Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.002-0017-C01
Project Name "Together for a dignified life"
Beneficiary 000235920 Municipality of Kardzhali
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 16.01.2019
Start Date 16.01.2019
End Date 16.01.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Кърджали (BG425), Кърджали, гр.Кърджали

Description

Brief description
Общата цел на проекта "Заедно за достоен живот " е да се създадат условия за предоставянето на нови социални услуги, осигуряващи качествена дългосрочна грижа за лица с увреждания и възрастни хора.   
Специфичните цели на проекта са:- Да се осигурят условия за предоставяне на качествена дългосрочна грижа на лица с увреждания и възрастни хора ; - Чрез преустройството на сградния фонд и осигуряването на необходимото оборудване да се създадат подходяща инфраструктура и условия за предоставяне на две нови резидентни услуги в общността, предназначени лица с увреждания и възрастни хора; - Чрез изграждането на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства  да се разшири обхвата на предлаганите социални услуги за лица с увреждания и техните семейства.
Пряка целева група на проекта са 70 лица с увреждания и възрастни хора  от община Кърджали, от които 40 човека,  ползващи  социалните услуги предоставяни от изградения Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства и 30 човека, които ще ползват услугите на създадените Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция. Непреки бенефициенти са над 240 членове на семействата на ползвателите на новите  социални услуги, както и около 40 човека персонал на новите услуги. Основните дейности по проекта са свързани с извършване на строително -монтажни работи за преустройство на сградата, в която ще бъдат създадени новите две резидентни услуги и изграждането на сградата, в която ще се помещава дневния център. В основните дейности са включени и доставка на оборудване за тези услуги, дейности за извършване на обследвания съгласно ЗЕЕ и ЗУТ, проектиране, строителен и авторски надзор, информация и публичност, и управление на проекта. В резултат от изпълнението на проекта ще се изгради социална инфраструктура за предоставяне на качествени социални услуги за дългосрочна грижа  за лица с увреждания и възрастни хора.
Activities
  • Activity: Административно управление на проекта: Управлението на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор „Строителство”, експерт "Тръжни процедури", счетоводител и административен сътрудник. Екипът ще бъде сформиран от служители на Община Кърджали. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът на проекта ще организира своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на проекта, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Техническото и финансово управление и отчитане на изпълнението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., приложимата нормативна уредба на европейско и национално ниво, както и на вътрешните правила и процедури от Системата за финансово управление и контрол на Община Кърджали. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на проекта, законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на проекта. Съставът на екипа на проекта е подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на проекта. Екипът на проекта ще публикува информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на община Кърджали., Contracted Amount: 13 868.94 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Проектът включва дейности, които ще се осъществяват от външни за Община Кърджали изпълнители. Тъй като се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 6 месеца ще се подготвят и проведат 6 процедури за избор на изпълнители, а именно за: - Изготвяне на обследване за енергийна ефективност на съществуващата сграда на бивше училище, в която ще се изградят двете резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция; - Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики на съществуващата сграда на бивше училище, в която ще се изградят двете резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция, вкл. технически паспорт на сградата; - Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с преустройството на сградата на бившето училище и изграждането на нова сградата за Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства, като в обхвата на изпълнение на инженеринга ще бъде включено проектиране, извършване на строително-монтажните дейности и осъществяването на авторския надзор; - Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор; - Доставка на оборудване и обзавеждане за трите нови социалните услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства, Център за грижа за лица с различни форми на деменция и Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства ; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Видът на процедурите ще бъде съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответния 12 месечен период. Подготвените документации ще бъдат разгледани и одобрени от екипа по проекта и проведени съгласно ЗОП и процедурите от утвърдената Система за финансов контрол и управление на Община Кърджали. Обявяването на всички процедури ще се извърши в рамките на 3 месеца след стартирането на изпълнението на проекта. След получаване на офертите от страна на кандидатите, участващи в отделните процедури, ще бъдат организирани и проведени оценителни комисии, които ще имат за задача да извършат оценка и класация на постъпилите предложения и да изберат най-качествената оферта. В комисиите за оценка ще вземат участие експерти с подходяща квалификация и опит, свързани с предмета на съответната процедура (инженери, юристи, икономисти и др.). процедурите за възлагане на обществените поръчки ще бъдат проведени в пълно съответствие изискванията на ЗОП и с принципите за прозрачност, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Със спечелилите кандидати ще бъдат сключени договори за изпълнение., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на обследване за енергийна ефективност и обследване за техническите характеристики на сградата на бивше училище, в която ще се създадат двете резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция: Съгласно Картата на резидентните услуги и Картата за услуги за подкрепа в общността и семейна среда в община Кърджали ще бъда подкрепено създаването на три нови социални услуги насочени към лица с увреждания и възрастни хора, от които две от резидентен тип и една услуга в общността. Трите услуги ще бъдат позиционирани в град Кърджали, на територията на застроен УПИ ХІІ, кв. 40 по ПУП на град Кърджали, кв. "Веселчане" на ул. "Мир" № 19. За нуждите на двете резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция ще бъде преустроена сградата на бивше училище, която се намира в имота и не се използва за образователни нужди. Дневният център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства ще се помещава в нова сграда, която ще се изгради в същия имот. Извършването на обследване за установяване на техническите характеристики, вкл. конструктивно обследване на сградата на бившето училище, в която ще се създадат двете резидентни услуги, има за цел установяването на съответствието на сградата с изискванията по член 169, ал.1, т. 1-5, ал. 2 и 3 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и изготвяне на технически паспорт съгласно чл. 176а от ЗУТ. Обследванията ще послужат за установяване на допустимостта на сградата, даване на предписания и препоръки за изготвяне на инвестиционния проект съобразно допустимите интервенции по проекта, както и за изготвяне на технически паспорт. Сградата, обект на интервенция по проекта е предназначена за обществено ползване, поради което подлежат на задължително сертифициране съгласно изискванията на чл. 19, ал. 2 от Закона за енергийна ефективност/ЗЕЕ/. Основната задача на обследването за енергийна ефективност , е да се установи консумацията на енергия, нивото на технологиите и управлението на сградата, икономията на топлинна енергия и топлосъхранение, съответствието със стандартите и нормативните изискванията за енергийна ефективност. В резултат от извършеното обследване ще се посочат мерките, които следва да се въведат за повишаване на енергийна ефективност на тази сграда и постигането на минимум клас С за енергопотребление. Обследванията ще се извършат от външни изпълнители, отговарящи на изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ и избрани след провеждане на обществена поръчка съгласно ЗОП. В рамките на 2 месеца избраните изпълнители ще извършат двата вида обследвания на сградата и ще представят доклад за техническите характеристики, вкл. конструктивни на сградата и технически паспорт, както и доклад за извършеното обследване за енергийна ефективност, резюме и сертификат за енергийните характеристики на сградата. Мерките, посочени в техническия паспорт, конструктивното обследване и доклада от обследването за енергийна ефективност ще залегнат като задължителни изисквания при подготовката на инвестиционния проект и последващото изпълнение на строително - монтажни работи за преустройството на обекта., Contracted Amount: 4 150.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг на строително - монтажи работи, свързани с преустройството на сградата на бивше училище, обект на интервенция и изграждането на нова сградата за Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства: Строително -монтажните работи, свързани свързани с преустройството на сградата на бивше училище, обект на интервенция и изграждането на нова сградата за Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства, ще се извършат на инженеринг от външни изпълнители. Инженерингът за преустройство на сградата на бивше училище ще включва: 1. Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за преустройство на цялата сграда за предоставянето на двете социални услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция. В инвестиционният проект ще се включат мерките за ен. ефективност, посочени в изготвеното обследване за ен. ефективност на сградата и в техническия паспорт, както и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда. Също така и оформянето на дворно пространство около сградата.; 2. Изпълнение на СМР, съгласно изработения проект и 3. Осъществяване на авторски надзор. Инженерингът на СМР за изграждането на сградата за Дневен център ще включва: 1. Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за изграждането на новата сграда за предоставянето на социалната услуга - Дневният център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства. Инвестиционният проект ще включва мерки за ен.ефективност за постигане на минимум клас С на електропотребление и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда както и оформянето на дворно пространство около сградата.; 2. Изпълнение на СМР, съгласно изработения проект и 3. Осъществяване на авторски надзор. След сключването на договорите в рамките на 6 месеца избраните изпълнители ще разработят и съгласуват с компетентните институции и Министерство на труда и социалната политика инвестиционните проекти. Инвестиционният проект за преустройство на цялата сграда на бивше училище ще използва изготвено и налично архитектурно заснемане. Процедурата за избор на изпълнител на това заснемане е проведена и не е включена в плана за външно възлагане по проекта. В инвестиционните проекти ще бъдат включени всички мерки за постигане на минимум клас С на електропотребление и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда. Инвестиционните проекти ще се разработят в обем, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Те ще отговарят на функционалните изисквания и насоките за изграждане на съответната социална услуга. Преди одобрението на инвестиционните проекти, те ще бъдат съгласувани с МТСП. След съгласуването на инвестиционните проекти с компетентните органи и МТСП , ще им бъде направена оценка на съответствието и ще бъдат издадени разрешения за строеж. Планираните СМР ще се извършат в рамките на 12 месеца, като ще се спазват параметрите, заложени в инвестиционните проекти. С изпълнение на предвидените СМР ще се създаде подходяща инфраструктура за откриването на три нови социални услуги, насочени към лица с увреждания и възрастни хора. При изпълнението на строително - монтажните дейности ще се използват съвременни методи и технологии, които ще гарантират качеството на извършените работи.Авторският надзор ще се извършва от проектантите, изготвили инвестиционните проекти в рамките на инженеринга на обектите на интервервенция. По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обектите, съобразно работните проекти и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обектите. 4. Правилно изпълнение на двата обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обектите за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от работните проекти., Contracted Amount: 1 212 581.79 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при извършване на строително -монтажните работи на двата обекта на интервенция. : Съгласно изискванията на нормативната уредба, избраният консултант по надзор ще извърши оценка на съответствието на двата изготвени инвестиционни проекта -за преустройство на сградата на бивше училище и за изграждането на сградата за дневен център съгласно изискванията на ЗУТ. Консултантът ще представи доклади за съответствие на базата на които ще бъдат издадени разрешенията за строеж за обектите на интервенция. По време на извършването на строително -монтажните работи в сградата на бивше училище и изграждането на сградата за дневен център, ще бъде осъществяван строителен надзор съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обектите. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрените работени проекти и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително -монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обектите в експлоатация. След приключване на строително - монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за всеки обект., Contracted Amount: 13 700.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Въвеждане на обектите в експлоатация: Въвеждането на обектите в експлоатация след извършването на строително -монтажни дейности е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително- монтажните дейности на двете сгради, обект на интервенция по проекта, ще бъде подготвена документацията за приемането им в съответствие с действащите нормативни актове. Съгласно член 137 от Закона за устройство на територията двете сгради попадат в ІV категория на строежите. Те ще бъдат приети от Комисия от Община Кърджали. След приемането на обектите ще бъдат издадени Удостоверения за въвеждане в експлоатация., Contracted Amount: 4 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на оборудване за трите социални услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства, Център за грижа за лица с различни форми на деменция и Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства : Осигуряването на оборудване и обзавеждане е необходимо условия за функционирането на трите нови услуги, предвидени за община Кърджали в Картата на резидентните услуги и Картата за услуги за подкрепа в общността и в семейна среда, а именно Център за грижа за лица с психични разстройства, Център за грижа за лица с различни форми на деменция и Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства. За осигуряване на подходящи условия за предоставяне на качествени и ефективни услуги ще бъде доставено оборудване и обзавеждане, вида и индикативните количества, на които са подробно описани в Приложение Б1 - Списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, процедура BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“. Изпълнителят ще достави в рамките на четири месеца оборудването и обзавеждането за новите три услуги съгласно техническата спецификация, в която подробно ще бъдат посочени минималните технически изисквания за всеки вид от оборудването и обзавеждането . Техническите характеристики ще бъдат съобразени с функционалните изисквания за всяка отделна услуга и ще бъдат дадени от проектантите по част "Интериор и обзавеждане" в инвестиционния проект за дадената услуга. Екипът по проекта ще осъществява непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и извършването доставката на оборудването и обзавеждането. Преди приемането на оборудването и обзавеждането от страна на Община Кърджали, специалистите "Социални дейности" в общината ще извършат преглед и ще потвърдят съответствието на доставеното оборудване и обзавеждане с техническата спецификация., Contracted Amount: 147 181.80 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осъществяване на дейности за осигуряване на информация и комуникация по проекта: Осигуряването на информация и комуникация по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Тези дейности ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Основната цел на дейността е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на две пресконференция. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи. • Изработване на банер и плакати , които ще се използват за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на билборд и постоянни обяснителни табели за обозначаване на обектите и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъде поставени 1 бр. билборд на територията на имота в който ще намират обектите на интервенция, а след приключване на строителните работи ще бъде поставени 2 бр. постоянни обяснителни табели на подходящи места на двете сгради. • Публикации в медиите - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 2 публикации за проекта в печатни медии. • Изработване и поставяне на информационни стикери- Ще бъдат изработени 500 бр. постоянни информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване. • Официална церемония – След приключване на изпълнението на СМР ще се организира и проведе официално откриване на сградите, в която ще се помещават трите нови услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства, Център за грижа за лица с различни форми на деменция и Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства. Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, пресконференциите и местните печатни издания, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати., Contracted Amount: 5 280.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: TECHNOCONTROL LTD, Contracted Amount*: 1 320.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Shengyul, Contracted Amount*: 2 773.79 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ,,MOTIVA INVEST CONSULT" Ltd, Contracted Amount*: 15 900.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Arif, Contracted Amount*: 2 773.79 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ECOINGENERING LTD, Contracted Amount*: 1 860.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Antoaneta, Contracted Amount*: 2 773.78 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Gyulyuzar, Contracted Amount*: 2 773.79 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Nuray, Contracted Amount*: 2 773.79 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 6 180.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ARDASTROY LTD, Contracted Amount*: 1 448 600.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of supported facilities of social infrastructure in the process of deinstitutionalization, Measure Unit: обекти, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Липса на добро финансово управление 0.00 587 349.44 0.00 587 349.44 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Изготвяне на обследване за енергийна ефективност на съществуващата сграда на бивше училище, в която ще се изградят две резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция, Estimated Amount: 1 350.00
Procedure 2 Subject to due process: Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с преустройството на сграда на бивше училище и изграждане на нова сградата за Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства, финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 по две обособени позиции., Estimated Amount: 1 209 166.67
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на оборудване и обзавеждане за социалните услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства, Център за грижа за лица с различни форми на деменция и Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства, Estimated Amount: 147 181.80
Procedure 4 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Ръководител - Ариф Себахтин Фаик
    Contractor: Arif
    Contract total funded value: 2 773.79
  • Differentiated position 2: Координатор "Строителство"- Нурай Ерол Зюлкер
    Contractor: Nuray
    Contract total funded value: 2 773.79
  • Differentiated position 3: Експерт "Тръжни процедури"- Антоанета Севдалинова Овчарова
    Contractor: Antoaneta
    Contract total funded value: 2 773.78
  • Differentiated position 4: Счетоводител - Шенгюл Лятиф Иляз
    Contractor: Shengyul
    Contract total funded value: 2 773.79
  • Differentiated position 5: Административен сътрудник-Гюлюзар Мустафа Мустафа - Исмаил
    Contractor: Gyulyuzar
    Contract total funded value: 2 773.79
Procedure 5 Subject to due process: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при СМР за преустройството на сграда на бивше училище и изграждане на нова сграда за Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства, Estimated Amount: 13 700.00
  • Differentiated position 1: "Извършване на оценка ма съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при строително-монтажни работи за преустройството на сграда на бивше училище ,,Никола Вапцаров", гр. Кърджали по проект "Заедно за достоен живот", Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.002-0017-C01, Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020"
    Contractor: ,,MOTIVA INVEST CONSULT" Ltd
    Contract total funded value: 8 700.00
  • Differentiated position 2: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти и осъществяване на строителен надзор при изграждане на нова сграда за Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства по проект "Заедно за достоен живот", Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.002-0017-C01, Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020"
    Contractor: ,,MOTIVA INVEST CONSULT" Ltd
    Contract total funded value: 7 200.00
Procedure 6 Subject to due process: Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики на съществуващата сграда на бивше училище, в която ще се изградят две резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция, вкл. технически паспорт на сградата, Estimated Amount: 2 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 "Избор на изпълнител за изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т.(1 - 5) ЗУТ на съществуващата сграда на бивше училище „Никола Вапцаров“, гр. Кърджали, в която ще се изградят две резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция, вкл. изготвяне на технически паспорт на сградата, съгласно чл.176 а от ЗУТ по проект "Заедно за достоен живот", Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.002-0017-C01, Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020
    Contractor: ECOINGENERING LTD
    Contract total funded value: 1 860.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 "Избор на изпълнител за извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ на съществуващата сграда на бивше училище „Никола Вапцаров“, гр. Кърджали, в която ще се изградят две резидентни услуги - Център за грижа за лица с психични разстройства и Център за грижа за лица с различни форми на деменция по проект "Заедно за достоен живот", Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.002-0017-C01, Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020"
    Contractor: TECHNOCONTROL LTD
    Contract total funded value: 1 320.00
Procedure 7 Subject to due process: Изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проект " Заедно за достоен живот" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Estimated Amount: 5 280.00
  • Differentiated position 1: Изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проект " Заедно за достоен живот" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 6 180.00
Procedure 8 Subject to due process: Процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл.79, ал.1, т.1 от ЗОП с предмет: ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВО НА ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ - ЦЕНТЪР ЗА ГРИЖА ЗА ЛИЦА С ПСИХИЧНИ РАЗСТРОЙСТВА И ЦЕНТЪР ЗА ГРИЖА ЗА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ И ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ - ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА ПО ПРОЕКТ "ЗАЕДНО ЗА ДОСТОЕН ЖИВОТ", ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP001-5.002-0017-C01, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “РЕГИОНИ В РАСТЕЖ” 2014-2020 ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, Estimated Amount: 1 209 166.67
  • Differentiated position 1: ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВО НА ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ - ЦЕНТЪР ЗА ГРИЖА ЗА ЛИЦА С ПСИХИЧНИ РАЗСТРОЙСТВА И ЦЕНТЪР ЗА ГРИЖА ЗА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ ПО ПРОЕКТ "ЗАЕДНО ЗА ДОСТОЕН ЖИВОТ", ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP001-5.002-0017-C01, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “РЕГИОНИ В РАСТЕЖ” 2014-2020
    Contractor: ARDASTROY LTD
    Contract total funded value: 969 800.00
  • Differentiated position 2: ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВО НА ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ - ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА ПО ПРОЕКТ "ЗАЕДНО ЗА ДОСТОЕН ЖИВОТ", ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ № BG16RFOP001-5.002-0017-C01, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА “РЕГИОНИ В РАСТЕЖ” 2014-2020
    Contractor: ARDASTROY LTD
    Contract total funded value: 478 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN