Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0031-C01
Project Name Reliability in the community
Beneficiary 000875920 Targovishte municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 21.02.2018
Start Date 21.02.2018
End Date 17.12.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Търговище, гр.Търговище

Description

Brief description
Един от основните приоритети в националната политика през последните години е изграждането на ефективно работеща система за закрила на детето, чрез която да се гарантира успешното изпълнение на реформата за повишаване на благосъстоянието на децата в България. Основна цел и посока на реформата е деинституционализацията на съществуващата система от социални услуги и развитие на система от алтернативни услуги за деца и семейства, базирани в общността. Изпълнението на приоритетите изисква осъществяването на реформа в грижите за деца и качествена промяна в подхода към социалните услуги, предоставяни за тях. Проектното предложение предвижда изграждането на следните услуги съгласно Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги:
1.	Нов дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства;
2.	Ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст;
3.	Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст;
4.	Ремонт на Дневен център за деца с увреждания с включване на услуги за ЦСРИ;
5.	Ремонт/обзавеждане/оборудване на Център за обществена подкрепа
Изпълнението на проекта трайно ще допринесе за постигане на поставените цели в Общинската стратегия за развитие на социалните услуги.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по инфраструктурни проекти в община Търговище. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. В резултат е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител; (2) Координатор; (3) Счетоводител. На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда трите експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Спецификата и сложността на функциите изискват съвместно действие между отделни експерти при разделение и недублиране на работата по дадена функция. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети; (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания. Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни; (6) осигуряване на контрол и качество в работата., Contracted Amount: 16 989.93 , Reported Amount: 15 446.83
  • Activity: Дейност 2: Изпълнение на инженеринг-проектиране,авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР за следните обекти: 1.Нов дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства; 2.Ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст; 3.Ремонт на Дневен център за деца с увреждания с включване на услуги за ЦСРИ : Дейността се предвижда да се реализира за три от обектите на интервенция по настоящото проектно предложение. Дейността инженеринг се разделя на три водещи направления: (1) Дейности, свързани с изработването на Технически проект: - Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание. Обектите на проектиране са три на брой, като сред тях има и ново строителство. Всички предвидени интервенции по обектите са съобразени с функционалните характеристики на съответният вид услуга и са съгласувани с МТСП. (2) Дейности свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на строително - монтажните работи на строежа: - Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния инвестиционен проект; - Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. (3) Дейности, които са свързани с изпълнението на строително - монтажните работи на строежа: - Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга; - Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и Техническия проект строителни продукти (строителни материали, включително бетонови смеси, армировъчна стомана, хидроизолационни и антикорозионни материали, асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и други); - Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа; - При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите – за временно строителство, за складиране на материали и техника и други, във връзка със строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, когато същите са извън територията на обекта; - Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство; - Извършване на геодезическо замерване на теренната основа; - Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; - Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация; - Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя; - Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; - Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта., Contracted Amount: 614 000.00 , Reported Amount: 695 484.00
  • Activity: Дейност 3: Оценка на съответствието , независим строителен надзор и въвеждане в експлоатация на 3 бр. обекта.: По време на строителството независима компания, ще упражнява независим строителен надзор със следния обхват: (1) Изготвя доклад за съответствие на техническите проекти на обектите от проекта; (2) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; (3) Организира законосъобразно започване на строежите; (4) Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; (5) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; (6) Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; (7) Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението; (8) Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи; (9) Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на съществуващите обекти от проекта; (10) Издава технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на новоизградените обекти; (11) Окомплектова цялата документация необходима на Община Търговище за приемането на обектите. След завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания се предвижда изпълнителят на строителен надзор с оглед въвеждане на обекта в експлоатация да представи: - окончателен доклад по чл. 168, ал. 6; - договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура; - технически паспорт, документ за собственост /или документи удостоверяващи качеството на възложител на строежа; - строително разрешение /акт за узаконяване/; - протокол за определяне на строителна линия и ниво, с резултатите от проверките на достигнатите контролирани нива; - акт обр. 14 за приемане на конструкцията; - констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, с приложени към него протоколи за успешно проведени единични изпитвания, - документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите; - удостоверение по чл.54а от ЗКИР от Агенция по Геодезия, картография и кадастър и др., Contracted Amount: 25 000.00 , Reported Amount: 9 237.14
  • Activity: Дейност 4: Изпълнение на доставки на оборудване/обзавеждане по проекта: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалната услуга с оглед задоволяване на потребностите на потребителите За изпълнението на тази дейност бенефициентът планира да обяви процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване, обзавеждане и инвентар за три обекта на интервенция, за два от обектите (Ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст и Нов дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства) -съгласно изготвените технически и работни проекти, а за обект: "Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст"-съгласно съгласувания списък на предвиденото оборудване/обзавеждане от МТСП. Предвиденото оборудване/обзавеждане е изцяло съобразено с функционалните характеристики на съответният вид социална услуга. Предвид фактът, че към момента за три от обектите не са ясни точните параметри на заданието, тъй като същите ще станат категорични като количество едва след изготвяне на част интериор по приложимият технически проект, за тези обекти не е възможно да се представи подробно остойностена количествено-стойностна сметка на предвиденото оборудване. С оглед наличието на функционални характеристики за всеки от видовете услуги възложителят община Търговище е предвидил индикативно оборудване, както и индикативна стойност на дейността. За новоизграденият дневен център се предвижда оборудване за: -Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика; -Кабинет логопед/психолог; -Зала за индивидуална работа; -Зала за групова работа/дневен престой; -Обслужваща площ/коридори/фоайета/складове; -Санитарно помещение с баня; -Санитарно помещение с баня за персонала; -Стая за персонала с място за преобличане на персонала; -Кухня/разливочно и трапезария (кът за хранене); -Психосензорна зала; -Място за почивка на потребителите; -Дворно място с подходящи съоръжения за деца с увреждания. За преходното жилище се предвижда оборудване за: -Спални помещения; -Санитарни помещения с баня; -Санитарно помещение с баня за персонала; -Стая за персонала; -Кухня и трапезария (кът за хранене)/дневна стая; -Втора дневна стая; -Мокро помещение; -Обслужваща площ. За наблюдаваното жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст се предвижда обзавеждане за: -Две спални помещения; -Санитарни помещения с баня; -Кухня и трапезария (кът за хранене)/дневна стая; -Обслужваща площ. За съществуващият Дневен център за деца с увреждания, за достигане функционалните характеристики за включване на дейности за ЦСРИ е предвидена интервенция само на дворното място, което ще се благоустрои, ще се поставят подходящи съоръжения за деца с увреждания и сензорна градина, не се предвижда доставка на оборудване. В съществуващият Център за обществена подкрепа по друг проект са изградени и оборудвани помещения за "Спешен прием". За ЦОП също не се предвижда доставка на оборудване. , Contracted Amount: 136 237.97 , Reported Amount: 141 264.94
  • Activity: Дейност 5: Публичност и визуализация на проекта: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1303/2013 в проектното предложение са предвидени мерки и дейности за информация и комуникация, чрез които да се информира обществеността за приноса на Общността за изпълнението на заложените интервенции и за ефекта, който те ще имат за развитието на град Търговище. Всички дейности ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник за бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (Единния наръчник). Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи: - Целеви групи и преки бенефициенти по проекта; - Широка общественост (на общинско и областно ниво); - Разпространители на информация (национални и регионални медии). Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно; - Равнопоставеност - изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло; - Навременност - всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории; - Адаптивност - всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват; - Партньорство - всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни; - Прозрачност - ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента. Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение. Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност: - Електронни медии; - Печатни медии; - Онлайн медии (включително социални мрежи); - Областен информационен център; - Директна комуникация (пресконференции, официални церемонии, информационни дни, разработване на брошури и промоционални материали); - Външна реклама (билбордове, постоянни обяснителни табели). , Contracted Amount: 8 300.00 , Reported Amount: 7 140.00
  • Activity: Дейност 6: Изпълнение на строително-монтажни работи за Център за обществена подкрепа и ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст: Дейността предвижда подобряване техническото състояние, както и обособяване на зала за групова работа с деца и родители в Център за обществена подкрепа. След извършване на интервенциите по обекта се предвижда капацитета на Центъра за обществена подкрепа да се повиши до 100 потребители. Дейността предвижда текущ ремонт на съществуващ апартамент в жилищен квартал на гр. Търговище за достигане функционалните характеристики на „Ново Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 г. с капацитет 4 бр.”. , Contracted Amount: 65 000.00 , Reported Amount: 71 354.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 67 704.94 , Reported Amount**: 67 704.94
  • Contractor: IVANOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 312.00
  • Contractor: SITY BILD STUDIO EOOD, Contracted Amount*: 339 144.00 , Reported Amount**: 339 144.00
  • Contractor: KOREKT EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 150.00
  • Contractor: ABV Zemedelie Ltd., Contracted Amount*: 24 240.00 , Reported Amount**: 24 240.00
  • Contractor: TIERA COMUNIKEJSHANS EOOD, Contracted Amount*: 4 320.00 , Reported Amount**: 4 320.00
  • Contractor: STANKOM 2010, Contracted Amount*: 24 120.00 , Reported Amount**: 24 120.00
  • Contractor: VODOSNABDIAVANE I KANALIZACIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 025.14
  • Contractor: KILTEX EOOD, Contracted Amount*: 274 200.00 , Reported Amount**: 274 200.00
  • Contractor: KONSULT INVEST KONTROL, Contracted Amount*: 7 079.80 , Reported Amount**: 5 900.00
  • Contractor: ARK bilding OOD, Contracted Amount*: 71 358.98 , Reported Amount**: 71 354.00
  • Contractor: Shkolsnab, Contracted Amount*: 25 200.00 , Reported Amount**: 25 200.00
  • Contractor: EMU, Contracted Amount*: 76 044.00 , Reported Amount**: 82 140.00
  • Contractor: UNI ART Ltd, Contracted Amount*: 960.00 , Reported Amount**: 960.00
  • Contractor: DI EM AJ DIVELOPMANT EOOD, Contracted Amount*: 1 860.00 , Reported Amount**: 1 860.00
Subcontractors
  • Subcontractor: PLANKONSEPT EOOD, Contracted Amount*: 10 500.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 292.00 , Reached amount: 292.00

Financial Information

Total Project cost 871 135.71 BGN
Grant 871 135.71 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 871 135.71 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 27 420.00 0.00 27 420.00 КИЛТЕКС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 33 914.40 0.00 33 914.40 СИТИ БИЛД СТУДИО ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 АРК билдинг ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 АРК билдинг ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Изработване на информационни брошури", Estimated Amount: 800.00
  • Differentiated position 1: Изработване, отпечатване и доставка на 500 бр. информационни брошури
    Contractor: UNI ART Ltd
    Contract total funded value: 960.00
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка и монтаж на ново компютърно оборудване и периферни устройства“ На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, ОП 4 „Доставка и монтаж на ново компютърно оборудване и периферни устройства за 3 нови социални услуги в община Търговище“, ще се възложи по реда на чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, чрез директно възлагане и не е част от настоящата процедура., Estimated Amount: 20 100.00
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на ново компютърно оборудване и периферни устройства за 3 нови социални услуги в община Търговищ
    Contractor: STANKOM 2010
    Contract total funded value: 24 120.00
Procedure 3 Subject to due process: „Изготвяне на доклад за инвестиционно съответствие на технически проект и упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор за обекти по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” по 3 обособени позиции”, Estimated Amount: 21 000.00
Procedure 4 Subject to due process: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на независим строителен надзор по проект „Сигурност в общността“, ОПРР 2014-2020, по 3 обособени позиции“, Estimated Amount: 21 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на независим строителен надзор за обект: „Изграждане на нова сграда за създаване на ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места ““.
    Contractor: KONSULT INVEST KONTROL
    Contract total funded value: 3 182.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на независим строителен надзор за обект: „Създаване чрез преустройство и реконструкция на „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства““.
    Contractor: KONSULT INVEST KONTROL
    Contract total funded value: 2 767.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и упражняване на независим строителен надзор за обект: „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ ““
    Contractor: KONSULT INVEST KONTROL
    Contract total funded value: 1 130.40
Procedure 5 Subject to due process: „Изпълнение на доставки и монтаж на оборудване/обзавеждане по проект „Сигурност в общността“, по ОПРР 2014-2020” по обособени позиции”” , Estimated Amount: 114 692.97
  • Differentiated position 1: обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на ново мебелно обзавеждане за 3 нови социални услуги в община Търговище“.
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 67 704.94
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 „Доставка и монтаж на нова черна и бяла техника за 3 нови социални услуги в община Търговище“
    Contractor: ABV Zemedelie Ltd.
    Contract total funded value: 24 240.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 „Доставка и монтаж на ново специализирано обзавеждане и оборудване за медицинска рехабилитация, психомоторика и сензорна терапия за деца със специални нужди за 2 нови социални услуги в община Търговище“.
    Contractor: Shkolsnab
    Contract total funded value: 25 200.00
Procedure 6 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обект „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“ по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” , Estimated Amount: 68 481.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обект „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“ по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца”
    Contractor: EMU
    Contract total funded value: 76 044.00
Procedure 7 Subject to due process: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обект „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“ по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” 19.05.2020, Estimated Amount: 68 481.00
Procedure 8 Subject to due process: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект на Община Търговище „Сигурност в общността”, осъществяван по ОПРР 2014-2020 по 3 обособени позиции“, Estimated Amount: 8 300.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Изработка и монтаж на билборд и постоянни обяснителни табели, изработване на банер”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2 „Изработване на информационни брошури”, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №1 „Изработка и монтаж на билборд и постоянни обяснителни табели, изработване на банер”
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №2 „Изработване на информационни брошури”, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 6: Обособена позиция №3 „Организиране и провеждане на публични събития, официални церемонии”
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект на Община Търговище „Сигурност в общността”, осъществяван по ОПРР 2014-2020 по обособени позиции“, Estimated Amount: 8 300.00
  • Differentiated position 1: ОП 1: "Изработване и монтаж на билборд и постоянни обяснителни табели
    Contractor: DI EM AJ DIVELOPMANT EOOD
    Contract total funded value: 1 860.00
  • Differentiated position 2: ОП 2: "Организиране и провеждане на публични събития и официални церемонии".
    Contractor: TIERA COMUNIKEJSHANS EOOD
    Contract total funded value: 4 320.00
Procedure 10 Subject to due process: „Инженеринг за обекти по ОП „Региони в растеж 2014-2020”, процедура „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца” по 3 обособени позиции” - прекратена , Estimated Amount: 614 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Изграждане на нова сграда за създаване на ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места“;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Създаване чрез преустройство и реконструкция на „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: „Текущ ремонт на два обекта по проект „Сигурност в общността”, осъществяван по ОПРР 2014-2020, по 2 обособени позиции”, Estimated Amount: 65 000.00
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Текущ ремонт на апартамент за създаване на „Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет 4 човека".
    Contractor: ARK bilding OOD
    Contract total funded value: 29 452.74
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Текущ ремонт на “Център за обществена подкрепа” за разширяване на капацитета му.
    Contractor: ARK bilding OOD
    Contract total funded value: 41 906.24
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №1 „Текущ ремонт на апартамент за създаване на „Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет 4 човека““
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №2 „Текущ ремонт на „Център за обществена подкрепа” за разширяване на капацитета му“.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 12 Subject to due process: Архитектурно заснемане на съществуващ ЦОП- предварителен разход по проекта , Estimated Amount: 958.33
Procedure 13 Subject to due process: Геодезическо заснемане за въвеждане в експлоатация на преходно жилище, Estimated Amount: 260.00
  • Differentiated position 1: Геодезическо заснемане за въвеждане в експлоатация на преходно жилище
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 14 Subject to due process: Изпълнение на доставки и монтаж на оборудване/обзавеждане по проекта, Estimated Amount: 136 237.97
Procedure 15 Subject to due process: Изпълнение на инженеринг - проектиране; авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР за три обекта на интервенция по проекта, Estimated Amount: 614 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Изграждане на нова сграда за създаване на ново преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст с капацитет 8 места“
    Contractor: KILTEX EOOD
    Contract total funded value: 274 200.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Създаване чрез преустройство и реконструкция на „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“
    Contractor: SITY BILD STUDIO EOOD
    Contract total funded value: 339 144.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: „Изпълнение на инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор за обект: „Благоустрояване на дворно пространство на Дневен център за деца с увреждания за включване на услуги за ЦСРИ“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 16 Subject to due process: Изпълнение на СМР за обект "Ремонт на Център за обществена подкрепа" и "Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21-годишна възраст", Estimated Amount: 65 000.00
  • Differentiated position 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Текущ ремонт на апартамент за създаване на „Ново наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет 4 човека".
    Contractor: ARK bilding OOD
    Contract total funded value: 29 452.74
  • Differentiated position 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Текущ ремонт на “Център за обществена подкрепа” за разширяване на капацитета му.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN