Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.014-0002-C01
Project Name "Improving the educational infrastructure in Shumen"
Beneficiary 000931721 Shumen Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 03.10.2017
Start Date 03.10.2017
End Date 05.05.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Шумен, гр.Шумен

Description

Brief description
Проектното предложение „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен” е насочено към основен ремонт, внедряване на мерки за подобряване на енергийната ефективност и модернизация на образователната инфраструктура в 4 училища в гр. Шумен.
Потребността, която ще бъде удовлетворена, е свързана с осигуряването обновена материално-техническа база и сграден фонд, което ще бъде предпоставка за равен достъп до качествено образование на всички нива на задължителното образование (предучилищно, основно и средно) и намаляването на преждевременно напускащите училище, което е и основен фактор за приобщаващ растеж.
Основната цел на проекта е осигуряване на подходяща и рентабилна образователна инфраструктура,  която да обслужва потребности от основни образователни услуги на територията на община Шумен, както и да осигури социално включване на учениците, включително от маргинализирани групи чрез подобряване и модернизиране на образователната среда за обучение и пребиваване и засилено присъствие в учебния процес.
Целевите групи по проекта са учениците от реновираните 4 училища на територията на гр. Шумен.
С реализацията на настоящото проектно предложение ще се постигне повишаване качеството на живот, подобряване на човешкия капитал, възстановяване и съживяване на основни образователни функции на  общината, чрез ускоряване на икономически, социален и териториален потенциал за устойчиво и интегрирано развитие на населените места в община Шумен.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Община Шумен в качеството си на бенефициент по ОПРР 2014-2020 г. е пряко отговорна за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности. За ефективното и срочно изпълнение на проект "Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен" и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с управление, координация, мониторинг и контрол, провеждане на обществени поръчки, верификации, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност, ще бъде избран изпълнител, който да сформира екип, отговорен за управлението на проекта, а с предложения ръководител ще бъде подписан трудов договор. За управление на дейностите по настоящия проект след одобрение на проектното предложение и подписване на Договор за безвъзмездна финансова помощ, ще бъде изпратено възлагателно писмо на избрания изпълнител за стартиране изпълнението на договора. Дейността ще се изпълнява през целия срок на ДБФП. Екипът за управление на проекта ще включва: - Ръководител на проект; - Инвеститорски контрол; - Финансист; - Юрист; - Координатор. Квалификационните изисквания и задълженията на всеки един от членовете на ЕУП, са подробно описани в т. 9 Екип от настоящия формуляр. Във връзка с изпълнение на дейността, екипът за организация и управление ще провежда ежемесечни работни срещи с изпълнителите по предварително изготвен дневен ред/график. На тези срещи ще се обсъждат текущи задачи, възникнали проблеми и напредъка по дейностите на проекта. След всяка среща ще се съставя протокол, в който ще се описват обсъжданите въпроси и взетите решения. При необходимост ще се провеждат и извънредни екипни срещи. Екипът за организация и управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейности по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка на документации и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълненението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови отчети към УО, докладване на нередности, инвеститорски контрол върху строителния процес и др. Общината като бенефициент ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Преди плащане екипът ще извършва документална проверка за удостоверяване извършването на заявените за плащане дейности, базирана на техническото задание и/или тръжното досие на проекта и/или други приложими документи. Организираната счетоводна и друг тип отчетност по проекта ще позволява събирането на необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит. , Contracted Amount: 208 000.00 , Reported Amount: 219 318.29
