Identification

UMIS Number BG16RFOP001-5.001-0051-C01
Project Name Residential services for children and young people
Beneficiary 000024695 Municipality of Blagoevgrad
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 02.05.2018
Start Date 02.05.2018
End Date 09.11.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, Благоевград, Благоевград, гр.Благоевград

Description

Brief description
Проектното предложение включва дейности за изграждане на подходяща социална инфраструктура в Община Благоевград за развиване на две резидентни услуги: Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст и  Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 години. По този начин Община Благоевград ще изпълни в пълен обем предвиденото в Картата на услугите за подкрепа в общността и семейна среда и Картата на резидентните услуги, утвърдени от Междуведомствена работна група за управление и координация на процеса по деинституционализация на грижите за деца. Общата стойност на проекта е съобразена с максималния размер на определената безвъзмездна финансова помощ за Община Благоевград в качеството й на конкретен бенефициент по процедурата и с индикативните стойности за всяка отделна услуга. 
Проектното предложение не предвижда ново строителство. Двете включени услуги ще бъдат ситуирани по следния начин: 
- Наблюдаванотo жилище в апартамент общинска собственост чрез извършване на ремонт;
- Преходно жилище в двуетажна сграда общинска собственост чрез извършване на преустройство и ремонт. За целта се предвижда процедура на инженеринг.
Проектът включва и осигуряване на подходящо обзавеждане и оборудване и за двете услуги.
Преустройството и ремонтните дейности ще бъдат извършени в съответствие с разработените и утвърдени от Министреството на труда и социалната политика функционални изисквания и насоки, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Основната цел на дейността е осигуряване на необходимата организация за цялостното изпълнение на проектните дейности и постигане на заложените цели. Чрез изпълнението на дейността ще се гарантира оптимизираното използване на ресурсите на бенефициента, постигането на ефективна координация и комуникация с изпълнителите на проектните дейности, осигуряването на прозрачност, отчетност и контрол при реализирането на проектното предложение. Дейността предвижда сформирането на екип за организация и управление на проекта. Той ще включва експерти от общинска администрация Благоевград и ще има за задача да организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът по проекта ще включва 5 члена, разпределени на следните позици: - Ръководител на проекта; - Юрист; - Счетоводител; - Експерт СМР; - Технически сътрудник. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и поддържането на ефективна комуникация между тях. Функциите на екипа за организация и управление на проекта ще включват: - мониторинг и контрол на изпълнението на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по проекта; - периодично докладване, отчитане за напредъка и изпълнението на проекта; - финансово управление на проекта; - архивиране., Contracted Amount: 6 806.56 , Reported Amount: 6 728.50
  • Activity: Подготовка на тръжни документи и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Част от дейностите в проектното предложение ще бъдат изпълнявани от външни изпълнители и те ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители, при спазване на изискванията и разпоредбите на ЗОП. Подготвените тръжни документи ще бъдат изпратени за предварителен контрол до АОП. В проектното предложение се предвижда разработването на тръжни документи и провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Изготвяне на обследване за енергийна ефективност, обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал. 1, т.1-5 и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт за обект на интервенция: жилищна сграда с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 53. 2. Избор на изпълнител за осъществяване на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР, авторски надзор) на обект на интервенция в проектното предложение - сграда с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 53 - по реда на ЗОП. 3. Избор на изпълнител на СМР на обект на интервенция в проектното предложение - гр. Благоевград, ж.к. "Еленово", бл. № 112, ет.5, ап.13 - по реда на ЗОП. 4. Избор на изпълнител за осъществяване на доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по реда на ЗОП. 5. Избор на изпълнител за изработване на материали за осигуряване на публичност и визуализация на проекта по реда на ЗОП. Тръжните процедури ще бъдат проведени при стриктно спазване на изискванията на българското законодателство, като при разработване на документацията за съответната обществена поръчка ще се идентифицират ключови въпроси, свързани с типа процедура, критериите, които да бъдат заложени в методиката за оценка, изискванията към кандидатите за технически и финансови възможности и др. Процедурите ще се провеждат по утвърдения ред, включващ: - Подготовка и утвърждаване на решение, обявление и документация за обществената поръчка, съгласно изискванията на ЗОП; - Публикуване на обявленията за обществени поръчки в "Официален вестник" на ЕС; - Изпращане на решението и обявлението до АОП за вписване в регистъра на обществените поръчки; - Приемане и съхраняване на офертите на участниците до разглеждането им от оценителната комисия; - Разясняване по документацията за участие при поискване от участник в сроковете по ЗОП; - Издаване на заповед за назначаване на комисия за провеждане на процедура за обществена поръчка; - Изготвяне на списък с получените оферти и участниците; - Разглеждане, класиране и оценка на офертите от комисията; - Издаване на решение за определяне на изпълнител на обществената поръчка; - Изпращане на решение за определяне на изпълнител на обществената поръчка; - Изпращане на решението до участниците; - Подготовка и подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Изпълнение на инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) за осигуряване на материална база за Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места: Проектната дейност предвижда изпълнението на инженеринг за един от обектите на интервенция в проектното предложение, намиращ се на адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 53. Обектът представлява двуетажна сграда, с общо РЗ 320 кв.м., в която след изпълнение на необходимите СМР ще бъде разположено Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места. Инженерингът за тази сграда включва проектиране, изпълнение на СМР, авторски надзор. Предвижда се проектирането на инвестиционния проект във фаза "работен", който ще бъде изготвен, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. При изготвяне на проектната документация ще се спазват функционалните изисквания за предвидената социална инфраструктура, част от Насоките за кандидатстване по процедурата. Проектът ще бъде съгласуван с всички експлоатационни дружества и от Главния архитект на Община Благоевград. На база одобрения и съгласуван инвестиционен проект ще бъде издадено Разрешение за строеж на обекта, предмет на интервенция. За начало на СМР, съобразно издаденото разрешение за строеж, ще се счита денят на съставяне на протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво. Съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ, обектът е "пета категория" и попада извън задължителните изисквания за осъществяване на строителен надзор. В процеса на изпълнение на СМР ще участват Възложителят, Строителят, Проектантът, Техническият ръководител и Физическо лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна". Горепосочените участници ще носят отговорност, съгласно правомощията, предвидени в ЗУТ. Във връзка със спазването на инвестиционния проект, при изпълнението на СМР външният изпълнител, чрез проектантите по съответните части ще осъществява авторски контрол, съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на авторски контрол ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на нормативите за такъв вид дейности, както и подготовката на документацията за въвеждане на обекта в експлоатация. Обстоятелствата, свързани със стартиране, изпълнение и въвеждане на обекта в експлоатация ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците в строителния процес на съответните актове и протоколи по време на строителството. Средствата, предвидени за изпълнение на дейността са общо в размер на 281 456.22 лв. без ДДС и 337 747.46 лв. с ДДС., Contracted Amount: 281 456.22 , Reported Amount: 337 650.44
  • Activity: Изпълнение на СМР за осигуряване на материална база за Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст с капацитет 4 места: Проектната дейност предвижда изпълнение на СМР за един от обектите на интервенция в проектното предложение, а именно: жилищен апартамент с административен адрес: гр. Благоевград, ж.к. "Еленово", бл. №112, ет.5, ап.13. Съгласно изискванията на Закона за устройства на територията за предвидените дейности не се изисква технически/работен проект. На база на съществуващите архитектурни заснемания са изготвени количествено-стойностни сметки, по които да се извършат строително-ремонтните дейности. Строително-ремонтните дейности ще са съобразени с функционалните изисквания за предвидената социална инфраструктура, част от Насоките за кандидатстване по процедурата. Средствата, предвидени за изпълнение на дейността са общо в размер на 16 256. 65 лв. без ДДС и 19 507. 98 лв. с ДДС., Contracted Amount: 16 256.65 , Reported Amount: 18 070.46
  • Activity: Изготвяне на обследване за енергийна ефективност, обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал. 1, т.1-5 и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт за обект на интервенция: жилищна сграда с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 53: Дейността включва изготвяне на обследване за енергийна ефективност, обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл.169, ал. 1, т.1-5 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт за обект на интервенция: жилищна сграда с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 53. Обследването за енергийна ефективност предписва необходимите енергоспестяващи мерки за постигане на съответствие с изискванията за енергийна ефективност, съгласно разпоредбите на Раздел II "Обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради" на ЗЕЕ и при условията и реда, определени от Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. В съответствие с изискванията на тази наредба, докладът за енергийното обследване трябва да представи формирани алтернативни пакети от мерки със съответстваща технико-икономическа и екологична оценка. Обследването за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 от ЗУТ за ще се изпълнява в съответствие с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Обследването ще послужи за: - установяване на конструктивната устойчивост на сградата; - даване на предписания и препоръки за изготвяне на техническа документация, съобразно допустимите за финансиране дейности; - изготвяне на технически паспорт на сградата; Обследването ще включва и възстановяване на липсваща първична техническа документация, посредством извършване на наложителните заснемания. Средствата, предвидени за изпълнение на дейността са общо в размер на 1 800 лв. без ДДС и 2 160 лв. с ДДС., Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 2 337.76
  • Activity: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване: Тази дейност включва осигуряването на обзавеждане и оборудване за двете социални услуги. Предвиденото обзавеждане и оборудване е съобразено с вида и спецификите на социалните услуги, насоките на Министерството на труда и социалната политика, но най-вече с изискването за гарантиране на безопасна и сигурна среда за децата и младежите , които ще ползват услугите.Количеството и вида на обзавеждането и оборудването е съобразено с функционалните характеристики към Насоките за кандидатстване по процедурата и предвидените капацитети на отделните услуги. Предвиденото за закупуване обзавеждане и оборудване е описано подробно в приложение към проектното предложение, съгласно Насоките за кандидатстване по процедурата. То ще спомогне за качественото предоставяне на планираните социални услуги след тяхното разкриване и по-голяма ефективност на работата на специалистите. Средствата, предвидени за изпълнение на дейността са общо в размер на 37 515.00лв. без ДДС и 45 018.00 лв. с ДДС., Contracted Amount: 37 515.00 , Reported Amount: 42 871.20
  • Activity: Осигуряване на информация и публичност по проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да се извършат редица от мерки за представяне на проекта, неговата същност, цели и очаквани резултати. Целта на дейността е да осигури максимално информационно покритие в Община Благоевград и извън нея за конкретните предстоящи дейности и резултати по проекта; да осигури информация и публичност за финансовия принос на ЕС чрез ЕФРР и ОПРР 2014 - 2020 г. за реализацията на проекта; да осигури прозрачност на процеса на реализация на проекта; да осигури информация за целевите групи; да информира обществеността, като публикува на сайта на Община Благоевград кратко описание на проекта. Мерките ще се прилагат съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г." и задълженията на бенефициента за осигуряване на информация и публичност. Предвижда се провеждането на две пресконференции. Началната пресконференция ще се проведе в началото на проекта, за да запознае населението, както с целите на настоящия проект, така и с дейностите, предвидени за постигането им. Втората пресконференция се предвижда да се проведе в края на проекта, за да се представят пред жителите на общината постигнатите резултати от изпълнението на проекта. След приключване на строително-ремонтните дейности, с оглед запознаване на населението с проектните цели и приноса на Европейския съюз и Европейския фонд за регионално развитие ще бъдат монтирани постоянни обяснителни табели на обектите с размери. За популяризиране на проекта се предвиждат: - 2 бр. постоянни обяснителни табели 50х70 - 2 бр. х 200.00 лв.= 400.00 лв. без ДДС и 480.00 лв. с ДДС; - 2 бр. пресконференции - 2 бр. х 300 лв.= 600.00 лв. без ДДС и 720.00 лв. с ДДС; - 100 бр. химикали, които ще съдържат всички реквизити, изискуеми по Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 - 100 бр.х 2.00 лв. = 200.00 лв. без ДДС и 240.00 лв. с ДДС; - 100 бр. тефтери, които ще съдържат всички реквизити, изискуеми по Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 - 100 бр. х 5.00 лв. = 500.00 лв. без ДДС и 600.00 лв. с ДДС; - 40 бр. флаш-памет (16 GB ) - 40 бр. х 15.00 лв. = 600.00 лв. без ДДС и 720.00 лв. с ДДС. Средствата, предвидени за изпълнение на дейността са общо в размер на 2 300.00лв. без ДДС и 2 760.00 лв. с ДДС., Contracted Amount: 2 300.00 , Reported Amount: 2 760.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Emilya, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Iva, Contracted Amount*: 1 150.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Mila, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 6 728.50
  • Contractor: "DELEN - A" Ltd, Contracted Amount*: 2 940.00 , Reported Amount**: 2 940.00
  • Contractor: "PERUN KKB" Ltd, Contracted Amount*: 39 931.20 , Reported Amount**: 39 931.20
  • Contractor: Aleksandra, Contracted Amount*: 1 150.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "BLAGOEVGRAD FEST" Ltd, Contracted Amount*: 2 760.00 , Reported Amount**: 2 760.00
  • Contractor: "CONSULTING ENGINEERING GROUP" Ltd. , Contracted Amount*: 2 131.20 , Reported Amount**: 2 237.76
  • Contractor: "NOV STANDART 2010" Ltd, Contracted Amount*: 357 106.22 , Reported Amount**: 355 720.90
  • Contractor: Tatyana, Contracted Amount*: 1 500.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 12.00

Financial Information

Total Project cost 382 314.60 BGN
Grant 382 314.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 382 314.60 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 64.32 0.00 64.32 КОНСУЛТАНТСКА ИНЖЕНЕРНА ГРУПА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 42.24 0.00 42.24 КОНСУЛТАНТСКА ИНЖЕНЕРНА ГРУПА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЕЛЕН - А ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 НОВ СТАНДАРТ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 НОВ СТАНДАРТ 2012" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 9 982.80 0.00 9 982.80 "ПЕРУН ККБ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 16 852.81 0.00 16 852.81 НОВ СТАНДАРТ 2012" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг – проектиране, ведно с авторски надзор и изпълнение на строителство по една обособена позиция и извършване на СМР по една обособена позиция по обособени позиции: Обособена позиция № 1 Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР, авторски надзор) на жилищна сграда с административен адрес: гр. Благоевград, ул. „Иван Михайлов“ № 53; Обособена позиция № 2 Изпълнение на строителство на жилищен апартамент в гр. Благоевград, ж.к. „Еленово“, бл. 112, ет. 5, ап. 13, Estimated Amount: 297 712.87
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: "Избор на изпълнител на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР, авторски надзор) за обект на интервенция по проекта: жилищна сграда с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 53
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиця 2:"Избор на изпълнител на СМР за обект на интервенция по проекта: жилищен апартамент в гр. Благоевград, ж.к. "Еленово" бл. № 112, ет. 5, ап.13"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 1: "Избор на изпълнител на инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР, авторски надзор) за обект на интервенция по проекта: жилищна сграда с административен адрес: гр. Благоевград, ул. "Иван Михайлов" № 53
    Contractor: "NOV STANDART 2010" Ltd
    Contract total funded value: 337 650.44
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 2 Изпълнение на строителство на жилищен апартамент в гр. Благоевград, ж.к. „Еленово“, бл. 112, ет. 5, ап. 13
    Contractor: "NOV STANDART 2010" Ltd
    Contract total funded value: 19 455.78
Procedure 2 Subject to due process: „Изпълнение на услуги във връзка с реализацията на проект „Резидентни услуги за деца и младежи“, по обособени позиции: Обособена позиция 1:“Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т.1-5 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт за обект с административен адрес: гр. Благоевград, ул. „Иван Михайлов“ № 53“ Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за енергийна ефективност за обект с административен адрес: гр. Благоевград, ул. „Иван Михайлов“ № 53“ , Estimated Amount: 1 800.00
  • Differentiated position 1: „Изпълнение на услуги във връзка с реализацията на проект „Резидентни услуги за деца и младежи“, по обособени позиции: Обособена позиция 1:“Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т.1-5 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт за обект с административен адрес: гр. Благоевград, ул. „Иван Михайлов“ № 53“
    Contractor: "CONSULTING ENGINEERING GROUP" Ltd.
    Contract total funded value: 1 286.40
  • Differentiated position 2: „Изпълнение на услуги във връзка с реализацията на проект „Резидентни услуги за деца и младежи“, по обособени позиции:Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за енергийна ефективност за обект с административен адрес: гр. Благоевград, ул. „Иван Михайлов“ № 53“
    Contractor: "CONSULTING ENGINEERING GROUP" Ltd.
    Contract total funded value: 844.80
Procedure 3 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, Estimated Amount: 37 515.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване
    Contractor: "PERUN KKB" Ltd
    Contract total funded value: 39 931.20
  • Differentiated position 2: Доставка на кухненска посуда, чаршафи, калъфки, завивки, запазена на основание чл. 12 от ЗОП
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване - Доставка на кухненска посуда, чаршафи, калъфки, завивки , Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на кухненска посуда, чаршафи, калъфки, завивки
    Contractor: "DELEN - A" Ltd
    Contract total funded value: 2 940.00
Procedure 5 Subject to due process: Процедура за избор на изпълнител за осигуряване на информация и публичност по проекта, Estimated Amount: 2 300.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информация и публичност във връзка с реализацията на проект "Резидентни услуги за деца и младежи", Административен договор №BG16RFOP001-5.001-0051-C01/02.05.2018 г.
    Contractor: "BLAGOEVGRAD FEST" Ltd
    Contract total funded value: 2 760.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN