решението за възлагане на обществената поръчка и обосноваването на необходимостта от провеждането й се взима от Кмета на общината по предложение на ръководителя на проекта. Подготовката и провеждането на всяка конкретна процедура започва с изготвяне на технически спецификации, пълно описание на обекта на поръчката, както и прогнозната стойност на обществената поръчка, определена съгласно разпоредбите на чл. 21 от ЗОП. Прогнозната стойност на обществената поръчка се определя към датата на решението за нейното откриване и включва всички плащания без ДДС към бъдещия изпълнител на поръчката. Ръководителят на проекта определя вида на процедурата съгласно ЗОП и изготвя документацията за участие, обявлението за обществената поръчка, решението за откриване на обществена поръчка и проект на договор. Съгласно чл. 31 от ЗОП документацията за участие има следното задължително съдържание: 1. техническите спецификации; инвестиционните и други проекти, когато се изискват за подготовката на офертата; методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, когато е приложимо; образци на документи, както и указание за подготовката им; проект на договор. Ръководителят на проекта ще отговаря и организира своевременното изпращане на документите, в зависимост от вида на процедурата в „Официален вестник” на Европейския съюз, Регистъра на обществените поръчки и качването им в профила на купувача. В случай, че са поискани писмено разяснения по условията на процедурата при спазване на разпоредбата на ЗОП, ръководителят ще отговаря и организира своевременното им изпращане. След изтичане на крайния срок за получаване на оферти, със заповед възложителят назначава комисия по реда на чл.103 от ЗОП. Действията на комисията се протоколират, като резултатите от работата й ще се отразяват в доклад. В 10-дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител. Община Ботевград сключва договора в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител, но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител.,
Contracted Amount: 0.00
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна "Гурко", Ботевград, ул. "Гурко" № 11: Предварително извършените дейности на етап подготовка на проектното предложение включват изготвянето на енергийно обследване и сертифициране на сградата, издаването на технически паспорт по реда на чл. 176а от ЗУТ, изготвяне на доклад за установяване на техническите характеристики на сградата, както и направата на архитектурно заснемане, вкл. и обяснителна записка с предвидените дейности за изпълнение по сградата. Резултатите от енергийното и техническо обследване ще послужат като основа за изготвяне на техническото задание за изпълнение на инженеринг на обекта. Община Ботевград е възложила дейностите за изготвяне както на обследване за енергийна ефективност, така и на техническо обследване на многофамилна жилищна сграда Гурко.Разходите за предварително извършените дейности са включени в бюджета на проектното предложение и в стойността на настоящата дейност.
Избраният изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект във фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включва проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж.
Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с един вход с обща разгъната площ 2503,83 м2. Въведена е в експлоатация през 1975 г. и има 28 апартамента. Сградата има един вход. Конструкцията е монолитна, скелетно-гредова. В сутерена на сградата са разположени мазета и обслужващи помещения. Конструкцията е изградена по метода ППП – пакетно повдигнати плочи. Сградата е със седем жилищни етажа.
В рамките на дейността ще бъдат изпълнени:
- всички мерки за енергийна ефективност, които са предписани в обследването за енергийна ефективност на сградата;
- предписаните като задължителни в техническото паспорт дейности, които обхващат конструктивно възстановяване/усилване на сградата;
- Подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата.
След изпълнението на тези мерки от клас „Е” на енергопотребление сградата ще принадлежи към клас на енергопотребление „В”, с енергийни спестявания на база първична енергия – 48,57 % и екологичен ефект - 58,13 т/год. спестени емисии СО2. ,
Contracted Amount: 239 718.65
,
Reported Amount: 263 984.64
-
Activity: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна сграда "Звезда", Ботевград, бул. "Цар Освободител" № 20: Предварително извършените дейности на етап подготовка на проектното предложение включват изготвянето на енергийно обследване и сертифициране на сградата, издаването на технически паспорт по реда на чл. 176а от ЗУТ, изготвяне на доклад за установяване на техническите характеристики на сградата, както и направата на архитектурно заснемане, вкл. и обяснителна записка с предвидените дейности за изпълнение по сградата. Резултатите от енергийното и техническо обследване ще послужат като основа за изготвяне на техническото задание за изпълнение на инженеринг на обекта. Община Ботевград е възложила дейностите за изготвяне както на обследване за енергийна ефективност, така и на техническо обследване на многофамилна жилищна сграда Звезда.Разходите за предварително извършените дейности са включени в бюджета на проектното предложение и в стойността на настоящата дейност.
В рамките на дейността избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект във фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включва проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж.
Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с един вход с обща разгъната площ 3239,75 м2. Въведена е в експлоатация през 1987 г. и има 33 апартамента. Конструкцията е изградена по метода ППП – пакетно повдигнати плочи и е с девет надземни етажа – партер и осем изцяло жилищни етажа. Сградата има един вход. На ниво партер има два самостоятелни входа, обслужващи намиращите се там заведение и офиси. На същото ниво има един апартамент. Фасадните стени са изградени от тухлена зидария. Общите части са в лошо състояние (включително дървената дограма). Ограждащите им елементи са за полагане на топлинна изолация. Дограмата на сградата при въвеждането й в експлоатация е била дървена. Част от старата дървена дограма е сменена с дограма с PVC или Al профили и стъклопакет за сметка на отделни собственици. На малка част от сградата е направена външна топло изолация, по преценка на отделни собственици. Съществуващата мазилка е варoциментова, като в зоната на цокъла е мозайка. Подът на сградата два типа - под над неотопляем сутерен и под над външен въздух (еркер). Покривът на сградата е плосък. Положената хидроизолация е компроментирана. Водоотвеждането е външно, посредством олуци В рамките на дейността ще бъдат изпълнени:
- всички мерки за енергийна ефективност, които са предписани в обследването за енергийна ефективност на сградата;
- дейности по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани в техническия паспорт на сградата;
- СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (сградата постига клас на енергопотребление „В“ и над 60% енергийни спестявания на първична енергия), които са предписани като задължителни в техническия паспорт на сградата;
- Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването;
- дейности за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата.
След изпълнението на тези мерки от клас „F” на енергопотребление сградата ще принадлежи към клас на енергопотребление „В”, 152,10 т/год. спестени емисии СО2. Енергийни спестявания – 62,06 %.,
Contracted Amount: 337 883.60
,
Reported Amount: 395 513.93
-
Activity: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна сграда "Златна панега", Ботевград, ж. к. "Васил Левски", бл. 24: Предварително извършените дейности на етап подготовка на проектното предложение включват изготвянето на енергийно обследване и сертифициране на сградата, издаването на технически паспорт по реда на чл. 176а от ЗУТ, изготвяне на доклад за установяване на техническите характеристики на сградата, както и направата на архитектурно заснемане, вкл. обяснителна записка с предвидените дейности за изпълнение по сградата. Резултатите от енергийното и техническо обследване ще послужат като основа за изготвяне на техническото задание за изпълнение на инженеринг на обекта. Община Ботевград е възложила дейностите за изготвяне както на обследване за енергийна ефективност, така и на техническо обследване на многофамилна жилищна сграда Златна панега.Разходите за предварително извършените дейности са включени в бюджета на проектното предложение и в стойността на настоящата дейност.
В рамките на дейността избраният за изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект във фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж.
Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с един вход с обща разгъната площ 1371.58 м2. Въведена е в експлоатация през 1984 г. и има 8 апартамента. Сградата има един вход. На ниво партер са разположени 8 броя гаражи за отделните апартаменти и едно обслужващо помещение. Жилищната сграда е с монолитна стоманобетонна конструкция. Фасадните стени са изградени от тухлена зидария. Част от старата дървена дограма е сменена с PVC и Al дограма, общите части са сравнително поддържани (с изключение на металните остъклявания, които са в лошо състояние). Ограждащите им елементи са за полагане на топлинна изолация. Сградата е с четири жилищни етажа. Дограмата на сградата при въвеждането й в експлоатация е била дървена, като при експлоатацията на сградата отделни собственици са направили подобрения и са подменили за своя сметка, дървената дограма с PVC или Al профили и стъклопакет. Съществуващата мазилка е вароциментова, като в зоната на цокъла е мозайка. Покрива на сградата е скатен, с използваемо подпокривно пространство. Пода на сградата е под над неотопляем сутерен и под над външен въздух (еркер). Покривът на сградата е скатен, изпълнен от дървена конструкция и покрит с керемиди. Водоотвеждането е външно, посредством олуци и водосвочни тръби. Отвежданите води се изливат на терена околко сградата. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени:
- всички мерки за енергийна ефективност, които са предписани в обследването за енергийна ефективност на сградата;
- дейности по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани в техническия паспорт на сградата;
- СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (сградата постига клас на енергопотребление „В“ и над 60% енергийни спестявания на първична енергия), които са предписани като задължителни в техническия паспорт на сградата;
- Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването;
- дейности за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата.
След изпълнението на тези мерки от клас „F” на енергопотребление сградата ще принадлежи към клас на енергопотребление „В”, с енергийни спестявания – 65,97 % и екологичен ефект - 40,80 т/год. спестени емисии СО2.,
Contracted Amount: 180 321.67
,
Reported Amount: 205 371.78
-
Activity: Изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за многофамилна жилищна "Трети март", Ботевград, бул. "Трети март"№ 73: Предварително извършените дейности на етап подготовка на проектното предложение включват изготвянето на енергийно обследване и сертифициране на сградата, издаването на технически паспорт по реда на чл. 176а от ЗУТ, изготвяне на доклад за установяване на техническите характеристики на сградата, както и направата на архитектурно заснемане, вкл. и обяснителна записка с предвидените дейности за изпълнение по сградата. Резултатите от енергийното и техническо обследване ще послужат като основа за изготвяне на техническото задание за изпълнение на инженеринг на обекта. Разходите за изготвяне на енергийно и техническо обследване за многофамилна жилищна сграда „Трети март“ са поети от страна на сдружението на собствениците и не са включени нито в бюджета на проектното предложение, нито към стойността на настоящата дейност.
Избраният изпълнител по договора за инженеринг ще изготви инвестиционен проект във фаза работен проект за строителство. Работният проект ще бъде изработен въз основа на заданието за проектиране, изготвения доклад от обследване за ЕЕ и технически паспорт на сградата. РП ще включват проектни части, съгласно Наредба №4 за обхват и съдържанието на инвестиционните проекти, вкл. ЕЕ. Частта ЕЕ на инвестиционния проект ще бъде подложена на оценка за съответствие за икономия на енергия и топлосъхранение на инв. проект във фаза РП от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър, посочен от същия закон. РП ще бъде съгласуван и одобрен от главния архитект на общината и ще послужи за издаване на разрешение за строеж.
Многофамилната жилищна сграда, обект на настоящата интервенция е с един вход с обща разгъната площ 866,28 м2. Въведена е в експлоатация през 1959г и има 12 апартамента. Сградата има един вход. В сутерена са разположени мазета мазета, обслужващи отделните апартаменти. Жилищната сграда е изградена със скелетно гредова конструктивна система. Фасадните стени са изградени от тухлена зидария. Част от старата дървена дограма е сменена с PVC и Al дограма, общите части са сравнително поддържани (с изключение на дървената дограмата, която е в лошо състояние). Ограждащите им елементи са за полагане на топлинна изолация. Сградата е с три надземни етажа, които са жилищни. Дограмата на сградата при въвеждането й в експлоатация е била дървена, като при експлоатацията на сградата отделни собственици са направили подобрения и са подменили за своя сметка, дървената дограма с PVC или Al профили и стъклопакет. Сградата е без ТИ.
Съществуващата мазилка е варoциментова. Подът на сградата е под над неотопляем сутерен и под над външен въздух (еркер). Покривът на сградата е скатен, изпълнен от дървена конструкция и покрит с керемиди. Водоотвеждането е външно, посредством олуци и водосточни тръби. Отвежданите води се изливат на терена околко сградата. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени:
- всички мерки за енергийна ефективност, които са предписани в обследването за енергийна ефективност на сградата;
- дейности по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани в техническия паспорт на сградата;
- СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата (сградата постига клас на енергопотребление „В“ и над 60% енергийни спестявания на първична енергия), които са предписани като задължителни в техническия паспорт на сградата;
- Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването;
- дейности за подобряване достъпа за лица с увреждания до сградата.
След изпълнението на тези мерки от клас „G” на енергопотребление сградата ще принадлежи към клас на енергопотребление „В”, с енергийни спестявания – 64,71 % и екологичен еквивалент - 40,90 т/год. спестени емисии СО2. ,
Contracted Amount: 127 554.97
,
Reported Amount: 138 577.08
-
Activity: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект, изпълнение на строителен надзор и въвеждане на обектите в експлоатация: След изготвянето на инвестиционните проекти за отделните сгради от изпълнителя на инженеринга избраният консултант на строителен надзор и оценка на съответствието ще изготви доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти, подписан от управителя на фирмата консултант и от всички квалифицирани специалисти, извършили оценката. На базата на този доклад се издава разрешението за строеж от главния архитект на Общината за всяка от сградите, включени в проекта.
След влизането в сила на разрешението за строеж консултантът, избран да упражнява строителен надзор, ще състави актове за законосъобразно започване на строежите, с които строителството по сградите може да започне. По време на изпълнението на строително-монтажните работи, строителният надзор, въз основа на писмения договор с възложителя ще:
1. Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
2. Ще спира строежа, когато той не се изпълнява при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ;
3. Осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
4. следи за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството.
Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви нов технически паспорт на сградата. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежа в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя за всеки един от обектите на интервенция. Същите ще послужат на Гл. Архитект на община Ботевград за издаване на удостоверение за ползване на обектите, съгласно чл.177, ал.3 от ЗУТ.
Инвеститорският контрол ще се извърши от експерти на Община Ботевград, които не са част от екипа на проекта и за тях разходи не са предвидени, тъй като инвеститорския контрол е основна част от задълженията им по длъжностна характеристика. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с:
• предотвратяване на излишни разходи
• контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали
• контрол върху качеството и количеството на вложените материали
• контрол върху оферти и актове
• контрол и проверка на комплексността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи
• контрол за изпълнението на проектната документация.
• Изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение.
осъществяване на организационни връзки и взаимоотношения с органите на строителния надзор, строителните техници на обекта, както и с ръководители от други специалности.,
Contracted Amount: 23 944.47
,
Reported Amount: 28 728.00
-
Activity: Изпълнение на дейности по информация и комуникация: Настоящата дейност по информация и комуникация ще гарантира прозрачност при разходването на средствата и максимална информираност на обществеността за финансирането от ЕФРР. всички дейности за информация и комуникация ще бъдат , в съответствие с изискванията на Единния наръчник за информация и комуникация, В рамките на дейността ще бъдат изработени и разпространени следните информационни материали:
• Изработка на временни големи билбордове – 4 бр. и 4 бр. постоянни обяснителни табели
• Плакат с информация за проекта – 100 бр.
• Откриваща пресконференция за 20 души
• Официална церемония ,,Първа копка“ при стартиране изпълнението на дейностите по строителството
• Закриваща пресконференция за 20 души
• Церемония за откриване на обектите
• Заснемане и обработка на репортаж за изпълнението на проекта - максимум 3 мин – 1бр.
• Излъчване на рекламен репортаж в местна телевизия – 3 бр.
• Изработка на банер за събития по проекта – 1бр.
• Изработка тениски на собствениците на жилищните сгради– 70 бр.
• Изработка на шапки за собствениците на жилищните сгради – 70 бр.
• Информиране на гражданите чрез непрекъснато актуализиране на информацията за проекта на интернет страницата на общината.,
Contracted Amount: 5 085.00
,
Reported Amount: 5 088.00
-
Activity: Организация и управление на проекта: За безпроблемно изпълнение и координация на дейностите по проекта „Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в обществени и многофамилни жилищни сгради на територията на град Ботевград – етап 6” е необходимо създаването на екип, който ще извърши организацията и управлението на проекта. Екипът за управление ще се легитимира със заповед на Кмета на община Ботевград.
Дейността има за цел да обезпечи ефективното изпълнение на проекта. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия инвестиционен проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване ще бъде обособен екип за управление на проекта. Ще бъдат приложени следните механизми за вътрешна оценка и контрол:
1. Предвиждане и своевременно дефиниране на възможните рискове в процеса на изпълнение на дейностите;
2. Вътрешната координация и администрирането на задачите, разработването на индивидуален времеви график за изпълнение на проекта, архивиране на документацията;
3. Проследяване законосъобразността и целесъобразността на разходването на средствата, изготвяне на подробни финансови справки и обработка на първични счетоводни документи;
4. Изготвяне на регулярни отчети за напредъка по изпълнение на дейностите по проекта, вътрешен мониторинг и контрол.
Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът за управление на проекта. В екипа за управление (ЕУ) участват вътрешни ексерти, представители на община Ботевград: Ръководител на проекта, който ще следи за цялостното изпълнение на дейностите по проекта и ще координира работата на останалите членове от екипа; счетоводител, служител на общината, който ще отразява разходите в счетоводството на общината и ще следи за правилното разходване на средствата по програмата; координатор, които ще подпомагат екипът по проекта в подготовката на задължителната информация до УО на Оперативна програма „Региони в растеж”.
Ще се прилагат следните инструменти за координация:
• Регулярни работни срещи на екипа.
• Работни срещи на екипа с изпълнителите на външни услуги.
•Преглед на документацията - за ранно идентифициране на проблемите и съответно своевременното предотвратяване е необходимо документите по изпълнение на проекта да се разглеждат в най - ранния момент след получаването им в общинската администрация. Ще бъдат разработени детайлни и конкретни процедури във връзка с управлението, мониторинга и контрола по отношение на настоящия проект в т.ч.;правила и процедури за извършване на дейности по документални верификации в рамките на проекта; правила и процедури във връзка с извършване на проверки на място за целите на проекта; правила и процедури във връзка с методите за администриране и докладване на нередности по проекта; правила и процедури във връзка със съхранение на документи в рамките на проекта.
Дейността ,,Организация и управление на проекта“, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на дейностите, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати.,
Contracted Amount: 18 290.17
,
Reported Amount: 17 430.02
|