  • Activity: Осигуряване на информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, в проекта са предвидени мерки за информация и комуникация, целящи популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” чрез ЕФРР в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии: 1. Публикуване на информация за изпълнението на проекта на интернет страницата на Община Шумен; 2. Билборд - 5 бр. * 5000 лв. = 25 000,00 лв. 3. Поставяне на постоянна табела - 5 бр. х 1 500 лв. = 7 500,00 лв. 4. Поставяне на информационна табела - 6 бр. * 800 лв. = 4 800,00 лв. 5. Организиране и провеждане на публични събития - 2 бр. * 2 000 лв. = 4 000,00 лв. 6. Публикуване на прессъобщения - 2 бр. * 500 лв. = 1 000,00 лв. 7. Банер/ трансперант - 1 бр. х 300 лв. = 300,00 лв. 8. Организиране и провеждане на официални церемонии - 2 бр. * 4 000 лв. = 8 000,00 лв. 9. Брошури - 4000 бр. х 0,50 лв. = 2 000,00 лв. 10. Покани - 1500 бр. х 1,50 лв. = 2 250,00 лв. 11. Интернет банер - 1 бр. * 250 лв. = 250,00 лв. 12. Тефтери - 500 бр. х 30 лв. = 15 000,00 лв. 13. Химикали - 500 бр. х 2 лв. = 1 000,00 лв. 14. Промоционален филм - 1 бр. х 20 000 лв. = 20 000,00 лв. 15. Информационни стикери - 4 250 бр. х 2 лв. = 8 500,00 лв. Общата стойност на мерките за осигуряване на визуализация и публичност е 99 600,00 лв. без ДДС. Всички мерки за осигуряване на информация и комуникация ще бъдат изготвени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидените мерки ще бъдат подробно описани по видове, параметри и количества в Техническо задание, което ще бъде неразделна част от документацията за избор на изпълнител, както и приложение към договора за изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проекта., Contracted Amount: 99 600.00 , Reported Amount: 117 249.00
  • Activity: Строително-монтажни работи: Планираните СМР ще бъдат извършени съгласно изготвените енергийни обследвания на четирите училища, обследвания за установяване на техническите характеристики на сградите и инвестиционните проекти във фаза "технически проект", финансирани по процедура "В подкрепа за следващия програмен период" по ОПРР 2007-2013 г. В настоящото проектно предложение са включени основни и приоритетни за общината училища, които са в лошо физическо състояние, допринасящи за постигане на синергичен ефект от общото изпълнение на инвестициите, включени в Инвестиционната програма на града и вече изпълнените такива през предходните години. Изпълнението на СМР дейности се базира на проведеното предварително проучване чрез енергийно обследване, където са установено основните енергийни консуматори, оценен е потенциала за повишаване на енергийната ефективност в обектите на интервенция и са определени възможните енергоспестяващи мерки. Съставен е списъка на възможните енергоспетяващи мерки. Наложителните мерки за ремонт в сградите са предписани в обследването за установяване на техническите характеристики, сързани с чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 3 от ЗУТ. Обектите, включени в настоящото проектно предложение, са: 1) СОУ "Панайот Волов"; 2) СОУ " Васил Левски"; 3) СОУ "Трайко Симеонов"; 4) НУ "Ил. Р. Блъсков". Дейностите, които ще бъдат изпълнени по време на СМР, са: - Ремонт и саниране на фасада; - Подмяна на дограма; - Ремонт и изолация на покрив; - Изолация на пододови настилки; - Превеждане на съществуващо ел. осветление към действащи нормативни докувменти в съответствие със ЗЕЕ; - Вътрешен ремонт на сградата; - Подмяна на отоплителната инсталация; - Ремонт на ВиК инсталация; - Вертикална планировка. Качеството на влаганите материали ще се доказва с декларация за съответствието на строителния продукт от производителя или от неговия упълномощен представител. Влаганите строителни материали трябва да бъдат придружени с декларация за съответствие с указания за прилагане на бълг. език, съставени от производителя или от неговия упълномощен представител и да отговарят на БДС. В процеса на строителството Възложителят ще упражнява контрол върху извършените строителни работи и ще вземе участие в специални изпитания и проверки, извършвани от Изпълнителя. Във всички случаи инвеститорският контрол на Възложителя не следва да нарушава нормалния работен процес на Изпълнителя. От страна на Изпълнителя се изисква стриктно спазване, включително и по отношение на трети лица, на разпорежданията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № 2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи в т.ч. спазване на плана за безопасност и здраве. Изпълнителят поема пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на възложените работи. Изпълнителят на СМР ще извършва и приключва СМР, както и осигурява, че неговите представители, служители или подизпълнители ще извършват и приключат СМР по начин, който няма да накърнява или уврежда доброто име и репутацията на Възложителя. Изпълнителят на СМР носи пълна отговорност за изпълнените видове работи до цялостното завършване и приемане на Строежа. Степента на завършеност, която Изпълнителят ще постигне при изпълнение на обекта трябва да бъде такава, че да осигури окончателното му приемане съгласно чл.176, ал.1 от ЗУТ., Contracted Amount: 9 633 667.67 , Reported Amount: 11 370 593.85
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността предвижда да бъдат доставени и монтирани оборудване и обзавеждане според нуждите на училищата по отделни обособени позиции, което ще спомогне за повишаване на качеството на учебната дейност чрез подобряване на състоянието и степента на изграденост на общинската образователна инфраструктура Дейността ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи за обучение, ще подобри качеството на образованието като фактор за подготовката на конкурентноспособна и адаптивна работна сила. В голяма част материално-техническата база на училищата е морално и физически остаряла, което налага обновяване на оборудването и обзавеждането в съответствие със съвременните изисквания, създаващи безопасна и комфортна образователна среда за повишаване качеството на придобитите знания и умения. За всеки обект на интервенция в настоящото проектно предложение е направено предварително проучване. Базирайки се на събраната информация са изготвени технически спецификации за отделните училища в съответствие с конкретните им нужди за постигането на оптимална работна и учебна среда. Оборудването и обзавеждането ще се използва за модернизиране на класните стаи, специализираните кабинети и спортните салони. , Contracted Amount: 530 795.00 , Reported Amount: 369 899.21
  • Activity: Упражняване на строителен надзор: Съгласно разпоредбите на националното законодателство за изпълнението на строителните дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя. Основни дейности и отговорности: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Проверява съответствието и подписва КСС, представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 6. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 7. Следи за осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 9. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 10. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 11. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи, за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 12. Извършва заверка на екзекутивната документация, изготвена по време на и след приключване на строителния процес включително проверява извършеното от изпълнителя по Договора за СМР екзекутивно замерване на теренната основа на Строежа преди началото на строителството и представя, съвместно с Изпълнителя по договора за СМР, за одобрение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на протокол, удостоверяващ резултатите от направените измервания; 13. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на Договора за обществена поръчка., Contracted Amount: 265 271.67 , Reported Amount: 314 508.00
  • Activity: Упражняване на авторски надзор: Техническите проекти за обектите, попадащи в настоящото проектно предложение, са изготвени и финансирани по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ "В подкрепа за следващия програмен период" по ОПРР 2007-2013 г. След предаване на работата, авторските права са прехвърлени на Възложителя - Община Шумен. Авторският надзор ще се изпълнява от избран изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки. Целта на тази дейност е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на работните проекти. Основни дейности и отговорности: 1.Упражнява авторския надзор своевременно и ефективно, като се отзовава на повикванията на Възложителя; 2.Следи за точното и правилно изпълнение на проектната разработка. Консултира Възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; 3. Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; 4. При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми. В случай че даден проблем не може да бъде решен веднага на място, поема задължението във възможно най-кратък срок да направи необходимите проучвания и да направи съответното решение. Всички констатации и решения се записват в заповедната книга на обекта; 5. Взема участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 6. Взема участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; 7. Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; 8. Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; 9. Изработване на допълнителни чертежи на детайли; 10. Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството., Contracted Amount: 93 400.00 , Reported Amount: 106 476.00
  • Activity: Одит на проекта (извършване на ангажимент за договорени процедури): Тъй като бюджетът на проекта надхвърля 200 000 лв., ще бъде извършен финансов одит, представляващ проверки под формата на ангажимент за договорни процедури. Изготвеният доклад за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. Бенефициентът ще организира извършването на одитна проверка на изпълняваните по проекта дейности с цел да се предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазване на специфичните нормативни правила на ЕС. При изпълнение на дейността ще бъдат спазени Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган., Contracted Amount: 50 000.00 , Reported Amount: 28 476.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD, Contracted Amount*: 106 476.00 , Reported Amount**: 106 476.00
  • Contractor: MADARA, Contracted Amount*: 952 760.76 , Reported Amount**: 951 751.63
  • Contractor: NAD DESIGN Ltd, Contracted Amount*: 97 884.98 , Reported Amount**: 97 884.95
  • Contractor: G P GROUP JSC, Contracted Amount*: 2 990 321.09 , Reported Amount**: 2 928 887.65
  • Contractor: "Shumen Education Association 2017", Contracted Amount*: 83 580.00 , Reported Amount**: 83 580.00
  • Contractor: M Consult Finance, Contracted Amount*: 28 476.00 , Reported Amount**: 28 476.00
  • Contractor: "Shumen Control Association" , Contracted Amount*: 124 680.00 , Reported Amount**: 124 680.00
  • Contractor: Rila Consulnt Ltd, Contracted Amount*: 182 592.00 , Reported Amount**: 170 205.48
  • Contractor: PERUN - KKB Ltd, Contracted Amount*: 239 986.27 , Reported Amount**: 239 986.26
  • Contractor: Integrated Building Systems, Contracted Amount*: 4 503 676.03 , Reported Amount**: 4 522 561.52
  • Contractor: RV INGENERING LTD, Contracted Amount*: 2 914 357.24 , Reported Amount**: 2 965 090.25
  • Contractor: Build video Ltd, Contracted Amount*: 118 089.00 , Reported Amount**: 117 249.00
  • Contractor: MIRA 2000 - PETQ QVACHEVA, Contracted Amount*: 32 028.00 , Reported Amount**: 32 028.00
  • Contractor: DINS - KONSULT, Contracted Amount*: 106 248.00 , Reported Amount**: 106 248.00
  • Contractor: Ivanka, Contracted Amount*: 52 000.00 , Reported Amount**: 51 295.22
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: TERMO +, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ALMEX, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: INFRA INVEST LTD., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: S - M STROI, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: BRIGHT CONSULT ING, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: MTI CONSULTING, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 672.00 , Reached amount: 1 672.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 4 048.00 , Reached amount: 4 048.00

Financial Information

Total Project cost 11 270 394.55 BGN
Grant 10 985 245.05 BGN
Self amount 285 149.50 BGN
Total actual amounts paid 10 985 245.05 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 47 638.04 0.00 47 638.04 Обединение "Мадара" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 145 717.86 0.00 145 717.86 РВ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 418 529.94 31 837.66 450 367.60 ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 149 516.05 0.00 149 516.05 "ДЖИ ПИ ГРУП" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18 259.20 0.00 18 259.20 РИЛА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 984.24 0.00 3 984.24 БИЛД ВИДЕО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 7 824.66 0.00 7 824.66 БИЛД ВИДЕО ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 462.23 0.00 3 462.23 ПЕРУН - ККБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 537.09 0.00 8 537.09 ПЕРУН - ККБ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 894.25 0.00 4 894.25 Над Дизайн ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 601.40 0.00 1 601.40 ЕТ МИРА 2000 - ПЕТЯ ЯВАШЕВА
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 423.80 0.00 1 423.80 “ЕМ КОНСУЛТ ФИНАНС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 443.40 0.00 443.40 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 419.60 0.00 1 419.60 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 110.80 0.00 2 110.80 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 350.00 0.00 1 350.00 ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Извършване на строително-монтажни работи в СОУ „Трайко Симеонов“ при реализацията на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“, Estimated Amount: 3 808 333.33
  • Differentiated position 1: „Извършване на строително-монтажни работи в СОУ „Трайко Симеонов“ при реализацията на проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“
    Contractor: Integrated Building Systems
    Contract total funded value: 4 503 676.03
Procedure 2 Subject to due process: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“
    Contractor: MADARA
    Contract total funded value: 952 760.76
Procedure 3 Subject to due process: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Реконструкция/ основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“, Estimated Amount: 9 606 667.67
  • Differentiated position 1: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект: „Реконструкция/ основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“
    Contractor: RV INGENERING LTD
    Contract total funded value: 2 914 357.24
Procedure 4 Subject to due process: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект:„Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки СУ "Васил Левски", Estimated Amount: 2 561 666.67
  • Differentiated position 1: „Извършване на строително-монтажни работи при реализацията на обект:„Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки СУ "Васил Левски"
    Contractor: G P GROUP JSC
    Contract total funded value: 2 990 321.09
Procedure 5 Subject to due process: Екип за управление - Ръководител, Estimated Amount: 52 000.00
  • Differentiated position 1: Ръководител проект
    Contractor: Ivanka
    Contract total funded value: 52 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на ангажимент за договорени процедури на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на ангажимент за договорени процедури на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”
    Contractor: M Consult Finance
    Contract total funded value: 28 476.00
Procedure 7 Subject to due process: Извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане при изпълнение на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Estimated Amount: 530 795.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на Начално училище "Ил. Р. Блъсков"
    Contractor: MIRA 2000 - PETQ QVACHEVA
    Contract total funded value: 32 028.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на СУ "Панайот Волов""
    Contractor: PERUN - KKB Ltd
    Contract total funded value: 69 244.56
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на СУ "Трайко Симеонов""
    Contractor: PERUN - KKB Ltd
    Contract total funded value: 170 741.71
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4: Доставка и монтаж на училищно оборудване за нуждите на СУ "Васил Левски""
    Contractor: NAD DESIGN Ltd
    Contract total funded value: 97 884.98
Procedure 8 Subject to due process: Осъществяване на мерки за информация и комуникация при изпълнението на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Estimated Amount: 99 600.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Мерки за информация и комуникация по проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“
    Contractor: Build video Ltd
    Contract total funded value: 39 842.40
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Мерки за информация и комуникация по проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен“, включени в списъка на стоките и услугите, по чл. 12, ал. 1, т . 1 от ЗОП“
    Contractor: Build video Ltd
    Contract total funded value: 78 246.60
Procedure 9 Subject to due process: Предоставяне на консултантска услуга за организация и управление на проекти, включени в Инвестиционната програма на Община Шумен по Ос 1на ОПРР 2014-2020г., финансирана чрез процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на община Шумен с № BG16RFOP001-1.014 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Шумен“, Estimated Amount: 156 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантска услуга при организация и управление на проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”
    Contractor: Rila Consulnt Ltd
    Contract total funded value: 182 592.00
Procedure 10 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор по време на СМР на обекти, попадащи в проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Estimated Amount: 93 400.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция№ 1: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“
    Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD
    Contract total funded value: 8 868.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция№ 2: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Реконструкция / основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Васил Левски“
    Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD
    Contract total funded value: 28 392.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция№ 3: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Трайко Симеонов“ гр. Шумен“
    Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD
    Contract total funded value: 42 216.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция№ 4: „Авторски надзор при извършване на СМР на обект: „Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“
    Contractor: INVESTICIONNO PROEKTIRANE LTD
    Contract total funded value: 27 000.00
Procedure 11 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по време на СМР на обекти, попадащи в проект: „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Шумен”, Estimated Amount: 265 271.67
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Строителен надзор за обект: „Начално училище „Илия Р. Блъсков“ - реконструкция, основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки“
    Contractor: DINS - KONSULT
    Contract total funded value: 26 448.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Строителен надзор за обект: „Реконструкция / основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Васил Левски“”
    Contractor: "Shumen Education Association 2017"
    Contract total funded value: 83 580.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: Строителен надзор за обект: „Реконструкция/основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Трайко Симеонов“ гр. Шумен“
    Contractor: "Shumen Control Association"
    Contract total funded value: 124 680.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4: Строителен надзор за обект: „Реконструкция / основен ремонт и внедряване на енергоефективни мерки на СОУ „Панайот Волов“”
    Contractor: DINS - KONSULT
    Contract total funded value: 79 800.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN