Brief description |
Проектното предложение има за цел да се предоставят услуги на деца в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, както и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции. Чрез подобряване на готовността на децата за включване в образователната система и подкрепата за формиране на родителски умения сред уязвимите групи родители, се цели да се ограничи и предаването на бедността между поколенията.
Услугите ще се предоставят в Център за деца и семейства, създаден по Проекта за социално включване за интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
|
Activities |
-
Activity: Сформиране на екип за организация и управление на проекта: Общата задача на екипа е да направлява, координира и контролира изпълнението на общите цели на проекта. За целта се предвижда да се сформира екип от 5 души, всеки от които ще носи отговорност за извършването на определен тип дейности. Екипът по управление ще осъществява непрекъснат мониторинг и контрол върху напредъка на проекта. Ще бъдат отчетени законосъобразност, целесъобразност, изпълнение в срок и в съответствие постигане на целите на проекта (мониторинг и оценка на протоколи, финансови и технически отчети, работа на наетите специалисти, анализ на данни и др.). Подборът на екипа ще бъде напълно прозрачен и няма да се налагат ограничения по отношение на пол, образователен ценз, социална, етническа и религиозна принадлежност или какъвто и да е друг ограничаващ кандидатите признак. Административният екип по проекта ще се състои от: ръководител, координатор, счетоводител, юрист и технически сътрудник. Разпределението на отговорностите между тях гарантира доброто ръководство на проекта и постигане на заложените резултати.
Ръководителят на проекта ще отговаря за организацията, ръководството и контрола върху цялостното изпълнение на проекта и ще: контролира изпълнение на дейностите, съобразно времевия график; ще следи за финансовото управление на проекта; следи за правилното разходване на средствата; отговаря за популяризиране на резултатите от проекта; координира изготвянето на междинни и заключителен технически доклади и финансови отчети;
Координаторът ще отговаря за осъществяването на координацията на проектните дейности и постигането целите на проекта, като ще организира и координира започването на дейностите, съгласно утвърдения план-график; оказва методическа помощ и контрол по отчитането на индикаторите; съдейства за организиране на предвидените дейности; подпомага изготвянето на междинните и заключителни технически доклади;
Счетоводителят ще бъде отговорен за финансовата отчетност на проекта според националното законодателство и изискванията на финансиращата организация, спазването на финансовия график, изготвяне на финансови доклади и друга отчетна документация; контролира правилното разходване на средствата в рамките на предвидения бюджет; създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети и оборотни ведомости; изготвя необходимите финансови документи и отчети и ги предоставя за одобрените от УО, в т.ч. искания за средства; изготвя месечните и тримесечните финансови отчети, годишния счетоводен отчет и оборотните ведомости; изготвя необходимите анализи по финансовото изпълнение на проекта; съдейства на одиторни и други проверяващи органи и др.
Юристът ще бъде отговорен за административното обслужване на проекта; подготовката на трудовите договори и изготвянето на документацията за избора на външни изпълнители по дейности, в които това е предвидено; изготвянето на технически задания по ЗОП и др.
5. Техническият сътрудник ще бъде отговорен за управлението и класифицирането на документите по проекта; сканиране на документи; организирането на входяща и изходяща кореспонденция; ще подпомага дейността на ръководителя, координаторите и счетоводителя; водене на кореспонденция, завеждането и класифицирането й; организиране периодичните заседания на екипа по проекта; придвижване документи за подпис от съответни отговорни длъжностни лица в администрацията и други технически дейности, касаещи изпълнението на проекта;,
Contracted Amount: 181 116.03
,
Reported Amount: 180 391.50
-
Activity: Ранна интервенция на уврежданията: Услугата ранна интервенция на уврежданията е с цел предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания и подкрепа на семействата им. Идеята е ранната интервенция да започне още на ниво родилен дом, тъй като е известно, че родителите на повечето деца с увреждания вземат решение да ги настанят в специализирана институция още там. Това гарантира заложеното в държавната политика за закрила на детето, а именно стесняване на входа на институцията и отваряне на изхода, чрез предоставяне на алтернативни социални услуги. Услугата по ранна интервенция на уврежданията ще спомогне за преодоляване на несигурността на майката/родителите в полагане на специфични грижи за детето с увреждания. Тази услуга ще подпомогне родителите да се приспособят към своето бебе/дете с увреждане, да полагат необходимите грижи за бебето/детето с увреждане и да не го настаняват в специализирана институция или изоставят.
Описание на броя и видовете специалисти по услугата: логопед, 1 рехабилитатор, педиатър, медиатор, социален работник, психолог.
Услугата ще се предоставя в Центъра, който е изграден по Проекта за социално включване. В Центъра има помещения, оборудвани за кинезитерапия, психомоторни дейности, логопедичен и психологичен кабинет и зала за игрови дейности с децата от 0 до 7 г., както и за работа с родители. Оборудването включва: кинезитерапевтични уреди, психомоторни модули, дидактични материали, огледала, подходящи подови настилки, играчки, дюшеци, стая за родителите, участващи в сесиите с кинезитерапевт, психолог, логопед и др. Мобилните услуги ще се предоставят в домовете на потребителите, както и в отделенията за новородени.
Услугата ще обхване 60 деца + 100 родители годишно съгласно таблица за видовете индикативни разходи за тях.,
Contracted Amount: 869 620.86
,
Reported Amount: 877 955.13
-
Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Целта на услугата „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания” е подкрепа на деца с увреждания и техните родители за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Услугата ще се предоставя на деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Децата с увреждания живеят преди всичко в затворена общност и не получават достатъчна подкрепа за развитието на способностите си за социално общуване и за приобщаване към други групи. Родителите от тези уязвими групи участват рядко както в образователния живот на обществото. В резултат, възпитателите нe получават съдействие от родителите, а родителите изпитват недоверие към съответните институции. Това са сериозни предпоставки за недобро овладяване на материалите, заложени в образователния и училищен процес. За по-малките деца с увреждания, които не са посещавали детска градина, трудностите стават по-сериозни и трудно преодолими. Липсата на изградени навици и социални умения, новата среда, в която попадат и наложеният нов дневен режим, ги обърква и притеснява. При тях съществува и проблем с общуването с другите деца, понякога сe сблъскват и с предразсъдъците на някои възпитатели и стереотипите на обществото. Родителите, с които ще работят медиаторите са от една страна тези родители от уязвими групи, които имат деца с увреждания, подлежащи на прием в целодневни детски градини/предучилищни групи в училищата( 3-6 г.) и от друга страна – родителите на деца от уязвими групи, които вече посещават детските градини. Част от родителите слабо говорят друг език освен майчиния си /ромски или турски/. В повечето случаи те са и финансово затруднени – трудно им е да осигурят таксите за посещение на целодневни детски заведения, както и необходимите медицински изследвания. Необразоваността, социалната изключеност и бедността кара родителите да не приемат детските целодневни градини като място, в което децата им могат да се развият и придобият знания, които ще помогнат за по-нататъшна реализация. В тази конкретика, дейностите предвидени в тази услуга ще бъдат насочени към:
• оценка на нуждите на децата от подкрепа;
• индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас;
• работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година;
• ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях се предлага и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения.
Дейностите ще се изпълняват от специален педагог, като при необходимост детето ще се насочва към Центъра, за консултиране с други специалисти - психолог, логопед и други.
Услугата ще обхване 30 деца годишно съгласно таблица за видовете индикативни разходи за тях.,
Contracted Amount: 104 449.72
,
Reported Amount: 107 770.09
-
Activity: Семейно консултиране и подкрепа: Услугата семейно консултиране и подкрепа ще включва работа с родителите и децата, включително семейно планиране и индивидуална работа. Целта е подкрепа на семействата на деца до 7 години в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация.
Услугите са разделени в три групи с оглед възрастта на целевите групи деца – 1. Семейно консултиране и подкрепа на родители на бебета и деца до 3 годишна възраст; 2. Семейно консултиране и подкрепа на родители на деца от 3до 7 г.; 3. Бъдещи родители
1. Семейно консултиране и подкрепа на родители на бебета и деца до 3 годишна възраст ще включва:
• Групови и индивидуални сесии за семейно планиране;
Груповите и индивидуални сесии за семейно планиране целят предоставянето на информация, консултации и обучение в областта на репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите, предавани по полов път и семейното планиране. Дейността се осъществява чрез индивидуални и групови сесии. Индивидуалните сесии ще бъдат провеждани, когато възникне необходимост, в зависимост от всеки случай. Мобилната работа е особено важен елемент от дейността.
Дейността обхваща родители от уязвими групи – уязвими етнически групи, в частност представители на ромския етнос; получатели на социални помощи; безработни; родители с три и повече деца; самотни родители и др.
Груповите сесии ще се провеждат по предварително посочени теми веднъж седмично в детски ясли, детски градини, социални услуги в общността или в новосъздадени услуги по проекта, като ще бъдат с продължителност 90 минути, за групи от по 8-10 души, като общият брой на сесиите за всяка група следва да бъде между 5 и 8 сесии.
• Консултиране и подкрепа на родители, които не полагат достатъчно грижа за своите деца.
Консултирането и подкрепата на родители, които не полагат достатъчно грижа за своите деца, цели идентифициране на деца и семейства в риск чрез работа в общността; осигуряване на подкрепа – емоционална, практическа, в натура, финансова, ако е необходима такава, за запазване целостта на семейството и предотвратяване на изоставянето на деца; насочване към другите услуги по проекта и към алтернативни социални, образователни и здравни услуги, както и такива по заетостта; издирване и насочване на бременни жени в риск и майки за ползване на здравни услуги и спазване на изискванията на здравното законодателство; индивидуална работа и групова работа с родители, които не полагат достатъчно грижа за децата си – консултиране, придружаване, посредничество, подкрепа в натура, психотерапия за деца - жертви на насилие или на доказано неглижиране.
2. Семейно консултиране и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г. включва:
• Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г.;
В групите за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г. ще се предоставят социални, юридически и други видове консултации за повишаване на познанията и информираността на семействата относно техните права и отговорности по отношение на грижата за детето
• Консултиране и подкрепа (индивидуално или групово)
Консултирането и подкрепата (индивидуално или групово) са насочени към идентифициране на децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността;
Услугата ще обхване 300 семейства за /12 месеца/ съгласно таблица за видовете индикативни разходи за тях.
3. Психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи родители за формиране и развитие на родителски умения.,
Contracted Amount: 494 825.00
,
Reported Amount: 413 336.73
-
Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията: Основната цел на дейността е регулярно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на децата от 0 до 7 г. за превенция на детската заболеваемост, смъртност, неполагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Дейността ще се извършва в специално предназначено за целта помещение в Общностния център, а именно здравен кабинет, който е оборудван за измерване на височина и тегло, за преглед на бебета и деца, за извършване на леки медицински процедури, следене на графика за имунизации и прегледи. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; Консултации по отношение на съня-информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебета и деца, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; Обучение на масажи, упражнения, стимулации и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето. Изключително важен момент е, че с тази услуга се цели предотвратяване на детските заболявания, а не лекуване на самите заболявания. При установяване на заболяване или проблем при бебета и децата, те ще бъдат пренасочвани от наблюдаващия педиатър в Общностния център към съответните лекари или специалисти за лечение.
Много важен аспект от реализиране на дейността е предоставянето на мобилни услуги от мобилен екип, който ще извършва посещения в домовете на родителите и работа в общността за превенция на детските заболявания. Важните функции на дейността ще са свързани с консултиране на грижата за децата, както и с обяснение и разяснение на препоръки предоставени от здравни служби, личния лекар и други специалисти. Така ще се преодолеят конфликти в семейството поради различни разбирания за грижа в поколенията и ще се цели овластяване на младите родители, които често са несигурни и поверяват грижата на по-възрастните. В работа ще се поддържа връзка с личните лекари на бебетата, така че здравните услуги да са координирани.
В дейността участие могат да вземат представители на следните целеви групи:
• Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск;
• Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група;
• Безработни с бебета и малки деца;
• Родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца;
• Семейства, живеещи в лоши битови условия;
• Семейства с ниско ниво на образование;
• Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър;
• Деца от семейства без здравна осигуровка;
• Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата;
• Всички деца с увреждания;
• Деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.).
Описание на броя и видовете специалисти: педиатър, медицинска сестра, 1 медиатор, лекар по дентална медицина.
Услугата ще обхване 500 потребители /средно 1400 прегледа годишно/ съгласно таблица за видовете индикативни разходи за тях.,
Contracted Amount: 142 284.08
,
Reported Amount: 137 081.68
-
Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище: Целта е да се увеличи готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Целевата група е деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Услугата цели създаване на летни групи/училища, което ще допринесе за увеличаване на готовността на децата от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Дейността ще спомогне за социализацията на децата от уязвимите групи в условията на плавен и приемствен преход за училище.
Услугата ще се предлага през летните месеци (2 месеца в годината), като всяка година ще бъдат организирани по групи в детски градини, разположени на различни места в града с по 10-20 деца във всяка група. За работата в летните групи ще бъдат подбрани деца, които не са постигнали в максимална степен показателите за училищна готовност. Летните училища ще предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като:
• Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди;
• Игри в съответствие с предпочитанията на децата;
• Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото;
• Включване на родителите в екскурзиите като придружители;
• Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища;
• Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас;
• Включване на родителите в подготвителната работа;
• Закупуване на книги и материали за първи клас
• Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език.
В дейността могат да участват представители на следните целеви групи:
• Деца на 5-6 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители, семейства, живеещи в отдалечени райони;
• Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език;
• Родители на деца, посещаващи летни групи/училища.
Родителите също ще бъдат включени в работата на летните групи.
В рамките на дейността ще се доразвият или съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия ги свят.
Описание на броя и видовете специалисти: 1 предучилищен педагог и 1 медиатор.
В услугата ще бъде предвидена храна за децата, която ще се предоставя от кетърингова фирма.
Услугата ще обхване 30 потребители годишно съгласно таблица за видовете индикативни разходи за тях.,
Contracted Amount: 5 954.46
,
Reported Amount: 5 591.42
-
Activity: Управление и функциониране на услугите в Центъра: С цел доброто изпълнение на проекта, качественото предоставяне на услугите насочени към целевите групи и доброто функциониране на Общностния център, ще бъде проведен конкурс за набиране на квалифициран персонал. За провеждането му ще бъде разработена документация, съгласно изискванията на националното законодателство и еквивалентните приложими нормативни рамки. Целта е извършването на подбор на кадри с максимално задоволителни квалификации, качества и умения, които да поемат управлението на дейностите по функциониране на Центъра и организиране на планираните за предоставяне в него услуги.
За организиране на управлението и функционирането на Центъра ще бъдат назначени:
Ръководител на центъра; ТРЗ/домакин; Хигиенист.
Отговорностите на ръководител, счетоводител и ТРЗ/домакин ще бъдат следните:
Ръководител:
• Ръководи и отговоря за организирането, разпределянето, координирането и контролиране на всички дейности в Центъра;
• Спазва всички критерии, стандарти и процедури, защитавайки потребителите;
• Представлява Центъра при установяване на връзки и поддържане на контакти;
• Участва в изготвянето на индивидуален план на всеки потребител;
• Обезпечава ежедневна подкрепа в среда близка до семейната, създава условия за социална интеграция на потребителите, за развитие и задоволяване на ежедневните им потребности, образователни, информационни и други потребности, за организиране на свободното време, като следи за прилагане на индивидуален подход;
• Обезпечава предоставянето на сигурна и безопасна среда и условия за развитие на потребителите;
• Планира работата си и работата на персонала;
• Изготвя необходимите процедури и правилници за организиране работата в Центъра;
• Осъществява контрол върху работата на персонала и функциониране на услугата;
• Приема и съгласува отчетите за извършена работа на персонала, предоставящ услугите в Центъра;
• Извършва периодична проверка на документацията, отразяваща работата на Центъра;
• Следи и контролира спазването на критериите и стандартите по предоставянето на социалната услуга;
• Подържа добро ниво на професионална компетентност на служителите и подходящ психологически климат за потребителите и персонала;
• Създава и поддържа социална онлайн мрежа, във връзка с дейността на Центъра, като ежеседмично актуализира информацията;
• Популяризира дейността на Центъра;
• Изпълнява допълнителни задачи възложени от ръководителя на проекта.
ТРЗ/домакин:
• Изготвя необходимите регистри /договори, болнични, отпуски/ за правилното функциониране на Центъра;
• Подава отчетна информация, справки и анализи към Ръководителя на проекта;
• Организира входяща и изходяща поща;
• Съдейства за административно обезпечаване дейността на екипите в Центъра.
• Организира вътрешната документация на Центъра;
• Отговаря за съхранение и поддържане на сградата и имуществото на Центъра;
• Отговаря за спазването на безопасни и здравословни условия на труд.
Хигиенист:
• Осигурява спокойна и приветлива обстановка в Центъра чрез поддържане на добра и здравословна хигиена в помещенията и санитарните възли;
Екипът по управление на проекта ще разработи и проведе процедура за подбор на персонал, съгласно законовите нормативи и при спазването принципите за прозрачност и равнопоставеност.,
Contracted Amount: 248 240.79
,
Reported Amount: 260 874.70
-
Activity: Информиране и публичност: Дейността е с цел да бъдат запознати и информирани всички заинтересовани лица и организации, с проекта, целите, дейностите и услугите, които ще се предоставят. Общността ще бъде запозната с изпълнението на проекта, финансиращата институция, целевите групи, предвидените дейности и крайните резултати. Ще бъдат проведени 2 пресконференции - начална /въвеждаща/ и заключителна пресконференция. По време на началната пресконференция, заинтересованите страни, представителите на различни социални групи, медии и др., ще бъдат запознати с целите на проекта, дейностите, целевите групи и сроковете за изпълнение. На заключителната пресконференция ще бъдат представени отново целите на проекта, дейностите, целевите групи и сроковете за изпълнение, както и резултатите от изпълнението на проекта. Публичността ще се извърши съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Екипът за изпълнение на проекта ще разработи информационни материали и табели, съобразно изискванията на Регламент на Комисията (ЕО) №1828/2006, по отношение на публичност на изпълнявания проект. Ще бъдe изработенa 1 информационна табела (50 на 70 см), мобилен постер за различните изяви по време на проекта и 5 плаката, които ще бъдат поставени на различни места в града на видно за обществеността място. С цел публичност и мотивация на потребителите, ще бъдат изработени рекламни материали под формата на /чадъри, химикали и др. материали/.
В хода на изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на утвърдените правила за информиране и публичност по Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по проекти в новия програмен период. При всички мерки за информация и комуникация, предприети по време на проекта изрично ще се указва съфинансирането от от фондовете на ЕС чрез поставянето на: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на проекта; - общото лого за програмен период 2014 - 2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
По време на осъществяването на публичността Община Пловдив ще информира обществеността за получената по настоящата схема подкрепа, като:
- включва официалния уеб - сайт на общината, като публикуваната информация ще се състои от: кратко описание на проекта, включително неговите цели, дейности и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз;
- включва новосъздадена страница в социалните медии, като публикуваната информация ще се състои от: кратко описание на проекта, включително неговите цели, дейности и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз, както и нови събития, снимки и съобщения;
- поставя за целите на дейността изработване на информационна табела, мобилен постер, плакати, рекламни материали, публикации в медиите и др.;,
Contracted Amount: 1 432.00
,
Reported Amount: 1 425.42
|
Partners |
None
|
Contractors |
-
Contractor: Allegro 2000 Ltd,
Contracted Amount*: 13 360.00
,
Reported Amount**: 4 962.60
-
Contractor: Deni Fire Ltd.,
Contracted Amount*: 454.40
,
Reported Amount**: 494.96
-
Contractor: EVN BULGARIA TOPLOFIKATSIA,
Contracted Amount*: 10 300.00
,
Reported Amount**: 13 295.03
-
Contractor: KUMER LTD,
Contracted Amount*: 240.00
,
Reported Amount**: 149.52
-
Contractor: Paladium,
Contracted Amount*: 87.92
,
Reported Amount**: 87.92
-
Contractor: BOSSTORE Ltd,
Contracted Amount*: 240.00
,
Reported Amount**: 78.72
-
Contractor: Uchmag Ltd.,
Contracted Amount*: 5 181.60
,
Reported Amount**: 5 181.54
-
Contractor: Blanico,
Contracted Amount*: 960.00
,
Reported Amount**: 480.00
-
Contractor: DIM Investment Ltd.,
Contracted Amount*: 300.00
,
Reported Amount**: 294.00
-
Contractor: MIRA FOOD LTD,
Contracted Amount*: 2 400.00
,
Reported Amount**: 539.20
-
Contractor: Bultex 99,
Contracted Amount*: 4 100.00
,
Reported Amount**: 868.32
-
Contractor: Ofis standart Ltd,
Contracted Amount*: 1 106.57
,
Reported Amount**: 1 105.59
-
Contractor: Ofis consumativi Ltd.,
Contracted Amount*: 7 773.30
,
Reported Amount**: 3 252.15
-
Contractor: Koparanski and son Ltd.,
Contracted Amount*: 140.40
,
Reported Amount**: 140.40
-
Contractor: TRANS CO 04 EOOD,
Contracted Amount*: 4 400.00
,
Reported Amount**: 675.31
-
Contractor: Izdatelstvo ribka Ltd.,
Contracted Amount*: 183.00
,
Reported Amount**: 183.00
-
Contractor: Copy Control Company,
Contracted Amount*: 10 730.00
,
Reported Amount**: 2 465.04
-
Contractor: Adapt Bg Ltd.,
Contracted Amount*: 7 199.00
,
Reported Amount**: 7 199.00
-
Contractor: TAXIDO ENTERTAINMENT LTD,
Contracted Amount*: 300.00
,
Reported Amount**: 300.00
-
Contractor: Rig-Rumiana Grigorova,
Contracted Amount*: 674.00
,
Reported Amount**: 673.95
-
Contractor: MARIA,
Contracted Amount*: 20 790.00
,
Reported Amount**: 17 803.23
-
Contractor: Rit comers,
Contracted Amount*: 968.80
,
Reported Amount**: 161.50
-
Contractor: IT Service Ltd.,
Contracted Amount*: 6 000.00
,
Reported Amount**: 249.60
-
Contractor: ATS-Bulgaria Ltd.,
Contracted Amount*: 250.00
,
Reported Amount**: 133.69
-
Contractor: Vodosnabdiavane i canalizacia,
Contracted Amount*: 1 000.00
,
Reported Amount**: 2 754.77
-
Contractor: ADCOM - VASSILEV,
Contracted Amount*: 1 200.00
,
Reported Amount**: 491.89
-
Contractor: Panda ,
Contracted Amount*: 777.01
,
Reported Amount**: 453.29
-
Contractor: Vip Klima Service Ltd.,
Contracted Amount*: 320.00
,
Reported Amount**: 157.98
-
Contractor: SONYA,
Contracted Amount*: 18 224.00
,
Reported Amount**: 18 163.91
-
Contractor: Hippoland AD,
Contracted Amount*: 1 290.63
,
Reported Amount**: 1 180.01
-
Contractor: MANAGEMENT BUSINESS MACHINE LTD,
Contracted Amount*: 990.00
,
Reported Amount**: 280.90
-
Contractor: Maximi,
Contracted Amount*: 361.64
,
Reported Amount**: 361.64
-
Contractor: MARIYA,
Contracted Amount*: 41 460.00
,
Reported Amount**: 46 185.00
-
Contractor: "EA print"Ltd.,
Contracted Amount*: 600.00
,
Reported Amount**: 231.85
-
Contractor: Maks ofis Ltd.,
Contracted Amount*: 180.00
,
Reported Amount**: 35.34
-
Contractor: FACTOR 42 LTD,
Contracted Amount*: 894.00
,
Reported Amount**: 893.57
-
Contractor: SMART BUSINESS COMPANY,
Contracted Amount*: 1 360.00
,
Reported Amount**: 648.58
-
Contractor: FOUNDATION ORENDA,
Contracted Amount*: 463.00
,
Reported Amount**: 463.00
-
Contractor: DIRUHI,
Contracted Amount*: 25 340.00
,
Reported Amount**: 34 171.84
-
Contractor: NANO TECHNOLOGIES LTD,
Contracted Amount*: 13 200.00
,
Reported Amount**: 627.51
-
Contractor: Contrax,
Contracted Amount*: 120.00
,
Reported Amount**: 62.70
-
Contractor: Siela Norma,
Contracted Amount*: 415.00
,
Reported Amount**: 414.25
-
Contractor: MOST ENERGY AD,
Contracted Amount*: 6 000.00
,
Reported Amount**: 620.34
-
Contractor: Digital cable television Ltd.,
Contracted Amount*: 468.00
,
Reported Amount**: 1 919.12
-
Contractor: G i T Ltd.,
Contracted Amount*: 1 472.38
,
Reported Amount**: 1 630.98
-
Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD,
Contracted Amount*: 11 654.84
,
Reported Amount**: 3 587.16
-
Contractor: MARTBG LTD.,
Contracted Amount*: 176.95
,
Reported Amount**: 863.25
-
Contractor: Vali computers Ltd.,
Contracted Amount*: 249.60
,
Reported Amount**: 129.72
-
Contractor: GIT-V Ltd.,
Contracted Amount*: 4 619.54
,
Reported Amount**: 1 504.51
-
Contractor: Nomad Elektronix,
Contracted Amount*: 69.00
,
Reported Amount**: 69.00
-
Contractor: NATASHA,
Contracted Amount*: 21 450.00
,
Reported Amount**: 23 348.88
-
Contractor: EVN BULGARIA ELEKTROSNABDIAVANE,
Contracted Amount*: 4 000.00
,
Reported Amount**: 14 201.27
-
Contractor: Makros 2001 ,
Contracted Amount*: 187.89
,
Reported Amount**: 187.89
-
Contractor: TIH TRUD-PLOVDIV,
Contracted Amount*: 1 500.00
,
Reported Amount**: 811.33
-
Contractor: INDUSTRIAL FOOD Ltd,
Contracted Amount*: 889.07
,
Reported Amount**: 954.79
-
Contractor: HELIKON AD,
Contracted Amount*: 31.00
,
Reported Amount**: 31.00
-
Contractor: Tmt- Elkom Ltd.,
Contracted Amount*: 360.00
,
Reported Amount**: 265.22
-
Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY,
Contracted Amount*: 1 989.60
,
Reported Amount**: 1 039.20
-
Contractor: Magdalina,
Contracted Amount*: 18 000.00
,
Reported Amount**: 14 946.08
-
Contractor: Perun KKB Ltd.,
Contracted Amount*: 900.00
,
Reported Amount**: 734.04
-
Contractor: Maxi help Ltd.,
Contracted Amount*: 1 500.00
,
Reported Amount**: 1 500.00
|
Subcontractors |
None
|
Members of the Consortium |
None
|
Notes:
* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
- For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
- The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
- The beneficiary has reported over again expenses to the MA
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary
|
Procedure 1 |
Subject to due process: „Доставка на нетна активна електрическа енергия и избор на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на обекти на Община Пловдив и структурните й звена“,
Estimated Amount: 5 833 333.33
|
Procedure 2 |
Subject to due process: „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена“.,
Estimated Amount: 600 000.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: „Доставки на папки, тефтери и кламери“, на обществена поръчка с предмет: „Доставки на счетоводни книги и формуляри, касови ролки, папки, тефтери и кламери за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“,
Estimated Amount: 69 301.52
-
Differentiated position 1: „Доставки на папки, тефтери и кламери“.
Contractor: TRANS CO 04 EOOD
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Обособена позиция № 2:„Доставки на папки, тефтери и кламери“ на обществена поръчка с предмет „Доставки на счетоводни книги и формуляри, касови ролки, папки, тефтери и кламери за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“, по две обособени позиции.,
Estimated Amount: 10 355.81
-
Differentiated position 1: Доставка на папки и тефтери
Contractor: NANO TECHNOLOGIES LTD
Contract total funded value: 3 600.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Периодични доставки на почистващи препарати, на оборудване и консумативи за почистване, пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах.,
Estimated Amount: 225 750.00
-
Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставки на почистващи препарати“
Contractor: GIT-V Ltd.
Contract total funded value: 700.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставки на оборудване и консумативи за почистване“
Contractor:
Contract total funded value:
-
Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Доставки на пликове за смет, кофи, салфетки за маса и кърпи за прах“
Contractor: GIT-V Ltd.
Contract total funded value: 300.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: предмет: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“,
Estimated Amount: 191 666.67
-
Differentiated position 1: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
Contractor: GIT-V Ltd.
Contract total funded value: 2 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: "Доставки на канцеларски материали за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив".,
Estimated Amount: 560 000.00
-
Differentiated position 1: "Алегро 2000" ООД
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 3 062.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: "Интегрирани дълекосъобщителни (ISDN) (стационарна телефония) за нуждите на Община Пловдив и звената й (пловдивски общински предприятия и социални заведения) през 2023 година".,
Estimated Amount: 35 998.80
|
Procedure 9 |
Subject to due process: "Презареждане и рециклиране на тонер касети за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства.",
Estimated Amount: 25 000.00
-
Differentiated position 1: "Презареждане и рециклиране на тонер касети за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства."
Contractor: Copy Control Company
Contract total funded value: 6 000.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране“ на на обществена поръчка с предмет: „Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по три обособени позиции“,
Estimated Amount: 500 873.02
-
Differentiated position 1: „Доставки на хартиени изделия и класьори“ (ОП 2)
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 1 200.00
-
Differentiated position 2: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране“ (ОП 3).
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране“ на обществена поръчка с предмет: „Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по три обособени позиции“,
Estimated Amount: 500 873.02
-
Differentiated position 1: Обособена позиция № 2 „Доставки на хартиени изделия и класьори“ (ОП 2);
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от
ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“,
Estimated Amount: 156 558.96
-
Differentiated position 1: „Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“
Contractor: TRANS CO 04 EOOD
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: „Доставки на пособия за почистване за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“.,
Estimated Amount: 2 000.00
-
Differentiated position 1: Доставки на пособия за почистване за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Contractor: TRANS CO 04 EOOD
Contract total funded value: 2 000.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: „Доставки на хартиени изделия и класьори за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“.,
Estimated Amount: 21 517.04
-
Differentiated position 1: доставка на материали
Contractor: NANO TECHNOLOGIES LTD
Contract total funded value: 3 000.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: „Доставки на хартия и пликове, за нуждите на община Пловдив и звената
на общинска бюджетна издръжка“,
Estimated Amount: 112 770.47
-
Differentiated position 1: „Доставки на хартия и пликове, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“
Contractor: NANO TECHNOLOGIES LTD
Contract total funded value: 2 400.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Договор с "БТК" ЕАД за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Предоставяне на услуги по пренос на глас и данни чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на администрацията на Община Пловдив, пловдивските общински предприятия и социални заведения" (звената).,
Estimated Amount: 246 666.67
-
Differentiated position 1: Предоставяне на услуги по пренос на глас и данни чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на администрацията на Община Пловдив, пловдивските общински предприятия и социални заведения
Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
Contract total funded value: 1 500.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по две обособени позиции,
Estimated Amount: 69 999.00
-
Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: "Доставки на нови консумативи за офис техника";
Contractor: IT Service Ltd.
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: Доставка на нетна активна електрическа енергия за нуждите на община Пловдив и структурните и звена. ,
Estimated Amount: 5 833 333.33
-
Differentiated position 1: доставка на нетна активна енергия
Contractor: MOST ENERGY AD
Contract total funded value: 6 000.00
|
Procedure 19 |
Subject to due process: Доставка на перилни и почистващи препарати и материали за нуждите на община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 266 666.67
|
Procedure 20 |
Subject to due process: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП,
Estimated Amount: 222 877.92
-
Differentiated position 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,вклюени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
Contractor: GIT-V Ltd.
Contract total funded value: 300.00
|
Procedure 21 |
Subject to due process: Доставка на препарати за ръчна дезинфекция за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 43 767.84
-
Differentiated position 1: Доставка на препарати за ръчна дезинфекция за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Contractor: HYGIENE MEDICAL INDUSTRY
Contract total funded value: 1 989.60
|
Procedure 22 |
Subject to due process: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив
и структурните й звена по 2 обособени позиции“, както следва:
Обособена позиция №1 – „Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал.
1, т. 1 от ЗОП“ , запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации
на хора с увреждания;
Обособена позиция №2 – „Работно облекло, извън списъка на стоките по чл. 12, ал. 1,
т. 1 от ЗОП“;,
Estimated Amount: 666 666.68
-
Differentiated position 1: Работно облекло, съгласно списъка на стоките по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ , запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания;
Contractor: TIH TRUD-PLOVDIV
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 23 |
Subject to due process: Доставка на работно облекло и лични предпзани средства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по 2 обособени позиции,
Estimated Amount: 666 666.68
-
Differentiated position 1: Доставка на работно облекло и лични предпзани средства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по обособена позиция № 2
Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
Contract total funded value: 1 360.00
|
Procedure 24 |
Subject to due process: Доставка на следните групи строителни материали и инструменти за строителство: основни строителни материали, дървен материал, дърводелски материали и железария, подови настилки, керамични изделия и елементи, санитарен фаянс, смесители, ВиК части и елементи, строителна химия, строителна фасадна и тръбна изолация, топло и хидроизолация, материали за сухо строителство, крепежни елементи, вътрешна и фасадна дограма, материали за пътни настилки, строителни изграждащи елементи, строителни материали за кухненско изграждане, инструменти.,
Estimated Amount: 3 000 000.00
-
Differentiated position 1: Доставка на следните групи строителни материали и инструменти за строителство: основни строителни материали, дървен материал, дърводелски материали и железария, подови настилки, керамични изделия и елементи, санитарен фаянс, смесители, ВиК части и елементи, строителна химия, строителна фасадна и тръбна изолация, топло и хидроизолация, материали за сухо строителство, крепежни елементи, вътрешна и фасадна дограма, материали за пътни настилки, строителни изграждащи елементи, строителни материали за кухненско изграждане, инструменти.
Contractor: Rit comers
Contract total funded value: 58.80
|
Procedure 25 |
Subject to due process: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена ,
Estimated Amount: 58 333.33
-
Differentiated position 1: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена
Contractor: Contrax
Contract total funded value: 120.00
|
Procedure 26 |
Subject to due process: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 136 220.83
-
Differentiated position 1: Доставки и гаранционна поддръжка на компютърна техника и принадлежности за нуждите на администрацията в община Пловдив и структурните й звена
Contractor: Vali computers Ltd.
Contract total funded value: 249.60
|
Procedure 27 |
Subject to due process: Доставки на електроматериали за нуждите на община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 312 500.00
-
Differentiated position 1: Доставки на електроматериали за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
Contractor: Tmt- Elkom Ltd.
Contract total funded value: 120.00
|
Procedure 28 |
Subject to due process: Доставки на електроматериали за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена.,
Estimated Amount: 166 666.67
-
Differentiated position 1: "ТМТ-Елком"ООД
Contractor: Tmt- Elkom Ltd.
Contract total funded value: 240.00
|
Procedure 29 |
Subject to due process: Доставки на оборудване и консумативи за почистване за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 105 130.00
|
Procedure 30 |
Subject to due process: Доставки на папки,тефтери и кламери,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 73 188.40
-
Differentiated position 1: Доставки на папки,тефтери и кламери,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Contractor: MANAGEMENT BUSINESS MACHINE LTD
Contract total funded value: 990.00
|
Procedure 31 |
Subject to due process: Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 2 обособени позиции,
Estimated Amount: 0.00
-
Differentiated position 1: Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка-по обособена позиция № 2
Contractor: GIT-V Ltd.
Contract total funded value: 420.00
|
Procedure 32 |
Subject to due process: Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка ,по 2 обособени позиции,
Estimated Amount: 138 466.66
-
Differentiated position 1: Обособена позиция № 1- Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
Contractor: Maks ofis Ltd.
Contract total funded value: 180.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция № 2- Доставки на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване,извън списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП
Contractor: GIT-V Ltd.
Contract total funded value: 420.00
|
Procedure 33 |
Subject to due process: Доставки на почистващи препарати и пособия за почистване, извън списъка по чл.12 ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 169 187.06
-
Differentiated position 1: Доставки на почистващи препарати и пособия за почистване, извън списъка по чл.12 ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка
Contractor: Perun KKB Ltd.
Contract total funded value: 900.00
|
Procedure 34 |
Subject to due process: Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 460 416.67
-
Differentiated position 1: "Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена" по обособени позиции 1,2,6,8,9 и 14 ".
Contractor: TIH TRUD-PLOVDIV
Contract total funded value: 300.00
|
Procedure 35 |
Subject to due process: Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена" по четири обособени позиции, съответно обособена позиция 1- "Работни ръкавици", обособена позиция 2- "Тениски с яка", обособена позиция 3- "Работни обувки", обособена позиция 4 - "Предпазна екипировка, принадлежности и аксесоари".,
Estimated Amount: 78 997.34
-
Differentiated position 1: Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена" по обособена позиция 4 - "Предпазна екипировка, принадлежности и аксесоари".
Contractor: Bultex 99
Contract total funded value: 500.00
|
Procedure 36 |
Subject to due process: Доставки на различни видове консумативи за офис техника,
Estimated Amount: 69 999.17
-
Differentiated position 1: "АТС-България"ООД
Contractor: ATS-Bulgaria Ltd.
Contract total funded value: 250.00
|
Procedure 37 |
Subject to due process: Доставки на различни видове строителни материали и инструменти за строителство за нуждите на община Пловдив и структурните й звена по следните две позиции ОП No.1:"Доставки на основни строителни материали и техните принадлежности', ОП No.2:Доставки на инструменти,строителна химия и ВиК материали",
Estimated Amount: 833 333.34
|
Procedure 38 |
Subject to due process: Доставки на строителни материали за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена по две обособени позиции,
Estimated Amount: 833 333.32
-
Differentiated position 1: ОП №2 доставки на различни видове ВиК материали, строителна химия и инструменти за строителство за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена.
Contractor: BOSSTORE Ltd
Contract total funded value: 240.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция № 1 "доставки на основни строителни материали и техните принадлежности"
Contractor: Rit comers
Contract total funded value: 50.00
|
Procedure 39 |
Subject to due process: Доставки на счетоводни книги и формуляри,тефтери,ролки за калкулатори и касови апрати,папки и кламери за нуджите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 87 345.00
-
Differentiated position 1: Обсобена позиция No.4 - Доставка на папки
Contractor: Ofis consumativi Ltd.
Contract total funded value: 79.70
-
Differentiated position 2: Обособена позиция №5-Доставка на кламери
Contractor: Ofis consumativi Ltd.
Contract total funded value: 24.00
|
Procedure 40 |
Subject to due process: Доставки на фабрично нови принадлежности и консумативи за офис техника, за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена.,
Estimated Amount: 20 000.00
-
Differentiated position 1: принадлежности и консумативи за офис техника
Contractor: IT Service Ltd.
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 41 |
Subject to due process: Доставки на хартия ,канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка -по 8 обособени позиции.,
Estimated Amount: 300 000.00
-
Differentiated position 1: Доставки на средства за презентация,рисуване и моделиране
Contractor: Ofis consumativi Ltd.
Contract total funded value: 1 200.00
-
Differentiated position 2: Доставки на хартия,хартиени продукти и класьори
Contractor: Ofis consumativi Ltd.
Contract total funded value: 2 400.00
-
Differentiated position 3: Доставки на канцеларски материали и офис консумативи-поставки ,перфоратори,,телботи,лепила,ножици,коректори,тикса ,средства за писане,разделители,носители на информация,флашпамети и др.
Contractor: Ofis consumativi Ltd.
Contract total funded value: 1 800.00
|
Procedure 42 |
Subject to due process: Доставки на хартия и канцеларски материали за нуждите на Община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 43 |
Subject to due process: Доставки на хартия и пликове, за нуждите на община Пловдив и звената на
общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 112 770.47
-
Differentiated position 1: Доставки на хартия и пликове
Contractor: NANO TECHNOLOGIES LTD
Contract total funded value: 1 200.00
|
Procedure 44 |
Subject to due process: Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса , за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка, по 4 обособени позиции.,
Estimated Amount: 622 674.66
-
Differentiated position 1: Обособена позиция Но.2 -Доставки на хартиени изделия и класьори
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 1 500.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция Но.1 -Доставки на хартиени изделия и класьори
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 3 000.00
-
Differentiated position 3: Обособена позиция Но.3 Доставки на канцеларски материали и принаделжности за офиса- поставки,перфоратори,лепила,коректори,средства за писане,носители на информация и други.
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 960.00
|
Procedure 45 |
Subject to due process: Доставки на хартия и хартиени изделия,канцеларски материали и принадлежности за офиса,за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка,
Estimated Amount: 0.00
-
Differentiated position 1: Обособена позиция № 1- Доставки на хартия и хартиени изделия,класьори
Contractor: Panda
Contract total funded value: 390.00
-
Differentiated position 2: Обособена позиция № 2- Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса-поставки,перфоратори,лепила,коректори,средства за писане,носители на информация и други
Contractor: Panda
Contract total funded value: 210.00
|
Procedure 46 |
Subject to due process: Ежедневно приготвяне и доставяне на храна(кетъргинг) за нуждите на социалните услуги на територията на Община Пловдив,
Estimated Amount: 256 666.67
-
Differentiated position 1: Ежедневно приготвяне и доставяне на храна(кетъргинг) за нуждите на социалните услуги на територията на Община Пловдив
Contractor: DIM Investment Ltd.
Contract total funded value: 300.00
|
Procedure 47 |
Subject to due process: за ОП 3 с предмет: „Доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса, средства за презентация, рисуване и моделиране за нуждите на Община Пловдив ии звената на общинска бюджетна издръжка“,
Estimated Amount: 282 015.84
-
Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали
Contractor: NANO TECHNOLOGIES LTD
Contract total funded value: 3 000.00
|
Procedure 48 |
Subject to due process: Отпечатване на формуляри и рекламни материализа нуждите на Община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 0.00
-
Differentiated position 1: "ЕА принт"ООД
Contractor: "EA print"Ltd.
Contract total funded value: 600.00
|
Procedure 49 |
Subject to due process: Подбор на педиатър в дейност „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив” ,
Estimated Amount: 13 200.00
|
Procedure 50 |
Subject to due process: Подбор на акушерка в дейност„Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”. ,
Estimated Amount: 7 330.00
|
Procedure 51 |
Subject to due process: Подбор на лекар-гинеколог в дейност „Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”,
Estimated Amount: 5 400.00
|
Procedure 52 |
Subject to due process: Подбор на медицинска сестра в дейност„Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”. ,
Estimated Amount: 7 330.00
|
Procedure 53 |
Subject to due process: Подбор на педиатър в дейност „Семейно консултиране и подкрепа” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив”. ,
Estimated Amount: 5 490.00
|
Procedure 54 |
Subject to due process: Подбор на стоматолог в дейност „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” по проект „Общностен център за деца и семейства -Пловдив” ,
Estimated Amount: 5 490.00
|
Procedure 55 |
Subject to due process: Поддръжка,текущ и авариен ремонт,монтаж,демонтаж,както и профилактика на съществуваща климатичната техника,собственост на Община Пловдив и структурните й звена.,
Estimated Amount: 25 000.00
-
Differentiated position 1: Поддръжка,текущ и авариен ремонт,монтаж,демонтаж,както и профилактика на съществуваща климатичната техника,собственост на Община Пловдив и структурните й звена.
Contractor: Vip Klima Service Ltd.
Contract total funded value: 320.00
|
Procedure 56 |
Subject to due process: Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на препарати за дезинфекция и препарати за басейнови води, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения за обособените позиции – неразделна част от документацията за обществената поръчка.
Обособените позиции са, както следва:
Обособена позиция № 1 „Доставки на препарати за ръчна дезинфекция“ (ОП 1).,
Estimated Amount: 308 302.39
-
Differentiated position 1: „Доставки на препарати за ръчна дезинфекция“
Contractor: MIRA FOOD LTD
Contract total funded value: 2 400.00
|
Procedure 57 |
Subject to due process: Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали и принадлежности за офиса в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения за обособените позиции – неразделна част от документацията за обществената поръчка.
Обособените позиции са, както следва:
Обособена позиция № 1 „Доставки на хартия и пликове“ (ОП 1);,
Estimated Amount: 250 436.51
-
Differentiated position 1: „Доставки на хартия и пликове“
Contractor: Allegro 2000 Ltd
Contract total funded value: 2 400.00
|
Procedure 58 |
Subject to due process: Предоставяне на кетъринг услуги-приготвяне и доставяне на готова храна за лица от различни възрастови групи,настанени в институции,предоставящи социални услуги,които са на бюджетна издръжка към община Пловдив,
Estimated Amount: 452 983.34
-
Differentiated position 1: Ежедневно приготвяне и доставяне на готова храна за нуждите на социалните услуги на територията на община Пловдив
Contractor: INDUSTRIAL FOOD Ltd
Contract total funded value: 535.46
|
Procedure 59 |
Subject to due process: Предоставяне на кетъринг услуги-приготвяне и доставяне на готова храна-за лица от различни възрастови групи,настанени в институции,предоставящи социални услуги,които са на бюджетна издъжка към община Пловдив,
Estimated Amount: 133 333.33
-
Differentiated position 1: Предоставяне на кетъринг услуги-приготвяне и доставяне на готова храна-за лица от различни възрастови групи,настанени в институции,предоставящи социални услуги,които са на бюджетна издъжка към община Пловдив
Contractor: INDUSTRIAL FOOD Ltd
Contract total funded value: 353.61
|
Procedure 60 |
Subject to due process: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери, копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 33 333.00
-
Differentiated position 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери, копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена
Contractor: Copy Control Company
Contract total funded value: 720.00
|
Procedure 61 |
Subject to due process: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални усторйства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 33 333.33
-
Differentiated position 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални усторйства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
Contractor: Copy Control Company
Contract total funded value: 990.00
|
Procedure 62 |
Subject to due process: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните и звена.,
Estimated Amount: 65 000.00
-
Differentiated position 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на Община Пловдив и структурните и звена.
Contractor: Copy Control Company
Contract total funded value: 620.00
|
Procedure 63 |
Subject to due process: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 54 166.67
-
Differentiated position 1: Презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
Contractor: Ofis consumativi Ltd.
Contract total funded value: 1 000.00
|
Procedure 64 |
Subject to due process: Услуги по презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена,
Estimated Amount: 0.00
-
Differentiated position 1: Услуги по презареждане и рециклиране на консумативи за принтери,копирни и мултифункционални устройства за нуждите на община Пловдив и структурните й звена
Contractor: Ofis consumativi Ltd.
Contract total funded value: 750.00
|
Procedure 65 |
Subject to due process: Услуги по пренос на глас и данни чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на администрацията на Община Пловдив,пловдивските общински предприятия и социлани заведения.,
Estimated Amount: 79 199.00
-
Differentiated position 1: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD
Contract total funded value: 30.85
|