Identification

UMIS Number BG05SFPR003-1.002-0001-C07
Project Name Purchase of food products and products for hygiene needs
Beneficiary 121015056 Agency for Social Assistance
Funding ESF+ ==> "Food and Basic Material Support" Programme 2021-2027
Date of the Contract/Order 08.12.2022
Start Date 08.12.2022
End Date 31.10.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
В рамките на тригодишния период ще бъдат закупени хранителни продукти (ХП) и продукти за хигиенни нужди(ХМ),произведени или закупени от пазара на Европейския съюз (ЕС),които ще бъдат предоставяни на избран бенефициент за съхранение и последващо разпространение към крайните получатели от целевите групи,определени съгласно Наредба №РД-06-53/17.09.2021г.(Наредбата).Дейността по закупуване на определените от Управляващият орган (УО) и утвърдени от Министъра на труда и социалната политика видове ХП и ХМ,ще бъде обезпечена чрез провеждането на няколко открити процедури по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) при спазване на европейското и националното законодателство в сферата на обществените поръчки (ОП) и на принципите,заложени в чл.2 от ЗОП и чл.9 от Регл.(ЕС)2021/1060.За периода на реализиране на процедурата,дейностите по закупуване ще бъдат организирани по начин,който да осигури закупуването на ХП и ХМ за своевременно ежегодно раздаване на основната целева група,при съобразяване с изискванията за диференцирано количество,така както е предвидено в Наредбата, доколкото предвидения финансов ресурс е достатъчен. Закупените  видове ХП,в рамките на настоящата процедура,ще гарантират пълноценен,разнообразен и балансиран хранителен режим. Закупените видове ХМ в рамките на настоящата процедура,са основни продукти за лична хигиена и почистващи препарати. Предвидени са за закупуване и дамски хигиенни продукти за млади момичета от целевите групи на възраст от 15 до 29г. В процеса на реализация на процедурата ще бъде разработен и приложен механизъм,който да гарантира намаляване на риска от разхищение на нерециклируеми материали или закупени стоки и спазване на принципа за ненанасяне на вреди на околната среда.Всички продукти,предмет на закупуване по настоящата процедура ще съответстват изцяло на изискванията на действащото национално и европейско законодателство, в т.ч. по отношение на тяхната безопасност.
Всички посочени в проектното предложение цени са с включен ДДС.
Activities
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Дейностите по закупуване на ХП ще се реализират чрез провеждането на няколко открити процедури по реда на ЗОП при стриктно спазване на сроковете и разпоредбите в националното и европейско законодателство,както и на принципите,определени с чл.2/ЗОП и чл.9/Регл.(ЕС) 2021/1060.В рамките на 3-год. период на реализиране на процедурата,бенефициентът своевременно ще планира,програмира и провежда ОП по начин и в срокове,осигуряващи ежегодното раздаване на продукти на основната целева група,определена с Наредбата.АСП чрез Дирекция „Информационни системи“(ДИС) поддържа и актуализира интегрирана информационна система,съдържаща данни относно нейната численост.За целите на настоящото кандидатстване за финансиране е изпратено запитване до горепосочената дирекция за предоставяне на данни,относно индикативния брой на подпомаганите лица,чрез предоставяне на пакети с ХП.Съгласно получения отговор индикативният бр. на пакетите с ХП е 402441, а прогнозният брой на подпомаганите лица и членовете на техните семейства е 555601.Стойностите към този момент се приемат за индикативни и са съотносими единствено и само за целите на проектнотото предложение.На последващ етап,отчитайки динамиката на данните в системата за социалното подпомагане,ежегодно за целите на програмиране на всяка една от ОП,ще бъде изисквано актуализиране броя на подпомаганите лица. С реализирането на горепосочените действия ще се обезпечи закупуването на ХП в достатъчно количество,което да осигури подпомагане на не по-малко от 300000 лица и семейства от основната целева група съгл. чл.4 от Наредбата и при съобразяване с изискванията за диференцирано количество съгл. чл.5 от Наредбата,както следва:за едночленни и двучленни–най-малко един пакет ХП,а за три и повече членни семейства–най-малко два пакета ХП. В ОП ще бъдат дефинирани изисквания,които ще гарантират,че закупените ХП отговарят на европейските и национални норми/стандарти за качество,безопасност и съхранение,осигуряват балансиран хранителен режим и отговарят минимум на следните изисквания: -имат достатъчно дълъг срок на годност,който ще е съобразен с нормативните изисквания в областта на храните; -са с висока енергийна и хранителна стойност,в съответствие с изискванията на технологичната обработка и стандартизация; -са без хидрогенирани и частично хидрогенирани растителни мазнини за продуктите,за които е приложимо; -са с ниско съдържание на сол и мазнини и без или с минимално количество на вода или марината по отношение на зеленчуковите консерви; -плодовите консерви са с ниско съдържание на захар,с контролирано използване на синтетични подсладители и оцветители,в съответствие с допустимото,съгласно действащото европейско и национално законодателство и да са без добавена водa; -месните и рибните консерви са с високо съдържание на протеини,съгласно вида на хранителния продукт и неговата технологична обработка. За 2023г. прогнозното количество ХП в базовия пакет включва по минимум една опковка от всеки артикул и е 11,55кг.,а индикативна му стойност е 63,40лв.,изчислена в зависимост от действащите пазарни цени към дата на кандидатстване.Включени са ХП от 5-те основни групи по видове,опаковки и количества,както следва: -пшеничено брашно тип 500–1оп. по 1кг. -ориз–1оп. по 1кг. -макаронени изделия–спагети-1оп. по 0,500кг. -стерилизирана лютеница-1оп. по 0,500 кг. -фасул зелен стерилизиран–1оп. по 0,800кг. -домати белени стерилизирани-1оп. по 0,800кг. -грах зелен стерилизиран-1оп. по 0,800кг. -стерилизиран гювеч-1оп. по 0,800кг. -конфитюр едноплодов-1оп. по 0,500кг. -3 вида стерилизирани месни консерви-по 1оп. от вид по 0,300кг. -стерилизирани рибни консерви–1оп. по 0,170кг. -фасул зрял стерилизиран-1оп. по 0,800кг. -леща-1оп. по 1кг. -захар кристална-1оп. по 1кг. -и олио слънчогледово, рафинирано-1оп. по 1л. Реалното количество и стойност на пакетите ще бъдат определени в процеса на програмиране на всяка една от ОП,като на етап подаване на проектното предложение,същите са индикативни., Contracted Amount: 88 096 598.41 , Reported Amount: 16 995 977.67
  • Activity: Закупуване на продукти за хигиенни нужди: Дейностите по закупуване на ХМ ще се реализират чрез провеждането на няколко открити процедури по реда на ЗОП при стриктно спазване на сроковете и разпоредбите в националното и европейско законодателство, както и на принципите,заложени в чл.2/ЗОП и чл.9/Регл.(ЕС)2021/1060.В рамките на 3-год. период на реализиране на процедурата, бенефициентът своевременно ще планира, програмира и провежда ОП по начин и в срокове,осигуряващи ежегодното раздаване на продукти на основната целева група, определена с Наредбата.АСП чрез Дирекция „Информационни системи“(ИС) поддържа и актуализира интегрирана информационна система,съдържаща данни относно нейната численост.За целите на настоящото кандидатстване за финансиране е изпратено запитване до горепосочената дирекция за предоставяне на данни,относно индикативния брой на подпомаганите лица,чрез предоставяне на пакети с ХМ. Съгласно получения отговор индикативният бр. на пакетите ХМ е 402 441.Броят на подпомаганите лица и членовете на техните семейства е 555 601,като от тях 30 131 са млади момичета на възраст от 15 до 29г.Стойностите към този момент се приемат за индикативни и са съотносими единствено и само за целите на проектнотото предложение.На последващ етап,отчитайки динамиката на данните в системата за социалното подпомагане,ежегодно за целите на програмиране на всяка една от ОП,ще бъде изисквано актуализиране броя на подпомаганите лица.С реализирането на горепосочените действия ще се обезпечи закупуването на ХМ в достатъчно количество,което да осигури подпомагане на не по-малко от 300 000 лица и семейства от основната целева група съгл. чл.4 от Наредбата и при съобразяване с изискванията за диференцирано количество съгл. чл.5 от Наредбата,както следва:за едночленни и двучленни–най-малко един пакет ХМ,а за три и повече членни семейства–най-малко два пакета ХМ. В ОП ще бъдат дeфинирани изисквания,които ще гарантират, че закупените ХМ отговарят на европейските и национални норми/стандарти за качество,безопасност и съхранение. С оглед спецификата на продуктите и тяхната насоченост към рискова група потребители,при реализиране на обществените поръчки,бенефициентът своевременно ще: -предвиди необходимостта от информация/указания/инструкции за ползване на разбираем и достъпен език,както и информация,позволяваща на крайните получатели на помощта да преценяват рисковете,присъщи на продуктите през времето на техния нормален или разумно предвидим период на употреба,когато това е приложимо; -вземе предвид всички изисквания,свързани със зачитането на принципа на предпазливост за ненанасяне на значителни вреди,така че да не се засяга в значителна степен постигането както на екологичната,така и на социалната цел. -изиска гаранции,че закупените продукти и артикули съответстват на нормативно установените изисквания за безопасност,на които трябва да отговарят,за да бъдат пуснати на пазара,в съответствие с изискванията на Закона за защита на потребителите. Продуктите за хигиенни нужди,за които е приложимо,ще имат достатъчно дълъг срок на годност,който да е съобразен, както с реда и времето за предоставянето им,в съответствие с предвиденото в програмата,така и с предвидения период на ползване. За 2023г. прогнозното количество ХМ включени в базовия пакет е с обща индикативна стойност 28,60лв., изчислена в съотношение от индикативната целева група и действащите пазарни цени към дата на кандидатстване.Включени са ХМ от 3-те основни групи по видове,опаковки и количества,както следва: -Тоалетен сапун -Шампоан -Паста за зъби -Четка за зъби -Тоалетна хартия -Препарат за почистване на под -Препарат за измиване на съдове -Перилен препарат за тъкани -Дамски превръзки Реалното количество и стойност на пакетите ще бъдат определени в процеса на програмиране на всяка от ОП,като на етап подаване на проектното предложение същите са индикативни., Contracted Amount: 47 205 684.17 , Reported Amount: 8 805 923.22

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: CHETPROM OOD, Contracted Amount*: 724 489.92 , Reported Amount**: 724 489.92
  • Contractor: EAT WELL EAD, Contracted Amount*: 2 135 900.16 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OBERON-X OOD, Contracted Amount*: 6 704 860.74 , Reported Amount**: 6 704 860.74
  • Contractor: FIORELA EOOD, Contracted Amount*: 11 650 857.98 , Reported Amount**: 6 485 566.98
  • Contractor: PANDA-I.P. EOOD, Contracted Amount*: 1 690 473.48 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VAKLINOV EOOD, Contracted Amount*: 9 192 957.01 , Reported Amount**: 7 862 043.95
  • Contractor: STED-88 OOD, Contracted Amount*: 847 920.62 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KALI-98 EOOD, Contracted Amount*: 2 822 824.02 , Reported Amount**: 2 822 824.02
  • Contractor: SUICO EOOD, Contracted Amount*: 1 202 115.28 , Reported Amount**: 1 202 115.28
Subcontractors
  • Subcontractor: SANIPACK TRADING Ltd, Contracted Amount*: 35 705.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of persons and their family members for whom hygiene materials are to be purchased annually, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 300 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of persons and their family members for whom food products are to be purchased annually, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 300 000.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 135 302 282.58 BGN
Grant 135 302 282.58 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 44 701 900.89 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Предметът на настоящата обществената поръчка е “Закупуване на продукти за хигиенни нужди по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс по 5 обособени позиции“, открита с Решение № F350035/30.03.2023 г. на Възложителя, уникален номер в Регистъра на обществените поръчки 00496-2023-0025., Estimated Amount: 4 567 735.88
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Закупуване на шампоан за коса и тяло по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: FIORELA EOOD
    Contract total funded value: 2 259 331.02
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Закупуване на паста за зъби по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставена в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: FIORELA EOOD
    Contract total funded value: 901 586.06
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Закупуване на четка за зъби по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставена в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: CHETPROM OOD
    Contract total funded value: 724 489.92
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 „Закупуване на тоалетна хартия по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставена в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: VAKLINOV EOOD
    Contract total funded value: 1 518 743.52
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 „Закупуване на дамски превръзки по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставени в складове на избрания за раздаване бенефициент”
    Contractor: OBERON-X OOD
    Contract total funded value: 77 122.80
Procedure 2 Subject to due process: Предметът на настоящата обществената поръчка е „Закупуване на продукти за хигиенни нужди, включени в Списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс по 4 обособени позиции“, открита с Решение № F357732/07.04.2023 г. на Възложителя, уникален номер в Регистъра на обществените поръчки 00496-2023-0027., Estimated Amount: 7 074 957.12
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Закупуване на тоалетен сапун по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: FIORELA EOOD
    Contract total funded value: 1 524 111.22
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Закупуване на препарат за почистване на под по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: FIORELA EOOD
    Contract total funded value: 1 776 341.16
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Закупуване на препарат за измиване на съдове по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: FIORELA EOOD
    Contract total funded value: 2 092 967.82
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 „Закупуване на перилен препарат за тъкани по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди по ПХОМП 2021-2027“, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: FIORELA EOOD
    Contract total funded value: 3 096 520.70
Procedure 3 Subject to due process: Предметът на настоящата обществената поръчка е „Закупуване на хранителни продукти по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027, съфинансирана от Европейския социален фонд плюс по 17 обособени позиции“, открита с Решение № F339418/13.03.2023 г. на Възложителя, уникален номер в Регистъра на обществените поръчки 00496-2023-0021., Estimated Amount: 22 642 546.08
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Закупуване на пшеничено брашно тип 500 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставено в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: STED-88 OOD
    Contract total funded value: 847 920.62
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Закупуване на ориз по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: VAKLINOV EOOD
    Contract total funded value: 1 642 173.95
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3 „Закупуване на макаронени изделия - спагети по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставени в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: VAKLINOV EOOD
    Contract total funded value: 1 116 249.60
  • Differentiated position 4: Обособена позиция № 4 „Закупуване на стерилизирана лютеница по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставена в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: OBERON-X OOD
    Contract total funded value: 1 958 804.02
  • Differentiated position 5: Обособена позиция № 5 „Закупуване на фасул зелен стерилизиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: KALI-98 EOOD
    Contract total funded value: 1 491 912.05
  • Differentiated position 6: Обособена позиция № 6 „Закупуване на домати белени стерилизирани по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставени в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: OBERON-X OOD
    Contract total funded value: 1 615 344.12
  • Differentiated position 7: Обособена позиция № 7 „Закупуване на грах зелен стерилизиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: OBERON-X OOD
    Contract total funded value: 1 781 707.90
  • Differentiated position 8: Обособена позиция № 8 „Закупуване на стерилизиран гювеч по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: KALI-98 EOOD
    Contract total funded value: 1 330 911.97
  • Differentiated position 9: Обособена позиция № 9 „Закупуване на конфитюр едноплодов по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: OBERON-X OOD
    Contract total funded value: 1 271 881.90
  • Differentiated position 10: Обособена позиция № 10 „Закупуване на стерилизирани месни консерви – говеждо в собствен сос по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставени в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 11: Обособена позиция № 11 „Закупуване на стерилизирани месни консерви – говежди кюфтета в бял сос по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставени в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 12: Обособена позиция № 12 „Закупуване на стерилизирани месни консерви – пиле фрикасе по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставени в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: VAKLINOV EOOD
    Contract total funded value: 1 330 913.06
  • Differentiated position 13: Обособена позиция № 13 „Закупуване на стерилизирани рибни консерви – херинга в доматен сос по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставени в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: VAKLINOV EOOD
    Contract total funded value: 1 261 146.43
  • Differentiated position 14: Обособена позиция № 14 „Закупуване на фасул зрял стерилизиран по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставен в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: PANDA-I.P. EOOD
    Contract total funded value: 1 690 473.48
  • Differentiated position 15: Обособена позиция № 15 „Закупуване на леща по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставена в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: VAKLINOV EOOD
    Contract total funded value: 2 323 730.45
  • Differentiated position 16: Обособена позиция № 16 „Закупуване на захар кристална по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставена в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: SUICO EOOD
    Contract total funded value: 1 202 115.28
  • Differentiated position 17: Обособена позиция № 17 „Закупуване на олио слънчогледово, рафинирано по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.002 „Закупуване на хранителни продукти и продукти за хигиенни нужди“ по ПХОМП 2021-2027, доставено в складове на избрания за раздаване бенефициент“
    Contractor: EAT WELL EAD
    Contract total funded value: 2 135 900.16

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN