Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0949-C01
Project Name "New jobs" at Baron "Ltd."
Beneficiary 120023947 BARON Ltd.
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 29.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 31.01.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Общата цел на настоящия проект е да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места в дружеството за продължително безработни и неактивни лица. Тази цел ще бъде постигната посредством комбинация от мерки за осигуряване на обучения за придобиване на професионална квалификация от представителите на целевата група, едновременно с включването им в заетост при работодател. По този начин дружеството ни поставя акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. 
Основните дейности на проекта са ориентирани към:
- подбор и включване в заетост за 11 месеца на 14 представители на целевата група (като най-малко 50 % от тях ще бъдат продължително безработни и/или неактивни лица);
- предоставяне на обучение за придобиване на професионална квалификация на новоназначените лица с оглед по-пълноценната им трудова адаптация в дружеството и повишаване на личната им конкурентоспособност на пазара на труда;
- закупуване на дълготрайни материални активи - пряко свързани с оборудването на новоразкритите работни места.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури заетост на 14 представители на допустимата целева група за период от 11 месеца. Предвижда се разкриването на следните работни места: - Наименование на професията: Търговски представител; код на професията по НКПД: 3322 3003; Брой заети: 14; МОД: 576,00 лв.; Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%. Трудовите и осигурителните отношения на наетите от работодателя, в рамките на проекта лица, ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение, като назначението им представлява нетно увеличение на броя на персонала в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца. Предвижда се минимум 50 % от представителите на целевата група да бъдат продължително безработни и/или неактивни лица - приоритетна целева група по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Дружеството поема ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта., Contracted Amount: 104 582.02 , Reported Amount: 112 143.36
  • Activity: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен.: С оглед успешната адаптация на работното място и постигане на качество в сферата на предлаганите търговски услуги от дружеството, новоназначените служители, ще преминат следните обучения: Професионално направление: 341 Търговия на едро и дребно; Наименование на професията: 341040 Търговски представител; Наименование на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно; Степен на професионална квалификация: за част от професия по трета квалификационна степен; Брой обучаеми: 14; Единична цена за обучаем: 1 125,00 лв.; Продължителност на обучението: 600 уч. часа /Теория: 180 часа и Практика: 420 часа/, при спазване на утвърдената от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) учебна програма на лицензирания Център за професионално обучение, който ще бъде избиран по реда на ПМС118/2014 г. за извършване на обучението. Обучението за придобиване на част от професия по трета квалификационна степен ще завърши с полагане на държавни изпити по специалността и на успешно издържалите лица, ще бъдат връчени удостоверения за професионална квалификация., Contracted Amount: 15 750.00 , Reported Amount: 15 708.00
  • Activity: Закупуване на работно облекло, оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури необходимата материално-техническа база за новоназначените служители, в съответствие с техните длъжности. Всяка една от предвидените за закупуване позиции е пряко свързана с оборудването на разкриваните работни места и техния брой. Закупуването им ще позволи нормален работен процес на всички наети представители на целевата група, както и увеличаване на капацитета на дружеството, което създава реална предпоставка за трайно запазване на новоразкритите работни места и след приключване на проектните дейности., Contracted Amount: 52 410.24 , Reported Amount: 52 280.95
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е прилагане на мерки за публичност и информираност в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Contracted Amount: 1 860.00 , Reported Amount: 1 860.00
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип по управление на проекта, който се състои от 1 лице - ръководител и от 1 Външен изпълнител, който да изпълни счетоводните и координаторските дейности по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в ПМС 118/2014 г. както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договарящия орган., Contracted Amount: 15 344.64 , Reported Amount: 13 792.81

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SEMANTIK INTERAKTIV OOD, Contracted Amount*: 8 929.61 , Reported Amount**: 8 929.61
  • Contractor: DJI GRAFIK EOOD, Contracted Amount*: 1 860.00 , Reported Amount**: 1 860.00
  • Contractor: Advanced Business Systems Ltd., Contracted Amount*: 20 995.66 , Reported Amount**: 20 995.66
  • Contractor: OBUCHITELEN CENTAR EVROPA EOOD , Contracted Amount*: 15 708.00 , Reported Amount**: 15 708.00
  • Contractor: GENSOFT LTD., Contracted Amount*: 1 698.00 , Reported Amount**: 1 698.00
  • Contractor: TEODORA, Contracted Amount*: 5 760.00 , Reported Amount**: 4 863.20
  • Contractor: Sofia France Auto- Trade and Service Centre Sofia -1, Contracted Amount*: 29 587.29 , Reported Amount**: 29 587.29
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 16.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 14.00

Financial Information

Total Project cost 189 946.90 BGN
Grant 189 946.90 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 186 594.69 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "Барон" ЕООД" - лаптопи", Estimated Amount: 21 000.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "Барон" ЕООД" - лаптопи"
    Contractor: Advanced Business Systems Ltd.
    Contract total funded value: 20 995.66
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "Барон" ЕООД" - лек автомобил", Estimated Amount: 29 710.24
  • Differentiated position 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "Барон" ЕООД" - лек автомобил"
    Contractor: Sofia France Auto- Trade and Service Centre Sofia -1
    Contract total funded value: 29 587.29
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "Барон" ЕООД" - програмен продукт", Estimated Amount: 1 700.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "Барон" ЕООД" - програмен продукт"
    Contractor: GENSOFT LTD.
    Contract total funded value: 1 698.00
Procedure 4 Subject to due process: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на квалификация за част от професия от трета квалификационна степен", Estimated Amount: 15 750.00
  • Differentiated position 1: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на квалификация за част от професия от трета квалификационна степен"
    Contractor: OBUCHITELEN CENTAR EVROPA EOOD
    Contract total funded value: 15 708.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN